טיפים לשיווק דיגיטלי

אסטרטגיות שיווק בדוא"ל: כיצד לרסק דוא"ל בשנת 2024

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

עד כמה שזה נדיר לקבל מכתב פיזי בכתב יד מחבר, זה נדיר פי 100 לקבל אימייל פרסומי שאתה באמת נהנה ממנו. וזה לא בגלל שהאימייל מת, הוא רווי יתר על המידה ולרוב – לא מבוצע היטב. יותר מ-144 מיליארד מיילים נשלחים מדי יום, ומשווקים מציינים ששיווק בדוא"ל הוא ללא ספק אחד מערוצי השיווק הרווחיים ביותר כיום. למעשה, משווקים ששולחים אימיילים מותאמים אישית, כתובים היטב וממוקדים מציינים החזר ROI ממוצע של $36 לכל $1 שהושקע בדוא"ל.

אז מה הופך את שיווק האימייל לרווחי כל כך? אנו נצלול לכל הפרטים והיציאות שאתה צריך כדי לא רק להבין מה זה שיווק בדוא"ל אלא לצאת כמומחה בדוא"ל כדי להתחיל לייצר יותר הכנסות לעסק שלך.

תוֹכֶן הָעִניָנִים

  • מה זה שיווק בדואר אלקטרוני?
  • האם שיווק בדוא"ל עדיין עובד?
  • 4 סוגי שיווק בדוא"ל
  • כיצד ליצור אסטרטגיית מסע פרסום אפקטיבית במייל
  • 4 דוגמאות אמיתיות לשיווק בדוא"ל שיתנו לך השראה ב-2022

מה זה שיווק בדואר אלקטרוני?

שיווק בדוא"ל הוא אסטרטגיית שיווק ישיר המשתמשת בדוא"ל כדי לקדם את המוצרים והשירותים של העסק. שיווק בדוא"ל מאפשר לך לשלוח מידע ישירות ללקוחות היעד שלך ללא מתווך פרסום.

בעולם שבו שיווק אורגני במדיה חברתית הופך יותר ויותר קשה ועלויות הפרסום הדיגיטלי עולות, אין דבר בעל ערך רב יותר מאשר להחזיק בערוץ הפצה משלך כדי לדבר ישירות עם הלקוחות שלך. למעשה, העלות לקליק בפייסבוק עלתה ב-13% ב-2022 בהשוואה ל-2020, והטווח האורגני הממוצע של פוסט בדף בפייסבוק הוא רק 5.2%! זה אומר שאם יש לך 1,000 עוקבים בעמוד הפייסבוק שלך, סביר להניח שתגיע רק ל-52 אנשים בממוצע!

ההיסטוריה של שיווק בדואר אלקטרוני

בשנת 1971, המהנדס ריי טומלינסון שלח את דוא"ל הבדיקה הראשון. שנה לאחר מכן, לארי רוברטס המציא את מערכת ניהול האימייל הראשונה, שאפשרה למשתמשים לבחור, להעביר או להגיב למיילים. פיצוץ האימייל הראשון שנרשם היה ב-1978 על ידי גארי תוארק, שעל פי הדיווחים הניב מכירות של 13 מיליון דולר. בשנת 1989, AOL השיקה עם הסאונד ביס האייקוני "יש לך דואר".

דוא"ל הפך לכל מקום בשנות ה-90 והוא בעיקר דוא"ל כפי שאנו מכירים אותו היום. ב-1998 פיתחה מיקרוסופט את Internet Mail שלימים הפך ל-Outlook. הוטמייל גם הושקה באותה שנה, שהפכה לצורת התקשורת הדיגיטלית הפופולרית והנגישה ביותר.

אחת מאבני הדרך הגדולות ביותר לשיווק בדוא"ל הייתה הצגת HTML ב-1998 כדי לשפר את הוויזואליה והחוויה של מיילים. זה אפשר למשווקים להוסיף גופנים, צבעים, גרפיקה ותמונות כשהגישה לאינטרנט והמהירויות החלו להשתפר. בשנת 2009, הופיעו הודעות דוא"ל רספונסיביות שמיטבו מיילים למחשבים שולחניים, ניידים וטאבלטים. נחפור מדוע זה חשוב בהמשך מאמר זה.

האם שיווק בדוא"ל עדיין עובד?

בניגוד לכותרת סנסציונית מדי פעם כמו "האימייל מת", האימייל הופך חשוב יותר לעסקים כיום. זהו אחד הכלים החסכוניים ביותר שגם מניב החזר ROI מדהים. זהו ערוץ מצוין לבניית קשרים ישירים עם הקהל שלך, להניע תנועה לבלוג שלך, לקדם את המבצעים האחרונים שלך, לספק מידע רב ערך שמניע מכירה ועוד הרבה יותר.

2022 05 Blog Email Marketing Strategies How To Crush Email In 2022 Design Internal 2 1200 630 Email Marketing Strategies: How To Crush Email In [Year] 1
מָקוֹר

בואו ניקח את Substack כדוגמה. פלטפורמת ניוזלטר האימייל בתשלום המאפשרת לכותבים עצמאיים לבנות קהלים באמצעות דוא"ל בקנה מידה, שידרגה את תעשיית המדיה שפעם הייתה כל כך תלויה במדיה החברתית. Substack גדלה מ-11,000 מנויים משלמים ליותר מ-500,000 במהלך שלוש שנים. הצמיחה מדברת בעד עצמה.

Morning Brew Email Email Marketing Strategies: How To Crush Email In [Year] 2

הדוגמה השנייה היא Morning Brew, ניוזלטר עסקי יומי בוקר שנרכש על ידי Insider Inc בעסקת מזומן בשווי של כ-75 מיליון דולר. הם צברו קהל קוראים של למעלה מ-2.5 מיליון ב-5 שנים בלבד.

אמנם יש מיליוני דרכים לעצב, לפלח ולחבר הודעות דוא"ל – אז בואו עכשיו נחפור איך אתה יכול להפעיל ביעילות תוכנית שיווק בדוא"ל.

4 סוגי שיווק בדוא"ל

מיילים לא נשלחים רק באופן חד פעמי כדי לקדם משהו. לעתים קרובות, משווקים יוצרים זרימות דוא"ל אוטומטיות המופעלות על ידי פעולות, תזמון והתנהגות. זרימות אלה משתמשות בשילוב של פורמטים שונים של דואר אלקטרוני, שניתן לפצל במידה רבה לארבע הקטגוריות הללו.

1. ניוזלטרים בדוא"ל

אלה מספקים חדשות, עדכונים ותוכן חינוכי על בסיס קבוע כדי ליצור קשר עקבי עם קהל הדוא"ל שלך. זוהי דרך ניתנת להרחבה להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך ולהישאר בראש הדעת מבלי לדחוף הודעת מכירה.

2. מיילים לרכישה

מיילים לרכישה הם מיילים ממוקדי מכירות המספקים תוכן אינפורמטיבי לגבי הערך שאתה מביא כדי לשכנע לקוח פוטנציאלי לרכוש ממך. המטרה הסופית היא לדחוף לידים במשפך ההמרה שלך מהר יותר בצורה מאוד אישית וממוקדת.

3. אימיילים לשמירה

הודעות אימייל לשמירה נועדו להתחבר מחדש עם לידים קרים או אנשים שלא שמעו ממך זמן רב. הודעות דוא"ל לשמירה יכולות לעזור להניע עניין או אפילו לדחוף לקוח פוטנציאלי לרכישה אם הזמן מתאים. אלה עשויים לבוא במספר צורות כולל:

  1. הודעות דוא"ל מתחדשות שמעסיקות מחדש משתמשים דחופים.
  2. דוא"ל מכירות, חידוש ומכירות צולבות כדי למכור יותר ללקוחות הקיימים שלך ולהגדיל את תדירות הרכישה.
  3. הודעות דוא"ל לשימור מוצרים שעוזרות להגביר את השימוש במוצר ושביעות הרצון.

4. מיילים לקידום מכירות

אימיילים לקידום מכירות עוזרים לספק הצעה מפתה או הצעות מוצרים חדשים כדי לעודד לקוחות פוטנציאליים לרכוש או להירשם למוצר או לשירות שלך. זו אסטרטגיה שיכולה לעזור הן למכירה במכירות והן במוצרים צולבים ללקוחות שלך.

כיצד ליצור אסטרטגיית מסע פרסום אפקטיבית במייל

2022 05 Blog Email Marketing Strategies How To Crush Email In 2022 Design 1200 630 Internal Email Marketing Strategies: How To Crush Email In [Year] 3

אמנם שליחת מיילים היא פשוטה, אך ניהול יעיל של קמפיין שיווקי בדוא"ל רחוק מכך. אתה צריך למצוא דרכים לאסוף מיילים רלוונטיים, לחבר את התוכן הנכון ולמסור אותו לקהלים הנכונים בזמן הנכון. הנה איך.

שלב 1: בניית רשימת דוא"ל

הצעד הראשון וללא ספק הקשה ביותר בבניית קמפיין שיווקי במייל יעיל הוא בניית קהל. אם אין לך רשימת דוא"ל קיימת, תצטרך להתחיל לאסוף כמה אימיילים בדרכים הבאות:

  1. צור טפסי הרשמה באתר או בבלוג שלך בתמורה לעדכוני ניוזלטר, הנחות או שדרוג תוכן
  2. הפעל חלון קופץ עם כוונת יציאה המבקש מהמבקרים באתר שלך לספק כתובת אימייל בתמורה להצעה
  3. הצע תוכן סגור כגון ספר אלקטרוני, מאמר ארוך או סמינר מקוון בלעדי בתמורה לפרטי יצירת קשר.
  4. בצע קמפיין השקה ויראלי שתמריץ מבקרים להזין את המיילים שלהם כדי להיכנס להגרלה או לקבל גישה מוקדמת למוצר החדש שלך. לוח הישגים חזותי יכול לעזור לשפר את הביצועים על ידי הגיימינג של התהליך.
  5. המר את קהל המדיה החברתית שלך על ידי העברתם לדף סחיטה שגם נותן ערך וגם לוכד מיילים.

שלב 2: פילוח ומקד את הקהלים שלך

כעת, כשיש לך קהל לפנות אליו, עליך לוודא שאתה שולח את המסר הנכון לאנשים הנכונים, בזמן הנכון. תוכנת CRM יכולה להיות מאוד מועילה כאן, מכיוון שלצוות המכירות שלך עשוי להיות מידע נוסף על הפניה או הדמוגרפיה של הלקוח, התנהגותו והיכן הם עשויים להיות במשפך המכירות שלך. בסופו של דבר, קהלים מפולחים היטב משפרים את שיעורי הפתיחה ואת החזר ה-ROI, כי תוכל להתמודד עם האתגרים הספציפיים שהם עשויים להיות. ישנן מספר דרכים לפלח את הקהלים שלך, אך הנה ארבע מהדרכים הקלות ביותר לעשות זאת:

  1. פילוח לפי ענף. איפה הם עובדים? כמה הם מרוויחים? מהם אתגרי הליבה העסקיים שלהם?
  1. פילוח לפי גודל חברה . איך נבנה המבנה הארגוני שלהם? מי הם מקבלי ההחלטות המרכזיים?
  1. פלח לפי מיקום. האם האימייל חייב להיות מקומי? באיזו שפה המייל צריך להיות? מהו הזמן הטוב ביותר לשלוח את האימייל הזה?
  1. פילוח לפי שלב במשפך. עד כמה הפלח הזה קרוב לביצוע רכישה? מתי בפעם האחרונה יצרנו איתם קשר? באיזה חלק במשפך המכירות הם יושבים?
  2. פילוח לפי התנהגות המשתמש. האם משתמש ביקר בדף התמחור שלך? האם הם נרשמו אך לא פתחו את המוצר ב-24 השעות האחרונות? האם משתמש מפחית את תדירות הכניסה שלו?

שלב 3: צור את שורות נושא האימייל המושלמות

דוא"ל הוא אמנות באותה מידה שהוא מדע. לפעמים שורות הנושא השנונות ביותר של האימייל שלך לא יהיו מוצלחות כמו משהו יותר תפל אבל פשוט. למרבה המזל, שיווק בדוא"ל הוא תהליך איטרטיבי מאוד שדורש המון בדיקות A/B.

שורות נושא מעוצבות היטב משפיעות ישירות על שיעורי הפתיחה שלך, שהם אחד ממדדי ה-KPI הליבה של ביצועי דוא"ל. אמנם אין פרקטיקה מומלצת אחת שתתאים לכולם, אבל הנה כמה דברים שכדאי לזכור:

  1. שמור את זה קצר. אנו ממליצים על 9 מילים או פחות ו-60 תווים פחות
  2. הסר מילות מילוי ואל תפחד לכופף חוקים דקדוקיים
  3. הימנע מכל שגיאות כתיב כדי שלא תאבד אמינות (אמון זה הכל)
  4. התאם אישית את שורת הנושא באמצעות השם או החברה שלהם
  5. הימנע משימוש בכל הכובעים
  6. עורר סקרנות!

אם אתה תקוע, שקול להשתמש בבוחן שורת הנושא או מחולל דוא"ל שיעזור לך בתהליך. אני יודע – קופירייטינג זה קשה!

אל תשכח את הכותרת המוקדמת המופיעה בתיבת הדואר הנכנס שלך מיד אחרי שורת הנושא. באותה צורה, זה צריך להיות כתוב כהמשך לשורת הנושא שלך כדי לפתות את הנמענים לפתוח את המייל שלך.

שלב 4: כלול את המרכיבים של חווית משתמש טובה בדוא"ל

איך הופכים אימייל טוב למייל מצוין? פעל לפי העקרונות המנחים האלה.

היה ניתן לסריקה . מישהו יכול למהר דרך המייל שלך ולעכל את המידע תוך כמה שניות?

היה רספונסיבי לנייד . האם הודעות הדוא"ל שלך קלות לקריאה בנייד? האם יש לו אורך נושא של 25-30 תווים, השתמש בטקסט מראש, עותק תמציתי ותמונות מהירות לטעינה?

יש CTA ברור . יש לך שאלה ברורה? האם אתה מנסה לקדם פוסט בבלוג? לגרום לקוראים להוריד אפליקציה? לא משנה מה המטרה שלך, ודא שה-CTA שלך הוא במרכז הבמה.

שלב 5: בדוק הודעות דוא"ל וייעול שיעור הקליקים שלהן

רוב פלטפורמות השיווק בדוא"ל מגיעות היום עם כלי בדיקה A/B או מרובי משתנים המאפשרים לך לבדוק וריאציות מרובות של אותו דוא"ל. להלן הדרכים הטובות ביותר לבדוק אותן.

  1. בדוק משתנה משמעותי אחד בכל פעם שיניב תוצאות גדולות יותר. אם תבדקו יותר מדי אלמנטים בבת אחת, לא תדעו מה מוביל לביצועים.
  2. שיהיה לך KPI ברור לבדיקה. לדוגמה, האם אתה רוצה לבדוק שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים או שיעורי יציאה מדף כניסה? בחר אחד בכל פעם.
  3. ודא שהודעות הדוא"ל שלך נגישות במספר מכשירים על ידי שימוש בפלטפורמת QA לדוא"ל כמו Litmus.
  4. הפעל את הבדיקה לקהל מבחן אקראי שגם הוא גדול מספיק כדי להגיע לרלוונטיות סטטיסטית. הנה כלי חינמי של Survey Monkey כדי לקבוע אם מבחן ה-A/B שלך היה מוצלח.

שלב 6: אוטומציה של שיווק בדוא"ל

אוטומציה של שיווק בדוא"ל היא תהליך של שליחת אימיילים ברצף המבוסס על מערכת ספציפית של כללים כדי לדחוף אותם לקראת נקיטת פעולה.

לדוגמה, אם מישהו נרשם לניוזלטר וברצונך לקבל מידע נוסף על הקורא, תוכל לשלוח רצף של הודעות דוא"ל אוטומטיות נוסעות לנכס הניתן להורדה המחייב אותו למלא טופס המבקש מידע אישי נוסף. צוותי מכירות יכולים גם להפוך הודעות דוא"ל מעקב לאוטומטיות על סמך אם קורא פתח את האימייל, או אם הוא לא השיב בפרק זמן מסוים.

היתרונות של אוטומציה של אימייל

  1. התאמה אישית מוגברת: אוטומציה משפרת את היחסים עם הקהל שלך מכיוון שאתה יכול להתאים באופן אוטומטי את הודעות ההודעות על סמך הפעילות שלו באתר שלו או איך הם מתקשרים עם האימיילים שלך.
  2. קנה מידה של פלט: זה מאפשר לצוותי שיווק לשלוח יותר מיילים מבלי לחזור על משימות מיותרות. יצירת רצף דוא"ל הבנוי מסט של כללים שניתנים לחזרה וניתנים לבדיקה משתלמת היטב.
  3. שפר את השמירה: תזמן את ההודעות שלך בצורה מושלמת על ידי אוטומציה של מעקבים ושליחת הצעות ללקוחות לחזור ולרכוש ממך שוב.

סוגי תוכנות אוטומציה לשיווק אימייל

שטח תוכנת הדוא"ל גדול, הולך וגדל ומורכב ביותר. כפי שאתה יכול לראות בתרשים זה למטה, טכנולוגיית הדוא"ל יכולה לנוע מתוכנה שמבטיחה שהמיילים שלך מועברים לכל רשימת הדוא"ל שלך ועד לכלי עיצוב דוא"ל מורכבים.

נשאיר את הסקירה המלאה של תוכנות הדוא"ל למאמר נוסף, אבל בואו נדבר אך ורק על תוכנת אוטומציה של שיווק בדוא"ל. זוהי תוכנה המאפשרת למשווקים לשלוח סדרה של מיילים מופעלים ומתוזמנים למנויים ברשימות התפוצה שלהם. לעתים קרובות הם מציעים התאמה אישית, כלי עיצוב וכלים לביצוע זרימות עבודה מסובכות. קנה המידה והזמינות של תכונות אלו תלויות בגודל העסק ומתומחרים בהתאם. להלן התוכנות הפופולריות ביותר לאוטומציה של דוא"ל לפי סוג וגודל העסק:

עסקים קטנים עד בינוניים (SMB): MailChimp, Moosend

Business to Business (B2B): AWeber, Sendinblue, Zoho Campaigns, Drip

ארגון: ActiveCampaign, HubSpot, מגע מתמיד

4 דוגמאות אמיתיות לשיווק בדוא"ל שיתנו לך השראה בשנת 2022

כעת, לאחר שיצרת את אסטרטגיית השיווק שלך בדוא"ל, הנה ארבע הדוגמאות הטובות ביותר להשראה לקמפיינים שלך בשנת 2022 ואילך.

מגע של אנושיות מאת הארי

Harrys Email Take Care Of Yourself Were In This Together Two 1 Email Marketing Strategies: How To Crush Email In [Year] 4
האימייל של הארי

בשיא הנעילה של COVID-19, הארי ניווט בצורה מושלמת תקופה רגישה מאוד כדי לשלוח מיילים פרסומיים. בעוד מותגים רבים נאבקו למצוא את המסרים הנכונים, הדוא"ל שלהם לא רק היה אמיתי אלא סיפק משהו בר-פעולה שעזר ללקוחות שלהם להראות שבאמת אכפת להם. הם שילבו בצורה מופתית את המסר שלהם עם עדכון של החברה, והודיעו ללקוחות שהם עדיין פועלים במלואם ויספקו שירותים אמינים לאורך כל המגיפה.

נקודת מוצא: פעולות מדברות חזק יותר ממילים. ספק דרכים מעשיות לעזור ולהימנע ממילות אהדה כלליות.

קספר: קבלת פנים חמה

בכל פעם שלקוח קונה מזרון קספר, הוא שולח אימייל מותאם אישית עם קבלת פנים ללקוח חדש ונרגש. הם סיפקו הרבה משאבים כיצד להשיג שינה טובה יותר וכיצד להשתמש טוב יותר במוצר כדי להפיק ממנו את המרב. זה לא רק משפר את חווית הרכישה אלא גם מוריד את הסיכוי של הלקוח לקבל חרטה של הקונים. אחרי הכל, רכישת מזרון היא אחת ההשקעות הגדולות ביותר שתבצעו בבית.

Welcome To Casper Email Email Marketing Strategies: How To Crush Email In [Year] 5

איסוף מפתח: השתמש בדוא"ל כדי לשפר את חווית הכניסה. גרמו ללקוחות שלכם להתרגש להשתמש במוצר שלכם כדי להקטין את הסיכויים שלכם להתחרטות של הקונה.

מותאם אישית כמו Spotify

Spotify Wrapped הוא אחד הקמפיינים המצליחים ביותר לשיווק תוכן בכל הזמנים. לא רק שהחוויה בפועל בפלטפורמת Spotify נהדרת, אלא גם המיילים הפרסומיים שלהם מרשימים באותה מידה. הם מספקים עיצוב מדהים עם סטטיסטיקה אישית שמושכת סקרנות מהמאזין. יש CTA ברור שמפתה את הקורא לבדוק את הנתונים הסטטיסטיים העטופים בספוטיפיי. העותק ברור, תמציתי וישיר.

Spotify Your Year In Music Is Here Email Marketing Strategies: How To Crush Email In [Year] 6

איסוף מפתח: פחות זה יותר. התאם אישית את התוכן שלך, תפוס את עין הקורא שלך עם תמונות מדהימות וצור סקרנות כדי ללחוץ על הקריאה לפעולה שלך.

הפוך את האימיילים שלך כמו צ'יק צ'ק

צ'יק צ'ק התגרה בפריט חדש בתפריט עם אימייל לחיפוש מילים. בניגוד למייל הנועז והצבעוני של Spotify, הם עקבו אחר קול המותג שלהם כדי ליצור אימייל מהנה, קליל ומרתק כדי להכריז על משקה הקיץ האפרסק החדש שלהם.

Chic Fil A Summer Is Going To Taste Better Than Ever Get A Sneak Peek Email Marketing Strategies: How To Crush Email In [Year] 7

איסוף מפתח: לא תמיד צריך משהו ייחודי להגיד! תהנה ותהפוך אותו לאינטראקטיבי.

ציון כבוד: הטעות הבלתי צפויה של HBO Max

Email Marketing Strategies: How To Crush Email In [Year] 8

טעות האצבעות השמנה ששברה את האינטרנט ראויה לציון מכובד כי לפעמים צריך להשאיר הזדמנויות לשלווה. המתמחה של HBO Max שלח בטעות מייל מבחן לכל מנויי HBO Max והאינטרנט הגיב בתמיכה גורפת. לפעמים קורה הכי לא צפוי, וזו ההזדמנות שלך לנצל את זה. הציוץ הבריא של HBO Max זכה לתמיכה גורפת במתמחה, שרבים הזדהו עם סיפורי האימה של המתמחים שלהם.

Kkh2Ec D Vhhgnjzi4Ml7Bupgmbpgbdum65Wxf4Rfxq8Yzosa8Lg Knckwwsu4Q5Bp7Lcm7Odp9Wieeieywbf L8Vhp4Ywob3Jokuxtar8Chjf7Vgmcs3P3Edtyuarh8Znybex Hmd Zyyxckq Email Marketing Strategies: How To Crush Email In [Year] 9

עוטף את הכל

עם למעלה מ-144 מיליארד אימיילים שנשלחים מדי יום, משווקים מנצלים את אחד הערוצים הרווחיים ביותר כיום. כפי שקראתם, שיווק בדואר אלקטרוני הוא הרבה יותר מורכב מכמה גרפיקה וקופירייטינג מהודרים, אבל כרוך בתמהיל אסטרטגי של מדידה, בדיקות ואוטומציה כדי להצליח.

יש הרבה היבטים טכניים אם אתה מסתכל מתחת למכסה המנוע של שיווק בדוא"ל כמו מסירה, מיקומי תיבת דואר נכנס וניהול IP של השולח. ישנן גם אסטרטגיות להימנע מסימון כדואר זבל על ידי שליחת מיילים רלוונטיים ביותר לנמענים הנכונים (עליהם נעסוק במאמר הבא שלנו). שקול להתייעץ עם סוכנות, יועץ או פרילנסר המתמחה בדוא"ל כדי לעזור לכסות את כל הבסיסים שלך כשאתה מתחיל!

כדי שתכירו עכשיו איך לבנות אסטרטגיית דוא"ל מוצלחת, הגיע הזמן שתצאו לבנות אחת לעצמכם. בין אם אתה מפיק ניוזלטרים, הודעות דוא"ל לרכישה, הודעות דוא"ל לשמירה או הודעות דוא"ל לקידום מכירות (או כל האמור לעיל), זכור תמיד להיות בוחן!

מאמרים קשורים

Back to top button