למד כיצד להצליח עם אסטרטגיית מרצ'ינג משלך, החל ממציאת רעיונות למוצרים ועד למכירה ישירות למעריצים.
מאת Braveen Kumar
17 בספטמבר 2024
השקת את המותג שלך. פיתחת בסיס מעריצים נאמן. כעת, אתה רוצה ליצור ולמכור סחורה. אבל איך עושים את זה?
מוצרים מותאמים אישית כמו חולצות טריקו, צעצועי קטיפה, כיסויים לטלפון, גרביים וסווטשירטים יכולים להפוך לקוחות לשגרירי מותג תוך יצירת זרם הכנסה חדש לעסק שלך. מדובר בענף שצמח בצורה משמעותית בעשור האחרון.
לפני כן, למד את הסיבה והכיצד של ייצור ומכירת סחורה. עם תובנות ועצות של Zack Honarvar, מייסד שותף של Fan of a Fan, למד כיצד לקחת את מעורבות המעריצים שלך לשלב הבא באמצעות הכוח של סחורה.
למה אנשים קונים סחורה?
כאשר עושים זאת נכון, מרצ'ינג עוזר למעריצים להרגיש מחוברים למה שהמותג שלך מגלם ולאחרים בקהילה שלך.
זה יכול ליצור הזדמנויות ל:
זהה ובנה מערכות יחסים משמעותיות יותר עם המעריצים האמיתיים שלך
תשמח (וגדל) את הקהל שלך עם מתנות חינם
שיתוף פעולה עם יוצרים ומותגים אחרים להורדת מוצרים
עודדו את המעריצים לפרסם תוכן שמציג מרצ'נדייז משלכם
צור פרסום חינם מפה לאוזן
לדוגמה, מעריצי Yes Theory שיתפו סיפורים על לבישת סחורה ממותג המשנה של היוצרים, Seek Discomfort, מתחת לחליפה שלהם ביום הראשון שלהם בעבודה חדשה. אחרים אפילו לבשו אותו ללידה של ילדם הראשון, בגלל האופטימיות והצמיחה האישית שהמותג מייצג.
"אחד המעריצים שלנו כתב לנו איך הטיסה שלהם בוטלה והטיסה הבאה הייתה במרחק של שעות נסיעה", אומר זאק. "הם ראו מישהו בשער לובש קפוצ'ון של Seek Discomfort. כשהם תקועים בשדה התעופה, שני הזרים הפכו לחברים טובים, אך ורק בגלל העובדה שהם מעריצים משותפים של הערוץ".
בעוד שמעריצים מושבעים עשויים להוציא את הארנק שלהם בשביל חולצת טריקו עם הלוגו שלך, זאק אומר שלמוצר המשמעותי ביותר יש פוטנציאל להתעלות מעל קהל המעריצים שלך ולהגיע לקהלים חדשים. בין אם אתה מייצר סחורה לערוץ ה-TikTok שלך או לעוקבי ה-Twitch שלך, ללא ספק יש אפשרויות גדולות עם סחורה ממותגת.
בא עם אסטרטגיית מרצ'ינג
מרצ'ינג הוא רב תכליתי כפי שאתה רוצה שהוא יהיה. זה יכול להיות מקור להכנסה מתמשכת דרך החנות שלך, הזרז לשיתוף פעולה עם מותג אחר, או פשוט סוואג חינם שאתה מציע ללקוחות נאמנים.
אחת ההחלטות הגדולות ביותר שתקבל עם אסטרטגיית המרצ'ינג שלך היא האם למכור תחת המותג הקיים שלך או להשיק אותו תחת מותג משנה (כמו Seek Discomfort של Yes Theory).
מכירת סחורה תחת מותג משנה
תת-מותג כולל בדרך כלל את תכונות המותג האב (פלטת צבעים, הודעות ותמונות), אך בדרך כלל יש לו לוגו, מוצרים ושירותים משלו.
"היתרון של גישה זו הוא שהיא יכולה להגדיל קהל מעבר לקהל הלקוחות הקיים שלך", אומר זאק. תת מותג עשוי גם להקל על שיתוף פעולה או מיתוג משותף.
לדוגמה, Seek Discomfort המשיכה בשיתופי פעולה עם מותגים כולל תרמילים של Bose, Lululemon ו-Timbuk2 – הזדמנויות שזק חושב שאולי החמיצו אילו המותג היה מוצג כ"סחורה של יס תיאוריה".
מכירת סחורה תחת המותג הקיים שלך
במקרה של אטיקוס המשורר, היה הגיוני למנף את השם שעשה כסופר עם אתר מסחר אלקטרוני שבו המעריצים יכולים למצוא את הספרים שלו, חולצות הטריקו, הכובעים, התכשיטים ומותג היין שלו.
"לאטיקוס יש קו בגדים שהוא קצת יותר מבוסס על סחורה " , אומר זאק. "אבל אז יש לו גם ליין שהוא מוכר בחנות ובאינטרנט בשם Lost Poet Wine. וזה משהו מחוץ למותג 'אטיקוס' שלו".
אטיקוס גם מוכר סחורה ישירות בפייסבוק ובאינסטגרם דרך חנות Shopify שלו.
צפו בפוסט הזה באינסטגרם
פוסט משותף על ידי ATTICUS (@atticuspoetry)
לא משנה באיזו גישה תחליט לנקוט, יצירת סחורה נהדרת מסתכמת בסופו של דבר בבטחון בבטן שלך.
"צור מוצר שאתה גאה בו, שאתה רוצה לעמוד מאחוריו, ושאתה גם רוצה להשתמש בו או ללבוש", מוסיף זאק.
איך להכין סחורה ב-4 שלבים
יצירת סחורה יכולה להיות פשוטה כמו לשים את הלוגו החתימה שלך על חולצת טריקו או כובע. אבל יש תהליך פשוט לייצר רעיונות מרצ'נדייז טריים המהדהדים עם המעריצים שלך ואפילו קהלים חדשים:
הגדר את זהות המותג שלך
סיעור מוחות ואמת רעיונות למוצרים עם הקהל שלך
עצבו ודגמו את המוצרים שלכם
בחר שותף להדפסה לפי דרישה או מצא יצרן
1. הגדר את זהות המותג שלך
בוא נשתמש ב-Shopify כדוגמה כדי להראות לך איך לעבור מרעיון לאב טיפוס.
Shopify היא פלטפורמה המניעה את העסקים של מיליוני יזמים, ומספקת את הכלים הדרושים להם כדי להקים ולהצמיח חברת מסחר אלקטרוני משלהם.
המותג של Shopify עוסק בעצמאות, חוסן, יצירתיות, וכמובן, יציאה לעניינים.
חשבו מה זהות המותג שלכם ומה מייחד אותו. זה יעזור לך לצמצם את האסתטיקה ואפילו את סוג הסחורה שאולי תרצה לעשות. השתמש בזה כמקום התחלה לתהליך ייצור הסחורה.
2. סיעור מוחות ואמת רעיונות למוצרים עם הקהל שלך
במהלך השנים, הקמת מותג שמהדהד עם הלקוחות שלך. למה לא לשאול אותם איזה סוג של סחורה הם ירצו לקנות?
"אנחנו תמיד ממליצים ליוצר או למותג לשאול את הקהל שלהם מה הם רוצים, או אפילו לתת להם להחליט בין כמה אפשרויות. אתה יכול לשאול דרך אינסטגרם סיפורים או דואר אלקטרוני או קהילות, או אפילו לשלוח הודעות טקסט. 'האם אתה מעדיף כובע, משחק לוח, חולצת טריקו או קפוצ'ון?'" אומר זאק.
לסקר את הקהל שלך למשוב יש יתרון נוסף בכך שהוא גורם להם להרגיש שהם חלק מהתהליך ומהמוצרים שאתה בסופו של דבר יוצר.
אז עשינו את זה עם הקהל שלנו ב-X (שנודע בעבר כ-Twitter) כדי לראות מה הם היו רוצים לראות בסחורה פוטנציאלית של Shopify.
בהתבסס על המשוב שקיבלנו, יצרנו אב טיפוס לרעיונות המרצ'נדייז הבאים:
חולצת טריקו/צווארון/קפוצ'ון עם לוגו של Shopify . תיק Shopify הוא סימן הלוגו האייקוני שלנו ועיצוב ברור שישמש למעריצים.
כובע אבא של Minding My Business . משחק מילים חצוף על האופן שבו יזמים לרוב עובדים בראשם על העסקים שלהם. הנחת הסלוגן הזה על כובע נראה מתאים.
קפוצ'ון צ'-צ'ינג . "Cha-ching" הוא הצליל ש-Shopify עושה כשאתה מקבל מכירה חדשה. איך זה ייראה כעיצוב על קפוצ'ון?
צוואר צוואר עצמאי . עצמאות מגדירה רבים מהאנשים שמשתמשים ב-Shopify כדי להפעיל את העסק שלהם. זו מילה חזקה שמתחברת למותג שלנו.
קנה תיק קטן, חושב בגדול . התיק המושלם לקחת איתך בזמן שאתה עושה קניות בבתי העסק העצמאיים בקהילה שלך.
חולצת טריקו "שאל אותי על העסק שלי" . דרך פשוטה לבעלי עסקים עצמאיים לחלוק את זהותם עם אחרים.
קפוצ'ון קניות . Shoppy הוא הקמע הלא רשמי של Shopify, שנוצר במהלך אירוע פריצה של החברה לפני שנים רבות.
3. עצבו ודגמו את המוצרים שלכם
בעוד שרוב חברות המרצ'ינג מציעות שירותי עיצוב, זאק ממליץ לנסות להחזיק כמה שיותר מתהליך העיצוב.
"כנראה שעדיף לך למצוא את העיצובים שלך, כי אתה תבין את המותג שלך הרבה יותר טוב מאשר מישהו שרק לומד על המותג שלך בפעם הראשונה", הוא אומר.
אתה יכול לשכור מעצב סחורה ב-Upwork או להקיש על הרשת שלך עבור מעצב, אבל זכור את הטיפים הבאים:
ספק הקשר . ספר להם אילו סוגי סחורה בחרת ומי הקהל שלך, ושתף את כל הנחיות המותג שיש לך.
הסבר ברור מה אתה רוצה . תקשור יתר על המידה את מה שאתה מחפש והקפד לספק משוב קונקרטי במהלך ביקורות עיצוב (עליך לקבל לפחות מחזור סקירה אחד או שניים).
צור לוח מצב רוח . אצור השראה, דוגמאות והפניות כדי לעזור למעצב לדעת היכן להתחיל.
לחברות רבות של הדפסה לפי דרישה יש גנרטורים של מודלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי ליצור את המוצרים שלך. כלי מודלים ועיצוב Placeit מאפשר לך ליצור דגמי סגנון חיים של העיצוב שלך ואז תוכל לשתף עם הקהל שלך לקבלת משוב.
בדיוק כמו לבקש מהקהל שלך רעיונות למוצרים, אתה יכול גם לקבל משוב עיצובי באותו אופן. הקהל שלך ירגיש מעורב ואתה תהיה בטוח שאתה הולך בכיוון הנכון.
4. בחר שותף להדפסה לפי דרישה או מצא יצרן
לאחר שתקבל משוב על דגמי המוצר שלך, אתה יכול להתחיל לחשוב איך לעשות מרצ'נדייז.
ישנן שתי אפשרויות פופולריות:
הדפס לפי דרישה . אתה יכול להפוך את הייצור, המשלוח והמילוי לאוטומטי עם שותף להדפסה לפי דרישה.
ייצור מאפס . אתה יכול למצוא יצרן למוצר הספציפי שאתה רוצה לייצר, לייצר אותו ולהחזיק מלאי משלך למכירה (או לעבוד עם צד שלישי לצורך משלוח והגשמה).
סוגי סחורה שיש לקחת בחשבון
ביגוד
בגדים הם בחירת סחורה מובילה. חולצות טריקו, קפוצ'ונים וכובעים מאפשרים לאנשים לטלטל את המותג שלך בסטייל. לכו על בדים איכותיים ועיצובים מושכים את העין כדי ליצור פריטים שמעריצים יאהבו ללבוש.
אביזרים
פריטים קטנים חוטפים אגרוף גדול. כיסויי טלפון, תיקים וסיכות מושלמים לשימוש יומיומי. הם שימושיים ונראים נהדר, ועוזרים למעריצים להשוויץ במותג שלך בכל מקום שאליו הם הולכים.
מוצרים לבית
הביאו את המותג שלכם הביתה עם ספלים, פוסטרים וכריות. פריטים אלה משלבים פונקציה וסגנון. הם נותנים למעריצים דרך מגניבה להקיף את עצמם עם המותג שלך בחלל המגורים שלהם.
מוצרים דיגיטליים
אל תדלג על סחורה מקוונת. רקעים, אמוציות ומסננים מאפשרים למעריצים להשתמש במותג שלך בטלפונים ובמדיה החברתית שלהם. קל לשתף אותם ויכולים להגיע במהירות לטונות של אנשים.
שירותים לייצור סחורה
הדפסה לפי דרישה היא בעלות נמוכה, בסיכון נמוך וקל להגדרה ולניהול. עם זאת, המוצרים ואפשרויות ההתאמה האישיות שלך מוגבלות בהתאם לשירות שתבחר. בייצור מאפס, יהיו לך יותר אפשרויות וגמישות ליצור את המוצר המדויק שאתה מדמיין, אבל זה יהיה יקר יותר לייצור.
שימוש בשירות הדפסה לפי דרישה
רוב שירותי ההדפסה לפי דרישה הם בחינם להתחלה (אתה משלם עבור המוצרים רק כאשר לקוח מזמין). כל אחד מהם מכיל קטלוג מוצרים משלו, אבל בדרך כלל אתה יכול למצוא פריטי לבוש ואביזרים בסיסיים, כולל חולצות טריקו, קפוצ'ונים, מכנסי טרנינג וכיסויים לטלפון.
הזמינו תמיד דוגמאות לאבטחת איכות לפני שתתחיל למכור. צבעים עשויים להיראות בכיוון אחד על מסך המחשב שלך אך יופיעו באופן שונה באופן אישי. אתה יכול לפנות לתמיכת הלקוחות של שירות ההדפסה לפי דרישה שלך אם אתה אי פעם לא בטוח.
מציאת יצרן
אם אינך מעוניין לחפש פריטים בעבודת יד משלך להכנה ולמכור, אתה יכול למצוא יצרן שייצור את המוצרים שלך. עם Shopify Capital, אתה יכול להיות זכאי למימון לכיסוי ההוצאות הכרוכות בייצור הפריטים שלך.
בהשוואה להדפסה לפי דרישה, אתה יכול לחשוב יותר מחוץ לקופסה לגבי האופן שבו אתה רוצה לעצב את המוצרים שלך. אתה יכול לעשות קפוצ'ונים בעיצוב ייחודי או אפילו משחק לוח משלך.
חברות כמו Fan of a Fan שמייצרות סחורה ליוצרים ומותגים; זה רעיון טוב לעשות קניות לפני בחירת שותף.
הנה כמה מהדברים שכדאי לזכור לפני חתימה על חוזה למוצרים:
בעלות על קניין רוחני . מי הבעלים של ה-IP של המותג שלך, העיצובים על הבגדים וכל דבר חדש שנוצר כחלק מהשותפות הזו? תרצה לוודא שאתה שומר על הזכויות למקרה שתיפרד מהשותף.
מבנה הפיצויים . האם זו עלות קבועה או שהיא משתנה על בסיס נתח רווחים? מודלים של חלוקת הכנסות הם הנפוצים ביותר בעבודה עם חברות שיווק ויכולים להיות בין 15% ל-50% מההכנסות שלך.
מחויבות . זאק מציע לעולם לא לחתום על שום דבר לטווח ארוך עם שותף אחד. בוא עם תקופת ניסיון (למשל, שלושה חודשים או ירידה אחת במוצר). השתמש בזה כדי לקבוע אם שותף זה עומד בזמנים, מייצר מוצרים איכותיים, מגיב לדוא"ל בזמן, והוא אמין לכל דבר. לאחר ניסיון זה, תוכל להעריך אם להמשיך לעבוד איתם.
עלויות נסתרות . מתחילת השקת המוצר ועד סופה, עברו על כל העלויות שעלולות לעלות, כגון עלויות אחסנה, עמלות איסוף ואריזה, דמי משלוח, דמי עיצוב, ניהול אתרים ודמי שירות לקוחות. אתה לא רוצה לחתום על הסכם שיתוף רווחים ואז כל העלויות הנסתרות יתגנבו אליך.
איך למכור סחורה
סחורה שיווקית שונה במקצת משיווק מוצר מסורתי – תחילה אתה מוכר למעריצים קיימים ושני לקוחות חדשים. זה גם אומר שיש לך קהל מובטח של לקוחות פוטנציאליים.
הנה רק חלק מהזדמנויות השיווק בהן תוכל להשתמש כדי למכור את הסחורה שלך.
מפה לאוזן
סחורה נהדרת היא השיווק שלה. אם מעריץ קונה את המוצר שלך ולובש אותו לעתים קרובות, רוב הסיכויים שאנשים ישאלו אותם על זה.
אבל זה חייב להיות מוצר באיכות גבוהה. "אם אתה מוכר סחורה בהתאמה אישית, זו הנדל"ן שיש לך כעת על המעריצים שלך, שמסתובבים ומקדמים את המותג שלך", אומר זאק. "אבל אם אתה יוצר משהו באיכות נמוכה, אז הם ילבשו אותו רק פעם או פעמיים."
ככל שמישהו ילבש את הסחורה שלך או יוציא את המוצר שלך כדי להראות לאחרים כמה זה מדהים, כך אתה מקבל יותר חשיפה. הפוך את הסחורה לשווה להשוויץ כדי ליצור יותר באז מפה לאוזן.
צפו בפוסט הזה באינסטגרם
פוסט ששותף על ידי Stefanos Tsitsipas (@stefanostsitsipas98)
Seek Discomfort ידוע כמרצ'י איכותי, עד כדי כך שסלבס וספורטאים, כמו הטניסאי הבכיר סטפנוס ציציפס, נראים לובשים אותו באופן אישי וברשתות החברתיות.
שלב את המוצרים שלך בתוכן שלך
התוכן שאתה יוצר הוא עוד מקום טבעי לחבר את המוצרים שלך. בין אם זה אומר ללבוש אותו בסרטונים שלך, לקדם אותו ישירות בפוסטים במדיה החברתית, או לבנות אותו לתוך הקונספט היצירתי של קטע התוכן הבא שלך (כגון פרס תחרות).
אם אתה בונה את חנות המרצ'ינג שלך ב-Shopify, אתה יכול למכור את המוצרים שלך בקלות רבה יותר בתוכן שלך על ידי שילוב החנות שלך בכל מקום שבו הקהל שלך גר. הנה כמה מהערוצים שתוכלו לחקור וגישות שתוכל לנקוט:
TikTok: שתף פעולה עם יוצרי TIkTok אחרים כדי לגרום להם ליצור תוכן עם המרצ'נדייז שלך.
YouTube: שתף קישורים למוצרים שלך בתיאור הסרטון או בכרטיסים שלך, עם קריאה לפעולה בסוף הסרטון עצמו.
לחצן קנה: אם יש לך אתר או בלוג נפרדים מחוץ לחנות המרצ'נדייז שלך, תוכל להטמיע את המוצרים או האוספים שלך גם שם.
אתה יכול גם להשתמש בכלי "קישור בביוגרפיה" כמו Linkpop כדי ליצור דף נחיתה שמחבר את העוקבים שלך במדיה החברתית למוצרים שאתה מוכר באינטרנט, כמו גם לתוכן אחר.
הדרך הטובה ביותר לחבר את המוצרים שלך לתוכן שלך תלויה בך – אחרי הכל, זה הקהל שלך. עבור Seek Discomfort, פירוש הדבר היה אירוח תצוגת אופנה בחצר האחורית שלה.
שיווק מחדש לקהל הקיים שלך
מיקוד מחדש מאפשר לך לקדם מודעות לקהל הקיים שלך על סמך קריטריונים ספציפיים, כגון האם הם עוקבים אחריך באינסטגרם או שכבר ביצעו רכישה.
פלטפורמות פרסום רבות (גוגל, פייסבוק, יוטיוב, TikTok, Snapchat) מאפשרות לך להפעיל מודעות מיקוד מחדש, כל עוד התקנת את פיקסל הפרסום שלהן באתר האינטרנט שלך. אם בנית את רשימת הדוא"ל שלך, זה בהחלט ערוץ שתרצה להשתמש בו כדי לקדם את הסחורה שלך.
"זה המקום שבו תהיה לך מעורבות ממש גבוהה והחזר ROI [החזר על השקעה]", אומר זאק. "בעוד שעם חיפוש פוטנציאלי, רוב הזמן אנשים לא הולכים לקנות סחורה ממישהו שמעולם לא שמעו עליו קודם לכן. . אז לשם צריך ללכת עיקר האנרגיה שלך מהוצאות מדיה בתשלום".
הפעל מכירה מוקדמת
שום דבר לא בונה הייפ למוצר חדש כמו קמפיין פריסייל. מכירה מוקדמת נותנת לקהל שלך את ההזדמנות לרכוש את המוצר שלך לפני השקתו, כך שהם יכולים להיות הראשונים לקבל אותו כאשר הוא יורד.
היתרון? אתה יכול לאמוד את הביקוש לפני השקעה במניות ואפילו ליצור תחושת מחסור או דחיפות כדי לעודד את המעריצים לקנות מוקדם.
"כן התיאוריה עשתה את זה הרבה, במיוחד מוקדם יותר כשהם התחילו לראשונה", אומר זאק. "היינו יוצרים כמה פריטי לבוש שהיו הדוגמאות שלנו. היינו עושים בהם צילומים ולא מחזיקים מלאי. לאחר מכן היינו מעלים את האתר ל-72 שעות, נמכור ל-72 שעות ונסגור את האתר. משם נתחיל לתקשר במייל עם הקהל שלנו, כדי שידעו איפה אנחנו בתהליך ההפקה”.
יש מגוון אפליקציות להזמנה מראש בחנות האפליקציות של Shopify כדי לעזור לך להפעיל את המכירה המוקדמת שלך. אתה יכול להפעיל את הפרסייל שלך באמצעות אתר מימון המונים כמו Kickstarter.
תמחור הסחורה שלך
אל תטפח רק מספר על המוצרים שלך ותקווה לטוב. מצא את המחיר הנכון שגורם ללקוחות להרגיש שהם מקבלים ערך, אבל ייתן לך מספיק רווח כדי להמשיך את העסק.
שקול את הגורמים הבאים:
דע את העלויות שלך: זו נקודת ההתחלה שלך. הוסף את כל מה שנדרש כדי ליצור את המוצר שלך – חומרים, עבודה, ואל תשכח את העלויות התקורות המטומטמות האלה.
חקור את התחרות: תסתכל על מה נמכרים מוצרים דומים. זה נותן לך דמות כדורית לעבוד איתה.
גם המוניטין של המותג שלך משחק תפקיד גדול. אם אתה ידוע באיכות מעולה, לעתים קרובות אתה יכול לגבות יותר. אבל אם אתה רק מתחיל, ייתכן שתצטרך להוריד את המחיר כדי לגרום לאנשים לנסות את הסחורה שלך.
השתמש בפסיכולוגיית תמחור לטובתך. שמתם לב פעם כמה מחירים מסתיימים ב-0.99? זה לא במקרה. 19.99 דולר מרגישים הרבה יותר זולים מ-20.00 דולר, למרות שזה רק הבדל של אגורה.
שאפו לשולי רווח של 50% לפחות. זה נותן לך מקום להציע הנחות ולהתמודד עם עלויות בלתי צפויות.
התחל למכור מוצרים מותאמים אישית היום ב-Shopify
ישנן סיבות רבות להיכנס למשחק המרצ'נדייז מעבר לזרם ההכנסה הנוסף שהוא יכול ליצור. מרצ'י מחבר את המעריצים שלך למותג שלך, נותן להם הזדמנות להפגין את ההתלהבות שלהם ממך וגורם להם להרגיש כמו חלק ממשהו גדול יותר.
זה רעיון עסקי שבו אתה יכול ליישם את היצירתיות שלך בדרכים רעננות מעבר לתוכן או למוצרים שהביאו את המעריצים שלך אליך מלכתחילה. שוב, שאל את הקהל שלך וערוך סקרים לגבי עיצובים אפשריים.
אם מכירת סחורה היא הצעד הראשון שלך למסחר אלקטרוני, Shopify היא אחת הדרכים המהירות והפשוטות ביותר להתחיל. הפוך את העוקבים שלך ללקוחות על ידי הקמת החנות שלך ב-social.
מוכן להתחיל לייצר ולמכור את הסחורה שלך? ב-Shopify, יש לנו המון משאבים – ממימון ועד מדריכים לרכישת מוצר – שיעזרו לך בדרכך. התחל עם ניסיון חינם וחקור את כל הכלים והשירותים הזמינים.
קרא עוד
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
11 מוצרי White Label למכירה באינטרנט
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
איך לפתוח בוטיק מקוון – ספר הפעלה שלם
עליאקספרס דרופשיפינג- איך לדרופשיפ מאליאקספרס
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
יוצרים בשליטה – איך יוטיוברים יכולים להרוויח כסף עם מרצ'נדייז
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
5 שלבים להמרת תובנות קהל בזמן אמת למוצרים בביקוש גבוה
מהי הכנסה פסיבית? מדריך אולטימטיבי עם דוגמאות
כיצד ליצור סחורה שאלות נפוצות
האם מכירת סחורה מכניסה כסף?
כן, מכירת סחורה יכולה להרוויח כסף. עסקים רבים מרוויחים כסף על ידי מכירת סחורה בהתאמה אישית כגון חולצות טריקו, כובעים, ספלים ופריטים אחרים. מכירת סחורה יכולה להיות דרך מצוינת להשלים הכנסה לעסקים ואף יכולה להפוך למקור הכנסה משמעותי.
האם זה עולה כסף לייצר סחורה?
אתה יכול להתחיל לייצר מוצרים עם עלויות מועטות מראש. אם יש לך את הכישורים, אתה יכול ליצור את העיצוב בעצמך, ללעוג לו באמצעות כלים חינמיים, ולהציע מכירה מוקדמת בחנות שלך. צור קשר ברור עם הקונים לגבי המועד שבו המוצר יגיע, ולאחר מכן בצע את ההזמנה שלך כדי ליצור אותה על סמך מספר הפריטים שאתה מוכר.
איך יוצרי תוכן מייצרים מרצ'נדייז?
יוצרי תוכן רבים משתמשים בשירותי הדפסה על פי דרישה כדי ליצור סחורה ממותגת, עם מיתוג משלהם או מותג משני. כמה יוצרי תוכן אוצרים מוצרים, או מוכרים קופסאות מנויים, בעוד שאחרים יוצרים קווי מוצרים משלהם, בשיתוף פעולה עם מותג קיים או בעצמם.
מה אני צריך כדי למכור סחורה באינטרנט?
התהליך למכירת סחורה בהתאמה אישית קל מתמיד. יש כמה שלבים שצריך לבצע כדי להגדיר אותך במהירות:
הגדר את זהות המותג שלך.
סיעור מוחות ואמת רעיונות למוצרים עם הקהל שלך.
עצבו ודגמו את המוצרים שלכם.
בחר שותף להדפסה לפי דרישה או מצא יצרן.
הוסף מוצרים לחנות שלך.
שיווק את המוצרים שלך למעריצים.
האם זה חוקי למכור סחורה?
כן, זה חוקי למכור סחורה. עם זאת, ייתכן שתצטרך לקבל אישורים או רישיונות בהתאם למדינה או ליישוב שבהם אתה פועל.
מאת Braveen Kumar
עודכן לאחרונה ב-17 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת Braveen Kumar
17 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)