טיפים לשיווק דיגיטלי

כיצד יוצרי אינטרנט יכולים להתחיל בסטרימינג בשידור חי בשנת 2024

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "שם": שם, "כתובת אתר": כתובת אתר }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

כיוצר אינטרנט, ייתכן שסטרימינג בשידור חי אינו סוג המאמץ היצירתי שאי פעם חשבת לבצע. אבל תוכן וידאו חי יכול להגביר את הנראות שלך מאוד, כמו גם לחזק את הקשרים בינך לבין הקהל שלך. וידאו חי מאפשר לך להציג את החזונות האמנותיים שלך, ללמד את המיומנויות שלך לאחרים וליצור קשר עם יוצרי אינטרנט אחרים על שיטות העבודה המומלצות בתחומך.

למי שמעולם לא עשה זאת, סטרימינג בשידור חי יכול להיראות כאילו יש לו עקומת למידה ענקית. אתה לא צריך ציוד מיוחד וטונות של זמן פנוי כדי לשדר בשידור חי? לֹא! אתה יכול להשקיע כמה או מעט כסף וזמן בסטרימינג בשידור חי ככל שתרצה, וההתחלה היא הרבה יותר קלה ממה שאתה חושב.

במדריך זה תלמד כיצד להתחיל סטרימינג בשידור חי כיוצר אינטרנט, מאיסוף ציוד הסטרימינג הבסיסי ועד לבחירת פלטפורמות הסטרימינג הטובות ביותר עבור הקהל שלך.

היתרונות של סטרימינג בשידור חי עבור יוצרי אינטרנט

למה אתה צריך להתעניין בסטרימינג בשידור חי כיוצר מקוון? לתוכן חי יש יתרון מרכזי אחד על פני סרטונים מוקלטים: מעורבות. אנשים מבלים פי 3 יותר זמן בצפייה בסרטון פייסבוק בשידור חי מאשר בסרטון שכבר לא פעיל. אינטראקציה בזמן אמת עם הצופים מספקת יותר הזדמנויות לסוגים שונים של תוכן, כמו סדנאות חיות, תוכניות אירוח, דיוני פאנל ותחרויות.

לסטרימינג בשידור חי יש פוטנציאל להגביר את הנראות שלך ולבנות קהילה הדוקה יותר סביב המותג שלך. זה תעשייה טובה להיכנס אליה עכשיו, ולא צריך הרבה כדי להתחיל עם סטרימינג. אתה יכול אפילו להפוך את הסרטונים החיים שלך לזרם הכנסה נוסף.

סטרימינג בשידור חי היא תעשייה שצומחת במהירות

בשנים האחרונות, הסטרימינג בשידור חי ראה עלייה מהירה בנפח. יותר אנשים יוצרים וצורכים תוכן וידאו חי מאי פעם. אם עדיין לא ניצלת את הפוטנציאל הזה, עכשיו זה בהחלט הזמן להתחיל.

תסתכל על הסטטיסטיקה המרשימה של תעשיית הסטרימינג בשידור חי:

  • אנשים צופים בממוצע של 18 שעות של וידאו מקוון בשבוע.
  • זמן הצפייה היומי הממוצע של וידאו מקוון הוא 100 דקות.
  • המספר הכולל של שעות צפייה בשידורים חיים בכל הפלטפורמות הגדולות היה 8.99 מיליארד ברבעון השני של 2021.
  • וידאו חי צפוי לגדול פי 15 עד 2022 ולהגיע לנתח של 17% מכל תעבורת האינטרנט.

סטרימינג בשידור חי הוא חסכוני

מחסום הכניסה לסטרימינג בשידור חי נמוך. לרוב פלטפורמות המדיה החברתיות הגדולות יש יכולות סטרימינג בשידור חי שכל אחד עם חשבון וסמארטפון יכול להשתמש בהן בחינם. אתה יכול לשדר בשידור חי לעוקבים שלך מכל מקום, בכל זמן, תוך דקות ספורות. בניגוד לסרטונים מוקלטים, גם תוכן חי אינו מחויב בזמן. סרטון הדרכה מוקלט בן 30 דקות עשוי להימשך שעות כדי לערוך אותו לפני שהוא מוכן לפרסום. לעומת זאת, סדנה חיה בת 30 דקות אורכת 30 דקות בלבד.

כמובן, כיוצרי אינטרנט שמתגאים בתוכן שלהם, תרצו להשקיע בציוד סטרימינג כלשהו כדי ליצור סרטונים באיכות גבוהה יותר בשלב מסוים (עליהם נעסוק בסעיף הבא). כדאי גם להשקיע מעט זמן בהכנת תוכן סטרימינג בשידור חי, כך שהדברים יעברו בצורה חלקה כשאתה בשידור חי. אבל בהתחלה, לא צריך הרבה כדי ליצור סרטונים חיים מרתקים.

לסטרימינג בשידור חי יש מספר אפשרויות מונטיזציה

סטרימינג בשידור חי יכול להפוך לזרם הכנסה חלופי עבור יוצרי אינטרנט. יוטיוב, פייסבוק, טוויץ', טוויטר ואינסטגרם כולם מציעים אפשרויות מונטיזציה לסטרימרים חיים. סטרימינג בשידור חי מגיע עם הרבה מאותן אפשרויות מונטיזציה כמו סרטונים מוקלטים, יחד עם תכונות נוספות כמו קבלת תרומות או מתנות בזרם.

כמה מהתכונות המוניטריות הנפוצות ביותר שפלטפורמות מציעות לסטרימרים כוללות:

  • תרומות מהצופים
  • מנויי צופים
  • פרסומות

אתה יכול גם להרוויח כסף עם שידורים חיים באמצעים אחרים:

  • חסויות מותג
  • קישורי שותפים
  • תרומות לפלטפורמה של צד שלישי
  • סחורה בהתאמה אישית
  • קורסים או סדנאות

הרצון לתוכן וידאו חי רק הולך וגדל. כשהיוצרים מתקדמים כדי לענות על הביקוש הזה ולהציע תוכן באיכות גבוהה יותר, הצופים מוכנים לתמוך בהם.

סטרימינג בשידור חי: המוצא המושלם ליוצרי אינטרנט

יוצרי אינטרנט רבים רוצים דרך להציג או לחלוק את הכישרונות שלהם עם אחרים, אבל עיצוב קורס שלם אינו אפשרי. הפעלות סטרימינג בשידור חי מאפשרות לך להפעיל הדרכות, לארח שאלות ותשובות עם הקהל שלך ואפילו לראיין יוצרים אחרים על התהליכים שלהם. שיתוף עצות ומענה על שאלות בזמן אמת בונה את הלגיטימציה שלך כיוצר.

מה אתה צריך כדי להתחיל סטרימינג בשידור חי? בואו נעבור על ארבעת השלבים הנדרשים כדי להתחיל ליצור סרטון חי. 

Assets 2022 02 Blog Cover How To Create A Web Design Workflow 1200 630 No Text Copy 3 How Web Creators Can Start Live Streaming In [Year] 1

שלב 1: אסוף את הציוד שלך

כפי שצוין קודם לכן, אתה לא צריך הרבה ציוד כדי להתחיל לצאת לשידור חי. הגדרת סטרימינג בסיסית צריכה לכלול חיבור אינטרנט טוב, מצלמה, מיקרופון ותוכנת סטרימינג.

חיבור אינטרנט טוב

צילום, שידור והעלאת וידאו בזמן אמת דורשים מהירויות העלאה מהירות לאינטרנט. לכל פלטפורמה דרישות מהירות משלה, והן משתנות בהתאם לרזולוציה וקצב הפריימים של הסרטון החי שלך. להלן מספר קווים מנחים כלליים עבור פייסבוק, יוטיוב ו-Twitch עבור סרטון ברזולוציית 720p ובין 30 ל-60 פריימים לשנייה:

  • Facebook Live ממליץ על קצב סיביות מקסימלי של 4,000 kbps, כך שאתה צריך מהירות העלאה של בין 3 ל-4 Mbps.
  • YouTube Live ממליץ על בין 1,500 ל-4,000 Kbps, כך שאתה צריך מהירות העלאה בין 2 ל-5 Mbps.
  • Twitch ממליצה בין 2,500 ל-4,000 kbps, כך שאתה צריך מהירות העלאה בין 3.2 ל-5 Mbps.

אם אתה רוצה להזרים ברזולוציה גבוהה יותר, כמו 1080p או 4K, זה ידרוש קצב סיביות גבוה עוד יותר. הפעל מבחן מהירות כדי לראות כמה מהיר האינטרנט שלך והאם זה יספיק לפלטפורמה הרצויה לך.

מַצלֵמָה

אתה יכול להתחיל עם המצלמה המובנית של המחשב הנייד או הסמארטפון שלך. עם זאת, מצלמת אינטרנט הגונה וחיצונית אינה יקרה מדי, ואתה לא צריך מצלמת אינטרנט מתוחכמת בהייטק. אם יש לך מצלמת DSLR שוכבת, אתה יכול להתחיל להזרים גם איתה, אבל זה ידרוש עוד ציוד אחד כדי להתחבר.

מִיקרוֹפוֹן

אתה יכול לחסוך קצת במצלמה, אבל המיקרופון שלך צריך להיות מהשורה הראשונה. אל תשתמש במיקרופון המובנה במכשיר שלך אם אתה יכול לעזור לו; במקום זאת, בחר במיקרופון USB חיצוני. מיקרופונים XLR מציעים צליל באיכות טובה יותר, אך הם דורשים ממשק שמע נפרד לשימוש עם המחשב שלך.

תוכנת סטרימינג

אפליקציה או כלי סטרימינג לוקחים את הווידאו והשמע בשידור חי וממירים אותם לפורמט המתאים לפלטפורמות סטרימינג. OBS Studio הוא בחירה פופולרית להעברת חי מהמחשב או הנייד שלך מכיוון שהוא בחינם. אם אתה עובר לשידור חי מאפליקציה, כמו פייסבוק או אינסטגרם, אתה לא צריך תוכנת סטרימינג; אתה יכול פשוט להזרים ישירות מתוך האפליקציה. השימוש במחשב וביישום סטרימינג נותן לך יותר שליטה על המראה והתחושה של הזרם שלך מאשר שימוש באפליקציה לנייד.

שלב 2: בחר את פלטפורמות הסטרימינג שלך

ברגע שיש לך את יסודות הסטרימינג שלך, תוכל להחליט באיזו פלטפורמה לעלות לשידור חי. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו, כמו גם לקהלים מסוימים שאולי אתה מנסה לכוון אליהם. אם לא מתחשק לכם לבחור רק אחד, תוכלו גם להשתמש בשירות ריבוי סטרימינג כמו Restream כדי לשדר לכמה פלטפורמות בו זמנית.

  • יוטיוב : יוטיוב היא פלטפורמה כללית שבה אתה יכול למצוא תוכן מכל הסוגים. זה מקום טוב ליוצרי אינטרנט להזרים אליו מכיוון שקהל היעד שלך כבר מחפש ב-YouTube מדריכים וסרטוני הדרכה. לפני שתוכל לעלות לשידור חי, אתה צריך ערוץ יוטיוב וחייב לקבל אישור. האישור אורך כ-24 שעות.
  • Twitch : Twitch ידועה כפלטפורמת סטרימינג בשידור חי לגיימרים, אך גם תוכן בנישות אחרות הפך לפופולרי יותר ויותר. אמנים, מוזיקאים, מדענים, מארחי תוכניות אירוח וחובבים כולם זורמים גם ב-Twitch. אתה לא צריך שום דבר כדי להתחיל להזרים ב-Twitch מלבד חשבון Twitch והגדרת הסטרימינג הבסיסית שלך (ראה שלב 1).
  • LinkedIn Live : הקהל בלינקדאין שונה באופן מהותי מאלה של יוטיוב וטוויץ'. כפלטפורמה מקצועית, משתמשים מחפשים תוכן מכוון עסק שעוזר להם ללמוד מיומנויות חדשות או רשת. אם תבחר לעשות סרטונים חיים בלינקדאין, אתה יכול להשיג את שניהם! למד את הכישרונות שלך ליוצרי אינטרנט אחרים או הפעל דיונים חשובים בתעשייה באמצעות LinkedIn Live.
Assets 2022 02 Blog How Web Creators Can Start Live Streaming In 2022 1200 630 Inner 1 How Web Creators Can Start Live Streaming In [Year] 2

שלב 3: עקוב אחר השיטות המומלצות לסטרימינג בשידור חי

לא כולם רגילים להיות מול המצלמה – וזו יכולה להיות חוויה מורטת עצבים למתחילים! אנשים רבים מניחים שהזרם שלהם חייב להיות ללא רבב כי הוא חי, אבל זה שקר. הצופים למעשה סלחנים יותר לטעויות קטנות או שגיאות כשאתה בשידור חי. למעשה, ההחלקות הקטנות הללו גורמות לזרם שלך להרגיש אנושי יותר וניתן לקשר. עם זאת, אתה לא צריך להתחיל לזרום באופן ספונטני ללא תוכנית. הסתמכו על הטיפים והשיטות המומלצות האלה כשתרצו לעלות לשידור חי.

  • הכן את הזרם שלך מראש. אתה לא צריך לתסריט את כל העניין, אבל רשום כמה הערות על הרעיון המרכזי שלך ועל נושאי המשנה שאתה רוצה לכסות. רשום המבנה והנקודות העיקריות שלך יעזור לך להישאר על המסלול לאורך הזרם שלך.
  • שלטו בשפת הגוף שלכם מול המצלמה. זכור לשבת זקוף או לעמוד אם זה קל לך יותר. כמו כן, הסתכל לתוך עדשת המצלמה בזמן שאתה מדבר אל הקהל שלך. זה אולי מרגיש מוזר בהתחלה, אבל הקהל ירגיש שאתה מסתכל ישירות עליהם.
  • בדוק הכל לפני העלייה לשידור חי. בצע תמיד ריצת מבחן לפני שתלחץ על כפתור "עבור לחיות". ודא שחיבור האינטרנט שלך טוב, המצלמה והמיקרופון מחוברים כראוי ושהתאורה שלך נראית הגונה. בצע הקלטת בדיקה בערוץ לא רשום או פרטי, והפעל אותה מחדש לכל בעיה.
  • סגור אפליקציות מיותרות. אם אתה מזרם עם המחשב שלך, סגור את כל האפליקציות או התוכנה שאינך צריך במהלך הסטרימינג. תוכניות אלה פשוט יתפסו יותר ממשאבי המחשב שלך, ואתה צריך כוח רב ככל שתוכל להפנות לסטרימינג בשידור חי.
  • חבר עם כבל Ethernet. אחת הדרכים להבטיח חיבור אינטרנט יציב יותר היא לחבר את המחשב למודם באמצעות כבל Ethernet, במקום להסתמך על אות אלחוטי.
  • הסר הסחות דעת. ודא שהחלל שבו אתה זורם נקי ממראות או צלילים שמסיחים את הדעת. נסו להזרים בחדר עם דלת סגורה, ולסדר את הרקע שלכם. אתה יכול לעזור במניעת הד בחדר עם שטיחים, כריות, שמיכות ופריטים רכים אחרים.
  • השתמש בתאורה טובה. מצלמת אינטרנט לא כל כך טובה אפשר לסלוח אם יש לך תאורה מתאימה. כל מה שצריך זה כמה נורות קליפ זולות הממוקמות במקומות הנכונים או נורית טבעת אחת וזולה כדי לשפר באופן דרסטי את איכות התמונה של הזרם שלך.

שלב 4: צור קשר עם הקהל שלך

השלב האחרון להפעלת שידור חי הוא להשאיר את הצופים מעוניינים. עברת את הבעיות של הגדרת הציוד שלך והכנת סשן סטרימינג, אז וודא שהקהל שלך נשאר בסביבה. אינטראקציה בזמן אמת עם הצופים שלך היא ההיבט המושך ביותר של סטרימינג בשידור חי, אבל מעורבות הקהל יכולה להיות מאתגרת אם אתה לא רגיל לזה.

נסה את הטיפים האלה כדי לעניין אנשים.

קדם את הזרם שלך מראש

גרמו לצופים שלכם להתעניין עוד לפני שהשידור מתחיל! צור סרטון טיזר קצר ופרסם אותו בערוצי המדיה החברתית שלך, או פרסם פוסט פשוט על הזרם שלך. אתה יכול גם ליצור אירוע או לתזמן את הזרם שלך מראש, כך שקל לכל אחד לשתף את הקישור לזרם. ענו גם על כל השאלות שיש לאנשים על הזרם, כך שהקהל שלכם ידע היטב למה לצפות.

היו מגיבים

במהלך השידור שלך, ענה על שאלות שאתה מקבל מהצ'אט החי, במיוחד אם אתה מפעיל מדריך. אתה יכול לאפשר לצופים לשלוח שאלות לאורך הזרם, אבל שים לב לא לתת לתשובות לשאלות להשתלט ולהוביל אותך מהנושא הראשי שלך. במידת הצורך, תוכל להקדיש חלקי זמן במהלך הזרם כדי לבצע שאלות ותשובות. כמו כן, הודע לאנשים כשהם מצטרפים לצ'אט בהתחלה. כמה צעקות ושיחות חולין גורמות לצופים שלך להרגיש מוערכים.

צור הזדמנויות אינטראקציה

אם אף אחד בצ'אט לא שואל שאלות או אומר שום דבר, זה תלוי בך ליצור שיחות. אתה יכול לעשות זאת על ידי בקשת הצופים להשלים פעילות קצרה או גליון עבודה לפני הגעת לזרם שלך, ואז לדון בו בשידור חי. שיטה נוספת היא עריכת חידון כדי לראות עד כמה הצופים שמים לב ומעניקים פרס לזוכה. סקרים הם דרך טובה להחזיק תשומת לב גם במהלך זרם.

הפוך את 2024 לשנה שבה אתה מתחיל להזרים!

סטרימינג בשידור חי הוא כלי רב עוצמה שאתה יכול להוסיף לארסנל שלך כיוצר אינטרנט. לבניית קהילה, ללמד, להשוויץ בעבודות שלך או ליצירת קשרים עם יוצרים אחרים, סטרימינג בשידור חי מציע אינספור יתרונות. וקל מתמיד להתחיל לשדר סרטונים בשידור חי. עם קצת ציוד בסיסי וקצת הכנה, אתה יכול ליצור תוכן חי מרתק ואיכותי!

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button