Etsy ו-Shopify: איך להשתמש בשניהם כדי להגדיל את העסק שלך (2024)
חקור את ההבדלים בין Etsy ו- Shopify, עם דוגמאות אמיתיות של מוכרים שמצאו הצלחה בשתי הפלטפורמות.
מאת Desirae Odjick
21 בספטמבר 2024
כשאתה עושה את הצעדים הראשונים שלך לעולם המסחר האלקטרוני, יש הרבה מה ללמוד.
אולי יש לך מוצרים מעולים, אבל האם אתה יודע איך לארוז הזמנה, לעזור ללקוח מתוסכל או ליצור קמפיין שיווקי?
Etsy מושכת יצרנים מכיוון שהיא מגיעה עם קהל מובנה. אתה לא צריך לעצב אתר או לדעת שום דבר על משיכת תנועה.
עם זאת, ככל שהעסק שלך גדל, ייתכן שתרצה לנהל חנות מקוונת משלך. קיום חנות נותן לך יותר שליטה על חווית הלקוח שלך, ומאפשר לך ליצור מותג בלתי נשכח.
עבור מוכרים רבים, חנות Etsy Shop וחנות Shopify פועלות יחד, ומספקות את הטוב משני העולמות.
קדימה, חקור את ההבדלים בין Etsy ו-Shopify – וכיצד תוכל לשלב את שתי הפלטפורמות, עם דוגמאות מעסקים מצליחים.
Shopify נגד Etsy
ראה כיצד Shopify משווה ל-Etsy ופלטפורמות מכירה פופולריות אחרות כדי למצוא את הבית המתאים לעסק שלך.
לְהַשְׁווֹת
למה למכור ב- Etsy ו- Shopify?
אתה לא צריך לסגור את פרופיל Etsy שלך כדי לפתוח חנות Shopify. שמירה על שני הערוצים תגדיל את הנוכחות המקוונת שלך ותיתן לך את הסיכוי הטוב ביותר להגדיל את הקהל שלך.
ההבדלים העיקריים בין Shopify ו- Etsy פירושם שלכל פלטפורמה יש סט יתרונות משלה. להלן ההזדמנויות העיקריות שמציעה Shopify לעומת Etsy:
התאמה אישית מלאה
משתמשי Shopify הם הבעלים של חווית הלקוח. יש לך שליטה מלאה על המראה והתחושה של החנות שלך, עם עיצובי חנות ללא קוד הניתנים להתאמה אישית.
תכונות החנות וכלי המשרד האחורי שלך גמישים גם הם, הודות לאלפי אפליקציות מותאמות אישית.
עמלות נמוכות יותר
עמלת העסקה של Etsy של 6.5% לכל מכירה יכולה להשפיע על הרווחים שלך. שמור על הכנסה נוספת מהמכירות שלך עם עמלות העסקאות הנמוכות יותר של Shopify.
הבעלים של הקהל שלך
Shopify פותחת דרכים נוספות לנהל את הקהל שלך. הגדר את קהל היעד שלך, הגדל רשימת דוא"ל ופלח את הלקוחות שלך לקמפיינים מותאמים אישית. ובניגוד ל- Etsy, אתה יכול להעביר את רשימת הלקוחות שלך לפלטפורמות אחרות.
במקביל, מכירה ב-Etsy מביאה יתרונות משלה. מכיוון שהשוק בנוי עבור בעלי מלאכה ומוכרי וינטג', הוא מגיע עם קהל רלוונטי ותכונות המיועדות ליזמים בודדים:
קהילה פעילה
המוניטין של Etsy כמקום למצוא בו מוצרים בעבודת יד הופך אותו ליעד עבור קונים. מוכרים יכולים לשפר את הנראות שלהם עם מודעות בתשלום שעשויות ליצור יותר מכירות ישירות מאשר צורות שיווק אחרות, כמו דואר אלקטרוני ו-SEO.
התחל מהר
תתחיל לעבוד בלי לעצב אתר או מיתוג וללא אסטרטגיה שיווקית. פשוט חבר את המידע העסקי ופרטי המוצר שלך לתבנית של Etsy.
השווה תכונות נוספות של Shopify ו- Etsy:
איך למכור ב- Etsy ו- Shopify
אם יש לך חנות של Etsy, שקול לסנכרן אותה עם החנות המקוונת שלך. זה פשוט לשלב את Shopify עם Etsy ולנהל את כל ההזמנות שלך מלוח מחוונים אחד.
כיצד לשלב חנות Shopify וחנות Etsy
כאשר אתה משלב את Etsy Shop וחנות Shopify שלך, המכירות מסונכרנות כך שניתן לעקוב אחר המלאי ממקום אחד.
כדי לשלב את החנות שלך, הוסף את אפליקציית Marketplace Connect למנהל המערכת שלך.
באמצעות האפליקציה, אתה יכול לייבא את קטלוג המוצרים שלך מ-Shopify ל-Etsy ומקומות שוק פופולריים אחרים, כולל אמזון, Target Plus ו-eBay.
הגע ללקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים עם Shopify
Shopify מגיעה עם כלים רבי עוצמה שעוזרים לך לקדם ולמכור מוצרים ב- Etsy, Google, Instagram ועוד ממשרד אחורי אחד. בצע מכירות במספר ערוצים ונהל הכל מ- Shopify.
למידע נוסף
3 סיפורי הצלחה של Etsy ו-Shopify
קרא את הסיפורים הללו משלושה בעלי חנויות שבנו את העסקים שלהם בגישה רב-ערוצית.
1. שימוש ב-marketplace כדי לבדוק את השוק
אוליביה וואנג, מייסדת Floral Neverland, עדיין למדה בבית הספר כשהשיקה את החנות שלה ב-Etsy בשנת 2014. היא חשבה שמכירה על הפלטפורמה תהיה התרוצצות צדדית גדולה.
"אתי היה ממש פשוט להקים", אומרת אוליביה. "צילמתי כמה תמונות של המוצרים שלי, העליתי אותם ל-Etsy, הוספתי באנר חמוד של חנות, כתבתי שתי פסקאות מהסיפור מאחורי החנות שלי, וזהו".
כשסיימה את לימודיה לקריירה בשיווק דיגיטלי, אוליביה הבינה שהיא יכולה ליישם את כישוריה כדי למצוא עוד לקוחות לעסק שלה.
לשם כך, היא הייתה זקוקה לפלטפורמת מכירה עם הגמישות ליצור מותג.
"לא רציתי שהחנות שלי תהיה רק הופעה צדדית. רציתי שיום אחד זה יהיה העבודה במשרה מלאה שלי", אומרת אוליביה. "אז החלטתי שהגיע הזמן בשבילי לבנות מותג מחוץ ל-Etsy, להצמיח את הקהילה שלי ולספר את הסיפורים שלי".
למרות שעדיין יש לה חנות של Etsy, אוליביה מקדישה כעת את רוב זמנה לחנות Shopify שלה, שמייצר יותר מכירות.
"בתוך שנה מפתיחת החנות שלי ב-Shopify, בניתי עוקב אינסטגרם ייעודי בהתאם לפילוסופיית המותג שלי ולאסתטיקה שלי", אומרת אוליביה על ההתקדמות שלה. היא גם פיתחה קהל בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, והרחיבה את טווח ההגעה שלה מעבר לשוק התחרותי של Etsy.
"בניית נאמנות למותג ב-Etsy היא קשה. רוב הזמן, הנאמנות של הלקוח היא לאטסי, לא למותג שלך”.
לאחר התרחבות מ-Etsy, אוליביה החדירה את המותג שלה בכל ההיבטים של העסק שלה, אפילו באמצעות חומרי משלוח מותאמים אישית כדי להשאיר רושם מתמשך.
"אני מאמינה שהאריזה היא חלק מהותי ממותג, ואני משקיעה זמן ואהבה באריזות שלי", אומרת אוליביה. "אני משיג אנשים שכותבים לי מיילים או מתייגים אותי באינסטגרם, ומודים לי על הנחת נגיעה אישית קטנה על האריזה".
2. יצירת מרחב לצמיחה
כאשר לורנה הלדמן, הבעלים של HaldeCraft, נכנסה לראשונה לעולם היצור והמכירה, היא הצליחה להתחיל עם בסיס איתן, הודות לניסיון הקמעונאי הקודם שלה בניהול חנות חוטים.
זה מה שהוביל את לורנה להתחיל למכור ב-Etsy ב-2010.
"אטסי לא הייתה הפעם הראשונה שמכרתי באינטרנט, אבל זו הייתה הפעם הראשונה שמכרתי חוט שצבעתי בעצמי ביד וסבון שהכנתי. המוקד העיקרי שלי היה הקרמיקה שיצרתי כל החיים כתחביב", אומרת לורנה, שלמדה את המלאכה מסבתה היזמית.
ככל שהעסק שלה גדל, היו דברים קטנים באטסי שהתחילו לתסכל את לורנה. לאור מגוון המוצרים הרחב שלה, היא הייתה זקוקה לקטגוריות נוספות כדי לשמור על החנות שלה מאורגנת.
"הסתעפתי ויצרתי עוד ועוד קרמיקה, וצבעתי עוד ועוד משקלים שונים של חוט", היא אומרת. "ככל שהוספתי יותר מוצרים, כך היה קשה יותר ליצור קטגוריות ב-Etsy שעזרו לאנשים למצוא את מה שהם רוצים."
בחנות Shopify שלה, לורנה הצליחה ליצור קטגוריות מוצרים ותתי קטגוריות, ולארגן את כל רשימות המוצרים שלה בצורה שעבדה עבורה ועבור הלקוחות שלה.
בעוד שלורנה חששה במקור שהעלויות של בניית חנות משלה יגרום לסגירת חנות ה-Etsy שלה, היא הבינה במהרה שזה משתלם להשאיר את שתיהן פתוחות.
"כשפתחתי את אתר Shopify שלי ב-2012, הדברים היחידים ששמרתי ב-Etsy היו דברים שנמכרו שם שוב ושוב, במיוחד בסביבות החגים", אומרת לורנה. "ביליתי את רוב זמני בקידום אתר Shopify שלי. ואז הייתי מתחיל לחזק את חנות Etsy בסביבות אוגוסט, לקראת החגים".
היא הצליחה להעביר לקוחות מ- Etsy לחנות Shopify שלה כאשר חיפשו מבחר רחב יותר של הפריטים שלה.
באופן מכריע, לורנה גם נושאת את הערעור של תמיכה בעסק קטן בעבודת יד עד לחנות שלה.
"האם כתבת 'תודה, אני מקווה שאהבת את זה!' על תלושי האריזה שלך כשהיית ב-Etsy? תמשיך לעשות את זה עם Shopify", מייעצת לורנה.
כשאתה מוכר ב-Shopify ו-Etsy, שימו לב לביצועים של כל מוצר. אם יש לך מוצר שובר קופות של Etsy, שווה להשאיר את החנות שלך פתוחה כדי ללכוד את התנועה ולחשוף את המותג שלך לקהלים חדשים. הנוכחות של HaldeCraft ב-Etsy ממשיכה להשיג לורנה לקוחות חדשים.
3. בניית עסק רב-ערוצי מהריבוע הראשון
כשרוס וורדן התחיל את העסק שלו, Conquest Maps, לא היה לו ניסיון, לא היה לו מושג לגבי שווקים פוטנציאליים, ולא היה לו מושג איך לשלוח חבילה.
מה שכן היה לו היה רצון לתת לאשתו מפת טיולים נהדרת – אבל הוא לא מצא שום דבר באינטרנט שמתאים לחזון שלו.
אז הוא עשה את שלו. כשזה יצא יפה, הוא הכין עוד חמישה ופרסם אותם ב-Etsy כדי למכור. הם מכרו, וזה היה כל העידוד שרוס היה צריך כדי להמשיך לעבוד על מפות כיבוש.
כשהחל לחפש לצמוח מעבר ל-Etsy, הוא העריך מספר פלטפורמות מסחר אלקטרוני פופולריות.
רוס ניסה בתחילה שתי פלטפורמות מסחר אלקטרוני אחרות לפני שמצא את Shopify.
"זה היה די אינטואיטיבי", הוא אומר, "ולפני שידעתי את זה, העליתי את האתר שלי".
באמצעות גישה רב-ערוצית, רוס ממשיך להפעיל חנות Shopify וחנות Etsy.
"למרות שאנו מובילים תנועה לחנות Shopify שלנו דרך ערוצים אחרים, Etsy היא עדיין מקום טוב לפעול בו", הוא אומר.
אחת הסיבות שבגללן Conquest Maps מעדיפה להדריך לקוחות לחנות Shopify שלה היא מערכות היחסים שהם בונים.
"אטסי היא מקום מצוין להתחיל בו", אומר רוס. "זה מקום מצוין לבחון דברים ולאמת רעיונות למוצרים, כי יש להם הרבה תנועה כבר באתר שמוכנה לקנות דברים מדהימים. אבל החיסרון הוא שהלקוחות האלה הם בעצם לא שלך. הם הלקוחות של אטסי".
"כשאתה מפעיל חנות Shopify, הלקוחות שלך הם הלקוחות שלך. אתה יכול לפנות אליהם ולשווק להם איך שאתה רוצה, כל עוד הם אישרו זאת”.
Conquest Maps מתאימה את האתר שלה עם חלקים מותאמים אישית – משהו שתבנית Etsy הסטנדרטית לא מתאימה בקלות.
"המציאות היא שדברים תמיד ישתנו במסחר האלקטרוני, לא משנה מה תעשה. נצל את ההזדמנויות שיש לך עכשיו וגלגל עם האגרופים", מייעץ רוס.
מכירה מרובת ערוצים עוזרת להגן על המכירות שלך. אם ערוץ אחד מתחיל לתת ביצועים נמוכים, תמיד יש לך דרך אחרת להגיע ללקוחות.
הבעלים של המותג והקהל שלך עם Shopify
אם כבר בנית עסק ב-Etsy, השקת חנות Shopify עשויה להיות הצעד הבא הנכון עבור המותג שלך.
אחת הדרכים הטובות ביותר לגבש את העסק שלך לעתיד היא ליצור מערכת יחסים עם הלקוחות שלך באמצעות אתר אינטרנט שמספר את הסיפור שלך. עם מותג חזק, תהיו מוכנים להתמודד עם האתגרים של נוף המסחר האלקטרוני המשתנה ללא הרף.
קרא עוד
כיצד למכור את עסק המסחר האלקטרוני שלך
כיצד לבצע את מכירת המסחר האלקטרוני הראשונה שלך – מהירה (הדרכה 2024)
פתרונות המשלוח הטובים ביותר למסחר אלקטרוני עבור העסק שלך (2024)
S Corp לעומת C Corp- מה ההבדל?
כיצד לקבל רישיון עסק ב-3 שלבים פשוטים
שאלות נפוצות על Etsy ו-Shopify
האם אתה יכול למכור ב- Etsy ו- Shopify?
זה פשוט למכור ב-Etsy וב-Shopify בו-זמנית, באמצעות אפליקציית אינטגרציה מחנות האפליקציות של Shopify. זה יכול להיות יתרון למכור בשתי הפלטפורמות, מכיוון שהמוצרים שלך נחשפים לקהל רחב יותר. על ידי מכירה ב-Etsy ו-Shopify, אתה נהנה מהיתרונות של השוק המובנה של Etsy תוך שימוש ב-Shopify להגדלת המותג שלך.
מה ההבדל בין Etsy ל- Shopify?
בעוד שגם Shopify וגם Etsy הן פלטפורמות מסחר, יש כמה הבדלים עיקריים. Etsy הוא שוק שבו לקוחות יכולים לחפש ולעיין במוצרים שלך באתר של Etsy. Shopify מאפשרת לך לבנות אתר משלך שבו אתה משרת לקוחות ומבצע מכירות.
מהם היתרונות של Etsy ו- Shopify?
כמה יתרונות של Etsy כוללים:
גישה לשוק של קונים פעילים בעלי כוונות גבוהות
הגדרה פשוטה למתחילים
הצטרפו לכלי פרסום כדי להסיר את הניחוש מהשיווק
ללא דמי מנוי חודשיים בתוכנית חינם רגילה (שלם רק כאשר אתה מוכר או מציג מוצרים או משדרג ל-Etsy Plus)
היתרונות של Shopify כוללים:
שליטה מלאה במראה והתחושה של המותג שלך
תכונות מתקדמות ליצירת חוויה מותאמת אישית באתר שלך
בעלות על הדוא"ל ורשימות הלקוחות שלך
עמלות עסקה נמוכות
התרחב בצורה חלקה לחלון ראווה קמעונאי עם Shopify POS
איך אני יכול לחבר את Shopify לחנות Etsy שלי?
אתה יכול לסנכרן את קטלוג המוצרים, המלאי והמכירות של החנות שלך עם Etsy על ידי הוספת אפליקציית Marketplace Connect למנהל החנות שלך.
מאת Desirae Odjick
עודכן לאחרונה ב-21 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת Desirae Odjick
21 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ- Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה וכיצד להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך לפתוח חנות מקוונת ב-2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)