טיפים לשיווק דיגיטלי

מוכנות מסחר אלקטרוני לחגים לשנת 2020: 8 טיפים להכנת החנות המקוונת שלך

טְעִינָה…
    `; stack.push({ level: level, html: newItem }); } else { newItem += `${name}`; stack[stack.length – 1].html += newItem; } // הוסף ערך ל-JSON-LD tocEntries.push({ "@context": "https://schema.org", "@type": "SiteNavigationElement", "@id": "#elementor-toc", "name": name, "url": url }); }); // סגור את כל הרמות הפתוחות הנותרות while (stack.length > 1) { let lastItem = stack.pop(); stack[stack.length – 1].html += lastItem.html + '

'; } tocHTML = stack[0].html + "; tocContainer.innerHTML = tocHTML; // סיים את מבנה JSON-LD jsonLD["@graph"].push(…tocEntries); // הכנס את ה-JSON-LD לראש המסמך const script = document.createElement('script'); script.type = 'application/ld+json'; script.textContent = JSON.stringify(jsonLD, null, 2); document.head.appendChild(script); // הוסף מאזינים לאירועים עבור פונקציונליות האקורדיון tocContainer.addEventListener('click', function(e) { if (e.target.classList.contains('expander')) { const header = e.target.closest('.accordion- header'); const content = header.nextElementSibling; if (content && content.classList.contains('accordion-content')) { content.style.display = content.style.display === 'none' ? : 'none'; e.target.textContent = content.style.display === 'none' : '-' } }); });

כשאנחנו אומרים את המילים "עונת החגים", עולות בראשנו הרבה אסוציאציות חמות ומטושטשות: סוודרים לחג, קישוטי חג, נייר עטיפה, כובעי שדונים וכמובן – שופינג בשפע. אבל, כשהשנה הייחודית של 2020 והאתגרים שהיא מציבה בפני יוצרי אינטרנט מסתיימת, כנראה שכבר הבנו שהדברים עשויים להיראות אחרת השנה.

במקום להסתובב בחנויות כלבו גדולות ולצאת למתחם המבצעים, סביר יותר שנמצא את עצמנו במקום אחר השנה. מונח על הספה, קפה ביד אחת, טלפון נייד או מחשב נייד ביד השנייה, סורק את האינטרנט עבור קמעונאים מקוונים ואתרי מסחר אלקטרוני שיתנו לנו את מה שאנחנו מחפשים.

הודות להתרחקות חברתית ולמרבה הצער, הסגר, תנועת הרגלים בחנויות הכלבו הפכה לתעבורת אינטרנט מוגברת לחנויות מקוונות. בין אם בחנות ובין אם בבית, ההמונים פראיים, וזה הזמן לעזור להם לנווט אל המוצרים והרכישות שהם מייחלים להם כל השנה.

אבל מה זה אומר עבור יוצרי אינטרנט? כיצד נוכל לקדם את משחק המסחר האלקטרוני שלנו ולמקסם את הפוטנציאל של קונים מקוונים נלהבים המחפשים את מבצעי החגים והמבצעים של חלומותיהם? דבר ראשון, עלינו לאמץ את התגליות וההצעות המעמיקות לגבי קניות מקוונות לחגים בשנת 2020. זה כולל ניתוח נתונים, מחקר שוק, ניתוח התנהגות ואוצר של מידע שיכול לעזור לנו לקבל החלטות טובות יותר לגבי בניית אתרים וחנויות מקוונות.

לאחר שנשלוט בכל העובדות והנתונים, נהיה מצוידים היטב להבין הן את החלטות התוכן והן העיצוביות הגיוניות עבור החנות המקוונת שלך, על מנת לשכלל את חווית הקנייה המקוונת של כל מבקר ואת ההחלטה שלו ללחוץ על "קנה עכשיו". ".

בנה את החנות המקוונת שלך עם WooCommerce ו-Elementor

תוֹכֶן הָעִניָנִים

מה יוצרי אינטרנט יכולים ללמוד מעונת החגים של השנה שעברה

בסקר החגים של Deloitte לשנת 2019 של צרכנים, הם מסבירים שלא רק ש"קניות מקוונות נשארות יעד הקניות המוביל", אלא אפילו יותר מכך, המשיבים בסקר ציפו להוציא 59% מתקציב החג שלהם באינטרנט, בניגוד לקניות בחנות.

זהו נתון רב עוצמה, אך על מנת להבין את חווית הקנייה המקוונת בחג, מדוע קונים מעדיפים אותה, מה הרגלי הקניות וההעדפות שלהם באינטרנט – עלינו להעמיק קצת יותר ולהיכנס למרחב הראש של אלה שאוהבים (או בקרוב להתאהב במסחר אלקטרוני. לדוגמה, במיוחד במהלך החודשים האחרונים, בהחלט יש העדפה גוברת לקניות מקוונות ולא לקנייה בחנות.

בואו ננסה להבין מה אנחנו יכולים ללמוד מהנתונים שחולצו מהתנהגויות קניות של 2019 כדי ליידע את בניית אתרי המסחר האלקטרוני שלנו לשנת 2020.

  • במהלך עונת החגים 2019 (מוגדרת רשמית כ-1 בנובמבר עד 24 בדצמבר), הקניות המקוונות עלו ב-18.8% בהשוואה לעונת החגים של 2018.

אז, עבורנו יוצרי האינטרנט, זה אומר שככל שחולפות השנים, הנטייה של צרכנים לבחור בקניות מקוונות לרכישות החג שלהם גוברת בהתמדה. תמיד תחשוב במונחים של "למעלה ולמעלה".

  • תקופת חמשת הימים בין חג ההודיה ל-Cyber Monday היווה 20% מההוצאות הכוללות של החגים באינטרנט.

טייק אווי זה מועיל במונחים של הגדרת הציפיות שלך. כשאתם מתכננים את המבצעים, הקמפיינים השיווקיים, פניית הלקוחות וכו', קחו בחשבון מתי אתם יכולים לצפות שהמכירות שלכם יהיו הגבוהות ביותר ומתי סביר שהן יהיו בתחתית. השתמש בהזדמנות להיות חכם יותר בדיעבד.

  • צרכנים אמריקאים הוציאו 142.5 מיליארד דולר באינטרנט בין ה-1 בנובמבר ל-26 בדצמבר.

עניין נוסף של מחשבה לאחור, הבנת מסגרת הזמן של 1 בנובמבר עד 26 בדצמבר יכולה לעזור לנו לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי מתי לתזמן מבצעים, מתי לפנות ללקוחות, ובכלל, מתי להתחיל להזכיר את המילים "עונת החגים" .

למה לצפות מקונים מקוונים בעונת החגים הזו

בהתבסס על הנתונים הללו בלבד, אין זה מובן מאליו שהמסחר האלקטרוני ותקופת החגים הם לא אחר מאשר התאמה משמיים. אבל, עם זאת, איך אנחנו מנצלים את היקום הזה של אספקת המוצרים הכי מבוקשים ובעלי ערך לקונים מקוונים בצורה ידידותית ונוחה למשתמש? ובכלל, מה אנחנו יכולים לצפות מעונת החגים של 2020 – שבה הצרכים, האינטרסים של הצרכנים ובעיקר האילוצים הפיננסיים השתנו?

  • אדובי אנליטיקס צופה שההוצאה המקוונת של עונת החגים תגיע ל-180 מיליארד דולר ב-2020. אם עונת השפעת תמשיך למנוע מאנשים ללכת לחנויות לבנים, הקונים עשויים להוציא עד 200 מיליארד דולר.

הידיעה שמזג האוויר משפיע על האם קונים בחגים יבצעו הזמנות מקוונות או ייצאו לחנויות יכולה גם לעזור ליוצרי אינטרנט בתכנון שלהם. לדוגמה, אתה יכול אפילו לקבוע תאריכים למבצעים על סמך תחזיות מזג האוויר. אם אתה רואה שיש יום שמזג האוויר כל כך עגום שאין סיכוי שקונים יכולים לצאת מהבית ולהישאר יבשים, אולי תרצה לעשות קידום מכירות ספונטני לאותו יום, בידיעה שאנשים יהיו קשורים לבית במיוחד. למה לא לנצל את היום הגשום?

  • "BOPIS", שהוא המונח המשמש לתיאור האפשרות להזמין פריט באינטרנט ולשמור אותו עבורך בחנות – יגיע לצמיחה של למעלה מ-40% משנת 2019.

אם "BOPIS" רלוונטי לחנות ולמודל העסקי שלך, נסה להפוך אותה לאופציה עבור קונים. בהתחשב בכמה חנויות לבנים וטיט הגיבו למגיפה של השנה על ידי הפיכת החנות שלהן לנגישה דרך אתר אינטרנט, "BOPIS" הוא הרבה יותר נפוץ ולכן צפוי על ידי לקוחות פוטנציאליים. יש כאן פוטנציאל גדול, אנחנו יכולים גם למנף אותו.

  • קניות במובייל יהוו 42% מהרכישות ברשת של העונה

אתה יכול לשוות התאמה לנייד עם איש מכירות ידידותי או יועץ קניות. אם אתה רוצה שהלקוחות שלך יקבלו את פניהם בחום ובשמחת חג, זה חל גם על האתר שלך. זה צריך להיות מזמין, ומקבל בברכה כל מכשיר או גודל מסך שהלקוחות שלך עובדים איתו.

אוקיי, אז, עכשיו, לאחר שנודע לנו על עוד תובנה לגבי המגמות וההתנהגויות העיקריות של מסחר אלקטרוני שאנו יכולים לצפות לראות בעונת החגים הזו, בואו נתכנן תוכנית כיצד נוכל לתרום לנתונים הללו ולהגיע לכוכבים. במילים אחרות, נצלו את המגמה הנוכחית הצומחת במהירות של קניות מקוונות והשתמשו בה כדי לקחת את האתרים שלנו לגבהים חדשים.

8 טיפים להכנת חנות המסחר האלקטרוני שלך לחגים

מספר 1 חבקו כמה קונים אוהבים מסחר אלקטרוני עכשיו יותר מתמיד

Order Christmas Tree Online
קונים יכולים להזמין בקלות את עצי חג המולד שלהם מהבית

מובן שצרכנים משמאל, ימין ומרכז מנסים להימנע מקניות בחנות. קהל גדול, הסיכון בנסיעה, יש להם סיבות מוצדקות רבות לדאגותיהם.

קל להישאר בבית

בתור קמעונאים מקוונים, הדרך הטובה ביותר להכיל לקוחות פוטנציאליים אלה היא לספק להם מוצרים ושירותים שהם יהיו מוקלים מהיכולת להזמין באינטרנט.

במקרה של חגים שמחים, אתם יכולים לקחת את העיקרון הזה של אמפתיה ללקוחות ולקחת אותו צעד אחד קדימה: נסו וחשבו איזה פריטים וסחורה ספציפיים אנשים ירצו שיהיו בבית לחגיגות החג שלהם. האם אתה יכול לספק להם משהו שהם רגילים לקנות באופן אישי בכל עונת חגים, שבדרך כלל לא נמכר באינטרנט? (חשבו: מזונות מיוחדים כמו פולי קפה, מאפים, ציוד לאריזת מתנות בוטיק…).

מציעים איסוף ומשלוחים בחנות

חנויות רבות לבנים וטיט החלו להציע איסוף ומשלוחים בחנות עקב המגיפה, גם אם לא בהכרח עשו זאת "כשהחיים היו נורמליים". זה בהחלט צעד בכיוון הנכון. אחרי הכל, כפי שהזכרנו קודם, "BOPIS" (קניית איסוף מקוונת בחנות) או BOSS (קניית משלוח מקוון מחנות) נמצאים במגמת עלייה. אבל איך אתה יכול למנף את האתר שלך כדי להפוך את שני התהליכים האלה לפשוטים ככל האפשר?

קל: הקל ככל האפשר להזמין למשלוח אקספרס או לאיסוף בחנות. אחת הדרכים לעשות זאת היא לספק מידע רב ככל האפשר ליצירת קשר לגבי החנות ושירות המשלוחים שלך. זה המקום שבו יישומון מפות Google מגיע שימושי. הטמעת מפות Google באתר האינטרנט שלך היא סופר פשוטה לביצוע, ותועיל לחוויית הלקוח של החנות המקוונת שלך. לדוגמה כאשר מחפשים להזמין לאיסוף בחנות, הקונים יכולים להבין היכן בדיוק ממוקמת החנות שלכם וכיצד להגיע אליה.

#2 תעדוף חווית משתמש

Nordstrom Ux
לנורדסטרום יש תפריט ניווט ידידותי למשתמש עבור הקונים שלהם

78% מהצרכנים רואים בחיפוש קל של מוצרים וניווט נוח באתר כאחד הגורמים החשובים ביותר לקניות מקוונות – מה שמאפשר להם לגלות במהירות מוצרים העונים על הצרכים האישיים שלהם. למעשה, הניווט הכולל באתר הוא גם מאוד חשוב לקונים מקוונים, ו-75% אמרו שהם מחפשים אתרי מסחר אלקטרוני עם ניווט אינטואיטיבי באתר.

ניווט קל באתר ויכולות חיפוש

לעתים קרובות, כאשר אנו שומעים את המילים "ניווט באתר", אחד ממרכיבי הניווט האהובים ביותר שהופך את החנות המקוונת של כל אחד למקום טוב יותר הוא: פירורי לחם של מוצר. המטרה המדויקת של מה שפירורי לחם בנויים לעשות היא להקל על הלקוחות לנווט בחנות שלך.

אם מישהו מעיין בקולקציית הבגדים של "סייל חג" שלך ורוצה לוודא לא לפספס קטגוריה (רמז: מתנה לסוודר לחג לאבא, כובע בייסבול חדש לבן) – הוא ירצה שיהיה לו קל ללכת הלוך ושוב מדפי מוצר לדפי קטגוריות.

דע מה לכלול בדפי המוצר שלך

חלוצי השימושיות והמומחים של Nielsen Norman Group (NN/g) מספקת פירוט יסודי של ה"חובה" המוחלט עבור מה שדף מוצר של כל אתר מסחר אלקטרוני חייב לכלול.

רשימת החובה הזו כוללת שמונה רכיבים מרכזיים, שאת כולם ניתן ליצור באמצעות WooCommerce Builder:

  1. שם מוצר תיאורי
  2. תמונות ניתנות לזיהוי
  3. תצוגה מוגדלת של תמונות
  4. מחיר (כולל חיובים נוספים ספציפיים למוצר)
  5. נקה אפשרויות מוצר, כגון צבע וגודל, ודרך לבחור אותן
  6. זמינות המוצר
  7. דרך ברורה להוסיף פריט לעגלת הקניות, ומשוב ברור כאשר הוא נוסף
  8. תיאור מוצר תמציתי ואינפורמטיבי

# 3 התמקד בהתאמה אישית

Bliss Product Pairings
החנות המקוונת של Bliss Spa מציעה מוצרים כדי לשפר את מטרות הטיפול העצמי שלך

כאשר הם קונים את מה שהם שמים עליהם עין, לקוחות יעריכו לעתים קרובות הצעות לגבי מוצרים אחרים שהם יכולים לבדוק כדי להעניק להם חוויה טובה עוד יותר עם מה שהם מחפשים.

מנף את המלצות המוצר

זה המקום שבו הווידג'ט הקשור למוצר WooCommerce הופך לחבר הטוב ביותר של דף המוצר שלך (שאתה יוצר באמצעות דף מוצר בודד). מוצרים קשורים נוצרים מקטגוריית המוצרים שלך, אותה אתה מגדיר על ידי יצירת תנאים למתי אמור להופיע דף מוצר בודד זה.

היתרון של ניצול היכולת להציע מוצרים קשורים לקונים שלך היא שזה הופך את תהליך הקנייה שלהם לחוויה אישית וייחודית. אפשר אפילו לומר שזו הופכת להחלטה רגשית שמשפיעה על תהליך החשיבה שלהם. קונים פוטנציאליים אלה מתחילים להרגיש שהחנות המקוונת שלך היא כזו שמתאימה לסגנון החיים שלהם, מבינה את תחומי העניין שלהם בקניות, ומהווה מקום מבטיח למצוא בו את מה שהם מחפשים. וזה מובן מאליו, זה לא רק מגדיל את הסבירות שהם יוסיפו עוד פריטים לעגלת הקניות שלהם, אלא זה גם יכול לעזור להם למצוא אפשרות חלופית למוצר שהם גולשים ואז להחליט שהם לא יקנו בסופו של דבר.

שיווק בדואר אלקטרוני במסחר אלקטרוני

הערך של שיווק בדוא"ל להתאמה אישית של אתרים ניכר בעובדה ש-73% מהצרכנים אומרים שהם מעדיפים לעשות עסקים עם מותגים המשתמשים במידע אישי כדי להגביר את הרלוונטיות של החוויות שלהם.

כמה טקטיקות התאמה אישית שניתן להשתמש בהן באמצעות מסעות פרסום בדוא"ל כוללות:

  • פילוח רשימת דוא"ל
  • הודעות דוא"ל אישיות
  • מיילים המופעלים על ידי התנהגות
  • עיצוב אימייל רספונסיבי
  • שילוב מדיה חברתית

ליתר דיוק, אם יש לך אתר אינטרנט של חנות צעצועים, אתה יכול להציע לקונים את האפשרות לבחור את שכבת הגיל שהם מחפשים לקנות צעצועים עבורו ולאחר מכן להירשם לעדכונים באימייל לגבי מלאי צעצועים חדש שמגיע לחנות התואם את קריטריוני הגיל שלהם. לאחר שתעשה זאת, תוכל ליצור רשימות דוא"ל, להשתמש בהן כדי לשלוח תוכן אימייל מותאם אישית, ואפילו לבנות קמפיינים דוא"ל מעוררי התנהגות בהתבסס על אפשרויות הקטגוריה שהקונים בוחרים כשהם מספרים לך את טווח הגילאים הרלוונטי שלהם.

לאחר שתתקין את טכניקת ההתאמה האישית הזו, אתה יכול לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלך (קיימים או פוטנציאליים) שתסביר את ההבנה שלך לגבי צרכי הקנייה שלהם ושל התמריצים מאחורי החלטות הקניות שלהם.

#4 שקול את תחומי העניין של הקונים במהלך המגיפה

Holiday Shopping Most Bought Items
דלויט מראה כמה כרטיסי מתנה פופולריים השנה

כפי שסיקרנו קודם לכן, מחקר רב נעשה על התנהגויות הקניות של הצרכנים במהלך המגיפה – הן במה שהם קונים והן באופן שבו הם קונים את זה.

לספק לכלכלת הגוף הביתי

בתור התחלה, סקר קמעונאות החגים של Deloitte לשנת 2020 מגלה שההוצאות הצרכניות צפויות לקצץ בהוצאות הנסיעות, ושפריטים שאינם מתנות כמו ריהוט לבית ועיצוב עונתי נמצאים במגמת עלייה. אנשים גם מוציאים את חלק הארי מהוצאות החג שלהם על מתנות וכרטיסי מתנה, כמו גם על מוצרים שהם צריכים לארח בבית.

כדאי לזכור ש-61% מהמשיבים בסקר הקמעונאות לחגים של דלויט אמרו שהאטרקציה הגדולה ביותר שלהם לבחירת קמעונאי היא אלה שמציעים עסקה מצוינת. בעקבות אותו פלח, 49% רואים קמעונאים על סמך איכות המוצרים והאמינות שלהם, ו-46% בוחרים לפי מגוון המוצרים והסגנונות הזמינים.

בפועל, מה שבעלי אתרי מסחר אלקטרוני יכולים לעשות כדי ליישם את הממצאים הללו על ההכנות שלהם לעונת החגים הוא:

  • ככל האפשר, מצא דרכים להוסיף קטגוריות ופריטים מוכווני מגיפה למלאי שלך: זה כולל כרטיסי מתנה, ריהוט לבית, עיצוב עונתי, משחקים וצעצועים וכו'.
  • הצג כמה שיותר מגוון מוצרים באתר שלך, והשקיע בדפי ארכיון המוצרים. תגרום לכל מבקר בחנות להרגיש שיש לך אוסף עשיר ועשיר של פריטים, שבו הוא ימצא את מה שלבו חפץ.
  • ציין פרטים על איכות המוצרים. ניתן לעשות זאת על ידי האופן שבו תייגו את שמות המוצרים שלכם, הכנסת המילים אמינות, עמיד, אורגני וכו' בכל הזדמנות אפשרית.

הוסף דירוגי כוכבים של משתמשים לדפי המוצר שלך. זה בדיוק סוג הפרטים שקונים פוטנציאליים אוהבים לראות. זה שימושי במיוחד כאשר לדפי ארכיון יש אפשרות לסנן מוצרים על סמך מספר הכוכבים שלהם.

פרט על פרטי בריאות ובטיחות

אין עוררין על החשיבות של להיות שקוף עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך בנוגע לעמידה של העסק שלך בתקנות הבריאות והבטיחות של COVID-19. הדבר נכון במיוחד עבור עסקי מזון ומסעדות, אשר צפויים לאכוף חוקי היגיינה מסוימים במקום עבודתם.

לדוגמה, לקוחות ירצו לוודא שכל עובד במסעדה שלכם חובש מסיכת פנים בזמן הכנת האוכל, וגם לדעת אם המשלוחים שלכם מאפשרים משלוח ללא מגע.

דרך פשוטה לוודא שהאתר שלך מספק מידע זה היא באמצעות הווידג'ט של כרטיסיות נתוני מוצר. כרטיסיות אלו ממוקמות בתצוגת המוצר שלך, ויכולות לספק מידע מאורגן בכרטיסיות – כגון "תיאור", "מידע נוסף" ו"ביקורות". דרך פשוטה לשלב מידע הקשור ל-COVID-19 היא על ידי מתן שם לאחת הלשוניות של הנתונים "COVID-19" (או דומה) ולהסביר מה המדיניות שלך הקשורה למגפה.

#5 היו אסטרטגיים לגבי מדיניות המשלוח וההחזרה שלכם

Holiday Shipping Deadlines
Usps מבהיר כיצד לוודא שלקוחות שולחים ומקבלים את החבילות שלהם בזמן

הנימוק של הקונה המקוון לאהוב משלוח חינם הוא די מובן מאליו, וזו הסיבה ש-40 מתוך 50 הקמעונאים המקוונים המובילים מציעים זאת. זה גם מסביר מדוע צרכנים יימנעו לעתים קרובות מקניות באתרים שאינם מציעים משלוח חינם.

הבן את היתרונות של משלוח חינם

בין אם משלוח חינם הוא משהו שתוכלו להציע כל השנה, או לחילופין, אך ורק בתקופת החגים, מומלץ לעשות זאת. למעשה, זה נכון במיוחד בהתחשב בכך שעלינו להיות מוכנים לראות עלייה בתוספות הספק ועלויות המשלוח במהלך עונת הקניות השיא הזו. עם זאת, באמצע דצמבר ניכרת עלייה גדולה בחיפושי "משלוח חינם" כאשר חלון המשלוחים למשלוח חג המולד פוחת. אולי כדאי לשקול להציע את מבצעי המשלוח המיוחדים הללו לפני נקודת ההתחלה של העלאת העמלות.

ישנן דרכים רבות ליידע את המבקרים באתר על קידום מכירות של החנות המקוונת שלך, ואחת הטקטיקות המועדפות עלינו לעשות זאת היא באמצעות ווידג'ט הספירה לאחור. על ידי יצירת מגבלת זמן עבור הלקוחות שלך להיות זכאים למשלוח חינם, אתה יוצר תחושת דחיפות עבורם לקבל את החלטתם. במקביל, אתם מעודדים את הקונים שלכם להיות אופורטוניסטים – לנצל את הרגע ולחטוף את המבצע שאתם מציעים להם לפני שהם מפספסים.

# 6 היכונו לעונת חגים ארוכה יותר

Holiday Presale
Taste Of Home ערכה מכירה לפני החג כדי לתת לקונים הזדמנויות הנחה נוספות

זה די הגיוני להניח בשלב זה שקניות לחג בשנת 2020 יהיו "הכל מלבד טיפוסיות". כפי שאנו יודעים מהניסיון שלנו, העדפות הלקוחות והתקציבים השתנו השנה, והקמעונאים נערכים בהתאם.

לדעת מתי לקוחות מתכננים לקנות

במהלך שנה טיפוסית, יום שישי השחור מסמן את ההתחלה הלא רשמית של עונת הקניות בחגים. עם זאת, בשנת 2020, חנויות רבות החלו את שלהן באמצע אוקטובר. חלק מהסיבה לשינוי מסגרת הזמן הזה היא לאפשר לקונים ללכת מוקדם לחנויות, כאשר יהיה פחות עומס בחגים, ולכן ההתרחקות החברתית תהיה קלה יותר.

צעדי הכנה אלו למען הקמעונאים הם בהחלט הדרך הנכונה ללכת, שכן 49% מהצרכנים מתכננים להתחיל את קניות החג שלהם עד ליל כל הקדושים או מוקדם יותר. מהצד השני, קונים ברגע האחרון היוו כמעט 30% מהמכירות המקוונות לחגים. לכן, בדיוק כפי שאתה עשוי להתחיל את מבצעי החגים שלך מוקדם השנה, וודא שאתה לא מסיים אותם מוקדם מדי. תפסו את הקונים ברגע האחרון על עקבותיהם.

אז איך אתה יכול לוודא שלקוחות פוטנציאליים מקבלים מושג מלא לגבי מתי המכירות והמבצעים שלך מתחילים, במיוחד כאשר תתחיל אותם מוקדם באופן בלתי צפוי?

פתרון פשוט אחד הוא ליצור חלון קופץ של טיימר ספירה לאחור, או סוגים שונים של חלונות קופצים – שאתה יכול לעשות במספר דרכים, כראות עיניך:

  • צור חלון קופץ של טיימר ספירה לאחור בסרגל שלום
  • השתמש בחלון קופץ משולב עבור דפי ארכיון החנות שלך
  • השתמש בחלון קופץ של עגלת קניות

#7 חשבו על עיצוב רספונסיבי

Google Home Desktop Site
גלישה במכשירי Google Nest בשולחן העבודה מאפשרת לך לראות את כל מגוון המוצרים בבת אחת

כפי שדיברנו, COVID-19 החזיק רבים מאיתנו בבית בזמנים שבהם אנו רגילים להיות בדרכים, בין אם זה נסיעה לעבודה, ביצוע סידורים, ישיבה בבתי קפה וכו'. מהר קדימה לשנת 2020, ואנשים רבים כבולים לספה או למשרד הביתי שלהם, שם קל יותר לבצע קניות מקוונות (ולגלוש) מהמחשב השולחני.

התאמה להעדפות לגלישה בשולחן העבודה

אם עד לאחרונה עיצבת את האתרים שלך בצורה מתאימה עם עיצוב "מובייל ראשון", אולי כדאי לך לחשוב על הסתכלות על הצד השני של המטבע, ולעצב עם חשיבה של "מחשב שולחני". זה יכול לכלול התמקדות בתכונות כגון הוספת טקסטים מסבירים ותיאוריים יותר (כעת שיש לך יותר מקום), הוספת עוד תמונות וויזואליות של המוצר שלך, להיות ליברלי יותר עם כמות ההדגשים והאפקטים הדקורטיביים שאתה מוסיף באתר שלך, הוספת אפקטי תנועה נוספים, כגון זום תמונה, ואפילו הוספת תמונות בגדלים גדולים יותר לצפייה מפורטת יותר.

#8 ספק הוכחה חברתית

Ikea Social Proof
איקאה מקדישה סרגל צד מוקפץ גדול לביקורות ודירוגי לקוחות

בין אם זה בגלל הסטנדרט שנקבע על ידי אמזון לשמוע צרכנים אחרים נותנים מידע לא מוטה לגבי המוצר המעניין שלכם, או פשוט בגלל שאנשים אוהבים לתמוך בקבלת ההחלטות שלהם, ביקורות משתמשים הפכו לחווית חובה בחוויית הקנייה המקוונת.

ודא שביקורות הלקוחות שלך הן בשפע

במיוחד כאשר עונת הקניות בחגים היא תחרותית מאוד עבור קמעונאים מקוונים, לעתים קרובות יש סיכוי גבוה יותר לקונים לקנות מאתר עם ביקורות מקוונות, במקום מאתר ללא משוב של משתמשים.

מדד חווית הקונים של Bazaarvoice מצא שכאשר משווים בין דפי מוצרים ללא ביקורות על מוצרים לאלה עם ביקורת אחת לפחות, דפים עם ביקורת חוו עלייה של 354% בשיעור ההמרה. קונים רוצים אחריות, והם רוצים את זה עכשיו. הנטייה שלנו כחושבים ביקורתיים לעקוב אחר "חכמת ההמון" פירושה שביקורת משתמש חיובית על מוצר מרגיעה משמעותית במהלך תהליך הקנייה שלנו, ויכולה לבצע או לשבור מכירה.

הוכחה חברתית ומשוב משתמשים יכולים לבוא במגוון צורות שקל להוסיף לאתר שלך, כגון דירוגי מוצרים (עליהם דנו קודם), כמו גם המלצות של לקוחות, בצורה של קרוסלת עדויות. קרוסלות המלצות הן דרך מצוינת לשלב המלצות וביקורות אמינות, מרתקות ומעוצבות באופן ייחודי לאתר שלך. הוספת המגע האינטראקטיבי לתוכן שלך, מתן אפשרות למבקר לקרוא אותו בקצב שלו הוא פרט עיצובי קטן שיכול להגיע רחוק.

קניות שמחות!

אימוץ העלייה של המסחר האלקטרוני בעונת החגים הזו היא בהחלט דרך יצירתית, אם כי מרוממת, לראות את המעטפת בענן COVID-19. תן לקונים הזדמנות לחקור את המוצרים וההצעות הייחודיות שלך בנוחות של ביתם, ללא כל צורך להתאגד ולצאת לרחובות, רק כדי לדרוס את הקונים החגים האחרים.

עד כמה שזה כיף לעיין בחנויות ולצאת למסע קניות מלא, יש משהו מנחם ומתאים בלמצוא עסקה מצוינת בחנות המקוונת שתבחר. קונים מקוונים נלהבים מתרגשים להתלבש במלואם בפיג'מת החג של 2019 שהם הצילו ממדף המבצעים של השנה שעברה – וצריכים להחליף ל-2020.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button