כיצד לפתוח חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך בן 10 שלבים)
עקוב אחר המדריך הזה שלב אחר שלב כדי להקים אתר מסחר אלקטרוני ולהתחיל למכור ללקוחות עוד היום.
מאת ג'ו היצ'קוק
1 בספטמבר 2024
בניית חנות מקוונת יכולה להרגיש מרתיעה, אבל עם הכלים הנכונים, קל להתחיל למכור באינטרנט. בין אם אתה קמעונאי ותיק או רודף אחר המכירה הראשונה שלך, יצירת חנות היא הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות וליצור בית דיגיטלי למותג שלך.
להלן 10 שלבים שכל אחד יכול לבצע כדי להקים חנות מקוונת מצליחה.
כדי להקים חנות מקוונת כבר עכשיו באמצעות Shopify, עקוב אחר מדריך ההפעלה הזה.
איך להקים חנות מקוונת
מצא קהל יעד
מקור המוצרים שלך
בחר פלטפורמת מסחר
עצב את המותג שלך
רשום את העסק שלך
בנה את החנות שלך
הגדר את התשלום והמשלוח שלך
הפוך את החנות שלך לחיות
שיווק את המוצרים והמותג שלך
בצע אופטימיזציה של החנות שלך
1. מצא קהל יעד
קהל יעד הוא קבוצת האנשים שהסבירות הגבוהה ביותר לגלות עניין בחנות שלך ולקנות את המוצרים שלך.
הכרת קהל היעד שלך תנחה את ההחלטות שלך בעת בניית החנות שלך. זה יעזור לך לחפש לקוחות במקומות הנכונים ולהתאים את תוכן האתר שלך לצרכים ולהעדפות שלהם. חנות שתוכננה מתוך מחשבה על קהל יעד נוטה יותר למשוך קונים מתעניינים ולבצע מכירות.
אתה יכול למקד לקהל בכל גודל או תכונה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שלוש קטגוריות קהל עיקריות:
דמוגרפיה: הגיל, המגדר, העיסוק, ההשכלה, ההכנסה ומאפיינים אחרים של הקהל שלך.
מיקום: השווקים הגיאוגרפיים שבהם הקהל שלך חי.
תחומי עניין: התחביבים, האמונות, אורחות החיים ואיכויות פסיכוגרפיות אחרות של הקהל שלך.
אסוף מידע מסוג זה על הקהל שלך לדמות קונה – פרופיל שנוצר בנתונים של הלקוח האידיאלי שלך. דמות קונה עוזרת לזכור את הקהל שלך כשאתה מעצב דפי אינטרנט, כותב תיאורי מוצרים ויוצר מודעות.
גלה את הנישה שלך
כחנות מקוונת חדשה, סביר להניח שתתחרה על תשומת הלב של הקהל שלך עם יריבים מבוססים. אחת הדרכים לעקוף את המתחרים היא על ידי מתן שירות לנישה בתוך הקהל שלך.
שווקי נישה הם פלחים של קהל המוגדר על ידי צרכים ספציפיים. לדוגמה, נעלי ריצה הן נישה בשוק ההנעלה הכללי. נעלי ריצה מייצגות נישה ספציפית יותר עבור לקוחות הזקוקים לסוג מסוים של נעלי ריצה.
נישות מתמחות יותר ויותר בכל מקום שיש ביקוש בשוק: אתה עשוי למכור נעלי ריצה עמידות למים, נעלי ריצה עמידות למים לתנאי שלג, וכן הלאה.
אם אתם מתכננים להקים חנות מקוונת בתוך תעשייה רוויה, שקול "לצמצם נישה" עד שתמצא קהל הזקוק ליעד לקניות.
מצא את הנישה שלך
Shopify עוזרת לך לגלות תובנות לגבי הקהל שלך. השתמש בנתונים כדי להבין את התנהגות הלקוחות ולמקד לקונים ספציפיים.
למידע נוסף
2. מקור המוצרים שלך
מציאת המוצרים הנכונים למכירה היא כנראה הצעד המשפיע ביותר בהשקת החנות המקוונת שלך. אם אתה כבר מכיר את קהל היעד שלך, אתה לפני המשחק. האינטרנט, יחד עם הרשתות החברתיות והעבודה שלך, יכולים להיות אוצר של תובנות צרכניות, לעזור לך לזהות מוצרים שהקהל שלך לא יוכל לעמוד בפניהם.
בחר כמה מהאסטרטגיות האלה כדי לעזור לגלות מוצרים שיכולים להפוך לרבי מכר:
צור קשר עם חובבים וחובבים כדי ללמוד על האתגרים שלהם ועל המוצרים האחרונים שהם מתלהבים מהם.
נצל את התשוקות והאינטרסים האישיים שלך כדי להבין אילו מוצרים ימשכו קהלי נישה בעלי דעות דומות.
עקוב אחר מגמות המוצר כדי לחזות ולמלא את הפריט הפופולרי הבא.
נתח מה נמכר בשווקים הגדולים כדי לזהות מוצרים שנמכרו בעוצמה במשך שנים.
ברגע שיש לך מושג לגבי סוג המוצרים שאתה רוצה למכור, השלב הבא הוא למצוא אותם. להלן כמה שיטות נפוצות לרכישת מוצרים:
צור את המוצרים שלך: אם יש לך כישורים כמו עיבוד עץ או איור, אולי תוכל ליצור מוצרים בעבודת יד. זה יכול למשוך לקוחות המחפשים פריטים ייחודיים, מותאמים אישית או יוקרתיים.
קנה מוצרים מסיטונאים: רכישת מלאי מסיטונאים מעניקה לך שליטה על המלאי ומבטיחה אספקה קבועה של מוצרים.
ייצור מוצרים: עבוד עם יצרן כדי לייצר פריטים מקוריים או מוצרים במותג פרטי.
הדפסת מוצרים לפי דרישה: הדפסה לפי דרישה היא הפעולה של התאמה אישית של מוצרים עם העיצובים שלך. שירותי הדפסה לפי דרישה מטפלים בייצור ובמשלוח.
נסה דרופשיפינג
קנייה ואחסון מלאי היא רק דרך אחת לנהל את המוצרים שלך. אפשרויות אחרות כוללות dropshipping – מודל קמעונאי שבו ספק המוצר אורז ושולח הזמנות בשמך.
עם דרופשיפינג, אתה יכול למכור מגוון רחב של פריטים בחנות שלך מבלי שתצטרך לקנות או לאחסן אותם. לאחר שתקבל הזמנה, פשוט העבר אותה לספק שלך למימוש.
מצא מוצרים לדרופשיפינג והתחבר לספקי dropshipping על ידי הוספת אפליקציית dropshipping לחנות המקוונת שלך.
3. בחרו פלטפורמת מסחר
פלטפורמת מסחר אלקטרוני היא המקום שבו אתה בונה ומנהל את החנות המקוונת שלך. זהו מרכז הפיקוד של העסק שלך – המקום אליו תפנה כדי לפקח על האתר שלך, לרשום מוצרים חדשים ולעבד הזמנות.
פלטפורמות מסחר פופולריות כוללות:
Shopify
Wix
WooCommerce
BigCommerce
השווה בין פלטפורמות מסחר כדי למצוא את התוכנה המתאימה לך.
רוב פלטפורמות המסחר כוללות בונה חנויות, שעוזר לך ליצור חלון ראווה ממותג עם דפי מוצרים, עגלת קניות וקופה. לבוני חנויות יש לרוב ממשקי גרירה ושחרור, מה שמקל על התאמה אישית של האתר שלך ללא צורך בקוד. כאשר משווים בין בוני חנויות, זכור את התכונות הבאות:
קלות שימוש: זה צריך להיות פשוט ואינטואיטיבי, ולאפשר לך לבנות את החנות שלך בביטחון.
אפשרויות עיצוב: חפש מגוון של ערכות נושא חינמיות ומובחרות שנבנו מראש עבור התעשייה או הנישה שלך.
סיוע בבינה מלאכותית: תכונות כמו ה-AI של Shopify יכולות לעזור לייעל את יצירת התוכן.
גמישות לצמיחה: ודא שיש אפשרויות לקידוד מותאם אישית ועיצובים מתקדמים בהמשך.
ניסיון חינם: ניסיון חינם היא דרך טובה לנסות בונה חנויות ללא צורך להתחייב.
הסתכל מעבר לחלון הראווה
בוני חנויות הם רק חלק אחד מפלטפורמת מסחר. בהתאם לתוכנה שתבחר, תוכל גם לנהל משימות אחרות, כמו:
אחסון האתר שלך
ניתוח נתוני חנות והתנהגות לקוחות
הזמנות משלוח
הפעלת קמפיינים שיווקיים
מכירה במקומות קמעונאיים פיזיים
שקול את כל התכונות הללו בעת בחירת הפלטפורמה שלך, גם אם אינך זקוק להן כעת. בחירת פלטפורמה עם תכונות מלאות פירושה שלא תצטרך להתמודד עם הטרחה של החלפת פלטפורמה בשלב מאוחר יותר.
4. עצב את המותג שלך
כדי לתת לחנות שלך תחושה עקבית ומקצועית, תצטרך לשקול מיתוג. לא מדובר רק בלוגו או ערכת צבעים; מיתוג עוסק ביצירת זהות שמהדהדת דרך התמונות והתוכן שלך.
צור את נכסי המותג הבאים לשימוש בכל החנות המקוונת שלך:
ערכי המותג והשליחות
החלט עבור מה המותג שלך מייצג – המטרה שלו, הצעת המכירה הייחודית שלך וההבטחה שלך ללקוחות. ערכי מותג אלה ישפיעו על המראה והתחושה של החנות שלך, ויתנו מידע על בחירת העיצוב והצבע וכן על הטון של קול המותג שלך.
שם החנות
בין אם אתה משתמש בשם שלך, במונח מעורר או תיאור מילולי של מה שאתה מוכר, שם החנות שלך הוא לעתים קרובות נקודת המגע הראשונה שיש ללקוח עם המותג שלך. אם אתה צריך השראה, נסה את מחולל שמות הדומיין החינמי הזה כדי לייצר הצעות על המותג ולראות אילו רעיונות לשמות זמינים ככתובות דומיין.
סֵמֶל
לוגו הוא קיצור ויזואלי למותג שלך שחי על פני מגוון רחב של משטחים, מהחנות שלך ועד למדפים של קמעונאים אחרים.
תמונות סגנון חיים ומוצר
תמונות עוזרות להמחיש את התכונות והאיכות של המוצרים שלך, אבל יכולות גם לעזור ללקוחות לראות כיצד המוצר שלך עשוי להשלים את אורח החיים שלהם. השתמש בתמונות סגנון חיים כדי לספר סיפור שאיפה.
קל לצלם תמונות מוצר עם מצלמת סמארטפון. לגימור מקצועי, ערוך את התמונות שלך באמצעות AI כדי ליצור סצנות רקע במותג.
צור לוגו מקצועי תוך שניות
הכלי החינמי של Shopify נבנה עבור יזמים בדרכים. צור את הלוגו שלך מאפס – אין צורך בניסיון בעיצוב.
צור לוגו
5. רשום את העסק שלך
בהתאם למיקומך, למוצרים שאתה מוכר ולאופן שבו אתה מתכנן לפעול, ייתכן שתצטרך לרשום את החנות שלך בממשלות מדינתיות ופדרליות, כמו גם בגופים ספציפיים לתעשייה. הפיכת החנות שלך לישות רשמית יכולה לעזור להגן על הנכסים שלך ולשפר את האמינות שלך מול הלקוחות.
לפני שאתה צולל לניירת, העריך אילו סוגי רישום (אם בכלל) חלים על המצב שלך. אם אתה בעלים בודד העוסק בשמך, ייתכן שלא תזדקק לשום סוג של רישום משפטי.
בדוק עם העיר או המחוז שלך לגבי היתרים או רישיונות למכירת מוצרים. אפילו חנויות מקוונות עשויות להזדקק לרישיון עסק או אישור עסק ביתי. סוגי רישום נוספים כוללים:
מספר מזהה מס לתשלום מסים פדרליים ומדינתיים
סימנים מסחריים כדי להגן על שמות העסק או המוצרים שלך
סטטוס פטור ממס לעמותות
שקול את מבנה העסק שלך
לא כולם צריכים מבנה עסקי רשמי, אבל הבנת האפשרויות יכולה לעזור לך לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור החנות המקוונת שלך:
בעלות יחידה: זהו המבנה הפשוט ביותר, אידיאלי לפעולה של אדם אחד. אין הפרדה בין נכסים אישיים ועסקיים, מה שאומר מיסוי פשוט אך יותר סיכון אישי.
שותפות: שותפים תורמים משאבים כמו כסף, רכוש או מיומנויות וחולקים רווחים ואחריות. שותפויות מנוהלות על ידי הסכם המתאר תפקידים ושיתופים.
LLC (חברה בערבון מוגבל): LLC יכולה להגן על הנכסים האישיים שלך על ידי הפרדה משפטית מכל חוב עסקי.
תאגיד: מבנה זה מיועד לעסקים שמתכננים לצאת להנפקה או לחפש מימון חיצוני נרחב. תאגידים מציעים הגנה חזקה אך מורכבים ויקרים יותר להקמתם.
6. בנה את החנות שלך
כשקהל היעד שלך מוגדר, מוצרים שמקורם ופיתוח המותג, הגיע הזמן לרכז הכל בחנות המקוונת שלך.
הגדר מידע בסיסי על החנות
התחל עם היסודות. מלא את המידע החיוני של החנות שלך לפי הנחיה מפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך. הנה מה לטפל קודם:
כתובת דומיין: אם עדיין לא עשית זאת, רכוש דומיין שתואם לשם החנות שלך והגדר אותו בהגדרות הפלטפורמה שלך.
תבנית או ערכת נושא: אם בונה החנות שלך משתמש בתבניות מובנות מראש, בחר אחת שתואמת את עיצוב האתר הרצוי. חפש תכונות כמו גלילת פרלקסה או תיבות תצוגה.
ניווט: צור תפריטים המקשרים לדפים חיוניים, ושקול ניווט בסרגל הצד או התחתונה לקישורים נוספים. אם לחנות שלך יש דפים רבים, הוסף סרגל חיפוש.
לוגו: הצב את הלוגו שלך ברחבי החנות שלך ואל תשכח לעדכן את ה-favicon.
אלמנטים עיצוביים: צבעים וטיפוגרפיה עוזרים לבטא את המותג שלך. התאם אישית את אלה בהגדרות הנושא שלך כדי להתאים להנחיות המותג שלך. השתמש בניגודיות כדי להדגיש לחצנים ולהגביל את אפשרויות הגופנים לשניים או שלושה באתר שלך.
הוסף את המוצרים הראשונים שלך
מצא את הקטע "הוסף מוצר" בפלטפורמה שלך כדי להזין את כל התוכן, הנכסים והפרטים על המוצרים שלך.
תיאורי מוצרים
כותרות המוצרים חייבות להיות ברורות ותיאוריות כדי לעזור לקונים ולמנועי החיפוש לזהות את המוצרים שלך.
תיאורי מוצרים הם הזדמנות לדבר ישירות אל קהל היעד שלך בקול שהם מזהים, ולומר להם מדוע מוצר ישפר את חייהם. בעת כתיבת תיאורי מוצרים, זכור:
שקול עם מי אתה מדבר (רמת השפה והידע שלו)
הדגש תכונות מפתח באמצעות סמלים, איורים או נקודות תבליט
צפו לשאלות של לקוחות ופעלו כמעמד לעיניהם וידיהם
תמונות ומדיה
העלה תמונות מוצר באיכות גבוהה בסגנון וביחס רוחב-גובה עקביים. שקול גם סרטונים, אנימציות או מודלים תלת מימדיים.
השתמש בתמונות כדי לעזור ללקוחות לדמיין שהם הבעלים של המוצר שלך. לצד תמונות פרטי מוצר, הוסף תמונות סגנון חיים המציגות את המוצרים שלך בפעולה.
בתמונה למעלה, אתה יכול לראות כיצד ReFramed משתמש בצילומי מוצר על רקע רגיל כדי להציג כל פרט ללא הסחת דעת. בהמשך העמוד, לקוחות יכולים גם לראות תמונות לייף סטייל שעוזרות להם לדמיין את מסגרות המיטה של המותג בהקשר של חייהם:
עבור קטגוריות מוצרים שבהן לקוחות עשויים להזדקק למידע חזותי יותר, כגון בגדים או תכשיטים, השתמש במספר תמונות המציעות זוויות ופרטים נוספים.
מידע על המוצר
נתוני המוצרים החיוניים הבאים להוסיף לחנות שלך הם התמחור. הגדר את המחירים שלך על ידי התחשבות בעלויות שלך, כמו גם ערך נתפס ומחירי מתחרים. ככל שהחנות שלך מתפתחת, התאם את אסטרטגיית התמחור שלך על סמך נתוני לקוחות ומשוב.
מעבר למחיר, הוסף מידע נוסף על המוצר כדי לעזור לך וללקוחות לנווט בקטלוג שלך:
מפרטי מוצר (חומרים, מידות ותהליכי ייצור)
קטגוריות מוצרים (למשל, חולצות ומכנסיים לגברים)
וריאציות של מוצרים (כמות, צבע וגודל)
פרטי מלאי כמו יחידות אחסון מלאי ופרטי ברקוד
הגדרות מס
תגי מוצר ואוספים לארגון מוצרים עבור קהלים ספציפיים או אירועי מכירה
צור דפי מידע
מעבר למוצרים, החנות שלך זקוקה לתוכן מידע כדי לבנות אמון, לספר את סיפור המותג שלך, לענות על שאלות נפוצות ולתת ללקוחות לדעת איך להגיע אליך.
לפני שתשיק את החנות שלך, צור את הדפים הבאים:
דף הבית: עצב את דף הבית שלך כדי לעזור למבקרים הראשונים להבין בקלות מה אתה מוכר, ובמקביל לעזור למבקרים חוזרים לחדש את הקניות. זכור לבצע אופטימיזציה לצפייה בנייד.
דף יצירת קשר: דף יצירת הקשר שלך אמור להפוך את התמיכה לנגישה באמצעות פרטי יצירת קשר, טופס ואפשרויות כמו צ'אט חי.
דף אודות: השתמש בדף אודות שלך כדי ליצור קשר אישי עם לקוחות. כלול סרטונים המציגים את עצמך, תמונות המסבירות את שרשרת האספקה שלך וקישורים לאזכורים בעיתונות.
דפי מדיניות: דף זה מציין את ההתחייבויות שלך להחזרות, משלוח ופרטיות. המדיניות עוזרת ללקוחות לקנות בביטחון אך גם להגן עליך במהלך סכסוכים בין לקוחות.
דף שאלות נפוצות: דף שאלות נפוצות נותן תשובות מהירות לשאלות צרכניות נפוצות. ייתכן שתבחר לשלב שאלות נפוצות בדפי המוצר והמדיניות שלך.
7. הגדר את התשלום והמשלוח שלך
כדי להקל ובטוח על הלקוחות לקנות מוצרים, השלב הבא הוא הגדרת עיבוד תשלום.
התחל בהשוואה בין ספקי תשלום כדי למצוא את האיזון הנכון בין תכונות ודמי עסקה לצרכים ולמיקום שלך. הנה מה לשקול בעת בחירת הספק שלך:
אמצעי תשלום: אפשר ללקוחות לשלם בכרטיסי אשראי, PayPal, Apple Pay, Shop Pay וכו'.
מכירות מרובות מטבעות: הצג מחירים אוטומטית במטבע המקומי של הלקוח.
עמלות עסקה: מצא ספק בעל מבנה עמלות המתאים לעסק שלך.
תכונות אבטחה: בקש מהקונים אמצעי אבטחה נוספים כמו CVV או אימות מיקוד.
התאם אישית את התשלום שלך
לרוב פלטפורמות המסחר יש קופות מובנות שניתן להתאים אותן עם אפשרויות מיתוג ותשלום, כולל רכישות בקליק אחד ותוכניות תשלום לפי תשלומים.
התאם אישית את הקופה של החנות שלך על ידי התאמת המראה והפונקציונליות שלה:
תשלום מואץ: אפשר Shop Pay לעסקאות מהירות יותר.
שלם בתשלומים: הצע תשלומים עבור פריטים יקרים יותר כדי להפוך את התשלומים לניתנים יותר לניהול.
חשבונות לקוחות: אפשר ללקוחות ליצור חשבונות כדי לשמור את הפרטים שלהם, מה שהופך את הרכישות העתידיות לחלקות יותר.
פרטי תשלום נדרשים: החלט איזה מידע לקוחות צריכים להזין כדי להשלים את התשלום.
מכירות נוספות: הצע אסטרטגית מוצרים נוספים במהלך תהליך התשלום כדי להגדיל את ערך ההזמנה.
לדוגמה, התשלום של ban.do מאפשר ללקוחות לבצע צ'ק-אאוט כאורח, או ליצור חשבון לפני הרכישה כדי לפשט קניות עתידיות:
שיטות עבודה נפוצות אחת לקופה היא הקמת מערכת לשחזור עגלות נטושות. זה קורה כאשר לקוחות מוסיפים פריטים לעגלת הקניות שלהם אך עוזבים מבלי להשלים את הרכישה.
פלטפורמות כמו Shopify מאפשרות לך לשלוח אימיילים עם עגלות נטושות כדי לדחוף את הלקוחות האלה בחזרה לחנות שלך, ולהפוך הפסדים פוטנציאליים למכירות.
הגדר מיסים
כעסק שמוכר סחורות או שירותים, סביר להניח שתצטרך לגבות מיסי מכירה. חריגים עשויים לחול על מוצרים דיגיטליים באזורים מסוימים, או על חנויות קטנות מתחת לסף הכנסה.
התאם את הגדרות החנות שלך כדי לטפל במסים כראוי, פוטנציאלי לשינוי הסכום שאתה גובה לפי אזור. אם אינך בטוח לגבי ההתחייבויות שלך, התייעץ עם איש מקצוע בתחום המס.
מציע משלוח
התשלום הוא גם המקום שבו הלקוחות יתקשרו עם אפשרויות המשלוח והמימוש שלך.
פתח אסטרטגיית משלוח המתאימה למגוון משקלי ומידות המוצרים שלך, ועלויות האריזה, כמו גם יעדי משלוח ואפשרויות משלוח פופולריות.
שקול לפתות לקוחות עם משלוח חינם, שתוכל להציע על מוצרים נבחרים, ערכי הזמנה מינימליים או אזורים ספציפיים.
עבור חנויות שמוכרות מוצרים עם מידות ומשקלים עקביים, משלוח בתעריף קבוע עשוי לסייע בהורדת עלויות המשלוח. אם הפלטפורמה שלך תומכת בזה, אתה יכול גם לגבות תעריפים של ספקים המותאמים על סמך תמחור הספק בפועל.
אפשרויות איסוף מקומיות יכולות גם להוות חלופה נוחה ללקוחות סמוכים.
תן לקונים דרכים אחרות לבצע את התשלום
התרחבות לערוצי מכירה מעבר לחנות המקוונת שלך עוזרת לך להגיע ללקוחות מתעניינים יותר. לאחר השקת החנות שלך, פשוט להוסיף את הערוצים הבאים:
רשתות חברתיות: אתה יכול למכור מוצרים בפייסבוק, אינסטגרם, TikTok ורשתות חברתיות אחרות שבהן הלקוחות כבר מבלים.
שווקים. צרכנים רבים מתחילים לגלוש בשווקים כמו אמזון ואטסי. כדי להגיע לקונים אלה, סנכרן את המלאי שלך עם רישומי שוק.
גוגל. הפעל קמפיינים של קניות בגוגל ורשום את המוצרים שלך בכרטיסיית קניות של תוצאות החיפוש של Google.
התחל לקבל תשלומים מהר
עבור מהגדרה למכירה בקליק אחד. Shopify Payments מגיע עם תוכנית Shopify שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להפעיל אותו.
למידע נוסף
8. הפוך את החנות שלך לחיות
זה הזמן להשיק את החנות המקוונת שלך! כדי להפוך את האתר שלך לנגיש לציבור, בדרך כלל תצטרך לשנות את סטטוס החנות שלך לציבורי או להסיר את הגנת הסיסמה שהייתה קיימת במהלך הפיתוח.
אמנם החנות שלך אולי לא מרגישה מושלמת עדיין, אבל חשוב להתחיל. ההשקה – גם אם זו רק פתיחה רכה – מאפשרת לך להתחיל לאסוף משוב מהתנועה העוברת דרך האתר שלך. בדיקות בעולם האמיתי הן לעתים קרובות הדרך הטובה ביותר לחשוף תובנות לגבי השימושיות של האתר שלך, כגון יעילות הניווט והקופה שלך.
משלב זה ואילך, אתה תכוון את העיצוב שלך, תתאים את ההגדרות ותפתח את אסטרטגיות השיווק שלך בהתבסס על אינטראקציות ונתונים של לקוחות בפועל.
לפני שאתה לוחץ על כפתור ההשקה, ודא שאתה יכול לסמן כל משימה ברשימת התיוג של מסחר אלקטרוני זה.
9. שיווק את המוצרים והמותג שלך
עכשיו כשהחנות שלך פועלת, הגיע הזמן להפיץ את הבשורה ולמשוך קונים.
שיווק שונה עבור כל עסק. האסטרטגיה שלך צריכה לכלול שילוב של תוכן יצירתי וקמפיינים שיווקיים המותאמים למותג ולקהל שלך.
מנף שיווק ברשתות חברתיות
שיווק במדיה חברתית אינו עניין של שמירה על נוכחות בכל פלטפורמה בחוץ. במקום זאת, מדובר ביצירת השפעה במקום בו קהל היעד שלך הוא הפעיל ביותר. לדוגמה, אם אתה מכוון לעסוק בדור Z, TikTok הוא חיוני.
התוכן השיווקי הטוב ביותר במדיה החברתית מרגיש טבעי למשתמשים. נסו ליצור תוכן שהוא לא רק פרסומי, אלא גם בעל ערך – חשבו על סרטוני הדרכה, מערכונים קומיים, הצצות אל מאחורי הקלעים, או אפילו מפגשי שאלות ותשובות בשידור חי.
בצע אופטימיזציה לקידום אתרים
קונים רבים משתמשים ב-Google כדי למצוא חנויות, לקרוא ביקורות על מוצרים או להשוות בין פריטים דומים. שיווק SEO הופך את החנות שלך לניתנת לגילוי כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים באינטרנט.
לדוגמה, סרטון היוטיוב של MADE Everyday, למעלה, מושך לקוחות פוטנציאליים על ידי הופעה בתוצאות של גוגל ויוטיוב עבור שאילתות כמו "איך לעשות שמיכה", הרלוונטיות לקו המוצרים שלה.
כדי למצוא מונחי חיפוש שהחנות שלך עשויה למקד אליהם בתוכן שיווקי, השתמש בכלי חינמי למחקר מילות מפתח. חפש מילות מפתח בנפח גבוה שמתחברות למוצרים שלך.
דבר עם הקונים באמצעות דואר אלקטרוני
שיווק בדוא"ל הוא ערוץ המתאים ללקוחות שלך ולמבקרים בחנות שלך. הגדר זרימות אימייל כדי למשוך את הקונים לאורך כל דרכם – מסדרת קבלת פנים ועד תזכורות לעגלה נטושה ומעקבים לאחר רכישה.
תקשורת עקבית בדוא"ל שומרת על המותג שלך בראש, ועוזרת לקמפיינים עתידיים לנחות באופן טבעי.
10. ייעל את החנות שלך
בניית חנות מקוונת היא תהליך מתמשך. כאשר לקוחות מבקרים בחנות שלך ומקיימים אינטראקציה עם תוכן, תתחיל לראות היכן התוכן עובד, ואזורים שבהם ניתן לבצע שיפורים.
אנליטיקס הם מרכזיים לאופטימיזציה של החנות. תהליך סקירת נתוני התנועה והמכירות, וחידוד התוכן שלך בתגובה, אמור להפוך לחלק קבוע מהאסטרטגיה העסקית שלך.
חפש תובנות ממקורות נתונים בחנות, כולל:
תנועה באתר: זהה מהיכן מגיעים המבקרים שלך – חיפושי Google, פוסטים במדיה חברתית או מודעות? הבנת התנועה שלך תעזור לך להתאים את תוכן החנות שלך ולייעל את מאמצי השיווק.
מכירת מוצרים: עקוב אחר אילו מוצרים נמכרים ואילו לא. זה יידע את החלטות המלאי שלך, אסטרטגיות קידום מכירות ואפילו פיתוח מוצר.
התנהגות משתמשים: נתח את האופן שבו מבקרים מקיימים אינטראקציה עם החנות שלך, כולל הדפים שבהם ביקרת הכי הרבה והתוכן הכי מרתק. האם אתה יכול לשפר את חווית המשתמש של החנות שלך כדי לשחזר את ההצלחות שלך?
משוב מלקוחות: אסוף ובדוק משוב באופן קבוע. קלט ישיר זה יכול לומר לך מה הלקוחות מעריכים ומה הם היו רוצים לראות שיפור.
חמוש במידע על האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם התוכן שלך, אתה יכול לבצע שינויים כדי לשפר את שיעור ההמרה שלך, ולהפוך יותר דפדפנים לקונים.
הצע את העסק שלך קדימה עם ניתוח
הדוחות הידידותיים למשתמש של Shopify עוזרים לך לקבל החלטות טובות יותר. בחר מתוך לוחות מחוונים מובנים מראש או בנה דוחות משלך כדי לראות מגמות, לעקוב אחר התנועה ולזהות את ההזדמנות הבאה שלך.
למידע נוסף
התחל חנות מקוונת מצליחה עוד היום
בין אם אתה בעל מלאכה, אמן דיגיטלי, קמעונאי אוצר פריטים או יוטיובר שמעצב סחורה, פלטפורמות המסחר של היום מקלות להתחיל למכור באינטרנט.
זכור, מסע המסחר האלקטרוני שלך הוא עבודה בתהליך, המתפתח ללא הרף ככל שאתה לומד מהלקוחות שלך ומסתגל.
התחל את החנות המקוונת שלך כאן.
קרא עוד
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
מה זה Shopify ואיך זה עובד?
עליאקספרס דרופשיפינג- איך לדרופשיפ מאליאקספרס
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
כיצד לבנות אתר עסקי למתחילים
איך לפתוח בוטיק מקוון – ספר הפעלה שלם
130+ מוצרי Dropshipping למכירה ברווח
מדריך ל-Dropshipping של אמזון – כיצד לבצע Dropship באמזון (2024)
איך לפתוח עסק בטקסס – 8 שלבים פשוטים
מדריך לחיים הטובים- איך לפתוח עסק לייף סטייל
כיצד להקים חנות מקוונת שאלות נפוצות
מאילו טעויות עלי להימנע בעת פתיחת חנות מקוונת?
הימנע ממלכודות נפוצות כגון אי התאמת החנות שלך לשוק נישה, לזלזל בחשיבותה של חווית משתמש עקבית, התעלמות משירות לקוחות ואי אופטימיזציה של החנות שלך למכשירים ניידים. חשוב גם שתהיה לך אסטרטגיית שיווק ברורה הכוללת קידום אתרים ומאמצי מדיה חברתית למשוך לקוחות.
האם אני יכול לפתוח חנות מקוונת בלי כסף?
אתה יכול לפתוח חנות מקוונת ללא כסף על ידי יצירת גרסת ניסיון בחינם עם רוב פלטפורמות המסחר האלקטרוני. עם זאת, צפו להוציא סכום קטן עבור תוכניות בסיסיות ברוב הפלטפורמות.
כמה עולה להקים חנות מקוונת?
העלות לפתיחת חנות מקוונת תלויה במספר גורמים. צפו, לכל הפחות, לשלם תשלום חודשי עבור אירוח אתרים ותוכנית מסחר אלקטרוני, כמו גם עמלות עסקה. חלק מהתוכניות מתחילות החל מ-$5 לחודש. תצטרך גם לקחת בחשבון עלויות נלוות כמו מודעות בתשלום, מלאי והוצאות תקורה כמו אינטרנט, חשמל ושכר דירה.
איך אני פותח חנות מקוונת משלי?
כדי להתחיל את החנות המקוונת שלך, אתה צריך מוצר או שירות למכירה. לאחר מכן, הגדר חנות מקוונת בפלטפורמת מסחר אלקטרוני, כולל הוספת מיתוג, מוצרים ודפי מפתח. הפעל את החנות שלך עם קמפיין שוק כדי להשיג לקוחות.
כיצד אוכל ליצור חנות מקוונת ללא מלאי?
מודלים קמעונאיים ליצירת חנות מקוונת ללא מלאי כוללים dropshipping והדפסה לפי דרישה. בעזרת שיטות אלה, צד שלישי מוצא או מייצר מוצרים בשמך, ומשלוח אותם ללקוחות לאחר ביצוע הזמנה.
מה צריך כדי לנהל חנות מקוונת?
כדי להקים חנות מקוונת ללא כישורי קידוד, תצטרך להשתמש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני כמו Shopify. באמצעות פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך, תוכל לבנות ולנהל חנות, לקבל הזמנות ותשלומים ולארגן מלאי ומשלוח.
מאת ג'ו היצ'קוק
עודכן לאחרונה ב-1 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת ג'ו היצ'קוק
1 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה וכיצד להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך לפתוח חנות מקוונת ב-2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)