התחל עסק תכשיטים משלך עם העצה הזו, הטקטיקה הטקטית וההשראה ממעצבים מבוססים ובעלי עסקים.
מאת דיינה וינטר
29 באוגוסט 2024
עבור אנשים יצירתיים רבים, תחביב כמו ייצור תכשיטים הוא דרך מצוינת להירגע אחרי יום ארוך. אבל מה אם היצירות שלך יתחילו לקבל תשומת לב מחברים וזרים? בשלב זה, אתה עשוי לשאול את עצמך, "האם התחביב שלי יכול להפוך לעסק?"
ללמוד כיצד להקים עסק לתכשיטנות דורש הבנה של התעשייה. דבר אחד: זה גדל. שוק התכשיטים העולמי צפוי לגדול ב-46.3 מיליארד דולר בין 2024 ל-2028. במילים אחרות, יש הרבה מקום לעולים חדשים שיכולים למצוא נישה לא מנוצלת או להביא פרספקטיבה חדשה למלאכה.
אם אתה מחפש דרך יצירתית להרוויח כסף, המשך לקרוא. מדריך זה מכיל עצות מומחים כיצד להתחיל את עסק התכשיטים שלך, המבוסס על ניסיונם של מעצבי תכשיטים שבנו את המותגים שלהם מאפס.
איך להקים עסק לתכשיטנות ב-9 שלבים
מצא את הנישה שלך בתעשיית התכשיטים
חקר מגמות בשוק
הגדר את המותג שלך
הפק או מקור מוצרי התכשיטים שלך
הקימו סטודיו או סביבת עבודה לעסקים לתכשיטים
צלם תמונות מקצועיות של המוצרים שלך
בנה את חנות המסחר האלקטרוני שלך
שיווק את מותג תכשיטי המסחר האלקטרוני שלך
הגדל את העסק שלך
1. מצא את הנישה שלך בתעשיית התכשיטים
תעשיית התכשיטים מלאה בנישות ותתי קטגוריות – הכל מחרוזי פלסטיק זולים ועליזים ועד מתכות יקרות ואבני חן. אחת השאלות הראשונות שצריך לשאול את עצמך היא: איזה סוג של תכשיטים אני הולך למכור?
אתה יכול לבחור תכשיטים יוקרתיים, תכשיטי תלבושות (הידועים גם כתכשיטי אופנה), או משהו באמצע. לכל קטגוריה חומרים משלה, תהליך ייצור, נקודת מחיר ופרופיל לקוח משלה.
בואו נסתכל על תכונות הקשורות לסוגים העיקריים של תכשיטים.
תכשיטים משובחים
תכשיטים יוקרתיים נמצאים בקצה העליון של השוק וניתן לזהות אותם לפי התכונות הבאות:
עשוי ממתכות יקרות ואבני חן
נקודות מחיר גבוהות יותר
עשוי באומנות מופתית
לעיתים רחוקות ייצור המוני
ללקוחות יוקרה, חתונה ואירועים מיוחדים
תכשיטי אופנה או תלבושות
תכשיטי תלבושות נמכרים על ידי רשתות בוטיק וחנויות מקוונות. אתה יכול לזהות אותו לפי המאפיינים הבאים:
עיצובים המבוססים על מגמות אופנה עדכניות
עשוי מחרוזים, חוט, מתכת מצופה, פלסטיק ואבני חן סינתטיות
נקודות מחיר נמוכות יותר
לעתים קרובות בייצור המוני
ללקוח היומיומי
תכשיטים בעיצוב אמן
הקטגוריה הזו לוכדת את כל מה שביניהם. תכשיטים בעבודת יד הדורשים מיומנות מיוחדת וחומרים בינוניים נמצאים כאן. תכשיטים בהזמנה אישית יהיו בעלי התכונות הבאות:
ערבוב חומרים מגוונים לא יקר ויקר (טקסטיל, מתכות, אבני חן חצי יקרות, עץ, הדפסת תלת מימד וכו')
עיצובים ייחודיים (לאיסוף, לפי הזמנה, יחיד במינו)
אומנות מיומנת
נקודות מחיר בינוניות המתאימות לפופולריות של מעצב
פריטי אירוע או הצהרה עבור אספנים ולקוחות נותני מתנות
לאחר שצמצמת את הקטגוריה הרחבה עבור עסקי התכשיטים ההתחלתיים שלך, הגיע הזמן ליצור נישה למוצרים שלך.
התחל בהגדרת הלקוח האידיאלי שלך (קלאסי, טרנדי, כלות, צרכנים בעלי מודעות חברתית) והחליט אם המוצרים שלך הם ספציפיים לאירוע (חתונות, מסיבות) או ללבוש יומיומי. זה יקבע כיצד תשווק אותם לקהל היעד שלך.
מוצרי תכשיטים וקטגוריות
לאחר שהחלטת על השוק שלך, שקול אם תמכור מספר סוגי מוצרים או תתמקד בפריט אחד. לדוגמה, ייתכן שתרצה להתמקצע ולהתמחות בטבעות אירוסין או להרחיב עם אוסף של פריטי אופנה מיקס אנד מאץ'.
שקול את המוצרים הבאים עבור חברת התכשיטים שלך:
טבעות (בגודל או מתכוונן)
שרשראות (צ'וקר, תליונים)
צמידים (צמידים, חפתים)
עגילים (דרופ, קליפס, ניטים)
טבעות אירוסין ונישואין
שעונים
טבעות בוהן, שרשראות גוף ותכשיטי גוף אחרים
פירסינג (אף, טבור)
שקול גם מוצרים וקטגוריות משלימות. מותג התכשיטים Wolf & Moon מוכר את סגנונות החתימה שלו הן באביזרים לשיער והן בתיקים.
2. חקר מגמות בשוק
לפני שתתחיל לפתח את המותג והמוצרים שלך, חיוני להכיר את הקהל שלך.
בעקבות טרנדים של תכשיטים
חקירת מגמות היא אחת הדרכים לאמת את הכיוון שבחרת. קראו בלוגי אופנה ותכשיטים ועקוב אחר משפיעני אופנה ויוצרי TikTok פופולריים בחלל כדי להתעדכן בטרנדים בכל עונה הקרובה. חפשו השראה אצל מעצבי תכשיטים אחרים.
ואל תפחד לחפור בכמה נתונים. באמצעות Google Trends, אתה יכול גם לראות נפח חיפוש גלובלי רחב עבור מונח מסוים.
לחלופין, תוכל לבדוק מגמות צרכניות סמוכות, כגון התיאבון לחוויות הניתנות להתאמה אישית כמו חריטה. או לנצל את המגמה ההולכת וגוברת של הרגלי קניות ברי קיימא על ידי שימוש בחומרים שמקורם בצורה אתית.
אבל בעלי עסקים לא צריכים רק לעקוב אחר טרנדים – אתה יכול גם להשתמש בעסק התכשיטים שלך כדי לפתוח משלך. כך עשתה מייסדת ומעצבת ביקו קורין אנסטופולוס, שהשיקה את הקולקציה שלה המבוססת על סגנון אישי.
"איכשהו הרגשתי שרק במקרה, מצאתי שוק למשהו חדש בלי להתכוון", אומרת קורין. "אבל זה היה רק הטעם שלי." כשהיא השיקה, קורין עבדה עם גימור פליז. "אף אחד אחר לא עשה את זה", היא אומרת, ומציינת שכסף מבריק היה הטרנד באותה תקופה.
למרות שהקולקציות של ביקו מתפתחות עם טרנדים בתעשיית התכשיטים מדי שנה, החוט המשותף הוא מראה מוכר שמגדיר את המותג ומבטיח עסקים חוזרים.
מוצאים השראה לעיצוב תכשיטים בכל מקום
הצלחה כחדשה בכל פן של תעשיית האופנה תלויה באסתטיקה חזקה, עיצוב ייחודי ומיתוג עקבי. לפני שכירת מעצב לפיתוח מיתוג או יצירת יצירות בודדות, בעלי עסקים צריכים לעבור כמה תרגילים כדי להגדיר את סגנון החתימה הכולל שלהם.
בהתאם לאופן שבו אתה אוהב לקבל השראה, אתה יכול להקים לוחות פינטרסט, לעצב לוחות אווירה דיגיטליים משלך, להשתמש באפליקציה לעיצוב תכשיטים לנייד, או אפילו לאסוף השראה פיזית על לוח מודעות או בספר סקיצות.
אסוף תמונות, צבעים ומרקמים מהטבע, הארכיטקטורה, האופנה או הנסיעות, ואז זהה נושאים שצצים. "לעולם אל תפסיק לקבל השראה", אומרת קורין. "אני תמיד שואב השראה ואוסף תמונות מעוררות השראה, לא משנה היכן אני נמצא."
אני תמיד שואבת השראה ואוסף תמונות מעוררות השראה, לא משנה היכן אני נמצא.
קורין אנסטופולוס, מייסדת, ביקו
3. הגדר את המותג שלך
לעסקים מצליחים בתחום התכשיטים יש דבר אחד במשותף: מותג איתן.
זכרו, מותג שונה ממיתוג. מותג הוא הקול, המשימה, החזון וסיפור המותג שלך. זה אומר ללקוחות הפוטנציאליים שלך איך להרגיש לגבי המוצרים שלך. רכישות אופנה הן לרוב אמוציונליות, ומותגים מתפתחים יכולים לזכות בלקוחות על ידי חיבור ברמה האישית, אפילו באמצעות משהו פשוט כמו שם עסק.
לספר את סיפור המותג שלך ולמצוא את הקול שלך
הנחיות המותג שלך יודיעו על כל מה שאתה עושה כמותג. מסמך חיוני זה יתפוס הכל, החל מהקול והטון ועד למשימה וערכים. זה יהיה שימושי בשמירה על עקביות התקשורת שלך גם תוך כדי קנה מידה.
שיטות עבודה מומלצות עבור מותגי תכשיטים:
הבן את הקהל שלך. איך הם מדברים? איזה טון וסלנג יהדהדו איתם?
צור מדריך קול וטון למותג.
ספר את הסיפור שלך דרך דף המידע שלך.
הוסף אישיות לפוסטים שלך במדיה החברתית על ידי שיתוף התהליך וההשראה מאחורי העיצובים שלך.
אריזה, לוגו וזהות מותג
מיתוג מתייחס לאלמנטים הטקטיים המייצגים את המותג שלך מבחינה ויזואלית: לוגו, אריזה, כרטיסי ביקור ואתר האינטרנט שלך.
לאחר שביססתם את האסתטיקה של המוצרים שלכם, בחרתם שם עסק שמהדהד עם הקהל שלכם, ותעצמתם את פרופיל הלקוח שלכם, יהיה קל יותר לזהות מראה כולל שיגדיר את המותג שלכם. זהו צעד חיוני, גם עבור עסק קטן, אז אל תמהרו.
משימות עיצוב מיתוג לביצוע כבעל עסק חדש לתכשיטים:
החליטו על גופנים, צבעים ואסתטיקה של צילום.
פתח את הלוגו בעצמך באמצעות יצרן לוגו מקוון בחינם או שכור מקצוען.
צור ספרייה של נכסי מותג, כולל גרסאות מרובות של הלוגו שלך ואלמנטים עיצוביים אחרים שיופיעו באריזות, במדיה החברתית ובאתר האינטרנט שלך.
בחר שם דומיין מוכר כדי לעזור ללקוחות שלך למצוא ולזכור את האתר שלך.
עצב אריזות מוצרים וחומרי משלוח יצירתיים שיתאימו למיתוג שלך.
עבור תקציבים גדולים יותר, עבוד עם מעצב כדי לתרגם את החזון שלך לחבילת מיתוג מלאה עבור העסק שלך – מהלוגו והאתר ועד לחומרי אריזה וחומרי שיווק. עיין בתיקי העבודות של שותפי העיצוב של Shopify כדי למצוא מעצב שעבודתו מהדהדת את הטעם שלך.
זכור שעדיין תרצה לשמור חלק מהתקציב שלך לתמונות מוצר מקצועיות. נדון בחשיבות של צילום תכשיטים בהמשך הפוסט הזה.
כתיבת תוכנית עסקית לתכשיטים
תוכנית עסקית רשמית עשויה שלא להיות נחוצה אם אינך מתכוון להציג את הרעיון שלך למשקיעים או לחפש צורות אחרות של מימון חיצוני בתחילת הדרך. עם זאת, בדיקה של כמה תבניות של תוכנית עסקית עשויה להיות תרגיל טוב שיעזור לך להבין את קהל היעד, היעדים, המודל העסקי, העלויות ותוכנית הצמיחה שלך. זה גם מועיל כשאתה לומד איך לנהל עסק לתכשיטנות.
התוכנית העסקית שלך יכולה לתאר את הייעוד והערכים של המותג שלך, מה שיעזור לך ליישר קו עם המשקיעים הנכונים לעסק שלך.
💎 סיפור הצלחה: פרויקט תשוקה הפך לעסק מצליח של DTC
בריטני הופקינס התחילה את העסק שלה על ידי מכירת כמה מיצירותיה ב-Etsy. לאחר שצברה כוח, היא העבירה את עסק התכשיטים שלה ל-Shopify ופתחה חנות קמעונאית.
קרא את הסיפור של בריטני
4. הפק או מקור מוצרי התכשיטים שלך
האופן שבו תפתחו את המוצרים שלכם – ביד או במפעל, בבית או במיקור חוץ – תלוי במורכבות העיצוב, נקודת המחיר, החומרים ורמת המיומנות הנדרשת. בחלק זה, נדון כיצד להקים עסק לתכשיטנות באמצעות חמש שיטות ייצור ומקור:
ייצור תכשיטים בעבודת יד: משובח ומיוחד במינו
ייצור תכשיטים בעבודת יד: אופנה ותלבושות
ייצור תכשיטים: מיקור חוץ של מפעל
ייצור תכשיטים: הדפסה לפי דרישה
אוצרות תכשיטים: דרופשיפינג ומכירה חוזרת
1. ייצור תכשיטים בעבודת יד: משובחים ומיוחדים במינה
עבודת יד של תכשיטים מיוחדים במינם יכולה להיות אחת משיטות הייצור המעורבות ביותר אך מגוונות.
בהתאם לחומרים ולעיצוב, שיטות מסוימות לייצור תכשיטים בהזמנה אישית דורשות הכשרה/הסמכה מיוחדת וציוד יקר. ייתכן שיהיה עליך ללמוד כמה מהשיטות הללו, כולל:
הַלחָמָה
כסף/צורפות
יְצִיקָה
הדפסת תלת מימד
חיתוך בלייזר
כלי עור
אֲרִיגָה
הגדרת אבני חן
שקול להתחיל עם הדרכות מקוונות בחינם כדי ללמוד כיצד להכין תכשיטים. לאחר מכן תוכל לשדרג לשיעורים בתשלום או להתלמד תחת אומן מנוסה כדי להרחיב את מערך המיומנויות שלך.
2. ייצור תכשיטים בעבודת יד: אופנה ותלבושות
תכשיטי תחפושת בעבודת יד כרוכים לרוב בהרכבה של אלמנטים קיימים – שרשרת, חוט, חרוזים, תליונים יצוקים – ואינם דורשים הכשרה מיוחדת או ציוד מעבר לכלי עבודה ידניים בסיסיים.
קל יותר להרחיב את סוג העסק הזה, מכיוון שניתן לרכוש אלמנטים בכמויות גדולות וליצור תבניות להרכבה על ידי צוות ייצור שכור.
אם עיצוב וייצור הם המרכיבים של העסק שלך שמביאים לך שמחה – ולא המשימה בפועל של ייצור תכשיטים – מיקור חוץ או שכור לתפקידים אחרים כדי לעזור לך להגדיל את העבודה היצירתית.
מייסדת ביקו קורין פונה לאוניברסיטאות מקומיות עם תוכניות תקשורת אופנה ידועות כדי למצוא את המתמחים שלה. "אני אף פעם לא מחפשת מישהו שמתעניין בעיצוב", היא אומרת. "מה שאני צריך זה מישהו שיעזור לי לפנות את הזמן שלי כדי שאוכל לעצב יותר."
💎 סיפור הצלחה: איך יזם צעיר יצר אימפריה עם חרוזים
ריילי קינן-פטרסן התחילה לפרק תכשיטים ישנים ולהרכיב אותם מחדש כשהייתה רק בת חמש. כעת המותג שלה Gunner & Lux נמכר בקמעונאים גלובליים כמו J.Crew.
קרא את הסיפור שלה
3. ייצור תכשיטים: מיקור חוץ של מפעל
במקום לייצר את התכשיטים במו ידיך, אתה יכול ליצור את העיצובים שלך על ידי מישהו אחר. זה לא אידיאלי עבור תכשיטים משובחים, מותאמים אישית או מיוחדים במינם, אבל זה יכול להיות חסכוני עבור תכשיטי אופנה המיוצרים בכמויות גדולות יותר. ישנן שתי אפשרויות עיקריות למיקור חוץ ליצרן תכשיטים: מקומי וחו"ל.
לייצור מקומי יש את היתרון של אפיל "נעשה מקומי" ויוצר הזדמנויות קלות יותר לבנות מערכות יחסים ולנהל פיקוח על המפעל. החסרונות יכולים לכלול עלויות גבוהות יותר, בחירה מוגבלת ומגבלות נפח ייצור.
ייצור בחו"ל יכול להיות פתרון טוב אם אתה רוצה לשמור על עלויות נמוכות (למי שעוסק בהיקפים גבוהים) ויש לך יותר ברירה במפעלים. האתגרים האפשריים כוללים מחסומי תקשורת, פחות פיקוח ובעיות הגשמה הנגרמות עקב עיכובים בשרשרת האספקה.
סקיצות מדויקות או עיבוד תלת מימד של העיצובים שלך נחוצים אם אתה מבצע מיקור חוץ ליצרן. ישנן מספר אפשרויות, בהתאם לרמת המיומנות והתקציב שלך:
כלי עיצוב ידניים: עפרונות, נייר סקיצה, תבניות עיצוב תכשיטים ($)
תוכנות עיצוב כלליות דו-ממדיות או תלת-ממדיות: Photoshop, Illustrator, SketchUp ($$)
תוכנת עיצוב ספציפית לתכשיטים (הטובה ביותר עבור תכשיטי יוקרה): RhinoGold, MatrixGold ($$$)
4. ייצור תכשיטים: הדפסה לפי דרישה
שיטת הייצור הכי מעניינת כוללת העלאת העיצובים שלך לאפליקציית הדפסה לפי דרישה. העיצובים המקוריים שלך מודפסים בתלת מימד או נוצרים מחדש בנירוסטה, עץ, פלסטיק, זהב או כסף ונשלחים ישירות ללקוחות שלך.
חנות האפליקציות של Shopify עמוסה בחברות שיכולות להפוך את העיצובים שלך למספר סחורות, מספלים ועד חולצות טריקו ועד תכשיטים.
5. אוצרות תכשיטים: דרופשיפינג ומכירה חוזרת
אם אתה לא יצירתי אבל עדיין יש לך תשוקה לתכשיטים, שקול מכירה חוזרת ואצור תכשיטים ממעצבים אחרים למכירה בחנות המקוונת שלך. אתה יכול לשאת מלאי ולשלוח אותו בעצמך או לבחור בדגם דרופשיפינג של תכשיטים.
עם דרופשיפינג, אין צורך לשאת כל מלאי. מכור מוצרים דרך עסק התכשיטים המקוון שלך וההזמנות נשלחות ישירות ללקוחות שלך על ידי הספק.
5. הקימו סטודיו או חלל עבודה לעסקים תכשיטים
אם תבחר לייצר את התכשיטים שלך בבית, תצטרך מקום סדנא עבורך ועבור הצוות שלך. בעת הגדרת מרחב זה, שקול את הדברים הבאים:
כּוֹשֵׁר תִמרוּן. קחו בחשבון את זרימת החלל, במיוחד אם להרכבה יש מספר שלבים – האם אתם עוברים מתחנה אחת לאחרת ברצף הגיוני?
בְּטִיחוּת. כמה כימיקלים או כלים המעורבים בייצור תכשיטים דורשים אוורור ואמצעי בטיחות נאותים. בדוק עם החוקים המקומיים המסדירים את השימוש בחומרים ובתהליכים אלה.
אִחסוּן. אחסון רב תאים מאורגן היטב חיוני עבור חלקים קטנים.
"ספסל תכשיטן, מוט גמיש והבטיחות שלך יהיו השיקולים החשובים ביותר", אומרת ג'יליאן ג'ונסון, מייסדת מותג התכשיטים הקנדי Hawkly. "הפיר הגמיש הוא כלי נפלא ורב-תכליתי שבו אתה יכול להשתמש לקידוח, גימור והברקה של החלקים שלך." היא גם ממליצה להשתמש במסכת פנים ומשקפי בטיחות – ולבעלי שיער ארוך למשוך אותו לאחור כדי שלא ייתפס.
אם צוות הייצור שלך גדול יותר או שהדרישות שלך קצת יותר מורכבות – כמו בעבודות מתכת או סדנאות צורפות – שקול שטח מסחרי מחוץ לבית. אם זה מחוץ לתקציב שלך בזמן ההשקה, בדוק את שטח הסטודיו המשותף או שתף את עלויות החלל והציוד עם קריאייטיבים אחרים. ג'יליאן מפצלת את הסטודיו שלה עם שני עסקים נוספים.
שיתוף החלל גם עוזר להילחם בבדידות היזמים, משהו שקורין מכירה. "אחרי שעסקתי במשרה מלאה של ביקו במשך זמן מה, בסופו של דבר עבדתי בחנות בגדים קמעונאית פעם בשבוע רק כדי לא להיות בודד בבית בסטודיו שלי."
ציוד וכלי עבודה לתכשיטים
ישנם מספר משאבים מקוונים ליצירת תכשיטים באינטרנט, כולל ציוד לייצור תכשיטים, כלים ואספקה, כולל אבני חן יקרות ומתכות גולמיות.
ג'יליאן מסתמכת במידה רבה על מפה לאוזן בכל הנוגע לספקים הסיטונאיים שלה. "אל תפחד לשאול מעצבים אחרים היכן הם מוצאים את המצרכים שלהם", היא אומרת.
היא גם משתתפת בתערוכות ובאירועים בתעשייה כדי להמשיך להרחיב את הרשת שלה ולגלות חומרים חדשים. "המקום המועדף עליי למצוא את האבנים והממצאים החדשים ביותר בכסף הוא תערוכת החן והתכשיטים של טוסון", אומרת ג'יליאן. "יש אלפי ספקים מכל העולם".
6. צלם תמונות מקצועיות של המוצרים שלך
צילום מוצר יכול ליצור או לשבור את החנות המקוונת שלך. זה נכון בתעשיות רבות אך חשוב במיוחד עבור מותגים בתעשיית האופנה.
במקרים רבים, עם הגדרת תאורה פשוטה מאוד, אתה יכול להשיג תמונות עשה זאת בעצמך נהדרות של המוצרים שלך, אפילו עם הטלפון החכם שלך. תכשיטים, לעומת זאת, יכולים להיות קצת יותר מאתגרים, בשל הפרטים הזעירים והמשטחים הרפלקטיביים.
אל תחסכו בצילום.
קורין אנסטופולוס
"אל תחסכו בצילום", אומרת קורין, גם אם יש לכם תקציב. צלם מקצועי מיומן לגרום לדוגמניות להרגיש בנוח ולהקים תאורה מסובכת.
תוספות נוספות לצוות הצילומים שלך כוללות סטייליסטים, אמני איפור ועוזרות.
העסקת דוגמניות לא חייבת לשבור את הכיס. "תמיד יש אנשים שמחפשים לבנות את הספר שלהם או מוכנים לעבוד עבור מוצר", היא אומרת. "זה לא קשור לניצול אנשים – כולכם חדשים במשחק. אם תכנסו קבוצה ותאחדו כוחות, תוכלו ליצור ביחד קסם".
בעת צילום התמונות שלך, חשוב גם להציע כמה תצוגות וזוויות שונות של המוצרים שלך בשתי הקטגוריות האלה:
תמונות מוצר. אלו הם צילומים ברורים של המוצר על רקע נקי כדי למזער את הסחת הדעת ולהדגיש את הפרטים והזוויות השונות של היצירה. תמונות אלו יכולות ליצור מראה נקי ועקבי בדפי האוסף.
תמונות סגנון חיים . אלו הן צילומים משניים, בדרך כלל על דגם כדי להראות קנה מידה על הגוף ולהציע ללקוחות רעיונות לעיצוב (לעיתים קרובות נהדר עבור מכירה נוספת – אתה יכול לדחוף לקוחות לשלב מספר חלקים למראה אחד). תמונות אלו יכולות לעבוד על דפי מוצר או ב-lookbook ובדרך כלל טובות יותר לפוסטים במדיה חברתית.
מחפשים דרכים נוספות לצמצם עלויות? צור קשר עם מותגי לבוש משלימים כדי להפחית את הוצאות הצילום או להשאיל את התכשיטים שלך לעורכי אופנה לצילומים בתמורה לתמונות מוצר וחשיפה.
💎 קריאה חיונית
איך לצלם תכשיטים: טיפים לצילום תכשיטים
צילום מוצר מושלם: צור התקנה מושלמת
מדריך בן 6 שלבים לתאורה טבעית לצילום מוצר עשה זאת בעצמך
7. בנה את חנות המסחר האלקטרוני שלך והתחל למכור תכשיטים באינטרנט
עכשיו, לאחר שסידרו את ההפקה, המותג והצילום שלך, בואו נחבר את הכל ביחד. כדי להקים קו תכשיטים משלך, אתה לא צריך אתר יקר ומסובך כדי להצליח. אתה יכול להקים חנות Shopify באמצעות ערכת נושא בחינם, מותאמת אישית עם נכסי המותג, הגופנים והצבעים שלך.
בחר תבנית אתר משלימה לתכשיטים, שמה את הצילום במקום הראשון. הנה כמה הצעות לנושא של Shopify לעסקים של תכשיטים:
שחר (חינם)
השפעה ($)
מהדורות ($$)
חלון ראווה ($$$)
ערכות נושא נקי נועדו לתת למוצרים ולמותג שלך לזרוח ורוב האפשרויות מאפשרות לך להתאים אישית את החוויה בקלות, גם אם אינך מעצב או מפתח.
דפים ותוכן חיוניים
הדפים והפרטים הבאים חיוניים לאתר של עסק תכשיטים מקוון:
דף הבית. תמונות סגנון חיים גדולות בדף הבית של החנות שלך יכולות למשוך מבקר מיד. שמור על דף זה נקי וממוקד במוצרים ובקולקציות חדשות וטרנדיות עם CTA ברור.
דפי אוסף. פרוס וחתוך את המוצרים שלך לקולקציות לפי סוג, נקודת מחיר, חומר או אירוע.
דפי מוצר. דפי פרטי מוצר (PDP) כוללים מידע חיוני כמו גודל, חומרים והוראות טיפול. הציגו כאן מספר תמונות כדי לכסות כל זווית.
דפי שאלות נפוצות, יצירת קשר ומידע אודות. אלו דפים קריטיים לכל חנות מסחר אלקטרוני. התמקד בשירות לקוחות ובסיפור המותג שלך.
בכל הדפים, עותק האתר צריך לשקף את קול המותג שלך ולעורר רגש (מה אתה רוצה שהלקוח ירגיש?) ובמקביל להיות מפורט ומועיל. תיאורי מוצרים צריכים למשוך את סיפור המותג שלך תוך מתן מידע טכני.
אפליקציות לעסקים בתחום התכשיטים
ישנן מספר אפליקציות בחנות האפליקציות של Shopify שתוכל להוסיף לאתר שלך כדי לעזור בניהול עסק תכשיטים – הכל כולל שיפור חווית הלקוח, הפחתת החזרות והגדלת ההמרות. הנה כמה דוגמאות מומלצות לעסקים בתחום התכשיטים:
Loox – ביקורות תמונות ותמונות. אסוף והוסף ביקורות תמונות של לקוחות לאתר שלך.
חנות אינסטגרם של רוטב. צור גלריה לקנייה מעדכון האינסטגרם שלך.
טבלת מידות והמלצות של קיווי. בנו טבלאות מידות מותאמות אישית כדי לעזור ללקוחות לבצע רכישות מושכלות.
8. שיווק את מותג תכשיטי המסחר האלקטרוני שלך
אופנה ותכשיטים הם תעשיות רוויות מאוד. איך הלקוחות ישמעו את הקול שלך מעל הרעש? אסטרטגיית שיווק טובה תהיה תלויה במוצר, בקהל ובתקציב שלך ועשויה לדרוש ניסוי וטעייה. גיוס לקוחות תהווה דאגה מתמשכת עבור המותג שלך – הנה כמה דרכים להתחיל.
שיווק חברתי
ביצוע מכירות תכשיטים לא אומר להפציץ את העוקבים שלך עם הצעות מכירות. קורין ממליצה למלא את הפערים בין פוסטים ממוקדי מוצר עם תוכן מעורר השראה. "אחרי זמן מה, אתה תבין שאתה שואב השראה מזרם דומה של דברים והוא מספר את הסיפור שלו."
צפו בפוסט הזה באינסטגרם
פוסט ששותף על ידי ים (@yam_nyc)
התמקד בכל רשת חברתית בנפרד, בדוק תוכן כדי לראות מה נדבק. לכל פלטפורמה יש אווירה משלה – TikTok ידועה בסרטונים קצרים אותנטיים ומוזרים ואילו אינסטגרם טובה יותר לתוכן תמונות ווידאו משופשפים יותר. עדיין אפשר להשיג אחיזה מסוימת עם פוסטים אורגניים, אבל שקול קמפיינים במדיה חברתית בתשלום כדי להתעמק בדמוגרפיה שלך ולהגדיל את טווח ההגעה.
שיתופי פעולה ושיווק משפיענים
קורין גם זכתה להצלחה עם משפיענים באינסטגרם, כשהיא החליפה מוצר עבור פוסט ייעודי. לפני שתפנה, היא אומרת, ודאו שהאוצר והתגיות שלכם לאינסטגרם חזקים כדי שמשפיענים יוכלו לראות אם המותג שלכם מתיישב עם המותג שלכם. "יצירת אורח חיים סביב מה שאתה עושה שווה יותר מהכל", היא אומרת.
שיווק משפיעים מציע רמה של הוכחה חברתית שאי אפשר לקבל עם פרסום ישר. צרכנים צעירים יותר סומכים יותר ויותר על יוצרי מדיה חברתית עבור המלצות למוצרים. Shopify Collabs הוא מקום נהדר להתחבר עם משפיענים המחפשים לקדם את המוצר שלך.
דרך נוספת לנצל את היתרון של שיווק אורגני היא שיתוף פעולה עם מותגים אחרים. זה יכול להיעשות באמצעות שיווק משותף של קידום מכירות, הפעלת אירוע עם מותגים אחרים, אירוח מתנה טנדם, או אפילו שיתוף פעולה עם מותג תואם על מוצר חדש.
יחסי ציבור למותגי תכשיטים
לשיווק תכשיטים יכולים להיות אתגרים ייחודיים. לאחר שהבחינה בתחרות מוגברת בשנת 2011, קורין השקיעה במותג מחדש של Biko ולאחר מכן שכרה חברת יחסי ציבור כדי להעביר את הבשורה. "זה יקר לעבוד עם יחסי ציבור אבל באמת מאוד יקר", היא אומרת. "זה הוביל לעיתונות הכי טובה שהייתה לי עד היום. מכרתי 5,000 דולר של צמיד מסוים לאחר שהוצג."
נסה עם כל אסטרטגיית שיווק, מ-SEO של מסחר אלקטרוני ועד שיווק בדוא"ל, ונתח תוצאות כדי לראות מה עובד הכי טוב עבור המותג שלך.
💎 איך תמיכה באינסטגרם של סלבס חיזקה את מותג התכשיטים הזה
עגילי נייר הטואלט של ליסיה יאנג זכו להכרה כאשר בריטני ספירס פרסמה אותם באינסטגרם. בעוד שהחשיפה הובילה למכירות מסוימות, ליסיה מדגישה את החשיבות של טיפוח קהל ארוך טווח על פני חשיפה ויראלית חולפת.
הכירו את ליסיה
שווקי קמעונאות, סיטונאות ואמנים קופצים
הקריירה של קורין החלה כשהוזמנה לחלוק דוכן בתצוגת בגדים מקומית. בזמנו, תכשיטים היו פשוט תחביב. היא נמכרה ביום הראשון של מופע בן יומיים, ואימתה את הרעיון שלה ועזרה להפוך את התשוקה שלה לעסק.
השווקים מציעים הזדמנות לצאת ולראות לקוחות באופן אישי ולקבל משוב ישירות.
קורין אנסטופולוס
השתתפות בשוק בעבודת יד היא לא רק דרך מצוינת למותגים מתפתחים להשיג חשיפה לקהלים מובנים ולאמת רעיון – הם גם חשובים לעסקים מקוונים מבוססים. "השווקים מציעים את ההזדמנות לצאת ולראות לקוחות באופן אישי ולקבל משוב ישירות", אומרת קורין.
התחל למכור באופן אישי עם Shopify POS
Shopify POS היא הדרך הקלה ביותר להתחיל למכור באופן אישי. קח את המותג שלך לדרך וקבל תשלומים, נהל מלאי ותשלומים, ומכור בכל מקום שבו הלקוחות שלך נמצאים – שווקי איכרים, אירועים ומפגשים קופצים, ירידי יצירה וכל מקום ביניהם.
גלה את Shopify POS
אלטרנטיבה להשתתפות בשווקים היא אירוח אירועים בסטודיו משלכם. "מכירות לדוגמה הן דרך טובה לחסל סחורה ישנה יותר וגם להזמין אנשים לחלל ולתהליך שלך", אומרת קורין. לחלופין, אם החלל שלך לא מתאים לביקור, ארח פופ-אפ בחנות תכשיטים של קמעונאי אחר.
קורין גם הגדילה את עסקיה בתחילה באמצעות הסכמי שיגור וסיטונאות, אותם השיגה על ידי פנייה אישית לקמעונאים מקומיים. לשיחות קרות יש סיכון גבוה לדחייה, אבל אתה רק צריך "כן" אחד כדי להתחיל, היא אומרת.
9. הגדל את העסק שלך
לעסקים חדשים, התחל בקטן על ידי הצגת העיצובים שלך לבוטיקים מקומיים. ככל שתגדל, תוכל להתקדם לשותפים גדולים יותר. סיטונאות עדיין מהווה את עיקר העסקים הכוללים של ביקו, וקורין עבדה עם קמעונאים גדולים כמו נורדסטרום, סימונס והדסון ביי.
דרך נוספת להרחיב כרוכה בפתיחה לשווקים חדשים. חקור אפשרויות משלוח בינלאומיות כדי לראות אם ניתן למכור את המוצר שלך ברחבי העולם. נסה להרחיב את קו התכשיטים שלך עם מוצרים וקולקציות חדשות כדי להגיע גם לקהל מקומי רחב יותר.
💎 סיפור הצלחה: מיצרן למותג תכשיטים של מיליוני דולרים
לאחר שקמיל ברינץ' הראתה כישרון אמיתי לייצור תכשיטים, היא פנתה לאחיה בבקשת עזרה להפוך אותו לעסק אמיתי. כעת, קו התכשיטים בעל השם שלה הוא חברה של מיליוני דולרים.
קרא את הסיפור של קמיל
התחל למכור תכשיטים באינטרנט עכשיו
הצעדה עשויה להיות מפחידה בהתחלה, במיוחד בשוק רווי כמו תכשיטים. אבל זה גם תעשייה שאפשר להיכנס אליה בהדרגה – מעצבי תכשיטים מצליחים רבים הציגו לראשונה את המותג שלהם בתור הופעה צדדית או השיקו עסקים משולחן המטבח.
ייצור בקנה מידה קטן אומר שאתה יכול לקבל עיצוב מהבית שלך. כל מה שאתה צריך זה נישה, מותג ותוכנית עסקית בסיסית. וגם, עדיין יש מקום למעצבים מתפתחים להטביע את חותמם. "הדרך הטובה ביותר להתבלט היא להיות אותנטי, לסמוך על האינסטינקטים העיצוביים שלך ולהקשיב ללקוחות שלך", אומרת ג'יליאן. לך על זהב!
איור עלילתי מאת פיט ריאן
קרא עוד
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
כיצד להקים עסק דרופשיפינג – ספר הפעלה שלם לשנת 2024
כיצד למכור אוכל באינטרנט (מדריך עסקי שלב אחר שלב)
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
איך למכור אמנות באינטרנט – המדריך האולטימטיבי
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
כיצד להקים עסק נרות (עם דוגמאות)
עליאקספרס דרופשיפינג- איך לדרופשיפ מאליאקספרס
להפוך את הרוחות להאירות- בתוך הסדנאות של 7 בעלי חנויות חג המולד
12 פרויקטי נגרות וכיצד למכור אותם באינטרנט
כיצד להקים עסק לתכשיטים שאלות נפוצות
איך פותחים עסק לתכשיטנות באינטרנט?
כדי לפתוח עסק תכשיטים מצליח באינטרנט, בצע את השלבים הבאים:
מצא את הנישה שלך.
חקור את השוק ואת המגמות.
כתוב תוכנית עסקית.
הגדר את המותג שלך.
ייצור או מקור מוצרי תכשיטים.
צלם תמונות מקצועיות של המוצרים שלך.
בנה את החנות המקוונת שלך כדי למכור תכשיטים.
שיווק את חברת התכשיטים שלך.
הגדל את העסק שלך.
עיין במדריך האולטימטיבי של Shopify לקבלת מידע מפורט יותר כיצד להקים עסק.
האם אני צריך רישיון עסק כדי למכור תכשיטים באינטרנט?
חשוב שתתייעץ בתקנות המקומיות המסדירות עסקים קטנים מכל תיאור. עם זאת, במקרים רבים, אינך זקוק לרישיון עסק כדי להקים חנות תכשיטים מקוונת כדי למכור את המוצרים שלך. באזורים מסוימים, ייתכן שתזדקק למספר מס, אבל זה עשוי גם להיות תלוי בכמות ההכנסה שאתה מייצר. התייעצו עם רואה חשבון ו/או עורך דין עסקי תוך כדי תהליך הקמת העסק שלכם. אל תשכח לשאול על ביטוח עסק וכל דרישה משפטית אחרת.
מהם הכלים הבסיסיים לעסקים לייצור תכשיטים?
הכלים הבסיסיים לעסק לייצור תכשיטים תלויים בסוג התכשיט שאתה מתכנן לייצר. אתה יכול להקים חברת תכשיטים כמעט ללא עלות או ציוד מראש אם אתה נוקט בגישה של הדפסה על פי דרישה. תכשיטי אופנה הכוללים בעיקר הרכבה של רכיבים מוכנים מראש עשויים לדרוש כלים ידניים פשוטים כמו צבת. עם זאת, אם אתה מתכנן ליצור מוצרי תכשיטים משובחים, ייתכן שתזדקק לציוד יקר וספציפי מאוד.
כמה עולה לפתוח עסק לתכשיטנות?
עלות זו של פתיחת עסק לתכשיטים היא יחסית למורכבות מודל הייצור שתבחרו. אתה יכול לפתוח עסק משלך עם כמה מאות דולרים כדי לכסות אספקה בסיסית ולהכין תכשיטים משולחן המטבח שלך. לחלופין, אתה יכול להשקיע עשרות אלפים בציוד ובחומרי גלם יקרים ולהקים עסק לייצור תכשיטים מסטודיו ייעודי. עסק מצליח מסתמך על הבנה של כמה כסף תצטרך מראש ועל תמונה מדויקת של תזרים המזומנים שלך.
מאת דיינה וינטר
עודכן לאחרונה ב-29 באוגוסט, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת דיינה וינטר
29 באוגוסט 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ-Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
אופטימיזציה של מדיה חברתיתכיצד להרוויח כסף באינסטגרם בשנת 2024 (9 רעיונות מעשיים)התחלהכיצד להקים עסק במסחר אלקטרוני: מדריךלמדריכי 2024 מהי דרופשיפינג ואיך זה עובד? (2024)מצא רעיוןמה זה הדפסה לפי דרישה ואיך להקים עסק (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר
פוסטים פופולריים
למכור באינטרנטאיך ליצור אתר ב-9 שלבים (2024)התחלהאיך להקים חנות מקוונת בשנת 2024 (מדריך שלב אחר שלב)מצא רעיוןאיך ליצור ולמכור סחורה שהמעריצים שלך יאהבו (2024)למכור באינטרנט10 בוני אתרי מסחר אלקטרוני הטובים ביותר לחנות המקוונת שלך (2024)