כאשר קונים פונים אל משפיעני מדיה חברתית, בלוגים מומחים ואתרי ביקורת נישה להמלצות על מוצרים, שיווק שותפים הופך לאסטרטגיית שיווק מרכזית עבור מותגים.
מדריך זה למתחילים מסביר כיצד להתחיל תוכנית שיווק שותפים עבור העסק שלך, כולל בחירת מוצרים לקדם, קביעת עמלות וגיוס שותפים שותפים.
מהי תוכנית שיווק שותפים?
תוכנית שיווק שותפים היא מערכת מבוססת תגמול שבה יוצרי תוכן, משפיענים ושותפים אחרים מקדמים את המוצרים שלך בתמורה לעמלה או לתגמול אחר.
כאשר אתה שותף עם שותף, הם שולחים תנועה מהאתר או מערוץ התוכן שלו לחנות המקוונת שלך באמצעות קישורי הפניה, הידועים גם כקישורי שותפים.
כיצד פועלות תוכניות שותפים?
כאשר שותף מפנה בהצלחה לקוח לחנות שלך בהתאם לכללים ולדרישות של תוכנית השותפים שלך, התוכנית בדרך כלל משלמת עמלה באחוזים על סך המכירה.
לדוגמה, Target מעניקה לשותפים שלה עד 8% עמלה על כל רכישה מתאימה שנעשתה דרך קישור שותף. תוכניות מסוימות עשויות גם לשלם סכומים קבועים.
שיווק שותפים הוא אסטרטגיה חסכונית עבור מפרסמים מכיוון שהוא מניע את המודעות למותג בעוד מותגים משלמים עמלות רק על מכירות שהושלמו. הפוך זאת לסוגי שיווק מסורתיים כמו מודעות טלוויזיה, והיעילות ברורה.
תוכניות שותפים הן גם דרך בדוקה ומנוסה עבור בעלי אתרים – כולל בלוגרים, משפיענים על מדיה חברתית ואתרי ביקורות – להרוויח כסף באינטרנט. לעתים קרובות, זה win-win עבור כל הצדדים המעורבים.
🌟 מה הופך תוכנית שותפים נהדרת? להלן שיעורי העמלות ופרטי התשלום הטובים ביותר לתוכניות השותפים, כדי לעזור לך לתכנן את עצמך.
מה המטרה של תוכנית שותפים?
תוכניות שותפים נועדו להקל על שותפויות הדדיות בין מותגים ומשווקים. משווקים מתוגמלים על יצירת לקוחות, בעוד מותגים נהנים ממודל תשלום לפי מכירה.
לפי מומחי תוכניות שותפים, Authority Hackers, "מותגים המשתמשים בשיווק שותפים מקבלים החזר ממוצע על השקעה של 15$ על כל דולר שמוציאים". הם גם מדווחים ששיווק שותפים הוא אסטרטגיית השיווק המוצלחת ביותר עבור 20% מהמותגים.
וישנן עדויות בעולם האמיתי לכך ששיווק שותפים יעיל: Wirecutter, אתר צרכנים בבעלות הניו יורק טיימס , פועל באופן בלעדי על עמלות ומינויים של שותפים. הכנסות השותפים של Wirecutter חוו עלייה של 20% בהכנסות ברבעון הרביעי של 2022, על פי הודעה של טיימס .
מותגים כמו Healthish משתמשים בקמפיינים של שיווק שותפים כדי לבנות מודעות, להשיק מוצרים וליצור מכירות. לדוגמה, כשהשיקה את מוצר המפתח שלה, בקבוק WB-1, Healthish עבדה עם משפיעני אינסטגרם כדי ליצור תוכן שותפים.
צפו בפוסט הזה באינסטגרם
פוסט ששותף על ידי צ'רלי 🤍 (@lifewith_lilyandleo)
האם שיווק שותפים מתאים לעסק שלך?
שיווק שותפים לא מתאים לכל עסק. אם יש לך שולי רווח קטנים, למשל, אולי זה לא הגיוני: לבעל עסק יהיה קשה לשלם לשותפים וגם להרוויח.
תוכניות שותפים צריכות לשלם חלק מכל מכירה על מנת שהיא תהיה שווה את המאמץ והכסף של המקדם, בהתאם לגישתם לקידום המוצרים שלך. אחת הדרכים הטובות ביותר לגלות אם תוכנית שותפים מתאימה לעסק שלך היא לבדוק אם חברות אחרות בענף שלך יצרו אותן כחלק מהאסטרטגיה העסקית שלהן.
לדוגמה, BarkBox מפעילה תוכנית שותפים מצליחה כבר כמעט 10 שנים.
תוכנית עם סוג זה של אריכות ימים מרמזת שהיא עובדת ומייצרת תשואה מוצקה בזמן שהושקע עבור BarkBox. אם אתה חופר בחשבונות כלבים פופולריים באינסטגרם, לרבים מהם יהיה קישור או קוד שותף של BarkBox בביו שלהם.
צפו בפוסט הזה באינסטגרם
פוסט ששותף על ידי Tucker & Pearl | צרפתיות (@raising_.tucker)
כיצד להתחיל תוכנית שותפים ב-5 שלבים
בחר את המוצרים והמבצעים הנכונים
קבע את התמחור והעמלה של השותפים שלך
בחר אפליקציית ניהול שותפים
גייס את השותפים שלך
ניהול שותפים
ללמוד כיצד להתחיל תוכנית שותפים כרוך בהערכת סוגי המוצרים שאתה מתכנן למכור ולמי, כמו גם קביעה כיצד לבנות את התוכנית כך שתענה על הצרכים העסקיים שלך ושל השותפים שלך.
1. בחר את המוצרים והמבצעים הנכונים
בחירה במוצרים בעלי ערך ממוצע גבוה עוזרת לשותפים שלך להרוויח יותר הכנסות של שותפים – מה שהופך את התוכנית שלך למושכת יותר. עמלה של 10% על מוצר של 80 דולר היא אטרקטיבית יותר מאשר על מוצר של 5 דולר.
ייעץ לשותפים אילו מוצרים לפרסם, ושקול להציע לקהלים שלהם קידום מכירות נוסף, כגון:
משלוח חינם בהזמנות מעל $50. תשעה מתוך 10 קונים אומרים כי משלוח חינם הוא התמריץ מספר 1 לקנות יותר באינטרנט.
הנחה לקונה ראשונה. תן ללקוחות חדשים הנחה נוספת על הרכישה הראשונה שלהם. לאחר מכן תוכל לשווק אליהם מחדש באמצעות דואר אלקטרוני ומודעות בפייסבוק.
קנה יותר, חסוך יותר הנחות. הצע מבצע הנחה מוגדל כדי להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע. לדוגמה, חסוך 20% כאשר אתה מוציא $50, או 25% כאשר אתה מוציא $100.
מתן מבצעים מותאמים אישית לשותפים יכול לעזור להם למשוך יותר תנועה, מה שבתורו יכול להוביל ליותר מכירות עבור העסק שלך. אתה תמיד יכול להוסיף או להסיר מוצרים מתוכנית השותפים שלך ולשנות את מסרי המותג שלך אם האסטרטגיה שלך לא עובדת.
2. קבע את התמחור והעמלה של השותפים שלך
לאחר שבחרתם את המוצרים עבור השותפים שלכם לקדם, הגיע הזמן להחליט על חבילת עמלות. בעוד שמותגי מסחר אלקטרוני מסוימים מציעים מוצרים בחינם או אשראי, אסטרטגיית תמחור המעניקה תגמולים במזומן עשויה להיות המושכת ביותר לשותפים מנוסים.
השלב הבא הוא קביעת התעריף. ישנן שתי אפשרויות פופולריות:
אחוזי עמלות. אחוז מכל מכירת שותפים.
עמלות בשיעור קבוע. סכום דולר מוגדר עבור כל מכירה.
לפי ReferralRock, הנפוצה ביותר היא אחוזי עמלות בתוכניות שותפים, כאשר העמלה הממוצעת היא בין 5% ל-30%.
כמה קטגוריות מוצרים פופולריות ותעריפי השותפים המשויכים אליהן הן:
יופי: 15%
בגדים 10%-15%
מזון ושתיה: 10%-20%
בריאות 20%-30%
חיות מחמד 10%-20%
מחשבים וטכנולוגיה: 15%–20%
העמלות משתנות גם לפי תוכנית שותפים. לדוגמה, שיעור ההכנסה הטיפוסי של עמלות אמזון נע בין 1% ל-20%, תלוי אילו מוצרים אתה מקדם.
התחל בבחירת תעריף לפי קטגוריה. אתה תמיד יכול להעלות – או להוריד – את התעריפים שלך אם אתה מגלה שזה לא מתאים לעסק שלך. לחלופין, צור הצעות שונות באמצעות מספר סוגי עמלות.
3. בחר אפליקציית ניהול שותפים
משתמשי Shopify יכולים לנהל בקלות את תוכניות השותפים שלהם על ידי התקנת אפליקציית שותפים.
אפליקציות שותפים המופיעות ב-Shopify App Store נועדו להשתלב בצורה חלקה עם החנות המקוונת שלך. כמה דוגמאות כוללות:
הפניה
Refersion היא פלטפורמת שותפים עם כמעט 1,000 ביקורות ודירוג של 4.7 כוכבים. הוא מציע פלטפורמת שיווק שותפים ומשפיעים טעון במלואו כדי לעזור לך להשיק תוכנית בתוך דקות.
הפלטפורמה כוללת כלים לגיוס, מעקב ותשלום של שותפים. לקוחות הפניה מקבלים גם גישה למסד נתונים של 3.6 מיליון שותפים ומפרסמים כשותפים פוטנציאליים.
התכונות כוללות:
הפעלה מהירה
קל למצוא שותפים ומשפיענים חדשים
הירשם במהירות לשותפים בדף ההרשמה שלך
לוחות מחוונים שותפים למעקב אחר ביצועים
מעקב אחר קוד קופון
עמלות ברמת המוצר
להפניה יש את היכולת להתאים את העסק שלך. התחל עם ניסיון חינם של התוכנית המקצועית שלה, וכאשר אתה רואה צורך להרחיב את הצעות השותפים שלך, שדרג לתוכנית עסקית או ארגונית.
LeadDyno
LeadDyno הוא תוסף שיווק שותפים המאפשר ניהול שותפים, התאמה אישית של עמלות ודיווח וניתוח של לידים ולקוחות לשקיפות של משפך המכירות שלך.
היא עיבדה יותר מ-161 מיליון דולר במכירות שותפים ב-2022 ומציעה תמיכת לקוחות באמצעות צ'אט חי, דואר אלקטרוני ווידאו. אתה יכול לעקוב בקלות אחר הזמנות מקישורים וקופונים של שותפים, ולגשת לכלים לעסוק, לתגמל ולתשלום לשותפים.
LeadDyno משתלב בצורה חלקה עם חנות Shopify שלך וביותר מ-25 פלטפורמות אחרות בכמה קליקים בלבד. שלם לשותפים שלך באופן ידני או אוטומטי. אישור בלחיצה אחת אפשרי באמצעות PayPal או אפילו Coinbase.
התכונות כוללות:
כלי ניהול שותפים פשוטים
לוחות מחוונים מותאמים אישית לכל שותף
כלים לשיווק דיגיטלי כדי לערב שותפים ולהגדיל את התוכנית שלך
תוכניות הסברה אוטומטיות
יכולת ליצור קבוצות שותפים, שכבות עמלות ועוד
מערכת מעקב חזקה ללא עוגיות של צד שלישי
אפשרויות גמישות לתמיכת לקוחות
התחל להשתמש ב-LeadDyno עם ניסיון חינם של 30 יום. תוכנית המתחילים מתחילה ב-$49 לחודש.
אפליקציית גוגל ויוטיוב
משתמשי Shopify הכשירים יכולים להוסיף את המוצרים שלהם לתוכנית שיווק השותפים של YouTube, ישירות ממרכז השליטה של Shopify. כל שעליך לעשות הוא להתקין את אפליקציית Google ו-YouTube כדי להצטרף לתוכנית השותפים, להגדיר את שיעורי העמלות והתנאים שלך ולאפשר ליוצרי YouTube פופולריים לתייג את המוצרים שלך בסרטונים שלהם.
באמצעות האפליקציה, תוכל גם לנהל מכירות ישירות דרך YouTube, עם חלון ראווה ומודעות לתצוגה בפלטפורמה.
התכונות כוללות:
נהל שותפים ממרכז השליטה של Shopify שלך
תובנות תנועה מניתוח ה-AI של Google
שפר את נראות המוצר בחיפוש Google
הפעל מודעות ברחבי Google ו-YouTube
משתמשי Shopify יכולים להוסיף את אפליקציית Google ו-YouTube ללוח המחוונים שלהם ולהציג מוצרים ב-YouTube בחינם. תכונות ניהול שותפים דורשות את התוכנית Advanced או Plus.
UpPromote
UpPromote היא אפליקציית שיווק שותפים בעלת הדירוג הגבוה ביותר בחנות האפליקציות של Shopify, ויש לה יותר מ-2,800 ביקורות. UpPromote הוא פתרון משפיען ושיווק שותפים אוטומטי, הכל-באחד שבו אתה יכול בקלות לבנות קמפיין שותפים מקצועי.
אתה יכול לנהל את תוכנית השותפים שלך בכמה קליקים בלבד. הפוך תהליכי תוכנית לאוטומטיים, עקוב אחר קישורים וקופונים של שותפים, התאם אישית טפסי רישום והגדר תשלומים ותגמולים המותאמים לכל שותף. הוא גם מציע כלים להמרת לקוחות לשותפים ומערכת מעקב חזקה למעקב אחר קליקים ושיעורי המרות.
התכונות כוללות:
UpPromote Marketplace, שבו תוכל למצוא שגרירים ומשפיענים פוטנציאליים
תהליך מעקב אמין עם שיטות שונות למעקב אחר קליקים
פלטפורמת ניהול הניתנת להתאמה אישית שתתאים למותג שלך
צוות תמיכה ייעודי מוכן לסייע לך
יכולת לסנכרן אנשי קשר של שותפים עם לקוחות Shopify
אפשרויות הצעה מתקדמות למשיכת שותפים נוספים
UpPromote מציע ניסיון חינם של 14 יום, בתוספת תוכנית חינם עם שותפים ללא הגבלה. תוכניות בתשלום מתחילות ב-$29.99 לחודש.
הפעלת התוכנית שלך באמצעות אפליקציית שיווק שותפים תעזור לך לתקשר עם שותפים בקנה מידה.
4. גייס את השותפים שלך
אסטרטגיית שיווק שותפים מוצלחת תלויה בגיוס – מציאת הסוג הנכון של שותפים להצטרף לתוכנית שלך.
חלק מתוכניות השותפים, כמו זו המשמשת את פלטפורמת הסטרימינג Twitch, מקבלים רק מועמדים העומדים בקריטריונים מסוימים (כגון מספר מינימלי של עוקבים או רמת פעילות פלטפורמה).
אבל לא לכל המותגים יש דרישות כאלה. דרכים אחרות למשוך שותפים להצטרף לתוכנית שלך ולקדם מוצרים דיגיטליים ופיזיים כוללות:
מדיה חברתית
הכריז על תוכנית השותפים שלך בערוצי השיווק שלך במדיה החברתית. על ידי כך, אתה יכול להגיע באופן אורגני לקהל שלך, שיש לו פוטנציאל להיות שותפים שותפים.
צפו בפוסט הזה באינסטגרם
פוסט ששותף על ידי Octopied Mind Inc. (@octopiedmind)
שיווק בדואר אלקטרוני
אם יש לך רשימת דוא"ל, השתמש בשיווק בדוא"ל כדי למשוך שותפים. לבקשות במייל יש את ההשפעה הגדולה ביותר על מעורבות שותפים בהשוואה לכל שאר הערוצים. ספר למנויים שלך על תוכנית השותפים ועודד אותם להגיש מועמדות ולעזור להפיץ את הבשורה לאחרים שעשויים להתעניין.
אם יש לך שותפים ספציפיים שאתה רוצה לפנות אליהם, שלח להם אימייל אישי. השתמש בתבנית ההסברה הבאה כדי ליצור קשר:
היי [שם שותף],
אני עם [החברה שלך], ואנחנו מעוניינים לעבוד איתך על קמפיין שיווקי. הקמפיין יהיה מרוכז סביב [תאר איך יראה הקמפיין ומה השותף השותף יעשה], ואנחנו חושבים שתתאים בצורה מושלמת.
אנו מכוונים לתאריך התחלה של [תאריך יעד] עבור הקמפיין, ורציתי לראות אם ההזדמנות הזו היא משהו שתעניין בו. שיעור העמלה שלנו הוא בין [טווח התעריפים שלך]. אשמח לדון בזה ביתר פירוט ולענות על כל שאלה שיש לך.
תודה לך,
[השם המלא שלך]
[מספר הטלפון שלך]
[החברה שלך עם קישור לאתר שלך]
האתר שלך
אנשים המבקרים באתר שלך כנראה כבר מכירים את המותג שלך – מה שהופך אותם למועמדים פוטנציאליים לתוכנית השותפים שלך. בנוסף, האתר שלך הוא מקום אידיאלי עבור משווקי שותפים ללמוד פרטים נוספים על התוכנית החדשה שלך.
שיטות עבודה מומלצות לקידום תוכנית השותפים שלך באתר האינטרנט שלך כוללות:
קל למצוא אותו. קדם את תוכנית השותפים שלך בקישור נגיש בקלות, כמו בכותרת התחתונה של האתר שלך.
בניית דף נחיתה. צור עמוד המוקדש לתוכנית ומדגיש את היתרונות בהצטרפות.
צור טופס הרשמה. השתמש ב- Shopify Forms כדי ליצור טופס שחי באתר שלך.
התמקדו בתוכן. מלאו את האתר שלכם בתוכן איכותי כך שכאשר שותפים מחפשים שותפויות, הם יודעים שאתם חברה לגיטימית לעבוד איתה.
זכור, לאחר ששותף מצטרף לתוכנית שלך, תפקידו לקדם את המוצרים שלך. אבל זה התפקיד שלך לקדם את התוכנית שלך. כלול מידע שמקדמי פוטנציאל עשויים לרצות לדעת, כגון הנישה, הרלוונטיות של המוצר או השירות לשוק, ורשת שותפים או פלטפורמת מעקב מכירות.
כמו כן, הצע הצעות משכנעות כמו עמלות מדורגות המבוססות על מכירות, תמריצי בונוס וכניסה קלה לתמיכה של שותפים במהלך תהליך הבקשה.
רשתות שותפים
הצטרף לרשת שותפים כמו ShareASale או Rakuten Advertising. רשתות אלו מעניקות לך גישה למיליוני שותפים מבוססים עבור התוכנית שלך. לרשתות אלה יש בדרך כלל חסמי כניסה נמוכים עבור יזמים ועסקים קטנים, והן יכולות לעזור לך לבנות בקלות תוכנית שיווק שותפים באמצעות טווח הגעה רחב ומאגר מידע מגוון של מותגים. בנוסף, לעתים קרובות הם מציעים משאבי הדרכה כדי להפוך למקצוען שיווק שותפים תוך זמן קצר.
קמעונאים כמו Blume משתמשים ב-ShareASale (לצד רשתות אחרות) כדי לקדם את התוכניות שלהם באינטרנט.
רישום ShareASale של Blume הוא פשוט ותמציתי. זה מספר לשותפים פוטנציאליים קצת על המותג והמוצרים שלו, היתרונות של התוכנית (כמו עד 30% עמלה), ופרטי התקשרות לגבי איך להצטרף.
🌟 רשתות שותפים מקלות על מותגים לבנות שותפויות עם שותפים. מצא את ההתאמה המתאימה לעסק שלך על ידי חקור את 11 רשתות השותפים הטובות ביותר בשנת 2024.
Shopify שיתופי פעולה
Shopify Collabs מקל למצוא משפיענים לקידום המוצרים שלך.
התקן את אפליקציית Shopify Collabs כדי להפעיל תוכנית שותפים עבור משפיעני מדיה חברתית ממנהל ה-Shopify שלך. גייס יוצרים חדשים או הזמן יוצרים שאתה כבר מכיר להצטרף לתוכנית השותפים שלך ב-Collabs.
מצא משפיענים כדי להגביר מכירות עם Shopify Collabs
Shopify Collabs מקל על שיתוף פעולה עם יוצרים, לקדם את המוצרים שלך, להגיע ללקוחות חדשים, להגדיל את המכירות שלך ולעקוב אחר ביצועי קמפיינים שותפים, הכל מ-Shopify admin.
גלה את שיתופי הפעולה של Shopify
5. ניהול שותפים
כאשר יש לך קולקטיב של שותפים, תרצה לעקוב אחר הביצועים שלהם כחלק מהתוכנית שלך. תקשורת סדירה חיונית ליצירת קשר חזק עם כל שותף המשתתף בתוכנית שלך.
ודא שהשותפים שלך מכירים את כללי התוכנית שלך ומכירים את המותג שלך. יצירת ספרייה או בסיס ידע של תוכן שהם יכולים להשתמש בהם, כולל הדרכות, סמינרים מקוונים, גרפיקה, פוסטים ותבניות חברתיות שנכתבו מראש, ורשימת האשטאגים מאושרים (או אפילו חובה) יסייעו לשמור על השותפים העצמאיים שלך מיושרים עם המטרות העסקיות שלך. אסטרטגיית שיווק עבור תוכנית השותפים שלך.
העריכו את האפקטיביות של התוכנית שלכם על ידי זיהוי משווקי השותפים בעלי הביצועים הטובים ביותר. אם הם היו בין הקונים הנפוצים ביותר שלך, שלב את זה באסטרטגיית השיווק של השותפים שלך ופנה ללקוחות נוספים בנוגע להצטרפות לתוכנית.
כמה מדדים שיש לשים אליהם לב במיוחד במהלך הערכת תוכנית זו הם:
סך מכירות השותפים
מכירות לכל שותף
גודל הזמנה ממוצע (במיוחד בהשוואה למכירות שאינן מיוחסות לשיווק שותפים)
סך התשלום
יחסי תשלום למכירות
רווח גולמי
מספר כולל של שותפים
מספר שותפים חדשים
מספר השותפים שעזבו את התוכנית
מוכן להתחיל תוכנית שיווק שותפים?
עכשיו, כשיש לך את הכלים להתחיל תוכנית שותפים וליצור תוכנית שותפים לחנות Shopify שלך, אתה מוכן להתחיל! עברו לחנות האפליקציות של Shopify ומצאו אפליקציה מוצקה לבניית תוכנית יצירתית ומקצועית היום. זה מהיר וקל, ואפליקציות רבות מציעות ניסיון חינם.
קרא עוד
שיווק שותפים למתחילים: מדריך ההפעלה שלך (2024)
כיצד למצוא מוצרים למכירה באינטרנט
29 תוכניות שיווק שותפים הטובות ביותר למתחילים
איך למצוא מוצר למכירה: 16 שיטות מוכחות
13 ספקי הדרופשיפינג הטובים ביותר בשנת 2024
מדריך דרופשיפינג של אמזון – כיצד לדרופשיפ באמזון (2024)
המדריך האולטימטיבי לדרופשיפינג (2024)
איך להתחיל שיווק שותפים ללא כסף
שיווק שותפים ב-YouTube- 7 טיפים מקצועיים להרוויח הכנסה נוספת
ניהול שיווק- תפקידם של מנהלי שיווק
שאלות נפוצות של תוכנית שותפים
כיצד אוכל ליצור תוכנית שותפים?
אתה יכול ליצור תוכנית שיווק שותפים על ידי ביצוע השלבים הבאים:
בחר מוצרים עם ערך הזמנה ממוצע גבוה (AOV) לקידום.
קבע את המחיר והעמלה של השותפים שלך.
בחר אפליקציית ניהול שותפים.
גייס את השותפים שלך.
ניהול שותפים.
מה ההבדל בין הפניה לשותף?
שיווק הפניות כרוך בתגמול לקוחות כאשר הם מזמינים חברים ובני משפחה לנסות את המוצר או השירות שלך. שיווק שותפים מתייחס לשגרירי מותג של צד שלישי ששולחים לקוחות לעסק שלך תמורת תשלום.
מהי אסטרטגיה טובה לגיוס שותפים?
הצטרף לרשת שותפים.
קדם את תוכנית שיווק השותפים שלך באתר האינטרנט שלך.
שלח אימייל לרשימת המנויים שלך.
קדם את התוכנית שלך בפלטפורמות מדיה חברתית פופולריות.
מאת צוות Shopify
עודכן לאחרונה ב-11 בספטמבר, 2024
שתף מאמר
פייסבוק
לְצַפְצֵף
לינקדאין
מאת צוות Shopify
11 בספטמבר 2024
התעדכן בעדכון האחרון מ- Shopify
קבל טיפים, השראה ומשאבים בחינם למסחר אלקטרוני הנשלחים ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך.
בהזנת האימייל שלך, אתה מסכים לקבל אימיילים שיווקיים מ-Shopify.
פוסטים פופולריים
שיווקכיצד ליצור קישורי שותפים: יתרונות ודוגמאות (2024)
קבל את נקודת המכירה היחידה שנותנת לך יותר לְהִתְקַשֵׁר