רעיונות לעסקים

אוטומציה של שיווק בדוא"ל: 20 כלים לנסות

שיווק בדוא"ל אולי לא פופולרי כמו פעם, אבל הוא עדיין די יעיל. וסטטיסטיקות הראו שמספר משתמשי האימייל ימשיך לגדול בשנים הקרובות.

מספר משתמשי האימייל הפעילים צפוי להגיע לרף 4.3 מיליארד עד 2023.

הזנחת שיווק בדואר אלקטרוני היא אחת הטעות שעסקים לא יכולים להרשות לעצמם לעשות. אחרי הכל, הוא מציע החזר ROI של עד 4,300 אחוז .

הודות לכלים וטכנולוגיה שונים, שיווק בדוא"ל אינו קשה כמו פעם. במאמר זה נדבר על אוטומציה בשיווק בדואר אלקטרוני.

מהי אוטומציה של שיווק בדוא"ל?

אוטומציה של שיווק בדואר אלקטרוני מתייחס לתהליך של אוטומציה של שיווק בדוא"ל.

קמפיין אוטומטי מורכב מסדרה של מיילים שיווקיים הנשלחים אוטומטית למנויים על סמך פעולותיהם.

מטרת השיווק במייל היא ליצור הודעות דוא"ל שיגיעו לאנשים הנכונים בזמן הנכון מבלי שתצטרך לעבוד בכל פעם.

זה מאפשר לעסקים למקד לאנשים על סמך גורמים כמו מכירות קודמות, התנהגות והעדפות.

שיווק בדוא"ל אינו דומה לפיצוצים או שידורים בדוא"ל מכיוון שהם מציעים את אותה רמת התאמה אישית שמציעים אימיילים בודדים.

ישנן מספר לא מבוטל של מערכות אוטומציה של שיווק בדוא"ל הזמינות בשוק כיום.

נדון בהם ונדגיש את היתרונות של שיווק בדוא"ל.

מדוע אוטומציה של דוא"ל חשובה?

אוטומציה של דוא"ל חשובה כי היא מציעה תוצאות טובות יותר. להלן חמש סיבות מדוע כדאי לשקול אוטומציה של שיווק בדוא"ל:

צור רשימות דיוור מפולחות

אוטומציה של דוא"ל מאפשרת לעסקים ליצור רשימות דיוור מפולחות המבוססות על נתוני CRM ופעילויות מנויים.

פילוח אפקטיבי מאפשר למשווקים לשלוח מסרים שיווקיים רלוונטיים ללקוחותיהם וללקוחותיהם הפוטנציאליים.

אוטומציה מאפשרת למותגים להבין במה לקוחות מתעניינים. לקמפיינים מפולחים יש שיעורי פתיחה גבוהים ב-14.3% ושיעורי קליקים גבוהים ב-100.9% בהשוואה לקמפיינים מסורתיים.

שפר את שיעור ההמרה שלך

שיווק במייל יעיל מאוד מכיוון שכ -60 אחוז מהלקוחות עדיין מעדיפים מיילים כאמצעי ליצירת קשר. זה יכול להתגלות ככלי טיפוח נהדר אם משתמשים בו נכון.

הודעות דוא"ל אוטומטיות מייצרות שיעורי קליקים גבוהים ב-110 אחוזים מהודעות דוא"ל משודרות. בנוסף, שליחת סדרה של אימיילים אוטומטיים מציעה 13 אחוז יותר הכנסות משליחת דוא"ל בודד.

חברות יכולות לבחור במגוון קמפיינים ממבצעים מיוחדים ועד איחולים ליום הולדת. האחרון יכול להגביר את ההמרה עד 60 אחוז. לא תמיד יכול להיות שאדם שולח איחולים מיוחדים ליום הולדת ללקוחות שלך, במיוחד אם יש לך אלפי לקוחות.

אתה יכול להזין מידע זה לתוכנה שיכולה לשלוח את הודעת הדוא"ל האוטומטית שלך בתאריך הנתון.

שפר את המעורבות

אוטומציה של דוא"ל מאפשרת למשווקים לשלוח הודעות בזמן, מותאמות אישית ומתאימות למנויים שלהם. זה עוזר לשפר את המעורבות.

עסקים מבזבזים זמן וכסף רבים כדי לשפר את המעורבות מאחר שלקוחות מעורבים נוטים יותר לבצע המרה .

נוסף על כך, הם גם נאמנים יותר ויכולים לעזור להביא קונים חדשים לעסק.

כלי אוטומציה מספקים למשווקים נתונים שיכולים לעזור להם לזהות קישורים או נכסים בתוך מסעות הפרסום שלהם שמקבלים תגובות חיוביות.

משווקים יכולים להשתמש במידע זה כדי ליצור אימיילים שמעוררים סקרנות ומשאירים את הקוראים מעורבים על ידי בניית הופעות חיוביות של המותג, הפחתת מספר ההקפצות וההרשמות.

הגדל את היעילות וההכנסה

אוטומציה הופכת את מלאכת שליחת האימיילים לפחות מעייפת ויעילה יותר תוך שיפור בשורה התחתונה. זה מאפשר למשווקים לבצע אוטומציה של משימות משעממות וחוזרות על עצמן, מה שעוזר לחסוך במאמץ ובזמן.

חלק מהפעילויות בהן הם יכולים לטפל כוללות אחסון נתוני לקוחות, מעקב אחר לקוחות, קביעת רמת ריבית, יצירת קשר מחדש וחישוב החזר ROI.

מידע זה עוזר לשפר את ההכנסה על ידי הוספת שדות התאמה אישית למייל כגון שם, שם חברה, מיקום וכו'.

התאמה אישית הוכחה כיעילה בהגדלת ההכנסות. זה משפר את שיעורי הפתיחה בעד 26 אחוזים ויכול להגביר את הנאמנות כמו גם מיילים מותאמים אישית מובילים לעלייה של 600 אחוז בשיעור העסקאות.

השתלב עם מחזור הקנייה של הלקוח

אוטומציה של אימייל מאפשרת למשווקים לסנכרן פעילויות עסקיות עם מחזור הקנייה של הלקוח.

בעזרת אוטומציה, עסק יכול לדעת בדיוק מתי לפנות ללקוח כך שיש סיכוי גבוה יותר להמרה. לדוגמה, חברות מבוססות מנויים בדרך כלל שולחות תזכורות ממש לפני תקופת התפוגה כדי לעודד קונים להירשם לחודש נוסף.

marketing automation
אוטומציה שיווקית

הדוגמה שלמעלה מציגה את דודל שולח אימייל תזכורת ללקוחות עם התאמה אישית נהדרת כולל שמות ומספר הימים שנותרו.

כיצד פועלת אוטומציה של שיווק בדוא"ל?

אוטומציה של שיווק בדוא"ל עוסקת בפעולות ובטריגרים.

כאשר מתרחש אירוע מסוים, נשלח אימייל ספציפי או סדרה של מיילים.

הסדרה יכולה להכיל שניים או כמה מיילים על סמך מספר הפעולות שהעסק מתכוון לבצע אוטומציה ואיך הנמען מגיב. ניסוח סדרה דורש תשומת לב מיוחדת שכן חייב להיות קישור בין כל מייל שנשלח ללקוח. שכירת סוכנות צ'טבוט לעסק שלך יכולה לעזור לך להפוך את שיווק הדוא"ל לאוטומטי בצורה חלקה.

על המשווקים לדאוג לאוטומציה של זרימת עבודה בדוא"ל ולהבטיח שכל דוא"ל אוטומטי זורם בצורה מסודרת. הם יכולים לעקוב אחר לקוחות ולקבל תובנות שיכולות לעזור להם להציע את ההצעה הנכונה בזמן הנכון.

אוטומציה של דוא"ל מושלמת גם עבור חברות B2C וגם B2B. הם יכולים לשלוח הודעות אימייל עם משוב, הודעות דוא"ל קבלת פנים והודעות אימייל ליצירת מעורבות מחדש.

להלן מספר טריגרים נפוצים המשמשים חברות לשליחת אימיילים:

  • מבקר צופה בדף ספציפי כגון דף ביקורת
  • משתמש מוריד קובץ כגון PDF
  • משתמש מתחיל לעקוב אחר פרופילי המדיה החברתית שלך
  • קונה פוטנציאלי יוצר קשר עם העסק שלך דרך דף צור קשר
  • עוקב מראה עניין במוצר שלך על ידי תגובה לפוסטים שלך

חברה בדרך כלל מפסיקה לשלוח מיילים ברגע שהם משיגים את התוצאות הרצויות. נניח שמשווק יוצר סדרת מיילים עם 10 מיילים, כולם נועדו להמיר את הקונה. החברה עשויה להחליט להסיר את הקונה מסדרת המייל ברגע שהקונה יחליט לבצע המרה, כלומר לבצע רכישה. במקרים מסוימים, הקונה עשוי להחליט לבצע פעולה זו לאחר קבלת האימייל הראשון. ברגע שזה יקרה, החברה עשויה להחליט להתחיל סדרה חדשה של מיילים עבור המשתמש.

20 הכלים הטובים ביותר לאוטומציה של דוא"ל

עכשיו כשאתה יודע על אוטומציה של דוא"ל, בואו נסתכל על כמה מתוכנות האוטומציה הטובות ביותר של דוא"ל בחוץ.

 

1. אדורי

adoric
אדוקה

 

Adoric מאפשרת לך לגדול ולנהל את רשימת התפוצה שלך בקלות.

הכלי נועד להמיר מבקרים לקונים ולמנויים. מאמצי השיווק שלך בדוא"ל לא יביאו הרבה תוצאות אם אף אחד לא יקרא את המיילים שלך.

עם הכלי הזה, אתה יכול ליצור מודעות קופצות נהדרות שניתן למקם באתר האינטרנט שלך כדי ללכוד מיילים שמתווספים אוטומטית לרשימת הדוא"ל שלך.

לא תצטרך לדאוג לגבי הוספת הודעות דוא"ל ידנית, וזה גם גוזל זמן וגם מסוכן.

הירשמו עוד היום לחשבון בחינם ותראו מה Adoric יכולה לעשות עבורכם.

2. אמה

emma
אמה

עלוני דוא"ל כלליים אינם נותנים תוצאות טובות. כלים כמו אמה יכולים לעזור להפוך את הניוזלטרים הפשוטים שלך לבולטים. התוכנה המדהימה הזו עובדת היטב עם Salesforce, OptinMonster ו-Shopify ויכולה לאסוף נתוני מכירות ו-CRM ולהתאים אישית את הקמפיינים שלך.

החבילה הזולה ביותר מתחילה ב-$89 לחודש. זה קצת יותר יקר מאשר אפשרויות דומות אחרות בחוץ אבל שווה את הכסף בגלל כמה קל להשתמש בו. עם זה, לא תצטרך לדאוג כיצד להפוך הודעות דוא"ל לאוטומטיות. בנוסף, אתה יכול להתחיל עם ניסיון חינם או הדגמה.

3. Mailchimp

mail chimp
שימפנזה דואר

MailChimp לא צריך היכרות, זה אחד מקרני האוטומציה הנפוצים ביותר. רבים קוראים לזה התוכנה הטובה ביותר לאוטומציה של שיווק בדוא"ל.

כלי זה מאפשר למשווקים לשלוח הודעות דוא"ל מעקב המבוססות על פעולות משתמש כמו ביקורים באתר, נטישת עגלה וכו'.

ייתכן שייקח לך קצת זמן להתרגל לזה מכיוון שהוא מגיע עם יותר מדי תכונות וייתכן שלא כולם מתאימים לך. עם זאת, זה יכול להיות מושלם עבור מיילים בטפטוף מכיוון שהוא מאפשר לעסקים לשלוח מיילים על סמך מה שהאורח בחר.

MailChimp פוגע בעין בכל הנוגע לאינטגרציה. זה תומך כמעט בכל הפלטפורמות הגדולות בחוץ. מעל לכל, זה בחינם לשימוש. אבל תצטרך להירשם לחבילה בתשלום כדי לקבל את כל התכונות. התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-9.99 לחודש.

4. OptinMonster

optinmonster
optinmonster

הנה כלי שנועד לעזור לך למשוך יותר מנויים. הוא מציע כלי אינטגרציה מצוינים ועובד כמעט עם כל כלי האוטומציה העיקריים של שיווק בדוא"ל.

OptinMonster מאפשרת למשתמשים לבנות טפסים לדפי נחיתה ואתרי אינטרנט תוך דקות ספורות. בעזרת הכלי הזה, תוכלו להפוך קמפיינים לאימייל לאוטומטיים ולהקל על ניהול לידים על ידי פילוח לקוחות ולידים על סמך התנהגותם.

התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$9 לחודש.

למד את ההבדלים בין Optinmonster לאדוריק כאן – Adoric לעומת Optinmonster. אם אתה עדיין מחפש כלי שיווקי דוא"ל מצוין כדי ליצור יותר לידים ומנויים, אז אתה צריך לבדוק את האלטרנטיבות הטובות ביותר של Optinmonster ולקבל כלי אידיאלי לצבוט את אסטרטגיות האוטומציה של שיווק הדוא"ל שלך.

5 . מבחינה מגע

contactually
באופן מגע

מבחינה חוזית הוא כלי CRM שיכול להגביר את מאמצי השיווק שלך בדוא"ל. התוכנה מתמקדת בבדיקת אנשי קשר ויכולה לאסוף מידע מהאתר שלך, מהטיפולים במדיה החברתית וטפסי יצירת קשר.

זה מיועד לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן, אבל יכול לשמש גם עסקים אחרים. התוכנה קלה לשימוש ועובדת עם מספר כלים למייל.

התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$69 לחודש; תצטרך לבחור את התוכנית היקרה יותר, שמתחילה ב-$119 לחודש כדי ליהנות מכל התכונות. התחל עם ניסיון חינם כדי לראות איך זה עובד.

6. GetResponse

get response
קבל תגובה

רוב העסקים והמשווקים פועלים לפי לוח זמנים ספציפי בכל הנוגע לאימיילים. עסקים אוהבים לשלוח הצעות מיוחדות באירועים מיוחדים כמו חג המולד וחג ההודיה.

GetResponse יכולה להקל על העבודה הזו. זה עובד ככלי משיב אוטומטי ומגיע עם כמה תבניות מרשימות שניתן להשתמש בהן כדי לזכות בקונים נוספים. אם אתה מחפש דפי נחיתה רספונסיביים, נסה את התוכנה הזו.

זהו אחד מכלי ניהול היומן הקלים ביותר שקיימים. הוא משתמש בתכונות גרירה ושחרור, ולכן צפו שלא לבזבז זמן בניסיון ללמוד להשתמש בו.

ניתן לשלב את GetResponse עם מגוון כלי אוטומציה לשליחת מיילים ממוקדים ומותאמים אישית. זה מתחיל ב-$12.30 לחודש

7. HubSpot

hubspot
נקודת רכזת

HubSpot הוא, ללא ספק, אחד מכלי אוטומציית הדוא"ל הפופולריים ביותר כיום. ניתן להשתמש בו כדי לייעל שירותי שיווק בדוא"ל באמצעות זרימות עבודה אוטומטיות. אבל, זה לא כל מה ש- HubSpot מציע.

כלי זה מאפשר למשווקים ליצור אימיילים שיווקיים כדי ליצור קשר עם המנויים שלהם. אתה יכול להפנות במהירות לחברות ברשימת המשתמש, רשומת אנשי הקשר ושלב אורח החיים כדי להציג תוכן רלוונטי, הצעות ושורות נושא.

HubSpot משמש חבורה של שמות פופולריים. בנוסף, זה די קל לשימוש. החברה מציעה תוכניות רבות בחינם אך תצטרך להירשם לתוכנית בתשלום כדי ליהנות מכל ההטבות.

אתה יכול להתחיל עם התוכנית החינמית, להירשם להדגמה או לקבל את התוכנית המקצועית תמורת $800 לחודש.

8. האצ'בוק

hatchbuck
האצ'בוק

Hatchbuck אינו כלי אוטומציה אך הוא יכול להפוך את מסעות הפרסום שלך ליעילים יותר.

התוכנה עושה עבודה פשוטה – מקצה תגים לאנשי קשר ספציפיים על סמך ההיסטוריה שלהם.

בעזרת הכלי הזה תוכלו לפלח משתמשים בקלות ולבחור את המסר השיווקי המתאים עבורם. Gmail וכמה כלי שיווק בדוא"ל מציעים שירותים דומים. לא תשתמש בתוכנה זו אם כבר יש לך כלי אוטומציה של אימייל שמציע תגים.

התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$39 לחודש. שקול להירשם להדגמה בחינם כדי להבין איך זה עובד לפני שאתה בוחר בחבילה בתשלום.

9. אינטרקום

intercom
אינטרקום

אם אתה מפעיל אפליקציה לנייד, אינטרקום יכול להיות כלי נהדר לשיווק ואוטומציה בדוא"ל עבורך.

עם מערכת דוא"ל אוטומטית זו תוכלו לשלוח שיחות דוא"ל אוטומטיות ישירות באפליקציה לנייד. התוכנה משמשת בצורה הטובה ביותר כדי ללמד משתמשים על האפליקציה שלך.

אתה יכול להשתמש בו כדי לספק סיוע למשתמשים שלך ולעזור להם להבין כיצד האפליקציה שלך פועלת. התוכנה קלה לשימוש אך אולי לא מתאימה לכולם.

שקול להירשם לגרסת ניסיון בחינם כדי לראות איך זה עובד. התוכנית הזולה ביותר מתחילה ב-$39 לחודש.

10. אקט-און

act on
לפעול לפי

Act-On מיועד לחברות גדולות שיש להן מספר תוכניות יוצאות, טיפוח לידים ותוכניות נכנסות הפועלות בו זמנית.

התוכנית משתלבת בצורה חלקה עם מגוון כלים כולל תוכנות שיווק בדוא"ל, מערכות CRM ומדיה חברתית. עם תוכנית זו, תוכל לנהל כלים שונים מתוך ידית אחת.

בעוד ש-Act-On עובד היטב, הוא אינו אידיאלי עבור כל מיני עסקים מכיוון שהוא יקר – החל מ-$900 לחודש).

11. LeadSquared

leadsquared
מוביל בריבוע

LeadSquared נועד להקל על ללכוד ולנהל לידים. הוא משמש על ידי מגוון עסקים ויכול להיות שימושי להמרת מבקרים ללקוחות על ידי אוטומציה של שיווק בדוא"ל.

לטענת החברה, LeadSquared מתאימה ביותר לספקי שירותים פיננסיים, שווקים, חינוך, שירותי בריאות, נדל"ן, נסיעות ותעשיות רכב.

התוכנה משלבת שירותי שיווק בדוא"ל עם פעילויות מכירה כמו הגשת הצעות. התוכנית הזולה ביותר מתחילה החל מ-$150 לחודש; עם זאת, זרימות עבודה של אוטומציה כלולים בחבילה היקרה יותר בלבד שמתחילה ב-$400 לחודש.

12. E-goi

e-goi
e-goi

E-goi מאפשר לעסקים לעבור מעבר לאימייל וליצור קשר עם משתמשים באמצעות SMS, הודעות קוליות ופקס. זה יכול לעזור מאוד מכיוון שהמבקרים שלך לא תמיד בודקים את האימייל שלהם.

תוכנה זו יכולה להיות מצוינת לעסקים שצריכים לשלוח הודעות דחופות או הודעות הקשורות לשינויים בלוחות הזמנים. אלה כוללים בתי ספר, ספקי שירותי בריאות וספקי שירותי דת.

התוכנית הזולה ביותר מתחילה במחיר נמוך מ-$22.50 לחודש. עם זאת, תצטרך לבחור בתוכנית הארגונית אם אתה צריך ליהנות מכל התכונות. צור קשר עם החברה לקבלת הצעת מחיר.

13. מרקטו

marketo
מרקטו

יש הרבה מה לאהוב במרקטו. כלי שיווק אוטומטי בדואר אלקטרוני זה מאפשר לעסקים לבחור מבין יותר מ-40 התנהגויות, מה שמסיר הרבה מ"משחק הניחושים".

אתה תדע בדיוק איך למקד למשתמשים. המערכת יכולה להיות מעט קשה לשימוש. למרבה המזל, שירות הלקוחות מעולה ותוכלו למצוא מדריכים באתר.

אין מחירים באתר הרשמי. צור קשר עם החברה לקבלת הצעת מחיר.

14. SAP Sales Cloud 

callidus cloud
ענן קאלידוס

הידוע בעבר בשם CallidusCloud, SAP Sales Cloud הוא כלי מרשים להסמכת לידים.

זה די טוב בזיהוי לידים טובים תוך הסרת לידים בסיכון גבוה/תגמול נמוך. לדברי החברה, התוכנה מושלמת לאתרי מסחר אלקטרוני ויכולה לסייע בהגדלת ההכנסות על ידי הפיכת מבקרים ללקוחות.

ידוע כאחד מכלי האוטומציה הטובים ביותר של מסחר אלקטרוני, זה יכול להיות קצת קשה לשימוש והוא מתאים ביותר למשתמשים שמבינים מהי אוטומציה של דוא"ל.

החברה לא פרסמה מחירים באתר הרשמי, דבר עם החברה כדי לקבל הצעת מחיר.

15. מעקב אחר קמפיין

campaignmonitor
מוניטור קמפיין

Campaign Monitor כולל כמה ניתוחים אינטראקטיביים מגניבים מאוד שניתן להשתמש בהם כדי להשוות בין שני רכיבי דוא"ל או יותר.

לחברה תכונה מיוחדת של CM Commerce למשתמשי מסחר אלקטרוני. אתה יכול להתחיל במחיר נמוך של $9 לחודש.

16. GoViral (לשעבר SmartBribe)

goviral
גויראלי

מחפש כלי חינמי לאוטומציה של אימייל? שים את היד שלך על GoViral.

התוכנה יכולה להיות נהדרת אם אתה רוצה לנסות שיווק מפה לאוזן. זה מעודד מנויים לשתף את הודעת ההצטרפות שלך עם חבריהם.

אתה יכול להשתמש בתוכנה כדי להתאים אישית את דף התודה שלך ולכלול תמריץ מיוחד או הצעה לדחוף אותם לשתף את ההודעה שלך באמצעות דואר אלקטרוני או מדיה חברתית. ברגע שהם עושים זאת, הם יקבלו גישה לתמריץ החינמי שיכול להיות קוד הנחה, ספר אלקטרוני וכו'.

17. Reach Mail

reachmail
reachmail

עם The Reach Mail, אתה יכול להשוות מדדי ביצועים של עד חמישה מסעות פרסום שונים באימייל כדי למצוא את המרשים ביותר. זוהי צורה של בדיקת A/B וניתן להשתמש בה כדי ללמוד שורות נושא, תמונות, תוכן וכו'.

התוכנה זמינה בחינם אך תזדקק לתוכנית בתשלום (החל מ-$10 לחודש) כדי להשתמש בכל התכונות.

18. קייק מייל

cakemail
cakemail

Cake Mail הוא כלי נוסף לבדיקת A/B שניתן להשתמש בו כדי לשפר את המעורבות ושיעורי הפתיחה. מה שהכי אהבנו בכלי זה הוא תכונת ה"מתנקש דואר זבל" שלו שמבטיחה שהמיילים שלך לא נכנסים לתיקיית הספאם.

התחל עם ניסיון חינם או הירשם לחבילה בתשלום – החל מ-$8 לחודש.

18. מגע מתמיד

constant contact
מגע מתמיד

אם אתם מחפשים כלי שיווקי בדוא"ל ידידותי למתחילים, אז שימו את ידכם על מגע מתמיד. התוכנה הקלה לשימוש זו מגיעה עם תמיכת לקוחות מצוינת וכלי הדרכה מקוונים.

זה מגיע עם תכונות גרירה ושחרור וניתן להשתמש בו כדי לפלח משתמשים ולשלוח אימיילים מתוזמן. שקול את זה אם אתה מחפש תוכנית לאוטומציה של דוא"ל לניהול הזמנות לאירועים, כרטיסים והרשמות.

התוכנה מגיעה עם ניסיון חינם של חודש אחד, ולאחר מכן תצטרך לבחור תוכנית בתשלום – החל מ-$20 לחודש.

19. ActiveCampaign

active campaign
קמפיין פעיל

ActiveCampaign מאפשר למשווקים ליצור אימיילים טפטופים מרשימים המבוססים על אינטראקציה עם מנויים, תחומי עניין, התנהגות, מיקום, היסטוריה וכו'.

בעזרת הכלי הזה, תוכל להפוך את מחזור החיים המלא של משתמש או מנוי לאוטומטי, ובכך לשפר את חווית הלקוח. אהבנו מאוד את העובדה שהוא מגיע עם CRM מובנה עם כמה תכונות רב-ערוציות שימושיות.

התוכנית הזולה ביותר מתחילה החל מ-$9 לחודש. עם זאת, אתה יכול להתחיל עם ניסיון חינם.

20. פצצה

נמאס לך ממיילים משעממים? הוסף סרטונים והפוך את המיילים שלך למושכים ומרשימים יותר עם BombBomb, פלטפורמה קלה לשימוש שנועדה לשפר את המעורבות וההמרה.

התוכנה די יקרה ומתחילה ב-$468 לשנה, אבל שווה לנסות.

אוטומציה של שיווק בדוא"ל: מסקנה

Adoric מציעה הרבה כלים שיכולים לשפר את מאמצי השיווק שלך. זה יכול לשמש כדי לבדוק קמפיינים, ליצור חלונות קופצים כדי לשפר את ההמרה.

שקול להשתמש באדוריק ובכלי אוטומציה שיווקיים אחרים כדי להפיק את המרב ממאמצי השיווק שלך בדוא"ל.

 

 

נסה את Adoric בחינם

 

email marketing automation cover image

Appointment booking plugins

Customer acquisition

exit-popup WordPress

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button