רעיונות לעסקים

איך להקים עסק לחיות מחמד

יש כמה דברים שחשובים יותר לבעלי חיות מחמד מאשר צרורות השמחה הקטנים והפרוותיים שלהם.

בעוד שעסקי חיות המחמד עשויים להיות נתונים לאותן ירידת מדרגה בלתי צפויה של כל תעשייה, יש ודאות אחת שאתה יכול לסמוך עליה: אנשים לעולם לא יפסיקו לקלקל את חיות המחמד שלהם. כדי לנצל זאת, השאלה הטבעית הבאה היא איך לפתוח עסק לחיות מחמד.

הזדמנות כזו קשה לוותר אם יש לך אהבה לבעלי חיים, אבל בניית עסק מאפס דורשת יותר מהזדמנות. אם אתם דוחים כרגע מטח של שאלות נפשיות ( מה אני אמכור? איפה אני הולך למצוא לקוחות? ), דעו שכל בעל עסק מצליח התחיל באותו מקום בדיוק.

בעלי עסקים מצליחים לחיות מחמד אינם חסרי פחד, אבל מה שמייחד אותם הוא הנכונות שלהם להתמודד איתה. זה לא קל לבנות חנות לחיות מחמד מאפס, אבל עם הכלים הנכונים והבנה כיצד להשתמש בהם – זה כנראה קל יותר ממה שאתה חושב.

איך להקים עסק לחיות מחמד 🐕🐈

  • האם עסק לחיות מחמד רווחי?
  • 11 רעיונות עסקיים מובילים לחיות מחמד
  • איך להקים עסק לחיות מחמד
  • פותחים את הסטארט-אפ שלכם לחיות מחמד
  • עסקים לחיות מחמד שאלות נפוצות

 

Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

שיווק 101

מתקשים להגדיל את המכירות? למד כיצד לעבור מהיום הראשון למכירה הראשונה בקורס ההדרכה החינמי הזה.

הירשם עכשיו

 

האם עסק לחיות מחמד רווחי?

עוד לפני שאתה פותח עסק קטן, אתה צריך לחשוב אם הרעיון שלך רווחי או לא. זה לא שונה לנהל עסק לחיות מחמד.

יש לנו חדשות טובות בשבילך. בשנים האחרונות, Google Trends מראה שהעניין בחיפושים ב"חנות חיות מחמד" בארה"ב גדל עם הזמן:

Google Trends for pet stores

לפי איגוד מוצרי חיות המחמד האמריקאי, בשנת 2020 לבדה, בעלי חיות מחמד בארה"ב הוציאו 103.6 מיליארד דולר על מלוויתם (כמעט פחות ממחצית מזה הוצא על מזון, פינוקים ושירותים אחרים). ברור שיש שוק ועניין בחנויות לחיות מחמד, אבל האם הן רווחיות?

בסך הכל, מכירות חנויות לחיות מחמד בארה"ב הניבו הכנסות של קצת פחות מ-21 מיליארד דולר ב-2020 והן צפויות להגיע ל-23 מיליארד דולר עד 2023. עם זאת, מבחינת עלויות, הן משתנות מאוד בהתאם לסוג העסק הספציפי שאתה מנהל.

הליכה וישיבה של חיות מחמד, למשל, תצטרך לדאוג רק לגבי עלויות השיווק והביטוח – בעוד שטיפוח, פנסיון וטיפול יום צפויים לגרור עלויות גבוהות יותר בשל הצורך בחצרים פיזיים (או ניידים).

כבעל עסק, אתה יכול להגדיר את המחירים ואת שולי הרווח שלך כך שיתאימו לסוג העסק שלך. אם כבר מדברים על סוגי עסקים, בואו נסתכל על כמה רעיונות עסקיים לחיות מחמד.

11 רעיונות עסקיים מובילים לחיות מחמד

עסקים לחיות מחמד מגיעים בכל הצורות. חלקם מספקים שירותים כמו הליכה וטיפוח, בעוד שאחרים מספקים מוצרים כמו קערות וצעצועי לעיסה. חנויות חיות מסוימות מכוונות לבעלי חתולים וכלבים, בעוד שאחרות עשויות להתמחות בחיות מחמד נישות יותר, כמו זוחלים ועכבישנים.

בעולם חיות המחמד, זה המפתח למצוא נישה גדולה מספיק כדי לספק תזרים מזומנים בר קיימא, אבל קטנה מספיק כדי שהיא מציעה הזדמנות למתג את עצמך בצורה ברורה.

חנויות חיות מחמד בדרך כלל מציעות שילוב של מוצרים ושירותי חיות מחמד, אך היזהר להימנע מלהפוך לחנות חיות מחמד. אוספי מוצרים שאינם במקום מקשים מאוד על מיתוג מקוון. זה גם מעמיד אותך בתחרות עם חנויות חיות מחמד גדולות ארגוניות, כמו PetSmart, שמסוגלות להציע את הנוחות של מאות מיקומים – שלא לדבר על מעבר המזון לחיות מחמד בכל חנות מכולת.

קניות חד פעמיות הן נהדרות עבור לקוחות שצריכים לאסוף פסולת חתלתולים של הרגע האחרון בדרך הביתה מהעבודה, אבל קונים מקוונים שמים יותר ערך במומחיות מאשר בשפע.

עם זאת בחשבון, בוא נעבור על רעיונות למוצרים ושירותים לחיות מחמד שאתה יכול לספק:

  • ישיבה לחיות מחמד
  • אוכל לחיית מחמד
  • פינוקים ביתיים לחיות מחמד
  • בגדים לחיות מחמד
  • מעון יום לכלבלבים
  • הוצאת כלב לטיול
  • מצרכים לחיות מחמד
  • מוצרים לחיות מחמד
  • טיפוח חיות מחמד
  • אילוף כלבים
  • פנסיון לחיות מחמד

ישיבה לחיות מחמד

אם אתה אוהב להיות ליד חיות מחמד, להכיר חברים לחיות מחמד ולשרת את הצרכים של הקהילה המקומית שלך, בניית עסק לשמירה על חיות מחמד היא דרך מצוינת להיכנס לתעשייה. בהתחשב בעובדה ש-70% ממשקי הבית בארה"ב כוללים בן משפחה של בעלי חיים, לא סביר שחסר לכם לקוחות פוטנציאליים.

אתה יכול גם להתקין עם עלויות מועטות יחסית. רוב העבודה היא בשיווק ובאיתור ושימור הלקוחות הראשונים שלך. ביטוח יהיה כנראה ההוצאה הגדולה ביותר שלך. אבל בקרוב אתה יכול לבנות רשימה של לקוחות ואפילו להגדיל את הגודל על ידי העסקת עובדים.

בדוק את פאוקי, למשל. החברה מציעה מגוון שירותי ישיבה, החל מהליכת כלבים ועד לישיבת חתולים.

pawkee example

Pawkee מספקת גם שירותי ישיבה לנחשים, ציפורים וחיות מחמד אחרות. הוא מציע הזמנה ותשלום מקוונים, דוחות יומיים ושירות לקוחות 24 שעות ביממה. כל העובדים ושומרי חיות המחמד מאומנים בטיפול והתנהגות בבעלי חיים.

אוכל לחיית מחמד

אם אתה מגלה שאתה מעדיף ליצור מוצר מאשר להציע שירות, ואתה נלהב ממה שנכנס לגוף של חיות מחמד, יצירת עסק למזון לחיות מחמד יכול להיות בשבילך.

כדי לקבל יתרון תחרותי בשוק מזון לחיות מחמד הענק, תצטרכו להתמקם. אתה יכול להציע מזון לבעלי חיים ספציפיים (כגון מזון לכלבים או אפילו מזון ללטאות) או על בסיס דרישות תזונתיות או אפילו גודל של בעל חיים.

באופן טבעי, ישנן עלויות גבוהות יותר הקשורות לייצור מזון לחיות מחמד בקנה מידה. תצטרך גם לחפש רישיונות והיתרים אם אתה עובד עם בעלי חיים או מוצרים מהחי. אבל אם אתה שימושי במטבח אתה יכול להתחיל בעלויות נמוכות בהרבה ולצמוח משם.

Open Farm נכנסה לענף עם הצעת ערך ייחודית: יצירת מזון לחיות מחמד שטוב לחיות מחמד, לחיות משק ולסביבה.

open farm store example

המותג שואב מרכיבים איכותיים ותומך בחקלאים המטפלים נכון בבעלי חיים. בתעשייה הנגועה בפרקטיקות אטומות, Open Farm מציעה שקיפות מלאה למוצריה. כך, הלקוחות יודעים בדיוק מה חיות המחמד שלהם אוכלות ומאיפה זה הגיע.

פינוקים ביתיים לחיות מחמד

עבור אנשים שאוהבים אפייה, יצירת מזון ופינוקים עבור חיות מחמד יכולה להיות דרך חדשה ומלהיבה עבורם לתרגל את מלאכתם. מכיוון שהקהלים הופכים ליותר ויותר מודעים לבריאות, יש גם הרבה הזדמנויות להציע מזון המיועד לבעלי כלבים וחתולים המחפשים אפשרויות בריאות יותר.

ייתכן שתחליט למכור פינוקים לבעלי חיים עם הגבלות תזונתיות ספציפיות. אתה יכול למכור פינוקים פונקציונליים לכלבים, כגון עצמות המשמשות לצחצוח שיניים של כלב. אתה יכול למכור פינוקים רכים, אוכל, בשרים מיובשים ועוד שלל דברים.

דרול סנטרל מבוסס עגינות הוא דוגמה מצוינת לעסק לפינוקים לחיות מחמד. המותג יוצר פינוקי כלבים אורגניים תוצרת בית מאפס באמצעות דגי אלסקה פראיים, ירקות ושעורה שגודלו באלסקה ומרכיבים אחרים הניתנים לאכילה.

homemade pets business

הבעלים דייזי ניקולס הוכשרה לאמנויות קולינריות בסן פרנסיסקו באקדמיה לקולינריה של קליפורניה ובבית הספר לבישול של טאנטה מארי. 25 שנות הניסיון שלה בעבודה בבתי מלון ומסעדות בכורה מקליפורניה ועד ניו יורק, ואהבתה לגורים, ממשיכים להניע את ההצלחה של דרול סנטרל.

אם יש לך תשוקה לבישול, עסק לפינוקי חיות מחמד תוצרת בית הוא אופציה טובה עבורך.

בגדים לחיות מחמד

ביגוד לחיות מחמד הפך לפופולרי יותר ויותר במהלך השנים האחרונות, עד כדי כך ש-Dropshippers מספקים המון חולצות, תלבושות ואביזרים המיועדים לכלבים וחתולים.

כמו במוצרי חיות מחמד, דרופשיפינג מספק ליזמים את החופש והזמן לעסוק במיומנויות חדשות או להתמקד בשיווק המוצרים שלהם. אופי הדרופשיפינג הופך את זה למיזם עסקי בסיכון נמוך.

נישה חשובה במיוחד כשמדובר במכירת בגדי כלבים. אנשים יכולים להיות מאוד ספציפיים לגבי הבחירות האופנתיות שלהם, והעקשנות הזו מתורגמת לכלבים שלהם. כל כך הרבה שדרות אופנה הקשורות לכלבים טרם נחקרו, כך שיש הרבה מקום ליצירתיות ולמיתוג ייחודי.

Frenchie Shop היא דוגמה מצוינת. המותג מציע סוגי לבוש שונים לבולדוגים צרפתיים: חולצות טריקו, קפוצ'ונים, סוודרים, נעליים, פיג'מות, קפוצ'ונים, כובעים ועוד. אם יש לכם בולדוג צרפתי ואתם צריכים בגדים, רוב הסיכויים שתעשו קניות עם מותג שמתמחה בצרפתיות.

frenchie dog store speciality example

מעון יום לכלבלבים

כאשר ישיבה של חיות מחמד כרוכה בדרך כלל בטיפול בחיית מחמד בודדת בביתם, טיפול יום לכלבלבים כרוך בכך שיש מקום אחד שבו אתה מטפל בהרבה מהם. למשפחות רבות יש הורים עובדים לחיות מחמד והן נעדרות מהבית לתקופות ממושכות. להציע להם מקום לכלבים שלהם לשחק במהלך שעות העבודה יכול להיות בעל ערך רב לרווחתם.

בדומה לעסקים קשורים, תזדקק לביטוח כדי לכסות תאונות או מצבי חירום אפשריים, אבל אתה יכול להתחיל מהבית שלך (אם זה מספיק גדול). אם יש לך את התקציב, אתה יכול לשכור מתחמים גדולים יותר כדי לקבל יותר לקוחות.

מעונות יום כלבלבים גם מספקים שירות תוסף טוב למוצרים שלך. ה-Hipster Hound, למשל, מציע מגוון מוצרים לחיות מחמד באינטרנט. הוא מציע גם פנסיון לכלבים בשירות מלא מהחנות הקמעונאית שלו בסוואנה, ג'ורג'יה.

הוצאת כלב לטיול

אם אתה שוקל עסק לחיות מחמד, יש סיכוי טוב שאתה אוהב חיות מחמד. אם אתה איש כלבים, הליכה עם כלבים יכולה להיות דרך מצוינת להכיר חברים חדשים לכלבים, להתאמן וכמובן להרוויח קצת כסף נוסף.

שירותים כמו טיולי כלבים ושמירה על חיות מחמד מותאמים במיוחד לאומנות שירות הלקוחות. עסק כזה יהיה תלוי מאוד באמון שניתן להשיג רק על ידי שמירה על קשרי לקוחות בעלי ערך.

הליכה עם כלבים לא חייבת להיות רק ברחוב. Salty Paws, שבסיסה בניו המפשייר, עושה סיבוב בעסקי הליכת הכלבים המסורתיים. במקום לקחת גורים לטיול, Salty Paws לוקח אותם להרפתקאות הליכה על חוף הים של ניו המפשייר.

dog walking pet business example

הולכי כלבים, המכונים "קברניטי החפיסה", מבלים שלוש שעות עם כלבים בכל הרפתקה. הם יכולים לשחק ולהתרועע עם כלבים אחרים וללמוד נימוסי שביל כמו תרגול היזכרות, הישארות על השביל וביצוע פקודות.

מצרכים לחיות מחמד

כל בעל חיית מחמד זקוק לאביזרים בסיסיים כמו קערות מזון, צעצועים, ארגזי חול ורצועות. מוצרים חיוניים כמו אלה עשויים להיות זמינים באופן נרחב, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם להחמיץ את ההזדמנות העצומה כאן.

אולי אתה חושב שמכירת ה"חיוניים" תקשה על התחרות עם מותגים גדולים ומבוססים, אבל זה לא בהכרח נכון. שפע יתר של אפשרויות יכול לעורר "שיתוק בחירה", משהו שיכול למעשה להיות יתרון עצום עבור קמעונאים קטנים יותר.

אם אתה נכנס לשוק נישה או מתמחה בסוג מסוים של מוצר, אתה יכול לבנות מותג סביב זה ולהיות המקום המומלץ עבור הלקוחות שלך.

Teddybob הוא משווק מוסמך של מוצרי Pidan, מותג המתמקד בעיצוב מוצרי חיות מחמד. בחנות משלה, טדיבוב מוכרת ציוד לחיות מחמד שהם אסתטיים, פונקציונליים ומעוצבים היטב, מה שמושך סוג מסוים של קונים.

teddybob store example

מוצרים לחיות מחמד

מלבד הדברים החיוניים שחיות מחמד צריכות לשרוד ולחיות חיים נוחים, לפעמים בעלי חיות מחמד אוהבים לבזבז מדי פעם גאדג'ט או מתנה לחברים החיות שלהם.

מוצרים חדשים יכולים להיות דרך ליזמים להיכנס לשוק מבלי לעבוד עם תוצרת טרייה או ישירות עם בעלי חיים (לאוהבי בעלי חיים עם אלרגיות בחוץ). האפשרויות הן אינסופיות – ממזינים אוטומטיים ומזרקות שתייה ועד לפורטרטים מצוירים וחולצות טריקו מותאמות אישית. אתה מוגבל רק על ידי הדמיון שלך.

נוסדה בשנת 2019, Petlibro יוצרת מוצרים כדי לשפר את חייהם של חיות מחמד ובעלי חיות מחמד כאחד. הוא מייצר מזרקות ומזינים בעיצוב מינימליסטי. המוצרים שלו שומרים על לחות חיות מחמד ולא משנה היכן הבעלים נמצא, באופן אוטומטי.

petrlibro pet products business example

טיפוח חיות מחמד

טיפוח חתולים וכלבים יכול להיות תוספת מצוינת לרשימת השירותים שתוכלו לספק לבעלי חיות מחמד. כמו הליכה וישיבה, גם עסק הטיפוח משגשג על קשרי לקוחות ואמון. בהתחשב בכך שבעלי חיות מחמד במשקי בית בארה"ב משלמים יותר מ-8 מיליארד דולר בשנה בשירותים (כולל טיפוח), לא חסרות הזדמנויות עסקיות.

עדיף להציע נישה: האם תוכל לספק שירותי טיפוח ניידים? האם אתה יכול להיות מספר כלבים עבור כלבים חרדים או שניצלו? האם אתה יכול לספק חיות מחמד גדולות במיוחד? כל אחד מאלה יכול להציע שירותים מיוחדים.

בדומה למעונות יום לכלבלבים, אתה יכול להוסיף גם שירותי טיפוח לחיות מחמד לחנות מבוססת מוצרים. הקמעונאית המתמחה לחיות מחמד Petsense מציעה מגוון שירותי טיפוח בנוסף להצעת המזון והאספקה שלה.

petsense store example

אילוף כלבים

מבחינה טכנית, כדי להיות מאלף כלבים אתה לא צריך שום כישורים רשמיים ספציפיים. ככזה, ליצירת עסק לאילוף כלבים אין כל מחסום כניסה כמו שאתה עשוי לחשוב. למעשה, אתה אפילו לא צריך להציע שירותים אישיים.

מותגים כמו Wiglo מציעים הכשרה מלאה ומבוססת מדעית באפליקציה. לקוחות יכולים לבחור מתוך למעלה מ-100 תוכניות שונות, מחרדת פרידה ועד אימון בסיר, כדי לאמן את הכלבים שלהם בבית.

Wiglo dog store example

עם זאת, רוב בעלי חיות המחמד ירצו לראות צורה כלשהי של כישורים וניסיון לפני שכירת מאמן. הם ירצו לסמוך על כך שתוכל לבצע את העבודה ולעזור לתקן בעיות התנהגותיות. אז שווה להשקיע בהשכלה שלך לפני שאתה יוצא לעסק לאילוף כלבים.

פנסיון לחיות מחמד

לפני מגיפת COVID-19, למעלה מ-44 מיליון אזרחי ארה"ב נסעו מעבר לים. הוסף זאת למספר המשפחות הנופשות בתוך ארה"ב ונופשים ממקומות אחרים בעולם, שלרבים מהן יהיו חיות מחמד לחשוב עליהן.

העלויות הכרוכות בהוצאת בעלי חיים לחופשה איתך עולות באופן משמעותי כאשר אתה מחשיב את הצורך בדרכונים לחיות מחמד, חיסונים, תחבורה, אישור USDA, בדיקות וכו'. בנוסף לכך, הרבה בעלי חיות מחמד יעדיפו להימנע משימוש בכלביות.

מתן שירות פנסיון לחיות מחמד עוזר להם להוזיל את עלויות הטיפול בחיות מחמד ויכול להיות ההזדמנות שלך לבנות עסק משגשג.

איך להקים עסק לחיות מחמד

החלטתם על רעיון? מושלם. בואו נסתכל איך אתה יכול להתחיל את העסק שלך היום:

  1. תעשה מחקר שוק
  2. בנה את המותג שלך
  3. צור שם עסק לחיות מחמד
  4. כתוב תוכנית עסקית
  5. צור את מוצרי חיית המחמד שלך
  6. בנה חנות מקוונת
  7. שיווק את עסקי חיות המחמד שלך

תעשה מחקר שוק

מחקר שוק כולל מידע נוסף על הלקוחות שלך. שוק היעד שלך הוא האנשים שאתה הכי רוצה להגיע אליהם עם השיווק שלך – אלה שיש להם סיכוי גבוה יותר להפוך ללקוחות. נישות שוק היעד משתנות מאוד בעסקי חיות המחמד, אבל אתה יכול להתחיל עם שלוש קטגוריות עיקריות:

  • מוּתָרוּת. עם עליית תחרויות הכלבים (ובואו לא נשכח את הסרט צ'יוואווה של בוורלי הילס ) ומעצבים טובלים את אצבעותיהם בעסקי חיות המחמד, היוקרה אינה מוגבלת לבני אדם. עם זאת, יוקרה אינה מוגבלת גם לאופנה לחיות מחמד. אוכל סופר-איכותי שבושלו על ידי שפים, מלונות פרימיום וספא טיפוח הם כל ההזדמנויות שתוכלו לממש.
  • שוק אמצע. השוק האמצעי הוא המקום בו סביר להניח שתמצא את המשיכה הגדולה ביותר אם אתה מכוון לנישה ספציפית – אחרי הכל, הספציפיות דורשת מחירים גבוהים יותר שבעלי חיות מחמד מוכנים לשלם כדי להתייחס היטב לחבריהם. אוכל, טיפוח, אימונים ופינוקים ביתיים לחיות מחמד נוטים יותר להיכנס לקטגוריה זו.
  • שוק המוני. אם אתה רוצה לתת עדיפות למחירים נוחים ואתה שמח לייצר מוצרים בקצה הזול יותר (או להציע שירותים פחות אישיים), אתה יכול לנקוט בגישה של שוק המונים. גישה זו מתאימה יותר למוצרים ואספקה סטנדרטיים, כמו צעצועי לעיסה מגומי וקערות מזון.

למרות שלחלק מהקטגוריות העיקריות הללו יש סוגי עסקים נפוצים יותר ביניהם, אין זה אומר שהם מוגבלים לקבוצה זו. לדוגמה, אתה יכול לייצר ציוד "בסיסי" יוקרתי או להציע תלבושות אופנה לחיות מחמד בשוק ההמוני.

המפתח הוא להבין לאיזה שוק אתה רוצה ללכת, ולאחר מכן לגלות איזה סוג של עסקים נמצאים בשוק הזה כבר (כלומר, על מה הלקוחות כבר משלמים וסביר שייקנו ממך).

בנה את המותג שלך

השלב הבא בבניית עסק חיית המחמד שלך הוא לבנות את המותג שלך. כשאתה יוצר מותג, זה עוזר ללקוחות שלך (וללקוחות פוטנציאליים) לזכור אותך טוב יותר ולבנות מערכות יחסים, אבל זה גם עוזר בכל היבט אחר של האסטרטגיה השיווקית שלך.

המותג שלך משפיע על הכל מהדרך שבה אתה מתקשר עם אנשים ועד לאסתטיקה הכללית שלך. בעסקי חיות המחמד, תצטרך להתבלט בפני האנשים שאליהם אתה רוצה לכוון בדרכך שלך.

מציאת דרכים להתבלט בעסקי חיות המחמד נשמעת קשה בהתחלה, אבל אתה יכול לפרק את זה לשלושת התחומים העיקריים האלה של התאמה אישית למותג שלך.

מוצרים ייחודיים ומהנים. מי צריך עוד צעצוע לעיסה חורק, אדום וגומי בצורת עצם? אחת הדרכים העיקריות של המותג שלך לבלוט היא לספק משהו ייחודי – גורם מבדל. מה אם לאותו צעצוע לעיסה היו זיפים שעוזרים לצחצח שיניים? אתה יכול אפילו להגביר את הגורם המהנה והחמוד, כמו תלבושות רשמיות לנחשים. הפוך את המוצר שלך לייחודי.

סיפור מותג. לא משנה אם העסק שלך מבוסס על מוצר או שירות, תזדקק לסיפור מותג שיעזור ללקוחות להתייחס ל"למה" שלך. זהו הבסיס שממנו בנוי העסק שלך ואמור להניע גם את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לנקוט בפעולה.

קח לדוגמא את החווה הפתוחה – המייסדת שלה חיפשה מזון בריא ומקורי בחווה לכלבים שלה אבל לא מצאה. אז היא ומשפחתה בנו משלהם.

זהות ויזואלית. הזהות החזותית שלך היא כנראה מה שחשבת עליו לראשונה כשהזכרנו את "מותג". ההיבט הוויזואלי של המותג שלך יכלול את הלוגו שלך, עיצוב האתר, השערים של המדיה החברתית והאריזה.

תרצה לשים לב היטב לוויזואליים שלך ולאופן שבו הם אמורים לתקשר את המותג שלך לקהל היעד שלך.

pet store example

כפי שניתן לראות לעיל, Petlibro משתמש באסתטיקה נקייה ומינימליסטית הפופולרית בקרב קהלים בינוניים.

צור שם עסק לחיות מחמד

הקפד לשמור על רעיון שם העסק שלך לחיות מחמד קצר ופשוט. זה יהפוך את זה לבלתי נשכח וקל עבור לקוחות לבטא. אם שמך קשה מדי לזכור, תחמיץ שיווק מפה לאוזן בחינם.

אם אתה עדיין תקוע על שם עסק, השתמש במחולל שמות העסק לחיות מחמד של Shopify כדי לעורר רעיונות חדשים.

pet business name generator

כל מה שאתה צריך לעשות הוא להזין מילת מפתח, ללחוץ על צור שמות, ואז לעיין באלפי רעיונות שמות שנוצרו אוטומטית עבור החברה שלך.

כתוב תוכנית עסקית

אז עכשיו יש לך מושג על שוק היעד שלך ואיך יהיה המיתוג שלך, ואפילו יש לך שם עסק. מזל טוב! השלב הבא הוא לעצב את הרעיונות שלך לתוכנית עסקית.

תוכנית עסקית היא מסמך שבו אתה משתמש כדי לעזור לך להנחות את התפעול והארגון של העסק שלך. זה יעזור לך להגדיר את המטרות והאסטרטגיות העסקיות שלך, לזהות את התחרות ואת המכשולים הפוטנציאליים שלך, ולהעריך את המשאבים שתצטרך כדי להתחיל.

כמה מהשאלות הכי גדולות שתצטרכו לשאול את עצמכם הן, כאמור, המטרות שלכם, אבל גם איך תמכרו את המוצר או השירות שלכם:

  • האם תהיה לך חנות קמעונאית?
  • האם תמכור בסיטונאות לעסקים אחרים?
  • האם תפתח חנות מסחר אלקטרוני ותמכור ישירות ללקוחות שלך באינטרנט?

שימוש בתוכנית העסקית יכול לעזור לך לבנות את התשובות לשאלות אלו, ותוכל לחזור אליה בעת הצורך. כאן חשוב לבדוק את החוק במדינה ובמדינה שלך. ייתכן שתזדקק לרישיון או אישור שיונפק לעסקים לחיות מחמד, תלוי באיזה רעיון תבחר. אם אתה תקוע איפה להתחיל, השתמש בתבנית התוכנית העסקית החינמית שלנו כמדריך.

אם אתה בארה"ב, קרא את חוקי חנות חיות המחמד לפי מדינה למידע נוסף.

 

חינם: תבנית תוכנית עסקית

תכנון עסקי משמש לעתים קרובות כדי להבטיח מימון, אבל הרבה בעלי עסקים מוצאים ערך לכתיבת תוכנית, גם אם הם אף פעם לא עובדים עם משקיע. זו הסיבה שהרכבנו תבנית תוכנית עסקית בחינם כדי לעזור לך להתחיל.

 

צור את מוצרי חיית המחמד שלך

אם תבחר בעסק שמוכר מוצרים פיזיים, תצטרך לחשוב על מחקר מוצרים, ייצור ומשלוח. ישנן שתי דרכים עיקריות למכירת מוצרים פיזיים.

דרופשיפינג

Dropshipping היא סוג של קמעונאות מקוונת שבה יזמים מוכרים מוצרים המיוצרים, מאוחסנים ונשלחים על ידי חברת צד שלישי. בפועל, זה נותן יתרון עצום לסוחרים פחות מנוסים.

לא רק שזה הופך את זה לכמעט בלתי אפשרי להרבות במלאי, זה גם מפנה את כל הזמן שבדרך כלל היה מושקע בניהול ומשלוח הזמנות. זהו יתרון עצום עבור סוחרים שאולי יצטרכו להתמקד יותר מזמנם בשיווק או בשירותים אחרים, כגון טיפוח או הליכה עם כלבים.

ייצור

אם יש לך יותר ניסיון ואתה רוצה לנקוט בגישה מעשית, או שאתה מעדיף שתהיה לך יותר שליטה על כל התהליך (בהתאם לערכים אישיים למשל), אתה יכול לחפש יצרנים וספקים משלך.

היתרון העיקרי של גישה זו הוא שסביר להניח שתמצא חברות שמוכנות יותר לקבל התאמה אישית/שינויים של מוצרים בתעריף זול יותר, או חברות מקומיות שעוזרות לך לשלוח מוצרים מהר יותר (ולא מחו"ל).

 

Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד להתחיל עם Dropshipping בשנת 2021

למד כיצד למצוא מוצרים עם רווחים גבוהים, להוסיף אותם לחנות שלך ולהתחיל למכור – מהר.

הירשם עכשיו

 

בנה חנות מקוונת

עכשיו, כשמוצרי חיית המחמד שלך מוכנים לשימוש, היכן כדאי למכור אותם? מקום מצוין להתחיל בו הוא חנות מקוונת משלך. יצירת חנות מקוונת נשמעת קשה בהשוואה לרישום המוצרים שלך בשווקים כמו אמזון.

כשמדובר בבניית חנות מקוונת, Shopify היא הדרך הקלה ביותר להתחיל. אתה יכול לבנות אתר מסחר אלקטרוני ללא שום קידוד או תקציב ענק.

online pet store

תמורת תשלום חודשי קטן של $29, אתה מקבל חלון ראווה יפהפה, אישורי SSL, שרתי אינטרנט מהירים, שחזור נטישת עגלה וכלי שיווק ומכירות ידידותיים למתחילים אחרים. אתה אפילו מקבל גישה לחנות האפליקציות של Shopify, המציעה למעלה מ-4,000 תוספים כדי לשפר את החנות שלך ולמכור יותר באינטרנט. (אתה יכול גם למכור שירותים אם אתה רוצה להרחיב.)

שיווק את עסקי חיות המחמד שלך

לאחר שבנית את המוצר והמותג שלך, ויש לך דרך למכור ללקוחות שלך, תצטרך לעבוד על שיווק אם אתה רוצה שהעסק שלך יצמח.

אסטרטגיות שיווק שונות דורשות כולן כמויות שונות של מאמץ, אבל אם אתה נלהב מעסקי חיות המחמד ומהתעשייה, ייתכן שתגלה שאתה כבר עושה חלק מהפעילויות הללו. עם זאת, אם אתה חדש בתעשייה, או בשיווק בכלל, הטיפים שלהלן יעזרו לך להתחיל ולעזור לעסק שלך לפרוח.

התחל מקומי

זה חשוב במיוחד אם מציעים שירותים כמו טיפוח או הליכה עם כלבים, הדורשים קהל לקוחות אישי. בניית קשרים טובים עם בעלי חיות מחמד היא המפתח לקיימות של העסק שלך.

התחל בהצטרפות לקבוצות פייסבוק ולקהילות מקוונות מקומיות. השתתף בדיונים. הציעו מומחיות ושירותים, אך זכרו לא לדחוף יותר מדי למכירות, במיוחד באינטראקציות מוקדמות עם לקוחות פוטנציאליים.

אנשים מאוד מגינים על חיות המחמד שלהם. אמון חשוב במיוחד בעסקי חיות מחמד ואנשים לא יבטחו בך אם הם רואים באינטראקציה שלך ניסיון לא הגון לקדם את העסק שלך. עם זאת, אתה יכול גם ליצור מודעות פייסבוק המיועדות לבעלי חיות מחמד בקהילה המקומית שלך.

השתמש במדיה חברתית

הדבר הגדול בעסקים לחיות מחמד הוא שחתולים וכלבים הם יוצרי תוכן מוכשרים באופן טבעי. בהנחה שיש לכם חיית מחמד אחת או שתיים משלכם, תוכן טוב לאוהבי חיות מחמד יהיה קל יחסית ליצור.

אם אי פעם פגעת במוח שלך בניסיון להמציא רעיונות למדיה חברתית, אתה יודע שזה מאתגר לפרסם באופן עקבי תוך שמירה על רמות גבוהות של מעורבות.

עם עסק לחיות מחמד, זה כמעט קל מדי.

עבור מספרות, מטיילים ושומרי חיות מחמד – כל אינטראקציה עם לקוח חדש בעל ארבע רגליים היא הזדמנות לתוכן אינטרנט. אפילו הפעילויות היומיומיות ביותר הופכות לצפייה כאשר כלב או חתול מעורבים.

יש גם תוכן שנוצר על ידי משתמשים, וזה טוב במיוחד לעסקים לחיות מחמד. לדוגמה, אם אתה מוכר ביגוד (כמו האנשים בקלייב ובייקון) תוכל לבקש מהלקוחות שלך לפרסם את חיות המחמד שלהם בלבוש שלך.

clive and bacon instagram

אתה יכול גם להתחיל תוכנית שיווק שותפים ולעבוד עם משפיענים כדי לקדם את המוצרים שלך.

affiliate marketing pet business example

כמה ערוצים פופולריים לשווק בהם הם:

  • טיק טוק
  • אינסטגרם
  • פייסבוק
  • יוטיוב

כל ערוץ דורש סוג תוכן שונה במקצת. התחילו בשיווק בערוץ אחד, תצליחו בו ואז התרחבו לערוץ אחר.

תוכן קשור: איך להרוויח כסף עם יוטיוב

הכר את עצמך עם בלוגים וקידום אתרים

אם אתה מכיר אופטימיזציה למנועי חיפוש, אתה יודע את כמות הידע הטכני שנכנס לכתיבת עותק SEO יעיל. עבור חנויות חיות בפרט, איתור שאלות של בעלי חיות מחמד שניתן לענות עליהן באמצעות השירותים שלך יכול להיות כלי יעיל ביותר.

תוכן בלוג לא יהיה קל ליצירה כמו תוכן מדיה חברתית, אבל הפוטנציאל לתנועה גדולה ומתמשכת הוא הרבה יותר גבוה. מאמר מדורג היטב המענה על שאלה שחיפשו לקוחות פוטנציאליים יכול להיות כלי יעיל להפניית תנועה במשך חודשים או אפילו שנים קדימה.

אם אתה מספר חיות מחמד, אולי תשקול לענות על שאלות נפוצות לגבי שמירה על היגיינת חיות מחמד. אם אתה מוכר פינוקים בריאים לבעלי חיים, אולי תוכל לענות על שאלות בנוגע לתזונה של בעלי חיים. יש רשימה אינסופית של מידע שאתה יכול לספק, ואם אתה מסוגל לספק אותו ללקוחות יקרי ערך, זה יכול להיות הצעד הראשון ביחסי לקוח אמון לאורך זמן.

מותג תיבת המנויים BarkBox הוא דוגמה מצוינת לעסקים לחיות מחמד שכותבים בלוגים לקידום אתרים. למותג יש אתר בסגנון פרסום בשם BarkPost הכולל תוכן בקטגוריות רבות ושונות, כגון שאלות ותשובות, חיי כלבים, הומור ונסיעות.

BarkPost blog

באתר, אתה יכול למצוא מידע על כל דבר, החל מצעצועי לעיסה הטובים ביותר, מדריכים כיצד לעשות, ותשובות לשאלות כמו, מה גורם לבעיות עיניים בכלבים? BarkBox עבדה כדי לכסות כל נושא שבעל כלב יכול לחפש באינטרנט. וזה משתלם.

נתונים מכלי SEO Ahrefs מראים כי BarkPost מקבל תנועה חודשית משוערת של 224,000 ביקורים באמצעות מנועי חיפוש.

ahrefs data for BarkPost

למד עוד על קידום אתרים על ידי קריאת קידום אתרים הוא על בני אדם קודם כל, מנועי חיפוש שניים.

השתתף באירועים בתעשיית חיות המחמד, בתערוכות ובכנסים

נטוורקינג ופיתוח מקצועי חשובים בכל ענף. אירועי תעשיית חיות מחמד כגון סדנאות, כנסים, תערוכות והרצאות יכולים להיות נהדרים עבור כל יזם שמעוניין לבנות מיומנויות חדשות או להיות מחובר יותר בתעשייה.

יש ערך לכל עסק בתערוכה, אבל הם נהדרים במיוחד אם אתה מוכר מוצרים ייחודיים או בעבודת יד לחיות מחמד. אם אתה מוכר מוצרים שאתה לא יכול להשיג בשום מקום אחר, קמפיין יעיל של תערוכות יכול לעזור לך להבטיח קשרים עסקיים ולהשיג את המוצר שלך בחנויות.

בניית קשרי לקוחות בעלי ערך

אמון חשוב כשמדובר במוצרים לחיות מחמד. כבר אמרנו את זה בעבר, אבל רק כדי באמת לקדוח את הנקודה הביתה: אנשים מאוד מגינים על חיות המחמד שלהם. עבור מספרות, הולכי כלבים ושומרי חיות מחמד – בניית חברה מצליחה פירושה יצירת קשרי לקוחות טובים.

לקוחות נאמנים מבצעים יותר רכישות, מוציאים יותר כסף ומתחייבים לעסק שלך בצורה של המלצות מפה לאוזן. רשת של לקוחות מקומיים ואמינים לא רק תטיב לספק לך חסות אלא גם תעזור להפיץ את בשורת העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים אחרים הפועלים באותם מעגלים.

בניית רשימת אימיילים

השיטה האחרונה, אך בהחלט לא פחות חשובה, לשיווק עסק חיית המחמד שלך היא בניית רשימת דוא"ל. בין אם אתה מציע מוצרים רבי מכר או שירותים עטורי פרסים, הדוא"ל הוא המקום שבו תוכל לנהל שיחות אחד על אחד עם הלקוחות שלך – ללא צורך במדיה חברתית.

שיווק בדוא"ל עוזר לך לבנות קשרים עם לקוחות קיימים ולחלץ עגלות נטושות, והוא קל יותר ליישום מאשר רוב אסטרטגיות השיווק האחרות. פשוטו כמשמעו יותר ממחצית מאוכלוסיית העולם משתמשת כיום בדוא"ל, והרבה יותר קל לשכנע מישהו לתת לך את האימייל שלו מאשר לבצע רכישה.

עם הודעות מתוזמנות וברורות בהודעות הדוא"ל שלך, אתה יכול להפוך את הלקוח לעתיד לעורך דין.

פותחים את הסטארט-אפ שלכם לחיות מחמד

אין דבר מספק יותר מאשר להקים חברה מצליחה בתעשייה שמרגשת אותך. עבור אוהבי חיות מחמד שרוצים להרוויח כסף מהבית, עסק לטיפוח או אספקת חיות מחמד יכול להיות מאמץ מספק שמספק לך הכנסה לשנים הבאות.

אל תפחד מהסיכוי להקים עסק משלך. עם הכלים הזמינים, יצירת עסק מצליח בר קיימא לחיות מחמד היא נגישה ומספקת. כל עוד אנשים אוהבים את חיות המחמד שלהם, הם יעריכו שירותים שיעזרו להפוך אותם בטוחים ומאושרים יותר.

איור מאת פיט ריאן


מוכן ליצור את העסק שלך? התחל 14 יום ניסיון בחינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

עסקים לחיות מחמד שאלות נפוצות

כמה עולה לפתוח עסק לחיות מחמד?

היתרון בפתיחת עסק לחיות מחמד הוא העלות הנמוכה שלו. עלויות נפוצות לעסקים לחיות מחמד הן יצירת מוצרים, עלויות תפעול, עלויות חנות מקוונת ומשלוח. לפי המחקר של Shopify, בעל עסק ממוצע מוציא כ-18,000 דולר בשנה הראשונה שלו, עם אפס עובדים.

איך אני פותח עסק קטן לחיות מחמד?

    1. תעשה מחקר שוק.
    2. בנה את המותג שלך.
    3. צור שם עסק לחיות מחמד.
    4. כתוב תוכנית עסקית.
    5. צור את מוצרי חיית המחמד שלך.
    6. בנה חנות מקוונת.
    7. שיווק את עסקי חיות המחמד שלך.

כמה מרוויחים בעלי חנויות לחיות מחמד בשנה?

נתונים מ-ZipRecruiter מראים שהשכר הממוצע הלאומי בארה"ב לבעל חנות חיות הוא 49,174 דולר לשנה.

האם תעשיית חיות המחמד צומחת?

נתוני האיגוד האמריקאי למוצרי חיות מחמד מראים צמיחה ברורה בתעשיית חיות המחמד. בשנת 2020, 103.6 מיליארד דולר הוצאו על חיות מחמד בארה"ב. לשנת 2021, המספר הזה יגדל ל-109.6 מיליארד דולר.

sell-pet-products

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button