רעיונות לעסקים

איך להרוויח כסף ביוטיוב בשנת 2022

כוכבי יוטיוב הם סלבריטאים בעצמם של ימינו – אנשים שהרוויחו קהל על ידי יצירת תוכן וידאו המיועד להוראה, לאירוח, לסקור ולהיות מדהים באינטרנט.

רוב הסלבס עם המסך הקטן האלה עושים מה שהם עושים רק כדי לעשות את זה – לגרד ליצירת דברים ולהיות מול קהל.

להרוויח כסף אולי לא תהיה הסיבה שלך לפתוח ערוץ YouTube, אבל ההזדמנויות להרוויח הן הפתעה נעימה ברגע שאתה מבין כמה מהם יש.

איך להרוויח כסף ביוטיוב

הקהל שלך עשוי לפתוח את פוטנציאל ההשתכרות של ערוץ היוטיוב שלך, כפי שקורה לעתים קרובות עם משפיענים או בלוגרים באינסטגרם, אבל יצירת זרמי הכנסה מרובים, דרך התרוצצויות צדדיות או עסקים, היא שעוזרת לך להרוויח כסף.

למרבה המזל, יש כמה דרכים יצירתיות להרוויח כסף ב-YouTube:

  1. הצטרף לתוכנית השותפים של YouTube
  2. למכור מוצרים או סחורה
  3. מימון המונים לפרויקט היצירתי הבא שלך
  4. תן לקהל שלך לתמוך בעבודה שלך באמצעות "מימון מעריצים"
  5. תן רישיון לתוכן שלך למדיה
  6. עבודה עם מותגים כמשפיען
  7. הפוך למשווק שותפים

בואו נסתכל לעומק על כל אחד מזרמי ההכנסה הללו.

1. הצטרף לתוכנית השותפים של YouTube

זרם ההכנסה הראשון שסביר להניח שתחקור הוא מודעות. בין אם אתה רוצה להרוויח כסף ב-YouTube מבלי ליצור סרטונים או כיוצר תוכן, הצטרפות לתוכנית השותפים של YouTube והגדרת מונטיזציה היא צעד חיוני.

תצטרך להסכים לציית לכל מדיניות המונטיזציה של YouTube ולגור במדינה או באזור שבהם תוכנית השותפים של YouTube זמינה. לאחר מכן תוכל להגיש בקשה למונטיזציה לאחר שתגיע ל-1,000 מנויים ו-4,000 שעות צפייה במהלך השנה האחרונה.

כך תוכל להפעיל מונטיזציה ב-YouTube:

  1. היכנס לחשבון YouTube שאתה רוצה לייצר רווחים.
  2. לחץ על הסמל של חשבונך בפינה השמאלית העליונה.
  3. לחץ על YouTube Studio .
  4. בתפריט הימני, בחר תכונות אחרות > מונטיזציה .
  5. קרא והסכים לתנאים ולדרישות הכשירות של YouTuber Partner Program .
  6. צור חשבון Google AdSense חדש או חבר חשבון קיים לערוץ שלך. (אתה צריך חשבון AdSense כדי לקבל תשלום.)
  7. הגדר את העדפות המונטיזציה שלך.

לאחר שזה נעשה, חזור ללוח המחוונים ולחץ על הכרטיסייה Analytics בצד שמאל. משם, תצטרך לבחור הכנסה מהכרטיסיות שלמעלה, ולאחר מכן לגלול מטה לתרשים הכנסה משוערת חודשית כדי לקבל מושג על ההכנסה החזויה שלך ב-YouTube.

מה זה YouTube Premium?

YouTube Premium היא תוכנית חברות בתשלום המאפשרת למעריצים לצפות ולתמוך ביוצרי התוכן האהובים עליהם ללא פרסומות. ליוצרים, אין הרבה שינויים, מכיוון שהם יקבלו תשלום עבור תוכן שנצרך על ידי מי שאינם חברים ב-YouTube, יחד עם תוכן ב-YouTube Premium.

יוצרים מקבלים תשלום עבור YouTube Premium על סמך כמה חברים צופים בתוכן שלהם. שקול את ההכנסה שמתקבלת ממנויי YouTube Premium כזרם הכנסה משני בנוסף למה שאתה כבר מרוויח באמצעות מודעות.

אמנם קל להגדיר, להרוויח כסף באמצעות פרסום כשותף YouTube הוא רחוק מלהיות זרם ההכנסה הרווחי ביותר שתוכל ליצור לעצמך.

למה אתה צריך להסתכל מעבר למודעות עבור הכנסה

יוטיוב קיבלה לאחרונה הרבה תגובה בגלל החלטתה להיות שקוף יותר לגבי פרסום בפלטפורמה ומה שנכון כתוכן "ידידותי למפרסמים".

בעיקרו של דבר, יוצרי יוטיוב רבים חששו שבגלל אופי התוכן שלהם, הם יפסידו מהכנסות הפרסום שעוזרות לתמוך בערוץ שלהם.

לפי YouTube, התוכן שלך עלול להחריג מהכנסות ממודעות אם הוא כולל:

  • תוכן בעל רמיזות מיניות, כולל עירום חלקי והומור מיני
  • אלימות, לרבות גילויי פציעה חמורה ואירועים הקשורים לקיצוניות אלימה
  • שפה לא הולמת, כולל הטרדה, ניבולי פה ושפה גסה
  • קידום של סמים וחומרים בפיקוח, לרבות מכירה, שימוש ושימוש לרעה בפריטים כאלה
  • נושאים ואירועים שנויים במחלוקת או רגישים, לרבות נושאים הקשורים למלחמה, סכסוכים פוליטיים, אסונות טבע וטרגדיות, גם אם לא מוצגות תמונות גרפיות

אבל המציאות היא שיוטיוב מייצרת מונטיזציה של תוכן שהוא לא רואה כמפרסם ידידותי מאז 2012 באמצעות תהליך אוטומטי, ללא אזהרה וללא ידיעתו של יוצר התוכן.

כעת, המצב למעשה טוב יותר, מכיוון שיוצרים מקבלים הודעה כאשר התוכן שלהם מסומן ויכולים להתמודד בכל פעם שהם מרגישים שסרטון הוצא בטעות מרשת הפרסום של YouTube.

פרסום עשוי להיות אמצעי נפוץ ליצירת הכנסה פסיבית ליוצרים, אבל הפתרון הוא שחברת האם של YouTube, גוגל, זוכה לשמור על נתח של כ-45% מההכנסות מפרסומות.

בקיצור, יוטיוברים צריכים לחקור זרמי הכנסה אחרים כדי לקיים את התחביב היצירתי שלהם. להלן, נשתף כיצד להרוויח כסף מ-YouTube ללא AdSense.

2. למכור מוצרים או סחורה

יש הרבה מוצרים למכור שיכולים לעזור לך להרוויח כסף דרך ערוץ היוטיוב שלך. למכירת סחורה – חולצות טריקו, ספלי קפה, תיקים, סנאפצ'קים, אתה שם את זה – יש יתרון מעבר להכנסות.

סחורה מגדילה את החשיפה שלך על ידי הוצאת המותג והאישיות המקוונת שלך לעולם הלא מקוון ומעמיקה את הקשר בינך לבין המעריצים שלך כשהם ממש "קונים" את מה שאתה עושה. יוצרים כמו רומן אטווד מוכרים מגוון סחורות בחנות שלו תחת המותג Smile More.

Smile More

למכור סוואג ממותג קל יותר ממה שזה נראה בהתחלה. אתה יכול להזמין עיצובים במחירים נוחים המותאמים למוצרים ספציפיים, כמו חולצות, באמצעות אתרים עצמאיים כמו Fiverr.

וכאשר מדובר בטיפול בהזמנות, אתה יכול לשלב את החנות שלך עם שירותים כגון DSers או אחד מספקי ההדפסה על פי דרישה הרבים שדואגים למשלוח, מילוי ותמיכת לקוחות, ומאפשרים לך לקצור את כל היתרונות של עסק להדפסה לפי דרישה שדורש פחות מאמץ מצידך.

Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד להתחיל במהירות חנות חולצות

למד כיצד למכור חולצות בלי לדאוג לגבי עיצוב, מלאי או משלוח.

הירשם עכשיו

לחלופין, תוכל לשתף פעולה עם רשת מרצ'נדייז קיימת ליוצרים, כגון DFTBA (Don't Forget to Be Awesome). עם זאת, תתחרה ביוטיוברים אחרים ותהיה לך פחות שליטה על הוספת מוצרים, הצעת הנחות, שילוב התוכן שלך וכל היתרונות הנלווים לבעלות על אתר מסחר אלקטרוני משלך.

אתה יכול אפילו ללכת צעד קדימה על ידי ייצור ומכירה של מוצרים ייחודיים משלך והפעלת העסק שלך דרך ערוץ היוטיוב שלך, כמו ש-Luxy Hair עשתה כדי למכור את תוספות השיער שלה עם מדריכי וידאו הקשורים לשיער.

בתור יוטיובר שכבר הרוויח קהל, יהיו לך שני יתרונות מלכתחילה שבעלי חנויות אחרים יקנאו בהם:

  1. מנוע תוכן שמוביל בעקביות תנועה לחנות שלך
  2. האמון של הקהל שלך, אותו הרווחת על ידי הגשת לו באופן קבוע מותג תוכן משלך בחינם

3. מימון המונים לפרויקט היצירתי הבא שלך

כאשר כסף הוא כל מה שעומד בין רעיון לביצוע שלו, מימון המונים הוא דרך טובה להגשים אותו.

בין אם אתה צריך עזרה בקניית ציוד טוב יותר, העסקת שחקנים או כיסוי עלויות הפקה אחרות, אתה יכול לקרוא לקהל שלך ולקהילת מימון ההמונים להצטרף, אם הרעיון שלך משכנע מספיק.

פרויקטים יצירתיים מוצלחים רבים במימון המונים נוטים להציע נקודת מבט או "טריילר" שמרגש אנשים, אז שקול לצלם סרטון שמסביר את הפרויקט שלך או להציע טעימה של איך הוא יראה, כמו קיקסטארטר פופולרי זה לקונג זעם , א. סרט קצר שעושה כבוד לסרטי פעולה משנות ה-80.

King fury crowdfunding campaign

אתרי מימון המונים פופולריים עם רקורד מוכח של קמפיינים של יוטיוברים כוללים:

  • קיקסטארטר . אחד מאתרי מימון ההמונים הידועים ביותר, מצוין למימון מוצרים מגניבים ופרויקטים יצירתיים. הקפד להגדיר יעד מימון בר השגה כי אתה תבטיח אותו רק אם אתה באמת עומד ביעד שהצבת.
  • אינדיגוגו . אלטרנטיבה של קיקסטארטר המציעה אפשרויות מימון גמישות יותר.

4. תן לקהל שלך לתמוך בעבודה שלך באמצעות "מימון מעריצים"

בדומה למימון המונים של פרויקט, אתה יכול גם להקים זרמי "מימון אוהדים" למקור תרומות מהקהל שלך.

כיוצר, אתה תורם את קולך לאינטרנט מבלי להכריח את הקהל שלך לשלם עבור הכניסה. לכן, אם אתה מציע תוכן טוב, ייתכן שהקהל שלך נוטה לתמוך בך באופן שוטף.

פלטפורמות רבות למציאת מעריצים מציעות ליוצרים מקום נוסף עבור אנשים לגלות את התוכן שלהם ודרך למשוך את הקהל הנאמן ביותר שלהם ולתגמל אותם על תמיכתם.

wait buy why patreon

Wait But Why יוצר תוכן כתוב ארוך יותר מאשר סרטוני YouTube, אבל הוא דוגמה מצוינת לקבלת תמיכה מקהילת Patreon.

אם תבחר במסלול מימון המונים, הקפד לעקוב אחר כמה שיטות עבודה מומלצות. ראשית, צור שקיפות סביב אופן הוצאת הכסף. זה יגרום לקהל המעריצים שלך להשקיע בסיפור או במשימה שלך, והם ממש יקנו את הערך של התוכן שלך.

שנית, הציעו תגמולים מפתים עבור התחייבויות טובות יותר. ככל שאתה יכול לגרום לתורמים להרגיש שהם מקבלים משהו בלעדי בגלל היותך מעריץ נאמן, כך גדל הסיכוי שתקבל תרומות והבטחות גבוהות יותר.

כמה אפשרויות פופולריות למימון אוהדים כוללות:

  • הסופר צ'אט של YouTube . Super Chat היא תכונה המשמשת בעת ביצוע סטרימינג בשידור חי ב-YouTube. זה מאפשר לך ליצור צנצנת טיפים עבור הצופים שלך לתרום בכל פעם ובכל כמה שמתחשק להם לתרום. יהיה עליך להגדיר את חשבון YouTube שלך לפרסום, כמתואר לעיל.
  • חברות בערוץ . חברות בערוץ מאפשרות לצופים לתמוך בערוץ שלך באמצעות תשלומים חודשיים בתמורה להטבות לחברים בלבד. בדומה ל-Super Chat, עליך להיות חלק מתוכנית השותפים של YouTube כדי לגשת לתכונה זו.
  • פטראון . פלטפורמת החברות שמקלה על יוצרים לקבל תשלום. מעריצים יכולים להירשם ליוצרים האהובים עליהם במחיר נמוך של דולר לחודש ולקבל תגמולים בלעדיים.
  • טיפי . פלטפורמה זו מאפשרת לך לקבל שילוב של תרומות חד פעמיות וחוזרות כאחד.
  • קנה לי קפה . Buy Me A Coffee מאפשר ליוצרים ולאמנים לקבל תרומות ודמי חבר מהמעריצים שלהם. זה מכונה "אלטרנטיבה מספר 1 של פטראון", עם למעלה מ-300,000 יוצרים. ההבדלים הם שקל יותר לקבל תשלומים עם Buy Me A Coffee, יש עמלה קבועה של 5% עבור כל התכונות (לעומת עד 12% עבור Patreon), והתשלומים הם מיידיים.

5. תן רישיון לתוכן שלך למדיה

אם יצא לך ליצור סרטון ויראלי עם משיכה המונית – נגיד, קליפ מצחיק שמציג את הכלב שלך – אתה יכול לתת רישיון לתוכן שלך בתמורה לכסף.

ערוצי חדשות בטלוויזיה, תוכניות בוקר, אתרי חדשות מקוונים ויוצרים אחרים עשויים לפנות לגבי זכויות השימוש בסרטונים שלך אם הם יהפכו לוויראליים.

אתה יכול גם לרשום את הסרטונים שלך בשוק, כגון Trusted Media Brands, שבו התוכן שלך יהיה קל יותר לאנשים הנכונים למצוא ולרכוש.

content licensing

כשהסרטון הזה של אישה לובשת מסיכת צ'ובקה הפך לוויראלי, טונות של כלי תקשורת רצו להיכנס.

6. עבודה עם מותגים כמשפיען

מותגים משקיעים יותר ויותר בשיווק משפיענים ובחסויות, ומוציאים את תקציבי הפרסום הגדולים בדרך כלל על משפיענים שכבר זכו לנאמנות הקהל שלהם.

זה יוצר הזדמנות ענקית עבורך כיוצר אם אתה יכול לנהל משא ומתן על העסקאות הנכונות.

ברנדן גאהאן, מומחה שיווק ומשפיע ב-YouTube, ממליץ לקבוע את התשלום הבסיסי הקבוע שלך על ידי הסתכלות על מספר הצפיות שהסרטונים שלך מקבלים בדרך כלל והכפלתו ב-$0.05 עד $0.15 לצפייה (שזה בערך מה שמותגים רבים מוכנים לשלם עבור צפיות באמצעות מודעות YouTube).

לפי נתונים מ-WebFX, המחירים הפוטנציאליים לשיווק משפיענים ב-YouTube הם:

  • 200 דולר לסרטון ליוטיובר עם 10,000 מנויים
  • 2,000 דולר לסרטון ליוטיובר עם 100,000 מנויים
  • $20,000 לסרטון ליוטיובר עם 1,000,000 מנויים

בהתאם למינוף שלך – הדמוגרפיה של הקהל שלך, איכות התוכן ועד כמה הנישה שלך ייחודית ורווחית – אולי תוכל לנהל משא ומתן על עסקה טובה יותר אם המותג מתאים.

המפתח בעת שיתוף פעולה בתוכן ממומן על ידי מותג הוא להיות שקוף לגביו, לא לאשר שום דבר שאתה לא באמת אוהב או מאמין בו, ולהיות מודע לקהל שלך לגבי הסיבה שאתה עושה את זה.

הנה רק קומץ ממקומות המשפיענים הרבים שתוכלו להוסיף אליהם את הערוץ שלכם ולהתגלות על ידי מותגים גדולים וקטנים כאחד:

  • האזנת קהל . השלם "משימות" קטנות של יצירת תוכן בתמורה לכסף ותגמולים אחרים. אין הגבלה על כמה עוקבים אתה צריך להצטרף.
  • השפעה . פלטפורמת משפיענים בקנה מידה מלא עם מסד נתונים של למעלה מ-3 מיליון משפיענים. לקוחות יכולים לחפש באמצעות Upfluence כדי למצוא יוצרים לפי מילת מפתח וליצור איתם קשר כדי ליצור שותפות.

חלק משוק המשפיענים מציעים לך מוצרים בחינם, בעוד שאחרים ידועים בכך שיש להם מותגים גדולים שמוכנים לשלם יותר. נצל את ההזדמנויות המתאימות ביותר לצרכים שלך, אבל רשום את עצמך במקומות רבים ככל שתוכל כדי להבטיח נראות מקסימלית לערוץ שלך.

7. הפוך למשווק שותפים

שיווק שותפים מתייחס להרוויח עמלה על ידי קידום מוצר או שירות מתוצרת מותג אחר. אתה יכול להיות משווק שותפים של מותגים ולכלול מיקומי מוצרים, המלצות או סוגים אחרים של תוכן. עם זאת, עליך לחשוף את השותפויות לצופים בסרטונים שלך.

זה עובד טוב במיוחד אם אתה מבקר מוצרים כחלק מערוץ היוטיוב שלך. מכיוון שאין סיכון כרוך בקצה המותג (הם משלמים רק כאשר הם מבצעים מכירות), בדרך כלל יש רף נמוך להתחיל.

תוכניות שותפים פופולריות כוללות את ClickBank (1% עד 75% עמלה, תלוי במה שהספק קובע) ואת רשת השותפים של אמזון (עד 10% לכל מכירה). אתה יכול גם לפנות למותגים בנישה שלך שמפעילים תוכניות שותפים משלהם, דבר שאינו נדיר בתחום המסחר האלקטרוני.

רשימת קריאה בחינם: טיפים וטריקים לשיווק וידאו

שיווק בווידאו הוא כלי רב עוצמה שלא תוכל להרשות לעצמך להתעלם ממנו. קבל קורס מזורז עם הרשימה החינמית והאוצרת שלנו של מאמרים בעלי השפעה רבה.

כמה צפיות צריך ביוטיוב כדי להרוויח כסף?

ערוץ יוטיוב ממוצע יכול לקבל כ-$18 לכל 1,000 צפיות במודעות, השווה בסביבות $3 עד $5 לצפייה בסרטון, על פי נתונים של Influencer Marketing Hub.

מספר הצפיות שאתה מקבל אינו תואם להכנסה שהרווחת. אם הסרטון שלך מקבל אלפי צפיות אבל אף אחד לא צופה או לוחץ על המודעה, לא תרוויח כסף. הסיבה לכך היא הקריטריונים של YouTube לחיוב מפרסמים: צופה חייב ללחוץ על מודעה או לצפות במודעת הווידאו במלואה (10, 15 או 30 שניות) כדי שתקבל תשלום.

כמה מנויים אתה צריך ב-YouTube כדי להרוויח כסף?

כדי להתחיל להרוויח כסף ישירות דרך YouTube, אתה חייב להיות לפחות 1,000 מנויים ו-4,000 שעות צפייה בשנה האחרונה. ברגע שתגיע לזה, תוכל להגיש בקשה לתוכנית השותפים של YouTube ולהפיק רווחים מהערוץ שלך באמצעות מודעות, מינויים וחברות בערוץ.

תחום אחד שבו אתה יכול להרוויח כסף בתור מתחיל עם מספר קטן של מנויים הוא שיווק שותפים. נישות כמו ביקורות מזון, פתיחת מוצרים ורשימות [X] מובילות הן נושאים פופולריים עבור יוטיוברים. אתה יכול להרוויח כסף כאשר הם רוכשים מוצרים שותפים מהסרטון שלך, לעומת קליק על מודעה או צפייה בסרטון.

כמה כסף מרוויחים יוטיוברים בשנה?

לחמשת היוטיוברים המובילים נכון לינואר 2021 יש עשרות מיליוני עוקבים כל אחד. החשבונות כוללים את MrBeast, Jake Paul, Markiplier, Rhett and Link, ו-Unspeakable. היוטיוברים האלה מרוויחים יותר מ-28.5 מיליון דולר בשנה דרך הערוצים שלהם. בעוד שמה שהם מרוויחים הוא עצום, חשבונות קטנים יותר עדיין יכולים להתפרנס ביוטיוב.

קחו למשל את ערוץ היוטיוב של ג'סטין לקונטה. יש לה 913,000 מנויים ו-91 מיליון צפיות בסרטונים בערוץ שלה, מה שעוזר לאנשים להתלבש טוב יותר ולהבין אופנה. פרט להכנסות ממודעות, סך הרווחים המשוערים שלה עומדים על כ-259,304 דולר, ומרוויחים 979 דולר לסרטון בממוצע, על פי מחשבון הכסף של Influencer Marketing Hub של YouTube.

youtube estimated earnings

בהתבסס על המספרים המשוערים הללו, ג'סטין יכולה להתפרנס מערוץ היוטיוב שלה על ידי פרסום סרטון אחד או שניים בשבוע. חשוב לציין שמדובר בהערכות בלבד. ייתכן שג'סטין מרוויחה יותר או פחות מהמספרים שלמעלה, בהתאם לאסטרטגיות המונטיזציה של YouTube שהיא משתמשת בה עבור העסק שלה.

איך יוטיוברים מקבלים תשלום?

נתונים מפורבס מראים שהמרוויחים המובילים ביוטיוב מרוויחים 50% מההכנסה השנתית שלהם מפרסומות. אתה יכול להגדיר חשבון AdSense ולאפשר מונטיזציה לאחר יצירת ערוץ YouTube. אתה מקבל תשלום רק ברגע שאתה מגיע ל-$100 בחשבון AdSense שלך.

ניתן לייצר רווחים מערוצי YouTube גם אם אין להם מיליוני מנויים. פוטנציאל ההשתכרות שלך לא נקבע רק על פי מספר המנויים והצפיות שיש לך, אלא גם על פי רמת המעורבות שאתה מייצר, הנישה שאליה אתה פונה ואפיקי ההכנסה שאתה בוחן. זה לא אומר שמספר המנויים לא משנה – עיין בטיפים שלנו כדי להשיג יותר מנויים ב-YouTube.

שנית, רשימה זו של 10 המרוויחים המובילים עשויה לתת לך את הרושם שמיליוני הדולרים שהתקבלו מגיעים ישירות מיוטיוב. למעשה, לכל אחד מהערוצים הללו יש קו סחורה משלו. ערוצים אלה מצאו ובנו קודם את הקהל שלהם, לפני שהשיקו סחורה משלהם. אם להרוויח כסף ב-YouTube הוא בתוכנית השיווק שלך, הצעד הראשון הוא זהה לכולם: הבנה ברורה של קהל היעד שלך.

טיפים למכירה ביוטיוב

רבות מהאסטרטגיות לעיל למונטיזציה כוללות קידום מוצרים או קמפיינים (למשל, מימון המונים של סדרת סרטונים). אבל תרצו לוודא שהמבצעים שלכם לא יחבלו בשלמות התוכן האיכותי שלכם.

"למכור" הוא דאגה אמיתית עבור הרבה יוצרים. אבל אם לעולם לא תבקש, לעולם לא תקבל. ישנם מספר "מיקומים" שתוכלו לבחור מהם לקידום מוצרים או קמפיינים.

הבן את הקהל שלך ביוטיוב

בניית קהל משלך מעמידה אותך בעמדה מצוינת לייצר רווח מתוכן במגוון דרכים. אבל תוכל לנצל את מלוא ההזדמנויות שיש לך רק אם אתה מבין את הרכב הקהל שלך.

עבור יוטיוברים רבים המעוניינים לייצר רווחים, ככל שהערוץ שלכם יהיה יותר נישתי, כך תהיו במצב טוב יותר לעבוד עם מותגים המחפשים למקד לקהלים ספציפיים (עוד על כך בהמשך).

כדאי לשים לב היטב ל:

  • המין של הקהל שלך, כדי לראות אם הוא נוטה לכיוון קבוצה מסוימת
  • טווח הגילאים שרוב הקהל שלך נופל אליו
  • המיקום הגיאוגרפי – מדינות או ערים – שבו צופים בסרטונים שלך
  • המעורבות הכוללת של הקהל שלך, או "זמן צפייה"

עם המידע הדמוגרפי הזה בהישג יד, תהיה לך הבנה טובה יותר של הקהל שלך ותוכל לעבוד טוב יותר עם מותגים. ניתן לשלוף את כל התובנה הדמוגרפית מניתוח YouTube שלך, אבל כדי להשוות את הערוץ שלך עם אחרים, נסה כלי כמו Social Blade.

הקלט קריאה לפעולה בסרטונים שלך

"אם אהבת את הסרטון הזה, לחץ על כפתור הלייק והירשם כמנוי."

יוטיוברים רבים כוללים קריאה לפעולה בכיוון זה בסוף הסרטונים שלהם כדי להגדיל את מספר הצופים שלהם. על ידי הצעת הפעולה המיועדת שאתה רוצה שהם יבצעו, יש סיכוי גבוה יותר שהקהל שלך יבצע אותה.

אתה יכול להתאים גישה זו כדי להפנות את תשומת הלב של הקהל שלך להזדמנות יצירת הכנסה.

הוסף כרטיסי YouTube מתוזמנים היטב לסרטונים שלך

בין אם זה חלק מהעסקה שלך עם מותג או שאתה מקדם מוצרים משלך, כרטיסי YouTube מציעים דרך מושכת את העין למשוך את תשומת הלב של צופים מעורבים.

אתה יכול להגדיר אותם לצוץ בדיוק ברגע הנכון, כשהם הכי רלוונטיים והכי פחות מסיחים את הדעת, כדי להגביר את ההשפעה שלהם.

youtube cards examples

הוסף קישורים בתיאורי הסרטון שלך

אתה יכול להעביר את הצופים אל החנות שלך, דף Patreon, מסע פרסום Kickstarter, או חלק אחר ממוקד הכנסה של הנוכחות המקוונת שלך על ידי הוספת קישורים לתיאורי הסרטון שלך.

unbox therapy on youtube example

אם אתה יוצר וידאו שרוצה להתמקד ביצירת הכנסות כמשווק שותפים, עיין ב-Unbox Therapy. Unbox Therapy מתמחה בביקורות על מוצרים, והיא משתמשת בקישורי שותפים בתיאורי הסרטונים שלה כדי להרוויח כסף דרך קהלי YouTube.

אם אתה יוצר סרטונים על המוצרים שלך ובבעלותך או מנהל חנות Shopify, אתה יכול לתמרץ לקוחות חדשים לקנות את המוצרים שלך עם מבצעים או הנחות של "קנה X קבל Y".

קדם את ההצעה שלך בפלטפורמות אחרות

זה שהתוכן שלך מתארח ב-YouTube לא אומר שאתה לא צריך לנצל את כל ערוצי ההפצה האחרים שקיימים.

הפיצו את הבשורה על קמפיינים חדשים או הנחות בטוויטר, בפייסבוק ובכל פרופיל אחר שבבעלותכם.

ככל שהמסר שלך נמצא במספר מקומות, כך גדל הסיכוי שהוא ייראה. אז זה תמיד רעיון טוב להגדיל את העוקבים שלך מעבר ל-YouTube עם שיווק במדיה חברתית.

עלייתו של "YouTubpreneur"

מה שמאלץ את רוב היוצרים ליצור הוא רק לעתים רחוקות כסף. זו המחשבה ליצור משהו שהעולם ייהנה ממנו. יוטיוברים מפורסמים רבים התחילו בהתחלות צנועות, כמו PewDiePie, שיצר תוכן על פרשנויות שלו משחק במשחקי וידאו.

אבל למרבה האירוניה, זה שם אותם בעמדה מצוינת להרוויח כסף בעולם אובססיבי לתוכן.

בעוד שהחלק הקשה עבור עסקים רבים הוא להשיג ולשמר את תשומת הלב של הקהל שלהם, יוטיוברים כבר הבינו את הקטע הזה.

כל מה שנותר הוא להיות יצירתי ולתעל את הדחף היזמי כדי לחקור רעיונות איך אתה בוחר לייצר רווחים מהקהל שלך ומהתשוקה שלך.


מוכן ליצור את העסק שלך? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

להרוויח כסף ב-YouTube שאלות נפוצות

כמה צפיות ביוטיוב נדרשות כדי להרוויח 1,000 דולר?

בהתבסס על ממוצעים בתעשייה, תזדקק לכ-500,000 צפיות כדי להרוויח $1,000 ממודעות. המחיר לאלף (CPM) מסתבר להיות $2 לכל 1,000 הופעות.

האם אתה מקבל תשלום עבור העלאת סרטונים ליוטיוב?

יוצרי תוכן אינם מקבלים תשלום על ידי YouTube עבור הסרטונים שהם מעלים. כמו כן, לא ניתן לייצר רווחים מסרטונים כברירת מחדל. כדי שתוכל להתחיל להרוויח כסף ב-YouTube, עליך להפעיל מונטיזציה בהגדרות חשבון YouTube שלך. משם, יש לך אפשרויות להצטרף לתוכנית השותפים של YouTube או להציג את הסרטונים שלך ב-YouTube Premium.

איך יוטיוברים מרוויחים כסף ביוטיוב?

  1. הצטרף לתוכנית השותפים של YouTube
  2. למכור מוצרים או סחורה
  3. מימון המונים
  4. מימון אוהדים
  5. רישיון תוכן למדיה
  6. עבודה עם מותגים כמשפיען
  7. הפוך למשווק שותפים

איך אתה יכול להרוויח כסף ביוטיוב מבלי ליצור סרטונים?

הדרך היחידה להרוויח כסף מיוטיוב מבלי לייצר סרטונים היא לעשות שימוש חוזר בתוכן של יוצרים אחרים. ל-YouTube יש ספריית סרטונים שנופלים תחת רישיון Creative Commons. רישיון זה מאפשר לך לפרסם תוכן של אנשים אחרים ולהרוויח ממנו כסף. אם אתה מוצא סרטון עם רישיון CC-BY, אתה יכול להשתמש בו ולהתאים אותו לפי טעמך.

How to make money on YouTube

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button