רעיונות לעסקים

איך לכתוב מיילים קרים שמקבלים תגובות

האם טעמת את התסכול שמגיע עם כתיבת מיילים קרים שלעולם לא מקבלים תגובות? אולי אפילו עשית כל מה שאתה יודע לעשות אבל לא ראית שום שיפור. זה הזמן ללמוד איך לכתוב אימיילים קרים שהם מהמם ומקבלים תגובות כל הזמן.

אבל קודם כל, הקדמה קצרה לעולם של אימייל קר…

מהו Cold Email Marketing?

אימייל קר הוא סוג של שיווק בדוא"ל שבו אתה משתמש כדי להשיג יעדים עסקיים כמו רכישת לידים, קידום המוצר שלך וכו'.

זוהי דרך לתקשר באמצעות מיילים עם אנשים ספציפיים. עם שיווק קר בדוא"ל, המטרה היא לנהל שיחה עסקית עם לקוח פוטנציאלי, כפי שניתן לראות להלן.

Cold emailing

מָקוֹר

הסיבה שהם נקראים מיילים קרים היא כי הם נשלחים לאנשים שלא יצרתם איתם קשר, וללא רשותם. משמעות הדבר היא שלשולח ולנמען בדרך כלל אין שום קשר לפני המייל.

דוא"ל מסוג זה מיועד לאינטראקציות הקשורות לעסקים ולא אמור להיות פולשני.

הודעות דוא"ל קרות אינן זהות להודעות דואר זבל. אימיילים קרים, שלא כמו דואר זבל, מותאמים כך שיהיו מועילים ישירות לאנשים או לעסקים שמקבלים אותם. תסתכל על זה ככה; מיילים קרים מותאמים אישית ורלוונטיים לנמען בעוד שהודעות דואר זבל אינן, ולכן כמעט ולא רלוונטיות למקבל. .

איך תדעו שפניית הדוא"ל הקרה שלכם מצליחה? כאשר יצרת מספיק עניין מצד הלקוחות הפוטנציאליים שלך כדי לעורר תגובה שתניע את מה שבתקווה יוליד מערכת יחסים עסקית מוצלחת. במילים פשוטות, האימייל הקר שלך מצליח כאשר אתה מקבל תוצאה שמעדיפה את העסק שלך.

באיזו מידה משתמשים בשיווק בדוא"ל קר?

אתה יכול להשתמש בשיווק אימייל קר למספר דברים. היישומים שלה אינם מוגבלים רק לניסיון למכור מוצרים ושירותים. להלן 4 דרכים עיקריות בהן תוכל להשתמש בשיווק קר בעסק שלך:

1. לבנות מערכות יחסים

דרך מצוינת לגרום לשיווק קר לעבוד עבורך היא להשתמש בו כדי לבנות מערכת יחסים עסקית עם הלקוח הפוטנציאלי שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי שליחת מייל היכרות תחילה.

באמצעות דוא"ל היכרות, אתה יכול לספר ללקוח הפוטנציאלי שלך מה אתה עושה ולמה אתה חושב שהם ייהנו ממה שיש לך להציע. כמשווק עסקי או בעלים ששואף למכור את העסק שלך, אתה יכול לבנות מערכת יחסים מתמשכת עם אסטרטגיית שיווק זו.

דוא"ל קר מבוא צריך לכלול:

  • השם שלך,
  • שם החברה שלך,
  • השירותים שאתה מספק,
  • כיצד הם מועילים ללקוח הפוטנציאלי שלך כאדם פרטי או חברה.

הנה תבנית שאולי תרצה להשתמש:

היי (שם הלקוח הפוטנציאלי),

שמי הוא (השם שלך). אני עומד בראש מחלקת השיווק ב (שם החברה שלך). לאחרונה פיתחנו מוצר ש(מה הוא עושה).

אני מאמין שזה יכול (להזכיר יתרון ייחודי של המוצר שלך).

האם תהיה פתוח לשיחת טלפון (שעה ותאריך) כדי לדון בהמשך כיצד המוצר שלנו יכול לעזור לעסק שלך (להזכיר יתרון כללי קשור)? אם לא, הודע לי על הזמן הטוב הבא, ואשמח להתאים.

תודה על הזמן שלך.

כל טוב,

(השם שלך).

עם זה, אתה תציב את הבסיס לא רק למכירה אלא לקשר עסקי.

2. ליצירת לידים

כשזה מגיע לשיווק, ליד הוא אדם או חברה שמתעניינים במוצר או בשירותים שלך.

אז, מכאן נובע שיצירת לידים היא תהליך של חיפוש אחר אנשים, או לקוחות פוטנציאליים, שעשויים להפוך בסופו של דבר ללקוחות משלמים. זה כרוך גם ביצירת קשר איתם כדי להתחיל קשר עסקי ובסופו של דבר להמיר אותם ללקוחות.

המטרה העיקרית של יצירת לידים היא למלא את משפך המכירות שלך. ישנן מספר דרכים ליצור לידים, אך כדאי לנסות גם אימייל קר.

סיבה נוספת לכך ששליחת אימייל קרה שווה את זה היא שזה עולה כמעט כלום. אתה לא צריך לשלם עבור שירות שיווק בדוא"ל – רק חשבון Gmail שלך יצליח.

יתרה מכך, הודעות דוא"ל קרות מזמינות גם תשובה ישירה מהלקוחות הפוטנציאליים שלך. לדעתנו, זוהי דרך טבעית ויעילה לייצר לידים איכותיים לעסק שלך.

3. מצא כישרונות וצור שותפויות

בין אם אתה מחפש את הכישרונות הטובים ביותר שמתאימים לחברה שלך או להציע את העסק שלך לשותפים פוטנציאליים, אימייל קר הוא האפשרות הטובה ביותר שלך.

בדרך זו, אתה יכול להגיד להם את הערך הספציפי שהם מקבלים בעבודה איתך או בשבילך, לפי המקרה.

4. הזמנה

מיילים קרים אינם מיועדים רק למכירת מוצרים או שירותים. אם יש לך בלוג, פודקאסט או אפילו מקיים סמינר מקוון ואתה רוצה ליידע אנשים נוספים על מה שאתה עושה, אסטרטגיית שיווק זו היא הטובה ביותר עבורך.

למעשה, אתה יכול להגדיל את התנועה ואת הנוכחות בסמינרים מקוונים על ידי שליחת מיילים קרים לאנשים וגופים ארגוניים שסביר להניח שיתעניינו בנישה שלך.

כיצד לכתוב מיילים קרים ביעילות

מיילים קרים הם נושא רגיש. רוב האנשים נרתעים מהם.

הסיבה הנפוצה ביותר היא הפחד להתעלם. ותאמין לי, סביר להניח שתתעלם.

אבל האם אתה יודע שהודעות דוא"ל קרות יכולות לתת לך את התוצאות השיווקיות הטובות ביותר בשימוש נכון?

עם זאת, כדי להצליח בכך ולמנוע בזבוז זמן, אתה צריך לדעת את אמנות כתיבת האימיילים הקרים. צעד אחד שגוי, והאימייל שלך עלול להגיע לתיקיית הספאם המעצבנת.

כדי לעזור לך ליצור אימיילים קרים שישברו את הקרח (משחק מילים לא מכוון) בינך לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלך, אספנו עבורך כמה טיפים בונים.

כמובן, טיפים אלו אינם חקוקים באבן, שכן אין כללים קבועים לכתיבת המייל הקר המושלם. אבל ניסיון של אסטרטגיות שונות יגרום לך לחתוך את זה.

אם יש לך נוסחה שכבר עובדת בשבילך, זה בסדר. אבל לא יזיק להוסיף את הטיפים שאשתף כאן.

המטרה? כדי לעזור לך לחקור באופן מלא את הפוטנציאל האמיתי של שליחת אימייל קרה.

1. הגדר את המטרות שלך

הצעד הראשון ליצירת הסבר מוצלח בדוא"ל הוא זיהוי וניסוח המטרה שלך. המטרה שלך יכולה להשתנות מבניית רשת סביב המותג שלך ועד למציאת שותף עסקי לעבוד איתו.

כאדם פרטי או כצוות של משווקים, חיוני שתציין מה אתה רוצה להשיג, תבין את זה, ואם אתה יכול, תכתוב את זה. כך תוכלו לבנות את מסע הפרסום הקר שלכם באימייל ולהתארגן מחדש בעת הצורך.

2. בחר בזהירות את הלקוחות הפוטנציאליים שלך

הצעד הראשון לכתיבת מיילים קרים שמקבלים תגובות הוא הכרת הלקוחות הפוטנציאליים שלך. עשו את בדיקת הנאותות שלכם כדי להבטיח שהשירותים שאתם מספקים יועילו להם.

אין טעם להציע מוצר המיועד לעובד מרוחק לתשע עד חמש, למשל. מה לעשות? סנן את כל רשימת התפוצה שלך וצמצם את קהל היעד שלך עד שתרגיש שאתה מכיר אותו באופן אישי.

בחר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך בקפידה, לא באקראי. כדאי להכיר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך- דע מה הם עושים, את מיקומם בחברה שאיתה אתה רוצה לעבוד במידת הצורך וכו'. זה יעזור לך להגדיל את הסיכוי שלך לקבל תגובות למיילים הקרים שלך.

3. הצג את עצמך

אל תהיה צל. הלקוחות הפוטנציאליים שלך ירגישו הרבה יותר טוב אם הם יודעים מי אתה ומדוע יצרת איתם קשר.

ההזדמנות הראשונה שתהיה לך להציג את עצמך נמצאת בשורה הראשונה של האימייל שלך. תן לקו הזה לתת ללקוחות הפוטנציאליים שלך מידע חשוב עליך ועל החברה שלך במבט ראשון.

זהו הרושם הראשון שלך על הלקוח הפוטנציאלי וזה יעזור לך ליצור ולתחזק מערכת יחסים.

נהוג שללקוחות הפוטנציאליים שלך תהיה זהירות ראשונית – גם אם קלה – לגבי אימייל מוזר בתיבת הדואר הנכנס שלהם. קו ההיכרות שלך ייתן לך הזדמנות לרכוש את אמונם ולהניח אותם בנחת – מספיק כדי לגרום להם לקרוא את הדוא"ל שלך עוד יותר.

מה עליך לכלול בשורה הראשונה של האימייל שלך?

השם הפרטי שלך. או אולי אחרון. אולי שניהם. גם שם החברה שלך יתאים. רק מה שמעניין מספיק כדי למשוך את תשומת הלב שלהם ישירות מהקופסה.

רוצה טריק בונוס שעובד? לפני שליחת האימייל הקר שלך, הנח אותו מעט אם אתה יכול. כשתחזור לזה, הכנס את עצמך לנעליים של הלקוחות הפוטנציאליים שלך וקרא שוב את הדוא"ל שלך, אבל הפעם עם נקודת מבט חדשה. עד כמה אתה חושב שהם יתרשמו במבט ראשון?

4. שמור את שורת הנושא שלך מעניינת

מרכיב נוסף בדוא"ל הקר שלך שיספר ללקוחות הפוטנציאליים שלך את הדבר הראשון שהם צריכים לדעת עליך הוא הכותרת/שורת הנושא שלך. עליך לשמור על שורת הנושא שלך מקצועית אך מעניינת וקליט.

התאמה אישית של שורות הנושא שלך גם מגדילה את הסיכוי שלך לפתוח את המיילים הקרים שלך. הוספת השם של הלקוח הפוטנציאלי שלך לשורת הנושא שלך יכולה להגדיל את שיעורי פתיחת הדוא"ל הקר שלך בכ-20%. תאמין לי, אתה לא רוצה לפספס את המספר הזה.

שורת הנושא שלך אמורה לתת ללקוח הפוטנציאלי שלך מושג לגבי מה מכיל גוף האימייל שלך. נושא כתוב היטב אמור לעורר עניין של לקוחות פוטנציאליים ברגע שהם רואים אותו. אם שורת הנושא שלך לא מספיק קליטה, היא עלולה להסתיים בפח האשפה. או להישאר לנצח לא פתוח.

לכן, שקול איזו שורת נושא תישמע מבטיחה ללקוח הפוטנציאלי שלך. כמובן שכתיבת המושלם עשויה לקחת כמה ניסיונות ועריכות, אבל בסופו של דבר, זה שווה את זה.

5. שמור את זה קצר ופשוט

אף אחד לא רוצה לקרוא מייל ארוך מדי, במיוחד כשהוא מאדם זר – או מספבוט.

לפיכך, בעת כתיבת אימייל קר, אתה רוצה לשמור אותו קצר, פשוט וקל לעיכול. ככלל אצבע, אל תנסה למכור את המוצרים והשירותים שלך מההתחלה. המטרה שלך צריכה להיות קודם כל להניח את הבסיס לזוגיות.

אני צריך לציין שהמיקוד של האימייל שלך צריך להיות עליהם, ולא אתה? אף אחד לא באמת מעוניין לדעת כמה אתה מדהים, אבל איזה ערך אתה מביא לו.

בנוסף, הראה ללקוחות הפוטנציאליים שלך מדוע אתה חושב שהם צריכים לעבוד איתך. נסו לא להשתמש בהרבה מילים. גלה מיד איך אתה יכול לעזור להם. זכור, המטרה היא לא למכור קשה. במקום זאת, זה ליצור קשר עסקי מתמשך.

6. התאם אישית את ההודעות שלך

התאמה אישית של הודעות האימייל שלך כאילו אתה מכיר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך באופן אישי היא דרך מצוינת להרשים אותם. דבר איתם כאילו אתה מדבר עם מישהו שאתה חבר איתו במשך שנים. אל תהיה מעורפל או רשמי מדי.

ספר להם מה הם עושים וקשר את זה למה שאתה חושב שהם יכולים להפיק תועלת מהחברה שלך.

אתה לא חייב לציין הכל עליהם באימייל שלך. אתה עלול להיתקל בסטוקר, וזה יהיה רע לעסקים. אז, אתה רק רוצה להזכיר את מה שרלוונטי לערך שאתה מציע בדוא"ל שלך.

7. עיין באימייל שלך לפני שאתה שולח

מלבד להבטיח שאתה שולח את האימיילים הקרים שלך לאנשים הנכונים, עליך לבדוק אותם ביסודיות. מילה באיות שגוי, למשל, לא תיראה טוב ללקוח הפוטנציאלי שלך.

ודא שהאימייל הקר שלך נקי משגיאות. קראו ביסודיות ובצעו תיקונים במידת הצורך. ודא שהמייל שלך מציג אותך, מה אתה עושה וכיצד אתה יכול לעזור ללקוח הפוטנציאלי שלך.

ברוב הפעמים, המוח האנושי מדלג בלי כוונה על שגיאות. זו הסיבה שיכול להיות שזה רעיון טוב להשתמש בבודקי איות כמו Grammarly ולבקש עזרה מהצוות, החברים או המשפחה שלך.

8. שלח אימייל מעקב

לפעמים, הלקוחות הפוטנציאליים שלך עשויים להזדקק לדחיפה קטנה ולשכנע אותם כדי להתחיל. זכור לשמור איתם על קשר באמצעות מיילים מעקב.

הדוא"ל הקר הראשוני שלך עשוי לחמם אותם, אך ייתכן שהודעות הדוא"ל הקרות הבאות רק קובעות את העסקה. אז, היו עקביים אך לא דוחפים מדי.

בסך הכל, אין נוסחאות אוניברסליות ידועות שיעזרו לך ליצור את הפנייה המושלמת לדוא"ל קר. כל שעליך לעשות הוא לעבוד עם הטיפים האלה ולהתאים אותם למה שאתה חושב שהוא הטוב ביותר עבור המותג שלך.

דוגמאות לדואר אלקטרוני קר

כדי שתדעו איך נראה מייל קר טיפוסי, אספנו 5 דוגמאות כדי להמחיש את מה שדיברנו עליו עד כה. אל תהסס לקחת מהם רמז או שניים למייל הקר הבא שלך.

1. טיוטת אימייל קרה מהארכיון שלי

How to write cold emails

האימייל הקר הזה הוא פשוט יחסית ומסמן הרבה תיבות. ראשית, הוא מציג את השולח, את המוצר ומיד מזכיר כיצד זה יעזור ללקוח הפוטנציאלי.

בעת כתיבת המיילים הקרים שלך, חשוב להתמקד ביתרונות המוצר שלך ולא בתכונות. זו הדרך הטובה ביותר לשמור על מעורבות הלקוח הפוטנציאלי שלך.

כמו כן, השולח משדר ביטחון בערך המוצר שלו באמצעות האימייל הזה. לפיכך, סיכוי גבוה יותר לקרוא עוד.

לאחר שפירטו קצת יותר על היתרון של הפתרון שלהם ללקוח הפוטנציאלי, הם מיד עוקבים אחריו עם בקשה לפגישה טלפונית. איזו דרך טובה יותר לסיים את האימייל הקר הזה?

2. גישת ההיכרות

Writing cold emails

מָקוֹר

למרות שזוהי יותר תבנית מאשר דוגמה לאימייל קר אמיתי, נראה לך רעיון אחד או שניים שבהם תוכל להשתמש כרמזים. מלכתחילה, השולח קולע מיתון של היכרות עם עבודתו של הלקוח הפוטנציאלי.

לאחר מכן הם מזכירים מיד את נקודת הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, ובכך מעסיקים אותם עוד יותר. השולח עוקב אחר כך באמירה שמרמזת שהמוצר שלו לא סתם ירד מהמדף. לכן, אם אתה יכול להוכיח את הערך של המוצר שלך, בכל האמצעים, עשה זאת.

לאחר מכן, הדוא"ל עטוף בקריאה לפעולה. הקפד תמיד לבקש מהלקוח הפוטנציאלי שלך תגובה בסוף הודעות האימייל שלך. זה מגדיל את הסיכויים שלך לקבל תשובה.

3. הכר את המוצר של הלקוח הפוטנציאלי שלך

Cold emailing

מָקוֹר

כאן, השולח לא מציע רק לקדם את ספרו של הלקוח הפוטנציאלי; הוא גם קרא את זה. זה חכם להכיר את העסק של הלקוח הפוטנציאלי שלך ככל שאתה יכול. זה יעזור לך להתאים את הפתרון שלך במיוחד עבורם.

זה לא חל רק על ספרים. אם אתה משפיע שרוצה לשתף פעולה עם מותג, זו גישה נהדרת לנקוט. הכירו את המוצר שאתם מעוניינים לקדם ודברו ישירות אליו במייל הקר שלכם.

4. ליגות כדורגל וטק?

Cold email marketing

מָקוֹר

תוהה איך כדורגל ופתרון טכנולוגי קשורים? לשולח הזה לקח זמן לחקור את הפוטנציאל שלו עד לליגת הכדורגל האהובה עליהם.

עם פיסת המידע הארצית הזו, הוא יצר אימייל קר יוצא מן הכלל ומותאם אישית במיוחד.

המייל הקר הזה לא יכול אלא לקבל תגובה. אתה לא מסכים?

אולי אתה לא מכיר את ליגת הכדורגל האהובה על הלקוח הפוטנציאלי שלך, אבל אני בטוח שאתה יכול ללמוד עליהם משהו שעוזר לעורר את העניין שלהם.

5. זרקור על נקודת כאב

Cold emailing

מָקוֹר

זהו דוא"ל קר נועז למדי. השולח מרחיב את נקודת הכאב של הלקוח הפוטנציאלי ואינו מקמצן מילים.

הם מגבים את ההצהרות שלהם בסטטיסטיקה שמראה שהם עשו את המחקר שלהם.

טוב שהמייל מסתיים בפתרון ללקוח הפוטנציאלי. בשלב זה, הלקוח הפוטנציאלי כנראה לא יכול לחכות להגיב בכל מקרה.

5 הכלים הטובים ביותר לשיווק אימייל קר

שליחת אימיילים קרים ללקוחות פוטנציאליים יכולה להיות משימה לא פשוטה. זו הסיבה שקיימת תוכנה קרה לשיווק בדוא"ל כדי להקל על כל התהליך. הנה כמה מהטובים ביותר שיעזרו לך עם מסעות הפרסום הקרים שלך לשיווק בדוא"ל:

1. GMass

Gmass

מחפשים תוכנת שיווק אימייל קרה שתוכל להשתמש בה כדי לשלוח מיילים בכמויות גדולות? GMass יכול לעזור לך לעשות בדיוק את זה.

זה מקל על שליחת אימייל קרה עם Gmail. זה כמו שיש לך שירות דוא"ל קר ישירות בחשבון Gmail שלך.

GMass מאפשרת לשלוח מיילים קרים שעוזרים להגדיל את הסיכויים שלך לקבל את התגובות הרצויות לך. זה גם מאפשר לך להתאים אישית את הודעות הדוא"ל הקרות שלך עם אוסף תבניות הדוא"ל הקרות שלו.

הוא מציע גם תכונת אוטומציה מתוזמנת ועוזרת לך לעקוב אחר שיעורי הפתיחה של האימיילים שאתה שולח.

רוצה להשיג GMass? התמחור הסטנדרטי שלו מתחיל ב-$12.95 לחודש.

2. נקר

Woodpecker

נקר הוא עוד כלי תוכנה קרה לשיווק אימייל המאפשר לך לשלוח מיילים קרים מג'ימייל ומ-Microsoft Outlook. הוא משמש בעיקר חברות B2B כדי להתאים אישית, לבצע אוטומציה ולעקוב אחר מסעות המכירות שלהן.

נקר מגיע עם אוסף של תבניות דוא"ל קרות שתוכל להתאים אישית כמו שאתה רוצה. בנוסף, הוא מספק תכונות המאפשרות לך להתאים אישית ולהציג תצוגה מקדימה של הודעות האימייל הקרות שלך לפני שליחתן.

נקר מציעה תוכניות גמישות, כאשר הזולה ביותר היא 39 דולר.

3. למליסט

Lemlist

מחפשים תוכנת אימייל קרה שלא דורשת כרטיס אשראי כדי להתחיל? Lemlist היא התשובה שלך. עם Lemlist, קמפיין האימייל הקר שלך יהפוך לחלק.

יתרה מכך, אם אתה צריך תכונות להתאמה אישית של הודעות הדוא"ל הקרות שלך, אוטומציה של הודעות דוא"ל מעקב ויצירת קשר עם הלידים שלך בכל הערוצים, Lemlist היא הבחירה בשבילך.

מותגים כמו Sumo ו-Comet סומכים על Lemlist, והיא משתלבת בצורה חלקה עם פתרונות דואר אלקטרוני כמו Google, Office365 ו-Exchange. הוא משמש גם כפלטפורמת מעורבות במכירות.

תכונות אלו זמינות במחירים ידידותיים לכיס, כאשר הזול ביותר הוא 29 דולר.

4. Yesware

Yesware

Yesware הוא כלי פרודוקטיביות במכירות שמגיע עם כל מה שאתה צריך כדי לשלוח אימיילים קרים בקלות. יש לו תכונות כמו מעקב דוא"ל, מעקב אחר קבצים מצורפים, קמפיינים מרובי-ערוצים, מתזמן פגישות, תבניות דוא"ל קרות ועוד רבות אחרות.

הוא אמין על ידי Autodesk ו- Groupon ויש לו תכונות מרשימות המאפשרות לך להתחבר ללקוחות הפוטנציאליים שלך ברמה האישית.

Yesware מציעה אפשרות ניסיון בחינם ותוכנית מנוי במחיר נמוך של $15 לחודש.

5. פס

Streak

Streak היא תוכנת מעקב דוא"ל שנותנת לך ניתוח שימושי לגבי אימיילים קרים שאתה שולח ללקוחות הפוטנציאליים שלך.

זה מראה לך מתי וכמה פעמים הדוא"ל שלך נצפה. בדרך זו, אינך צריך להיות בחושך בנוגע למצב הדואר הקר שלך לאחר שהוא נכנס לתיבת הדואר הנכנס של הלקוח הפוטנציאלי שלך.

Streak מספק לך תרשימים ושלל פונקציות אחרות שיעזרו לך בקמפיינים הקרים שלך בדוא"ל. זה קל לשימוש ומספק לך נתונים בזמן אמת.

סיכום

אני מקווה שנהנית לקרוא את זה כמו שאני נהניתי לחבר את זה בשבילך. עכשיו, כשחמושתי אותך בכל מה שאתה צריך לדעת על מיילים קרים וכיצד ליצור אותם, התחל לעבוד ביצירת שלך מיד.

לפני שתעשה זאת, אל תשכח לשתף את הפוסט הזה. אתה בהחלט תעזור למישהו. דבר אחרון: הירשם ל-Adoric כדי לקבל גישה לכלים שיעשו את כל ההבדל שהעסק שלך צריך. זה בחינם, אז אל תהססו!

 

נסה את Adoric בחינם

 

How to write cold emails

abandoned cart recovery email

Christmas popup templates

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button