טיפים לשיווק דיגיטליעבודה מהבית במחשבעבודה מהבית ללא ניסיוןעבודות מהביתרעיונות לעסקים

איך למכור אמנות באינטרנט: המדריך האולטימטיבי

כשסיימתי את בית הספר לאמנות, שלטתי בתורת הצבעים וטכניקות מברשות וקומפוזיציה – אבל לא ידעתי את הדבר הראשון על עסקים. איך אני יכול למכור אמנות באינטרנט? איך אשווק את עצמי? אילו צעדים הייתי צריך לנקוט כדי למכור את האמנות שלי? כיצד עלי לתמחר את העבודה שלי, ומה אדרוש עבור המשלוח? בזמנו, הכלים והערוצים ליוצרים להגברת ולמכירת האמנות שלך באינטרנט כמעט ולא היו קיימים.

כבר בשבוע הראשון שלי כאמן עובד, למדתי שיעור קשה: כדי להצליח באמנות, צריך להצליח גם בעסקים.

האמן המורעב הוא טרופ גוסס. אמנים עצמאיים יכולים לממן את מלאכתם באופן עצמאי על ידי מכירת עבודות ישירות למעריצים שלהם.

כיום, האמן המורעב הוא טרופית גוסס. אמנים עצמאיים יכולים לממן את מלאכתם באופן עצמאי על ידי מכירת עבודות ישירות למעריצים שלהם. אמנם ייצוג גלריה או סוכנים הוא עדיין דרך מצוינת להגיע לקהלים רחבים יותר, לקוחות ארגוניים או קונים עם כיסים עמוקים יותר, אבל זה כבר לא הכרחי כדי להצליח כאמן עובד.

עבור גלריסטים ואוצרים, השינוי באופן שבו אנחנו קונים ומוכרים בשני העשורים האחרונים אפשרו לעסקים האלה לייצג יותר אמנים ולהתרחב למכירת הדפסי אמנות במחירים סבירים באינטרנט כדי להגיע לקהלים גדולים יותר ברחבי העולם.

איך למכור אמנות באינטרנט

Close up of a person's hands painting a landscape with art supplies covering a table
הִתפָּרְצוּת

בין אם אתה יוצר או אוצר שמעוניין להרוויח כסף ממכירת אמנות באינטרנט, המדריך הזה כיצד למכור יצירות אמנות באינטרנט ובאופן אישי הוא בשבילך. התייעצנו עם מומחים ואמנים מצליחים על עצותיהם בכל מה שאתה צריך לדעת כדי למכור את האמנות שלך, משיווק ועד תמחור ועד משלוח. אתה יכול גם להשתמש במדריך זה כדי ללמוד כיצד למכור את התמונות שלך באינטרנט כאמנות.

קיצורי דרך 🎨

  • הכירו את מומחי האמנות
  • מה מתאים לך: מכירת אמנות משלך או מכירת יצירות של אמנים אחרים?
  • איזו אמנות למכור: מקוריות או רפרודוקציות?
  • רפרודוקציות של אמנות: מהדורה פתוחה או מוגבלת?
  • אומנות דפוס ובחירת מדפסות
  • אומנות צילום וסריקה
  • בניית המותג שלך כאמן או אוצר אמנות
  • כיצד לקבוע מחירים קמעונאיים עבור האמנות שלך
  • מכירת אמנות באינטרנט: הקמת החנות שלך
  • ערוצים נוספים למכירת אמנות באינטרנט
  • תערוכות גלריה, חלונות קופצים ואירועים לא מקוונים למכירת אמנות
  • עבודה עם גלריות כדי למכור את האמנות שלך
  • שיווק למותגי אמנות
  • אמנות אריזה ומשלוח
  • בעיות פלגיאט והגנה על זכויות יוצרים בעת מכירת אמנות
  • האמן כיזם

הכירו את מומחי האמנות

פנינו למומחים בעולם האמנות – שני אמנים וגלריסט – מתפרנסים באופן פעיל ממכירת אמנות באינטרנט ושאלנו, "איך מוכרים אמנות באינטרנט?" בין השאר. במדריך זה למכירת יצירות אמנות משלך, האנקדוטות שלהם ישוזרו לעצות מעשיות ומעשיות לכל יזם יצירתי.

Cat Seto, בעלים ואמן, Ferme à Papier

Cat Seto sits in the window of her reatil store
Ferme à Papier

Cat Seto הוא אמן וסופר, והמייסד של Ferme à Papier, סטודיו ובוטיק מבוסס סן פרנסיסקו המייצגים סחורות ייחודיות ממעצבי החוף המערבי עצמאיים. נייר המכתבים שלה הופיעו במספר פרסומים והביאו לה שותפויות עם מותגים כמו Anthropologie ו-Gap. לפני המגיפה, קאט סגרה את זרוע הקמעונאות של העסק שלה כדי להתמקד מחדש ולמצוא מיקום חדש. פשעי השנאה האחרונים המכוונים לקהילת AAPI (אסיה אמריקאית ואיי הפסיפיק) השפיעו על הצורך שלה בשינוי. "החלטתי שאני בזמן ובמקום בעסק שלי שבו האוספים שלי צריכים לייצג נושאים שחשובים לי ולסובבים אותי", היא אומרת.

מריה קמאר, אמנית, Hatecopy

Portrait of Maria Qamar sitting on a bench
עותק שנאה

שים לב למומחה הבא שלנו, במיוחד אם אתה רוצה לדעת מהי הדרך הטובה ביותר למכור ציורים באינטרנט. הידועה ביותר על ידי כינוי האמנית שלה, Hatecopy, מריה קמאר עזבה את קריירת הפרסום שלה כדי להתמקד באמנות כאשר ציורי הפופ ארט שלה החלו להתלקח באינסטגרם. ההצלחה לא קרתה בן לילה. "עשיתי עבודות קבלניות פה ושם", אומרת מריה. "כשאתה מתחיל, אתה מרוויח אפס דולר." העבודה במשרה מלאה שלה, לעומת זאת, לימדה אותה כישורים עסקיים שהיו קריטיים למכירת יצירות האמנות שלה, לעלות על הקרקע ולשיווק עצמה כאמנית. כעת היא עובדת במשרה מלאה על האמנות שלה, ומוכרת יצירות אמנות משלה במספר פורמטים, מהדפסי אמנות ועד סחורה מודפסת. היא גם פרסמה ספר, Trust No Unty , ב-2017.

קן הרמן, אוצר וגלריסט

Portrait of Ken Harman
Artistaday / דיבר אמנות

קן הרמן הוא האיש מאחורי אימפריית האמנות הכוללת את Spoke Art, Hashimoto Contemporary וחברת ההוצאה לאור Paragon Books. יחד, עסקים אלה מייצגים אמנים גלובליים רבים באמצעות גלריות פיזיות, חנויות מקוונות ותערוכות פופ-אפ. בניגוד למריה, לקן לא הייתה הזדמנות לעבור לאט בהתחלה. כשלא הצליח להשיג מיקום פופ-אפ זמני להופעה אוצרת, הוא חתם על חוזה שכירות לשנתיים על חלל. "באמת שלא היו לי אפשרויות אחרות", הוא אומר. "פשוט לחצתי על ההדק."

מה מתאים לך: מכירת אמנות משלך או מכירת יצירות של אמנים אחרים?

ישנן שתי דרכים למכור את האמנות שלך: ליצור או לאצור. קאט בנתה את הקריירה שלה על שניהם על ידי יצירה ומכירה של יצירות משלה וייצוג עבודות של אחרים בבוטיק שלה. איזה מהם מתאים לך? הבה נחקור את שני הדרכים במדריך זה כיצד למכור יצירות אמנות באינטרנט.

Portrait of artist Kelsey Becketts for Spoke Art
האמנית קלסי בקט בסטודיו שלה. דיבר אמנות

כאמן, אתה היוצר, מייצר אמנות ו/או רפרודוקציות מקוריות ומוכר ישירות ללקוחות שלך או בעקיפין דרך גלריה, שותף קמעונאי או סוכן. מעולם לא היה קל יותר לאמנים למכור ישירות, כשכלי יוצרים מתפתחים צצים לכאורה מדי יום. בהתאם לסגנון ולמדיום שלך, בחר ערוץ מכירה שבו הקהל הרצוי שלך מסתובב. זו ללא ספק הדרך הקלה ביותר למכור אמנות באינטרנט עבור רבים.

מריה מנהלת חנות מקוונת משלה, שבה היא מוכרת הדפסים וסחורה, מחסלת את המתווך ושומרת על עלויות נמוכות. אבל היא גם נשענת על מערכות יחסים עם גלריות מנוסות לצורך תצוגה ומכירה של יצירות אמנות משלה. אם אתה לומד כיצד למכור את האמנות שלך, שים לב שגלריות יכולות לחשוף את העבודה שלך לקהלים חדשים. ייתכן גם שתהיה להם גישה למשאבים ולאנשי מקצוע שיעזרו לקדם, להציג, לטפל ולשלוח יצירות אמנות.

עוֹזֵר לְכּוֹמֶר

Spoke Art gallery space
גלריות יכולות לחשוף את העבודה שלך לקהלים חדשים ולהרחיב את טווח ההגעה שלך. דיבר אמנות

אם אתה אישית לא אמן אבל יש לך עין גדולה ואהבה לעולם האמנות, אתה עדיין יכול להיכנס למשחק של מכירת אמנות כאוצר. חלק מהאמנים עשויים להיות חסרי עניין בשיווק או בפיתוח הדרך הטובה ביותר למכור אמנות באינטרנט ובמקום זאת להסתמך על גלריסטים, אוצרים ושותפים קמעונאיים כדי לטפל בהיבט זה של העסק. כשותף לאמנים, אתה מרוויח אחוזים ממחיר המכירה בתמורה לידע והשירות העסקי שלך.

ישנן מספר דרכים לעבוד עם אמנים כדי להבין מהי הדרך הטובה ביותר למכור אמנות באינטרנט עבורך – בין אם זה מכירת יצירות מקוריות או הדפסים לרישיון יצירות שיודפסו על סחורה או שישמשו בהוצאה לאור. "רוב הגלריות מציעות חלוקת משלוחים בסטנדרט של 50% עבור אמנות מקורית", אומר קן. "האמן מספק את יצירות האמנות, אנחנו עושים כמיטב יכולתנו למכור אותה." ספוק גם מפעילה חנות דפוס משלה, ומוכרת הדפסים בהיקף מוגבל של יצירות של האמנים שהיא מייצגת – ומציעה מגוון רחב של נקודות מחיר למעריצים שלהם.

איזו אמנות למכור: מקוריות או רפרודוקציות?

כאמן, אתה יכול לבחור למכור את האמנות שלך, רפרודוקציות של יצירה זו או שניהם. הדרך הטובה ביותר למכור אמנות באינטרנט תהיה תלויה באופי האמנות שלך ובמדיום שבחרת. אמנים יפים המשתמשים במדיומים קלאסיים ומוכרים בנקודות מחיר גבוהות עשויים לבחור למכור רק יצירות מקוריות, למשל, בעוד שאמנות דיגיטלית, שניתן לשכפל ללא אובדן איכות, היא נהדרת עבור הדפסים ומרצ'ינג. עם זאת, לרוב האמנות שנוצרה במדיומים דו-ממדיים יש מספר אפשרויות ליצירת מכירות בלתי מוגבלות על יצירה אחת.

🎨 שקול את האפשרויות הבאות בעת קביעת הדרך הטובה ביותר למכור את האמנות שלך באינטרנט:

  • אמנות מקורית כגון ציורים, רישומים, איורים (הערה: ניתן למכור גם את האמנות המקורית וגם הדפסים של אותה עבודה.)
  • הדפסים במהדורה מוגבלת או פתוחה (ממוסגר, לא ממוסגר או הדפסים על קנבס)
  • הורדות דיגיטליות (טפטים שולחניים, תבניות, אמנות הדפסה בבית וכו')
  • אמנות מותאמת אישית שנעשתה לפי הזמנה מבקשת לקוח או בהזמנת בית עסק (הערה: בדרך כלל, אמנות זו תהיה יחידה במינה ולא תימכר שוב כשעתוק.)
  • סחורה (האמנות שלך מודפסת על כובעים, ספלים, חולצות טריקו, סיכות אמייל, כרטיסי ברכה, כלי כתיבה וכו')
  • הדפסות חוזרות על בד, נייר עטיפה או טפט
  • רישוי עבודות למותגים או פרסומים אחרים (מעולה למאיירים וצלמים)
  • שיתופי פעולה עם מותגים (אוסף מוגבל הנמכר דרך החנות של המותג השותף)
An illustrated greeting card
כלי כתיבה וכרטיסי ברכה הם רק חלק מהמוצרים שאתה יכול למכור הכוללים את האמנות שלך. Ferme à Papier

מדיומים מסוימים, כמו פיסול, קשים יותר לשחזור או לשימוש עבור יישומי סחורה – אתה יכול לשקול מסלול אחר אם אתה מעוניין בדרך הקלה ביותר למכור אמנות באינטרנט. אבל עבור אלה שאי אפשר לסרוק ולהדפיס, עדיין יש דרכים לייצר הכנסה נוספת מעיצוב יחיד. לדוגמה, עבודות חימר עשויות להשתמש באותה תבנית כדי ליצור חלקים דומים, וניתן ליצור עיצובים תלת מימדיים שוב ושוב עם מדפסת תלת מימד.

רפרודוקציות של אמנות: מהדורה פתוחה או מוגבלת?

שחזור אמנות על חולצות, ספלים או הדפסי אמנות פירושו שיצירה בודדת יכולה לשאת פרי ללא הגבלה. אם אתם מחפשים איך למכור יצירות אמנות כמו ציורים כהדפסים, יש יתרונות וחסרונות. אתה יכול לבחור למכור מספר בלתי מוגבל של מוצרים (המכונה גם מהדורה פתוחה). עם זאת, חלק מהגלריות, כמו Spoke, בוחרות בדגם במהדורה מוגבלת כאשר אתה מוכר את האמנות שלך (יש רק מספר מסוים של הדפסים המיוצרים) על רבות מהעבודות שהן מייצגות.

ההשפעה דומה מאוד לזו של הצעה לזמן מוגבל – יצירת תחושת מחסור ודחיפות היא אסטרטגיית שיווק מצוינת. עם זאת, עבור קן ההחלטה להגביל את הדפסות הולכת עמוק יותר. "אנחנו עובדים קשה מאוד כדי למצוא דברים שמאוד מיוחדים למכור. יש להתייחס לדברים שהם מיוחדים כאילו הם מיוחדים", הוא אומר. בעוד שספוק יכול להרוויח יותר כסף ממכירת הדפסים במהדורה פתוחה, הבחירה להגביל אותם מוסיפה לערך האמנות.

עם זאת, למהדורה מוגבלת יש חסרונות. "להרבה מהדברים שאנו מוכרים יש ערכי שוק משני", אומר קן, כלומר חלקים במהדורה מוגבלת עשויים להימכר במחירים מנופחים בשוק המכירה החוזרת (חשבו על נעלי ספורט במהדורה מוגבלת) כי הביקוש גבוה. כדי לעזור למזער מכירה חוזרת, Spoke יגביל כמויות של הדפסות מסוימות לכל לקוח. זה גם בנה רשימה שחורה של משווקים ידועים. "לוודא שהמעריצים האמיתיים הם בעצם אלה שמסוגלים להשיג את הדברים שאנו מוכרים היא תמיד בראש סדר העדיפויות", אומר קן.

איך מדפיסים אמנות ובוחרים מדפסות?

An illustrated card sits on a desk with a plant
בחירת חומרי ההדפסה, הטכנולוגיה או השותף הנכונים לאמנות שלך היא שלב חשוב בתהליך. Ferme à Papier

ההבנה כיצד למכור את יצירות האמנות שלך מסתכמת בהיותך ידידותי מאוד עם מדפסת, בין אם זו הזרקת הדיו שלך בבית או חברה שמטפלת במשימה עבורך. ישנן אפשרויות מרובות, מעשה זאת בעצמך ועד ביטול ידיים לחלוטין, כדי לעזור לך למכור הדפסי אמנות וסחורה אחרת לקהל שלך.

הדפסת עשה זאת בעצמך

אפשר להתחיל למכור יצירות אמנות משלך על ידי יצירת הדפסים איכותיים בעצמך עם המדפסת האיכותית של הנייר, הדיו והמשרד הביתי. כאמן חדש, שיטה זו יכולה לשמור על עלויות נמוכות, אבל זו לא הדרך ללכת אם אתה רוצה לדעת איך למכור את האמנות שלך באופן בר קיימא כדי שתוכל להגדיל את הגודל לאורך זמן. "בהתחלה הייתי מדפיסה, אורזת ומעבירה ביד כל פוסטר שהוזמן", אומרת מריה. "בשלב מסוים הווליום הפך כל כך גדול שלא יכולתי לפנות זמן לצייר. ביליתי את כל הימים שלי במשלוח ובמעבר." שיטה זו מוגבלת בדרך כלל למכירת הדפסי אמנות על נייר, אך חלק מהמדפסות המיוחדות עשויות לאפשר לכם להדפיס על נייר קנבס או בד שתוכננו במיוחד למטרה זו.

שימוש בחברת דפוס

חברת דפוס מקומית או מקוונת יכולה לשחזר את העבודה שלך בהמוניהם ואף להציע הנחות בכמות גדולה אם אתה מדפיס הרבה מאותו יצירה. זו יכולה להיות הדרך הטובה ביותר למכור אמנות באינטרנט אם יש לך קטלוג קטן של כמה יצירות שאתה מוכר באופן עקבי ויש לך תקציב לרכישת מלאי מראש. עם שיטה זו כיצד למכור יצירות אמנות באינטרנט, אתה עדיין תהיה אחראי על האריזה והמשלוח שלך.

חשוב שנהיה הקבוצות האחרונות של העיניים שבודקות, אורזות ומשלוחות את המוצר ללקוחותינו.

Cat Seto, Ferme à Papier

בעוד שמודל הדפסה על פי דרישה עבור לקוחות והזמנות מותאמים אישית הוא הדרך הטובה ביותר למכור את האמנות שלך באינטרנט עבור Cat, לעתים קרובות היא מדפיסה קבוצות גדולות להוצאת אוסף. בכל מקרה, ההדפסים מגיעים תחילה לסטודיו שלה, במקום משלוח ישירות ללקוח. "חשוב שנהיה הקבוצות האחרונות של העיניים שבודקות, אורזות ומשלוחות את המוצר ללקוחות שלנו", היא אומרת.

A Hatecopy art print
עבודה עם מדפסת מהימנה ובקשת דוגמאות יכולה להבטיח שהעבודה שלך משוכפלת באופן שמכבד את המקור. עותק שנאה

הדפס לפי דרישה

הדפסה לפי דרישה היא האפשרויות המגוונות ביותר, ואולי הדרך הקלה ביותר למכור אמנות באינטרנט, במיוחד אם אתה מתכנן למכור את העבודות שלך מודפסות על סחורה כמו חולצות או כובעים. חברות הדפסה על פי דרישה משתלבות בדרך כלל עם החנות המקוונת שלך ומאפשרות לך להעלות את העיצובים שלך, שלאחר מכן מודפסים ונשלחים ישירות לכל לקוח כאשר אתה מקבל הזמנה. זוהי אפשרות מצוינת אם אתה רוצה לדעת איך למכור יצירות אמנות בתקציב, מכיוון שיש מעט השקעה מראש ללא צורך בקניית ציוד או מלאי.

כאשר מספר ההזמנות עלה על היכולת שלה להדפיס ולשלוח עבודות בעצמה, מריה השתדרגה לשימוש בחברת הדפסה לפי דרישה. "כל מה שאני צריכה לעשות זה להעלות ולתת לזה לעשות את העבודה בשבילי", היא אומרת. "עכשיו אני יכול להתמקד ביצירת האמנות בפועל ובחיבור עם אנשים."

💡 טיפ : לפני שתתחיל למכור יצירות אמנות משלך בדרך זו, בקש דוגמאות מהמדפסת כדי שתוכל לבדוק את הצבעים ואיכות ההדפסה. זה חשוב במיוחד אם פריטים מודפסים יישלחו ישירות ללקוחות שלך.

איך מצלמים וסורקים אמנות?

Close up of a person's hands using photo editing software on a laptop
הִתפָּרְצוּת

צילום וייצוג המוצרים שלך בצורה ברורה ומדויקת חשוב לכל עסק מקוון. ללא היכולת להרגיש מוצר, הלקוחות צריכים לקבל את התחושה הטובה ביותר של מה שהם קונים באמצעות תמונות ברורות ומפורטות. מכירת אמנות באינטרנט אינה יוצאת דופן.

"אם יש לך תדמית גרועה של העבודה שלך או שהתמונה לא מייצגת את העבודה בצורה מדויקת, יהיה לך קשה יותר למכור אותה", אומר קן. לחלופין, תתקעו בהתמודדות עם לקוחות לא מרוצים ועיבוד החזרות.

צילום מוצר כשאתה מוכר את האמנות שלך הוא קצת יותר מסובך ממוצרים אחרים, והגדרת אור בסיסית עדיין עלולה לגרום לסנוור או אי סדרים בצבע. שקול לשכור איש מקצוע כדי לצלם יצירות או אמנות גדולות יותר עם כל אלמנט תלת מימדי או מבריק.

אם יש לך תדמית גרועה של העבודה שלך או שהתמונה לא מייצגת את העבודה בצורה מדויקת, יהיה לך קשה יותר למכור אותה.

קן הרמן, אמנות דיבור

Image of a woman from the waist down wearing a skirt printed with Hatecopy art
תמונות סגנון חיים שמציגות את המוצרים או האמנות שלך בחלל או בסצנה עוזרות לעורר השראה ללקוחות שלך ולהראות קנה מידה. עותק שנאה

עם זאת, עבור עבודות דו-ממדיות, קן ממליץ על סריקה כחלופה משתלמת ויעילה לצילום. למרות שלמתקן שלו יש מערך צילום לצילום אמנות, אמנים רבים מגישים את העבודות שלהם ל-Speak כסריקות מכיוון שהם בכל מקרה צריכים את הקובץ הדיגיטלי לארכיון שלהם. "הדרך החסכונית ביותר לעשות זאת היא להשיג סורק שולחני ולסרוק את העבודה בחלקים ולתפור אותה בצורה דיגיטלית", הוא אומר. "אם יש לך יצירה עם ציפוי מבריק או שרף, זה קצת טריק, אבל עבור רוב העבודות על קנבס או נייר, זה די קל."

אם אתה מוכר סחורה או מוצרים אחרים שמציגים את האמנות שלך, הכללים הכלליים של צילום מוצרים חלים. צלם תמונות ברורות ממספר זוויות כמו גם צילומים מוגדלים כדי להראות מרקם ופרטים. תמונות סגנון חיים (המוצר שלך בסצנה) נהדרות עבור דף הבית והמדיה החברתית שלך ועוזרות להראות קנה מידה. חברות הדפסה על פי דרישה מספקות לעתים קרובות תמונות מדגם בהן תוכל להשתמש בדפי המוצר שלך במקום או בנוסף לצילום.

📚 קרא עוד:

  • צילום מוצר: מדריך עשה זאת בעצמך לאנשים בתקציב נמוך

איך אתה בונה את המותג שלך כאמן או אוצר אמנות?

Close up of a person's hands sketching with art supplies covering a table
הִתפָּרְצוּת

כאמן שלומד כיצד למכור את יצירות האמנות שלך, המותג שלך עשוי להתפתח כהרחבה טבעית של האמנות שלך. הסגנון והמדיום שבחרת יגדירו אותך כאמן ובאופן טבעי תמשוך מעריצים וקונים על סמך זה בלבד. עם זאת, ישנן החלטות רבות שתצטרך לקבל במודע כאשר אתה מתחיל לחשוב על עצמך כעסק וגם כעל אמן.

מכיוון שאמנות היא רכישה אישית ולפעמים רגשית, הסיפור שלך כאמן יכול להיות גורם בהחלטה של מישהו לרכוש. ונכסים עסקיים אחרים כמו אריזה ועיצוב האתר צריכים לשקף או להשלים את האסתטיקה החזותית של העבודה עצמה.

🎨 שאל את עצמך את הדברים הבאים אם אתה מעוניין למכור יצירות אמנות משלך:

  • האם אתה יוצר ומוכר אמנות תחת השם שלך, שם בדוי או שם מותג?
  • מה סיפור המותג שלך? כמה מהסיפור האישי שלך תספר?
  • האם יש לך משימה, ערכים או מטרה שאתה רוצה לתקשר באמצעות המותג שלך?
  • מחוץ לאמנות עצמה, מה הכיוון הוויזואלי של המותג? מה הטון של התקשורת שלך?
  • אילו נכסי מיתוג אתה צריך? גם ללא כישורי עיצוב גרפי, אתה יכול ליצור לוגו עם כלים חינמיים.

התשובה לשאלות אלו תעזור לך לבנות מערך קווים מנחים למותג שיכתיבו רבות מההחלטות שלך בעתיד: מיתוג, עיצוב אתר, חומרים שיווקיים וכו'. אם בסופו של דבר תרחיב את העסק שלך, קווים מנחים אלה יעזרו לך לשמור על עקביות מותג כמו אתה מאציל משימות לצוות או לשותפים אחרים.

בשיתוף פעולה, אני חושב שחשוב לא רק להישאר נאמן למותג שלך, אלא להיות מסוגל להקשיב ולהיות אקטיבי לכל מי שאתה משתף פעולה.

Cat Seto, Ferme à Papier

עבור קאט, הגורמים הקרובים ביותר ללבה הם מרכזיים במותג שלה. בזמן שהיא מתמקדת כעת בעבודה על נושאים התומכים בקהילת AAPI, זו לא הפעם הראשונה שהיא מוציאה הצהרה עם עבודתה. Ferme à Papier השיקה קולקציית Saving Faces המדגישה את סיפוריהן של נשים וקבוצות שאינן מיוצגות.

A person hold up a large poster with Black Lives Matter slogans
מטרות הקרובות ללבה של חתולה הן מרכזיות במותג שלה. Ferme à Papier

ערכי המותג של קאט משפיעים על סוגי הפרויקטים שהיא לוקחת על עצמה עם מותגים ולקוחות. "בשיתוף פעולה, אני חושבת שחשוב לא רק להישאר נאמנה למותג שלך", היא אומרת, "אלא להיות מסוגל להקשיב ולהיות פרואקטיבית לכל מי שאתה משתף פעולה".

📚 קרא עוד:

  • כיצד להקים מותג משלך מאפס ב-7 שלבים
  • מדריך לסיפורי מותג [גיליון עבודה חינם]

איך אתה קובע מחירים לאמנות שלך?

Illustrated stationery sits on a desk
בעת קביעת מחיר קמעונאי לאמנות, שקול היבטים סובייקטיביים יותר כמו ערך, ביקוש ופופולריות של האמנות או האמן. Ferme à Papier

איך מוכרים אמנות באינטרנט – ומרוויחים מזה כסף? להתפרנס כאמן עובד אפשרי אם אתה יודע להעריך ולתמחר את העבודה שלך. אמנות תמחור היא מאתגרת מכיוון שהיא לא בהכרח משתלבת בצורה מסודרת באסטרטגיות תמחור טיפוסיות.

תמחור אמנות מקורית

הדרך הטובה ביותר למכור אמנות באינטרנט ובאופן אישי היא להיות רווחי – ואתה צריך לתמחר את האמנות שלך בהתאם. אם אתה רק מתחיל להתנסות כיצד למכור את האמנות שלך ואין לך שם ידוע בעולם האמנות, אתה יכול להתחיל עם נוסחה פשוטה לתמחר את האמנות המקורית שלך: עלויות הזמן שלך ועלויות העבודה + עלויות החומר הוצאות אחרות + הסימון שלך (רווח). עבור שיטה זו, תצטרך להקצות לעצמך שכר שעתי. אופייני לאמנים להמעיט בערכו של זמנם ועבודתם, במיוחד בהתחלה.

לדעת מה המוצרים שלך מייצגים ועל מה אתה לא מוכן להתפשר הם מרכיבים מרכזיים בהנעת החלטות לגבי תמחור.

Cat Seto, Ferme à Papier

המקום בו הנוסחה לעיל נכשלת היא שהערך של האמנות הוא סובייקטיבי ואינו תלוי בהכרח בפרטים קונקרטיים כמו עלות חומר או שעות עבודה. אמנים מפורסמים יכולים להשיג יותר באופן אקספוננציאלי עבור יצירה שיש לה בערך את אותן עלויות יצירה כמו של אמן חדש. בדוק את השוק כדי להשוות את התמחור שלך לאמנים דומים ברמות דומות והתאם בהתאם.

זכור שאם אתה מוכר דרך גלריה, העסק הזה ייקח בדרך כלל מחצית ממחיר המכירה הסופי. בדרך כלל אתה יכול לעבוד עם גלריסטים, מומחים בהערכת אמנות ותמחור, כדי לקבוע מחיר הגיוני עבורך, עבור הגלריה והשוק.

תמחור הדפסי אמנות

מכירת הדפסי אמנות או סוגים אחרים של רפרודוקציה יכולה לפעול לפי נוסחת תמחור פשוטה יותר: עלות ההדפסה + העלות שלך למכירה ושיווק של ההדפס + הסימון שלך. הסימון שלך עשוי להיות בקנה מידה תלוי אם אתה מוכר הדפסים במהדורה פתוחה או מוגבלת.

"הידיעה על מה המוצרים שלך מייצגים ועל מה אתה לא מוכן להתפשר הם מרכיבים מרכזיים בהנעת החלטות לגבי תמחור", אומר קאט. עבורה, הדפסה על נייר בר-קיימא הייתה חובה, למרות שהיא תגביר את עלויות החומר ובסופו של דבר את המחיר הקמעונאי. העברת החלטות אלו ללקוח חשובה, במיוחד אם המחירים שלך גבוהים מהממוצע.

📚 קרא עוד:

  • כיצד לתמחר את המוצר שלך: מה שאתה צריך לדעת על תמחור לפני השקתך
  • המחיר נכון: 13 אסטרטגיות למציאת המחיר האידיאלי עבור המוצרים שלך
  • תמחור מוצר: 5 שלבים לקביעת מחירים עבור סיטונאי וקמעונאות

איך אתה מוכר אמנות באינטרנט עם חנות מסחר אלקטרוני משלך?

Screengrab of Spoke Art homepage
דיבר אמנות

הדרך הטובה ביותר למכור את האמנות שלך באינטרנט היא דרך חנות המסחר האלקטרוני שלך. ראשית, הקדישו מספר דקות ליצירת החנות שלכם. בשלב זה, אתה יכול להגדיר אותו כניסיון ולהתעסק איתו במשך שבועיים לפני ההתחייבות. כבר ביצעת הרבה מהעבודה אם קבעת קווים מנחים למותג, תמחור ומודל עסקי (מקוריים, הדפסים או סחורה) – החלק הזה הוא פשוט הרכבה.


התחל למכור אמנות באינטרנט ונסה את Shopify בחינם למשך 14 ימים


עיצוב חנות וערכות נושא

בעת הגדרת חנות האמנות המקוונת שלך, בחר ערכת נושא של Shopify המאפשרת לאמנות שלך לנשום – תמונות גדולות והרבה מקום לבן/שלילי. ערכות נושא הן כמו תבניות שעליהן אתה בונה, שילוב של תמונות והעתקה משלך, ושינוי הצבעים והפריסה כך שיתאימו לעסק שלך.

🎨 כמה מבחירות הנושא שלנו למכירת אמנות באינטרנט:

  • נרטיב (חינם) הוא נושא למספרי סיפורים, המאפשר לדמות האמן שלך לחיות בחזית ובמרכז.
  • מהדורות ($) הוא נושא אוורירי שנותן ליצירות אמנות נועזות את מרחב הנשימה המגיע לה.
  • קליפורניה ($$) הוא נושא נקי שמאפשר לאמנות שלך להיות הכוכב. זה נהדר עבור אוספים גדולים.
  • הדגשה ($$) היא ערכת נושא מודגשת עם תכונות של מצגת וגלילת פרלקסה שמעולות עבור מספרי סיפורים חזותיים.
  • Artisan ($$) הוא נושא אידיאלי עבור אמנים שמוכרים עבודות ועמלות מותאמות אישית.
Spoke Art product page
אנטומיה של דף מוצר נהדר. דיבר אמנות

Shopify היא הדרך הקלה ביותר למכור אמנות באינטרנט. זה תוכנן כך שכל אחד יכול להקים חנות מקוונת מותאמת אישית ללא כישורי קידוד או עיצוב נחוצים. עם זאת, אם אתה מעוניין להתאים אישית את הנושא שלך אפילו יותר כך שיתאים לעסק שלך, שקול לשכור מומחה Shopify שיעזור לך בעבודות עיצוב או פיתוח.

📚 קרא עוד:

  • העיצובים הטובים ביותר של אתרי מסחר אלקטרוני: 27 אתרים יוצאי דופן

אפליקציות לחנויות אמנות

חנות האפליקציות של Shopify עמוסה באפליקציות שמתחברות ישירות לחנות המקוונת שלך כדי לפתור נקודות כאב ספציפיות, להוסיף תכונות ייחודיות ולעזור לך לנהל את החנות שלך ללא מאמץ – מה שמאפשר לך להתמקד בהיבטים היצירתיים של העסק.

🎨 הצעות לאפליקציות שיעזרו למכור את האמנות שלך באינטרנט:

  • אפליקציות הדפסה לפי דרישה. אם אתה מוכר את יצירות האמנות שלך באמצעות הדפסים וסחורה, אפליקציות כמו Creativehub, Printful או Printify יכולות להסתנכרן עם החנות שלך, ולהוציא מהמשוואה את נטל המשלוח והמימוש.
  • אפליקציות גלריה. אפליקציה כמו POWR Image Gallery יכולה להציג עבודות בעבר או אזלו מהמלאי, לשמש כתיק עבודות או קטלוג מלא של העבודות שלך עבור גלריות או מותגים המעוניינים לשתף פעולה איתך.
  • אפליקציות שיווק חברתי. בתור יוצר, אתה עשוי לרכון לפלטפורמות מדיה חברתית חזותית כמו אינסטגרם כדי לעזור לשווק את המוצרים שלך ולבנות קהל. שמור על תוכן האתר טרי עם אפליקציה כמו Instafeed שמושכת תמונות אינסטגרם לגלריה באתר שלך.
  • אפליקציות לדף מוצר . אם אתה מציע יצירת אמנות מסוימת עם אפשרויות חופפות (גודל, מסגרת או ללא מסגרת, סוג נייר וכו'), השתמש באפליקציה כמו Bold Product Options כדי לשכב גרסאות של פריטים.

📚 קרא עוד:

  • 27 אפליקציות Shopify החינמיות הטובות ביותר לחנות שלך

איפה אתה יכול למכור את האמנות שלך באינטרנט?

Etsy marketplace curated art page
אטסי

מה המקום הטוב ביותר למכור אמנות באינטרנט? מלבד החנות המקוונת שלך, זה המקום שבו הלקוח האידיאלי שלך כבר מסתובב. אם צברתם עוקבים בערוץ חברתי מסוים, למשל, זה עשוי להיות מקום מצוין להתחיל בו.

היכן למכור את האמנות שלך באינטרנט:

  • שווקים מקוונים כמו Etsy או eBay יכולים להתחבר ישירות לחנות המקוונת שלך, ולאפשר לך לסנכרן מכירות ולהגיע לקהלים רחבים יותר.
  • ערוצי מכירה חברתית מאפשרים לך למכור ישירות למעריצים שכבר עוקבים אחריך בפלטפורמות המועדפות עליהם. צור חלונות ראווה הניתנים להתאמה אישית בפייסבוק ובאינסטגרם המשתלבים עם חנות Shopify שלך.
  • סיטונאות לבוטיקים וגלריות מקוונות אחרות. אתה יכול לדפדף בשווקים סיטונאיים כמו Handshake כדי למצוא קמעונאים תואמים שרוצים למכור את האמנות שלך.

Cat מוכרת כעת את עבודתה במספר ערוצים, אבל היא מזהירה להתחיל לאט אם רק תלמדו למכור יצירות אמנות. "הקיום של אפיקים מרובים בא כהתפתחות למה שהתחיל לראשונה כעסק סיטונאי", היא אומרת. בעוד הערוץ הקמעונאי שלה נמצא בהפסקה לרגע, היא מוכרת כעת ישירות ללקוחות ועובדת על פרויקטים מותאמים אישית עבור לקוחות ומותגים בנוסף לעסק הסיטונאי שלה. "אם הייתי מנסה לאזן את כל אלה מההתחלה", היא אומרת. "אני מאמין שהייתי המום".

תערוכות גלריה, חלונות קופצים ואירועים לא מקוונים למכירת אמנות

A woman looks at art in a gallery
הִתפָּרְצוּת

איך למכור את יצירות האמנות שלך לא מוגבל רק באינטרנט – אתה יכול למכור גם דרך קמעונאות פיזית. מכיוון שמריה עובדת לעתים קרובות במדיומים מסורתיים, חלק ניכר מההשפעה של המרקם והקנה מידה של עבודתה הולכת לאיבוד באופן דיגיטלי. "זו עבודה פיזית ממשית, אז כשאנחנו מציגים תערוכות, אתה יכול להיכנס לגלריה ולראות שאני אדם אמיתי שיש לו כישורים טכניים שיכולים לעשות ציורים והתקנות בקנה מידה גדול", היא אומרת. אמנים יכולים גם להתחבר למעריצים ולמצוא קהלים חדשים על ידי שימוש במצב לא מקוון. אתה יכול להשתמש בחוויות אישיות כדי להחזיר אנשים לחנות המקוונת שלך.

🎨 שקול את הדברים הבאים בעת מכירת יצירות אמנות משלך:

  • שותף עם גלריה להצגת עבודות.
  • הסתכל על שווקי אמנות ואירועים מקומיים , והקים דוכן חד פעמי או קבוע למחצה.
  • שלח או סיטונאי עם חנויות אמנות, מתנות או לייף סטייל, או הגדר פופ-אפ קטן בתוך חנות קיימת.
  • פתח את האולפן שלך לציבור כשאתה משיק את האתר שלך, או שמור על שעות פתוחות שבועיות עקביות כדי להזמין מעריצים לתהליך שלך.
  • הפעל חנות פופ-אפ (שתף פעולה עם אמנים אחרים כדי להפחית עלויות).
  • "להשאיל" או לשלוח עבודות לעיצוב לעסקים קמעונאיים מתפתחים כמו בתי קפה בתמורה לחשיפה.

לפני שקן פתח את הגלריה הקבועה שלו, הוא התעסק בפופ-אפים כאמצעי לבנות את המוניטין שלו כגלריסט ולאמת את הרעיון העסקי, אבל מעולם לא הרפה מהחלק הפיזי של העסק. עבור אלה שמוכרים יצירות מקוריות, אלמנט מסוים של חוויה אישית הוא קריטי, אומר קן. "זה נדיר מאוד למצוא גלריית אמנות מצליחה שמתפקדת כולה באינטרנט."

עם זאת, ההתקדמות בטכנולוגיה כמו תלת מימד ו-AR עבור חנויות מקוונות וההאצה בחוויות הדיגיטליות שהביאה המגיפה עשויות לסמן שינויים גדולים בעולם האמנות בעתיד. חשוב לעקוב אחר מגמות צרכניות בזמן שאתה לומד כיצד למכור את האמנות שלך ולהצמיח את העסק שלך.

האם אתה יכול לעבוד עם גלריות כדי למכור את האמנות שלך?

כן, אתה יכול לעבוד עם גלריות כדי למכור את האמנות שלך בשמך. אם אינך מעוניין כיצד למכור את יצירות האמנות שלך בעצמך ובמקום זאת מעדיף שהאמנות שלך מיוצגת על ידי גלריה – או אפילו בנוסף למכירת הדפסים באתר שלך – יש כמה עשה ואל תעשה:

בדוק את חשבונות המדיה החברתית של הגלריה. "אם יש לך יותר עוקבים ממה שיש לגלריה הזו או שלגלריה הזו אין הרבה עוקבים, זה עלול לגרום לך להשהות", אומר קן. גלריה צריכה להיות מסוגלת לתת לך חשיפה רחבה יותר ממה שאתה יכול להשיג בעצמך.

אל תיגשו לגלריה באמצעות מדיה חברתית. "תופתעו לגלות כמה אנשים מנסים לשלוח אלינו דרך מסנג'ר של פייסבוק או לתייג אותנו בפוסט באינסטגרם ולבקש מאיתנו להסתכל על העבודה שלהם", אומר קן. "למרות שהמדיה החברתית היא מוקד מרכזי עבורנו, זו פשוט לא דרך מקצועית להיתקל אם אתה אמן."

בצע את המחקר שלך ופנה רק לאותן גלריות המייצגות עבודה בהתאם לסגנון שלך. "אי אפשר למכור אמנות רחוב למישהו שאוסף אימפרסיוניזם", אומר קן.

אל תקריב איכות עבור כמות. "זה מתסכל כשאמן שמקווה למשוך את תשומת הלב שלנו מתייג אותנו ועוד 20 גלריות כולן באותו פוסט". בחר את מספר הגלריות המובילות שאתה הכי רוצה לעבוד איתן ושלח פניה אישית לכל אחת מהן.

תעשה שיעורי בית. "מצא את שם המנהל או האוצר של הגלריה", אומר קן. "היכולת להתאים אישית אימייל היא צעד ראשון מצוין בתהליך הזה."

איך אתה משווק את חנות האמנות שלך?

אמנים רבים כמו מריה התחילו במדיה החברתית כדרך הטובה ביותר למכור אמנות באינטרנט, כשהם צמחו קהל עוקבים ראשון לפני שהשיקו חנות ויצרו רווחים מהעבודות שלהם. הערוץ שבו צברת את מירב המשיכה בהתחלה הוא מקום טבעי לבזבז את האנרגיה והכספים השיווקיים שלך תחילה.

🎨 רעיונות נוספים למשיכת תנועה לאתר שלך – ולבצע מכירות:

  • הפעל מסעות פרסום בתשלום בפלטפורמות כמו גוגל או פייסבוק.
  • השקיעו בחברתית אורגנית על ידי הפקת תוכן עקבי ואינטראקציה עם מעריצים וקהילות אמנות לעתים קרובות.
  • הפעל תחרויות או הצע הנחות בלעדיות לעוקבים חברתיים (בונוס: השתמש באלה כדי לעזור לבנות את רשימת הדוא"ל שלך).
  • פנה אל משפיענים ולחץ כשאתה משיק את האתר שלך או אוסף חדש. ככל שתגדל, תוכל לבחור לבצע מיקור חוץ לחברת יחסי ציבור.
  • השתמש בשיווק באמצעות תוכן כדי להניע תנועה אורגנית. השתמש במומחיות שלך כדי ליצור תוכן סביב אמנות, הדרכה, מאחורי הקלעים וכו', באמצעות בלוג, וולוג או פודקאסט.
  • למד על SEO כדי לעזור לשפר את יכולת הגילוי של החנות שלך.
  • הגבר חשיפה עם שיווק לא מקוון . השתתף בתערוכות אומנות ושווקים או עבוד עם גלריה כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך לקהלים חדשים וגדולים יותר.

📚 קרא עוד:

  • הגדל את התנועה באתר: 20 רעיונות בעלות נמוכה
  • רשימת חיפוש SEO: כיצד לדרג אתר חדש
  • אותנטיות מוכרת: מדריך למתחילים לשיווק ב-TikTok
  • ערכות עיתונות: כיצד ליצור ערכת מדיה Hype

איך אורזים ומשלוחים אמנות?

Flatlay of shipping supplies on a wooden surface
הִתפָּרְצוּת

מכיוון שאמנות היא ויזואלית, עליך לשים לב לפרטים הקטנים ביותר, עד לאופן שבו האמנות שלך נארזת ונשלחת. אמנות שמגיעה ללא פגע היא המינימום ההכרחי – תן ללקוחות שלך חוויה התואמת את האיכות והטיפול שהשקעת בעבודתך. מכיוון שאמנות עלולה להיות שבירה, פעל לפי ההנחיות האלה כדי להבטיח שהעבודה שלך מגיעה בריאה ושלמה.

אמנות משלוח עשה זאת בעצמך

אם אתה שולח אמנות מקורית, או בוחר לשלוח הדפסים וקנבסים בעצמך, במקום דרך חברת הדפסה והגשמה, נקוט משנה זהירות עם האריזה שלך. הדפסים ופוסטרים גדולים יותר נשלחים בצורה הטובה ביותר בשפופרות דואר מקרטון, והדפסים קטנים יותר במעטפות דיוור מקרטון קשיחות. השתמש ב-glasine (נייר עמיד במים ושומנים) או בשרוולי צלופן שקופים כדי להגן על הדפסים בתוך האריזה. זכור: הדרך הטובה ביותר למכור את האמנות שלך באינטרנט היא לוודא שהיא מגיעה במצב חדש כמינימום.

משלוח יצירות אמנות מקוריות יקרות וגדולות מדי

עבודות ובדי קנבס ממוסגרים דורשים אמצעי זהירות נוספים – הם בהחלט לא הדרך ה"קלה" ביותר למכור אמנות באינטרנט מבחינת משלוח. חנויות אספקת אריזות מציעות חומרי אריזה ומשלוח כמו פינות קרטון וגדלי קופסאות מיוחדות שתוכננו במיוחד לאמנות.

אם אתה שולח יצירה מקורית לגלריה או לאספן אמנות, יש דרכים לצמצם עלויות. "העלות למשלוח של ציור גדול מדי שנמתח על בד יכולה להיות די משמעותית", אומר קן. "לפעמים מה שאנחנו עושים זה להתיר את הקנבס, לגלגל אותו בשפופרת, ולשלוח אותו כך, מה שמוריד באופן דרמטי את עלויות ההובלה. אז נוכל למתוח את הקנבס באופן מקומי".

משלוח אמנות ישירה עם הדפסה לפי דרישה

הדרך הקלה ביותר לנהל את המשלוח היא לא לנהל אותו כלל. אם תבחר למכור הדפסים או סחורה בלבד, ההדפסה, מילוי ההזמנה והמשלוח שלך יכולים להיות מנוהלים על ידי השותף שלך להדפסה לפי דרישה. הם יכולים לגשת לתעריפי משלוח מעולים בשל נפח ושותפויות עם ספקים.

ביטוח משלוח לאמנות

ביטוח חשוב בעת משלוח יצירות מקוריות, מכיוון שלא ניתן להחליף חבילה שאבדה או פגומה. ספקים סטנדרטיים רבים מציעים ביטוח בסיסי למדי ברוב החבילות, ואם אתה מוכר את האמנות שלך, עליך לבדוק את עלויות הכיסוי הנוספות והמגבלות הספציפיות של הצעות הביטוח של כל ספק.

אם אתה מוכר יצירות אמנות משלך בנקודות מחיר גבוהות, קן נוקט באמצעים נוספים כדי להבטיח את בטיחות העבודה. "שליחת כל דבר ששווה יותר מאלף דולר זה בהחלט מסובך", הוא אומר, ומציע לאמנים לבדוק להשתמש בחברת הובלה פרטית או במוביל המתמחה בטיפול באמנות, למרות העלויות הגבוהות יותר.

📚 קרא עוד:

  • משלוח והגשמה 101: מדריך שלב אחר שלב להשגת המוצרים שלך ללקוחות שלך

בעיות פלגיאט והגנה על זכויות יוצרים בעת מכירת אמנות

האמנית יום שלישי באסן ניהלה מלחמה נגד העתקטים – חנויות רשת גדולות שקרעו את העיצובים המקוריים שלה – על ידי שכירת עורך דין והעברת סיפורה לתקשורת. עם זאת, גם מריה וגם קן אומרים שהעתקות וגניבת דעת הם רק מציאות מצערת של עשיית עסקים. מריה נקטה בהליכים משפטיים פעם אחת בלבד, לפני שינתה את נקודת המבט שלה. "בסופו של יום, לקח לי כל החיים ללמוד איך לעשות את זה", היא אומרת. "אם מישהו מעתיק אותי, הם יצטרכו לשבת ובסופו של דבר ללמוד בעצמם, כי במוקדם או במאוחר ייגמרו להם הרעיונות."

זה סימן שאני מעורר השראה באחרים ושמה שאני עושה הוא נכון כי אחרת הם לא היו מעתיקים אותי.

מריה קמאר, Hatecopy

מריה לוקחת את העותקים של Hatecopy כאינדיקציה לכך שהיא עלולה למשהו. "זה סימן שאני מעוררת השראה לאחרים ושמה שאני עושה הוא נכון כי הם לא היו מעתיקים אותי אחרת", היא אומרת, "אני לא נעלבת או מוטרדת מזה יותר."

עבור גלריות המייצגות מספר אמנים ומוכרות אמנות באינטרנט, אתרי העתקה מהווים בעיה עקבית. "יש לנו בעיה עם אתרים מקוונים שונים, פשוט מפעילים את מה שאנחנו עושים", אומר קן. "זה חלק מהדרך שבה העולם עובד, למרבה הצער. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו, אבל זה קורה".

אמנם העתקות עשויות להיות מציאות, אך לאמנים ולעסקים יש פניה משפטית ועליהם לפנות לייעוץ של עורך דין זכויות יוצרים כדי לסייע בהגנה על קניין רוחני לפני שההפרה מתרחשת.

האמן כיזם

Artist Cat Seto in her home
האמן Cat Seto בביתה. Ferme à Papier

עבור יזמים רבים, הדרך הטובה ביותר למכור אמנות באינטרנט היא מכל מקום שכבר יש לך – לא מאיזה מחסן רחב ידיים או חלון ראווה מזמין. קאט פתחה את עסק האמנות שלה מחדר שינה פנוי. בין אם זה מרתף או שולחן מטבח או חדר אורחים, זה יכול לעבוד בתור משטח השיגור שלך. בשלב זה של העסק שלך, תחבש את כל הכובעים: יוצר, משווק, אורז, שולח, מעצב אתרים ונציג שירות לקוחות.

קאט מתארת את התקופה הזו במסע שלה כרזה ומשפילה. "זה נתן לי ביטחון להכיר כל היבט של העסק שלי מבפנים ומבחוץ", היא אומרת, "כולל נקודות החוזק והחולשה שלו".

אפשר לדעת הכל על עסקים ואפשר לדעת הכל על אמנות, אבל השילוב של שניהם הוא שבאמת יוצר מותג מצליח.

מריה קמאר, Hatecopy

חשיבה על עצמך כעל יזם כבר מההתחלה תהיה מכרעת להצלחתך. אתה עלול למעוד כקריאייטיב כדי ללמוד את ההיבטים העסקיים, אבל הם בסופו של דבר יעזרו לך לגדול ולהתרחב. בסופו של דבר, אתה יכול להאציל ולעשות אוטומציה, מה שיאפשר לך להתמקד במה שאתה עושה הכי טוב: ליצור דברים יפים.

"אפשר לדעת הכל על עסקים ואפשר לדעת הכל על אמנות, אבל השילוב של שניהם הוא שבאמת יוצר מותג מצליח", אומרת מריה. "אני אובססיבי ליצור את ההרמוניה הזו."

איור עלילתי מאת פיט ריאן

מכירת אמנות מקוונת שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר למכור אמנות באינטרנט?

הדרך הטובה ביותר למכור אמנות באינטרנט היא על ידי בניית אתר מסחר אלקטרוני ממותג משלך עם פלטפורמה כמו Shopify. אתה יכול גם למכור את העבודה שלך בשוק אומנות ואומנות כמו Etsy או בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם וחנויות פייסבוק. הבן היכן לקוחות היעד שלך אוהבים לקנות כדי לגלות את המקום הטוב ביותר למכור את האמנות שלך באינטרנט.

האם מכירת אמנות באינטרנט משתלמת?

כן, מכירת אמנות באינטרנט יכולה להיות רווחית אם אתה מכוון לגבי אסטרטגיות התמחור והשיווק שלך. מכירת אמנות באינטרנט הפכה לנגישה יותר עם פלטפורמות כמו Etsy ו-Facebook, המאפשרות מסחר אלקטרוני. הערה: כשאתה מוכר בחנות מקוונת משלך הבנויה עם פלטפורמה כמו Shopify, אינך צריך לשלם עמלות בשוק.

כיצד אוכל למכור את האמנות המקורית שלי באינטרנט?

מכירת אמנות מקורית באינטרנט עדיין אפשרית דרך אתר האינטרנט הממותג שלך. נקודת המחיר לאמנות מקורית תהיה הרבה יותר גבוהה, לכן חשוב שתבנה קהל חזק ונאמן לעבודותיך. גיוון ערוצי המכירה שלך, כמו גם עבודה עם גלריה, יעזור לך להרחיב את החשיפה שלך כאמן.

איזו אמנות מוכרת הכי הרבה?

זו שאלה מסובכת מכיוון שאמנות היא מאוד רחבה וסובייקטיבית. מכירת הדפסים של העבודה שלך יכולה להיות רווחית מאוד מכיוון שאתה יכול להמשיך לייצר הכנסה מיצירה בודדת. נקודות מחיר נמוכות יותר (לעומת אמנות מקורית) אומרות שסביר להניח שתוכל למכור יותר נפח. אוצרים צריכים לעקוב אחר מגמות באמנות ועיצוב כדי לעזור להבין מה אספני אמנות ולקוחות פוטנציאליים קונים, ולאחר מכן לעבוד עם אמנים בעלי פוטנציאל הצלחה גבוה. כיוצר, עליך להישען על הסגנון שאתה עושה הכי טוב ולבנות משם קהל עוקבים.

Illustration representing selling art online: a woman paints canvases in her studio but the canvases are new tabs opening from her computer

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button