רעיונות לעסקים

אסטרטגיות אופטימיזציה לקופה כדי להפחית את נטישת העגלה

האם אתה מקבל מבקרים רבים באתר המסחר האלקטרוני שלך אבל לא יכול לגרום להם לקנות את המוצרים שלך? זה אינדיקציה שייתכן שמשהו לא בסדר בתהליך התשלום שלך.

לכן, אתה צריך אסטרטגיה כדי לייעל את התשלום שלך. ודף התשלום שלך הוא המקום הטוב ביותר להתחיל ממנו.

איך אני כל כך בטוח בזה? אם אתה מסתכל על הסיבות העיקריות לכך שקונים נוטשים את העגלות שלהם, רובן קשורות לדפי תשלום.

אז למה כדאי לבצע אופטימיזציה של דפי התשלום שלך? כדי למזער את נטישת העגלה.

כן, אתה לא יכול לחסל את זה לחלוטין, אבל אתה יכול להפחית את התדירות שזה קורה.

וכמו שאמרתי קודם, דף התשלום שלך הוא מקום מצוין להתחיל בו. בצע אופטימיזציה של דף התשלום שלך, ואתה באמצע הדרך לפתור את בעיות נטישת העגלה שלך.

רוצה להגדיל את ההכנסות, המכירות שלך ולשמר את הלקוחות היקרים שלך? אופטימיזציה של דף התשלום שלך תעזור לך להשיג יעדים אלו.

מכיוון שכל מכירה חיונית לשגשוג אתר המסחר האלקטרוני שלך, אופטימיזציה של דף התשלום שלך תקל על המבקרים שלך להשלים את הרכישות שלהם.

עם זאת, בוא ניכנס כבר לאסטרטגיות אופטימיזציית התשלום האלה!

טיפים למיטוב דף התשלום שלך

להלן כמה משיטות התשלום הטובות ביותר להפחתת נטישת העגלה והגדלת המכירות באתר המסחר האלקטרוני שלך:

1. השתמש בחלונות קופצים עם כוונת יציאה

חלונות קופצים עם כוונת יציאה הם חשובים מאוד אבל גם לא מוערכים. הם משמשים בעיקר כדי להחזיר מבקרים שמנסים לצאת מהאתר שלך. זה פשוט עוצר אותם בדרכו ונותן להם הזדמנות לחשוב מחדש על נטישת האתר שלך.

כיצד פועלים חלונות קופצים עם כוונת יציאה? חלונות קופצים עם כוונת יציאה פועלים על ידי ניטור תנועת העכבר של המבקר שלך. ברגע שטכנולוגיה זו תזהה סמן של משתמש נע קרוב לגבול העליון של האתר שלך, היא תפעיל חלון קופץ.

אתה יכול להפעיל חלון קופץ עם כוונת יציאה בדף התשלום שלך ולראות אותו עושה פלאים בהפחתת נטישת העגלה.

חלונות קופצים עם כוונת יציאה הם דינמיים, כך שאתה יכול להתאים אותם כדי לשאול שאלות, לבקש כתובות דוא"ל או להציע ללקוחות שלך הנחות או קופונים בחינם כשהם מנסים לצאת מהאתר שלך.

מינימום אופנה, חנות מסחר אלקטרוני משתמשת באסטרטגיה זו. זה מציג חלון קופץ עם כוונת יציאה עם הצעת הנחה ברגע שאתה מנסה לעזוב את האתר.

Checkout optimization strategies

2. נצל את FOMO

תתפלאו כמה הבדל זה יעשה כשאתם יוצרים FOMO, או Fear of Missing Out, עם המבקרים שלכם. FOMO עוזר לך לתת למבקרים שלך תחושת דחיפות. זוהי אסטרטגיית שיווק חסינת כשל שכמעט תמיד מבטיחה שדף התשלום שלך יביא לך יותר מכירות.

זה פשוט כרוך בהצגת ללקוחות הפוטנציאליים שלך הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה ולגרום להם להרגיש שלעולם לא יקבלו אותה שוב אם הם תפספסו אותה.

אף אחד לא אוהב לפספס הצעה טובה שאולי לא יקבל שוב.

דרך טובה אחת להשתמש ב-FOMO היא להציע למבקרים שלך קופון. לאחר מכן הודע להם שיש להם זמן מוגבל לממש את הקופון הזה, ולאחר מכן הוא יפוג. טיימר ספירה לאחור יכול לעזור בזה.

מוכן ליצור אפקט FOMO? לאדוריק יש תכונת טיימר ספירה לאחור שתוכל לנצל היטב.

Countdown timer

3. הזכר ללקוחות את העגלות הנטושות שלהם

עד כמה שזה נשמע מוזר, לקוחות לפעמים שוכחים שיש להם מוצרים ממתינים בעגלותיהם. פעמים אחרות, אנשים מוסיפים מוצרים לעגלות ושומרים אותם למועד מאוחר יותר. הבעיה היא ש'מאוחר יותר' אף פעם לא מגיע, והפריטים הנמכרים שלהם לא נרכשו.

כבעל אתר, אתה צריך להזכיר להם את הפריטים בעגלות שלהם – אם אתה רוצה לעשות מכירות בכל זאת.

שלח ללקוחות שלך אימיילים לשחזור עגלות כמו זה מהאקברי כדי להזכיר להם על העגלות הנטושות שלהם. זה יעזור לשפר את תהליך התשלום שלך.

Checkout optimization

מָקוֹר

האקברי כללה כפתור המקשר ישירות לעגלה של הלקוח לתהליך תשלום פשוט יותר. זה עוזר למזער את הסיכוי שמשתמש ינטוש את התשלום שלו לפני השלמת התהליך.

במידת האפשר, תוכל גם להציע הנחה או קופון כדי לשכנע את הלקוח שלך להמשיך ולסיים את הרכישה.

חשוב לשלוח את המייל הראשון 24 שעות לאחר שהם נטשו את העגלה שלהם, כי זה יהיה יעיל יותר.

4. הימנע מעלויות נסתרות

עלויות נסתרות מעצבנות ויכולות לעצבן את הלקוחות שלך. זה יכול לגרום להם להחליט שלא לקנות את המוצר שלך. זו הסיבה שהם מהווים גורם מוביל לנטישת עגלות.

אף אחד לא אוהב את זה כאשר מה שהם חשבו שהוא סביר לפתע עולה במחיר עם ההגעה לדף התשלום.

Checkout optimization

אמזון יודעת כמה הטיפ הזה חשוב. מכאן מדוע הם מדגישים את כל העלויות הנוספות הקשורות למוצר. כמו בתרמיל הזה.

חשוב להדגיש כל עמלה נוספת בכל שלב בתהליך התשלום של מסחר אלקטרוני. אל תחכו עד שהלקוחות שלכם יגיעו לדף התשלום לפני שתפתיעו אותם בעמלות נוספות.

אם לא תעשה זאת, העלויות הנוספות הללו יהפכו במהירות לחיובים נסתרים.

5. הפוך אפשרויות תשלום מרובות לזמינות

אל תעשה את זה מתסכל עבור המשתמשים שלך למצוא אפשרות תשלום נוחה. לקוחות פוטנציאליים נוטשים לעתים קרובות את העגלות שלהם פשוט כי הם לא יכולים למצוא אפשרות תשלום שמתאימה להם.

כלול אפשרויות תשלום רבות ככל שתוכל, כגון PayPal, חיוב או תשלום בכרטיס אשראי. על ידי כך, למבקרים שלך לא תהיה סיבה לנטוש את תהליך התשלום שלהם.

ראה כיצד eBay מציגה את אפשרויות התשלום שלה עבור שעון זה. מאפשרים למבקרים שלהם לבחור את מה שמתאים להם.

Checkout optimization strategy

6. השתמש בצ'אט חי

האם אתה רוצה לתת ללקוחות שלך דרך קלה ויעילה ליצור איתך קשר דרך האתר שלך? צ'אט חי הוא הפתרון.

אם תציע למבקרים שלך צ'אט חי, אתה תשפר מאוד את חווית הגלישה שלהם.

זה גם משפר את האמון מכיוון שהוא נותן למבקרים שלך רושם של שיחה או צ'אט עם חבר או מכר.

עם צ'אט חי, לקוחות יכולים לשאול שאלות כאשר הם נתקלים בבעיות לפני ובמהלך תהליך התשלום ולקבל תשובות במהירות. זה גם מספק לך את ההזדמנות לדעת איך לשפר את תהליך התשלום שלך.

להלן כמה פתרונות צ'אט חי שבהם אתה יכול להשתמש ב-WordPress או ב-Shopify:

  • צ'אט חי
  • Tidio Chat
  • Sendinblue
  • Zendesk Chat
  • LivePerson

7. הפוך את דרישות פרטי התשלום לשלב האחרון

עד כמה זה יהיה חשוד אם תידרש למסור את פרטי התשלום שלך לפני כל דבר אחר במהלך הרכישה? ממש חשוד, לא?

לקוחות צריכים לסמוך על האתר שלך.

בקשת פרטי כרטיס האשראי שלהם, למשל, מוקדם מדי בתהליך התשלום גורם לזה להיראות כאילו זה כל מה שאתה מעוניין בו. זה יכול לגרום לאתר שלך להיראות כמו הונאה או אתר דיוג.

כשזה מגיע לזרימת המסחר האלקטרוני שלך, חשוב ללכת בעדינות. בקש פרטים כגון שם, מספר טלפון וכתובת למשלוח לפני שאתה מבקש מידע רגיש כמו פרטי הכרטיס שלהם.

זה הופך את אתר המסחר האלקטרוני שלך לאמין יותר ומונע מהמבקרים שלך לצאת בשלבי התשלום.

8. הדגש על הביטחון שלהם

לקוחות אוהבים לדעת שהמידע האישי שלהם, במיוחד פרטי הכרטיס שלהם בטוחים באתר שלך. זו הסיבה שבניית אמון איתם חשובה.

עזור ללקוחות שלך לסמוך עליך על ידי הבטחה שכל הפרטים שהם מזינים באתר שלך בטוחים.

הנה דוגמה לאתר מאובטח. שמתם לב לסמל המנעול הקטן בשורת הכתובת?

Checkout optimization strategy

כאשר אנשים מרגישים בנוח לגבי האבטחה שלהם, יהיה להם קל יותר להזין את פרטי הכרטיס שלהם כדי לרכוש פריט בדף התשלום שלך.

9. ליישם יציאה לאורחים

למרות שזה עשוי להיות הגיוני לאסוף את הנתונים של כל מי שמבצע רכישות באתר שלך, זה לא תמיד הצעד הנכון.

מבקרים בפעם הראשונה עשויים למצוא את זה מעצבן אם הם נדרשים ליצור חשבון לפני שהם יכולים להשלים את תהליכי התשלום.

השתמש באפשרות תשלום לאורחים כדי להקל על מבקרים בפעם הראשונה לבצע רכישות באתר שלך ללא צורך ביצירת חשבון. הנה דוגמה לאפשרות יציאה לאורחים ב-Etsy.

Guest checkout

אם עליך לבקש מהמבקרים שלך ליצור חשבון במהלך תהליך התשלום, הפוך זאת לאופציונלי. פשוט יידע אותם שיצירת חשבון תאפשר להם לקבל התראות על הצעות והנחות עתידיות.

10. היפטר מפרסומות

התרת מודעות באתר שלך היא דרך מצוינת להרוויח קצת כסף נוסף. עם זאת, כאשר הם מופיעים בדף התשלום שלך, המבקרים שלך עשויים למצוא אותם מעצבנים ומסיחים את דעתם. הם יכולים גם להאריך את תהליך התשלום שלך מהנדרש.

הסר את המודעות האלה וכל תכונות אחרות שמסיחות את הדעת מדפי התשלום שלך. זה יעזור לך מאוד לעודד קונים לעבור את תהליך הרכישה ויעזור לך להפחית את נטישת עגלת הקניות.

11. בצע אופטימיזציה של כפתור התשלום שלך

אלמנט חשוב נוסף שעליך לשים לב אליו הוא כפתור הקופה שלך. הפוך את כפתור התשלום שלך לבלוט בדף התשלום שלך.

זה צריך להיות מספיק אטרקטיבי כדי לעודד את הקונים שלך ללחוץ עליו.

לדוגמה, כפתור הקריאה לפעולה של Sriracha 2 Go לא רק תואם את נושא הצבע של העמוד אלא גם בולט. כך הלקוח אינו מטיל ספק היכן ללחוץ לרכישת המוצר.

CTA button

מָקוֹר

כפתור התשלום שלך צריך להיות לא רק בצבע, בגופן ובצורה הנכונים. חשוב מכך, הוא צריך להכיל את הקריאה לפעולה הנכונה. CTAs עוזרים רבות למבקרים שלך להחליט אם לעבור את תהליך התשלום שלך או לא.

12. השתמש בכלי המלצת מוצרים

לא רק שכלי המלצת מוצרים עוזרים ללקוחות להאיץ את הקניות שלהם, אלא שהם גם עוזרים לוודא שהם לא שוכחים לבצע רכישה הכרחית.

כלים להמלצת מוצרים פועלים על ידי המלצה על מוצרים קשורים על סמך היסטוריית החיפוש או הגלישה של הלקוח. לדוגמה, כלי זה עשוי להמליץ על תיק עכבר או מחשב נייד בעת רכישת מחשב נייד באמזון.

Product recommendations

זה עוזר ללקוחות שלך לוודא שיש להם את כל מה שהם צריכים לפני שמפנים את העגלה שלהם בדף התשלום.

13. הצג את סך המלאי הזמין

זוהי שיטה חשובה נוספת, אך לא מוערכת, לאופטימיזציה של תהליך התשלום. תן ללקוחות שלך לדעת כמה יחידות מוצר נותרו מראש. הם לא אמורים לגלות זאת כשהם מגיעים לדף התשלום. אתה יכול לספוג את זעמם.

עם המידע הזה, הם יידעו אם יש לך את מספר היחידות שהם רוצים לקנות או אם הפריט אזל מהמלאי כדי שיוכלו לחפש חלופה.

למרבה המזל, אינך צריך לכתוב קוד או לשכור מפתח כדי להשיג זאת. כלי מלאי כמו Zoho Inventory או eComdash יכולים לעזור.

אם מוצר כבר אזל מהמלאי, אתה יכול להמליץ על מוצרים חלופיים אחרים שהם עשויים להתעניין בהם.

14. הצע משלוח חינם

רוב הלקוחות יוצאים מתהליך התשלום ברגע שהם מבינים שהם לא יכולים לעמוד בדמי המשלוח. הצעת משלוח חינם היא אחת הדרכים לייעל את דף התשלום שלך ולהפחית את נטישת העגלה באתרי המסחר האלקטרוני שלך.

לקוחות אוהבים להרגיש שהם חוסכים כסף, וניצול של משלוח חינם בהחלט ישמח אותם.

אם אינך יכול להרשות לעצמך להציע משלוח חינם, הפוך אותו לזמין כהצעה מיוחדת. לדוגמה, אתה יכול לאפשר משלוח חינם רק אם הלקוח שלך רוכש פריטים בסכום כולל של עד סכום מסוים.

זה יעודד אנשים לעבור את תהליך התשלום.

15. הראה ללקוחות כמה הם יכולים לחסוך

מי לא אוהב לחסוך כסף מהרכישות שלו? אסטרטגיה חכמה נוספת שיכולה לעזור לך לייעל את תהליך התשלום שלך היא להראות ללקוחות שלך כמה כסף הם יכולים לחסוך בקניית פריט.

ישנן דרכים שונות לעשות זאת. כאשר אתה מציע להם הנחות, הצג את המחיר המקורי של הפריט. לדוגמה, מוצר A עלה בעבר X$ אבל כעת עולה Y$.

ראה כיצד Etsy מיישמת אסטרטגיה זו בדף התשלום שלה:

Custom checkout

בעמוד התשלום תוכלו גם להראות ללקוחות שלכם את סכום הכסף הכולל שהם יחסכו על ידי השלמת תהליך התשלום. רוב הסיכויים שהם ירצו לנצל כל הזדמנות כדי לחסוך כסף.

לפיכך, הם ישלימו בשקיקה את הרכישות שלהם.

16. הראה ללקוחות את זרימת התשלום שלך

פשט את זרימת התשלום של המסחר האלקטרוני שלך על ידי הצגת הלקוחות באיזה שלב הם נמצאים. זה יאפשר להם לדעת כמה שלבים נוספים.

אתה יכול לעשות זאת על ידי מספור השלבים כך: 1 מתוך 4, שלב 2 מתוך 4 וכו', או באמצעות סרגל התקדמות התשלום הממוקם בבירור בראש העמוד.

eCommerce checkout optimization

מָקוֹר

הפוך את תהליך התשלום לקל יותר עבור הלקוחות שלך על ידי סיוע להם לדמיין את כל זרימת התשלום במבט חטוף.

17. הצג ביקורות של לקוחות

71% מהקונים מרגישים יותר בנוח לקנות מוצר לאחר שראו ביקורות. כדי לייעל את תהליך התשלום שלך באמצעות אסטרטגיה זו, הצג ביקורות של לקוחות קודמים עבור כל מוצר.

המבקרים שלך צריכים לדעת שכל מה שהם ירכשו יהיה משביע רצון ושהאתר שלך אינו הונאה. הצג אמצעי המאפשר ללקוחות להוריד ביקורות כתובות או דירוג כוכבים באתר שלך.

זה עוזר לבנות אמון ולעודד לקוחות להשלים את התשלום שלהם.

18. צמצום שדות טופס

אל תגרמו ללקוחות פוטנציאליים למלא טפסים ארוכים רק כדי לבצע רכישה. זה יכול להיות ממש – אני מתכוון ממש – מתסכל.

היפטר משדות טפסים מיותרים בדף התשלום שלך.

צמצם את מספר השדות הנדרשים שעליהם למלא.

כיצד Adoric יכולה לעזור לשפר את תהליך התשלום שלך

זה היה ארוך, לא? בהחלט!.

אבל לפני שאסיים את העניינים, ארצה להראות לכם כמה מהכלים שיש לנו כאן באדוריק כדי להשתמש בטיפים האלה.

מוּכָן? בואו נזוז!

  1. עם טכנולוגיית כוונת היציאה של Adoric, אתה יכול להשתמש בחלונות קופצים כדי להסיע את המבקרים שלך בחזרה לדף העגלה ולגרום להם להשלים את הרכישות שלהם.
  2. Adoric מציעה טיימרים לספירה לאחור להוספה לקמפיינים שלך כדי ליצור FOMO עם המבקרים שלך. זה יגרום להם להשלים את תהליך התשלום מהר יותר.
  3. רוצה לאסוף את כתובות האימייל של המבקרים שלך לשליחת אימיילים לשחזור עגלה? Adoric מאפשרת לך לפרוס טפסי הצטרפות באתר האינטרנט שלך. אתה יכול ליצור טפסים אלה מאפס באמצעות עורך הגרירה והשחרור שלנו. לחלופין, אתה יכול לבחור מהתבניות המעוצבות מראש שלנו ולשנות אותן.
  4. המלצת המוצר העוצמתית של Adoric מאפשרת לך להציע מוצרים רלוונטיים למבקרים שלך. לפיכך, יהיה להם קל יותר להשלים את הקניות ולעבור בצורה חלקה את תהליך התשלום.

סיכום

אופטימיזציה של תהליך התשלום שלך היא המפתח להפחתת נטישת העגלה.

אז למה שלא תשתמש בעצות אופטימיזציית התשלום האלה ותראה את שיעור ההמרות שלך מזנק בהתמדה?

האם שכחתי לציין שאתה יכול להתחיל כבר עכשיו בהרשמה לאדוריק בחינם?

 

נסה את Adoric בחינם

 

Checkout optimization strategies

Google Maps SEO

FOMO

מאמרים קשורים

Back to top button