ביקורות מוצרים של Shopify: כיצד לקבל ביקורות חיוביות יותר
אחד הפחדים הגדולים ביותר שעומדים בפני קונים מקוונים כעת הוא הפחד להונאה. נוסף הוא החשש מקניית מוצר שאינו תואם את התקנים או המפרטים שמפרסמת חנות.
בגלל זה, הלקוח הממוצע שוקל דרכים חסינות תקלות לבחור חנויות מהן הוא קונה. אחת הדרכים היעילות ביותר להבטיח להם את אמינות החנות של Shopify שלך היא באמצעות ביקורות של לקוחות. אנשים סומכים על מה שאנשים אחרים אומרים על העסק שלך יותר מכל הבטחות שאתה מבטיח.
במאמר זה, נבחן ביקורות של לקוחות ביסודיות, במיוחד כבעלים של חנות Shopify. נדון מדוע הם חשובים, כיצד לגרום ללקוחות להשאיר ביקורות, ובאפליקציות הטובות ביותר שתוכל להשתמש בהן כדי לקבל אותן מהלקוחות שלך.
בואו נתחיל!
מהן ביקורות מוצרים של Shopify?
במילים פשוטות, סקירות מוצרים של Shopify הם משוב וחוות דעת של לקוחות על מוצר מסוים בחנות Shopify. על ידי בדיקת הדירוגים והביקורות על מוצר, הלקוח הפוטנציאלי יכול אולי לנקות כמה שאלות ללא מענה שייתכן שיש לו לפני שיחליט אם המוצר שווה קנייה או לא.
לפיכך, ביקורות על מוצרים הן אחת הדרכים האמיתיות ביותר לעודד לקוחות פוטנציאליים לרכוש את המוצרים שלך. Allbirds, מותג מסחר אלקטרוני, יודע זאת ומבקש ביקורות מלקוחות. די בביקורות של לקוחות אחרים באתר האינטרנט שלהם, כפי שמוצג להלן, כדי להבטיח לקונה חדש את איכות המוצרים שלהם.
מדוע ביקורות לקוחות חשובות
לביקורות לקוחות מלקוחות אמיתיים יכולה להיות השפעה משכנעת על מבקרים חדשים בחנות שעשויים להיתקל בקשיים מסוימים להחליט על רכישה.
להלן 3 סיבות עיקריות לקחת אותן ברצינות:
1. מטפח אמון
כבני אדם, בדרך כלל אנו סומכים על דברים קלים ומהירים יותר כאשר הם מומלצים על ידי אנשים אחרים שיכולים להעיד על האיכות של הדברים האלה. כך גם לגבי הלקוחות שלך.
הם נוטים לסמוך על ביקורות והמלצות של לקוחות אחרים כמוהם בקבלת החלטות מושכלות.
בתוך הדקות הראשונות של הנחיתה בחנות Shopify שלך, רוב המבקרים הראשונים רוצים להבטיח שהחנות שלך אמינה. לשם כך, תחילה הם יחפשו ביקורות על כל מוצר שהם שוקלים לרכוש.
קבלת ביקורות של לקוחות בחנות Shopify שלך עוזרת לך לבנות רמת אמון עם לקוחות פוטנציאליים. זה מראה להם שאתה שומר על האיכות שאתה מבטיח בתיאורי המוצרים שלך. זה מגדיל את הסיכוי שלהם לרכוש את המוצר הזה, להפוך ללקוחות חוזרים, ואפילו לתת לך ביקורות על מוצרים.
2. משפר את האופטימיזציה למנועי חיפוש
תוכן שנוצר על ידי משתמשים, כמו ביקורות של לקוחות, יכול לעזור לחנות שלך לדרג גבוה בגוגל.
כתוצאה מכך, ריבוי ביקורות לקוחות באתר Shopify שלך יכול להגביר את SEO שלך.
3. מקור לתובנות לקוחות
ביקורות טובות של לקוחות חשובות; גם ביקורות שליליות חשובות לא פחות, במיוחד אם מטפלים בהן נכון.
ביקורות של לקוחות הן סוג של משוב. לכן, אם אתה מקבל משוב גרוע, זה אומר שיש משהו שאתה לא עושה נכון או, לפחות, משהו שאתה יכול לעשות טוב יותר. ביקורות רעות הן בלתי נמנעות; זה מה שחשוב איך אתה מטפל בהם.
ביקורות רעות של לקוחות מציגות הזדמנות נדירה לדעת במה הלקוחות שלך רוצים שתשתפר. תגובה למשוב זה יכולה לשפר את המוצרים שלך עבור הלקוחות האחרים שלך. האם ידעת ש-70% מהאנשים נוטים יותר לקנות בחנות Shopify שלך אם אתה מגיב לביקורות שליליות?
בעוד שביקורות רעות של לקוחות יכולות להצביע על משהו שאתה צריך לעבוד עליו, הן יכולות גם להיות רוע הכרחי במקצת.
הסיבה היא שאם יש לך כמה ביקורות וכולן טובות, חלק מהלקוחות עלולים לתפוס אותן כמקוריות וספאמיות. לאחר כמה ביקורות רעות של לקוחות יכול לעזור להראות את האמינות שלך.
כיצד לקבל עוד ביקורות על מוצרים
כעת, לאחר ששקלנו כמה חשוב לקבל ביקורות על מוצרים בחנות Shopify שלך, אתה כנראה להוט לאסוף ביקורות מוצרים מהלקוחות שלך.
איך אוספים אותם?
יש בעצם אסטרטגיה אחת מוכחת שאתה יכול ליישם כדי לקבל יותר ביקורות מוצרים מהלקוחות שלך, והיא על ידי שאלת אותם.
די פשוט, נכון? ובכן, כן ולא. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשאול, אבל איך אתה שואל חשוב לא פחות. אז, השאלה הבאה היא, איך אתה מבקש מהלקוחות שלך ביקורות על מוצרים?
בעלי חנויות רבים מניחים שהלקוחות שלהם יתנו להם חוות דעת מיד לאחר רכישת מוצר. למרבה הצער, הם לא תמיד עושים זאת.
זה לא אומר שהם לא נאמנים או מרוצים מהמוצרים שלך. לפעמים, הם פשוט שוכחים לכתוב לך ביקורת מוצר או בוחרים שלא לעשות זאת מסיבות המוכרות להם ביותר.
עם זאת, הוכח כי למעלה מ-70% מהלקוחות שלך ישאירו לך ביקורת מוצר אם רק תשאל אותם. תן ללקוחות שלך לדעת שאתה רוצה שהם ישאירו לך ביקורת מוצר, ותראה כמה הם ישמחו.
אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי שליחת הודעת SMS אוטומטית מתישהו לאחר הרכישה וביקשו מהם לספק חוות דעת על המוצר שקיבלו. אתה יכול לעשות זאת באמצעות דואר אלקטרוני.
אתה יכול גם לבקש ביקורות על אספקת מוצר על ידי צירוף הערה שמזכירה להם להשאיר עבורך ביקורת מוצר באתר שלך.
כשיש לך קומץ ביקורות, אתה יכול לשתף אותן במדיה החברתית. זה יעזור להפעיל אפקט עגלה שיוביל ליותר לקוחות להשאיר ביקורות בחנות Shopify שלך לאחר רכישת מוצר.
עם זאת, הנה 5 אפליקציות הביקורת הטובות ביותר עבור Shopify ששווה לנסות, יחד עם היתרונות והחסרונות שלהן.
5 אפליקציות הביקורת הטובות ביותר עבור Shopify
1. לווקס
Loox היא אחת מאפליקציות הביקורת הטובות ביותר הזמינות עבורך כבעלים של חנות Shopify. הוא קיבל הרבה תגובות חיוביות מהמשתמשים שלו. זוהי הבחירה המושלמת של אפליקציית סקירת מוצר, במיוחד אם אתה מינימליסטי.
עם Loox, אתה מקבל יותר מסתם ביקורות על מוצרים. אתה מקבל גם תכונה של גלריית תמונות לאיסוף תמונות של לקוחות מרוצים. זוהי אפשרות מצוינת לעסקים בכל הגדלים המעוניינים להשתמש באפליקציית סקירת מוצרים פשוטה ויעילה.
ל-Loox אין תוכנית חינמית. עם זאת, הם מציעים ניסיון חינם של 14 יום, כאשר התוכניות בתשלום מתחילות ב-$9.99 לחודש.
יתרונות
- Loox מאפשרת לך להתאים אישית את הביקורות שלך איך שתרצה.
- הוא כולל תכונות אסתטיות רבות כמו ווידג'טים שבהם אתה יכול להשתמש בהצגת ביקורות על מוצרים במספר דפים.
- עם Loox, אתה יכול להגדיר תוכנית תגמולים והפניות ללקוחות שלך.
- זה מאפשר לך לאסוף ביקורות מהלקוחות שלך באופן אוטומטי באמצעות דואר אלקטרוני, SMS, Aliexport או Facebook Messenger.
- בתוכנית הפרימיום, אתה יכול לאסוף מספר בלתי מוגבל של ביקורות
- זה יכול להיות משולב עם Google Analytics כדי לעזור לך לקבל תובנות טובות יותר לגבי ביצועי השיווק שלך.
- אתה יכול גם לבחור אילו ביקורות יופיעו באתר שלך ואיזה לא
- זה מאפשר לך להציג את ביקורות המוצרים שלך ב-Google שופינג
חסרונות
- הוא מציע רק תוכנית תגמול בסיסית. כדי לקבל את תוכנית ההפניות, עליך להיכנס לתוכנית התמחור היקרה ביותר. זה מאפשר לך לגשת לתוכנית הנאמנות רק לאחר שילוב עם אפליקציה אחרת וזמין רק בתוכניות תמחור גבוהות יותר.
- אין לו כלי ניתוח מוצק
- אתה יכול לקבל ביקורות וידאו רק בתוכניות תמחור גבוהות יותר
2. עלי ביקורות
Ali Reviews היא עוד אפליקציית סקירת Shopify שקל להשתמש בה. הוא מכיל הרבה תכונות עוצמתיות המאפשרות לבעלי חנויות Shopify לבנות מוניטין למותג שלהם על ידי שיפור הנראות של ביקורות המוצרים שלהם. זה בתורו מגביר את ההמרה.
Ali Reviews מאפשרת לך להציג את ביקורות המוצרים שלך בכל אחד מהדפים באתר שלך. יש לו עוד כמה תכונות שקלות לשימוש ו-4 תוכניות תמחור שונות כדי לענות על הצרכים המשתנים של בעלי חנויות Shopify.
בכל הנוגע לתמחור, Ali Reviews מציעה ניסיון חינם של 7 ימים, שלאחריה אתה צריך לקבל תוכנית בתשלום כדי להמשיך להשתמש בה. הגרסאות בתשלום מתחילות ב-$9.90 לחודש
יתרונות
- זה יכול להגדיר בקשות סקירה הניתנות להתאמה אישית ואוטומטיות באמצעות SMS ודוא"ל
- מאפשר לך להציג ביקורות בדף הבית, בעגלה או בכל דף אחר באמצעות סגנונות ווידג'טים שונים שמגבירים את הנראות של ביקורות מוצרים
- אתה יכול להגדיר אותו שיתגמל לקוחות בהנחות על ביצוע פעילויות כמו ביקורות תמונות, רכישות חוזרות ושימור מוגבר
- זה יכול לתזמן ללקוחות תזכורות לביקורת בדוא"ל
- יכול להתאים אישית ביקורות על סמך המידע של כל לקוח והתנהגותו באתר שלך
- הממשק ניתן להתאמה אישית רבה
- מאפשר לך להעביר ביקורות מאפליקציות סקירה אחרות של Shopify בקלות
- זה ידידותי לנייד וניתן לשלב אותו בכל אחד מהנושאים של חנות Shopify בקלות
- עם Ali Reviews, תוכל להציג בקלות את סקירות המוצרים והדירוגים שלך במודעות שופינג בגוגל
חסרונות
- כדי לקבל תכונות מתקדמות, אתה צריך לקבל את התוכניות היקרות יותר
- Ali ביקורות לא תומכת בביקורות וידאו
- זה לא מאפשר שיתוף ביקורות בדפי מדיה חברתית. לפחות עדיין לא.
3. Stamped.io
Stamped.io היא ללא ספק אחת מאפליקציות הביקורות המבוקשות ביותר.
זוהי בחירה מצוינת נוספת לאיסוף ביקורות על מוצרים ובניית הוכחה חברתית לעסק שלך. משתמשים בו ומהימנים בו כמה מהמותגים הצומחים ביותר.
באשר לתמחור, Stamped.io מציע תוכנית בחינם ועוד 3 תוכניות בתשלום החל מ-$23 לחודש עבור התוכנית הבסיסית.
יתרונות
- זה יכול לאסוף ביקורות על מוצרים מכמה מקורות, כולל SMS, דואר אלקטרוני, Aliexport ו-Facebook Messenger.
- יש לו למעלה מ-10 ווידג'טים שונים שתוכל להגדיר כדי להציג ביקורות מוצרים בדפים החשובים ביותר באתר שלך.
- ל- Stamped.io יש תכונה המאפשרת לך למתן ביקורות של לקוחות על ידי מניעת שימוש במילים רגישות מסוימות.
- זה מאפשר ביקורות על המוצרים שלך להופיע ב-Google שופינג.
- ניתן לשלב בקלות את Stamped.io עם אפליקציות רבות אחרות
- אתה יכול למדוד את שיעור שביעות הרצון של הלקוחות שלך באמצעות תכונת NPS (ניקוד מקדם נטו).
- מאפשר לך להגדיר שאלות ותשובות בדף תצוגת המוצר
- הוא מציע תמיכת לקוחות מעולה, אפילו בתוכנית החינמית
- ל- Stamped.io יש תכונה של גלריית קניות שיכולה ליצור תוכן שנוצר על ידי משתמשים מחשבון האינסטגרם שלך
חסרונות
- אתה יכול לאסוף רק מספר מוגבל של ביקורות ללא קשר לתוכנית שבה אתה נמצא
- התוכניות החינמיות והבסיסיות חסרות הרבה תכונות חיוניות – התוכנית החינמית חסרה את תכונת סקירת התמונות בעוד שהתוכנית הבסיסית מאפשרת אינטגרציה רק עם אפליקציות Stamped
- זה מפריד בין תוכנית התגמול לנאמנות, כלומר כדי לגשת אליהם, עליך לרכוש אפליקציות חליפה מלאה
- אתה יכול לקבל את התכונה של גלריית קניות רק בתוכנית המקצועית
4. Fera.ai
אפליקציית סקירת המוצרים של Fera.ai היא אחת מאפליקציות סקירת המוצרים הטובות ביותר הזמינות לבעלי חנויות Shopify. זה די פופולרי בגלל התכונות הפשוטות אך המובהקות שלו.
עם Fera.ai, אתה יכול לאסוף ביקורות על מוצרים באמצעים שונים, וזה גם מאפשר לך להגדיר תמריצים עבור הלקוחות שלך. בעוד Fera.ai אינו מציע הרבה אינטגרציות או תכונות, הגישה הפשוטה שלה היא נקודת המכירה שלה.
בכל הנוגע לתמחור, Fera.ai מציעה גרסה חינמית ותוכניות בתשלום אחרות. הוא מספק 14 יום ניסיון חינם בתוכניות בתשלום החל מ-$9 לחודש.
יתרונות
- אתה מקבל מספר בלתי מוגבל של ביקורות אפילו בתוכנית החינמית
- התוכניות החינמיות והסטארט-אפ פנטסטיות ומציעות לבעלי חנויות Shopify תמורה לכספם
- זה מאפשר לך לאסוף ביקורות רגילות ואפילו ביקורות תמונות וסרטונים באופן אוטומטי
- הוא מספק תוכנית תגמול ללקוחות
- אתה יכול לבחור אילו ביקורות יוצגו באתר שלך
- זה גם מציע ווידג'טים מרובים המאפשרים לך להציג ביקורות בכל מקום באתר האינטרנט שלך
- אתה יכול לזכות בתג מאומת של קונה. התג הזה מוכיח ללקוחות שהביקורות שלך אמיתיות
- הוא מספק 3 אפשרויות תגמול שונות שבהן תוכל להשתמש כדי לתמרץ את הלקוחות שלך.
- אתה יכול לקבל תמיכת לקוחות חיה מעולה אפילו בתוכנית ההפעלה.
חסרונות
- חסרות לו הרבה תכונות נהדרות המשותפות לרוב אפליקציות סקירת המוצרים המתחרות של Shopify.
- בתוכניות תמחור זולות יותר, מספר בקשות הבדיקה האוטומטיות שתוכל לשלוח מוגבל. המשמעות היא שתצטרך לייבא ביקורות, או לבקש אותן באופן ידני.
5. שופט.אני
Judge.me היא אפשרות מצוינת לאפליקציית סקירת Shopify במחיר סביר. אפליקציית סקירה זו היא האפשרות הזולה ביותר ברשימה זו, אך עם זאת היא עמוסה בתכונות חיוניות הן בגרסה החינמית והן בגרסה בתשלום. חלק מהתכונות הללו כוללות ייעוץ בבדיקת מהירות של Google ותזמון בקשות לסקירה.
כשזה מגיע לתמחור, Judge.me מציעה תוכנית חינמית לנצח עמוסה בכמה פיצ'רים מדהימים ותוכנית בתשלום שנקבעה ל-$15 בלבד לחודש. הערך שאתה מקבל על התוכניות החינמיות והתשלום הופך את האפליקציה הזו למושכת למדי.
יתרונות
- עם Judge.me, אתה מקבל מספר בלתי מוגבל של ביקורות
- הוא מציע את התוכנית החינמית הטובה ביותר עם תכונות מצוינות כמו ביקורות וידאו
- זה תומך באינטגרציה עם הרבה אפליקציות ופלטפורמות
- אתה יכול להגדיר שאלות ותשובות עבור הלקוחות שלך
- הוא תומך ב-34 שפות
- אתה יכול ליהנות מתמיכת לקוחות 24/7 הן בתוכניות החינמיות והן בתשלום
- זה מאפשר לך להציג את ביקורות הלקוחות שלך ב-Google שופינג.
- יש גם תכונות להתאמה אישית מלאה כמו התאמה אישית של CSS.
- זה מגיע עם כלי ניתוח די הגון.
- אתה יכול לבחור אילו ביקורות תרצה להציג באתר שלך.
- יש לו 6 מדליות ביקורת שונות שבהן תוכל להשתמש כדי להציג את איכות הביקורות שלך.
חסרונות
- Judge.me מציעה תוכנית תגמול מוגבלת התומכת בקודי קופון בלבד. תצטרך לשלב אותו עם אפליקציה אחרת כדי לגשת לתכונות מתקדמות.
מחשבות אחרונות
השתמש באסטרטגיות ובאפליקציות סקירה עליהן דיברנו במאמר זה כדי להבטיח שהלקוחות שלך יהיו מרוצים ומרוצים.
עם זאת, זכור כי אינך יכול לספק כל לקוח. כדאי להתמקד ברוב כי אם הרוב אומר את אותו הדבר, אז כנראה שזה נכון.
האם אתה מתקשה להפוך מבקרים לאתר שלך ללקוחות? אפליקציית Shopify של Adoric יכולה לעזור.
הירשם לחשבון עוד היום כדי להתחיל להשתמש באדוריק.
התקן את אפליקציית Adoric Shopify