הגדל את המכירות ב-Shopify עם קנה עכשיו שלם מאוחר יותר (BNPL)
הרבה השתנה בנוף המסחר האלקטרוני בעשר השנים האחרונות – ואחד מהשינויים הללו הוא מעבר לכיוון המושג "קנה עכשיו שלם מאוחר יותר".
קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר – או בקיצור BNPL – הוא רעיון שעושה בדיוק את מה שהשם שלו מרמז: לאפשר לקונים לשלם על הרכישות שלהם במועד מאוחר יותר.
לעתים קרובות, התשלום מתבצע על פני מספר תשלומים – בדרך כלל 4 עד 6.
אם אתה סוחר Shopify ועדיין לא שילבת תשלום בתשלומים בחנות שלך, אתה משאיר הרבה כסף על השולחן.
הסדר תשלום BNPL יכול לעזור להגדיל את המכירות שלך, להדק את תהליך התשלום שלך ולהפחית את נטישת העגלה. פרטים נוספים על אלה עוד מעט.
למזלכם, ל- Shopify יש פתרון תשלומים מקורי המכונה, ובכן, Shopify Pay Payments.
בפוסט הזה, תוכלו ללמוד כל מה שאתם יכולים על BNPL, איך זה עובד, היתרונות שהוא מציע וכיצד ליישם אותו באתר Shopify שלך.
אז תישאר בסביבה!
איך קנה עכשיו שלם מאוחר יותר (BNPL) עובד
לקנות עכשיו ולשלם מאוחר יותר הוא חלומם של קונים רבים כי זה נותן להם הזדמנות לקנות מה שהם רוצים, מתי שהם רוצים, ומבלי לדאוג ליתרת הבנק שלהם.
אולי אתה תוהה אם BNPL שונה מתשלום בכרטיס אשראי? ובכן, כן, וההבדל העיקרי הוא שבמודל BNPL, הקונים לא צריכים לדאוג לגבי הריבית הגבוהה שכרטיסי אשראי ידועים לשמצה.
BNPL עובד כך:
- קונים מתחילים בקופה לאחר הוספת פריטים לעגלת הקניות שלהם
- בהגיעם לדף התשלום, הם יראו אפשרות לשלם עבור רכישותיהם של עד 3,000$ מאוחר יותר, ובתשלומים.
- לאחר מכן הם מתבקשים לבצע את התשלום הראשון כדי להשלים את התשלום, אם כי לא בכל המקרים. שאר התשלומים נגבים אוטומטית בכרטיסם כל שבועיים, חודש וכדומה, בהתאם להעדפת המוכר.
- הסוחר מקבל תשלום מלא – צד שלישי מטפל בגביית החובות.
- התשלום הושלם.
זה win-win הן לסוחר והן לקונים.
סטטיסטיקות BNPL
הרעיון של קנייה עכשיו שלם מאוחר יותר צבר הרבה מקום בעשור האחרון, ויש הרבה נתונים סטטיסטיים שמוכיחים שהצרכנים עוברים במהירות למודל התשלום הזה.
הנה כמה מהם:
- 55.8% מהצרכנים המקוונים מימנו את הרכישות שלהם באמצעות BNPL בשנת 2021.
- 36% מהמשתמשים שמממנים את הרכישות שלהם באמצעות קנה עכשיו, משלמים מאוחר יותר עושים זאת לפחות פעם בחודש.
- 50% מהקונים עכשיו, שלם מאוחר יותר משתמשים אמרו שהם נטשו את כרטיסי האשראי שלהם סופית.
- למעלה מ-30% מהאוכלוסייה הבוגרת באוסטרליה מעידים שיש להם לפחות חשבון BNPL אחד.
- בסיס המשתמשים של BNPL גדל ב-85% מאז פרוץ COVID-19.
נתונים מעניינים, לא? כלומר, אם עדיין לא אימצת את BNPL, אתה משאיר הרבה כסף על השולחן.
כיצד קניות בתשלומים מועילות ללקוחות שלך
אם אתה מתקשה להמיר מבקרים באתר Shopify שלך ללקוחות, זה יכול להיות מפתה לחשוב שמשהו לא בסדר באתר שלך.
אולי, ה-UX של האתר שלך נמוך. אולי, זה לוקח יותר זמן מהרגיל לטעון. או גרוע מכך, תמונות המוצר שלך איומות ומפחידות.
כך או כך, יכול להיות שלמבקרים שלך אין מספיק כסף בשלב זה כדי לשלם עבור מה שהם רוצים לקנות.
להציע להם "קנה עכשיו ושלם מאוחר יותר" יכול להניע אותם לקנות.
כפי שגילתה Shopify, סוחרים המציעים ללקוחותיהם אפשרות תשלום בתשלומים נוטים ליהנות מ-50% יותר מרכישות מאלה שלא.
דרכים אחרות שבהן BNPL מועיל ללקוחות שלך הן כדלקמן:
נוחות וגמישות
קונים אוהבים את זה כשהם לא צריכים לשלם על הרכישות שלהם בבת אחת, ועדיין לא צריכים לדאוג לצבור תחומי עניין.
החלק הטוב ביותר הוא שהם לא צריכים לדאוג לשלם ידנית את החוב שלהם מכיוון שהחשבון שלהם מחויב אוטומטית במועד הפירעון.
אפס דמי תחזוקה
קונים נוטים למצוא אפשרויות תשלום BNPL הרבה יותר אטרקטיביות מכרטיסי אשראי מסורתיים ממספר עצום של סיבות.
אחת הסיבות הללו היא שהם לא צריכים להתעסק בעמלות ובחיובים שנלווים לתחזוקת כרטיסי האשראי שלהם.
כיצד תשלום בתשלומים מועיל לך כסוחר
האם אתה חושש שהלקוחות שלך יברחו עם כספך לאחר שהציעו להם מסגרת אשראי לרכישתם?
אתה לא חייב כי הסיכון הזה מוטל על ידי ספק אשראי של צד שלישי ולא אתה. תקבל תשלום מלא בכל פעם שעסקה תושלם בהצלחה.
יתרונות אחרים של תשלומים הם כדלקמן
שפר את נאמנות הלקוחות
מתן אפשרויות תשלום גמישות ונוחות ללקוחות שלך יכול לגרום להם להעניק לך נאמנות ולהפוך ללקוחות חוזרים.
ואתה יודע, לקוחות חוזרים הם נשמת אפו של העסק שלך מכיוון שרוב המכירות שלך יגיעו מהם. מנקודת מבט סטטיסטית, לקוחות נאמנים מוציאים פי 5 יותר מאשר קונים בפעם הראשונה, ויש להם סיכוי גבוה פי 9 לבצע המרה.
עודד יותר מכירות
אתה רוצה לעשות המון מכירות עבור החנות המקוונת שלך, נכון? פיתוי לקוחות פוטנציאליים עם אפשרות ה-BNPL מגדיל את הסיכויים שלך להשיג את המטרה ללא לחץ רב.
כפי שהזכרנו קודם לכן, סוחרים המאפשרים ללקוחות לפזר את התשלום שלהם על פני תקופה של זמן נוטים ליהנות מגדילה של ערך הזמנה ממוצע (AOV). AOV הוא המדד של הסכום הממוצע שהלקוחות שלך מוציאים באתר שלך במשך פרק זמן נתון.
זה מחושב באופן הבא:
שיעור נטישת עגלה מופחת
שום דבר לא מתסכל יותר מלראות לקוחות מתחילים בתהליך התשלום שלהם רק כדי לנטוש את העגלה שלהם באמצע הדרך.
נטישת עגלה היא בעיה רצינית מאוד בתחום המסחר האלקטרוני. בממוצע, 70% מהמכירות אובדות עקב נטישת העגלה.
על ידי מתן הזדמנות ללקוחות לשלם עבור מה שהם קנו במועד מאוחר יותר, היית נותן להם את המוטיבציה הדרושה לעבור את התשלום שלהם. בתורו, זה יוביל להפחתת נטישת העגלה.
Shopify Shop Pay
יש הרבה פתרונות BNPL בשוק שתוכלו לנסות.
למזלכם, אינכם חייבים בהכרח כי ל- Shopify יש פתרון מקורי לתשלומים בשם Shop Pay.
Shop Pay הוא פתרון קל לשימוש לעיבוד תשלומים המאפשר לך לגבות תשלומים מהלקוחות שלך עבור הזמנות של עד $3,000.
החלק הטוב ביותר הוא שאתה לא צריך לדאוג לרדוף אחרי משתמשים כדי לשלם את החוב שלהם; החלק הזה שטופל עבורך על ידי Affirm, ספק האשראי שמניע את Shop Pay.
למרבה הצער, Shop Pay לא מתאים לכולם. כדי להיות זכאי להשתמש ב-Shop Pay בחנות שלך, עליך לעמוד בדרישות הבאות:
- להיות מבוסס בארה"ב
- אתה מקבל תשלומים בדולר ארה"ב בלבד
- היה מוכן להסכים לתנאים וההגבלות של Affirm
- אינך מוכר מוצרים אסורים כגון כלי נשק, צעצועים למבוגרים, סמים וכו'.
- אנגלית היא השפה העיקרית שלך באתר שלך.
אם אתה מוצא את הדרישות האלה מחמירות מדי, אולי תרצה לנסות פתרונות אחרים לתשלומים. הם כוללים Klarna, Afterpay וכו'.
סיכום
מתן הזדמנות למבקרים שלך לשלם על הרכישות שלהם במועד מאוחר יותר יכול לזכות בהרבה המרות ומכירות.
דרך נוספת להגביר את המכירות וההמרה מבלי להציע בהכרח מסגרות אשראי ללקוחות שלך היא על ידי התקנת אפליקציית Adoric Shopify בחנות שלך.
האפליקציה שלנו מאפשרת לך להמיר מבקרים באתר שלך ללידים וללקוחות על ידי הצגת קמפיינים שיווקיים מושכי תשומת לב.
יתרה מכך, תכונת כוונת היציאה המובנית של Adoric מאפשרת לך ללכוד מבקרים נוטשים, ובכך להפחית את שיעור נטישת העגלה של החנות שלך.
מוכנים לקחת את אדוריק לסיבוב? התקן את האפליקציה שלנו באתר Shopify שלך מיד.
התקן את אפליקציית Adoric Shopify