טיפים לשיווק דיגיטליעבודה מהבית במחשבעבודה מהבית ללא ניסיוןעבודות מהביתרעיונות לעסקים

הדפסה לפי דרישה: דרך בסיכון נמוך למכירת מוצרים מותאמים אישית

בין אם אתה אמן, סופר, מעצב או יזם, מוצרים פיזיים יכולים להיות הקנבס המושלם להפקת רווחים מהיצירתיות שלך. זה הזמן לבחון את הדפוס לפי דרישה כמודל לעסק שלך.

מחולצות טריקו ועד פוסטרים, תיקי גב ועד ספרים, אתה יכול להעלות ספין מקורי משלך למוצרים יומיומיים ולמכור אותם באינטרנט. עם זאת, אם תלכו בדרך המסורתית של קנייה והחזקת מלאי משלכם, ייתכן שתישארו עם ערימה של מוצרים שלא נמכרים.

תעשיית ההדפסה לפי דרישה (POD) גדלה ב-12% בארבע השנים האחרונות. נוסף על כך, סקר שנערך לאחרונה מבית Printful מצא כי 45% מבעלי חנויות הדפסה לפי דרישה ראו עלייה במכירות לאורך 2020.

שירותי הדפסה לפי דרישה מציעים דרך קלה יותר לעקוף את הזמן, ההשקעה והסיכון הקשורים בניהול המלאי, ומאפשרים לך לעבור מיצירה למכירת מוצרים מותאמים אישית בשבריר מהעלות מאשר לייצר אותם בעצמך.

רוצים להשתתף בעשייה? מדריך זה ייתן לך סקירה כללית של עולם ההדפסה על פי דרישה, עם טיפים כיצד להתחיל את עסק ה-POD שלך היום.

קיצורי דרך ✂️

  • מהו הדפסה על פי דרישה (POD), ואיך זה עובד?
  • שירותי ההדפסה לפי דרישה הטובים ביותר ליצירת מוצרים מותאמים אישית
  • יצירת עיצובים כשאתה לא מעצב
  • טיפים להתחיל עם הדפסה לפי דרישה
  • עיצוב, בדוק, מכור וגדל
  • הדפס לפי דרישה שאלות נפוצות

מהו הדפסה על פי דרישה (POD), ואיך זה עובד?

POD t shirt

הדפסה לפי דרישה היא תהליך שבו אתה עובד עם ספק של מוצרים עם תווית לבנה (כמו כובעי בייסבול או תיקים) כדי להתאים את המוצרים האלה ולמכור אותם על בסיס הזמנה תחת המותג שלך ועם העיצובים שלך.

אתה לא משלם עבור עלות המוצר אלא לאחר שמכרת אותו בפועל, כך שאין צורך לקנות בכמויות גדולות או להחזיק במלאי בעצמך.

בנוסף עם שירותי הדפסה לפי דרישה, הכל לאחר המכירה, מהדפסה דיגיטלית ועד למילוי הזמנות ומשלוח, מטופל על ידי הספק שלך. לאחר שתגדיר הכל, נדרשות רק כמה קליקים כדי למלא הזמנה לאחר ביצוע מכירה.

תעשיית ההדפסה לפי דרישה אינה מראה סימנים של האטה. יש ביקוש מתמשך למוצרים ייחודיים ואפשרויות התאמה אישית עבור הצרכנים של היום. שירותי הדפסה לפי דרישה מאפשרים לעסק בכל גודל לספק מוצרים מותאמים במחיר הוגן.

קייטלין קרמינס, מנהלת שיווק בלונג איילנד דפוס מסך

אתה יכול להשתמש בשירותי הדפסה לפי דרישה כדי:

  • בדוק רעיון עסקי או קו מוצרים חדש לעסק קיים ללא הסיכונים הכרוכים בקניית מלאי. זה גם גורם להמולה צדדית נהדרת.
  • לייצר רווח מקהל שבנית ( הדפסה לפי דרישה היא אפשרות מצוינת אם אתה יוטיוב או קריקטוריסט שרוצה להשקיע את זמנך ביצירה במקום למלא הזמנות)
  • צור מוצרים מקוריים עבור נישה של לקוחות (למשל, חולצות עבור אנשים שסופר נלהבים בריצה למרחקים ארוכים)
  • הדפס קבוצות בודדות או קטנות של חולצות טריקו להדפסה לפי דרישה, ספרים, נעליים, תיקים, אמנות קיר, כיסויי טלפון, שעונים, סקינים למחשב נייד, ספלים וסחורה אחרת

היתרונות והחסרונות של הדפסה לפי דרישה עבור עסק המסחר האלקטרוני שלך

ניתן להשתמש בהדפסה לפי דרישה לבניית עסק המבוסס על מודל הדרופשיפינג – כאשר המוצרים והמשלוח מטופלים כולם על ידי צד שלישי. זו אחת הדרכים הנגישות ביותר למקור מוצרים או להקים עסק מקוון, אבל כדאי לדעת את ההטבות והמגבלות לפני שתצללו פנימה.

משאבי ההדפסה לפי דרישה של Shopify מאפשרים לכל אחד להפעיל משהו ולהיכנס למצב בדיקה תוך זמן קצר.

כריס ואקרינו, מייסד Fanjoy

יתרונות

  • צור מוצרים במהירות. ברגע שיש לך את העיצוב, תוכל ליצור את המוצר ולהעמיד אותו למכירה תוך דקות.
  • הזמנות משלוח מטופלות. המשלוח והמימוש אינם בידיים שלך וביד הספק שלך. לאחר המכירה, אתה רק אחראי על שירות הלקוחות.
  • השקעה נמוכה, סיכון נמוך יותר. מכיוון שאתה לא מחזיק במלאי פיזית, קל יותר להוסיף או להסיר מוצרים, לבדוק רעיונות או לשנות את הגישה שלך.

חסרונות

  • שוליים נמוכים יותר. באופן טבעי, העלויות שלך לפריט יהיו גבוהות יותר מאשר אם אתה קונה בכמויות גדולות.
  • פחות שליטה על המשלוח. עלויות המשלוח עשויות להסתבך, מכיוון שהן עשויות להשתנות עבור מוצרי הדפסה על פי דרישה שונים. האפשרויות שלך מוגבלות גם אם אתה רוצה ליצור חווית unboxing בולטת.
  • מוצרים מוגבלים. היכולת שלך להתאים אישית מוצרים תלויה בספק ובמוצר. תצטרך לשקול עלויות בסיס, אפשרויות התאמה אישית וגדלים זמינים בעת החלטה אילו מוצרים להתאים אישית.
Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

כיצד להקים במהירות חנות הדפסה לפי דרישה רווחית

בסדנת הווידאו החינמית בת 40 דקות שלנו, נעביר אותך מרעיון המוצר להקמת חנות מקוונת ועד לקבלת המכירה הראשונה שלך להדפסה לפי דרישה.

הירשם עכשיו

שירותי ההדפסה לפי דרישה הטובים ביותר ליצירת מוצרים מותאמים אישית

בעוד ששירותי הדפסה על פי דרישה רבים עשויים להיראות דומים יחסית במבט ראשון, תצטרך לשקול היטב את אלה שתבחר בהתבסס על המוצרים שאתה רוצה ליצור, לאן תשלח אותם והמחירים הקמעונאיים שאתה רוצה להציע, בין היתר.

לדוגמה, עלות בסיס נמוכה למוצר אחד עשויה להפוך אותו לבחירה ברורה, עד שתבין שייקח 21 ימי עסקים להגיע ללקוחות עם אפשרות המשלוח המשתלמת ביותר שלך.

הפעל גילוי נאות בעת הערכת החברה המתאימה לך. כדי לעזור לך, הרכבתי סקירה מהירה של כמה מהשירותים הפופולריים ביותר המכסים מגוון תרחישים. כל השירותים הללו ניתנים להגדרה בחינם (אתה משלם רק כאשר אתה מזמין מוצר), בנוסף הם משתלבים בחנות Shopify שלך.

1. הדפסה

Printful היא בחירה פופולרית בקרב אתרי הדפסה על פי דרישה בגלל המבחר הרחב של מוצרים ומותגים איכותיים (גילדן, אמריקן אפרל וכו'), מחוללי מודל קלים לשימוש ואפשרויות להוספת מיתוג משלך. חווית unboxing.

עבור מוצרי לבוש במיוחד, Printful מציעה מספר טכניקות הדפסה שתרצה להיות מודע להן:

  • Direct to Garment הדפסים ישירות על בגדים – טוב במיוחד עבור עיצובים פשוטים יותר (כלומר, חולצות טי שנונות). כתוצאה מכך ניתן להדפיס רק על אזורים מסוימים של המוצר.
  • גזירה ותפירה ידועה לפעמים כ"הדפסה על הכל". פריט הלבוש נחתך, מודפס עליו ואז מרכיב אותו בחזרה להדפסה חלקה על פני כל החלק. למרות שעלויות הבסיס עשויות להיות גבוהות יותר, זה מאפשר לך ליצור מוצר פרימיום יותר שיכול להימכר ביותר. אין לבלבל את זה עם "הדפסת סובלימציה", שהיא שיטה פחות מדויקת אך חסכונית יותר להשגת הדפסה כוללת.
  • רקמה היא אולי טכניקת ההדפסה המורכבת ביותר מכיוון שהתוצר הסופי הוא למעשה עיצוב הברגה עם אפקט תלת מימד. זה הכי טוב עבור עיצובים פשוטים הכוללים רק קומץ צבעים, ולמוצרים כמו כובעים.

אני משתמש ב-Printful [עבור החנות המקוונת שלי]. הם מדהימים כי אתה לא צריך להשקיע בזה הרבה כסף מראש. אני מקבל הזמנה בחנות, הם ידפיסו את העיצוב שלי על חולצה וישלחו אותו. הייתי משתגע אם אצטרך לשלוח הכל בעצמי.

ליז ברטורלי, מייסדת Passionfruit

אתה צריך גם להיות מודע לאופן שבו התאמות אישיות נוספות משפיעות על המחיר. הדפסה על השרוול או התווית הפנימית, למשל, משמעה בדרך כלל תשלום עלות סמלי על העלות הבסיסית.

מלבד לבוש, Printful מציעה גם ספלים, מצעים, כריות, פוסטרים ממוסגרים, מגבות חוף, סינרים ועוד.

Printful

2. לולו ישיר

Lulu היא פלטפורמה להוצאה עצמית להדפסה והפצה של ספרים וספרים אלקטרוניים משלך, המציעה הרבה מהכלים שאתה צריך.

Lulu Direct היא הצעת ההדפסה לפי דרישה שלה ומאפשרת לך לבחור מתוך מבחר רחב של גדלים של ספרים, סוגי כריכה ואיכות עמוד/הדפסה כדי לבנות מוצר ספר משלך.

אמנם אין עורך מובנה לעיצוב הספר שלך, אבל Lulu Xpress מציעה תבניות להורדה כדי להתחיל. יש לו אפילו מחשבון תמחור שקוף שיעזור לך להעלות את הפרויקט שלך, כולל אפשרויות משלוח שונות.

יש גם הנחות זמינות אם תרצו להזמין בכמויות גדולות.

lulu direct

3. גוטן

בדומה ל-Printful, Gooten מציעה מגוון רחב של מוצרים שתוכל להתאים אישית עם כמה שייחודיים ל-Gooten, כגון לוחות שנה ומיטות כלבים.

עם זאת, מכיוון ש-Gooten משתמשת ברשת בינלאומית של ספקים ו-Dropshippers כדי להדפיס את המוצרים שלה, יש גם הרבה יותר שונות בין הפריטים שלה מבחינת איכות ומשלוח. אבל זה גם אומר שאתה צפוי לראות גם מחירי מוצרים ומשלוח נמוכים יותר.

ל-Gooten יש עורך תמונות אינטואיטיבי שנותן לך תחושה טובה של איך המוצר הסופי שלך ייראה.

Gooten

4. Printify

Printify הוא עוד שירות הדפסה על פי דרישה הכולל את המבחר הרגיל של חולצות טריקו וקפוצ'ונים. מה שבולט ב-Printify הוא שהיא מציעה גם רשת ספקים בינלאומית המאפשרת מספר מוצרים ייחודיים עם תווית לבנה שלא סביר שתמצא במקומות אחרים, כגון תכשיטים, שעונים, נעליים ובקבוקי מים. למעשה, הפלטפורמה מתהדרת בלמעלה מ-200 מוצרים שתוכלו להדפיס עליהם.

בעוד ש-Printify ניתנת לשימוש בחינם, זמין מנוי פרימיום המעניק לך 20% הנחה על כל המוצרים תמורת 29 דולר לחודש, שזו אופציה מוצקה אם אתה מעוניין להגדיל מאוחר יותר ולשפר את שולי הרווח שלך.

Printify

גלה עוד שירותי הדפסה לפי דרישה על ידי קריאת 10 חברות הדפסה לפי דרישה בתשלום + חינם למכירת מוצרים מותאמים אישית.

יצירת עיצובים כשאתה לא מעצב

מובן מאליו שלעיצוב יש תפקיד מכריע ביצירת מוצרים מוצלחים להדפסה לפי דרישה. אבל אתה לא צריך להיות מעצב במשרה מלאה כדי למצוא עיצובים מקוריים. למעשה, סקרים אחרונים מראים שכמעט 32% מבעלי החנויות במיקור חוץ עיצובים לחנויות שלהם.

ישנן דרכים רבות להזמין או לייצר עיצובים משלך, כל עוד אתה מבין כמה מושגי מפתח שיעזרו לך לעבוד ביעילות עם מעצבים.

ראשית, והכי חשוב, הוא הכנת קובץ העיצוב שלך. כשאתה עובד עם מעצבים, עליך לציין שהעיצוב שלך מיועד להדפסה. זה מרמז שיש לשמור אותו ברזולוציה של 300 נקודות לאינץ' (dpi). מידות התמונות שתעלה צריכות להיות זהות לאזור ההדפסה של המוצר.

שימו לב שמפרטי ההדפסה ישתנו בהתאם לטכניקת ההדפסה שבה נעשה שימוש. כאשר יש ספק, פשוט שלח למעצב את מפרט ההדפסה של המוצר הספציפי כדי שיבינו את ההקשר.

ברוב המקרים, הקובץ שתעלה יהיה PNG או PSD. זכור שאם אתה משתמש ברקע שקוף, צבע הטי שירט יהיה צבע הרקע שלך.

psd tshirt

היכן ניתן למצוא רעיונות ומעצבים לעיצוב

במקרה הטוב, אתה מעצב או מכיר אחד שאתה יכול לעבוד איתו היטב. אבל אל תתייאש אם אין לך גישה למיומנויות עיצוב. בשביל זה יש מיקור חוץ.

אתה יכול למצוא מעצבים לעבוד איתם ב-Behance או 99designs שיכולים לייצר עיצובים שמישים כל עוד אתה מספק הנחיות ברורות. כך תוכל להוסיף בהירות והקשר לפרויקט עיצוב:

  • שתף תובנות לגבי הקהל שלך. ספר להם למה זה מיועד ומי הקהל שלך. הצגת האתר שלך יכולה לעזור.
  • הסבר ברור מה אתה רוצה. השתמש ב-pitch הראשוני שלך ובתיקונים הבאים (עליך לקבל לפחות אחד או שניים) כדי לתקשר יתר על המידה עם מה שאתה מחפש, ונסה לספק משוב קונקרטי בכל שלב של הדרך.
  • תן דוגמאות להשראה. תן להם הפניה לבסס את העיצוב עליה, או הצבע על עבודות קודמות שאהבת.

יש הרבה מעצבים מוכשרים, אז אתה אמור להיות מסוגל למצוא מישהו שיביא את הרעיון שלך לפועל. החלק המסובך באמת הוא להבין מה אתה רוצה לעצב מלכתחילה.

זה יהיה תלוי בקהל היעד שלך עבור המוצר, אבל אתה יכול למצוא השראה עיצובית ב:

  • פינטרסט
  • דפי פייסבוק
  • סוברדיטים
  • בכל מקום שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלך מבלים באינטרנט

אתה יכול לחפש תוכן, מסרים או סגנונות שכבר מהדהדים עם קהל היעד שלך כדי לגבש רעיונות ששווה להמשיך. רק תהיה בטוח שאתה לא מפר עבודה של אף אחד אחר.

מדיה חברתית היא גם מקום מצוין לבדיקת לקמוס את הרעיונות שלך. אם אתה מעוניין להפוך את האינטרנט לקבוצת המיקוד שלך, נסה את הפעולות הבאות:

  • פרסם ברשת האישית שלך בפייסבוק או בקבוצות
  • השתמש במדבקות הסקר והשאלות של אינסטגרם כדי לבקש משוב
  • שתף גרסה גסה של רעיון העיצוב שלך עם subreddit רלוונטי

מדריך חינם: כיצד למצוא מוצר רווחי למכירה באינטרנט

מתרגשים לפתוח עסק, אבל לא בטוחים מאיפה להתחיל? המדריך החינמי והמקיף הזה ילמד אותך איך למצוא מוצרים מעולים, חדשים בטרנדים עם פוטנציאל מכירה גבוה.

טיפים להתחיל עם הדפסה לפי דרישה

השימוש בשירות הדפסה לפי דרישה עשוי להיות קל יותר מאשר ניהול המלאי שלך, אך ישנם כמה שיקולים ייחודיים לגישה זו שכדאי להיות מודעים אליהם. למרבה המזל, עבור רוב האתגרים הללו שתתמודדו, ישנם פתרונות יצירתיים.

1. תמיד להזמין דוגמאות

אבטחת איכות חיונית כאשר אתה משתמש בשירותי הדפסה לפי דרישה כדי למכור באינטרנט.

אתה רוצה להבטיח שהמוצר הפיזי שלך ייראה וירגיש כפי שהתכוונת, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיות לקוח משלך, כדי שתוכל לחוות ממקור ראשון איך זה לקבל את המוצרים שלך. שירותים מסוימים, כמו Printful, אפילו מציעים הנחה לדוגמה של עד 20% הנחה או משלוח חינם, אז הקפידו לנצל זאת אם זה זמין.

מעבר להבטחת איכות המוצר, דגימות טובות גם בהישג יד לצילום תמונות מוצר משלך לאתר שלך ולפרופילי המדיה החברתית.

2. היו אסטרטגיים לגבי משלוח

גם כשאתה לא שולח מוצרים בעצמך, המשלוח עדיין מציע מורכבות מסוימת בצורה של זמני משלוח ועלויות, וכיצד להגדיר את הציפיות הנכונות מול הלקוחות.

תרצה להיות בטוח שאתה מתחשב בזמני ההדפסה בכל הנוגע למשלוח. יהיו זמני המשלוח אשר יהיו, הקפד להוסיף בין יומיים לארבעה ימים לייצור, או יותר בהתאם למוצר.

תמיד היו מוקדמים לגבי זמני המשלוח, אחרת תקבלו תיבת דואר תמיכה מלאה בשאלות משלוח. תאר למה לצפות בדף השאלות הנפוצות שלך או שקול ליצור דף משלוח נפרד כדי להסביר משלוח ללקוחות.

print on demand

אם אתה יכול, נסה לספוג חלקית או מלאה את עלויות המשלוח שלך במחיר הקמעונאי שלך. שנה אחר שנה, מחקרים מראים שעלויות משלוח מפתיעות שנוספו בקופה יכולות להרתיע לקוחות מלרכוש. נוסף על כך, משלוח חינם מחזק מספר מאמצי השיווק האחרים שלך:

  • משלוח חינם הוא עדיין ממתיק מכירות נהדר, גם אם אתה יכול להציע אותו רק לאזורים ספציפיים, ומספק ללקוחות עוד תמריץ אחד לקנות.
  • משלוח חינם מותנה (למשל, "קבל משלוח חינם כשאתה מוציא $30 או יותר") מעודד לקוחות להוסיף עוד לעגלת הקניות שלהם כדי להגיע לסף ובדרך כלל עוזר לך להשיג תעריף משלוח כולל טוב יותר על ידי משלוח הכל ביחד.
  • אתה יכול להשתמש במשלוח חינם כדי להצדיק זמני המתנה ארוכים יותר. צרכנים רבים ימתינו עוד קצת להזמנה אם הם יודעים שזה יחסוך להם כסף על המשלוח.

3. צור מוקאפים שמציגים את המוצרים שלך

בעוד שדגמים יכולים לעזור לך לצלם תמונות מושכות של המוצרים שלך, מוקאפים הם גם אלטרנטיבה יעילה ויהוו חלק בולט בדפי המוצרים שלך.

שירותי הדפסה על פי דרישה רבים יכולים לעזור לך ליצור דגמים משלך, להראות את המוצרים שלך על אדם או כמחסן. אבל יש שירותים אחרים ושפע של תבניות מודל חינמיות שיכולות גם להחיות את המוצרים שלך.

הדגמים האלה הם מה שימכור את המוצרים שלך ללקוחות, אז זה ממש יכול להשתלם ללכת את המייל הנוסף. PlaceIt הוא מחולל מודלים קל לשימוש המאפשר ליצור דגמי תמונות ווידאו במחיר של $8 כל אחד. לחלופין, אם אתה יודע את היסודות של Photoshop או כלים אחרים לעריכת תמונות, אתה יכול לעיין ב-Mockup World או Behance עבור תבניות.

mockups

4. מצא את הנישה שלך ובנה קהל

מכיוון שהשוליים שלך יהיו מעט יותר דקים עם מוצרי הדפסה לפי דרישה, תרצה להיות אסטרטגי לגבי אופן מיצוב המותג שלך. קיום קהל מוגדר בבירור (למשל, בעלי כלבים) יכול למעשה לעזור לך להוזיל את העלויות לרכישת לקוחות ולמקסם את הרווחים הפוטנציאליים שלך מכיוון שהמיקוד שלך יהיה הרבה יותר מדויק.

בעל נישה מקל על הגדלת קהל שהופך לנכס. כמה טקטיקות שיווק שאתה יכול לנסות מיד כוללות:

  • התחל חשבון אינסטגרם וצור/אצור תוכן לשרת את קהל היעד שלך.
  • הוצא $10 על מודעות פייסבוק (כדי להתחיל) כדי לבדוק את המוצרים שלך עם שוק היעד שלך.
  • אסוף מיילים ממבקרים כדי שתוכל להמשיך לשווק אליהם בחינם.

הגדלת קהל היא חובה לבניית עסק לטווח ארוך, הדפסה לפי דרישה או אחרת.

5. צור חנות מקוונת משלך

אם אתה נכנס לדפוס לפי דרישה, תתקל בשווקים שונים למכור בהם את העיצובים המותאמים אישית שלך. לדוגמה, RedBubble ו- Zazzle מציעים שירותי POD כאשר אתה יוצר חנות בפלטפורמות שלהם. אנשים מוכרים גם מוצרים מותאמים אישית דרך Etsy, eBay ואמזון.

לשווקים האלה יש כמה יתרונות: לאמזון לבדה יש 300 מיליון חשבונות לקוחות פעילים ברחבי העולם, מה שמציב יותר עיניים על המוצרים שלך. ל-Etsy יש יותר מ-80 מיליון קונים פעילים. ל- Zazzle יש מוניטין טוב, ומפרטים מאות מיליוני מוצרים מאז היווסדה ב-2005.

שווקים מעניקים לקונים בחירה ודרך קלה למצוא מוצרים. אבל מה שהם לא עושים זה לספק חווית קניה שאתה שולט בה. זה נותן לך הזדמנות סטארטאפ ייחודית.

כשאתה בונה חלון ראווה ממותג על גבי פלטפורמת מסחר אלקטרוני כמו Shopify, אתה יכול לשלוט בחוויה: איך החנות שלך נראית ומרגישה, איך אנשים מקיימים איתך אינטראקציה, איך הם מגלים את המותג שלך. הוא מציע גם אינטגרציות עם שירותי POD מובילים כך שהכל קורה מלוח מחוונים אחד. שלא לדבר על העמלות הנמוכות יותר שתשלם מהבעלות על חנות משלך.

קונים שאינם נאמנים למותגים כמו Etsy או אמזון עשויים ליהנות מהכרת המותג שלך ולגלוש באתר שלך. רשימת הדוא"ל שלך, מודעות השיווק מחדש ופרופילי המדיה החברתית שלך מקלים לשמור על קשר איתם ולבנות מערכת יחסים המשתרעת מעבר לשוק.

עיצוב, בדוק, מכור וגדל

שירותי הדפסה לפי דרישה מציעים מקום נגיש להתחיל בו עבור יזמים חדשים או לכל מי שרק רוצה לבדוק רעיון לפני שהם משקיעים בו. ישנם אלפי מוצרי תווית לבנה בחוץ שאתה יכול לעשות בעצמך, ולא חסרים עיצובים אפשריים לשילוב איתם.

שילובים נבחרים ימכרו בהכרח טוב יותר מהשאר, אבל קל יחסית ליישם מחדש את אותו עיצוב ליבה עבור מספר מוצרים.

אם הרעיון העסקי שלך מתממש ואתה מתחיל לייצר מספר משמעותי של מכירות, אתה תמיד יכול לעבור מהדפסה לפי דרישה להחזקת מלאי משלך, או להמשיך להשתמש בשירותים אלה תוך מציאת דרכים חדשות להגדיל את הקהל שלך.

היתרון הגדול ביותר של מודל ההדפסה לפי דרישה הוא הגמישות שהוא מעניק לעסק שלך והזמן שהוא מחזיר לך להתמקד בצמיחה.


מוכן ליצור את העסק שלך? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

הדפסת ביקוש שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בהדפסה לפי דרישה?

אם אתה מתכנן להקים עסק להדפסה לפי דרישה, התחל בבחירת נישה והמוצרים שאתה רוצה למכור. אז הכינו את העיצובים ואת האתר שלכם. לאחר מכן, חפשו שירות הדפסה לפי דרישה והוסיפו את המוצרים לחנות שלכם. ברגע שתתחיל לשווק את האתר שלך, תתחיל לקבל הזמנות, וספק ההדפסה שלך ידאג למימוש.

כמה כסף אתה יכול להרוויח עם הדפסה לפי דרישה?

כמה אתה מרוויח עם העסק שלך בהדפסה לפי דרישה תלוי בשוק היעד, הצרכים שלהם, הביקוש למוצרים ועונתיות. כאשר אתה קובע כמה אתה יכול להרוויח, תצטרך לשקול את מחיר המכירה, העמלות עבור ספק ההדפסה שלך והיקף ההזמנות.

האם אני יכול לעשות הדפסה על פי דרישה בחינם?

ישנם מספר מוצרים שתוכלו למכור עם הדפסה לפי דרישה. חלק מהמוצרים הפופולריים להדפסה לפי דרישה כוללים חולצות, כובעים, ספלים, הדפסי קיר ופוסטרים, תיקי שרוך ובד, קפוצ'ונים, מגבות, כיסויי טלפון, מחברות, כיסויי כריות, סווטשירטים וחותלות.

מהם מוצרי ההדפסה לפי דרישה הטובים ביותר למכור?

ישנם מספר מוצרים שתוכלו למכור עם הדפסה לפי דרישה. חלק מהמוצרים הפופולריים להדפסה על פי דרישה כוללים חולצות טריקו, כובעים, ספלים, הדפסי קיר ופוסטרים, תיקי שרוך ובד, קפוצ'ונים, מגבות, כיסויי טלפון, מחברות, כיסויי כריות, סווטשירטים וחותלות.

An introduction to print on demand and how to get started.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button