טיפים לשיווק דיגיטליעבודות מהביתרעיונות לעסקים

המוצרים הדיגיטליים הרווחיים ביותר למכירה בשנת 2021 (ואיך לקדם אותם)

לא ניתן להחזיק, לטעום או לגעת במוצרים דיגיטליים, אבל כולם צורכים אותם - ממוזיקה ועד סרטונים, ספרים אלקטרוניים ועד קורסים מקוונים ועוד.

יזמים רבים בונים עסקים שלמים סביב המוצרים הבלתי מוחשיים הללו, בשל הפופולריות שלהם וקלות ההפצה שלהם, או משיקים מוצרים דיגיטליים למכירה משלימים לפריטים או השירותים הפיזיים שהם מציעים.

עם זאת, מה שהופך את הלמידה כיצד למכור מוצרים דיגיטליים למושך במיוחד, הוא שניתן ליצור אותם פעם אחת ולמכור אותם שוב ושוב ללקוחות שונים ללא צורך בחידוש מלאי, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור קריאייטיבים, בלוגרים, מחנכים ופרילנסרים המחפשים דרכים פסיביות להרוויח כסף באינטרנט שדורשים פחות מאמץ לתחזוקה.

מדריך זה ידריך אותך כיצד למכור מוצרים דיגיטליים באינטרנט – כולל דוגמאות למוצרים דיגיטליים מובילים, כיצד ליצור משלך וטיפים שיווקיים למכירה מוצלחת באינטרנט.

מצא את המוצרים הדיגיטליים המקוונים הבאים שלך 💻

  • מהם מוצרים דיגיטליים?
  • 6 רעיונות למוצרים דיגיטליים רווחיים למכירה באינטרנט
  • כיצד ליצור מוצרים דיגיטליים
  • 8 אפליקציות למכירת מוצרים דיגיטליים ב-Shopify
  • טיפים למכירות ושיווק למכירת מוצרים דיגיטליים
  • יצירת המוצרים הדיגיטליים הטובים ביותר עבור העסק שלך
  • מוצרים דיגיטליים שאלות נפוצות

מהם מוצרים דיגיטליים?

מוצר דיגיטלי הוא נכס בלתי מוחשי או פיסת מדיה שניתן למכור ולהפיץ שוב ושוב באינטרנט ללא צורך בחידוש מלאי. מוצרים אלה מגיעים לרוב בצורה של קבצים דיגיטליים הניתנים להורדה או להזרמה, כגון קובצי MP3, PDF, סרטונים, יישומי פלאגין ותבניות.

למה למכור מוצרים דיגיטליים לעומת מוצרים פיזיים?

למכירת מוצרים דיגיטליים יש יתרונות רבים שהופכים אותה לאטרקטיבית באופן ייחודי ליזמים:

  • עלויות תקורה נמוכות. אינך חייב להחזיק במלאי או לשאת בדמי משלוח.
  • שולי רווח גבוהים. אין עלות חוזרת של סחורה, אז אתה שומר על רוב המכירות שלך ברווחים.
  • פוטנציאל לבצע אוטומציה. ניתן לספק הזמנות באופן מיידי, מה שמאפשר לך להיות יחסית מרוכז במילוי.
  • מוצרים גמישים. אתה יכול להציע מוצרים בחינם לבניית רשימת הדוא"ל שלך, מנויים בתשלום חודשי לגישה לתוכן דיגיטלי בלעדי, או רישיונות לשימוש במוצרים הדיגיטליים שלך. יש לך הרבה אפשרויות כיצד לשלב מוצרים דיגיטליים בעסק שלך.
  • למידה מתוקשבת היא עתיד החינוך. יש לך הזדמנות ענקית להרחיב את העסק שלך ולהשפיע עם למידה מקוונת, תעשייה שצפויה להיות שווה 374 מיליארד דולר עד 2026 .

אבל מוצרים דיגיטליים מקוונים כוללים גם אתגרים ספציפיים שתצטרך להיזהר מהם:

  • אתה מתחרה בתוכן חינמי. עם מוצרים דיגיטליים, צרכנים יכולים כנראה למצוא חלופות חינמיות למה שאתה מוכר. תצטרך לחשוב היטב על הנישה אליה אתה ממקד, סוגי המוצרים הדיגיטליים שאתה מוכר ותיאורי המוצרים שלך. אתה גם רוצה להציע מוצרים באיכות גבוהה ולדעת איך לבנות את המותג שלך כדי להתחרות.
  • אתה חשוף לפיראטיות/גניבה. עליך לנקוט באמצעי זהירות ולהפחית סיכונים אלה על ידי שימוש בכלים הנכונים להגנה על המוצרים שלך.
  • יש כמה הגבלות על אופן מכירת מוצרים דיגיטליים. לדוגמה, עליך למכור מוצרים פיזיים דרך ערוץ המכירות של פייסבוק ואינסטגרם בהתאם למדיניות המסחר שלהם.

עם זאת, ניתן להתגבר על רוב האתגרים הללו אם תשתמש בכלים הנכונים בעת תכנון עסק המוצר הדיגיטלי שלך.

למידע נוסף: מוצרים פופולריים למכירה ב-2021

6 המוצרים הדיגיטליים הטובים ביותר למכירה באינטרנט

  1. מוצרים חינוכיים
  2. רישיונות להשתמש בנכסים הדיגיטליים שלך
  3. אתרי חברות
  4. תבניות וכלים דיגיטליים
  5. מוזיקה או אמנות
  6. שירותים

לקבלת קצת השראה בעת יצירת מוצרים אלה, חקור את הסוגים המובילים של מוצרים דיגיטליים המפורטים להלן.

1. מוצרים חינוכיים

קורסים מקוונים מתאימים ביותר לתוכן מעמיק. הם דורשים קצת מאמץ מראש, מיצירת מצגת ועד הקלטת הדרכה בווידאו. בעת יצירת קורסים, התחל עם תוצאות הלומדים: מה אתה רוצה שהלומד ידע או יוכל לעשות בסוף הקורס שלך?

אתה יכול לכלול חידונים, בדיקות ידע ופעילויות אינטראקטיביות בתוך הקורסים שלך כדי לעזור לפרק תוכן למידה ולהפוך את הקורס האלקטרוני שלך למושך יותר. שקול ללמוד וליישם מודל הוראה כמו ADDIE.

How to Cake It
How to Cake It מוכר ספרים אלקטרוניים כחלופה לספרי הבישול הפיזיים שלו .

אם אתה מחשיב את עצמך כמומחה בנושא מסוים, מוצרים דיגיטליים הם דרך מצוינת לארוז את המידע הזה ולמכור אותו לאחרים המעוניינים ללמוד.

אם יש שפע של פוסטים בחינם בבלוג או מדריכים ב-YouTube על מה שתרצה ללמד, אתה יכול להתחרות על ידי אספקת תוכן שמבטיח לא חינוך אלא שינוי. במילים אחרות, אל תמכור את המוצר – מכור את הפוטנציאל של הלקוח עצמו לאחר רכישת המוצר שלך.

אתה יכול למנף מוניטין קיים כמומחה כדי למשוך תשומת לב למוצרים הניתנים להורדה כדי למכור באינטרנט, או, אם אתה מתחיל מאפס, אתה יכול ליצור ולתת תוכן בחינם כדי ליצור עניין ולידים עבור המוצרים הדיגיטליים שלך בתשלום.

2. רישיונות להשתמש בנכסים הדיגיטליים שלך

City Lights digital asset sales
EditStock מוכרת רישיונות לסטודנטים להשתמש בצילומי המניות שלה בגלגלי הדגמה משלהם.

מתמונות מלאי ועד קטעי וידאו, ממוזיקה ואפקטים קוליים, ישנה מערכת אקולוגית עולמית של נכסים דיגיטליים בעלי רישיון שהועלו על ידי קריאייטיבים עבור קריאייטיבים אחרים לשימוש בעבודתם.

על ידי הצעת רישיונות לאנשים ועסקים, אתה יכול לגבות תשלום עבור השימוש בתמונות, סרטונים, מוזיקה, תוכנה ומוצרים דיגיטליים דומים בחנות שלך ובאמצעות שווקים מקוונים, כגון אתרי תמונות מלאי. בתמורה לחשיפה, חלק מהשווקים הללו יכולים לקחת עד 50% בעמלה עבור כל מכירה. עם זאת, אם אתה רוצה לבנות יעד משלך למכירת מוצרים דיגיטליים, אתה יכול להשתמש ב-Sendowl כדי להפעיל סוג זה של עסקים עם מפתחות רישיון ייחודיים שנוצרו אוטומטית.

כשמציאים נכסים ליצירה, זה עוזר לעבוד אחורה מהצרכים של הקהל המיועד שלך. התחל במחשבה באיזה סוג של נכסים הם ירצו להשתמש כדי ליצור מוצרים שבאמת יש להם ביקוש (ולכן קל יותר למכור אותם).

כמו כן, הקפד להגן על המוצרים הדיגיטליים שלך באמצעות סימני מים ואמצעי אבטחה אחרים, במיוחד אם אתה מוכר תמונות.

למידע נוסף: כיצד למכור תמונות באינטרנט: עבור צלמים חובבים ומקצוענים כאחד

3. אתרי חברות

Membership site digital product
Snowboard Addiction מציעה מנוי לתוכן חינוכי מובחר כדי להשלים את המוצרים הפיזיים שלה לגולשי סנובורד.

במקום להתמקד כיצד למכור מוצרים דיגיטליים בנפרד, אתה יכול לאגד אותם יחד ולנעול אותם מאחורי מנוי בתשלום כדי לייצר הכנסות חוזרות.

גישה זו למכירת מוצרים דיגיטליים היא אידיאלית אם אתה מתכנן לשמור על ספרייה הולכת וגדלה של תוכן פרימיום ולטפח קהילה של חברים נלהבים. במקרים מסוימים, מנויים דיגיטליים בתשלום יכולים אפילו ליצור הזדמנות לייצר רווח ישירות ממאמצי שיווק התוכן הקיימים שלך.

מכיוון שהתוכן הזה נמצא מאחורי שער שרק מנויים משלמים יכולים לגשת אליו דרך חשבון הלקוח שלהם, אתה יכול גם לארח תוכן בלעדי שניתן להזרים ולא להוריד.

אתה יכול לבנות רעיון עסקי מסוג זה על ידי שימוש ב-Charge Rabbit לחיוב מנוי חוזר וב-Sky Pilot כמערכת המסירה הדיגיטלית שלך.

למידע נוסף: כיצד להקים עסק מנויים: מדריך קצר

4. תבניות וכלים דיגיטליים

Retro Supply
RetroSupply Co. מוכרת כלים ונכסים דיגיטליים עבור מעצבים.

מוצרים דיגיטליים יכולים להגיע גם בצורה של כלים לא מוחשיים שמכינים אנשי מקצוע לבצע משימות שנופלות מחוץ למערך הכישורים שלהם או שגוזלות זמן רב. אתה יכול למכור פתרונות דיגיטליים לנקודות הכאב והצרכים הנפוצים של קהל מסוים.

כמה דוגמאות כיצד למכור מוצרים דיגיטליים באופן מקוון בדרך זו כוללות:

  • תבניות אסטרטגיית שיווק דיגיטלי ליזמים
  • תבניות קורות חיים למחפשי עבודה
  • אפליקציות סלולריות לעסקים
  • תבניות עיצוב גרפי לחוברות, פליירים, פוסטרים וכו'.
  • פילטרים ותוספים של Adobe Photoshop עבור עורכי מדיה
  • סמלים, גופנים או ערכות UX עבור מעצבי אתרים

אם כבר יש לך עסק עצמאי, אולי כדאי לשקול כיצד תוכל להפוך את הכישורים והשירותים שלך למוצרים דיגיטליים כדי ליצור זרמי הכנסה פסיביים.

5. מוזיקה או אמנות

Stardew Valley selling digital products online
Materia Collective מוכרת דפי מוזיקה דיגיטליים עבור פסקול של משחקי וידאו.

אם אתה מוזיקאי או אמן, רוב הסיכויים שחקרתם דרכים שבהן תוכלו לייצר רווחים מהכישרונות שלכם או מהקהל שאתם בונים. בעוד הדפסה על פי דרישה חולצות או הדפסים מותאמים אישית הם תמיד אופציה, יש גם המון דוגמאות למוצרים דיגיטליים למכירת אמנות ומוזיקה.

מוזיקאי יכול למכור רינגטונים של השירים הטובים ביותר שלו לצד הסחורה שלו. או שקריקטוריסט יכול להפוך את האמנות שלו להדפסים, טפטים לטלפונים או מוצרים לפי דרישה. יוצר סרטים יכול למכור את הסרטים שלו באינטרנט. מכיוון שאתה לא צריך להחזיק מלאי עם מוצרים דיגיטליים מקוונים, אתה יכול להתנסות בפורמטים שונים כדי לראות מה הקהל שלך רוצה ללא סיכון רב.

6. שירותים

Gym selling digital service products
Street Parking אורזת את תוכניות האימון האישיות שלה למוצרים דיגיטליים למכירה כמנוי חודשי.

שירותים נוטים להשתלב היטב עם מגוון סוגים של מוצרים דיגיטליים מכיוון ששירותים הם בעצם ההיפך שלהם – עם שירותים, ה"מלאי" שלך מוגבל למספר שעות העבודה שאתה יכול להכיל.

בנוסף, לקוחות מקבלים לרוב מוצרים דיגיטליים כחלק מה"רכישה" שלהם עם שירותים רבים. מעצב יספק לוגואים. מאמן אישי עשוי לספק תוכנית אימונים. בהסתמך על זה, אתה יכול למקם שירותים מסוימים כחבילות המכילות מוצרים דיגיטליים יקרי ערך.

לדוגמה, תוכל להציע פגישת ייעוץ בתשלום, יחד עם דוח מותאם אישית או גיליון אלקטרוני של Excel, ולאחר מכן למכור ללקוחות שלך במכירות בשירותים או מוצרים אחרים שלך. או שאתה יכול להציע מוצר להורדה בחינם ליצירת לידים לרשימת שיווק הדוא"ל שלך, טקטיקה שעסקים מקוונים רבים נוקטים כיום.

אם יש משימות נפוצות שאתה מבצע כחלק מעסקי השירות שלך שקל לך אך בעלות ערך עבור הלקוח שלך, אתה יכול לשקול לייצר אותן כדי ליצור אפיקי הכנסה שדורשים פחות מזמנך ומאמצי תחזוקה.

אמנם קל להיתקע בהמתנה לרגע אאוריקה, אבל מציאת רעיון עסקי טוב הוא יותר תהליך. זה נהדר שיש רעיון שמרגש אותך, אבל אם אתה רוצה רעיון שמוכר, תרצה לעקוב אחר תהליך של סיעור מוחות , מחקר ואימות . הנה מה שנכנס ליצירת התוכן הדיגיטלי הטוב ביותר למכירה:

1. סיעור מוחות

צור רעיונות מלכתחילה, ורשום את כולם. אל תהיה ביקורתי מדי – אתה לא צריך להמציא את המוצרים הדיגיטליים הטובים ביותר בסיעור המוחות הראשון שלך. רעיונות רעים יכולים להוביל לרעיונות טובים ולהיפך. המפתח לסיעור מוחות הוא להימנע מחשיבה יתרה של דברים.

אם אתה מחפש ניצוץ לרעיונות על מוצרים להורדה למכירה באינטרנט, הנה כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמך:

  • האם אתה יכול ללמד לקוחות כיצד להשתמש במוצרים שלך? לדוגמה, אם אתה מוכר מוצרי סריגה, תוכל להציע פגישות ללמד טכניקות סריגה מתקדמות.
  • האם יש דברים שאתה יכול לעזור ללקוחות שלך הקשורים לענף הכולל שלך? אם אתה מוכר גלשנים, תוכל ליצור תוכנית אימון שתעזור ללקוחות שלך להישאר בכושר גלישה בבית.
  • מהם הערכים שעליהם בנית את העסק שלך, ומהם הנושאים הקשורים אליהם? לדוגמה, אם אתה מוכר ביגוד בר קיימא, תוכל ליצור קורס שילמד את הלקוחות שלך איך לחיות חיים ברי קיימא יותר.
  • באילו דרכים תוכל לקרב את קהילת הלקוחות שלך? אם אתה מוכר ציוד למטבח, תוכל לנהל אירוע טעימות יין מודרך וירטואלי.
  • במה אתה טוב? אם אתה באמת מעולה בצילום מוצר, תוכל ללמד אנשים אחרים איך להשתפר גם בצילום מוצר.

למידע נוסף: מציאת הנישה שלך: 8 דוגמאות לשוק נישה שיתנו לך השראה

2. מחקר

עשה קצת מחקר כדי להוסיף לרשימת הרעיונות העסקיים שלך. המוצרים הדיגיטליים הטובים ביותר למכירה פונים לנקודות כאב שיש ללקוחות שלך הקשורים למוצר, לתעשייה או לערכים שלך, כמו גם לנושאים שהם אוהבים או מתלהבים מהם. שניהם מציגים הזדמנויות עסקיות נהדרות לספק ערך בצורה של מוצר חינוכי.

הנה כמה מקומות טובים להתחיל לעשות מחקר עבור המוצרים הדיגיטליים המובילים שלך:

  • קבוצות בפייסבוק. ישנן קבוצות פייסבוק המוקדשות לכל נישה וקהל שניתן להעלות על הדעת, מה שהופך אותן למקום מצוין ללמוד מה אכפת ללקוחות הפוטנציאליים שלך.
  • פורומים בתעשייה. פורומים המוקדשים לתחביבים וקהילות בתעשייה שלך יכולים לעזור לך ללמוד יותר על מה שאנשים רוצים וצריכים בתעשייה הרחבה יותר.
  • ביקורות מוצרים. קרא גם את הביקורות על המוצרים שלך וגם את המוצרים של המתחרים כדי לקבל רעיונות. אלה יכולים לבוא מהביקורות בדפי מוצרים כמו גם מביקורות עצמאיות בבלוגים ובאתרים אחרים.
  • פוסטים ותגובות בבלוג. קרא את תוכן הבלוג שאולי הקהילה שלך קוראת, כמו גם את ההערות, כדי לקבל עוד יותר רעיונות. לדוגמה, אם אתה מוכר חלקי חילוף לרכב, תחפור בבלוגים בנושא רכב.
  • מיילים מלקוחות. לבסוף, אל תשכח לחזור ולקרוא שוב את כל המיילים או ההודעות שקיבלת מלקוחות במהלך השנים. האנשים שהקדישו את הזמן ליצור איתך קשר עם מחשבות וחששות הם בדרך כלל לקוחות עם "כוונות גבוהות" וייתכן שהם חלקו כמה תובנות שימושיות באמת.

למידע נוסף: מצא מוצר למכירה: 12 אסטרטגיות למציאת המוצר הרווחי הראשון שלך

3. אימות

לפני שמקדישים יותר מדי זמן לרעיון שלך כדי למכור מוצרים דיגיטליים, אתה רוצה לאמת אותו ולוודא שהוא מוצק. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא להשקיע הרבה זמן או כסף במיזם חדש מבלי לדעת שיש לו סיכוי טוב להצליח.

ישנן מספר דרכים לאמת את הרעיון שלך כשאתה מבין כיצד למכור מוצרים דיגיטליים:

  • מחקר מילות מפתח. השתמש בכלי מילות מפתח כדי לראות כמה אנשים מחפשים את הנושאים שלך. זה ייתן לך מושג על גודל ההזדמנות של כל אחד.
  • גוגל טרנדס. חפש את הנושאים שלך ב-Google Trends. חפש נושאים שגדלים בעניין. המשמעות היא שגודל ההזדמנות ימשיך לגדול.
  • בקשו משוב. צור קשר עם הלקוחות שלך ישירות, באמצעות דואר אלקטרוני או מדיה חברתית. סקר או סקר הם דרך מצוינת לאסוף משוב מלקוחות.
  • תתחיל בקטן ותחזור על זה. לפעמים, הדרך הקלה ביותר לאמת רעיון היא להתנסות בגרסה קטנה יותר של הרעיון עם מקום לצמיחה. המטרה היא להוציא משהו לעולם כמה שיותר מהר כדי שתוכלו להעמיד את הרעיון שלכם למבחן ולהשתפר ממנו משם.

לא משנה באיזה תעשייה אתה עוסק, יש לך חוזקות וידע ייחודיים שיהיו בעלי ערך ללקוחות ולמכירת מוצרים דיגיטליים.

למידע נוסף: המדריך בן 16 השלבים להערכת הכדאיות של כל רעיון למוצר

4. צור חנות מקוונת

לאחר שתאמת רעיון למוצר דיגיטלי, תרצה לקבל פלטפורמת מסחר אלקטרוני למכור בה. למכור ב. אם אתה רוצה לדעת איך למכור מוצרים דיגיטליים באינטרנט, שלב זה הוא קריטי.

Shopify store

Shopify היא הדרך הקלה והמכובדת ביותר ליצור חנות מסחר אלקטרוני למוצרים דיגיטליים מקוונים. אתה לא צריך שום כישורים טכניים או תקציב גדול, ואתה יכול לבחור מתוך למעלה מ-100 תבניות עם תכונות מובנות כדי להתקין במהירות – הכל תמורת תשלום חודשי קטן של $29. יש גם יותר מ-4,000 אפליקציות Shopify בחינם שבהן תוכלו להשתמש לניהול החנות שלכם ולמכירת מוצרים דיגיטליים נוספים באינטרנט.

8 אפליקציות למכירת מוצרים דיגיטליים ב-Shopify

  1. הורדות דיגיטליות
  2. SendOwl
  3. קורסים
  4. מוזיקה לסינגל
  5. חשיבה
  6. FetchApp
  7. טייס שמיים
  8. BookThatApp

ישנם מספר כלי מכירה ושיווק שתרצה לשקול למכירת מוצרים דיגיטליים, בהתאם לצרכים שלך:

  1. הורדות דיגיטליות. האפליקציה החינמית הזו של Shopify מציעה דרך פשוטה למכור מוצרים דיגיטליים באתר האינטרנט שלך. לאחר הרכישה, הלקוחות יכולים להוריד את הקובץ שלהם באופן מיידי ולקבל קישור למייל.
  2. SendOwl. לעסקים מורכבים יותר של מוצרים דיגיטליים, SendOwl מגיעה עם מגוון תכונות ואוטומציה שימושית, כמו קישורים שפג תוקפם ומפתחות רישיון שנוצרו אוטומטית, כדי להפעיל את המוצרים שלך.
  3. קורסים. אפליקציית Shopify הזו מאפשרת לך ליצור שיעורים, הדרכות, סמינרים מקוונים ומדריכים ולמכור אותם באינטרנט. אתה יכול ליצור פורטלי חינוך מקוונים יפהפיים, להטביע סרטונים מוקלטים מראש ואפילו תוכן שיעורים בשידור חי. לקוחות יכולים לעקוב אחר ההתקדמות שלהם ולהרוויח אישורים על השלמתם.
  4. מוזיקה לסינגל. אם אתה מוזיקאי שמוכר מוזיקה, סינגל נוצר במחשבה עליך. זה לא רק מגשר על הפער בין מכירת מוזיקה פיזית לדיגיטל, הוא גם מאפשר לך לכלול בקלות קליפים בדף המוצר שלך כדי שהלקוחות יוכלו לדגום אותם.
  5. חשיבה. אפליקציה זו מאפשרת לך לייצר רווח מהמומחיות שלך ולהגדיל את הקהל שלך על ידי הוספת קורסים מקוונים לחנות Shopify שלך. אתה יכול להעלות ולגרור ולשחרר תוכן כדי ליצור תוכנית לימודים לקורס. תוכנית חינם זמינה, המאפשרת לך ליצור עד שלושה קורסים.
  6. FetchApp. FetchApp היא אפליקציית משלוח הורדה דיגיטלית נוספת שמציעה פחות תכונות מאשר SendOwl, אך יש לה תוכנית חינמית זמינה (5 מגה-בייט של אחסון) ונותנת לך את היכולת לצרף מספר קבצים למוצר אחד.
  7. חברות Sky Pilot או Bold. אפליקציות אלו אידיאליות לבניית תוכנית חברות. אתה יכול למכור קבצים וזרמי וידאו בלעדיים ללקוחות. לאחר מכן, לקוחות יכולים לגשת לכל הקבצים שרכשו בעבר דרך חשבונות הלקוחות שלהם.
  8. BookThatApp, Tipo או Sesami. שלוש האפליקציות הללו מושלמות לעסקים המציעים אינטראקציות אחד לאחד או אינטראקציות בקבוצה קטנה וזקוקים לפתרון הזמנת פגישות לקביעת ייעוץ או פגישות אימון עם לקוחות. לכל שלושת האפליקציות יש תוכנית חינמית זמינה.

מעבר למערכות אספקת מוצרים דיגיטליות אלו, ישנן אפליקציות Shopify אחרות להפעיל ולהגן על הסחורה הדיגיטלית שלך, כגון:

  • הזמנה ומנוי חוזרים. זוהי אפליקציה למנויים שבועיים או חודשיים. השתמש בו כדי להפוך הזמנות חוזרות, חשבוניות ומינויים דיגיטליים לאוטומטיים עבור חברות או תוכניות מקוונות.
  • פוטולוק. אם אתה רוצה הגנה נוספת על מוצרים ויזואליים כמו תמונות מלאי, אפליקציה זו מציעה את רוב אמצעי האבטחה שאתה עשוי להזדקק להם, החל מסימני מים ועד להגנה על קוד מקור.
  • השבת קליק ימני. כאשר התוכן שלך הוא המוצר שלך, האפליקציה הזו עוזרת לך להגן עליו מפני גניבה. אתה יכול לנעול תמונות וטקסט כך שלא ניתן יהיה לשמור או להעתיק אותם ללא רשותך.

בהתאם לצרכים שלך, ניתן להשתמש באפליקציות אלו ועוד יחד כדי לעזור לך לשלב מוצרים דיגיטליים בחנות Shopify שלך ולבצע כל אחת מהדוגמאות של המוצרים הדיגיטליים שלהלן.

הערה: בעת יצירת מוצרים דיגיטליים ב-Shopify, הקפד לבטל את הסימון של "זהו מוצר פיזי".

טיפים למכירות ושיווק למכירת מוצרים דיגיטליים

בין אם אתה בעל עסק חדש או מוסיף מוצרים דיגיטליים מקוונים לחנות הקיימת שלך, זכור את הטיפים הבאים:

  • צור מוצר נהדר. הקריטריונים הראשונים ליצירת מוצרים דיגיטליים הם הוספת ערך לחיי הלקוחות שלך. מכיוון שאתה מתחרה בתוכן חינמי באינטרנט, השקיעו בבניית מוצר שאנשים לא יכולים למצוא בשום מקום אחר.
  • קדם מגנט עופרת. לא משנה כמה עולה המוצר שלך, צור גרסה קלה שלו בחינם. מוצר חינמי יכול לעזור לך לבנות רשימת דוא"ל שתוכל למכור לה בעתיד. זה גם פותח את הדלת ל-upselling ומיקוד לקוחות פוטנציאליים עם מבצעים שונים. חינם בונה אמון בין העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים.
  • התחל תוכנית שותפים. שותפים הם מקור עצום של תנועה ומכירות עבור יוצרים שמוכרים מוצרים דיגיטליים. מצא משפיענים מבוססים ואמינים בתעשייה שלך והצע להם עמלה עבור כל מכירה שהם מבצעים. אתה יכול ליצור אחוזים שונים עבור שותפים שונים, כך שאם למישהו יש קהל עצום, אתה יכול לתת לו שיעור עמלה גבוה יותר כדי לקדם יותר ולמשוך לקוחות.
  • איסוף הזמנות מראש. דרך מצוינת להשיג מכירות מוקדמות היא על ידי מתן הנחה במחיר "מוקדם". אם אתם מוציאים מוצר דיגיטלי חדש, תוכלו להציע 50% הנחה ל-100 הקונים הראשונים, לאחר מכן 25% ל-100 הקונים הבאים, ולאחר מכן לשחרר את המוצר במחיר מלא לאחר שיגמרו 25% ההנחה. אתה יכול להשיק את ההנחה של 50% רק לקהל הקיים שלך כדי לתגמל את נאמנותו, לקבל משוב ולהגביר את המכירות לפני ההשקה.
  • הצע ערבות להחזר כספי. אם אתה מהסס להציע אחריות על המוצרים שלך, זה הגיוני. אנשים מסוימים יכולים לקנות ולהשתמש במוצר שלך ואז לבקש את כספם בחזרה. אבל זה הכל חלק מניהול עסק מקוון. התגמול של שיעורי המרה גבוהים עולים על האחוז הקטן של האנשים שעלולים לעשות שימוש לרעה במדיניות. ערבות להחזר כספי מראה לקונים פוטנציאליים שאתה שם את הכסף שלך במקום שבו הפה שלך נמצא, ומטיל את הסיכון עליך, לא עליהם.

יצירת המוצרים הדיגיטליים הטובים ביותר עבור העסק שלך

ללא צורך להחזיק מלאי או התקורה הקשורה למכירת מוצרים פיזיים, כל סוגי המוצרים הדיגיטליים יכולים להיות רעיונות עסקיים מקוונים רווחיים.

יש אינספור דרכים שבהן תוכל ליצור את התוכן הדיגיטלי הטוב ביותר למכירה ולמכירה חוזרת ולשלב אותם בעסק שלך. עם קצת כושר המצאה והשקעה מוקדמת של זמן, אתה יכול להעניק ערך שאין לעמוד בפניו שיכול יותר מלהחזיר את עצמו לאורך זמן.


מהן כמה דוגמאות למוצרים דיגיטליים?

  • קורסים מקוונים וסמינרים מקוונים
  • ספרי קינדל
  • ספרים מוקלטים
  • תוכנות
  • רכיבי אינטרנט כמו ערכות נושא של Shopify או WordPress
  • פריטי הדפסה
  • אתרי חברות
  • חוברות עבודה
  • תבניות PowerPoint

איך יוצרים מוצר דיגיטלי?

  • סיעור מוחות על רעיונות למוצרים דיגיטליים.
  • מחקר נקודות כאב לקונה.
  • אמת רעיונות באמצעות מחקר מילות מפתח ומגמות.
  • הפק את המוצרים הדיגיטליים שלך.
  • צור חנות Shopify.
  • בנה קהל ושווק את המוצרים הדיגיטליים שלך.

אילו מוצרים דיגיטליים מבוקשים?

  • מוצרים חינוכיים כמו ספרים אלקטרוניים וקורסים מקוונים
  • קהילות חברות בלעדיות
  • תבניות וכלים דיגיטליים
  • מוזיקה או אמנות מחודשת
  • שירותים מופקים
  • רישיונות לשימוש בנכסים דיגיטליים

איזה סוג של מוצרים דיגיטליים נמכרים הכי טוב?

המוצרים הדיגיטליים הנמכרים ביותר כוללים עיצוב גרפי, תבניות, הדפסים להורדה, מוזיקה ואודיו, צילום מלאי ומוצרי הדפסה לפי דרישה כמו חולצות, מחברות וספלים מותאמים אישית.
A series of digital products icons : music, video, art, fitness

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button