רעיונות לעסקים

המלצות למוצרים מותאמים אישית: מה זה, יתרונות ושיטות עבודה מומלצות

בעלי חנויות, מנהלי שיווק, מנהלי פיתוח עסקי – המלצות מוצר מותאמות אישית הן העתיד של מכירה באינטרנט.

התאמה אישית של מסע הקנייה של הלקוחות שלך על ידי המלצה על מוצרים שהם ימצאו הרלוונטיים ביותר יכולה לעזור לשפר את חווית הקנייה שלהם.

וחווית קנייה אישית פירושה שתוציא פחות דולרים שיווקיים בניסיון לשכנע אותם לבצע רכישה.

נוסף על כך, הסיכוי שלך להשיג מכירות טובות ולהניב הכנסות גבוהות יותר גדל במספר פיפולים. יש לנו סטטיסטיקות כדי לגבות את זה; נגיע אליהם בקרוב.

למרבה הצער, עסקים רבים אינם מודעים לאמת הפשוטה הזו. הטמעת המלצות למוצרים בחנות שלהם היא רק מחשבה שלאחר מכן, כלומר אם אי פעם יחשבו על זה.

אבל אתה לא חייב להיות אחד מהם!

בפוסט זה, ננתח המלצות למוצרים מותאמים אישית במלואם.

להלן הנקודות הבולטות בהן נעסוק:

אז, אם אתה מוכן, בואו ניכנס לזה.

מה זה המלצות על מוצרים מותאמים אישית?

תמונה, הם אומרים, מדברת אלף מילים. לפיכך, נתחיל עם דוגמה להמחשה.

אם הייתם עוברים לאמזון ומחפשים, למשל, מחשב נייד של Dell, הייתם רואים משהו כזה מתחת למוצר שעליו לחצתם.

Personalized Product Recommendation

בעיקרון, אמזון אומרת:

  • אם ראית את המחשב הנייד הזה של Dell, ייתכן שתאהב גם את סט המוצרים האחר הזה.
  • כמו כן, לקוחות שצפו במחשב הנייד של Dell בדקו גם את המוצרים האחרים האלה. אולי תאהב אותם.

זה המלצות מוצר בפעולה.

ודרך אגב, אמזון כבר מזמן שולטת באומנות של המלצות מוצרים מותאמות אישית. למען האמת, המלצות מוצרים מהוות 35% מהמכירות של ענקית המסחר האלקטרוני.

הנה עוד נתון מדהים: נטפליקס עושה 75% מהמכירות שלה מהמלצה על סרטים ותוכניות ללקוחותיה.

זה מפואר!

ככל הנראה, אם עדיין לא לקחתם ברצינות את המלצות המוצרים, אתם משאירים הרבה כסף על השולחן.

המלצות מוצר מותאמות אישית אינן מסתיימות ב"מה שלקוח עשוי לאהוב" וב"מה שלקוחות אחרים צפו", כמו בדוגמה של אמזון שראית עכשיו.

אתה יכול להמליץ ללקוחות על סמך:

  • המוצרים הנמכרים ביותר
  • נקנה לעתים קרובות ביחד (מוצרים משלימים)
  • מוצרים טרנדיים
  • מוצרים מומלצים
  • המוצרים הנצפים ביותר

בקרוב, נדון, בפירוט, בגישות השונות להמלצות מוצרים.

כיצד פועלים מנועי המלצות מוצרים?

מנועי המלצות מוצרים הם קבוצה של אלגוריתמים שמתאימים אישית את חווית הקנייה של הלקוחות שלך על ידי הצגתם של מוצרים שהם ככל הנראה יתעניינו בהם.

הם עושים זאת על ידי בדיקת שאילתות החיפוש של לקוח בודד, המיקום הגיאוגרפי, המוצרים שנצפו, היסטוריית הקניות ושלל אחרים.

בעזרת הנתונים הללו, הם יסיינו את הקטלוג שלך כדי למצוא את המוצר שיתאים ביותר להעדפת הלקוח.

כאשר נמצא מוצר תואם, הוא יוצג ללקוח ישירות באתר האינטרנט או באמצעות מיילים.

מנועי המלצות הם מה שמאפשרים מכירה נוספת ומכירה צולבת. ישנן יתרונות רבים נוספים שהם מציעים, אך נגיע אליהם בחלק המאוחר של הפוסט הזה.

סוגי סינון המלצות מוצרים

כדי להוסיף שכבות של התאמה אישית לחוויית קנייה של לקוחות, אלגוריתמי המלצות נוקטים לרוב ב-3 גישות:

  • סינון שיתופי
  • סינון מבוסס תוכן
  • סינון היברידי

סינון שיתופי

מבקרים המגיעים לאתר שלך יכולים להיות מפולחים לשתי קטגוריות: פעם ראשונה ומבקרים חוזרים.

עכשיו, לגבי הראשונים, אתה לא יכול בדיוק לדעת מה הם עשויים לאהוב. הסיבה לכך היא שאין להם היסטוריית רכישות או נתוני העדפות שאתה יכול להחזיק בהם כדי להתאים אישית את חווית הקנייה שלהם.

ככזה, דרך הפעולה הטובה ביותר היא ללכת רחב.

מנוע האלגוריתם יכול להתחיל בהמלצה על מוצרים נמכרים או פופולריים למבקר בפעם הראשונה.

לאחר מכן, כאשר המשתמש מקיים אינטראקציה עם האתר שלך על ידי צפייה במוצרים זמינים, מנוע האלגוריתם מתחיל ליצור פרופיל העדפה עבור משתמש כזה. בהתבסס על פרופיל זה, המלצות מתקבלות על סמך בחירות דומות של לקוחות אחרים.

לדוגמה, נניח שמשתמש צפה במחשב נייד מסוים בחנות שלך. זה יהיה הגיוני להציג למשתמש פריטים הקשורים למשתמש שלקוחות אחרים קנו יחד עם המחשב הנייד הזה.

תסתכל איך אמזון עושה את שלהם:

Collaborative filtering

זהו סינון שיתופי בפעולה. כמובן שבפועל זה קצת יותר מסובך, אבל לפחות יש לך את הרעיון הבסיסי.

אחד החסרונות העיקריים של מערכת סינון זו הוא שהיא רגישה להנחות לא מדויקות. כלומר, הוא יכול להניח בטעות שמשתמש עשוי לאהוב מוצר רק בגלל שאחרים אהבו אותו.

סינון מבוסס תוכן

סינון מבוסס תוכן שונה מסינון שיתופי בכך שהוא נותן המלצות ספציפיות למשתמש, במקום להניח הנחות על סמך מה שאחרים רצו.

למה אנחנו מתכוונים בזה?

איור יועיל כאן.

ללקוח חוזר לאתר שלך יהיה פרופיל העדפה המבוסס על כל אחד מהנתונים הבאים

  • היסטוריית רכישות
  • מיקום גיאוגרפי
  • גיל
  • הרגל חברתי
  • מכשיר גלישה

עם הנתונים האלה, מנוע הבינה המלאכותית חוזה בצורה חכמה מה סביר להניח שהלקוח ירצה לרכוש.

זה מוסיף שכבה עבה יותר של התאמה אישית לחוויית הקנייה של המשתמש.

מערכת המלצות היברידית

כפי שאולי ניחשתם, המלצה היברידית היא שילוב של מערכות סינון שיתופיות ומבוססות תוכן.

המלצה היברידית מציעה את רמת הדיוק הגבוהה ביותר ובכך עוזרת לשפר מאוד את ההמרות באתר שלך.

אבל איך זה בדיוק עובד?

בדוגמאות הקודמות שבדקנו, התקבלו המלצות על סמך בחירות דומות של לקוחות אחרים, או פרופיל העדפות של משתמש.

אבל על ידי שילוב של שתי הגישות, סביר יותר שתסנן מוצרים שהקונים יאהבו.

אז, בסופו של דבר, היית אומר ללקוח פוטנציאלי:

"לקוחות אחרים שקנו/צפו בפריט זה קנו גם את זה"

ו

"מאז שקנית/צפית במוצר זה, אולי תאהב גם את זה"

הנה השראה מ-Lakeside.com

Hybrid recommendation personalized product recommendation

כמובן, הם רק שיחקו בניסוח, אבל הרעיון זהה.

כך עובד מנוע ההמלצות של אדוריק.

המלצות על יתרונות שיש למנועים להציע

הטמעת המלצות מוצר מותאמות אישית באתר שלך יעלה לך כסף.

זה יעלה לך גם זמן. אז למה אח?

האמת היא שהיתרונות שיש למנועי ההמלצות להציע עולים בהרבה על כל העלות המיידית שהם עלולים לשאת.

הנה כמה מהם:

  • ערך הזמנה ממוצע משופר (AOV)
  • מעורבות משתמשים טובה יותר
  • המרות גבוהות יותר
  • מפחית את נטישת העגלה
  • מלאי אופטימלי
  • חוסך לך זמן

מעורבות משתמשים טובה יותר

תאר לעצמך שאתה נמצא באתר הזרמת הסרטים המועדף עליך, כמו למשל, Netflix, מנסה למצוא כותר שאתה נהנה ממנו.

אחרי מה שנראה כמו שעות אינסופיות של חיפוש, לא מוצאים כלום. סביר להניח שתעזוב את נטפליקס ותלך למקום אחר, נכון?

הדבר נכון גם לגבי חנויות מסחר אלקטרוני – אם הלקוחות לא ימצאו את מה שהם מחפשים בזמן הקצר ביותר, סביר להניח שהם ייקחו את כספם למקום אחר.

אתה בהחלט לא רוצה שזה יקרה.

המלצה על מוצרים מותאמים אישית למבקרים שלך עוזרת להשאיר אותם מעורבים יותר באתר שלך.

ומבקרים מעורבים נוטים להישאר זמן רב יותר באתר. ככל שהם יישארו זמן רב יותר, כך שיעור הנטישה שלך יהיה נמוך יותר. ככל ששיעור הנטישה שלך נמוך יותר, האתר שלך ידורג גבוה יותר בגוגל.

המרות גבוהות יותר

אתה רוצה שעוד לקוחות פוטנציאליים יירשמו לרשימת התפוצה שלך, נכון? ובכן, יש כמה דרכים לעשות את זה.

עם זאת, מעטים הם יעילים כמו הטמעת מוצר מותאם אישית בטופס ההצטרפות שלך.

כאשר בסופו של דבר תשלח למנויים את קטלוג המוצרים שלך בדוא"ל, סביר להניח שהם יבצעו רכישה.

האם בכל זאת זו לא המטרה? לעשות יותר מכירות עבור החנות שלך?

נטישת עגלה מופחתת

מדי שנה, סוחרים מקוונים כמוך מפסידים טריליוני דולרים בגלל בעיות נטישת עגלה. נכון לשנת 2016, סך של 4.6 טריליון דולר של סחורה ננטשה בעגלות קניות.

ובהחלט, הנתונים האלה הולכים וגדלים.

סיפור ארוך קצר: נטישת עגלה היא בעיה די רצינית. אבל אל תפחד, אתה יכול להילחם בזה עם המלצות מוצר מותאמות אישית.

טקטיקה אחת שנוסתה ובדוקה היא שימוש בחלונות קופצים עם כוונת יציאה כדי להציג למבקרים נוטשים מוצרים שהם ככל הנראה יתעניינו בהם, בדיוק כשהם מניעים לעזוב את האתר שלך.

לקבלת מקסימום המרות, כל מוצר שאתה ממליץ צריך להיות מבוסס על היסטוריית הגלישה וההעדפות האישיות שלו.

Exit-intent popup product recommendations

לחילופין, במקום להציג מוצרים מומלצים, תוכלו להציע הנחה, קופון, משלוח חינם וכו' רק כדי לפתות אותם להשלים את העגלות שלהם. אתה יכול גם להטמיע הודעה מותאמת אישית שמדברת אליהם.

Exit-intent popup product recommendation

האפשרויות הן בלתי מוגבלות – הדמיון שלך הוא רק מה שמגביל אותך.

בצע אופטימיזציה של המלאי שלך

כדי להצליח בעסק, אתה צריך להציע ללקוחות את מה שהם באמת רוצים, ולא את מה שאתה חושב שהם עשויים לאהוב.

עיקרון פשוט זה חל על כל סוגי העסקים, כולל מסחר אלקטרוני.

להציע ללקוחות שלך את מה שהם באמת רוצים עוזר לך להימנע מהצטיידות במוצרים שאף אחד לא הולך לקנות.

זה גם המקום שבו המלצה אישית על מוצרים מועילה. זה נותן לך תובנה מקיפה לגבי מה הלקוחות שלך באמת מחפשים. לאחר מכן, עם ההבנה הזו, אתה יכול לעשות שיקול דעת נכון באיזו סחורה להצטייד.

חוסך לך זמן

אחת המשימות הקשות ביותר וגוזלות זמן שאתה יכול אי פעם לצאת אליהן בתור יזם היא הגדרה ידנית של החנות שלך למכירות נוספות, מכירות צולבות והצעות למוצרים.

גם אם תבצע בהצלחה משימה כזו, הלקוחות שלך עשויים עדיין למצוא הצעות למוצרים לא רלוונטיות שמגיעות אליהם. ככזה, הם לא יהססו אפילו טיפה לעזוב את האתר שלך.

למרבה המזל, מנועי המלצות למסחר אלקטרוני כמו Adoric יכולים להסיר את הבעיות הללו. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להגדיר את כללי השיווק שלך פעם אחת, והמנוע שלנו יפעל אוטומטית ויוצר המלצות מותאמות אישית ללקוחות שלך.

לפיכך, יש לך זמן להתמקד במה שחשוב באמת: צמיחה וניהול יעיל של העסק שלך.

שיטות עבודה מומלצות למסחר אלקטרוני המלצות למוצרים מותאמים אישית עם דוגמאות

זה דבר אחד ליישם המלצות מוצר מותאמות אישית בחנות שלך, דבר אחר לעשות זאת כמו שצריך.

הנה כמה טיפים שיגרמו להמלצות למוצרים לעבוד ביעילות עבורכם.

  • A/B בדוק את האסטרטגיות שלך
  • שלב המלצות בכל הדפים שלך
  • חלונות קופצים הם החבר שלך
  • שים המלצות במיילים
  • השתמש בהוכחות חברתיות
  • ליצור תחושת דחיפות
  • אל תגזים
  • רלוונטיות היא המפתח

A/B בדוק את האסטרטגיות שלך

נעבור על כמה אסטרטגיות שבהן תוכל להשתמש כדי להפיק את המרב מהמלצות מוצרים. עם זאת, אף אחד הוא כדור הכסף שמבטיח תוצאות מקסימליות.

מה שמתאים לך היום אולי לא יעבוד מחר. וגם אם זה אכן עבד, זה אולי לא כפי שאתה מצפה.

מסיבה זו, אתה צריך להמשיך לצבוט, או, במקרה זה, A/B לבחון את האסטרטגיות שלך.

הוסף המלצות בדפים שונים באתר שלך כדי לראות היכן הן עובדות הכי טוב: בית, מוצר, דפי תשלום ואפילו דפי קטגוריות.

נסה שילובים שונים של מוצרים משלימים כדי לראות אילו לקוחות יגיבו בצורה חיובית יותר.

בדיקת A/B של הרעיונות והאסטרטגיות שלך עוזרת לאמן מחדש את המנוע שלך, ולכן הופכת אותם להסתגלות מאוד.

שלב המלצות בכל הדפים שלך

אם הלקוחות לא יזכו לראות את ההמלצות שלך, מה הטעם? כדי לראות תוצאות משמעותיות ממאמצי ההתאמה האישית של האינטרנט שלך, ההמלצות שאתה מציע צריכות להיות גלויות מאוד.

משמעות הדבר היא הצבתם אסטרטגית על פני דפי האינטרנט שלך כדי שהלקוחות יוכלו לראות אותם.

אז איפה, באופן אידיאלי, כדאי לשלב המלצות?

1. דף מוצר

זה המקום הטוב ביותר למכירה מוגברת והצלבה של לקוח פוטנציאלי. הסיבה היא שלכל לקוח פוטנציאלי בדף המוצר שלך עדיין יש אפשרויות פתוחות. לפיכך, החלטת הקנייה שלהם עדיין לא נקבעה.

הם מאוד פתוחים לחלופות למה שהם חושבים.

זה הופך את דף המוצר שלך לאחד המקומות הטובים ביותר לשזור המלצות.

2. עמוד הבית

מבקר שנמצא בדף הבית שלך וגולל למטה ולמעלה כנראה תוהה אם יש לך את מה שהוא מחפש.

אם לא תמשוך את תשומת הלב שלהם במהירות על ידי הצגת מוצרים שסביר להניח שיתאימו לעניין שלהם, הם עלולים לברוח.

לכן עמוד הבית הוא אידיאלי להצבת המלצות כמו "המוצרים הנמכרים ביותר", "המגיעים החדשים", "מוצרים בהנחה" וכו'.

לאחר מכן, כשהם מתחילים ליצור אינטראקציה עם המוצרים שלך, מנוע ההמלצות מתחיל גם להבין את ההעדפות שלהם, ולפיכך להציע המלצות מותאמות אישית יותר.

3. עמוד עגלה

זוכרים כשדיברנו על איך המלצות יכולות לעזור להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע של החנות שלכם? דף העגלה הוא המקום שבו זה קורה, למעשה.

זה המקום הטוב ביותר להמליץ על מוצרים משלימים וקשורים.

בואו נסתכל אל Beauty Bay, קמעונאית מקוונת של מוצרי יופי, לקבלת השראה. אם הוספת פריט לתיק שלך ואז עברת לדף העגלה, תראה משהו כזה:

cart page recommendation

שמתם לב למוצרים המומלצים בתחתית?

4. דף שגיאה 404

דפי שגיאה 404 הם דפים לא קיימים שאתה לא יכול להרשות לעצמך שיהיו באתר שלך. אתה יודע למה? הם שער היציאה הגדול ביותר מהאתר שלך.

עם זאת, אתה פשוט לא יכול להימנע מלהשתמש בהם מסיבות רבות. אבל אתה לא צריך לאבד לקוחות פוטנציאליים שנוחתים בדף הזה.

על ידי הצבת מוצרים מומלצים הרלוונטיים למה שהלקוחות צפו לפני שהגיעו לדף זה, אתה מקטין את הסיכוי שהם יעזבו את האתר שלך.

חלונות קופצים הם החבר שלך

שילוב המלצות על פני דפי המוצר שלך הוא אסטרטגיה טובה, אך למרבה הצער, לא דינמי מספיק. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, המשתמשים צריכים לראות את ההמלצות שלך בלי צורך לנווט בין דפים.

ואין כלי שמתאים יותר לעבודה זו מאשר פופאפ.

עם חלונות קופצים, אתה יכול להציג ללקוחות מוצרים הקשורים באופן הדוק לזה שהם צופים כעת.

בדרך זו, הם יזכו לראות מוצרים שהם ככל הנראה יקנו מבלי לעבור בין דפים באתר שלך.

כדוגמה, אם הלכת לאמזון והוספת, נניח, מחשב נייד לעגלה שלך, יופיע חלון קופץ עם רשימה של פריטים אפשריים שאולי תאהב.

Popup product recommendation

שים המלצות באימיילים

שיווק בדואר אלקטרוני הוא עדיין העניין עד היום למרות המון אפשרויות השיווק שהטכנולוגיה המודרנית מציעה. זה הופך אותו לכלי מושלם למכירה נוספת ומכירה צולבת באמצעות המלצה אישית, וגם לשחזור של עגלות נטושות.

למען האמת, הטמעת המלצות בדוא"ל השיווקי שלך יכולה להעלות את שיעור הקליקים שלך עד ל-300%.

אז אם אתה עדיין לא בוחן את שיווק האימייל במלואו, הגיע הזמן שתעשה זאת. אתה יכול להתחיל בשליחת מיילים עם רשימה של מוצרים פופולריים למנויים שלך.

מחפש השראה? כך התנהלו Tarte, חנות מקוונת לקוסמטיקה.

recommendation email

סוג זה של דוא"ל עובד בצורה הטובה ביותר עבור מבקרים חדשים שיש להם היסטוריית גלישה או רכישות מוגבלת.

טקטיקה נוספת שבה אתה יכול להשתמש היא שליחת אימייל תזכורת ללקוחות שעזבו את האתר שלך מבלי להשלים את הרכישות שלהם. פשוט עטפו את המייל יחד עם הפריטים שהם נטשו בעגלה.

הנה הודעת אימייל לשחזור עגלה נטושה מ-BeautyBay שתוכלו להבין ממנה.

abandoned cart recovery email

השתמש בהוכחות חברתיות

הוספת הוכחות חברתיות לאתר שלך יכולה לעזור להגביר את ההמרות בדרכים רבות יותר ממה שאתה יכול לדמיין. מבחינה סטטיסטית, מוצר עם חמש ביקורות הוא בעל סיכוי גבוה פי 27 להימכר מאשר מוצר ללא ביקורת. לא ייאמן, לא?

לכן חשוב מאוד לשפר את ההמלצות שלך עם הוכחות חברתיות.

דרך קלה אחת לעשות זאת היא על ידי הוספת תג המציג את מספר הפעמים שפריט נקנה.

לחלופין, תוכל להציג את מספר הביקורות שנותרו קונים קודמים על המוצר, בדיוק כפי שעשתה Bliss.

social proof product recommendation

צור תחושת דחיפות

כל המהות של המלצת מוצר היא לגרום למשתמשים לבצע רכישות מיד ולא במועד מאוחר יותר. עד אז, הם היו שוכחים לגמרי מהחנות שלך.

יצירת תחושת דחיפות היא אסטרטגיה אחת שניתן להשתמש בה למטרה זו. זה מאפשר לך לנצל מקסימום את הפחד האינסטינקטיבי והטבעי של אנשים להחמיץ משהו.

צריכים השראה? פשוט ספר ללקוחות פוטנציאליים שמוצר שהם מעוניינים בו עלול להיות בלתי זמין אם הם לא יפעלו מהר. אתה יכול ללמוד מ-Secretsales.com.

Sense of urgency

ליצירת תחושת דחיפות עם הלקוחות שלך יש יתרון נוסף: היא גורמת להם לקנות את המוצרים שלך מתוך דחף.

זה מתורגם ליותר מכירות והגדלת ההכנסות לעסק שלך.

אל תגזים

זה יכול להיות מפתה להציב המלצות בכל פינה ופינה באתר האינטרנט שלך. למרות שגישה זו אינה רעה, כשלעצמה, אתה מסתכן במטריד משתמשים ובשליחתם – אולי לנצח – הרחק מהאתר שלך.

המפתח הוא ללכת בקלות עם ההמלצות – אתה לא צריך להטיח אותן בכל הדפים והחלקים באתר שלך.

מקם בטקט כמה מהם בדפים שאתה מאמין שהם יקבלו מקסימום צפייה.

אם אתה משתמש בחלונות קופצים כדי לקדם מוצרים, הצג אותם במשורה.

הטייק אווי כאן הוא: אל תגזימו.

רלוונטיות היא מפתח

אם מנוע האלגוריתם שלך לא מספיק חכם כדי להמליץ על מוצרים רלוונטיים, אתה כבר יורה לעצמך ברגל.

הרלוונטיות היא המוקד של כל מאמץ להמליץ על מוצר.

תאר לעצמך שלקוח פוטנציאלי צופה בנעלי ספורט מוזלות באתר שלך. ואז פתאום, נפתח חלון קופץ ומציג, נניח, משחק וידאו במחיר כבד כהמלצה. משתמש כזה עלול להמריא מיד מתוך רוגז.

אתה בטוח לא רוצה שזה יקרה, נכון?

כמובן, אתה לא! לכן, אתה צריך להמשיך לאמן מחדש את מנוע האלגוריתם שלך כדי לחשוב בצורה חכמה. אפילו נטפליקס ואמזון עושות את אותו הדבר.

העבר את העסק שלך קדימה עם מנוע ההמלצות של אדוריק

כיסינו בפירוט את עקרון העבודה והיתרונות של הטמעת מערכת המלצות לאתר המסחר האלקטרוני שלך.

עכשיו, הגיע הזמן לעשות מעשה. פרסו את מנוע ההמלצות של Adoric בחנות המקוונת שלכם, וראו כיצד המכירות שלכם יזנקו גבוה.

סקרנים לדעת עוד? עם Adoric, אתה יכול:

  1. הוסף המלצות לבית, למוצר, לעגלה ולכל עמוד אחר שתרצה, ללא טרחה. זה עוזר להגביר את הנראות של המוצר שלך.
  2. ייבא את קטלוג המוצרים שלך והתחבר לחשבון Google Analytics שלך בצורה חלקה. כשהמשתמשים מתחילים ליצור אינטראקציה עם המוצרים שלך, האלגוריתם שלנו מתחיל לבנות פרופיל העדפות לכל משתמש. לאחר מכן הוא ממשיך לסנן מוצרים מהקטלוג שלך התואמים בצורה הטובה ביותר את ההעדפות של כל משתמש.
  3. יישם אסטרטגיות המלצות כגון "רבי מכר", "הנצפים ביותר", "נקנו ביחד" וכו'.
  4. כוון לקהל המתאים.
  5. אפשר ללקוחות שלך לסנן מוצרים לפי מחיר, קטגוריה וכו'.

עוטף את זה

הטמעת המלצות מוצר מותאמות אישית בחנות שלך תבדיל אותך קילומטרים מהמתחרים.

זה יביא לך יותר מכירות ממה שאי פעם רצית.

התחל היום עם Adoric על ידי הרשמה לחשבון בחינם, ותחווה, ממקור ראשון, את הכוח האמיתי של המלצת מוצר מותאמת אישית.

 

נסה את Adoric בחינם

 

product-recommendations

lead-generation cover image

Countdown timer WordPress

Customer loyalty

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button