רעיונות לעסקים

רעיון להקמת עסק של מכירת צעצועי מין באינטרנט

בשנות ה-90, חנות הסקס הבודדת בקניון החשפנות בפרבר שלנו הייתה חומר הידע. מה שהתרחש בפנים צמח מהשערות לעובדה מקובלת, כשטייל בטחנת הלחישה של בית הספר התיכון שלי. העמדות המקיפות לגבי מין עטפו את תעשיית צעצועי המין במסתורין ובטאבו.

רק בעשורים האחרונים, חיוביות הגוף והמין ושיחות פתוחות יותר על מין העלו את המותגים למבוגרים משוליים למפורסמים. השינוי הזה עלה בקנה אחד עם אימוץ המוני של האינטרנט ושל Web 2.0 – קהילות נישה מצאו זו את זו וכל אחד יכול למכור צעצועי מין באינטרנט ללקוחות שקונים מהפרטיות של בתיהם.

רק בעשורים האחרונים, חיוביות הגוף והמין ושיחות פתוחות יותר על מין העלו את המותגים למבוגרים משוליים למפורסמים.

מדובר בתעשייה גלובלית של 24.5 מיליארד דולר, בשלה לביצוע, כשעוד מותגים צצים מרגע לרגע כדי לענות על רצונות ייחודיים ולהגיע לשווקי געגועים.

אבל כמו בכל נושא פוליטי כמו מין, האתגרים נמשכים. אופי העסק דורש הקפדה יתרה מצד המייסדים כדי להגן על פרטיות הלקוחות. ולמרות שהטכנולוגיה הקלה על הגעה לקונים, היא גם לעתים קרובות מקור למריבות עבור אלה שמוכרים צעצועי מין. הגבלות של מוסדות פיננסיים ופלטפורמות מדיה חברתית דורשות ממייסדי מותגים למבוגרים למצוא פתרונות יצירתיים.

עם הכלים הנכונים, מוצר או רעיון ייחודי והרבה מחקר, עם זאת, אפשר לבנות מותג מצליח שמוכר צעצועי מין ואביזרים באינטרנט.

כאן, ניקח אותך על כל הפרטים הקטנים של תעשיית צעצועי המין, עם הדרכה על כל דבר, החל מפיתוח מותג ועד הבטחת שביעות רצון לקוחות, כמו גם עצות ודוגמאות אמיתיות ממקצוענים ותיקים.

איך למכור צעצועי מין באינטרנט ולהשיק מותג למבוגרים

Hands hold a blue vibrator sex toy against a pink background
Unsplash

אלה המתלהבים מחינוך מיני, העצמה או תמיכה בקהילות המודרות לשוליים על ידי תכנים ומוצרים מיניים מסורתיים עשויים למצוא בתעשיית צעצועי המין מקום מספק להשיק כיזם. וככל שהביקוש גדל (התעשייה העולמית צפויה להיות מוערכת ב-36.1 מיליארד דולר עד 2027), עדיין יש מקום למצטרפים חדשים לחלל.

אבל זה תעשייה שדורשת קצת ניווט. אספנו במקום אחד את כל מה שאתה צריך לדעת כדי למכור צעצועי מין באינטרנט.

דלג קדימה

  • הכירו את המומחים
  • בניית מותג למבוגרים
  • לייצר, לייצר או למכור צעצועי מין?
  • כמה עולה לפתוח עסק לצעצועי מין?
  • בניית החנות המקוונת שלך
  • בטיחות ופרטיות לחנויות למבוגרים
  • שיווק צעצועי מין ומוצרים למבוגרים
  • שביעות רצון של לקוח

הכירו את המומחים

ראיינו את המייסדים של שני מותגים המוכרים צעצועי מין באינטרנט – אחד בחלל היצרנים וצמד מפתחי מוצרים שמייצר מגוון של ויברטורים פרוגרסיביים. דיברנו גם עם מייסדים ומומחים אחרים בתעשייה, שאליהם מתייחסים בהמשך היצירה הזו.

Mesh Oglesby-Cunningham, מייסד, Strange Bedfellas

Portrait of the founder of sex toy brand Strange Bedfellas מיש החלה את דרכה כאמנית שעבדה בעיקר באיור ועיצוב דמויות דו-ממדיות. כשהיא הגיעה לצומת דרכים בקריירה שלה, חלק מעבודות הלקוח שלה שהתבססו על נושאים למבוגרים נתנו לה השראה לנסות לעבוד בתלת מימד. היא התנסתה בהפיכת העיצובים שלה לצעצועי מין – וגילתה שהיא אוהבת את העבודה. עם בעלה, פטריק, שעוזר מאחורי הקלעים, היא השיקה את Strange Bedfellas ב-Etsy לפני שנגרה ל-Shopify.

ג'ו ולה, מייסד שותף ומנכ"ל / קריסטין פרץ, מייסד שותף ומנהל מקצוע, Emojibator

Emojibator founders Kristin and Joe throw vibrators in the air

ג'ו עזב את קריירת מדעי הנתונים שלו כדי לעסוק במוזיקה במשרה מלאה כשהיה לו רעיון לוויברטור אימוג'י חצילים. באותה תקופה, קריסטין ניהלה פעולות שיווק עבור מגוון סטארט-אפים ואהבה את הרעיון להקים עסק מסחר אלקטרוני D2C. השניים השיקו את Emojibator ב-2016, משכו תשומת לב עיתונאית עולמית וזכו בפרסים רבים. מאז הם הרחיבו את הקולקציה למגוון של צעצועי מין ואביזרים מוזרים – בעוד שניהם עדיין עובדים במשרה מלאה.

בניית מותג למבוגרים

Flatlay of multiple objects including an orange sex toy, orange sneaker, and rainbow rope

קריסטין וג'ו יצאו לבנות מותג שהיה "ניתן לגישה וניתן לקשר" – שמות תואר שלדברי קריסטין אינם משמשים בדרך כלל לתיאור חברות צעצועי מין. בעוד שניתן לייחס את הצלחתו של Emojibator להשקה בזמן הנכון – בשיא מאניה האימוג'י – ההחלטות שקיבלו במיצוב המותג עם תוכן הומוריסטי שניתן לשיתוף שיחקו תפקיד גדול.

זהו שלב חשוב בבניית כל עסק. מלבד מוצר חדשני, המותג שלך הוא קריטי בהשפעה על הלקוחות לקנות ממך. זה צריך לכוון לספר סיפור, להתחבר לקהל היעד שלך, ולהיות בעל משימה ברורה. בתעשיית צעצועי המין, המותג הוא גם כלי המשמש לבניית אמון.

מציאת הנישה שלך

כאן אתה מתחדד בנישה או המוצר שלך. איזו פינה בשוק צעצועי המין תכבוש? אולי אפילו תמציא את שלך. לא משנה מה תחליט, עשה את המחקר שלך, אומרת קריסטין. "זהה התאמה חזקה של מוצר לשוק לפני השקעת הון ומשאבים ברעיון."

שקול רעיונות בתוך הדליים הבאים:

🍌 קהל יעד

  • מוצרים המשווקים לקבוצות וקהילות ספציפיות (למשל, LGBTQ+)
  • ספציפי לקינק (למשל, BDSM)

🍆 סוג מוצר

  • ויברטורים, דילדו ושאר צעצועי מין
  • הלבשה תחתונה, ביגוד וקוספליי למבוגרים
  • מוצרים ואביזרים משלימים (למשל, סיכה, קונדומים, סחורה)

🍑 טרנדים ונושאים

  • מוצרי חידוש ופנטזיה (למשל, דילדו בנושא חד קרן)
  • טכנולוגיית מין חדשנית (למשל, AR, צעצועי מין חכמים)
  • טרנדים מתפתחים (למשל, צעצועי מין למרחקים ארוכים)
  • בריאות מינית, בריאות וטיפול עצמי

כאשר אתה מציע מוצר או שירות שיש להם הבדלים חזקים בהשוואה למתחרים שלך, קל יותר לשווק את הרעיון שלך בדרכים משכנעות.

Emojibator הרוויח כסף בצומת של תנועה להעצמה מינית של נשים והפופולריות של אימוג'י חצילים. לא רק שהרעיון היה ייחודי – הוא היה רלוונטי מבחינה תרבותית. "כשאתה מציע מוצר או שירות שיש להם הבדלים חזקים בהשוואה למתחרים שלך", אומר קריסטין, "נהיה קל יותר לשווק את הרעיון שלך בדרכים משכנעות."

שימו עין על מגמות מתפתחות בתעשייה, אומרת שרה סטארקי, מייסדת Little Jane, מותג לטיפול עצמי ובריאות מינית לנשים. "מותגים שממצבים את עצמם כחלק מתעשיית הטיפול העצמי והבריאות והרווחה מגיעים לשווקים חדשים", היא אומרת. "יש פחות בושה עכשיו סביב זה, פחות יוהרה."

זיהוי הלקוח שלך

בעקבות צמצום הנישה שלך, אתה אמור למצוא – או ליצור – קהל עבורה. "היה לנו מזל", אומר מיש, "כי כבר הייתה קהילה חזקה שנבנתה סביב איסוף של צעצועי מין פנטזיה".

היא גם ידעה שקהילת צעצועי המין הפנטזיה נבנתה ברובה על ידי אנשי LGBTQ+, והיא קיבלה הדרכה מהקהילה הזו מאז שהשיקה את המותג. "יש לנו מזל שיש לנו אנשים שמוכנים לספר לנו איך להשיג משיכה רחבה יותר עם העיצובים שלנו", היא אומרת. "מאז שהקמתי את החברה הזו למדתי כל כך הרבה על שפה ועיצוב מוצר כולל."

בעוד Strange Bedfellas בחרה להתמקד בנתח צר מהשוק, Emojibator הושק למשיכה כללית יותר, כאשר ג'ו תיאר את בסיס הלקוחות הרחב של המותג כ"קונים צעצועי מין בפעם הראשונה, הורים, קונים מתנות, אספנים מושבעים של צעצועי מין, לא מגדר. -אנשים מתאימים, קנאי אימוג'י ואנשים המגלים מחדש הנאה לאחר טראומה מינית."

פיתוח מותג צעצועי המין שלך

Three tubes with text reading "Clone a Willy" on each sit on a swirly surface
 Clone-A-Willy

Clone-A-Willy הוא מותג צרכנים המציע ערכות עיצוב המאפשרות ללקוחות ליצור העתקים בטוחים של צעצועי מין של איברי המין. המותג הוא ספין-אוף של חברת האם Empire Labs. החברה עשתה את שמה בתעשיית הרפואה והקולנוע, ואספקת תותבות למטרות שונות. כשהם העבירו את הטכנולוגיה שלהם מ-B2B ל-DTC, הם בנו מותג ידידותי יותר לצרכן.

כשאתה בונה מותג משלך, אתה תקבע את שוק היעד שלך ותספר סיפור. אבל יש עוד כמה שאלות שכדאי לשאול את עצמך בשלב זה. התשובות יעזרו לך ליצור ספר משחק לכל החלטה שאתה מקבל בזמן שאתה בונה את מותג צעצועי המין שלך.

שאל את עצמך:

  • על מה אני עומד?
  • איזה ערך המותג או המוצר שלי מביאים לשוק וללקוח?
  • מה הקול והטון לתקשורת המותג שלי? האם אנחנו אינפורמטיביים ומקצועיים? נועז ושובב?
  • מהם הערכים שלי?
  • מה המטרות שלי?
  • איפה אני רוצה לראות את עצמי/המותג בעוד חמש, 10, 20 שנים?
  • האם הסיפור האישי שלי קריטי לסיפור המותג?

מערכת יעילה של קווים מנחים למותג תודיע על כל ההיבטים של העסק, החל עם מי שתשתף פעולה ועד למה שיש בערכת העיתונות שלך. זה יעזור לך להגדיל את המותג שלך ולשמור על עקביות בזמן שאתה שוכר או מיקור חוץ.

מיתוג לעסקי צעצועי המין שלך

A boxed sex toy sits on a marbled surface. The label reads "Emojibator" and features a banana
Emojibator

מותג ומיתוג קשורים זה לזה אבל שונים לגמרי. לאחר השלמת תרגיל המותג לעיל, המיתוג הופך לייצוג החזותי של התוצאות הללו.

כאן תקבלו החלטות לגבי דברים כמו לוגואים, צבעים וכיוון יצירתי. הנחיות מיתוג יודיעו לך – וכל צוות עתידי – בעת בניית האתר שלך, עיצוב מוצרים ואריזות ופיתוח תוכן שיווקי.

לייצר, לייצר או למכור צעצועי מין?

כמו לעסקים רבים שמוכרים מוצרי צריכה, יש לך מספר אפשרויות למודל עסקי בהתאם למידת הידיים – או כבוי – שאתה רוצה להיות. הכנת צעצועי מין משלך למכירה, מיקור חוץ של ייצור ומכירה מחדש של מוצרים קיימים – האפשרויות הן אינסופיות, וכל אחד מגיע עם אתגרים ויתרונות משלו.

הכנת צעצועי מין ומוצרים למבוגרים

A multicolored silicone sex toy by Strange Bedfellas
Bedfells מוזר

Mesh והצוות שלה מעצבים ומייצרים צעצועי מין מסיליקון בעבודת יד במתקן שלהם. כשהיא עברה מאיורים דו-ממדיים למוצרי מין תלת-ממדיים, היא גילתה שהמידע היה זמין באינטרנט ושהוא לא מוסדר יותר מדי בארה"ב. זה דרש מצידה חריצות נוספת כדי להבטיח שהתהליכים והחומרים שלה בטוחים.

"יש שם הדרכות ומידע עבור אנשים שמקדישים זמן בחיפוש אחר זה", היא אומרת. "כמו כן, יש קהילה גדולה של אספנים שדנים בדברים כאלה והיו מקור מצוין למידע כשהתחלתי ללכת בדרך הזו."

🍌 יתרונות :

  • שליטה מלאה מקצה לקצה בעסק
  • הגשמה עבור יוצרים ויצירתיים
  • מוצר ייחודי שאינו זמין בשום מקום אחר

🍆 אתגרים :

  • עקומת למידה
  • החובה עליך לעמוד בתקני בטיחות ולבצע בדיקות
  • קשה יותר לקנה מידה

ייצור צעצועי מין ומוצרים למבוגרים

A hand holds a vibrator shaped like an eggplant
Emojibator

המוצרים של Emojibator מתוכננים בפילדלפיה והחברה מנוהלת על ידי צוות מרוחק במספר ערים. כל הייצור מועבר למפעלים בארה"ב ובסין. מודל זה מאפשר למייסדים ולצוות להתמקד בהיבטים אחרים של העסק, כמו שיווק ופיתוח מוצר. זה גם מאפשר למותג להתרחב במהירות ולפעול ברחבי העולם.

למצוא וללמוד לעבוד עם יצרנים הוא ההיבט המאתגר ביותר במודל עסקי זה. מכיוון שצעצועי מין הם מוצרים שעלולים לגרום נזק אם מייצרים אותם או משתמשים בהם בצורה לא נכונה, חשוב שתכין שיעורי בית.

ודא כי לכל מפעל שאתה עובד איתו יש ניסיון בתעשייה ומבין ומקפיד על תקני בטיחות. אתה יכול לעבוד עם מבקר צד שלישי או איש קשר כדי לעזור לשאול את השאלות הנכונות – זה חשוב במיוחד אם יש מחסום שפה.

לאחר שהתחלת לעבוד עם יצרן בעל מוניטין, תוכל להקדיש משאבים להגדלת קו המוצרים שלך. בעוד Emojibator מוסיף מוצרים חדשים לאוסף שלו, ג'ו והצוות שואלים את עצמם שתי שאלות:

    1. האם זה מתאים למשימת המותג שלנו לספק הנאה נגישה, במחיר סביר ומהנה לכל המינים?
    2. האם זה מרגש, מדהים וראוי לחדשות?

"גורמים אלה מאפשרים לנו ליצור מוצרי נישה וחוויות ייחודיות עבור הקהילה שלנו", אומר ג'ו. השתמש בתרגיל המותג שלך כדי לשרטט קריטריונים לפיתוח מוצר.

🍌 יתרונות :

  • יכולת קנה מידה מהיר
  • עבודה עם יצרן בעל ניסיון ותקני בטיחות מביאה לשקט נפשי
  • מיקור חוץ של ההפקה מאפשר לך לרוץ עם צוות פנימי רזה

🍆 אתגרים :

  • פחות שליטה על תהליכי הייצור וה-QA
  • ניווט במקורות ייצור ומערכות יחסים יכול להיות עקומת למידה
  • מינימום פוטנציאלי גבוה לעסקים חדשים וקטנים

מכירה חוזרת בתעשיית צעצועי המין

An assortment of sex and wellness products
ג'יין הקטנה

המודל הכי מושך כרוך במקור ומכירה חוזרת של מוצרים קיימים עבור החנות שלך. אם תהליכי עיצוב ופיתוח המוצר לא מעניינים אתכם או שאתם מחפשים להקים מותג במהירות, זו האופציה בשבילכם. ישנן מספר דרכים לעשות זאת, כולל:

מותג לבן או מותג פרטי. יצרנים יוצרים מוצרים "ריקים" עבור מספר מותגים, בדרך כלל מתאימים אישית דברים כמו תוויות עבור כל אחד מהם.

מכירה חוזרת (קנייה בסיטונאות). המותג שלך עשוי להיות בנוי סביב נושא, ולא מוצר. המאמצים שלך יתמקדו בפיתוח מותג ובאצור מוצרים קיימים המתאימים לנושא זה. אחרת, תוכל לבחור להיות משווק מקומי עבור מותג בודד אחר, אם, למשל, המותג הזה לא מוכר ישירות ללקוחות באזור שלך. הייתם רוכשים כמויות סיטונאיות של מוצרים למחסן ומשלוחים ללקוחות.

דרופשיפינג. מודל זה זהה לאמור לעיל אך אינו כרוך בטיפול במלאי כלשהו. לקוחות קונים מחנות צעצועי המין המקוונת שלך, והספקים שלך שולחים ישירות, ומדלגים עליך כמתווך.

🍌 יתרונות :

  • יותר ידיים (אידיאלי כעסק להשיק בהתחלה כהופעה צדדית)
  • יכולת עבודה עם מותגים מבוססים בעלי מוניטין טוב
  • עם dropshipping, אין צורך לשאת מלאי ויכול להתחיל בתקציב נמוך יותר

🍆 אתגרים :

  • אותם מוצרים עשויים להימכר במקומות אחרים – יש להשקיע מאמץ בשיווק ובמותג
  • אתה נתון לחסדי החלטות של עסקים אחרים (מוצר שהופסק) או עיכובים בייצור ובמשלוחכמה עולה לפתוח עסק לצעצועי מין?

מהו נושא שהוא כמעט טאבו כמו סקס? כֶּסֶף. (למרות שאף אחד מהם לא צריך להיות.) העלות לפתיחת עסק משתנה מאוד, בהתאם לדגם שתבחר.

אם תחליט להיות משווק , עיקר עלויות ההפעלה שלך יהיו קניית מלאי, השכרת שטח אחסון (אם אין לך) ועמלות עבור החנות המקוונת שלך. גם אם אתה עושה הרבה מזה (באמצעות כלים חינמיים לעיצוב המיתוג שלך), צפו לדרוש כמה אלפי דולרים כדי להתחיל.

כיצרנית , עלויות ההתחלה שלך עשויות להיות נמוכות יותר, מכיוון שאתה יכול לבצע הזמנה במקום לייצר מלאי שיושב. אבל בהתאם לתהליך שלך, הציוד והאספקה עדיין עשויים לעלות לך מאות או אלפי דולרים. תצטרכו גם להשקיע באריזות ממותגות, שכנראה יהיו להן מינימום מראש.

אם אתה מעצב רומן או מוצר חדש, אתה יכול לצפות שהתהליך הזה ייקח לפחות שנה אחת ו-$10,000 מראש.

עבור ייצור , מינימום הם גם שיקול. שותפי ייצור עשויים לדרוש ממך לרכוש מאות יחידות כדי לשמור על העלויות שלך בר-קיימא. אפילו תהליך פיתוח המוצר יכול להיות יקר. "אם אתה מעצב רומן או מוצר חדש", אומר ג'ו, "אתה יכול לצפות שהתהליך הזה ייקח לפחות שנה אחת ו-10,000 דולר מראש."

הדרך החסכונית ביותר להקים עסק היא באמצעות דרופשיפינג . יש חסרונות למודל הזה, שכן יש לך אפס שליטה על ייצור או משלוח של מוצרים, אבל אתה יכול להקים עסק עם כמה מאות דולרים עבור אתר אינטרנט בסיסי וכלים מקוונים אחרים.

תמחור המוצרים שלך

כמו בכל עסק, התמחור הוא איזון עדין בין עשיית הרווח הרצוי למחיר הקמעונאי שהלקוחות מוכנים לשלם. השתמש באסטרטגיית תמחור סטנדרטית כדי לחשב את העלויות הקבועות והמשתנות שלך ולהוסיף את שולי הרווח שלך. לאחר מכן השווה את התמחור שלך למתחרים דומים בענף שלך – האם אתה תואם יחסית לטווחי המחירים הקמעונאיים הצפויים?

בניית החנות המקוונת שלך למבוגרים

A person sits on the floor in a living room working on a laptop
Unsplash

מכירת צעצועי מין באינטרנט אפשרית באמצעות פלטפורמות כמו Shopify. המקום שבו אתה עלול להיתקל באתגרים הוא באמצעות מעבדי תשלומים ושערים. בעוד שחלק ממותגי צעצועי המין מסוגלים להשתמש ב-Shopify Payments, מוצרים מסוימים מוגבלים (למשל, קנאביס). כאן, ניקח אותך בשלבים כדי להתחיל, נראה אילו אפליקציות לשלב, ונציע עצות לגבי בחירת שותף לתשלום.

דפים חיוניים לאתר שלך

יש כמה דפים קריטיים שצריך לבנות כשאתה מקים חנות מקוונת לצעצועי מין.

דפי קטגוריות. אם יש לך אוסף גדול של מוצרים, מיין אותם לנושאים על סמך סוג, העדפות מיניות, קינקים או כל קטגוריה אחרת שעוזרת ללקוחות שלך לנווט באתר האינטרנט שלך ולמצוא את מה שהם מחפשים.

Collection page from Emojibator's website
Emojibator

דפי מוצר. בשל אופי העסק והמוצר שלך, דפי מוצר צריכים למשוך יותר משקל מאשר רק לספק תיאור, תמונה, מחיר וכפתור קניה. השתמש באפליקציה המאפשרת לך ליצור מידע עם כרטיסיות כדי למנוע עומס בדף. מידע שיכול להיות שימושי כאן כולל: הוראות שימוש, אזהרות בטיחות, עצות ניקוי וטיפול ומידע על אחריות.

דף שאלות נפוצות. זהו עמוד חשוב למי שמוכר צעצועי מין באינטרנט. סביר להניח שתמכור מוצרים שלא ניתן להחזיר למכירה חוזרת, מסיבות היגיינה ובטיחות. זה המקום לציין בבירור את מדיניות ההחזרה וההחלפה שלך. תוכל גם לענות כאן על שאלות לגבי חומרים, שימוש וטיפול במוצר, פרטיות ומשלוח.

FAQ page from Lioness' website
Lioness, מותג ויברטור חכם, מספק מידע על לקוחות באמצעות דף שאלות נפוצות מסודר וניתן לחיפוש. לְבִיאָה
A person navigates the internet on an iPad. The page reads "The White Unicorn blog"
עמוד שאלות נפוצות ובלוג מעולים לקידום אתרים אבל הם גם דפים שבהם אתה יכול לחנך לקוחות. חד הקרן הלבן

עמוד אודות. זוכרים את תרגיל המותג הזה? זו הזדמנות לסיפור המותג שלך לזרוח ולבנות אמון עם הלקוחות. בין אם אתה מרכז את עצמך ואת הסיפור האישי שלך כאן או לא, אתה עדיין יכול להזכיר ללקוחות שיש אנשים אמיתיים מאחורי המותג שלך. דף זה יכול להכיל את המשימה, הערכים, היסטוריית החברה וקישורי עיתונות.

צילום למותגי צעצועי מין

Detail of a purple and blue silicone sex toy by Strange Bedfellas
תמונות ברורות ומפורטות על רקע נקי עוזרות ללקוחות להבין בדיוק מה הם רוכשים. Bedfells מוזר

עם רוב העסקים שמוכרים באינטרנט, אין לך היתרון לתת ללקוחות לגעת, להרגיש או להדגים את המוצרים שלך לפני הקנייה. דף המוצר שלך צריך להיות תיאורי ככל האפשר כדי לעזור לשחזר את החוויה האישית – הן בהעתקה והן בצילום. צלם מוצרים במספר זוויות וכלול תמונות של כל אביזרים (מכשירי טעינה).

בעוד שדף המוצר שלך צריך לתעדף תמונות ברורות ולא עמוסות כדי להדגיש את המוצר, צילום סגנון חיים יכול לספק תמונות עבור מקומות אחרים באתר, כמו גם עבור תמונות חברתיות, מודעות וערכת העיתונות שלך.

Five banana vibrators lay on a yellow background
תמונות מעוצבות שימושיות עבור שיווק, מדיה חברתית וצרכים ויזואליים אחרים באתר. Emojibator

זו הזדמנות לתפוס את הטון של המותג שלך בצורה ויזואלית. Emojibator נשען אל הצד ההומוריסטי של המוצרים, נהנה מצילומי סגנון החיים שלו. "היינו מעשיים להפליא בהחלטה שלנו לצלם תמונה של החתול של חבר שלנו מחזיק את האמוג'יבטור חצילים להודעה לעיתונות שלנו", אומרת קריסטין, "והאינטרנט בתגובה צחק איתנו".

שקול גם אילו נכסי וידאו אתה עשוי להזדקק לחינוך לקוחות או לכלי שיווק. שכור איש מקצוע כדי לצלם נכסי ליבה שבהם תשתמש שוב ושוב, ושקול תוכן וידאו עשה זאת בעצמך עבור פלטפורמות כמו TikTok.

בחירת ספקי תשלום

כאשר Mesh העבירה את המותג שלה ל-Shopify, המוצרים שלה נפלו תחת מדיניות השימוש המקובל של Shopify Payments לגבי מוצרים. אבל בני גילה התמודדו עם אתגרים. כאמצעי אבטחה, Strange Bedfellas אבטחה ספק תשלומי גיבוי.

החדשות האחרונות סביב OnlyFans הוכיחו עד כמה הקשר הפך קלוש בין מוסדות פיננסיים לבין אלה המנהלים עסקים הקשורים למין. "אנחנו מתמודדים עם אפליה פיננסית לא צודקת כחברת צעצועי מין, וזה מונע מאיתנו להתחרות הוגנת בשוק", אומרת קריסטין.

אבל מותגים רבים מנהלים בהצלחה את החנויות שלהם ב-Shopify באמצעות מגוון ספקי תשלום. "קרא את תנאי השירות ומה מותר ומה אסור למכור", אומרת שרה סטארקי של ג'יין הקטנה. "זה לא רק שונה בין ספקי תשלומים, אלא גם בין אותו ספק לפי מדינה. עירום בתמונות, זנות, כלי נשק, שעבוד ופוטנציאל לפציעה יכולים להיות רלוונטיים".

הערה: זו אינה רשימה ממצה. ישנם מספר ספקי תשלום אחרים הזמינים עבורך, בהתאם לאזור ולסוג העסק שלך. אנו מציעים לך לפנות לייעוץ משפטי כדי להבטיח שאתה עומד בתנאים וההגבלות של כל פלטפורמה וספק תשלומים שאתה עובד איתם כדי למנוע הפתעות עתידיות.

חינוך מיני

השכלה חיונית לחברות צעצועי מין כדי להבטיח שהלקוח יבצע רכישה מושכלת וגם כדי להגן על עצמך ועל הלקוחות מכל פגיעה. "המוצרים שאנו מוכרים הם מאוד אינטימיים מטבעם, ואני רוצה לעזור לאנשים לעשות בחירות שיהיו להם חוויות טובות איתן", אומר מיש.

הפקת תוכן היא לא רק אתגר מהנה אלא דרך עבור המותג שלנו להישען על המשימה החינוכית שלנו.

מידע חינוכי יכול להופיע בדפי מוצרים, בדף שאלות נפוצות ובאריזת המוצר. אבל זה גם יכול להוות חלק מאסטרטגיית התוכן שלך. מידע אינפורמטיבי על בריאות מינית יכול לבסס אותך כמומחה מהימן – ותוכן יכול לעזור לעודד רכישות.

Emojibator לקח תוכן חינוכי לשלב הבא, והשיק בכל שנה קמפיין בן חודש. "במהלך חודש מאי, אתר MasturbationMonth.com שלנו מקבל כמעט פי שניים ביקורים מאתר החנות שלנו!" אומר ג'ו. "הפקת התוכן הזה היא דרך למותג שלנו להישען על המשימה החינוכית שלנו."

ערוצי מכירה של צעצועי מין

Flatlay of colourful objects, including two vibrators
Emojibator

עם האתגרים וההגבלות הקשורות למודעות מקוונות לעסקים של צעצועי מין (נדבר על זה עוד דקה), מותגים רבים צריכים להיות יצירתיים על ידי הוספת ערוצי מכירה נוספים כדי להגיע לטווח רחב יותר.

שקול את הדברים הבאים:

  • מייסדת חנויות הסקס, איימי יוניקורן, אומרת לנו שאירועים כמו מופעי דראג הם חלק מרכזי בעסק שלה. פסטיבלי מוזיקה, שווקי אומנים ואירועים אחרים עשויים גם הם לעבוד עבורך, בהתאם לאופי המוצר שלך.
  • תערוכות רשמיות או תערוכות צרכנים הן סוג נוסף של אירוע שיכול למשוך קונים ולקוחות סיטונאיים למותג שלך
  • מכירה סיטונאית דרך קמעונאים מבוססים אחרים יכולה להרחיב את טווח ההגעה שלך. שבעים אחוז מהעסקים של Emojibator הם סיטונאיים, אומר ג'ו.
  • השלב הבא של עסק צעצועי המין המקוון שלך עשוי להיות חנות קמעונאית פיזית , שבה תוכל להפיק תועלת מתנועת עוברי אורח ורישומים מקומיים. תעשה תחילה למכור ב-IRL עם חנות פופ-אפ.
  • שווקים מקוונים הם אפשרות נוספת. בדוק עם תנאי השירות של הפלטפורמה כדי לוודא שהמוצרים שלך מאושרים באתר.

"האתגר הגדול ביותר היה להעלות את המודעות למותג ולמוצרים שלנו", אומר ג'ו. "בגלל זה הגענו לערוץ המכירות הסיטונאי שלנו. התמזל מזלנו למצוא שותפים בעלי מוניטין ומוסמכים ברחבי העולם".

אפליקציות וכלים לחנויות למבוגרים

Shopify משתלבת עם מספר אפליקציות כדי להגביר את החוויה ללקוחות ולהתאים אישית את האתר שלך לצרכים שלך. אנו מציעים גם מספר כלים חינמיים שיעזרו לך להשיק ולנהל את העסק שלך.

להלן מספר הצעות למותגים המוכרים צעצועי מין באינטרנט:

  • עם יותר אתגרים בהגעה ללקוחות חדשים, מותגי מין צריכים לתת תשומת לב רבה ללקוחות קיימים. אפליקציית נאמנות כמו כרטיסי מתנה ותוכנית נאמנות תעזור לך לתגמל ולשמור על התומכים הגדולים ביותר שלך.
  • דף השאלות הנפוצות הקל עוזר לך להגדיר במהירות דף שאלות נפוצות פשוט בחנות Shopify שלך.
  • ייתכן שתרצה להכשיר את מדיניות החנות שלך ולהבטיח שהלקוחות יבינו אותה על ידי הוספת תיבת סימון תנאים והגבלות.
  • אפליקציית פרטיות לקוחות מרגיעה את הלקוחות שלך במדיניות הפרטיות שלך ומאפשרת להם להצטרף או לבטל מעקב, תקשורת ואירועים אחרים.
  • יצרנית וידאו כמו Vimeo Create או Online Video Maker של Shopify יכולה לעזור לך לייצר מודעות וידאו מקצועיות ותוכן חינוכי.
  • צור מדיניות פרטיות עם המחולל החינמי שלנו.
  • אפליקציה לאימות גיל, כמו אימות גיל 18+ קופץ או מזהה אמיתי, יכולה לספק נקודת ביקורת כדי ליידע את הדפדפנים שהאתר שלך מכיל תוכן למבוגרים.

🍑 משאבים:

  • 7 דרכים שבהן מותגים משמחים לקוחות עם חוויות קניות מותאמות אישית

בטיחות ופרטיות לחנויות למבוגרים

Close up of hands unclasping a bra from behind
Unsplash

אתה עומד להשיק בתעשייה שיש בה אתגרים ייחודיים בשל האופי האינטימי של המוצר. הקדישו כאן זמן כדי להבטיח שהישבן שלכם מכוסה.

בטיחות ובדיקה של המוצר

כפי שהזכרנו לאורך המדריך הזה כמה פעמים, בטיחות היא דאגה אם אתה מתכנן למכור צעצועי מין. כללים והגבלות עשויים לשלוט בעסק שלך בהתאם למקום מגורייך, לכן חשוב לעשות מחקר משלך.

"אני אישית לא נותנת הוראות כיצד להשתמש במוצרים שלנו כי אני לא מחנכת מינית", אומר מיש. "הכלי הטוב ביותר שלי הוא לשים כתבי ויתור על המוצרים שלנו ולעודד אנשים לעשות את המחקר שלהם לפני הרכישה."

הקהילה דואגת לחבריה, וזיהוי חנויות מסוכנות הוא חלק מזה. אתה לא רוצה להיות ברשימה הרעה.

כתבי ויתור, כמו גם שאלות נפוצות, סרטוני הדרכה ותיוג נכון יכולים לעזור להבטיח שימוש בטוח במוצר שלך. בשלב הייצור, עבדו בזהירות עם היצרן שלכם כדי להבטיח שיש להם תקני בטיחות מחמירים. צפו לאותו דבר מכל מותג אחר שאתם עובדים איתו.

כאמצעי זהירות נוסף, ייתכן שתרצה להתייעץ עם עורך דין כדי לוודא שאתה עומד בכל הדרישות החוקיות לבטיחות ולתיוג.

"הקהילה דואגת לחבריה, וזיהוי חנויות מסוכנות הוא חלק מזה", אומר מיש. "אתה לא רוצה להיות ברשימה הגרועה."

פרטיות הלקוח

A plain white cardboard box sits open on the table
Unsplash

בזמן שאתה משיק את עסק צעצועי המין שלך בתקופה שבה הדעות על מיניות הרבה יותר ליברליות ופתוחות, עדיין יש הרבה סיבות מדוע מישהו ירצה שהרכישות שלו יישארו פרטיות. "הרבה מהלקוחות שלנו חיים עם משפחה או חברים שאולי לא מעריכים למצוא את הרכישות שלהם או שהם די עוינים כלפיהם בקשר לזה", אומר מיש.

ככזה, Strange Bedfellas שולחת בקופסאות פשוטות ומשתמשת בשם LLC הגנרי שלה בתווית ההחזרה. באופן דומה, "בשל המציאות החברתית," קריסטין אומרת ששם המותג אינו מופיע על אריזות המשלוח או בדפי כרטיס האשראי.

הרבה מהלקוחות שלנו חיים עם משפחה או חברים שאולי לא מעריכים למצוא את הרכישות שלהם או שהם די עוינים כלפיהם בקשר לזה.

הפרטיות משתרעת גם על המידע שאתה אוסף מהלקוח שלך. יש כבר חוקים רבים המסדירים את אופן השימוש במידע הזה, אבל ייתכן שעסקי צעצועי מין ירצו לקבל מידע לגבי האופן שבו הם מטפלים בנתונים. "אנחנו לא חולקים שום מידע אישי עם צדדים שלישיים שאינם דורשים זאת", אומר ג'ו. "אם מישהו מבקש למחוק את הנתונים שלו, אנו מבטיחים שהם יימחקו לחלוטין מכל המערכות שלנו."

שיווק צעצועי מין ומוצרים למבוגרים

Blue objects and sex toys arranged in a flatlay against a blue background
Emojibator

סקס מוכר אבל מכירת סקס זה קצת יותר מסובך. ניווט בשיווק של מוצרים הקשורים למין הוא אחד האתגרים הנפוצים ביותר שעלו על פני מי שדיברו איתנו.

"רשתות המודעות בתשלום היעילות ביותר צנזרו לחלוטין או חסמו בכבדות כל מוצר הקשור לצעצועים למבוגרים", אומר ג'ו. בשנת 2020, אינסטגרם החמירה את ההגבלות שלה עוד יותר, והשפיעה על תוכן אורגני לעסקים הקשורים למין.

"הצנזורה היא מכשול משמעותי שאנחנו צריכים לנווט כל הזמן, והיינו צריכים להיות מאוד יצירתיים בשיווק וקידום להמונים", אמרה ויקטוריה נלתרופ, מתאמת השיווק והמותג של Clone-A-Willy, ל-Shopify.

אבל בפלטפורמות רוויות ומבוססות כמו אינסטגרם, כל התקדמות בשיווק אורגני היא גם מאתגרת – עבור כל סוג של עסק.

מדיה חברתית היא עדיין כלי רב ערך עבור מותגי צעצועי מין. Mesh משתמש בו כערוץ נוסף לשירות לקוחות, וג'ו אומר ש-Emojibator ביצע בניית קהילה מוצלחת.

צנזורה היא מכשול משמעותי שאנחנו צריכים לנווט כל הזמן, והיינו צריכים להיות מאוד יצירתיים בשיווק ובקידום להמונים.

ויקטוריה נלתרופ, Clone-A-Willy

מכיוון שפרסום בתשלום ופרסום חברתי מוגבל מאוד עבור מותגים למבוגרים, מייסדי יצירתיות עדיין יכולים למצוא דרכים להצמיח את העסק:

  • שיווק משפיענים. פנה אל משפיעני מין שפונים ללקוח האידיאלי שלך. אפילו מותגים חדשים יכולים לעבוד עם משפיענים מתפתחים שאולי יש להם שיעורים נמוכים יותר.
  • רשתות שותפים. בנה רשת של אתרי אינטרנט, בלוגים ומפרסמים אחרים אשר לוקחים חלק קטן מכל המכירות שהם מפנים.
  • פרסומי יחסי ציבור ומדיה. "יש לנו יחצן בצוות שלנו ששומר את סיפור המותג שלנו במחזור החדשות, ואנו שואפים ליצור מוצרים מדהימים ששווה לדבר עליהם, שזו האסטרטגיה שלנו מהיום הראשון", אומר ג'ו.
  • שיווק בדואר אלקטרוני ו-SMS. בנה את רשימת הדוא"ל שלך עוד לפני שאתה משיק מוצרים כלשהם. התחל להצמיח באז וקהילה עבור המותג שלך על ידי דחיפה של אנשים לדף פשוט "בקרוב". אספו אימיילים והצעו הטבות או גישה מוקדמת למי שנרשם לפני ההשקה.
  • תוכן וקידום אתרים. השתמש בתוכן באתר כדי לא רק לבנות אמון ולעזור ללקוחות, אלא גם כדי להניע תנועה לאתר שלך באמצעות חיפושים רלוונטיים של מילות מפתח.

שביעות רצון של לקוח

Two pairs of entwined legs stick out the bottom of white sheets on a bed
Unsplash

"אני דווקא מאוד נהנית כשלקוחות שואלים שאלות מפורטות לפני רכישת פריטים", אומרת מיש, שמגלה שהתקשורת עוזרת לה להמליץ על המוצרים הטובים ביותר. אבל מדי פעם, היא אפילו תגלה שמותג אחר עשוי להתאים יותר לצרכיהם. "יש לי הרבה עמיתים בענף הזה שאני סומך על עבודתם, ואין לי בעיה להפנות אליהם לקוחות אם אני חושב שהם יתאימו יותר".

בשל אופי המוצרים הקשורים למין, החזרות והחלפות אינן אפשריות בדרך כלל. לכן תמיכת לקוחות בכל השלבים חשובה כדי למנוע לקוחות לא מרוצים.

"יש לנו דף מדיניות נרחב ואנו מקשרים אליו לעתים קרובות ברחבי האתר: ברשימות, בדפי מידע, בכל המיילים שאנו שולחים", אומר מיש. "אנחנו לא יכולים להגיד את זה לעתים קרובות מספיק!"

ייתכנו מקרים שבהם תקבלו החזרות של מוצרים פתוחים, למשל במקרה של ליקוי בייצור. אם אתה משווק, ייתכן שלמוצר שאתה מוכר יש אחריות, ותוכל להפנות את בעיות שירות הלקוחות הללו ליצרן.

Emojibator מציעה אחריות לשנה על כל מוצריה. החברה נותנת עדיפות לתמיכת לקוחות כדי להבטיח שכל תביעות אחריות מטופלות בזהירות.

"אנחנו יודעים שחווית צעצועי מין היא ייחודית לכל אדם", אומרת קריסטין, "לכן אנו מתייחסים לכל לקוח בכבוד, בסבלנות ובאדיבות מירבית."

צא מהתחלה

למרות האתגרים, אלה עם הרצון להיכנס למרחב הזה והסבלנות לנווט בבעיות יצירתיות יכולים לבנות קריירה מתגמלת. "אני מאוד נהנה מהעבודה הזו!" אומר מיש. "לא ידעתי שאני יכול למצוא כל כך הרבה סיפוק בהכנת דילדו."

ככל שיותר מותגים יוצרים מרחב לשיחה פתוחה על מין, כך ניתן להפנות יותר מאמץ קולקטיבי להשפיע על שינוי מדיניות. ולעתיד חסר הרשות שהובטח במערכה הבאה של הרשת יש צלצול מהנה.

תמונה תכונה מאת כריס גאש
מחקר נוסף מאת נטלי מנואל
דיווח נוסף של איברהים חוסיין
תודה מיוחדת לקורטני סימונס, איימי חד קרן, ג'יין הקטנה ומעבדות אמפייר

Illustration of the front window of a store. A sign posted reads "Yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes we're open"

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button