רעיונות לעסקים

הקורסים והמשאבים הטובים ביותר בקופירייטינג דוא"ל למשווקים

האם אתה מחפש את קורסי קופירייטינג הדוא"ל הטובים ביותר לשיפור משחק השיווק שלך בדוא"ל? תמשיך לקרוא!

אם אתה משווק או בעל עסק, אתה בהחלט צריך לכתוב עותקים כדי למכור את העסק שלך.

יש לך אפשרות לשכור קופירייטר שיעשה זאת. אבל זה לא בחינם, אתה יודע.

ואם אתה עדיין לא יכול להרשות זאת לעצמך, למה שלא תפשיל שרוולים ותלמד איך להוציא עותקים שממירים?

למרבה המזל, אינך צריך לחפש משאבים באינטרנט מכיוון שעשינו עבורך את כל המשימות הכבדות.

פוסט זה ייתן לך את הקורסים והמשאבים הטובים ביותר להכנת קופירייטינג באימייל שיעזרו לך ללמוד את כישורי הקופירייטינג הדרושים לך כדי להיות משווק טוב יותר.

אבל לפני שנצלול פנימה, הרשו לי להראות לכם כיצד Adoric יכולה לעזור לשפר את מאמצי השיווק שלכם בדוא"ל

קבל עוד לידים עם Adoric

Email marketing software

Adoric היא אחת מתוכנות שיווק האימייל הטובות ביותר בשוק. הוא מגיע עמוס בהמון כלים ופתרונות שעוצבו באופן ייחודי כדי לעזור לך להגדיל את רשימת התפוצה שלך, לזכות בעוד לידים ולהשיג יותר מכירות.

אחד מכלים כאלה הוא תבניות הקופץ האלגנטיות שלנו. יש לנו יותר מ-1,600 מהם, וכולם ניתנים להתאמה אישית, הודות לעורך הגרירה והשחרור האינטואיטיבי שלנו.

עם חלונות קופצים אלה, אתה יכול בקלות לפתות את המבקרים שלך להירשם לרשימת התפוצה שלך.

בנוסף לחלונות קופצים, Adoric מגיעה גם עם טיימר ספירה לאחור, מסע פרסום רב-שלבי ותכונות של כוונת יציאה, כולם נועדו לעזור להגביר את שיעור ההמרות שלך.

למה לא לקחת את תוכנת שיווק האימייל הזו לסיבוב כדי לראות דברים בעצמך על ידי הרשמה לחשבון? זה בחינם!

נסה את Adoric בחינם

קורסים ומשאבים של קופירייטינג באימייל

1. מרכז בלקפורד לקופירייטינג

email copywriting courses

Blackford Center מציע קורס תעודה מעמיק בתשלום המלמד כיצד לכתוב עותק נהדר עבור העסק שלך. זה גם יראה לך את סודם של אנשי מקצוע מעולים בקופירייטינג וייקח אותך דרך השיעורים בקצב שלך.

כל מה שצריך זה מחשב או סמארטפון וחיבור לאינטרנט. עם אלה, אתה יכול ללמוד את הקורס הזה מהבית (או מכל מקום לצורך העניין). אם תרצה, הם גם ישלחו מהדורה מודפסת עד לפתח ביתך. עם זאת, תצטרך לשלם תוספת עבור זה.

אם אתה לומד חזותי, אתה מאוד תאהב את הקורס הזה. הסיבה היא שהוא מורכב מסרטונים כדי להקל עליך את הלמידה.

בנוסף לכך, הוא כולל גם חידונים, אתגרים ומשימות מרגשות המסומנות על ידי מורה מנוסה. תרגילים אלה הם דרך מצוינת לעזור לך לעקוב אחר התקדמות הלמידה שלך.

מלבד כל אלה, תקבל תמיכה ממורה או יועץ קורס וגישה לקהילה של עמיתים לומדים.

לאחר השלמת הקורס, עדיין תקבל גישה לתמיכה הדרושה לך כדי להתחיל כקופירייטר מקצועי מוסמך.

2. קורס קיקסטארטר קופירייטינג

best email copywriting courses

קורס קיקסטארטר קופירייטינג לוקח אותך דרך קופירייטינג מתחילתו ועד סופו. הוא משתמש בשיטות הוראה מוכחות כדי לקחת אותך בתהליך הדרכה שלב אחר שלב של כתיבת עותק משכנע למיילים.

זה גם מחולק לשיעורים נגיסים וניתנים לעיכול כדי לעזור לך לזכור כל מושג שאתה לומד בקלות. הקורס מגיע עם סרטונים, קובצי PDF, תבניות להורדה ודפי עבודה.

אתה גם זוכה להיות חלק מקהילה של חובבי קופירייטינג ואנשי מקצוע. כחבר בקהילה זו, תקבל גישה לשיתוף ידע עמית לעמית ולייעוץ מקצועי מהמקצוענים.

בנוסף לאלה, יתקיימו תחרויות עם פרסים ושעת עבודה שבועית שבה תוכלו לשוחח עם המנכ"ל או הכותב הראשי של האקדמיה.

קורס זה עולה רק 290 $ עם אחריות להחזר הכסף של 30 יום.

3. קורס קופירייטינג מקצועי של טרנסמדיה

Email marketing course

קורס קופירייטינג מקצועי של טרנסמדיה הוא הדרכה מרחוק של יום אחד לאנשי שיווק ותקשורת. אם אתה גר בלונדון, אתה יכול להזמין שיעור פיזי במקום.

קורס זה ילמד אותך את הטכניקות לכתיבת עותקי דוא"ל משכנעים ומשכנעים.

בקורס תלמדו איך להבין את הקהל שלכם, לכתוב שורות נושא יעילות שימשכו וישמרו את תשומת ליבם ויגרמו לו לבצע את הפעולה הרצויה לכם.

כדי להירשם לקורס זה, פשוט היכנס לאתר האינטרנט שלהם ובחר את התאריך המועדף עליך מתוך רשימה של תאריכים זמינים. תידרש לשלם עמלה של $345.

4. קורס יסודות קופירייטינג

best email copywriting courses

קורס קופירייטינג יסודות נוצר על ידי האגודה לשיווק ופרסום מונחה נתונים. זה מלמד את היסודות של כתיבת עותק טוב עם כותרות מושכות.

אתה יכול לקחת את הקורס באופן אישי או באינטרנט. הקורס נמשך בסך הכל 8-10 שעות, ואם תבחר באפשרות המקוונת, תהיה לך גישה אליו למשך 6 חודשים.

השיעור מכסה תרגילים מעשיים ודוגמאות שיעזרו לך לבנות את תהליך הכתיבה שלך. זה מחולק ל-4 מודולים כדי להקל עליך לעכל.

קורס זה עולה $650 לחברי האגודה לשיווק ופרסום מבוסס-נתונים ו-$890 למי שאינם חברים.

5. כישורי מכירה ושכנוע לסטארט-אפים

email marketing courses

אם אתה מעדיף להירשם לקורס שנותן לך גישה נוחה למחבר, כישורי המכירות והשכנוע לסטארט-אפים הם ההימור הטוב ביותר שלך.

הקורס מיועד ליזמים, מנהלי עסקים וסטארטאפים המשתמשים בשיווק בדואר אלקטרוני כדי לקדם את המוצרים שלהם.

תלמדו טכניקות חשובות כמו הבנת המניעים של אנשים לקנייה, הפיכת צרכים לרצונות, הפיכת התנגדויות להזדמנויות מכירה ועוד רבות אחרות.

הקורס בקצב עצמי ועולה 180$.

6. Pixar in a Box מאת Khan Academy

 

email courses

מה הקשר בין סיפורים לקופירייטינג במייל? שפע!

אבל אני אגיד לך רק אחד: זוכר שאתה צריך למשוך את תשומת הלב של הקורא שלך מתחילת הדוא"ל שלך ולשמור אותו עד הסוף? כולם אוהבים סיפור טוב, אז איזו דרך טובה יותר יש לגרום לקוראים שלך לעשות מה שאתה רוצה שהם יעשו.

זוכרים את פיקסאר? אולפן האנימציה הממוחשבת שיוצר את סרטי האנימציה שאנחנו כל כך אוהבים? הם מוסרים את הסודות שלהם בקורס Pixar in a Box (בשיתוף עם אקדמיית חאן).

קורס זה מלמד את האמנות של סיפור סיפורים נהדר עם שיעורי וידאו מרתקים שתוכל לצפות בהם בזמן שלך.

לגבי העלות, זה לגמרי בחינם. כמה זה מדהים?

7. מערכת כתיבה פשוטה מאת ג'ון קרלטון

email copywriting

מערכת הכתיבה הפשוטה מאת ג'ון קרלטון הוא מיני-קורס חינם המומלץ ביותר (ההמלצות אכן אומרות זאת בעצמן).

קורס זה מלמד אותך כיצד להיכנס לראש קהל היעד שלך, לשווק את הערך של המוצר שלך מבלי להישמע מצמרר או מכירות ולמשוך את תשומת ליבם תוך כדי.

זה גם מראה לך איך לסגור עסקאות נוספות באמצעות טכניקה מוכחת שתוכל לחזור עליה בכל עותק אימייל שאתה כותב.

כדי להירשם לקורס זה, היכנסו לאתר, הירשמו ותקבלו מייל עם קישור לכל סרטון כל יום. אתה יכול גם לצפות בכל הסרטונים תוך כדי ישיבה באתר אם זה עובד יותר עבורך.

8. מדריך שלם לקופירייטינג מאת QuickSprout

Quicksprout guide to copywriting

המדריך השלם לקופירייטינג הגיע לרשימה זו מכיוון שהוא מנחה אותך בקופירייטינג מתחילתו ועד סופו. זוהי קריאה ארוכה אך בעלת ערך שילמד אותך את מה שאתה צריך לדעת כדי לכתוב עותק אימייל יעיל.

המדריך מתחיל בלעזור לך להבין את המוצר שלך, את הלקוחות שלך ואת הדרך הטובה ביותר לחבר בין השניים. זה גם נותן טיפים למחקר לקוחות.

תלמד כיצד לכתוב שורות נושא וכותרות נהדרות, להדגיש את היתרונות של המוצרים שלך בהתייחס לנקודות הכאב של הלקוחות שלך, וכיצד לספק קריאה מוצקה לפעולה.

החלק הטוב ביותר במדריך זה הוא שהוא ממחיש את נקודותיו עם דוגמאות כדי להפוך אותן למעשיות. יתרה מכך, למשאב זה ניתן לגשת בחינם. אז לך לקרוא את זה.

9. קופירייטינג 101 – כיצד ליצור עותק משכנע

Copywriting course

קופירייטינג 101 הוא ספר אלקטרוני בן 10 שיעורים מאת Copyblogger שמלמד את היסודות של קופירייטינג בתגובה ישירה. תלמד את הטכניקות שיעזרו לך להעביר מילים אסטרטגיות דרך המיילים שלך שיניעו אנשים לפעול.

כדי לגשת לספר האלקטרוני הזה בחינם, פשוט ספק את כתובת הדוא"ל שלך ותקבל אותה כמעט מיד.

Copyblogger מספק גם משאבי קופירייטינג יקרי ערך אחרים כמו ספרים אלקטרוניים, ניוזלטרים ומאמרים שתמצא מועילים בדרכך לשליטה בקופירייטינג בדוא"ל. כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט שלהם ולחקור אותו כאוות נפשך.

10. שליטה בקופירייטינג של משווק דיגיטלי

Copywriting training

אם יש לך עניין רב יותר באימיילים בתגובה ישירה, שליטה בקופירייטינג של משווק דיגיטלי הוא הקורס בשבילך. העתקת תגובה ישירה מתייחסת לקופירייטינג שהוא משכנע בלבד. הוא נכתב רק מתוך כוונה לגרום לקורא לעשות דבר ספציפי.

קורס זה נמשך 7.5 שעות, ואתה יכול לקחת אותו בקצב שלך. זה מגיע עם המון משאבים שהופכים את הלמידה לפשוטה.

הוא מורכב מ-6 מודולים שמגיעים ל-42 סרטונים בסך הכל. מודולים אלה נלמדים על ידי מומחים בתעשייה עם ניסיון משמעותי. אתה גם מקבל חוברת עבודה לרשום איתה כדי למנוע איבוד מעקב אחר מה שאתה לומד.

חלק מהמשאבים הנוספים שאתה מקבל כשאתה נרשם לקורס זה כוללים את 50 מכתבי המכירה והמודעות הטובים ביותר, דפי מידע להורדה, מדריכים, קבצי החלקה, רשימות ביקורת ועוד.

לאחר סיום הקורס, תקבל הסמכה לאחר ביצוע הערכה קצרה. קורס השליטה בקופירייטינג של המשווק הדיגיטלי עולה $495.

11. העתק האקרים

Copywriting course

הקורס של Joanna Wiebe, Copy Hackers, מציע המון משאבי קופירייטינג יקרי ערך בחינם. אלה כוללים קורסי וידאו, הדרכות שבועיות, מאמרים, ניוזלטרים וכו'. משאבים אלה בוודאי יעזרו לחדד את הכישורים שלך.

עם זאת, אם אתה מחפש קורס מיוחד, יש להם קורס קופירייטינג באימייל שנקרא 10x מיילים. קורס זה נותן לך תוכנית שלב אחר שלב שמוציאה את הניחוש מהקופירייטינג שלך באימייל ועוזרת לך לכתוב מיילים שמייצרים המרות בכל פעם.

קורס 10x מיילים מגיע עם תבניות העתקת דוא"ל שתוכל להתאים אישית עבור כל דוא"ל שאתה שולח. השיעורים ניתנים לפעולה לחלוטין, ואתה יכול לגשת לבחינות בסוף כל אחד מהם.

יתרה מכך, אתה מקבל תג סיום מותאם אישית אם אתה מקבל ציון מעל 85% בממוצע. קורס זה עולה רק $497 או תשלום חודשי של $48.50 למשך 12 חודשים.

12. קורס קופירייטינג

course on email writing

קורס קופירייטינג מאת נוויל מדורה מציע מערך של קורסי קופירייטינג מקוונים וקהילה של קופירייטרים שאתה יכול ליצור איתם אינטראקציה גם לאחר סיום הקורס.

קורס זה משתמש בגישת הוראה מעשית. זה אומר שאתה יכול לכתוב מיילים למבחן ולקבל אותם לבדיקה על ידי מדריכים ואנשי מקצוע אחרים בתחום הקופירייטינג. יש להם גם שיעורי וידאו שאתה יכול לקחת בקצב שלך.

הגישה לקורס כולו עולה כיום 97 דולר לחודש ו-497 דולר לשנה שלמה.

לנוויל מדורה יש גם סרטונים בעלי ערך נוספים בערוץ היוטיוב שלו ב-Copywriting Kurse. זהו מקום מצוין להתחיל בו אם אינכם מוכנים להתחייב כלכלית לקורסים באתר.

13. ערוץ היוטיוב של אלכס קטוני

Alex Catonni course

YouTube אינו מיועד רק לבידור. זה יכול להיות גם כלי חינוכי רב ערך. אתה בטח יודע את זה בכל מקרה. ערוץ היוטיוב של אלכס קטוני נהדר ללימוד קופירייטינג דוא"ל.

אלכס מלמד טיפים וטריקים לכתיבת עותקי אימייל קטלניים בקורס זה. היא משחררת פרקים חדשים של הקורס בכל יום רביעי. המשמעות היא תוכן חדש עבורך.

14. AWAI – איך לכתוב אימיילים בעלי השפעה גבוהה

Awai copywriting course

AWAI מייצג את המכון האמריקאי לסופרים ואמנים. הם מציעים קורס קופירייטינג דוא"ל ללימוד בית בשם "כיצד לכתוב אימיילים בעלי השפעה גבוהה". קורס זה מושלם למתחילים והוא נוצר בשיתוף פעולה עם אחד מהקופירייטרים הטובים בתעשייה.

קורס זה מלמד כיצד לכתוב שורות נושא מושכות, קריאה לפעולה. זה גם מגיע עם דוגמאות רבות של קופירייטינג דוא"ל מהחיים האמיתיים כדי להפוך את הלמידה למעשית יותר.

אתה גם מקבל הזדמנות לנסות את מה שאתה לומד עם מטלות מובנות כדי לגרום למושגים להיצמד.

זה גם מגיע עם תבניות שיעזרו להפוך את קופירייטינג הדוא"ל שלך למהיר וחלק יותר. בנוסף, תמצא רשימת בדיקה ודף רמאות לעיון מהיר.

בתשלום של $497, אתה יכול לקבל גישה לקורס זה בפלטפורמת AWAI למשך שנה שלמה.

15. קורס מיני קופירייטינג מאת CopywriteMatters

Mini copywriting course

המיני-קורס הזה של CopywriteMatters הוא קורס קופירייטינג בחינם שמציג בפניכם את היסודות של כתיבת עותק מצוין. זה מלמד אותך את זה באמצעות שלושה טיפים המחולקים לשיעורים קטנים יותר.

הידע שתקבל מהקורס הזה יעזור לך להפוך תכונות מוצר לא מעניינות למדי ליתרונות מעוררי מחשבה ולהפוך את עותק האימייל שלך למרכזי לקוחות.

לאחר ההרשמה לקורס זה, תקבלו מיילים יומיים עבור כל שיעור של כל יום.

אבל אם תרצו, אולי תחליטו לצפות בכל השיעורים בבת אחת. זה לגמרי תלוי בך!

16. קורסי קופירייטינג במייל למידת לינקדאין

LinkedIn copywriting course

LinkedIn Learning (לשעבר Lynda.com) מציעה מגוון רחב של קורסי קופירייטינג באימייל. בין אם אתה חדש בקופירייטינג או שכבר מכיר את המלאכה, תמצא קורס שיש בו בדיוק את מה שאתה צריך.

למידת LinkedIn, לעומת זאת, אינה מגיעה לגמרי בחינם. תצטרך לשלם דמי מנוי חודשיים של $29.99 לאחר ניסיון חינם של 30 יום כדי לקבל גישה לכל הקורסים שאתה רוצה. אתה יכול גם לבחור במנוי שנתי שמגיע ל-$19.99 לחודש.

אם אינך רוצה לשלם דמי מנוי, תוכל לרכוש במקום קורסים בודדים במחירים מגוונים.

17. קורסי קופירייטינג ב-Skillshare

Skillshare copywriting course

Skillshare היא פלטפורמת למידה נוספת המציעה קורסי קופירייטינג רבים שיכולים לעזור לך להתחיל את מסע הקופירייטינג שלך. אחד מהם הוא קורס קופירייטינג דוא"ל מבוא המלמד קופירייטינג בסיסי בדוא"ל.

קורס קופירייטינג דוא"ל מועבר על ידי סוזן טאקר, אשת מקצוע מוסמכת Hubspot המתמחה באסטרטגיית שיווק דיגיטלית, ייעוץ במדיה חברתית, בלוגים, תוכן ושיווק בדוא"ל.

בקורס זה היא מלמדת את שלושת סוגי המפתח של מיילים שיווקיים. תלמד גם איך לשלוח את המסר הנכון לפלח הקהל הנכון, ליצור קריאות לפעולה משכנעות וכיצד להגדיל את המכירות מבלי "למכור".

קורס זה מגיע גם עם חוברת עבודה ומשימות שיעזרו לך לעקוב אחר התקדמות הלמידה שלך.

לתמחור, ל-Skillshare יש תוכנית בסיסית בחינם. עם זאת, כדי לקבל גישה בלתי מוגבלת לכל הקורסים שלו, תצטרך לשלם דמי חבר של כ-$8 חודשי או $32 לשנה לאחר ניסיון חינם של 7 ימים.

18. אודמי

Udemy

Udemy היא פלטפורמה פופולרית עם קורסים רבים על פני נושאים ודיסציפלינות רבות. יש לו גם קורסים על קופירייטינג בדוא"ל. (אין הפתעה שם, נכון?)

אם אתה מחפש קורסים ללימוד קופירייטינג בדוא"ל, שיטות עבודה מומלצות לגבי קופירייטינג בדוא"ל, תמצא הרבה קורסים מועילים לבחירה.

הנה אחד מקורסי קופירייטינג דוא"ל שתמצאו בפלטפורמה:

Udemy email copywriting

קורסי Udemy הם סבירים יחסית ועולים בכל מקום בין $10 ל-$200 לקורס. לפעמים, אתה יכול לקבל הנחות של עד 90% על הקורסים. זה אומר שאתה יכול להירשם לכמה שאתה צריך מבלי לשבור את הכסף.

סיכום

הנה לך: הקורסים והמשאבים הטובים ביותר להכנת קופירייטינג באימייל כדי להעלות את הקופירייטינג שלך לדרך.

השתמש בכל שילוב של משאבים אלה, ותהיה בדרך להיות רוקסטאר עותק דוא"ל. יתרה מכך, ההמרות שלך יגדלו משמעותית.

אם כבר מדברים על המרות, לאדוריק יש כלים ותכונות רבות שיעזרו לך למקסם את שיעור ההמרות שלך בצורה חלקה. הירשם בחינם וחקור אותם עוד היום!

נסה את Adoric בחינם

best email copywriting courses

email marketing funnel cover image

Email autoresponder software

b-testing-50-ideas

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button