רעיונות לעסקים

זהב 14 קראט לכולם: כיצד חברות תכשיטים ישירות לצרכן משנות הכל

תנועת תכשיטי יוקרה במחיר סביר שמה יתד בחול. ככל שהמסחר האלקטרוני והשוק הישיר לצרכן פורחים, יזמים משבשים את התעשייה הישנה וחושבים מחדש מה המשמעות של למכור, להחזיק ולקנות תכשיטים משובחים.

מותגים נוטשים סימון גבוה מסורתי ואולמות תצוגה מחניקים, ומציעים סוף סוף תכשיטים משובחים במחירים נגישים ומנרמלים את לענודם כל יום. להתקלח בו? בסדר גמור. לישון בו? כֵּן.

עם זאת, המחירים הנמוכים ביותר מעלים שאלות של איכות וקיימות. החלטנו לחקור את תנועת תכשיטי יוקרה במחירים סבירים כדי להבין טוב יותר מה זה, למה זה קורה, ואם המחירים הנמוכים האלה הם באמת כל מה שהם צריכים להיות.

מהם תכשיטי יוקרה במחירים נוחים, ולמה זה טרנד?

המודל הישיר לצרכן איפשר לחנויות תכשיטים יוקרתיות להציע פריטים קרובים לאותן נקודות מחיר כמו תכשיטי תחפושות ותכשיטים עדינים. אבל מה ההבדל האמיתי?

ההבדל בין תכשיטים עדינים למחצה

לפני שנתחיל, בואו נקבע כמה הגדרות. אנו מגדירים חנויות תכשיטים במחירים סבירים ככאלה שמוכרות פריטים רבים עם תג מחיר מתחת ל-$500.

תכשיטים יוקרתיים מתייחסים לפריטים העשויים ממתכות יקרות ואבנים יקרות או חצי יקרות. לרוב, זה אומר חלקים המעוצבים מזהב 10 עד 18 קראט, כסף סטרלינג או פלטינה. אבנים נעות בין מועדפים נוצצים כמו יהלומים, אמרלדים ואבני ספיר, ועד אפשרויות צבעוניות כמו טופז, אגת, טורקיז ואופל.

תכשיטים עדינים למחצה מתייחסים לרוב לחתיכות ורמיל, מצופה ומלא. חלקים עדינים למחצה לא יכללו אבני חן יקרות כמו יהלומים, אך לרוב יכללו אפשרויות ידידותיות לארנק כמו אבני ספיר לבנים, מויסניט או זרקוניה.

רוב התכשיטים האלה עשויים מזהב בתפקיד כלשהו. תכשיטי זהב מגיעים בכמה וריאציות שונות:

תכשיטים מצופים זהב

תכשיטים מצופים זהב עשויים משכבה דקה של זהב על גבי מתכת בסיסית. בגלל זה, הציפוי החיצוני יכול להתבלות עם הזמן.

תכשיטי ורמייל

לתכשיטי Vermeil (מבוטא ver-may ) בסיס כסף סטרלינג עם שכבה עבה של זהב 10 עד 18 קראט מעל. חלקים אלה הם לרוב באיכות טובה עם תג מחיר נמוך יותר.

זכור כי ורמיל אומר דברים שונים עבור תכשיטנים שונים, וזה גם לא סטנדרטי ממדינה למדינה. לדוגמה, בקנדה, תכשיטים צריכים להיות מצופים במיקרון אחד בלבד של זהב כדי לשווק כוורמיל. ארצות הברית דורשת שתכשיטי ורמיל יהיו בעלי ציפוי בעובי של 2.5 מיקרון.

תכשיטי גולדפילד

תכשיטי גולדפילד עשויים משכבה עבה של זהב המחוברת למתכת בסיסית. לפחות 5% ממשקל כל חלק חייב להיות זהב מלא.

תכשיטי זהב מלא

תכשיטי זהב מלא זה בדיוק מה שזה נשמע: מוצק. על מנת להיחשב לזהב מוצק, הוא חייב להיות לפחות 10 קראט.

 

A pair of earrings sitting in a peach dish.
Daihana Monares דרך Unsplash

פופולרי עכשיו: 14 קראט בפחות

ברגע שיזמים מצאו את ההזדמנות להציע מתכות ואבנים יקרות במחירים נוחים, אחרים תפסו, והציעו אפשרויות רבות יותר לצרכנים המחפשים לטפל בעצמם מאשר אי פעם.

אולי האלוף הידוע ביותר בטרנד תכשיטי יוקרה במחירים סבירים הוא Mejuri, המותג הקנדי שפיתח קהל חסידי בשל עיצובי הזהב והיהלומים הפשוטים שלו במשקל 14 קראט.

על פי מאמר שפורסם לאחרונה בפורבס , "הקסם שמג'ורי יצר הוא תנועה, כזו שבה נשים מתנות בעצמן (ששאובות השראה מהעובדה שנשים מקבלות החלטות קנייה משלהן ומתודלקות על ידי העצמה נשית) ואחת שבה היא בסדר תכשיטים מיועדים לכל יום, לא לאירועים."

בין אם מג'ורי היה הזרז שהצית את התנועה או שהטרנד צמח במקביל בקרב יזמים רבים שנמאסו על הדרכים הישנות, כיום טרנד תכשיטי יוקרה במחירים סבירים בעיצומו.

A close up of a woman wearing several Aprés Jewelry rings on both hands.
Aprés Jewelry מוכרת תכשיטים משובחים במחירים טובים יותר. תכשיטי אפרה

הופעתה של תנועת תכשיטי יוקרה במחירים סבירים

תכשיטים יוקרתיים כבר מזמן בלתי ניתנים להשגה להמונים בגלל נקודת המחיר שלהם. בשנים האחרונות, יזמים רבים ראו בכך הזדמנות פז.

זה היה המקרה של מייסדת Aprés Jewelry, אמנדה תומס. אמנדה כותבת באתר Aprés, "אחרי שהתארסתי ובאמת חיפשתי בשוק תכשיטי יוקרה אופנתיים ובמחיר סביר לחתונה שלי, הייתי המומה עד כמה האפשרויות היו נדירות. מאוד רציתי למלא את החסר וליצור טבעות אירוסין ולהקות נישואין מדהימות שהיו משמעותיות ולא שברו את הכיס".

Aprés עשתה בדיוק את זה, והציעה טבעות אירוסין עד 1,100 דולר. הלקוחות יכולים להגדיר את התקציב שלהם ולבחור מתוך מגוון אבנים מרכזיות ממורגניט ועד ליהלומים טבעיים הנופלים בגודל האבן ובטווח המחירים הרצויים להם.

המותג מציע גם עגילים משובחים, שרשראות וצמידים המיועדים ללבוש יומיומי. ומכיוון שהחלקים שלו עשויים מזהב מלא, הלקוחות לעולם לא צריכים להוריד את המועדפים שלהם.

יזמים אלה ראו את הצורך באפשרויות תכשיטי יוקרה במחירים נוחים יותר, ופתחו חנויות כדי לענות על הביקוש הזה.

כשהיא חולקת סיפור מוצא דומה, Vrai (אז Vrai & Oro) הופיעה ב-2014 והתפתחה לעסק דיגיטלי ראשון של תכשיטים ישירים לצרכן המתמקדים ביהלומים שגדלו במעבדה. שוחחנו עם אחת המייסדות, ונסה סטופנמאכר, עוד ב-2016. ההשקפה שלה הייתה דומה לזו של אמנדה: "אף אחד לא באמת נוקט עמדה ועושה משהו בקשר לזה ומביא תכשיטים יוקרתיים חיוניים, תכשיטים באיכות גבוהה, במחיר בר השגה. ” יזמים אלה ראו את הצורך באפשרויות תכשיטי יוקרה במחירים נוחים יותר, ופתחו חנויות כדי לענות על הביקוש הזה.

שוק היעד הגיב בהתלהבות.

מה שהיה אפשר להשיג פעם רק לרגעי חיים גדולים (חתונה, יום נישואים גדול, לידת ילד) הפך כעת לזמין לבני נוער וחוסכים את כספי הבייביסיטר שלהם; לזוגות שרצו מראה של טבעת יהלום 2 קראט אך לא יכלו לעמוד בתג המחיר; עבור אנשים שרוצים לענוד תכשיטי זהב פשוטים בזמן ריצה או כלים, אבל חשו חשש שהפריטים הזולים יכתימו. מותגים אלו יצרו שוק חדש לחלוטין מתוך תעשייה ישנה רווית מסורת.

A closeup of a woman wearing three Stone and Strand necklaces
שרשראות זהב ויהלומים מבית Stone and Strand. אבן וסטרנד

כיצד המודל הישיר לצרכן מאפשר למותגים לשמור על מחירים נמוכים

יש הבדל גדול בתמחור בין מותגי תכשיטים במחירים נוחים לחברות תכשיטים אחרות. אותה שרשרת סוליטר יהלומים עשויה להימכר ב-185 דולר בחנות אחת ו-680 דולר בחנות אחרת. זה לא בהכרח מעיד על הבדל באיכות, אלא בסוג ההפצה.

רוב מותגי התכשיטים הזולים פועלים תחת מודל ישיר לצרכן, ורבים מהם הם הדיגיטליים הראשונים. המשמעות היא שללא החובה לשלם עמלה לקמעונאי גדול יותר כדי לשאת את המוצרים שלהם, חנויות חופשיות לקבוע את המחירים שלהן. מרווחים טובים יותר עבור החנות פירושם שהם יכולים להעביר את החיסכון הזה ללקוחות.

Stone and Strand, חנות תכשיטים במחיר סביר שהחלה בשנת 2013, בנתה את כל משימתה על הדגם הזה. זה מאפשר ללקוחות להתמכר ל"טעם יקר ללא התמורה". יצירת תכשיטים באותם מפעלים כמו מתחריו בשדרה החמישית בניו יורק, המותג בוחר בכוונה לשמור על מחירים נמוכים כדי שהחלקים שלו יהיו נגישים לכל.

ראוי לציון במיוחד השימוש של Stone and Strand בזהב 10 קראט ברוב החלקים המשובחים שלו. זהב עשרה קראט מכיל 41.7% זהב, ולמרות שהוא פחות טהור מזהב 14 קראט (58.3%) ו-18 קראט (75%), הוא העמיד ביותר מבין החבורה. השימוש בזה בתור המתכת הבסיסית בתכשיטים המשובחים שלה פירושו שהחלקים יעלו פחות ויעמדו טוב יותר בבליטות ושריטות שמגיעות עם חיי היומיום – מנצח עבור לקוחות Stone and Strand.

Stone and Strand מציעה גם טבעות אירוסין בפחות כסף על ידי קיבוץ יהלומים קטנים יחד כדי להופיע כאבן גדול יותר. לטבעת ה-Mia שלה, למשל, משקל כולל של .5 קראט, עם אבן מרכזית של .2 קראט. ההשפעה הכוללת דומה לזו של אבן גדולה בצורת אגס, בשבריר מהעלות.

One person puts the Mia ring by Stone and Strand on another person's finger.
טבעת מיה של סטון אנד סטרנד משתמשת ביהלומים קטנים רבים כדי להעניק מראה של אבנים גדולות יותר. אבן וסטרנד

קיימות, זהב ממוחזר ואריכות ימים

עם כמה יצרניות תכשיטים במחירים סבירים שמוציאים סגנונות חדשים מדי שבוע, ובמחירים כל כך נמוכים שלקוחות יכולים לקנות מספר חלקים, יש חשש גלוי אם העסקים האלה הם ברי קיימא.

למרות שקשה לתת תשובה גורפת כאן, עסקים רבים של תכשיטי יוקרה במחירים סבירים התחייבו לקיימות בצורה כלשהי. מותגים רבים בוחרים לעבוד עם זהב ממוחזר. סטון וסטנד, למשל, התחייבו לקיימות על ידי יצירה עם זהב ממוחזר והבטחה שכל המשלוחים יהיו ניטרליים לפחמן. אחרים בוחרים למכור תכשיטי וינטג' או אחוזה לצד הקולקציות שלהם, ומפיחים חיים חדשים בפריטים ישנים שאחרת עלולים לשבת באחסון.

תכשיטים משובחים צריכים להחזיק מעמד לנצח, מה שאומר שניתן להעביר פריטים לדורות, או להמיס אותם כדי ליצור משהו חדש, ולבטל את האפשרות של בזבוז. ניתן גם לתקן חלקים יפים, בעוד שאפשרויות תחפושות רבות אינן יכולות.

בעוד שפריטי אופנה מהירים – פריטי לבוש זולים בייצור המוני העוקבים אחר טרנדים – נרכשים לרוב כדי לגרד גרד או להיכנס לרגע, תכשיטים משובחים נתפסים בדרך כלל כרכישה להשקעה.

אם אתה מחפש להקים (או שכבר יש לך) עסק משלך לתכשיטים, אתה יכול להשפיע על ידי שמירה על קיימא של העסק שלך. תחשוב על:

  • להיות שקוף ככל האפשר. פרט היכן וכיצד אתה מוצא אבנים, שתף כיצד למותג שלך יש שיטות עבודה בר קיימא כמו שימוש בחומרים ממוחזרים/וינטג' וכו'.
  • עבודה מול ספקים אתיים של חומרי גלם. גם אם לעסק שלך יש שיטות בר קיימא ואתיות, עליך לוודא שזה זהה גם עבור האנשים שאתה עובד איתם.
  • קיזוז טביעת הרגל הפחמנית שלך. האם אתה יכול לקנות זיכוי פחמן או להציע אפשרות שבה לקוחות יכולים לשלם תוספת כדי לקזז את המשלוח שלהם בקופה? אפילו מתן אפשרות ללקוחות לבצע צ'ק-אאוט עם Shop Pay יכול לעזור לשתול עצים.

מעוניינים להקים עסק לתכשיטנות? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי!

Two dachshund hoop earrings hang off a white shell against a tangerine backdrop.
Birgith Roosipuu דרך Unsplash

מתאים לכל יום

הציר המרכזי האחר שיוצרים מותגי תכשיטים חדשניים הוא המעבר מ"רק אירועים מיוחדים" ל"מתאים לכל יום". באופן כללי, תכשיטים יוקרתיים היו שמורים לאירועי עניבה שחורה, לטקס החג של פעם בשנה, או לחתונה שלך.

כעת, חנויות מעודדות לבוש יומיומי של דברים חיוניים. הנימוק? ראשית, תכשיטי זהב מלא או פלטינה עמידים משמעותית מתכשיטי ציפוי או ורמייל. ענד את חישוקי הזהב והיהלומים שלך כל יום והם לא יכתימו, ידהו או יהפכו את תנוכי האוזניים שלך לירוקים. שנית, אם יש לך תכשיטים יפים, למה להשאיר אותם בקופסה אוספת אבק?

המעבר הזה מביא לשינוי דינמי לשוק הישן, ופותח דלתות ליזמים המעוניינים ליצור טרנדים חדשים בתכשיטי יוקרה. ככל שיותר תכשיטנים מגלים כיצד לשמור על מחירים נמוכים, הם פותחים את הדלת לקהל לקוחות טרי לחלוטין, כזה שמעולם לא חשב שהם יכולים לרכוש את סוגי הפריטים היוקרתיים האלה לפני כן. זה גם אומר שמי שכבר קונה תכשיטים משובחים עשוי להפוך ללקוחות חוזרים, מכיוון שהם יוכלו לרכוש אפשרויות נוספות עבור כל יום.

תמונה תכונה מאת ג'וזף סרסינו

A gold bracelet, necklace, and earrings sitting on a white marble slab.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button