רעיונות לעסקים

טיפים להתאמה אישית של מסחר אלקטרוני מובטחים כדי להגדיל את המכירות שלך

האם אי פעם נכנסת לחנות פיזית וקיבלת הצעות מהדייל מה לדעתו יתאים לצרכים שלך? זוהי התאמה אישית במשחק.

התאמה אישית במסחר אלקטרוני היא לא מושג חדש. ייתכן שחקרתם כמה גישות בעצמכם.

למרות שזה לא מושג חדש בתעשיית המסחר האלקטרוני, עסקים רבים ממשיכים לא מצליחים להתאים אישית את חווית הקנייה של הלקוחות שלהם.

אחת הסיבות היא כי התאמה אישית, עבור מותגים רבים, היא לא טיול בפארק. סיבה נוספת היא שרוב המותגים העסקיים מאמצים אסטרטגיות התאמה אישית שאינן עובדות.

כמו כן, ישנם כלים רבים להתאמה אישית של מסחר אלקטרוני לבחירה וכל אחד מהם מציע רמה שונה של התאמה אישית. לכן, עסקים רבים עשויים למצוא את זה מייגע להחליט באיזה מהם להשתמש.

במאמר זה, אנו נותנים לך טיפים ודוגמאות כדי להפוך את ההתאמה האישית של המסחר האלקטרוני שלך להצלחה.

בוא ניכנס לזה, נכון?

להלן נקודות בהן נעסוק בפוסט זה

מהי התאמה אישית של מסחר אלקטרוני?

האם ידעת ש-80% מהצרכנים נוטים יותר לקנות בחנות המקוונת שלך אם אתה מציע חווית קניה מותאמת אישית? עד כמה חשובה התאמה אישית של מסחר אלקטרוני היום.

התאמה אישית של מסחר אלקטרוני היא פשוט הפעולה של יצירת חווית קניה המותאמת לצרכים ולרצונות של הלקוחות שלך.

במילים פשוטות יותר, התאמה אישית היא להציע למבקרים את מה שהם ככל הנראה ירצו, על סמך העדפותיהם.

לדוגמה, אם אתר המסחר האלקטרוני שלך מציע סווטשירטים עם קפוצ'ון למבקר כי הוא קנה זוג מכנסי טרנינג בביקורו האחרון. זו התאמה אישית – או המלצת מוצר אם אתה מעדיף לקרוא לזה.

פרטים בקרוב.

המטרה של התאמה אישית של מסחר אלקטרוני היא להתייחס ללקוחות שלך באופן אינדיבידואלי. כך הם ירגישו מוערכים. זה בתורו יגדיל את ההחזר על ההשקעה שלך.

לכן, אם אתה רוצה שהלקוחות שלך ימשיכו לחזור, להגדיל את המכירות שלך ולשפר את שיעור ההמרה שלך, קחו את ההתאמה האישית של מסחר אלקטרוני ברצינות.

כדי להשיג התאמה אישית של מסחר אלקטרוני, איסוף נתונים הוא המפתח. נתונים מספרים לך את הצרכים וההעדפות של הלקוחות שלך. זו הסיבה להתאמה אישית אפקטיבית של מסחר אלקטרוני, zaius.com אומר שעליך לאסוף את הנתונים הבאים:

  • נתונים דמוגרפיים כגון גיל ומיקום.
  • מוצרים וקטגוריות מוצרים שלקוחות גלשו באתר שלך.
  • עיון או נטישת עגלה.
  • ערוצים, מכשירים ופלטפורמות שלקוחות משתמשים בהם כדי ליצור אינטראקציה עם המותג שלך.
  • שיטת/ערוץ תקשורת ואינטראקציות מועדף.
  • תוכן שנצרך בכל הערוצים.
  • היסטוריית רכישות כוללת.
  • כל דפוסי ההתנהגות שלהם, כגון זיקה ספציפית למותג או רכישות קבועות בתקופה מסוימת של השנה.

לאחר מכן, בואו נחקור מה אתה יכול להרוויח על ידי אימוץ אסטרטגיות התאמה אישית עבור מותג המסחר האלקטרוני שלך.

היתרונות של התאמה אישית של מסחר אלקטרוני

לפני המסחר האלקטרוני, אנשים נכנסו לחנויות והיו מלווים ידידותיים שענו על צרכי הקניות שלהם. מסתבר שלקוחות מצפים לחוויה כזו גם מחנויות דיגיטליות.

דרוש קצת מאמץ כדי להעביר את החוויה הזו מחנויות פיזיות לחנויות מקוונות, ללא ספק. אבל זה שווה את זה. המשך לקרוא כדי ללמוד מדוע וכיצד הוא יכול להיות מחליף המשחקים עבור מותג המסחר האלקטרוני שלך.

1. חווית לקוח נהדרת

אחד היתרונות הרבים של התאמה אישית של אתר המסחר האלקטרוני שלך הוא שהוא משפר את חווית הלקוח. סביר להניח שהלקוחות שלך לא יחזרו אם הם מרגישים שהתוכן באתר שלך לא רלוונטי למה שהם רוצים. כדי לשפר את חווית הלקוח, עליך להשתמש בטכנולוגיות החזיתיות הטובות ביותר לפיתוח אתרים באתר המסחר האלקטרוני שלך, כמו פיתוח אתרים זוויתי, שירותי פיתוח אתרים של react js וכו'

אם במקום זאת תציג את התוכן המתאים לצרכיו של כל לקוח, הוא יסתובב עוד קצת, יקנה מוצר ויחזור בפעם הבאה.

התאמה אישית של מסחר אלקטרוני הולכת קצת יותר רחוק מסתם שיפור חווית הלקוח. זה מציב את הלקוח אחראי על החוויה שלו. אתה גם תחסוך להם את הטרחה לראות פרסומות מעצבנות.

זוהי פנייה גדולה מכיוון שלאנשים יש רצון טבעי להיות אחראי. תן להם את זה עם התאמה אישית של מסחר אלקטרוני וצפה במבקרים שלך הממירים בקלות ובמהירות יותר. לבעלי מסחר אלקטרוני, מומלץ מאוד להשקיע בתעודת SSL זולה וחסכונית. פריסת תעודה יחידה זו מעניקה הצפנת פרימיום למספר בלתי מוגבל של תת-דומיינים ברמה הראשונה כגון תשלומים, בלוג, דפי מוצר וכו', תחת התחום הראשי במחירים זולים! אז, קנה אחד עכשיו, וראה את ה-CX שלך ממריא!

2. שיפור מעורבות הלקוחות

כאשר הלקוחות שלך יכולים להתייחס לתוכן של אתר המסחר האלקטרוני שלך, הם יישארו זמן רב יותר וירכשו את המוצרים שלך. עם התאמה אישית של מסחר אלקטרוני, הלקוחות שלך ימצאו את האתר שלך מרתק. אתר מסחר אלקטרוני מרתק פירושו זמן גלישה ארוך יותר אשר שווה ליותר מכירות ויותר כסף בכיס.

עבור התאמה אישית של מסחר אלקטרוני, תצטרך לאסוף מידע שיעזור לך ללמוד את נקודות הכאב של הלקוחות שלך. חמוש במידע זה, אתה יכול לבנות את האתר שלך באופן הרלוונטי לחלוטין ללקוחות שלך. זה בתורו יוביל ליותר מכירות עבורך.

לפי Accenture, 75% מהצרכנים נוטים יותר לקנות מקמעונאי שלא רק מזהה אותם בשמו אלא גם ממליץ על אפשרויות על סמך רכישות קודמות, או מכיר את היסטוריית הרכישות שלהם. זה כמו שיש חנות שעוצבה רק בשבילך. כמה טוב זה נשמע?

התאמה אישית של מסחר אלקטרוני מאפשרת לך לעשות זאת ולבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלך. זה מגביר את הזיקה שלהם לעסק שלך מכיוון שאתה חוסך להם זמן יקר בחיפוש באתר שלך אחר מה שהם רוצים. מי לא יאהב את זה?

3. עלייה בערך ההזמנה הממוצעת

ערך הזמנה ממוצע הוא הסכום הממוצע שלקוח מוציא כאשר הוא מבצע הזמנה בחנות מקוונת. ערך ההזמנה הממוצע או AOV הוא מדד חשוב למדידת הביצועים של החנות המקוונת שלך.

עם הצעות מוצרים מותאמות באתר המסחר האלקטרוני שלך ללקוחות שלך, סביר להניח שהם יישארו באתר שלך זמן רב יותר. זה גם מוביל לסיכוי גבוה יותר למכור.

המלצות מדויקות על מוצרים מובילות גם ליותר רכישות בכל ביקור. אמזון היא דוגמה טובה לאתר מסחר אלקטרוני שממקסם את המלצת המוצר. אם אתה מחפש מחשב נייד של Acer, למשל, תקבל גם המלצות אחרות מתחת למוצר כמו זה.

ecommerce personalization tips

4. בידול מתחרות

חווית קנייה מותאמת אישית היא דרך קלה לבדל את המותג שלך מהמתחרים.

כשאתה מבצע התאמה אישית של חווית המבקרים שלך, אתה תציב את עצמך קילומטרים לפני המתחרים שלך. רובם אפילו לא יודעים מהי התאמה אישית, שלא לדבר על טורחים ליישם אותה.

על ידי כך, תגנוב את התנועה שלהם ותבצע כמות מכירות יוצאת דופן.

5. נאמנות לקוחות משופרת

לקוחות מרגישים מיוחדים כאשר עסק שם לב לצרכים שלהם ויוצא מגדרו כדי לשרת אותם בהתאם. הם בתורם יהפכו עסק כזה למקום שלהם לצרכיהם הקשורים.

התאמה אישית היא הדרך שבה אתה מראה ללקוחות שלך שאכפת לך מהם ושאתה מוכן להקל על חייהם. תגרום להם להפיץ את הבשורה על המותג שלך ולהפנות את החברים ובני המשפחה שלהם תוך זמן קצר!

אם אתה מפעיל תוכנית נאמנות, התאמה אישית אינה ניתנת למשא ומתן. זה עשוי לזעזע אותך לדעת ש-79% מהצרכנים אומרים שתוכניות נאמנות לא משפרות את הנאמנות שלהם. הנה הסיבה: תגמולי הנאמנות שמציעים מותגים רבים אינם מועילים ללקוחותיהם.

התאם אישית את תגמולי נאמנות במקום להציע תגמול כללי שאולי לא יפנה לרוב הלקוחות שלך כדי להפיק את המרב מתוכנית הנאמנות שלך.

6. גישה לתובנות ערך לקוחות

אין התאמה אישית אפקטיבית של מסחר אלקטרוני ללא איסוף נתונים. כך, מלבד התאמה אישית, אתה מקבל גם גישה לנתונים יקרי ערך שבעזרתם תוכל לשפר את האסטרטגיה העסקית הכללית שלך.

על ידי לימוד ההעדפות הכלליות של הלקוחות שלך, למשל, תוכל לקבל הדרכה בהשגת מלאי לחנות המקוונת שלך. זה יחסוך מכם בזבוז כסף בהצטיידות בפריטים שעלולים להישאר על המדף שלכם לאורך זמן.

מידע זה ישמש גם כמדריך למאמצי השיווק שלך. לדוגמה, תדע איזה סוג של קריאה לפעולה מניבה יותר תוצאות מהלקוחות שלך.

תוכל גם לבנות את האימייל השיווקי שלך, את תוכן הבלוג, את דפי הנחיתה ואת האתר שלך בדיוק. בעזרת זה, אתה יכול להיות בטוח שהמאמצים שלך יהיו ממוקדים יותר ויניבו יותר המרות.

דוגמאות להתאמה אישית של מסחר אלקטרוני

בחלק זה, נחקור כמה דוגמאות להתאמה אישית של מסחר אלקטרוני מהחיים האמיתיים שתוכלו לשאוב מהם השראה.

בוא נצלול פנימה מיד.

1. הצע מוצרים עונתיים

התאמה אישית של אתר המסחר האלקטרוני שלך על סמך עונות היא שימושית במיוחד אם אתה מוכר ביגוד. לקוחות יחפשו לקנות בגדים שיתאימו לעונות ספציפיות.

לדוגמה, אנשים באקלים ממוזג יחפשו לקנות בגדים חמים בחורף.

Very, מותג הלבשה, מציע פריטים למבקריו בהתבסס על תנאי מזג האוויר בזמן הביקור באתר האינטרנט שלהם. אז אם תבקרו באתר האינטרנט שלהם ביום גשום, למשל, תקבלו הצעות ללבוש חם בדף הבית שלהם.

Tips for ecommerce personalization

שקול לכלול באתר האינטרנט שלך התראות אינטרנט עבור הצעות ספציפיות לחגים כמו חג המולד, ליל כל הקדושים ועונות כמו סתיו, חורף, סתיו וקיץ.

אם אתה נרשם ל-Adoric, אתה יכול ליצור חלונות קופצים מותאמים אישית, ברים צפים או כניסות כדי להציג את ההתראות האלה באתר שלך. זה גם יגדיל את הסיכוי לגרום ללקוחות שלך להגיב להם.

אל תשכח שלא תוכל להציג את אותה הצעה ספציפית לעונה לכולם בגלל אקלים ותרבויות משתנים. לכן, כדי להימנע מהצגת מודעות מיותרות לקהל שלך, פלח את הלקוחות שלך כראוי לפני יישום צורה זו של התאמה אישית של אתרים.

2. תן המלצות מוצר חכמות

לא כולם מגיעים לאתר מסחר אלקטרוני כדי לקנות פריט ספציפי אחד. יש אנשים שרוצים לדפדף קודם. זה המקום שבו המלצות מוצרים שימושיות.

כמו כן, לקוח עשוי לקבל תוצאת חיפוש שאינה בדיוק מה שהוא רוצה. על ידי המלצה על מוצרים דומים, הם פשוט עשויים למצוא משהו שמתאים להעדפותיהם.

המלצות למוצרים אינן חייבות להיות מוגבלות לטפסים בסיסיים כמו הצעות למוצרים. יש צורות חכמות יותר של המלצת מוצר שיכולות להכפיל את המכירות שלך. ענקית המסחר האלקטרוני, אמזון, רתמה צורות אלו של המלצת מוצרים כדי למשוך 35% מהמכירות שלה.

הם:

  • לעתים קרובות קנה יחד
  • כניסות חדשות
  • רבי מכר
  • המלצות למכירת יתר
  • נצפה בעבר

מנועי המלצות עובדים עם נתוני לקוחות כדי להציע הצעות אלו. לכן, עליך לאסוף את הנתונים המתאימים להמלצות יעילות למוצרים.

3. אפשר התאמה אישית של המוצר

כפי שהזכרנו קודם לכן, מותגי הלבשה כמו נייקי מאפשרים ללקוחותיהם להתאים אישית בגדים לצבעים, בדים וצורות שונים באמצעות תבניות מקוונות.

product recommendation example

זה מאפשר לקונים לייצר סגנונות משלהם ומכניס להם שליטה על חווית הקנייה שלהם.

למרבה המזל, יש דרכים אינטואיטיביות ופשוטות אחרות להחדיר התאמה אישית לחוויית הקנייה של הלקוחות שלך.

אתה יכול לאפשר ללקוחות שלך להכתיב כיצד הם מתקשרים עם המותג שלך, במיוחד כשמדובר בתוכן שיווקי. לדוגמה, אתה יכול לאפשר ללקוחות שלך לבחור איזה סוג של הצעות אתה שולח לכתובות האימייל שלהם ובאיזו תדירות הם מקבלים אותן.

אנשים אוהבים את זה וזו דרך בטוחה לגרום להם לחזור.

3. מקד ללקוחות לפי מיקום

די קל לדעת היכן נמצאים הלקוחות שלך. פשוט השתמש בקובצי Cookie למעקב באתר שלך כדי לקבל מידע על מיקום המבקרים שלך. אתה יכול גם לשאול אותם ישירות.

במקום להשתמש במידע הזה רק למשלוח, אתה יכול גם להשתמש בו כדי ליצור תוכן ספציפי יותר עבור הלקוחות שלך.

נורדסטרום, למשל, משתמשת במיקום המבקרים שלה כדי להציע פריטים פופולריים בקרבתם, כפי שמוצג להלן.

personalization for ecommerce

4. שלח אימיילים מותאמים אישית על סמך התנהגות גלישה

מחקר של Experian Marketing Services מוכיח שהתאמה אישית של מיילים מובילה לתוצאות טובות יותר בשיווק בדוא"ל. אז, אין סיבה להתעלם מהדוגמה הזו. הלקוחות שלך מצפים ממך בכל מקרה לאימיילים מותאמים אישית.

הגדר את אתר המסחר האלקטרוני שלך כך שפעולות מסוימות יפעילו סוג של אימייל מותאם אישית. לדוגמה, כאשר הלקוח שלך מתחיל בתהליך התשלום ואינו משלים אותו, שלח לו אימייל שמזכיר לו שיש לו פריטים בעגלה.

תן ללקוחות חוזרים חווית קניות מתמשכת

מתן אפשרות ללקוחות שלך להמשיך לקנות מהמקום שבו הם הפסיקו עשוי להפחית את נטישת העגלה.

reduce cart abandonment

עם גישת ההתאמה האישית הזו, אתה יכול להזכיר למבקרים שלך מוצרים והעדפות שנבחרו בעבר מיד שהם נוחתים באתר שלך על סמך היסטוריית הגלישה שלהם.

זו רמה מורכבת יותר של התאמה אישית אבל כזו שתיתן לך תוצאות נהדרות.

טיפים להתאמה אישית של אתר מסחר אלקטרוני

כעת, לאחר שיש לך כמה רעיונות להתאמה אישית של האתר שלך, תצטרך לפרוס אותם ביעילות כדי שהם יעבדו. הנה 5 טיפים שיעזרו.

1. השתמש בחלונות קופצים

למרות שאנשים חושבים שחלונות קופצים הם מעצבנים, זה עדיין בשימוש נרחב בשיווק. תהיתם פעם למה? חלונות קופצים עובדים בצורה יוצאת דופן באתרי מסחר אלקטרוני.

הנה דוגמה לחלון קופץ המותאם אישית למבקר בפעם הראשונה באתר מסחר אלקטרוני.

ecommerce popup

עם חלון קופץ, לקוחות רואים את ההודעות שלך מיד ויש סיכוי גבוה יותר שיפעלו לפיהן. השתמש בחלונות קופצים כדי להציג הודעות רלוונטיות ללקוחות שלך כדי להגדיל את הסיכויים שלך להמרות.

2. צור חידונים וסקרים

מותגי מסחר אלקטרוני רבים משתמשים בחידונים או סקרי לקוחות כדי לאסוף מידע על הלקוחות שלהם. המידע המתקבל מלקוחות באמצעי זה הוא בדרך כלל מדויק ותוכלו להשתמש בו כדי ליצור עבורם חווית קנייה מותאמת אישית.

זוהי גם דרך משתלמת לאסוף מידע של מבקרים אם אינך יכול להרשות לעצמך תוכנה יקרה המחלצת רמות גבוהות של מידע לקוחות.

אם תחליט להשתמש בטיפ זה, שקול לכלול כפתור דילוג כדי לתת למבקרים שלך קצת חופש לדלג על שאלות שהם לא רוצים לענות. כמו כן, אל תציג סקר או חידון מיד לאחר שהאורח שלך נוחת לאתר שלך. תן להם קצת זמן להכיר את המותג שלך.

להלן דוגמה טיפוסית לחידון מאת Brooklyn Bicycle co. שעוזר להם ללמוד על תחומי העניין והצרכים של הלקוחות שלהם.

ecommerce quiz

ecommerce survey

הכללת תמריץ – כמו הנחה – לביצוע חידון או מילוי סקר היא דרך חכמה אפילו יותר להבטיח שתקבל תגובות רבות.

3. התאם אישית את דף הבית שלך

במקרים מסוימים, דף הבית שלך הוא הדף הראשון שהלקוח שלך רואה כשהוא נוחת באתר שלך. אז באיזה מקום טוב יותר להתחיל להתאים אישית את החוויה שלהם?

אתה יכול להגדיר את דף הבית שלך כדי להציג תוכן מותאם אישית על סמך המקום ממנו מגיעים המבקרים שלך. משמעות הדבר היא שמבקר ממדיה חברתית יראה תוכן שונה מזה שלחץ על קישור באימייל ששלחת.

זה לא נגמר שם. אתה יכול גם להתאים אישית את דף הבית שלך על סמך מיקום המבקרים שלך, אזור הזמן או תנאי מזג האוויר.

4. לאמץ מיקוד מחדש

האם אי פעם חשבת שמודעה "עוקבת אחריך" בכל רחבי האינטרנט לאחר אינטראקציה עם מוצר או שירות קשורים? זה ידוע בשם מיקוד מחדש.

שיווק מחדש מאפשר לך להציג למבקרים שלך תוכן מותאם אישית גם לאחר שהם עזבו את האתר שלך. זוהי גם דרך יעילה להזכיר ללקוחות שלך לבצע רכישה או לנקוט בפעולה אחרת.

5. שפר את הפילוח

כל מבקר מתקשר עם העסק שלך בצורה שונה. איך אתה מוודא שהם משיגים את המטרות שלהם באתר שלך למרות הדרכים השונות שלהם לתקשר איתו? פילוח עוזר לך לעשות זאת.

לדוגמה, עבור מבקרים ממקומות עם אקלים טרופי, תוכל להציג מבצעי קיץ.

אתה יכול לפלח את הלקוחות שלך באמצעות כמה גורמים שתרצה. חלק מהגורמים הללו יכולים להיות גיל, מיקום, עיסוק, הכנסה וכן הלאה. בדרך זו, היית מייעל את ההתאמה האישית שלך ומגדיר את המותג שלך למערכת יחסים טובה עם הלקוחות שלך.

כלים להתאמה אישית של מסחר אלקטרוני

לאחר שלמדת על התאמה אישית של מסחר אלקטרוני, דוגמאות מעשיות שתוכל להשתמש בהן וטיפים ליישום שלהן, יש עוד דבר אחד שאתה צריך להשיק להתאמה אישית של מותג המסחר האלקטרוני שלך. אתה צריך כלי התאמה אישית של מסחר אלקטרוני.

זו יכולה להיות תוכנה או כלי מקוון המאפשרים לך לבנות צורות שונות של התאמה אישית למותג המסחר האלקטרוני שלך. אספנו עבורך 6 מהטובים ביותר לבחירתך.

1. אדורי

Adoric מאפשרת לך ליצור הודעות אינטרנט מותאמות אישית עבור המבקרים שלך. עם מנוע המלצות למוצר שקל להגדיר, הוא מציע דרך מצוינת לצמצם את נטישת העגלה, להגביר את מעורבות המשתמשים ולהגביר יותר מכירות.

personalization tool

2. Web Engage

Web Engage משתמש בנתוני פרופיל מסקרים ומשוב כדי ליצור הודעות דחיפה מותאמות אישית שמניעות מבקר באתר לנקוט בפעולה.

web engage

3. גרניפי

Granify משתמשת למידת מכונה כדי לאסוף נתוני לקוחות ליצירת חוויות אינטרנט מותאמות אישית.

Granify

4. להרוויח כסף

Monetate מאפשר לך ליצור פלחים ללא הגבלה ועוזרת לך לספק חוויות מותאמות אישית ללקוחות שלך באמצעות התנהגות הגלישה, הגיל או המיקום שלהם.

Monetate

5. תשואה דינמית

Dynamic yield

תשואה דינמית מציעה התאמה אישית, המלצות, הודעות אינטרנט, בדיקות A/B, בערימה אחת. זה עוזר לך להעניק למבקרים שלך חוויה מותאמת אישית עם מידע שנאסף בזמן אמת.

 

6. יוספ

Yusp משתמשת בשיטות למידת מכונה כדי ליצור מסע משתמש שממקסם את ההמרה עבור מותגי מסחר אלקטרוני.

Yusp

סיכום

אל תפסיק לוודא שהלקוחות שלך מכירים את המותג שלך. עשה את המייל הנוסף כדי להכיר אותם. התאמה אישית היא הדרך שבה אתה מראה ללקוחות שלך שאתה מבין אותם.

זוהי אסטרטגיה מתגמלת מאוד מכיוון שהיא משפרת את חווית הלקוח והמעורבות באתר שלך, מגדילה את ערך ההזמנה הממוצע, משפרת את נאמנות הלקוחות, מבדילה אותך מהמתחרים ונותנת לך גישה לנתוני לקוחות שימושיים.

כלי מסחר אלקטרוני טוב מוביל להתאמה אישית מעולה של מסחר אלקטרוני. הירשם ל-Adoric בחינם היום כדי להתחיל לרתום את כל מה שיש לה להציע כדי לעזור לך להתאים אישית את מותג המסחר האלקטרוני שלך בקלות.

אם מצאת מאמר זה מועיל, אל תהסס לשתף אותו עם הרשת שלך.

נסה את Adoric בחינם

Personalization

Product Recommendation Tools

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button