רעיונות לעסקים

כיצד לבנות דף נחיתה: מדריך למתחילים

אף משפך מכירה אינו מושלם ללא דף נחיתה. הסיבה היא שאתה צריך אחד כדי להמיר את התנועה שלך ללידים ולמכירות.

אז תאהב או תשנא אותם, אתה לא יכול בלי שיהיה לך אחד. אלא אם כן לא אכפת לך מהמרת התנועה שלך.

אבל מהו בעצם דף נחיתה? ומה הקטע עם זה?

דף נחיתה, פשוט, הוא כל דף שאליו אתה מפנה מבקרים מקישור. או, באופן תמציתי יותר, דף שמבקר "נוחת" לאחר לחיצה על קישור.

העסקה לגביהם היא שדפי נחיתה משרתים מטרה אחת מרכזית: יצירת לידים .

כמובן, בדפי נחיתה יש יותר ממה שנראה לעין. בפוסט הזה, אני אקח אתכם דרך האנטומיה של דפי נחיתה.

המטרה? כדי לעזור לך לבנות אותם ביעילות. וגם בצע אופטימיזציה של אלה שכבר בנית. זה בטוח הולך להיות פוסט ארוך אבל מבטיח להיות קריאה נהדרת.

כדי להקל עליך לעקוב אחריהם, הנה נקודות שאכסה בפוסט הזה:

בואו נניע את הגלגלים, אבל קודם כל הדגשים:

מהו דף נחיתה?

נתחיל בכך שנראה איך ויקיפדיה מגדירה את זה:

"..דף נחיתה…הוא דף אינטרנט בודד המופיע בתגובה ללחיצה על תוצאת חיפוש מותאמת למנועי חיפוש,…אימייל שיווקי או פרסומת מקוונת"

זוהי ההגדרה ההולמת והישר לנקודה של דף נחיתה.

לאחר מכן ניתן להסיק שכל עמוד יכול לעבור כדף נחיתה: דף הבית שלך, דף אודותינו, עמוד צור קשר וכו'. לא?

ובכן, לא בדיוק כך. מנקודת מבט שיווקית, דף נחיתה הוא לא רק כל דף; זה דף שאתה מוביל אליו תנועה למטרה אחת בלבד: לייצר לידים. 

כמה דברים ויזואליים עשויים לעזור להעלות את הנקודה שלי הביתה טוב יותר.

הנה דף בית שעשוי גם לעבור לדף נחיתה:

landing page example

והנה מה צריך להיות דף נחיתה בפועל:

How to build a landing page

מָקוֹר

לאיזה הבדל שמת לב? בתמונה בתחתית יש מעט אלמנטים המסיחים את הדעת, בניגוד לראשון. אין קישור ניווט, אין כותרת תחתונה, רק טופס הצטרפות בולט. זה מה שהופך אותו לדף נחיתה. פרטים נוספים בקרוב.

נחיתה לעומת דף הבית: מה ההבדל?

כדי להקל עליכם להבין את ההבדל בין דף נחיתה לדף בית, ברצוני לעשות המחשה.

נניח שרצית לקנות נעל לופרס נחמדה ונוחה, ואתה שוקל לקנות משתי חנויות שונות: A ו-B.

אתה נכנס לחנות A, וישר מהדלת, אתה רואה הרבה דברים "נחמדים" שמושכים את החשק שלך: שעון יד, ז'קט עור, שמשיות וכו'. והם פשוט מפתים מכדי להתעלם מהם.

סביר להניח שתצא מהחנות הזו עם הרבה "דברים" שמעולם לא התכוונתם לעשות. כנראה שלעולם לא התקרבו למלכונים שחשבתם.

shopping gif

מָקוֹר

אבל אז, בחנות B, אתה לא רואה שום דבר חוץ מלפטרים בכל מקום החל מדלת הכניסה. בהחלט לא תפספסו את זה הפעם.

בהקשר של שיווק, ניתן להשוות דף בית לחנות "A", ואילו דף נחיתה ל-"B".

מקבל את הרעיון?

לפיכך, מה שמייחד דף נחיתה מדף הבית – או כל דף אינטרנט אחר – הוא שהוא נקי מאלמנטים מסיחים. ומטרתו היחידה היא להמיר מבקר לליד.

מדוע דף נחיתה חשוב?

למה לקחת את הלחץ של בנייה ואופטימיזציה של דף נחיתה כאשר דף הבית שלך יכול לעבור? ובכן, אני אשאיר לך לענות על השאלה הזו. אבל הנה כמה רמזים מועילים שיעזרו לך לענות על השאלה הזו.

1. כדי ליצור לידים

אני יודע אני יודע. אמרתי את זה כבר מיליון פעם, אז למה לחזור על זה שוב?

ובכן, הסיבה היא שהמהות העיקרית של קיום דף נחיתה היא לזכות בלידים. לפיכך, כל דבר פחות מזה הופך אותו לדף אינטרנט רגיל ולא לדף נחיתה.

עם זאת, במקרים מסוימים, דף נחיתה יכול לשמש ליצירת מכירות, ולא לידים. הנקודה העיקרית היא שדף נחיתה אמור לעזור לך להגיע ליעדי השיווק שלך.

2. מקום לשמור את ההצעות שלך

נניח שאתה מחפש להפעיל קמפיין מגנט מוביל בתקווה לקבל את האימיילים של המבקרים שלך בתמורה לספר אלקטרוני. היכן כדאי להטמיע את הספר האלקטרוני? בטח לא דף הבית שלך. לא בדף "אודותינו" שלך, אלא בדף נחיתה.

הנה השראה מ-Upwork

eBook landing page

מבינים את הנקודה?

3. עוזר לך לבנות אמינות

דמיינו לרגע שאתם גוללים בפידים שלכם בפייסבוק, מורידים לייקים פה ושם.

ואז, בעודך עדיין, אתה רואה מודעה ממומנת. זה מבטיח ללמד אותך איך, למשל, להרוויח כסף בתור משווק שותפים. אתה מתעניין, לחץ על המודעה אך רק כדי להיות מופנה לדף הבית של אתר אינטרנט.

בדף זה, לא נאמר שוב דבר על המודעה שראית קודם לכן. פשוט קישור לחצנים, תמונות וטקסטים לא רלוונטיים. אתה תתעצבן, נכון? בהחלט.

אבל לא הייתם מפנים אתכם לדף נחיתה שהוא ספציפי לאותה מודעה.

כמובן שזה דמיוני. הנקודה העיקרית כאן היא שהפניית מבקרים לדף נחיתה רלוונטי יעזור לך לבנות אמינות.

4. הגדל את שיעור ההמרה

מכיוון שמהות הליבה של דפי נחיתה היא לעזור לך לזכות בהמרות, הגיוני להשתמש בהם כשרוצים להגדיל את שיעור ההמרה שלך.

ואתה יודע, יותר המרות שוות ליותר מכירות.

מתי כדאי להשתמש בדף נחיתה?

כן, להחזיק דף נחיתה זה נהדר.

אבל מתי הם יהיו שימושיים? או שאני צריך לומר, מתי באמת צריך דף נחיתה? הנה כמה מקרים:

1. כדי לקדם ספר אלקטרוני

אז זה עתה פרסמת את הספר האחרון שלך: זו יצירת מופת ואתה לא יכול לחכות לחלוק אותו עם העולם. איך מקדמים אותו?

פָּשׁוּט. צור דף נחיתה, הטמע כפתור עם קישור להורדה לספר והכנס תנועה לדף. זה הכל. כביכול, אני מניח.

כמובן, יש יותר מזה, אבל הנקודה היא שדף נחיתה יהיה שימושי כשאתה רוצה לקדם ספר אלקטרוני.

2. קבל הרשמות לסמינר המקוון שלך

משיקים סמינר מקוון בקרוב? אתה בוודאי צריך כמה שיותר משתתפים כדי להירשם, נכון? כאן שוב, זה המקום שבו תצטרך דף נחיתה.

וזה לא חייב להיות כל כך פנטסטי ואלגנטי בצורה מפתה. משהו פשוט כמו זה יעבוד:

landing page for webinar

3. עודדו ניסיון חינם עבור מוצר ה-SaaS שלכם

נחיתה תהיה נהדרת גם אם אתה מחפש להשיג כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים להדגים את מוצר ה-Saas שלך.

הנה דף הנחיתה של הדגמה משלנו. אני מקווה שזה נותן לך השראה.

Adoric demo page

שיטות עבודה מומלצות ליצירת דף נחיתה

עיצוב דפי נחיתה יעילים וממירים הוא שילוב של אמנות ומדע. אבל אל תדאג, זה לא כל כך קשה כמו שזה עשוי להיראות לך.

בלי להתעסק, הנה טיפים מועילים שכדאי לזכור בעת בניית דף נחיתה.

ביטול קישורי ניווט וכפתורי הוא טיפ אחד לעיצוב דף נחיתה שאתה יכול להישבע בו. הסיבה היא שקישורי ניווט אינם אלא הסחות דעת, למרות שהם עשויים להיראות אחרת.

קיום האלמנטים המסיחים האלה בדף שלך הוא שם נרדף ליצירת חורים בדלי. לא משנה כמה תנסה, זה לעולם לא יתמלא.

עיין בשני הדפים הבאים: איזה לדעתך ימיר טוב יותר?

navigational links in landing page

הראשון, בהחלט. הסיבות הן, ראשית: אין לו קישור ניווט. זה אומר שמשתמשים לא יתפתו ללחוץ מהדף.

שנית: יש לו מעט מאוד קישורים ניתנים ללחיצה. למען האמת, יש לו רק אחד שהוא כפתור הרישום האדום.

מקבל את הרעיון?

דבר אחרון. למרות שקישורי ניווט הם רעיון רע, הצגת דף הנחיתה שלך עם כפתור CTA אחד או שניים זה לא. למעשה, דפי נחיתה עם כפתורי CTA בלבד וללא טפסי הצטרפות ידועים כדפי קליקים. הם עובדים די טוב.

לדוגמה, דף "OrCAD" שאתה רואה למעלה הוא דף לחיצה.

2. שמור רכיבי המרה מפתחים מעל החלק הקפל

מעל לקפל, מעל לקפל… מה לעזאזל אומר מעל השדה? תהיתי אותו דבר בימים הראשונים של קריירת השיווק שלי, אז אני מבין את התסכול שלך.

אם אי פעם קניתם עיתון ממוכר בעבר, שמתם לב שהניירות בדרך כלל מקופלים לשניים כשהם מוצגים לראווה. יש את החצי העליון – או מעל הקיפול, בהקשר הזה – ויש את החצי התחתון.

כאשר אתה מקשר את זה לאתר, בחלק העליון והקבוע נמצא החלק של דף אינטרנט שמשתמש רואה לראשונה עם ההגעה מבלי לגלול מטה.

Above the fold content

זה הופך את החלק העליון והקבוע של דף הנחיתה שלך למקום הטוב ביותר לשמור את טופס ההצטרפות או כפתור הקריאה לפעולה. אם שמתם לב, בדוגמה של דף הנחיתה של LinkedIn למעלה יש שני לחצני CTA מעל החלק העליון והקבוע.

לא מסכים שחלק העליון והקבוע הוא מקום טוב ללחצני CTA או טופסי הצטרפות?

הנה כמה נתונים סטטיסטיים שימיסו את הספקות שלך:

  • תוכן בחלק העליון והקבוע, בממוצע, מחזיק 80% מתשומת הלב של המשתמשים.
  • מיקום הקריאה לפעולה בחלק העליון והקבוע עשוי להגדיל את שיעור ההמרות שלך ב-41%

3. כתוב עותקים משכנעים

כתיבת עותקים משכנעים היא מיומנות שאתה צריך לשלוט בתור משווק. אין שתי דרכים לגבי זה.

מה הסוד לכתיבת עותק טוב? אֶמפַּתִיָה!

היו אמפתיים כשאתם כותבים; להבין שאנשים מגיעים לדף שלך כדי לפתור את הבעיות שלהם.

זקוק לעוד כמה עצות קופירייטינג לדף הנחיתה שלך? הנה לך:

התחל עם כותרת מושכת תשומת לב.

בטח אמרו לך את זה יותר ממיליון פעמים. האמת היא שהכותרת שלך היא, לעתים קרובות יותר, המקום הראשון שתשומת הלב של המבקרים שלך מגיעה עם הנחיתה בדף שלך. אז זה צריך להיות מספיק שובה לב כדי להחזיק אותם.

אבל איך כותבים כותרת בלתי נשכחת? ובכן, הבנתי שקצת השראה עשויה לעזור. להלן כמה מעותקי הכותרות הטובים ביותר של דף הנחיתה שמצאתי:

Headline copy

אם שמתם לב, הכותרות האלה ברורות, תמציתיות וקולעות.

הקפד להתמקד ביתרונות, לא בתכונות

אתה יכול להמשיך ולהתפלפל על כמה המוצר שלך נהדר ועמוס בתכונות, אבל אם המשתמשים שלך לא רואים שום תועלת בשימוש בו, כבר הפסדת.

כך למשל, במקום לומר " האפליקציה הטובה ביותר לבניית דפי נחיתה הרספונסיבית לנייד ", אתה יכול לומר " בנה דפי נחיתה מהר ללא קידוד ". זה תופס יותר פאנץ', לא?

לפיכך, בעת כתיבת העותקים שלך, התמקד ביתרונות ולא בתכונות.

להטמיע מילות כוח בעותק שלך

מהן מילות כוח? אלו מילים משכנעות שאתה משתמש בהן כדי לשחק בנפשם של אנשים, במטרה לגרום להם לבצע את הפעולה הרצויה לך.

לדוגמה, במקום לומר " הורד את הספר האלקטרוני שלי ", אתה יכול לומר " הזדמנות אחרונה להשיג את הספר האלקטרוני הזה ". זה כמעט היפנוטי, לא?

זה בגלל שיש שם מילת כוח: הזדמנות אחרונה. כמו כן, יש אלמנט של FOMO (פחד להחמיץ) שעובד כאן. נגיע לזה בקרוב.

הנה עוד כמה מילים חזקות בהן תוכל להשתמש כדי לשפר את משחק הקופירייטינג שלך:

  • אִינטֶנסִיבִי
  • עַכשָׁיו
  • באופן מיידי
  • מושך תשומת לב
  • לִדחוֹס
  • להגביר
  • מעורר מחשבה

תשמור את זה קצר ופשוט

בטח שמעתם על עקרון KISS: Keep it simple, stupid. אני מאמין שהטיפש כאן אומר פשוט.

שמירה על העותק שלך קצר ופשוט מבטיחה שהמשתמשים יישארו מעורבים בדף הנחיתה שלך בזמן המועט שהם צריכים להשקיע.

הפוך אותו לסריקה

הפיכת העותקים שלך לניתנים לסריקה הוא טיפ קופירייטינג אחד שיש לציית לו תמיד. אתה יודע למה? רק כ-16% מהמשתמשים יקראו את ההעתקה שלך מילה במילה. השאר יסרוק.

ככזה, אתה רק צריך להפוך את העותק שלך לסריקה. הנה כמה דרכים יצירתיות לעשות זאת:

  • השתמש ברשימת תבליטים כדי להצביע על נקודות חשובות, כמו שאני עושה כאן
  • הדגש מילות מיקוד על ידי הדגשה או שימוש בצבעים מנוגדים
  • השתמש במרכאות משיכה כדי למשוך תשומת לב לנקודות חשובות

4. לקלוע FOMO לדף שלך

האם אי פעם באמת אהבת מישהו בעבר? מבחן לקמוס אחד שכדאי לדעת הוא אם אתה חושש לאבד את האדם הזה.

בסדר, אני חודר לחיי האהבה שלך, וזה לא מגניב. מתנצלים. ניסיתי רק לצייר אנלוגיה.

הנקודה שלי כאן היא, כבני אדם אנו תמיד נוטים לפחד לאבד משהו שאנו מוצאים בעל ערך – לא רק אהבה. אנחנו חוששים לאבד עסקת הנחה, להחמיץ את תוכנית הטלוויזיה האהובה עלינו, לא לקבל את מה שכולם מסביבנו קיבלו וכו'.

פחד זה, מבחינה טכנית, ידוע בשם FOMO: fear of missing out . על ידי מינוף הפחד הזה, אתה יכול לגרום למשתמשים שלך לנקוט פעולה מיידית כשהם נוחתים בדף שלך.

אבל האם FOMO באמת עובד, או שזה אחד מאותם גימיקים שיווקיים ג'מבוים? אני אשאיר לך לענות על השאלה הזו, אבל הנה כמה סטטיסטיקות שאולי תמצאו בהן עניין.

  • 69% ממשתמשי האינטרנט, במיוחד בני דור המילניום, חווים את FOMO, והחלטות הקנייה שלהם בדרך כלל מושפעות ממנו.
  • מה שיותר מעניין הוא ש-60% מבצעים רכישות ריאקטיביות בגלל הפחד שהם חווים

האם זה יהיה שאפתני מדי אם אגיד ש-FOMO היא פרה מזומנים?

אז איך משלבים את FOMO בדפי הנחיתה שלך? הנה כמה עצות.

#1 הצג טיימר ספירה לאחור

ראית פעם שעון מתקתק לתוך שנה חדשה לפני כן? אם כן, בטוח חווית פרץ של התרגשות, לא? טיימר ספירה לאחור זה לא שונה.

זה לא יותר משעון דיגיטלי שמתקתק לזמן מסוים בעתיד. אתה משתמש בו כדי להזכיר למשתמשים שיש להם זמן מוגבל לפעול. במעשה, אני מתכוון לבצע רכישה, להירשם לרשימת התפוצה שלך, ליצור חשבון בחינם וכו'.

טיימר ספירה לאחור באמת יהיה שימושי כאשר אתה מחפש לקבל הרשמות לסמינר האינטרנטי שלך דרך דף נחיתה.

למרבה המזל, Adoric מקל על הוספת טיימר ספירה לאחור לדף הנחיתה שלך. פרטים נוספים בקרוב.

#2 הוסף הוכחה חברתית

האם ידעת ש-92% מהמבקרים שלך יבצעו המרה אם רק יראו ביקורות ממשתמשים אחרים? זו הוכחה חברתית 101.

ככזה, הוספת הוכחה חברתית לדף הנחיתה שלך לעולם לא צריכה לבוא כמחשבה שלאחר מכן.

רגע, מה זה הוכחה חברתית? הוכחה חברתית, בקצרה, היא הביקורות, ההמלצות, הפידבקים וכו' שהשאירו לקוחות/משתמשים בעבר שלך.

אבל הם צריכים להיות אותנטיים – או לפחות להיראות כך – כדי שהמשתמשים שלך יתייחסו אליהם ברצינות?

אז דאג שתוסיף צורה כלשהי של הוכחה חברתית לדף הנחיתה שלך.

5. הפוך את הדף שלך לידידותי לנייד

מקווה שאתה מודע לכך שרוב האנשים שמגיעים לדף שלך יעשו זאת דרך המכשירים הניידים שלהם? זו לא הנחה אלא עובדה.

לפיכך, היית יורה לעצמך ברגל אם דפי הנחיתה שלך אינם מתאימים לנייד.

למרבה המזל, אופטימיזציה של הדף שלך לנייד אינה מדע טילים. עם כלים לבניית דפי נחיתה כמו Unbounce, אתה יכול ליצור בצורה חלקה גרסה רספונסיבית לנייד של הדף שלך.

6. A/B בדוק את דף הנחיתה שלך

אז שמרתי את הטיפ האחרון לטובה.

אני שונא למסור לך את זה, אבל אם תעקוב אחר כל 5 הטיפים ששותפו עד לאות האחרונה, ייתכן שעדיין לא תראה המרה משמעותית בדף הנחיתה שלך.

האם זה אומר שכל הטיפים האלה לא עובדים? רחוק מזה. האמת היא שבשיווק, אתה לא באמת יכול לאתר מה יהדהד היטב עם קהל היעד שלך.

משהו עדין כמו שימוש בצבע אדום, במקום בצבע כחול, על כפתור ה-CTA שלך יכול לזכות בהרבה יותר המרות.

שינוי הודעות הכותרת שלך יכול לעשות את אותו הדבר. אבל, אתה אף פעם לא יכול לדעת עד שאתה מנסה.

מסיבה זו, אתה צריך להמשיך להתנסות – או ליתר דיוק, מבחן A/B – עם רעיונות שונים כדי לראות מה עובד ומה לא.

צריך רעיונות לבדיקות A/B? הו, יש לנו הרבה.

כיצד לבנות דף נחיתה בקלות

אני בטוח שבינתיים יש לך שאלה אחת בוערת שצריך לענות עליה: איך בונים דף נחיתה?

אל תדאג, השאלה שלך עומדת להיענות.

הדבר הטוב בדפי נחיתה הוא שאתה יכול ליצור אותם בדרכים רבות ושונות, בקלות. כך או כך, עדיין יש דרך קשה ללכת על זה. והדרך הזו היא כתיבת קודי HTML, CSS ו-JavaScript מורכבים מהיסוד.

גררר! למי יש זמן לזה?

אז מהי הדרך הקלה? פָּשׁוּט. שימוש בכלים לבניית דפי נחיתה.

בונה דפי נחיתה הטוב ביותר

כעת נסקור כמה מהכלים הטובים ביותר ליצירת דפי נחיתה בגרירה ושחרור באינטרנט.

בטל קפיצה

Unbounce page builder

Unbounce, שנוסדה בשנת 2009, היא ללא ספק אחד מבוני דפי הנחיתה הפופולריים ביותר. אז למה אני מתחיל עם Unbounce? ובכן, מהרבה סיבות, והנה כמה:

1. עורך גרור ושחרור קל לשימוש

אתה לא צריך לדעת דבר אחד על קידוד כדי להשתמש בעורך הגרירה והשחרור של Unbounce. בנוסף, זה מאפשר לך לייעל את עיצוב הדף שלך לנייד.

2. 100+ תבניות דפי נחיתה

אין לך זמן להשתמש בעורך הגרירה והשחרור? ל-Unbounce יש יותר מ-100 תבניות שתוכלו לאתחל בעזרתן את העיצוב שלכם.

3. החלפת טקסט דינמי

שנה אוטומטית את הטקסט בדף הנחיתה שלך כך שיתאים לטקסט החיפוש שהמבקרים השתמשו בהם כדי למצוא את הדף שלך.

4. פרסום קל

Unbounce מאפשר לך לפרסם את דף הנחיתה שלך ישירות לאתר הוורדפרס שלך או בדומיין מותאם אישית.

תמחור

Unbounce מציעה ניסיון חינם של 14 יום, ולאחר מכן תצטרך לעבור לכל אחת מהתוכניות בתשלום שלה שמתחילות ב-$80 לחודש.

יקר? בדוק את כלי הבונה הבא.

Leadpages

Leadpages

Leadpages, כמו Unbounce, היא גם חלוצה נוספת של טכנולוגיית גרירה ושחרור לדפי נחיתה.

הוא כולל אוסף של למעלה מ-200 תבניות מגיבות לנייד, כלי בדיקת A/B חזק, ווידג'טים להזמנות ולוח שנה ועוד הרבה יותר.

עם Leadpages, אתה יכול לשלב את שירות השיווק בדוא"ל המועדף עליך בדף הנחיתה שלך ללא כל עזרה ממפתח.

וזה הרבה יותר משתלם, עם מחיר התחלתי של $27 לחודש.

Elementor Free Landing Page Builder

Elementor landing page builder

מחפש תוסף לבניית דפים בחינם לאתר הוורדפרס שלך? זה עתה מצאת אחד: Elementor בונה דפים.

על אף שהיא חינמית, אלמנטור מגיעה עם כל הכלים שתצטרכו כדי לבנות דף נחיתה ממיר: עורך גרירה ושחרור, עריכה רספונסיבית, תבניות ווידג'טים ועוד הרבה.

והכי חשוב, זה קל לשימוש.

PageFly בונה דפי נחיתה עבור Shopify

Pagefly builder for Shopify

אוקיי, האתר שלך פועל על Shopify ולא על וורדפרס. ובכן, זו הסיבה שיש לך בונה דפי נחיתה של Pagefly: זה בלעדי ל-Shopify.

עם PageFly, אתה יכול ליצור דף נחיתה למכירה ואפילו לייעל אותו לקידום אתרים ללא טרחה.

מה שיותר מעניין הוא ש-PageFly מאפשר לך לשמור את עיצובי העמוד שלך כתבניות ולהשתמש בהם מחדש מאוחר יותר בעתיד.

וכן, זה בחינם. למרות שיש לו תוכניות בתשלום עם תכונות מתקדמות יותר.

בסדר, זה בערך הכל עבור כלים לבניית דפי נחיתה. השלב הבא הוא העברת תנועה לדף הנחיתה שלך.

כיצד להוביל תנועה לדף הנחיתה שלך

לא משנה עד כמה דף הנחיתה שלך מעוצב היטב, המאמצים שלך לא יסתכמו אם הדף הזה לא יקבל תנועה.

כיצד אם כן תוכל להוביל תנועה לדף הנחיתה שלך מבלי לשבור את הבנק? הנה כמה עצות מועילות.

שיווק בדוא"ל

שיווק בדוא"ל עד היום עדיין נשאר אחד מערוצי השיווק היעילים ביותר שאתה יכול לסמוך עליהם. מלכתחילה, הסיכוי ששיווק בדוא"ל יזכה אותך בלקוח חדש גבוה פי 40 מאשר מודעות בפייסבוק.

נוסף על כך, הפעלתו עולה מעט עד כלום.

אבל כדי לראות תוצאות משמעותיות משיווק בדוא"ל, אתה צריך לשלוט באומנות של המרת מבקרים לאתר שלך למנויים.

זה המקום שבו כלי בניית הטפסים שלנו באים שימושיים. כמו כן, עם תבניות הקופצים שלנו המעוצבות בקפידה ומניבות המרות גבוהות, הפניות מנצחות והפניית תנועה לדף הנחיתה שלך היא קלה ופשוטה, סוחטת לימון.

מדיה חברתית

האם אתה מבקר, למשל, בפייסבוק רק כדי לצפות בסרטוני חתולים ולצלם מסך ממים מצחיקים? אם זה המקרה, אתה משאיר הרבה כסף על השולחן.

המדיה החברתית היא מכרה הזהב של משווק: השתמש בה כראוי ולעולם לא תצטרך לדאוג להוביל תנועה לדף הנחיתה שלך.

על ידי שימוש בפוסטים מוגברים, הצגת מודעות ופרסום תוכן במדיה החברתית שלך באופן קבוע, אתה יכול להביא הרבה תנועה לדף הנחיתה שלך.

שיווק בפורום

שמעת פעם על שיווק בפורום? זוהי עוד אסטרטגיית קידום יעילה, אך לא מנוצלת, שבה תוכל להשתמש כדי להניע תנועה לדף הנחיתה שלך.

כך זה עובד: אתה מוצא פורום מקוון שבו המשתמשים/מבקרים הפוטנציאליים שלך מסתובבים ונעשים פעילים בו. בכך אני מתכוון לתרום, להשתתף בדיונים וכו'. המטרה היא להפוך את עצמך לגלוי בפורום.

אני צריך לציין שעליך לצרף קישור חזרה לדף הנחיתה שלך בחתימה שלך? כך אתה משיג את התנועה שאתה מחפש.

בצע אופטימיזציה של דף הנחיתה שלך עם Adoric

זה היה פוסט ארוך, לא? ובכן, אני עומד לסיים, אבל לפני שאעשה זאת, אני רוצה להראות לך כיצד Adoric יכולה לעזור לייעל את דף הנחיתה שלך.

אחרי הכל, אם הדף שלך לא מותאם היטב, שליחת תנועה אליו לא תסתכם בהרבה.

עם זאת, הנה כלים ש-Adoric מניחה בקצות אצבעותיך כדי לייעל את דף הנחיתה שלך.

טפסי אופטין בדף

מוקדם יותר שיתפתי אתכם בסיבות מדוע הצבת טפסי ההצטרפות שלכם בחלק העליון והקבוע חשובה. אבל איך הולכים על זה?

על ידי שימוש בתכונת המיקום בתוך הדף של Adoric. זה עובד ככה:

ראשית, אתה יוצר טופס הצטרפות. כמובן, אינך צריך להתחיל מאפס כדי לעשות זאת מכיוון שיש לנו הרבה תבניות טפסים שאתה יכול לבחור מהן.

לאחר מכן, אמור לאדוריק היכן ברצונך להציב את הטופס על ידי שימוש באפשרות הבחירה.

Adoric in-page positioning

ואתה סיימת. עיין במדריך זה כדי ללמוד טוב יותר כיצד להשתמש בכלי המיקום שלנו בדף.

שעון עצר

אתה בטוח רוצה שהמבקרים יפעלו מיד עם הנחיתה בדף שלך, נכון? טיימר ספירה לאחור באמת יעזור לזה.

למרבה המזל, Adoric מקל עליך להוסיף טיימר ספירה לאחור לדף שלך. בנוסף, אתה יכול לצבוט אותו בדיוק איך שאתה רוצה.

למידע נוסף על טיימרים לספירה לאחור, עיין במדריך זה.

הטמע סרטונים

הוספת סרטונים לדף הנחיתה שלך יכולה להגדיל את ההמרות שלך רבות. מובן מאליו שאדוריק יכולה לעזור גם בהטמעת סרטונים בדף הנחיתה שלכם.

עוטף את זה

אז הנה: מדריך מפורט שכל אחד יכול להשתמש בו כדי לבנות ולייעל דף נחיתה להמרה. דבר אחד, המדריך הזה הוכיח שאתה לא צריך להיות מפתח או משווק גורו כדי לבנות דף נחיתה יעיל.

אם אתה צריך סיוע כלשהו בכלים המשותפים בפוסט הזה – במיוחד הכלים של אדוריק – אתה מוזמן לפנות אלינו.

מכירים את החלק הכי טוב? אדוריק בחינם!

נסה את Adoric בחינם

 

How to build a landing page

instagram marketing

25 hacks to convert traffic into leads and sales

Home-based business ideas 2022

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button