רעיונות לעסקים

כיצד להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה לאתר: 12 טיפים שעובדים

אם אתה מנסה לשווק את האתר שלך ולבצע יותר מכירות, אז חשוב שתדע מהו שיעור היציאה מדף הכניסה של האתר.

היעדר ידע זה יכול ליצור או לשבור את האתר שלך. במאמר זה, נדון במה זה אומר וכיצד אתה יכול להפחית את זה.

מהו שיעור יציאה מדף הכניסה?

שיעור יציאה מדף כניסה, המוגדר באחוזים, הוא מספר המשתמשים או המבקרים שיוצאים מדף מבלי לבצע פעולה מסוימת, כגון סיום רכישה, הורדת קובץ וכו'.

לפני שנמשיך קדימה, בואו נבהיר שאי אפשר לקבל שיעור יציאה מדף הכניסה של 0% אלא אם יש לכם מעט מאוד מבקרים. לא כל מי שינחת בדף האינטרנט או באתר שלך יתעניין במה שיש לך להציע. עם זאת, ישנן דרכים בהן תוכל להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה, ובפוסט זה נראה לך כמה מהן.

מדוע חשוב לשלוט בשיעור הנטישה?

עכשיו כשאתה יודע מה המשמעות של שיעור יציאה מדף הכניסה, בואו נדבר על חשיבותו.

זכור שסביר להניח שמשתמשים שינחתו באתר שלך יתעניינו במה שיש לך להציע. אבל, אם הם קפצו מיד אז זה אומר שלא הצלחת לשמור אותם מאורסים. זה הפסד כי המשתמש עלול ללכת למישהו אחר ולהרוויח לו כסף.

בנוסף, זה גם גורם דירוג לפי דוח Backlinko זה . סביר יותר שדפים בעלי שיעור יציאה נמוך מדף הכניסה ידורגו בעמוד הראשון של גוגל.

לבסוף, שיעור יציאה מדף כניסה גבוה מאוד מצביע על כך שמשהו לא בסדר באתר שלך. זה יכול להיות כל דבר, החל מפגם בעיצוב ועד לתוכן גרוע.

מהו שיעור יציאה טוב?

זה יכול להיות קשה לתת מספר כי זה תלוי במגוון גורמים כולל הנישה והגיל של האתר שלך , כפי שמודגש להלן:

  • אתרי קמעונאות ומסחר אלקטרוני: 20% – 45% עבור אתרי מסחר אלקטרוני ואתרי קמעונאות
  • אתרי B2B – 25% – 55%
  • אתר יצירת לידים – 30% – 55%
  • אתרים שאינם מסחר אלקטרוני – 35% – 60%
  • דפי נחיתה – 60% – 90%
  • בלוגים, אתרי חדשות – 65% – 90%

לבלוגים יש בדרך כלל שיעורי יציאה גבוהים מאוד – עד 90 אחוז. אתרי מסחר אלקטרוני יכולים לקבל שיעור נמוך של עד 20 אחוז. יתר על כן, זה גם תלוי במידה רבה מאיפה התנועה שלך מגיעה.

משתמשים שמגיעים לאתר שלך באמצעות שיווק בדואר אלקטרוני, למשל, נוטים להישאר בו יותר ממשתמשים שנוחתים באתר שלך באמצעות חיפוש אורגני. אף על פי כן, לפי דוח GoRocketFuel זה , השיעור הממוצע הוא בין 41 ל-51 אחוזים.

אם אתה מבולבל מה זה שיעור יציאה מדף הכניסה טוב, הקפד להשוות את שיעור היציאה מדף הכניסה שלך לעסקים אחרים בנישה שלך. אתה יכול למצוא בקלות את שיעור הנטישה באמצעות כלים כמו גוגל אנליטיקס.

bounce rate in google analytics
קצב הקפיצה

סעיף שיעור היציאה מדף הכניסה של Google Analytics מציע כמה פרטים חשובים.

הכלי יכול להגיד לך רק אם יש לך שיעור יציאה גבוה או נמוך מאוד, אבל הוא לא יכול להוריד אותו בשבילך.

מדוע שיעור הנטישה שלי כל כך גבוה?

זה יכול להיות קשה לתקן בעיה אם אינך יודע מה גורם לה. אז תחילה בואו נדבר על מה גורם למבקרים להקפיץ.

הדף הוא לא מה שהם ציפו

אז משתמש מחפש את 'הנעליים הטובות ביותר' ונוחת בדף שמדבר על האיכויות של הנעליים הטובות ביותר.

בהנחה שהמשתמש מחפש לקנות את הנעליים הטובות ביותר, ייתכן שהוא או היא יקפוץ מכיוון שהאדם לא מעוניין לדעת על נעליים, הוא מעוניין רק לקנות זוג.

עיצוב מבולגן

אף אחד לא אוהב אתר שנראה מכוער. תאמינו או לא, מספר רב של אנשים ישפטו את האתר שלכם על סמך איך שהוא נראה .

תראה את העיצוב הזה:

An example of a bad website design
דוגמה לעיצוב אתר גרוע

רוב המשתמשים יקפצו מיד לאחר הנחיתה כי האתר נראה לא מקצועי.

UX גרוע

זהו גורם חשוב נוסף.

אתר שקשה להשתמש בו או לנווט בו לא מושך אליו משתמשים.

ככל שקל יותר למצוא את מה שאתה צריך, כך שיעור הנטישה יהיה נמוך יותר.

משתמשים מצאו את מה שהם צריכים

משתמש המעוניין לקרוא על 'תכונות של מנהיג' עשוי לנחות בבלוג שלך, לדפדף בבלוג תוך מספר שניות ולסגור את העמוד כי הוא או היא לא מעוניינים בשום דבר אחר.

בנוסף לכך, משתמש יכול לפתוח מספר אתרים בו-זמנית – כולם דנים באותו דבר – הוא או היא היו סוגרים את האתר שלך אם הם קיבלו את מה שהם צריכים מאתר אחר.

כיצד לשפר את שיעור הנטישה: 12 טיפים להפחתת שיעור היציאה

#1 הוסף סרטונים לדף שלך

דפים המכילים סרטונים נוטים ליהנות משיעורי יציאה נמוכים יותר, כפי שהוכח על ידי Wistia . החברה כמעט הכפילה את הזמן הממוצע שלה בדף על ידי הטמעת סרטוני YouTube. "אנשים בילו בממוצע פי 2.6 יותר זמן בדפים עם וידאו מאשר בלי".

הקונספט פשוט. משתמשים אוהבים סרטונים. רוב האנשים מעדיפים לצפות ולא לקרוא. זה חשוב גם מנקודות מבט אחרות מכיוון שאנו נוטים לזכור יותר ממה שאנו צופים בהשוואה למה שאנו קוראים.

Backlinko מצא שהטמעת סרטונים בדפים יכולה להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה בעד 11 אחוזים .

עם זאת, עליך לזכור כמה דברים בעת הוספת סרטונים. הם חייבים להיות רלוונטיים ואיכותיים מאוד. לדוגמה, עמוד על 'כיצד לבשל אורז' יכול להכיל סרטון המסביר את התהליך.

אתה יכול להעלות את הסרטונים לשרת שלך, או לארח אותו ביוטיוב (בחינם). עם זאת, הקפד להימנע מהפעלה אוטומטית מכיוון שהיא יכולה להסיח את הדעת.

למרות שסרטונים שימושיים, לא כל מי שנוחת בדף שלך עשוי להיות מעוניין לצפות בסרטון.

ייתכן שהם מאזינים לשיר או לקובץ, שעלולים להפריע אם הסרטון בדף שלך מתחיל להתנגן באופן אוטומטי. אם ברצונך להפעיל את הסרטון בפני עצמו, לפחות וודא שהוא מושתק.

#2 הקפד להוסיף שורת חיפוש

סרגל החיפוש עוזר למשתמשים למצוא את מה שהם צריכים. הקפד לשמור על כפתור החיפוש רחב ונראה בבירור.

לפי דו"ח שפרסם Jakob Nielson , תיבת החיפוש צריכה להיות ברוחב של 27 תווים לפחות. זה חשוב מאוד מכיוון שהסרגל הממוצע הוא ברוחב של 18 תווים בלבד.

לא הרבה אנשים שמים לב לעובדה הזו כי אפשר להקליד שאילתות ארוכות יותר גם בתיבות קצרות, אבל הבעיה היא שמשתמשים לא יוכלו לראות את כל השאילתה בגלל גודל הסרגל. זה יכול להקשות מאוד על סקירה או עריכה של השאילתה.

אפשרות טובה מאוד לפתור בעיה זו היא להציג סרגל חיפוש דינמי שגדל אוטומטית ככל שמתחילים להקליד בתיבה.

אפשרות טובה נוספת היא להפוך את המוט לדביק ולתקן אותו בחלק העליון כך שמשתמשים יוכלו למצוא אותו בקלות. אין טעם להחזיק סרגל חיפוש אם אף אחד לא יכול לראות אותו.

#3 אל תזניח את מהירויות הטעינה

המשתמשים של היום חסרי סבלנות. הם לעולם לא יישארו בדף אינטרנט שלוקח יותר מדי זמן לטעון אותו.

על פי דו"ח של Decibel Insight, לדפים איטיים בטעינה יש שיעור יציאה מדף כניסה גבוה ב-72% מאתרים שהטעינה שלהם מהירה. אבל השאלה היא – כמה מהיר אתר צריך להיות ?

קודם כל, אתר שלוקח יותר מ-3 שניות להיטען במלואו נחשב לאיטי ביותר. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תוכן האתר שלך חייב להיטען תוך פחות משתי שניות.

אתר בעל טעינה מהירה מכיל שיעורי יציאה נמוכים ונוטה לדרג גבוה בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERPs.

מסיבה זו, הגיוני לבדוק תמיד את מהירות הטעינה של האתר שלך.

לשם כך, כנסו לכאן והריצו בדיקה מקיפה.

הנה מה שאתה יכול לעשות כדי לשפר את זמני הטעינה:

  • צמצם למינימום בקשות HTTP
  • שלב וצמצום קבצים
  • דחה טעינת JavaScript
  • צמצם זמן עד בייט ראשון
  • מצא מארח טוב
  • הימנע מהפעלה אוטומטית
  • דחוס את האתר שלך
  • אפשר שמירה במטמון

עיין בדף זה לקבלת טיפים נוספים כיצד לשפר את מהירות הדף, ובכך להפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה של האתר שלך.

#4 הצג הצעות מיוחדות בדף שלך

המפתח טמון בלפתות משתמשים ולגרום להם להישאר בדף על ידי הצעת להם משהו מרגש בתמורה.

אתה יכול להציג קודי הנחה מיוחדים כדי לגרום לאנשים לרצות לבדוק דפים אחרים ולהישאר באתר שלך. שקול להשתמש בטיימרים לספירה לאחור. כפי שהוסבר במאמר כיצד להשתמש בטיימרים לספירה לאחור כדי להגביר את ההמרות עם דוגמאות , טיימרים לספירה לאחור יכולים להיות יעילים מאוד בהגברת ההמרות ובשיפור שיעורי היציאה מדף הכניסה.

תסתכל באיביי כדי לקבל קצת השראה. חנות המסחר האלקטרוני מציגה מבצעים מיוחדים והנחות בחלק העליון שקשה לפספס.

eBay presents banner that get you to stay on the website and buy more
באנר של איביי

כדי שהטריק הזה יעבוד, ההצעה המוצגת צריכה להיות מאוד רלוונטית ומותאמת אישית. לדוגמה, אם הדף שלך עוסק בחיות מחמד, המודעה צריכה להיות על מזון לחתולים, וטרינרים וכו'.

#5 השתמש בעיצוב חכם

כפי שהוסבר קודם לכן, המשתמשים אינם נהנים מאתרים שנראים מבולגנים ומכוערים.

זה לא משנה כמה התוכן שלך בעל ערך או אינפורמטיבי, אף אחד לא יישאר בדף ויקרא אותו אם הוא נראה לא מושך מבחינה ויזואלית.

להלן טיפים לשיפור המשיכה החזותית של תוכן האתר שלך:

  • השתמש בפסקאות קטנות כדי שזה לא ייראה כבד מדי
  • השתמש בפריטים חזותיים כמו תמונות וסרטונים כדי להשאיר אנשים מעורבים
  • הקפידו על מרווחים כדי להבטיח שהדף ייראה טוב
  • השתמש בכותרות משנה חכמות כדי שמשתמשים יוכלו לדעת מיד מה אתה מציע
  • השתמש בנקודות תבליטים כדי להדגיש הודעות חשובות (כפי שעשיתי זה עתה!)

זה יאפשר למשתמשים לדפדף במהירות בתוכן שלך ולזהות נקודות בעלות ערך עבורם. עם זאת, עליך לדעת היכן למתוח את הגבול.

אל תעשה את הטעות להשתמש בכותרות מיותרות או להציג תמונות בכל פוסט. זה פשוט הורס את המראה ומקשה על הניווט בדף.

#6 השווה את הזמן שהושקע ושיעור היציאה מדף הכניסה

אני מזהה אם הבעיה קשורה לדף אינטרנט אחד או לאתר כולו.

הזמן המושקע באתר שלך הוא מדד חשוב מאוד שיש לקחת בחשבון. לדוגמה, אם הזמן הכולל טוב אבל שיעור היציאה מדף הכניסה גבוה, ייתכן שהבעיה היא בתוכן בדפים ספציפיים.

באופן דומה, אם שיעור היציאה מדף הכניסה גבוה והזמן שהייה באתר שלך נמוך מאוד, התוכן עשוי להיות מטעה או שיש בעיות בעיצוב.

הקפד להשוות נתונים שונים כדי לזהות מה גורם לשיעורי היציאה מדף הכניסה להיות גבוהים.

# 7 היפטר מהסחות דעת

לתת למבקרים שלך כל כך הרבה אפשרויות יכול להסיח את הדעת. כך גם לטעון את האתר שלך במידע מופרז ושימוש בגופנים גרועים.

זה יכול להוביל לבלבול ולפגוע בפעולה.

פשט את העיצוב, צמצם את העומס והיפטר מהסחות דעת.

זה מאוד חשוב עבור דפי נחיתה. לכן, בחירת עיצוב נכון או ערכות נושא וורדפרס – אם אתה משתמש באתר וורדפרס – שיכולים לעמוד בקריטריונים האלה, חשובים. הם צריכים לדון באלמנט אחד בלבד.

חשבו מנקודת המבט של המשתמשים.

נניח שמשתמש מחפש לרכוש דומיין com ונוחת בדף שלך:

An example of a bad website design. Most likely will cause bounce rate
דוגמה לדף גרוע

העמוד נראה מאוד עמוס ומציע הרבה דברים. זה עלול להוביל לבלבול ולאלץ את המשתמש ללחוץ על כפתור ה-X.

good page example
דוגמה טובה לדף

תסתכל על הדוגמה לעיל. הדף ברור.

כאשר משתמש נוחת בדף זה, דעתו או היא לא יוסיחו. המשתמש יכול לחפש במהירות דומיינים זמינים ולהמשיך בתהליך.

אם אינך בטוח אילו רכיבים בדף מסיחים את דעת המשתמשים, שקול להשתמש בבדיקות A/B. Adoric מציעה תכונה זו ויכולה להקל על זיהוי הפגמים.

עיין במאמר בדיקות A/B שלנו: איך זה עובד ולמה אתה צריך את זה כדי לדעת יותר.

#8 הצע את העזרה הנכונה

למשתמשים אין זמן להישאר בטלפון ולחכות להתחבר לסוכן.

הם רוצים לקבל תשובות לשאלותיהם מיד. לפיכך, הקפד לכלול מדור שאלות נפוצות בכל עמוד (במידת האפשר) ושיש לך משאבים מפורטים או סעיף ידע שעונה על כל השאלות שיש למשתמש לגבי העסק, המוצר או השירות שלך.

בנוסף לכך, שקול להציג את תכונת הצ'אט החי. כ -79 אחוז מהלקוחות מעדיפים צ'אט חי מכיוון שהוא עוזר לחסוך זמן. בנוסף, זהו כלי התמיכה עם שיעור שביעות רצון הלקוחות הגבוה ביותר של 92 אחוזים.

לא כל העסקים מציעים צ'אט חי ורבים עדיין נצמדים לאפשרויות התמיכה המסורתיות בטלפון ובאימייל שעולות יותר וגוזלות זמן.

הקל על המשתמשים להתחבר לסוכן. זהו אחד הטריקים הטובים ביותר להפחתת שיעור הנטישה.

הצב כפתורי צ'אט חי צפים בדף שלך. זה לא רק יפחית את שיעור היציאה מדף הכניסה אלא גם ישפר את ההמרה.

#9 שפר את התוכן שלך

שיפור התוכן מציע מספר יתרונות. זה מגדיל את ההמרות, מחנך את המבקרים ומשפר את שיעור היציאה מדף הכניסה.

כבר דיברנו על שימוש בתמונות, סרטונים בתוכן שלך, וביצוע עיצוב חכם כדי להבטיח שקל לדפדף בדפים שלך. עם זאת, זה לא כל מה שחשוב.

מעל לכל, התוכן שלך חייב להיות אינפורמטיבי ורלוונטי. אל תיצור דפים לשם כך. הפוך כל מילה לספור והוסף CTA בדף. הטריק הפשוט הזה יכול להפחית את שיעור הנטישה ולעזור לך לבצע יותר מכירות.

רלוונטיות היא בעיה מרכזית מכיוון שהדף שלך עשוי בסופו של דבר לדירוג עבור מילות מפתח שהוא לא מספק יותר מדי. הדרך הטובה ביותר לפתור בעיה זו היא לראות לאילו מילות מפתח מדורגים הדפים שלך ולבצע שינויים בתוכן שלך בהתאם.

בנוסף לכך, שקול להוסיף תוכן עניינים שניתן לקפוץ כדי שהמבקרים יוכלו למצוא במהירות את מה שהם צריכים.

jumpable table of contents
תוכן עניינים שניתן לקפוץ

זה יקטין את שיעור היציאה מדף הכניסה וישאיר את המשתמשים דבוקים לדף שלך.

#10 אל תזניח קישורים פנימיים

רוצים ליהנות משיעור יציאה מדף הכניסה נמוך? הקפד להשתמש באסטרטגיית קישור פנימית חכמה.

קישורים פנימיים יעילים בשמירה על אנשים בדף שלך ולדחוף אותם לבדוק יותר מהתוכן שלך. עם זאת, אל תעשה את הטעות להוסיף קישורים לכל מילה אחרת.

קישור רק לדפים שמוסיפים ערך לדף. אחרת, הדף ייראה בסופו של דבר מבולגן ולא מקצועי.

האסטרטגיה הטובה ביותר היא קישור לדפים הרלוונטיים לתוכן שלך. לדוגמה, מאמר בנושא קידום אתרים צריך לקשר רק לדפים שדנים או מסבירים קידום אתרים ולא לדפים שמסבירים נושאים אחרים.

#11 הסר מודעות פולשניות

אנחנו אוהבים מודעות, הן עוזרות לאתרים להרוויח כסף וניתן להשתמש בהן כדי לקדם מוצרים ושירותים ספציפיים. אבל, העובדה נשארת שפרסומות יכולות להיות פולשניות. זו הסיבה שמספר רב של משתמשי אינטרנט משתמשים בחוסמי פרסומות.

המבקרים רוצים להיות באתר שמציע חוויה לא פולשנית. אנו מציעים שתשתמש במודעות מותאמות מכיוון שהן אינן משפיעות על חווית הגלישה והן גם יעילות למדי.

אל תציב מודעות במקומות שבהם יש סיכוי גבוה יותר שמבקרים יחפשו מידע, כלומר: תיבת חיפוש, אזור תוכן ושורת תפריטים.

#12 השתמש בחלונות קופצים של יציאה

דרך טובה להגביר את המעורבות היא להשתמש בחלונות קופצים עם כוונת יציאה. הם משמשים לא רק למיקוד משתמשים נוטשים, אלא גם הוכחו כיעילים בהגברת המעורבות.
"אנשים הופכים יותר ויותר לא סובלניים כלפי חלונות קופצים. אם אתה משתמש בהם, תחשוב פעמיים, ואז בדוק את שיעורי הנטישה וחשוב שוב".

המפתח טמון בהצעת הצעה שקשה לעמוד בפניה.

השתמש בהתאמה אישית והצע הצעה המבוססת על חווית הלקוח באתר שלך.

לדוגמה, אם הוא או היא הסתכלו על מוצר ספציפי, הדגישו כמה מעט מאוד נשארו בחנות או הציעו הנחה עליו.

Exit intent pop-up by adoric
צא מחלון קופץ עם כוונות מאת adoric

ניתן להשתמש בחלונות קופצים של Adoric Exit Intent כדי ליצור חלונות קופצים עם כוונת יציאה משכנעים. תוכלו לבחור מתוך מגוון תבניות מרשימות.

נסה את Adoric בחינם

25 ways to increase productivity

Everything 5 pound case study

Home-based business ideas 2022

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button