טיפים לשופיפייעבודות מהביתרעיונות לעסקים

כיצד להקים חנות Shopify בשנת 2022: מדריך למתחילים

מדוע פתיחת חנות Shopify בשנת 2022 הגיוני

עבור רוב האנשים, פתיחת חנות Shopify יכולה להיות מאוד מרגשת וקצת מכריעה בו זמנית. סביר להניח שיש לך תוכניות גדולות לגבי אילו מוצרים למכור, איך אתה רוצה שזה ישפיע על החיים של הלקוחות שלך, איך תזכה לקרוא את הביקורות החיוביות שלהם ולשמור על העסק שלך פועל לאורך שנים, וכו'.

אבל בתור מתחיל, כנראה יש הרבה דברים שאתה לא יודע על עולם המסחר האלקטרוני, וזה יכול להיות מתסכל. פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו Shopify מקלות למדי לבנות חנות מקוונת שנראית נהדר ועובדת בצורה מושלמת ללא כישורי עיצוב או קידוד מיוחדים.

אז אם אתה רוצה להקים חנות Shopify אבל אין לך מושג איך לעשות את זה, המדריך הזה הוא בשבילך. מדריך זה יספק את כל הפרטים הדרושים לך כדי להקים חנות Shopify, כולל היתרונות של מכירה בפלטפורמה, מה אתה צריך כדי להקים את חנות Shopify שלך, העלויות שנכנסות אליה, ובסופו של דבר, השלבים שיש לבצע כדי להגדיר להעלות את חנות Shopify שלך.

האם אתה מוכן ללמוד כיצד להגדיר את חנות Shopify שלך? בואו נתחיל!

מה זה Shopify ואיך זה עובד?

עם יותר משני מיליון משתמשים פעילים מדי יום, Shopify היא אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות ביותר. זוהי פלטפורמת מסחר אלקטרוני מובילה עם כלים לבנייה וניהול יעיל של החנות המקוונת שלך. אתה יכול לעשות את כל אלה ללא כל ידע טכני של עיצוב או קידוד.

המבנה העסקי של Shopify הוא פשוט, פונה לעסקים קטנים ובינוניים, ויכול אפילו לתת מענה לארגונים גדולים. אתה נדרש לשלם דמי מנוי חודשיים, ובתמורה, Shopify מספקת את כל הכלים שאתה צריך כדי לפתח, להשיק, לארגן ולהפעיל את החנות המקוונת שלך בהצלחה.

למה כדאי למכור ב-Shopify?

בהתאם למספר גורמים כמו הנישה שלך ומספר המוצרים שאתה מתכנן לרשום, זה עשוי לעלות לך בין $5,000 ל-$500,000 לעצב ולפתח אתר מסחר אלקטרוני משלך.

זו תהיה השקעה משתלמת בטווח הארוך עבור העסק שלך אם התקציב שלך היה כל כך גדול. עם זאת, זה עשוי להיות גבוה מדי עבור בעלי עסקים קטנים.

למרות היותה הפלטפורמה המובילה לניהול חנות מקוונת, Shopify היא לא האופציה היחידה בשוק. יש עוד כמה חלופות ל-Shopify, ורובן מציעות תכונות מעט דומות.

בלי קשר, יזמים מקוונים רבים מעדיפים לבחור ב-Shopify ואפילו רואים בה את האפשרות הטובה ביותר. הנה הסיבה:

  • Shopify היא כיום אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הגדולות ביותר.
  • זוהי אחת הפלטפורמות הצומחות ביותר לניהול חנות מקוונת עם נתח שוק של 20%.
  • הוא מספק מגוון רחב של כלי מסחר אלקטרוני, כולל אפשרויות עיצוב והתאמה אישית.
  • אתרי Shopify מאוד ידידותיים לנייד.
  • עם Shopify, מכירה חוצת ערוצים קלה מאוד ליישום.
  • רוב האנשים מחשיבים את אפליקציית נקודות המכירה של Shopify כאחת הטובות ביותר.
  • משתמשי Shopify יכולים להגדיר דפים מואצים לנייד (AMP).
  • יש לו פתרון מילוי הזמנות חזק ויעיל.

Shopify מגיעה עם הרבה פתרונות תשלום ושערים. הם כוללים Shopify Payments, Point of Sale (POS) וכו'. בנוסף, הוא מציע את אחד משירותי המשלוח הטובים ביותר (Shopify Shipping) בעלות קטנה או ללא עלות נוספת. Shopify גם מאפשרת למשתמשים שלה לשלב אפליקציות צד שלישי שונות בחנות שלהם.

לגבי מכירה חוצת ערוצים, Shopify יצרה מערכת המאפשרת למשתמשים שלה לשלב בקלות את חנויות Shopify שלהם בערוצים אחרים כדי להגדיל את ההמרות ולהגדיל את המכירות. עם היכולת של Shopify להשתלב עם פלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם, פייסבוק וטיקטוק, משתמשים יכולים כעת להגיע לקהל רחב יותר ולהמיר את העוקבים שלהם ללקוחות.

כמה זמן לוקח להקים חנות Shopify?

אם תפעל לפי המדריך הזה, אתה אמור להיות מסוגל להגדיר את חנות Shopify שלך תוך פחות מ-30 דקות. עם זאת, זכור שתהליך התכנון העסקי שלך אינו נכלל במסגרת זמן זו.

מחוץ למסגרת הזמן הזו, ייתכן שתצטרך לעשות דברים אחרים כמו קבלת רעיון עסקי, ניסוח תוכנית עסקית, עריכת סקר שוק ומחקר, קבלת המסגרת המשפטית הדרושה שאולי תצטרך להקים, להשיג ספקים אמינים, בחירת Shopify המועדפת עליך. נושא, ותכנון הפריסה של החנות שלך.

אם אתה מביא בחשבון את כל זה ואת הכוונון העדין של התוכניות העסקיות שלך לפני ואחרי הקמת חנות Shopify שלך, התהליך כולו יכול להתפרש על פני כמה ימים או אפילו שבועות.

כמה עולה להקים חנות Shopify?

העלות של הקמת חנות Shopify שלך תלויה בצרכים ובתקציב שלך. Shopify יצרה תוכניות תמחור שונות כדי לתת מענה לבעלי עסקים עם צרכים ותקציבים משתנים.

Shopify מציעה תקופת ניסיון חינם של 14 יום כדי לאפשר לך להריץ מבחן את הפלטפורמה ולקבוע אם היא מתאימה לעסק שלך.

להלן תוכניות התמחור השונות המוצעות על ידי Shopify:

Shopify Lite

זוהי התוכנית הזולה ביותר של Shopify, והיא עולה 9 $ לחודש. עם זאת, זה לא מגיע עם חנות Shopify. זה רק מציע לך כמה תכונות של Shopify אם יש לך אתר קיים.

חנות Shopify

תוכנית Shopify בסיסית

תוכנית זו עולה 29 $ לחודש בתוספת תשלום של 2.9% ו-$0.30 עמלות לכל עסקה. זוהי התוכנית הזולה ביותר שמגיעה עם חנות Shopify עצמאית, וזו האפשרות הבסיסית ביותר שלך אם אתה רק מתחיל עם Shopify.

תוכנית Shopify

תוכנית Shopify הסטנדרטית עולה 79 דולר לחודש בתוספת 2.6% ו-$0.30 לעסקה. יש לו יותר תכונות זמינות בהשוואה לתוכניות הקודמות.

תוכנית Shopify מתקדמת

תוכנית פרימיום זו עולה 299 $ לחודש בתוספת 2.4% ו-$0.30 לעסקה. הוא מציע את מירב התכונות ואפילו יש לו תכונות מסוימות שאינן זמינות בתוכניות הקודמות.

תוכניות תמחור של Shopify

שופיפיי פלוס

תוכנית זו תוכננה מתוך מחשבה על מפעלים בקנה מידה גדול. הוא מספק פתרון מקיף לצרכים המיוחדים של עסקים גדולים אלה. Shopify מתאימה אישית את העלות של תוכנית זו בהתאם לדרישות של כל עסק. עם זאת, זה מתחיל ב-$2000 לחודש.

תוכנית Shopify plus

ייתכן שתצטרך לשקול גם את העלות של דומיין ".com" שהוא בסביבות $14 לשנה. בעוד ש-Shopify מציעה מספר ערכות נושא בחינם, אם אתה רוצה נושא טוב יותר, ייתכן שתצטרך לשקול את העלות של ערכת נושא מובחר. ייתכן שתרצה גם לשלב שירותים ואפליקציות של צד שלישי בחנות שלך, מה שיעלה לך קצת כסף.

האם אתה צריך מזהה מס כדי להקים את חנות Shopify שלך?

אם יש לך כבר עסק רשום או מתכוון לרשום כזה, תצטרך לספק את מזהה המס של העסק שלך. עם זאת, זכור שאינך דורש מעסק רשום כדי לנהל חנות Shopify.

אתה יכול לבחור להפעיל אותו כבעלים יחיד. אם תעשה זאת, כל מה שתצטרך כדי להגדיר את חנות Shopify שלך הוא מספר הביטוח הלאומי או מספר הביטוח הלאומי שלך.

שלבים לפתיחת חנות Shopify

אחת הסיבות ש- Shopify כל כך פופולרי היא הקלות בהקמת חנות. בעבר, הקמת חנות eCommerce דרשה הרבה זמן וידע טכני. עם פלטפורמות מסחר אלקטרוני מובילות כמו Shopify, כעת תוכל להגדיר את החנות המקוונת שלך תוך מספר דקות.

כעת, תן לנו לרדת לשלבים שאתה צריך לנקוט כדי להקים את חנות Shopify שלך. להלן 11 שלבים שיעזרו לך להגדיר את החנות החדשה שלך להצלחה:

1. היכונו

לפני הגדרת חשבון Shopify שלך, יש כמה דברים שאתה צריך לשים במקום. זה כולל את הרעיון העסקי שלך, שם העסק, מוצרים שאתה רוצה למכור, לוגו ואולי תמונות מוצר.

אתה צריך להחזיק את רוב האמור לעיל כדי להקים חנות פונקציונלית ולאחר מכן לבצע את המחקר שלך.

אתה גם צריך לקבל תמונות מוצר איכותיות וממוטבות לפני שתגדיר את העניינים.

2. צור את חשבון Shopify שלך

הדבר הבא לעשות הוא ליצור את חשבון Shopify שלך אם לא עשית זאת. כל מה שאתה צריך בשביל זה הוא כתובת הדוא"ל שלך וסיסמה. לא תידרש עדיין לאשר את האימייל שלך. זה אומר שאתה יכול פשוט להמשיך בהקמת החנות שלך.

לאחר מכן, תצטרך למלא שם לחנות שלך. שם זה חייב להיות ייחודי, אחרת אינך יכול לרכוש דומיין ב-Shopify.

צור חשבון Shopify

לאחר מכן, תתבקש למלא עוד כמה פרטים על עצמך ועל מה שאתה מתכנן למכור.

חנות Shopify

Shopify תשתמש בחלק מהמידע שתספק כדי להגדיר היבטים כמו מיסים ומטבעות.

3. הוסף מוצרים

לאחר יצירת החנות שלך, השלב הבא הוא הוספת מוצרים. זה לא מובן מאליו.

כדי לעשות זאת, עבור ללשונית מוצרים ולחץ על הוסף מוצרים , ואז תוכל לרשום את המוצרים שלך.

יצירת חנות Shopify

לאחר פירוט המוצרים שלך, יהיה עליך להוסיף גם מידע עליהם. זה כולל תמונת מוצר, כותרת מוצר, מחיר ותיאור מוצר. כל זה עוזר לספק יותר פרטים ללקוחות שלך על המוצרים שלך.

אתה יכול לארגן את המוצרים שלך באמצעות תוויות שונות. חלק מהתוויות הזמינות כוללות זמינות מוצר, סוג מוצר, ספק, תגים ואוספים. התגים האלה עוזרים לך לקבץ את המוצרים שלך ולהקל על הלקוחות שלך לקנות.

4. הוסף דפים לאתר שלך

לאחר הוספת מוצרים, השלב הבא הוא הוספת דפים לאתר שלך. אתה יכול להתחיל עם החשובים שבהם, כגון צור קשר , אודותינו , שאלות נפוצות ומדיניות פרטיות ותנאים והגבלות .

דף יצירת הקשר שלך מספק ללקוחות שלך דרכים לפנות אליך אם הם צריכים לבקש בירורים כלשהם, בעוד שדף אודותינו עוזר לך לבנות קשר אישי יותר עם הלקוחות. דף השאלות הנפוצות שלך אמור לענות על שאלות נפוצות שהלקוחות שלך נוטים לקבל.

תזדקק לדף מדיניות פרטיות, במיוחד אם אתה מתכנן להפעיל מודעות Google. לאחר שתזין את הכתובת והאימייל שלך, תוכל ליצור מדיניות פרטיות באמצעות מחולל המדיניות החינמי של Shopify.

5. בחר ערכת נושא והתאם אישית את החנות שלך

בשלב זה, החנות שלך מתחילה לקבל צורה כלשהי. הדבר הבא לעשות הוא לעבוד על תחזית החנות שלך ולהתאים אישית את המראה שלה.

כדי לעשות זאת, חפש את הכרטיסייה 'חנות מקוונת' ולחץ על ערכות נושא מתחתיה.

ערכת נושא של Shopify

כדי להתחיל בהתאמה אישית שלך, עליך לבחור נושא. ערכות נושא הן תבניות לעיצוב החנות שלך. הם פשוט מהווים את הבסיס שעליו תוכל לבצע התאמה אישית נוספת. Shopify מציעה ערכות נושא בחינם ובתשלום כדי להתאים למגוון רחב של תעשיות וסוגי עסקים.

לאחר בחירת הנושא שלך, תוכל לבצע התאמות נוספות בדף הבית שלך. אל תהסס לשחק עם כמה תכונות ולסדר מחדש כמה אלמנטים. זאת כדי שתוכלו לראות כיצד דף הבית שלכם יכול להתאים בצורה הטובה ביותר למטרות העסקיות הספציפיות שלכם. אתה גם יכול להתאים אישית את הצבעים והגופנים של החנות שלך כך שיתאימו למותג שלך ולתפריטי הניווט שלך.

6. התאם אישית את דף התשלום שלך

כדי לסיים את הגדרת חנות Shopify שלך, התאם אישית את דף התשלום שלך. עבור לכרטיסייה הגדרות ערכת נושא ולחץ על Checkout כדי לעשות זאת. אתה יכול לצבוט כמה דברים כמו התמונות, הפריסה וצבע הרקע.

בתור מתחיל, אתה כנראה לא צריך ליישם שום צורה של סקריפט מורכב. אתה יכול לאפשר מתן טיפ מהלקוחות שלך או לדרוש מהלקוחות שלך לבצע צ'ק-אאוט באמצעות האימייל שלהם. זה יקל על הגעה באמצעות שיווק בדוא"ל.

7. הגדר משלוח

משלוח הוא היבט נוסף בעסקי המסחר האלקטרוני שלך שאתה צריך לתת לו תשומת לב. הסיבה לכך היא מספר גורמים ומשתנים הנלווים להגדרתו. אלה כוללים משקל מוצר, יעדי משלוח, עלויות אריזה, רווחים שוליים ותעריפי ספקים.

כדי להגדיר משלוח, לחץ על הכרטיסייה הגדרות ולאחר מכן על משלוח . בעמוד זה תוכל להגדיר ולהגדיר את אפשרויות המשלוח שלך. אם תרצה, תוכל לבחור חברת משלוחים של צד שלישי שאיתה אתה מתכוון לעבוד. אם אתם מציעים אריזה בהתאמה אישית ללקוחות שלכם, תוכלו להוסיף את המידות בעמוד זה.

אולי יעניין אותך לדעת ש-Shopify מאפשרת לך להגדיר משלוח חינם לחנות שלך.

8. הגדר את המיסים שלך

כמו כל עסק אחר שמניב רווחים, אתה צריך לשלם מסים לממשלה על כל מכירה שאתה מבצע.

Shopify מקלה עליך את התהליך על ידי טיפול אוטומטי בחישובי המס. הוא משתמש בשיעור מס מכירה עולמי לשם כך. בלי קשר, עדיין מומלץ לעשות את המחקר שלך או להתייעץ עם שירותיו של איש מקצוע בתחום המס רק כדי להיות בטוח שאתה גובה ומשלם את הסכום הנכון של מיסים. כדי להיות בטוח, אתה יכול גם לבדוק עם משרד המס המקומי שלך.

אם יש דרישות מס ספציפיות באזור שלך, אתה יכול לבחור לעקוף את ההגדרות האלה. עבור אל הגדרות , לחץ על מסים וערוך את התעריפים או תעקוף את תעריף ברירת המחדל.

9. הגדר שערי תשלום

שלב זה הוא השלב האחרון הנדרש כדי שתהיה חנות Shopify פונקציונלית. הגדרת שער התשלום שלך חשובה כדי לקבל תשלומים בחנות שלך.

כדי לעשות זאת, נווט אל הגדרות >> תשלומים . בשלב זה, עליך להזין כמה פרטים נחוצים הנוגעים לעצמך ולעסק שלך. אלה כוללים את שמך, כתובתך, ארבע הספרות האחרונות של מספר הביטוח הלאומי שלך, מידע בנקאי ועוד כמה דברים.

הגדרת שער התשלום שלך ב-Shopify היא די קלה מכיוון ש-Shopify מקבלת את רוב שיטות התשלום הנפוצות. אם תבחר להשתמש בשער התשלום של Shopify עצמו, Shopify Payments, תוכל לקבל תשלומים ללא עלות נוספת עבורך. עם זאת, ישנם למעלה מ-100 שערי תשלום של צד שלישי שתוכלו לבחור מהם כמו PayPal ו-Stripe.

בשלב זה, אתה מוכן להשיק את החנות שלך.

10. היכונו להשקה

שני השלבים האחרונים האלה חשובים כדי להגדיל את הסיכויים שלך לנהל את חנות Shopify שלך בהצלחה ובחלקה.

קודם כל, אתה רוצה להוסיף דומיין מותאם אישית. דומיין הוא פשוט כתובת האינטרנט שלך. אם יש לך דומיין רשום בעבר, אתה יכול לקשר אותו לחנות Shopify שלך. אבל אם אין לך עדיין אחד, אתה יכול לקנות ישירות דרך Shopify.

אתה תשלם בסביבות $14 לשנה עבור דומיין טיפוסי של ".com". ברגע שאתה קונה אותו, הוא יתחבר לחנות שלך באופן אוטומטי. זה לא חובה, אבל החנות שלך תצטרך לפעול על תת-דומיין של Shopify בלעדיו.

לאחר מכן, הגדר ניתוח. Shopify מציעה כלי ניתוח טוב שתוכל להשתמש בו במעקב אחר מסי המכירה והרווחים שלך. אבל אתה כנראה רוצה לעקוב אחר יותר מזה. אתה יכול להגדיר את Google Analytics ו- Facebook Pixel לניתוח טוב יותר.

לבסוף, אתה יכול לבחור להוסיף אפליקציות Shopify לחנות שלך כדי ליהנות מהטבות ספציפיות מסוימות שכל אפליקציה מציעה. בשוק האפליקציות של Shopify, יש אפליקציות כמעט לכל דבר, החל מחישוב תקציב חודשי ועד פרסום ברשתות חברתיות ובניית רשימות מיילים, רק להזכיר כמה.

11. הפעל את החנות שלך

בשלב זה, תגדיר בהצלחה את חנות Shopify שלך, והיא מוכנה להשקה ולהפוך לגלויה לציבור.

כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות ולחץ על העדפות . בתחתית העמוד, תמצא כפתור להסרת דף הסיסמה שלך. עשה זאת, ואתה מוכן ללכת.

סיכום

ברכות שלמדת כיצד ליצור ולהשיק חנות Shopify. אמנם זה לא לקח יותר מדי זמן שלך, אבל זה הישג ששווה לחגוג. אתה עכשיו רשמית סוחר Shopify. כל מה שאתה צריך לעשות עכשיו זה להתחיל להרוויח כסף.

האם יש לך כבר חנות של Shopify, אבל אתה מתקשה להמיר את המבקרים שלך ללקוחות משלמים? אדוריק יכול לעזור!

Adoric עוזרת לך להגדיל את הסיכויים שלך להמיר את המבקרים בחנות Shopify ללקוחות על ידי הצגת קמפיינים שיווקיים מושכי תשומת לב.

יתרה מכך, Adoric מאפשרת לך ליצור חלונות קופצים עם כוונת יציאה כדי להחזיר קונים נוטשים, ומכאן להפחית את נטישת העגלה.

Adoric קל לשימוש, אינטואיטיבי, ידידותי לכיס, ומגיע עם המון תכונות שיווקיות אחרות.

מוכן להתחיל להרוויח כסף מאפליקציית Shopify שלך? קבל את אפליקציית Adoric Shopify עכשיו!

התקן את אפליקציית Adoric Shopify

מדריך לפתיחת חנות Shopify

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button