עבודה מהבית במחשברעיונות לעסקים

כיצד להקים עסק נרות (עם דוגמאות)

אם אתה יזם שרוצה לשרוף את שמן חצות עם מיזם עסקי חדש, יש לנו רעיון עסקי פוטנציאלי עבורך: מכירת נרות תוצרת בית.

כשזה מגיע ליצירת מוצר שהוא מעשי וחם (תרתי משמע), ללמוד כיצד להכין נרות הוא מערך מיומנויות שימושי אפילו עבור עשה זאת בעצמך מהסס.

אז, אם אתה סקרן לגבי איך להכין נרות תוצרת בית ולהקים עסק של נרות, בואו נסתכל איך אתה יכול להרוויח כסף באינטרנט עם המוצר הפופולרי הזה.

התחילו למכור נרות באינטרנט 🕯️

  • למה להכין ולמכור נרות תוצרת בית?
  • סוגי נרות תוצרת בית
  • איך להקים עסק בנרות
  • טיפים עסקיים לנרות
  • התחלת העסק שלך לייצור נרות
  • שאלות נפוצות בנושא עסק נרות
Template Icon

סמינר מקוון בחינם:

שיווק 101

מתקשים להגדיל את המכירות? למד כיצד לעבור מהיום הראשון למכירה הראשונה בקורס ההדרכה החינמי הזה.

הירשם עכשיו

למה להכין ולמכור נרות תוצרת בית?

נרות תוצרת בית הפכו לפריט חיוני לעיצוב הבית – תעשייה שצפויה להגיע ל-5 מיליארד דולר עד 2026, לפי MarketWatch. בשנים האחרונות חלה עלייה חדה בשימוש המסחרי בנרות, עם ספא ועיסוי באמצעות נרות ריחניים להשפעות מרגיעות, ומסעדות יוצרות סביבות ארומטיות עבור הלקוחות.

צרכנים קונים גם נרות כנקודת מיקוד לעיצוב הבית שלהם, כמו גם עבור ארומתרפיה כמו הרפיה והפחתת מתח, על פי איגוד הנרות הלאומי. מבט חטוף ב-Google Trends מראה לנו שהעניין העולמי בנרות תוצרת בית הוא עקבי:

Google Trend interest for candles

ולמרות שניתן להשתמש בנרות למטרות שונות ברחבי העולם, רוב החיפושים אחר נרות תוצרת בית מתרכזים ברחבי צפון אמריקה, בריטניה ואוסטרליה. זהו מידע מצוין עבור יצרני נרות המחפשים למצוא שוק למוצרי ה-DIY שלהם:

Google Trends interest by region

בשלב הבא, Google Trends מפגין עניין רב בסוגים ספציפיים של נרות – מריחניים ועד סויה וכל מה שביניהם. ההתעניינות של הקונים בנרות היא לא רק חזקה, אלא גם משתנה.

לכן, כאשר יזם להוט מקבל החלטות לגבי איזה סוג של מוצרים ליצור, הידע הזה הוא תובנה רבת עוצמה שתעזור לך לבנות אוסף שמהדהד עם לקוחות פוטנציאליים.

בנוסף לפופולריות של המוצר החם הזה, נרות מציעים לבעלי עסקים מספר יתרונות נוספים, כולל:

  • כניסה בעלות נמוכה. אמנם, כמה זני נרות תוצרת בית דורשים חומרים יקרים יותר מאחרים, אבל באופן כללי, יצרני נרות יכולים ליצור את מרכולתם עם מעט מאוד מזומנים מראש.
  • קל למכור בכל מקום. רוצה למכור את פריטי עיצוב הבית שלך בירידי יצירה ובשווקים מקומיים? נרות תוצרת בית מטיילים היטב, כך שתוכל למכור אותם גם באינטרנט וגם לא מקוון.
  • מלאכה ניתנת להרחבה ללמידה. בין אם אתה אמן עשה זאת בעצמך או חדש ביצירה, קל לעקוב אחר המתכון הבסיסי של נרות בסיסיים. כפי שתבחין באינפוגרפיקה השימושית שלנו למטה, הנוסחה פשוטה.
  • קל להתאמה אישית. עם כל כך הרבה סוגים של נרות, קל להתאים אישית את המוצרים שלך ולהבדיל את עצמך ממתחרים ישירים.

מנקודת המבט של עסק עשה זאת בעצמך, ללמוד כיצד להכין נרות היא מיומנות שניתן להפוך לזרם הכנסה בר קיימא. אבל לפני שנתמודד עם הנושא של יצירת נרות תוצרת בית משלך, בואו נסתכל על הסוגים הפופולריים שמעוררים את העניין של הקונים.

סוגי נרות תוצרת בית

אחד היתרונות הגדולים בכל הנוגע להכנת נרות לעסק שלך הוא המגוון – סביר להניח שיש סוג של נר בחוץ שימשוך את עינו של כל לקוח פוטנציאלי.

לא בטוחים מאיפה להתחיל? להלן כמה מהסוגים המובילים של נרות תוצרת בית שתוכלו לחקור בעת תכנון הזדמנויות עסקיות של נרות.

נרות סויה

אחד מזני הנרות החמים ביותר בשוק כיום, נרות סויה עשויים מבסיס שעוות סויה. שעווה זו מופקת מפולי סויה, ולכן, עשויה מירקות (בניגוד לנרות רגילים על בסיס שמן או פרפין). פלח שעוות הסויה צפוי לגדול בקצב צמיחה שנתי מורכב של 8.5% מ-2019 עד 2025, על פי גרנד וויו מחקר.

Soy Candle from homesick
נר סויה של ניו יורק עם געגועים הביתה

לא רק נרות סויה עשויים ממשאב מתחדש, הם גם נשרפים בצורה נקייה ולאורך זמן. כך, הלקוחות מקבלים יותר תמורה עבור הכסף שלהם כשמדובר בקבלת נר עמיד יותר.

נרות ריחניים או ארומתרפיים

זהו אחד הזנים הנפוצים ביותר של נרות. נרות ריחניים או ארומתרפיים מציעים קשת של ריחות ללקוחות המעוניינים לשפר את בתיהם בריחות נעימים.

בין אם הם נועדו להסוות סירחון ביתי רגיל או פשוט ליצור נוף ריח ייחודי, הנרות האלה מגיעים בעשרות ריחות – כך שיש ריח שימשוך כמעט את כולם.

KUSH scented candle by Boy Smells
נר ריחני KUSH של Boy Smells

יצרני נרות ארומתרפיה משווקים את המוצרים שלהם כמציעים יתרונות ספציפיים המתואמים לריחות מסוימים. בדרך כלל, המתכונים של נרות אלה משתמשים בשמנים אתריים שנועדו לשפר את הרווחה הפיזית או הנפשית. לדוגמה, ריחות לבנדר קשורים לעתים קרובות להרפיה.

נרות טבעוניים

יש פלח הולך וגדל של קונים שמודאג מהחומרים שעסקים משתמשים בהם לייצור המוצרים שלהם – במיוחד כל מרכיב מהחי. נרות בסיסיים מכילים לעתים קרובות תוצרי לוואי מן החי כמו שעוות דבורים, דבר שאינו רצוי עבור צרכנים מסוימים.

Vegan candle example
נר טבעוני מבית Brooklyn Candle Studio

אבל הנה נרות טבעוניים באים להציל! נרות טבעוניים משתמשים בפורמולות שונה עם מרכיבים כמו שעוות סויה, שעווה על בסיס צמחי, שמני ריח וניחוחות טבעיים.

נרות דקורטיביים

כשנכנסים לחנות כלי בית, סביר להניח ששמתם לב לנרות שמגיעים בצבעים, צורות וגדלים רבים. חלק מהנרות מיוצרים אך ורק למטרות דקורטיביות – הם לא בהכרח ריחניים ואינם עשויים ממרכיבים מיוחדים. הם פשוט מוסיפים משהו מסוים לחלל בבית שלך.

Decorative candle example
נר דקורטיבי של Amara

נרות דקורטיביים מגיעים לרוב בצורות מסובכות, כוללים אביזרים ומשתמשים בעיצובים מסובכים.

איך להקים עסק בנרות

עקוב אחר המדריך הזה שלב אחר שלב כדי ליצור עסק משלך לנרות היום:

  1. תעשה מחקר שוק
  2. בנה את המותג שלך
  3. צור שם עסק לנר
  4. כתוב תוכנית עסקית
  5. להכין נרות למכירה
  6. בנה את החנות המקוונת שלך
  7. צור תוכנית שיווקית

תעשה מחקר שוק

שוק היעד שלך הם האנשים שאליהם אתה רוצה להגיע עם מאמצי השיווק שלך. אלו הם הקונים שהכי יתעניינו במוצרים שלך ובסבירות הגבוהה ביותר להמיר ללקוחות. בתעשיית הנרות, שווקי היעד מחולקים לשלוש קטגוריות:

  • יוקרה. נרות יוקרה הם פלח חדש וצומח במהירות בשוק הנרות. התמחור עשוי להשתנות. נר יוקרתי ממוצע יכול להימכר בין 30 ל-80 דולר, אבל יכול להגיע עד 185 דולר, כמו נר ריחני מבושם לואי ויטון. נרות יוקרה ידועים באריזת הפרימיום שלהם, בניחוחות ובדגש על סיפור המותג.
  • שוק אמצע. לנרות הביניים האלה יש משיכה רחבה. סביר להניח שתמצא אותם בחנויות קמעונאיות כמו Target. לנרות אמצע השוק יש בדרך כלל סצנות ייחודיות כמו מי ורדים, אשכולית או בזיליקום, ועולים בסביבות 10 דולר לנר.
  • שוק המוני. הנרות האלה הם הכי משתלמים בשוק. מותגים כמו Yankee Candle ו-Bed Bath and Beyond תופסים את רוב הקטע הזה. תמצאו ריחות סטנדרטיים כמו וניל או בריזה מהאוקיינוס, ומחירו בסביבות 5 עד 8 דולר לנר.

תחליט על איזה שוק אתה תלך. האם אתה רוצה להיכנס לחנויות קמעונאיות כמו נורדסטרום או מייסי'ס? אז אמצע השוק עשוי להיות המסלול הטוב ביותר. רוצה למכור רק דרך אתר האינטרנט שלך ובוטיקים מקוונים אחרים? נרות יוקרה עשויים להיות הייעוד שלך.

בחירת השוק שלך תעזור בכל דבר, החל מרכישת חומרים ועד לבניית המותג והאריזה שלך. ברגע שיש לך קטע בראש, תרצה להחליט על סוגי הנרות שתיצור.

תוך כדי מחקר, שים לב איזה סוג של נרות הלקוחות קונים. האם נרות טבעוניים ידידותיים לסביבה מתאימים ביותר לשוק שלך? או שלקוחות פוטנציאליים בסדר עם נרות שעוות פרפין, למרות השפעתם על הסביבה.

הנרות שתבחר למכור יקבעו את סוג המותג שתיצור.

בנה את המותג שלך

השלב השני בפתיחת עסק לייצור נרות הוא בניית מותג. מותג עוזר לך לבנות קהל, משפיע על מאמצי השיווק שלך ומקל על יצירת מוצרים טובים יותר עבור הלקוחות שלך.

מותג טוב חיוני במיוחד עבור עסקים בתחום הנרות. התעשייה גדלה כל כך משמעותית בעשור האחרון עד שזה יכול להרגיש בלתי אפשרי לפרוץ פנימה.

בואו נסתכל על שלוש דרכים בהן תוכלו להתבלט בשוק הנרות הרוויים.

תערובות ניחוחות ייחודיות ומעניינות

ניחוח הוא גורם הקנייה החשוב ביותר עבור הצרכנים כיום. מחקר של איגוד הנרות הלאומי מראה ששלושה רבעים מרוכשי הנרות אומרים שזה "חשוב ביותר" או "חשוב מאוד" בבחירת הנר שלהם.

אחת הדרכים להתבלט מהמתחרים היא עם ניחוחות מעניינים. פיתוח תערובת חדשה חוצב עבורך מיד מקום בשוק. במקום להציע ריחות סטנדרטיים של פרחים ועץ, בחר בריחות מורכבים ומתוחכמים יותר שקונים לא יכולים למצוא במקומות אחרים: ריחות שגורמים לאנשים לחשוב או לזכור משהו או להרגיש תחושה של מסתורין ותככים.

סיפור מותג

סיפור מותג הוא הדרך המהירה ביותר ליצור קשר עם קונים. זה נרטיב שמעצב ומתקשר את המותג שלך לאנשים. זה הבסיס שעליו בונים המשימה, המסר והקול שלך.

סיפורי המותג, במיוחד בעסקי הנרות, שובי לב, אנושיים וכנים. זה צריך לגרום לאנשים להרגיש משהו, מה שדוחף אותם לפעולה – בין אם זה הרשמה, רכישה, תרומה וכו'.

קח לדוגמה את סיפור Keap Candles. המייסדים, הארי דול וסטיבן טרייסי, לא היו מרוצים מעבודתם בטכנולוגיה. הם רוצים לעשות משהו יותר משמעותי ומעורר השראה עם העבודה שלהם ופנו להכנת נרות.

כדי למצוא את הסיפור שלך, שאל את עצמך:

  • למה אני מכין נרות?
  • למי אני מכין נרות?
  • איזו השפעה אני רוצה שתהיה לי עליהם?
  • איזו השפעה אני רוצה להשפיע על העולם?

גיליון עבודה חינם: סיפורי מותגים

השתמש בתרגיל שימושי זה כמדריך שיעזור לך ליצור סיפור מותג משכנע ולבנות קהל נאמן באמצעות הכוח של סיפור סיפורים.

זהות ויזואלית

הזהות הוויזואלית שלך (שכוללת את הלוגו, הצילום, האתר, המדיה החברתית והאריזה שלך) היא הדרך הישירה ביותר להשפיע על איך אנשים מרגישים לגבי העסק הנרות שלך.

כשזה מגיע למותג הנרות שלך, אתה רוצה לשים לב היטב לאסתטיקה של המוצרים שלך. לקוחות ישתמשו בנרות שלכם עבור הריחות שלהם ותוספות עיצוב לבית, כך שתרצו לעצב מוצרים בהתאם לקהל שלכם.

לדוגמה, המותג Boy Smells עוסק בהעלאת העולם האינטימי שלך. הם בהירים, חושניים ונגישים לכל המינים.

Boy Smells Visual Brand

הזהות החזותית של המותג חובקת גם גבריות וגם נשיות בצורה פשוטה וישירה, ומעצימה אנשים מכל תחומי החיים, בכל מקום בו הם מוצאים כוח. היא מוסיפה את הזהות הזו לכל נכסי השיווק שלה, מאתר ועד מדיה חברתית, כמו גם ליותר מ-300 מיקומי קמעונאות ברחבי העולם.

ברגע שאתה מתקשר עם Boy Smells, רוב הסיכויים שלא תשכח את זה. זה הכוח של זהות חזותית חזקה.

קרא עוד: כיצד לעשות בעצמך מותג חזותי מדהים עבור כל הפלטפורמות המקוונות שלך (לא נדרש פוטושופ)

צור שם עסק לנר

בשלב זה עסק הנרות שלך מתעצב בצורה יפה. סביר להניח שמצאתם כמה שמות עסקים בדרך, ועכשיו זה הזמן להחליט על אחד מהם.

הקפד לשמור על רעיונות שם עסקי לנרות קצרים ופשוטים. זה יהפוך את זה לבלתי נשכח וקל לקונים לבטא. אם שמך קשה מדי לזכור, תחמיץ שיווק מפה לאוזן בחינם.

אם אתה עדיין תקוע על שם עסק, השתמש במחולל השמות העסקיים של Shopify כדי לעורר רעיונות חדשים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להזין מילת מפתח, ללחוץ על צור שמות ולאחר מכן לעיין באלפי רעיונות שמות שנוצרו אוטומטית עבור החברה שלך.

כתוב תוכנית עסקית

תוכנית עסקית מנחה את כל הפעולה שלך בעת יצירת עסק נרות. זה עוזר להגדיר את האסטרטגיה שלך, לאתר אתגרים, להבין לאילו משאבים אתה צריך ולנתח את הרעיון העסקי שלך לפני ההשקה.

שאלו את עצמכם: מהי המטרה הסופית של המותג שלי? מי הם המתחרים הישירים שלי? האם אני רוצה להימכר בחנויות קמעונאיות כמו Target או Nordstrom? או האם אני רוצה להקים חנות מסחר אלקטרוני ולמכור ישירות ללקוחות שלי?

זהה את היעדים העסקיים שלך וזכור אותם בזמן שאתה בונה את המותג שלך לייצור נרות.

חינם: תבנית תוכנית עסקית

תכנון עסקי משמש לעתים קרובות כדי להבטיח מימון, אבל הרבה בעלי עסקים מוצאים ערך לכתיבת תוכנית, גם אם הם אף פעם לא עובדים עם משקיע. זו הסיבה שהרכבנו תבנית תוכנית עסקית בחינם כדי לעזור לך להתחיל.

להכין נרות למכירה

כפי שהוכחנו, יש הרבה סוגי נרות שתוכל ליצור במטבח שלך. כאן, נראה לך איך להכין נר סויה בסיסי. אתה יכול לקחת את אותם מרכיבים בסיסיים, לצבוט אותם מעט וליצור מתכון מותאם אישית משלך.

אספו את החומרים שלכם

Candling making supplies

עבור מתכון נר סויה תוצרת בית זה, תצטרך:

  • שעוות סויה
  • פתיליות (רצוי כותנה)
  • דבק מגע
  • שמן אתרי לבחירתך
  • מָרִית
  • דוד כפול
  • מד חום
  • צנצנת מייסון
  • עט או עיפרון

למרות שסביר להניח שיש לך כמה מהפריטים האלה בבית שלך, אתה יכול להשיג את השאר בקלות מבלי לגזול את התקציב שלך. אתה יכול למצוא שעוות סויה בתפזורת באתרים כמו AliExpress או Bulk Apothecary בסביבות 4 דולר לפאונד.

סוחרים המעוניינים למצוא צנצנות או מיכלי זכוכית אחרים יכולים לחפש ב-AliExpress מגוון אפשרויות לקנייה בכמויות גדולות, או לבדוק בחנות יד שניה המקומית או בחנות הדולרים שלהם כדי למצוא מיכלים זולים.

עיין במדריך שלנו ב- Aliexpress!

שמנים אתריים זמינים בחנות היצירה המקומית שלך או ב- Etsy או אמזון. את שאר המרכיבים ניתן למצוא כמעט בכל חנות מכולת.

הכן את השעווה והמיכל שלך

Prep your container

כעת, בוא נכין את החומרים שלך כדי להכין את שעוות הנר שלך. קח את שעוות הסויה שלך והכנס אותה לדוד הכפול שלך על הכיריים במטבח כדי להמיס. ממלאים את הסיר התחתון במים ואת החלק העליון בשעווה סויה ומעבירים את המבער לחום בינוני. מערבבים את השעווה עם המרית שלך, וודא שאתה שובר את כל הגושים.

בזמן שהשעווה נמסה, קח את הפתיל שלך והדבק את הקצה לתחתית מיכל הזכוכית שלך. אפשר לדבק להתייבש, מה שישאיר את הפתיל שלך במקומו בזמן שופכים את השעווה.

התאם אישית את תערובת הנרות שלך

Customize your candle mixture

ברגע שהשעווה שלך נמסה, קח את השמן האתרי המועדף עליך וערבב לתוך התערובת שלך ביחס של אונקיה אחת לכל קילו שעווה. אם תרצו לשנות את צבע השעווה של הנר שלכם, ערבבו פנימה גושי עפרונות לא רעילים.

לאחר שהמרכיבים שלך נמסים ומערבבים, הניחו לו להתקרר ל-130-140 מעלות פרנהייט. בדוק את התערובת עם מדחום כדי לוודא שהיא מגיעה לטמפרטורה הנכונה.

הכן את המזיגה שלך

Prep your pour

כעת, לאחר שתערובת השעווה שלך מקוררת לטמפרטורה הנכונה, הגיע הזמן לשפוך אותה לצנצנת שלך. החזיקו את הפתיל זקוף ביד אחת ויוצקים את התערובת מהמחבת ביד השנייה. מלאו שלושה רבעים מהצנצנת בתערובת השעווה החמה.

כדי לשמור על הפתיל זקוף, קשרו את הקצה שלה לעט והנח אותו על פני פתח הצנצנת.

מסיים את הנר שלך

Finish your candle making process

אפשר לשעווה שלך להתמצק לפני שתתחיל את המזיגה האחרונה שלך. ייתכן שתראה בולען קטן בשעווה סביב הפתיל – אל תדאג, זה נורמלי. כאן אנחנו מתקנים בעיה זו.

קח את תערובת השעווה שנותרה ויוצקים את הרבע הנותר לתוך הצנצנת. אפשר לשאר השעווה להתייצב לחלוטין. לאחר שהשעווה יציבה, חתוך את הפתיל העודף בעזרת מספריים, והנר שלך מוכן לבערה!

בנה את החנות המקוונת שלך

עכשיו, כשהנרות שלך מוכנים ללכת, איפה כדאי למכור אותם? מקום מצוין להתחיל בו הוא חנות מסחר אלקטרוני משלך.

יצירת חנות מקוונת נשמעת כמו משימה מרתיעה בהשוואה לרישום הנרות שלך באתרי מכירה מקוונים כמו אמזון. אבל השווקים האלה חותכים עמוק לתוך הרווחים שלך ולא מאפשרים לך לבטא את המותג שלך בחופשיות. החנות המקוונת שלך לא רק רווחית יותר בטווח הארוך, אלא משמשת כבית דיגיטלי למותג שלך.

Online candle store example: KEAP Candles

כשמדובר בבניית חנות מקוונת, Shopify היא הדרך הפשוטה ביותר להתחיל. אתה יכול לבנות אתר מסחר אלקטרוני ללא שום קידוד או תקציב ענק.

תמורת תשלום חודשי קטן של $29, אתה מקבל חלון ראווה יפהפה, אישורי SSL, שרתי אינטרנט מהירים, שחזור נטישת עגלה וכלי שיווק ומכירות ידידותיים למתחילים אחרים. אתה אפילו מקבל גישה לחנות האפליקציות של Shopify, המציעה למעלה מ-4,000 תוספים כדי לשפר את החנות שלך ולמכור יותר באינטרנט.

צור תוכנית שיווקית

יש לך את המתכון להצלחה – עכשיו הגיע הזמן להבין איך למכור את נרות הסויה שלך (או נרות ביתיים אחרים).

באינטרנט

כמו קמעונאים רבים מעסק לצרכן, אחד המדיומים הרווחיים ביותר למכירת נרות הוא מקוון. אתה יכול להשתמש במספר פלטפורמות דיגיטליות, כמו מדיה חברתית ואתר מסחר אלקטרוני משלך, כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם.

אמנם כל מדיום דיגיטלי לא יהווה פלטפורמת מכירה מוצלחת עבור כל סוחר, אבל הנה כמה מקומות שיזמים יכולים לנסות לעזור להם להתחיל.

למרות שהרשימה הבאה לא מכסה כל ערוץ שסוחרים יכולים לחקור עבור העסק החדש שלהם, אלו הן כמה אפשרויות מוצקות לעזור לשווק את העסק שלך באינטרנט.

  • אינסטגרם. מותגי לייף סטייל רבים מצאו הצלחה רבה בבניית קהל עוקבים גדול באינסטגרם. אצור עדכון של תמונות יפות הקשורות למותג שלך, תצלומים של הנרות שלך כדי להשוויץ ללקוחות ולהגיע לקהל גדול יותר. אתה יכול גם להשתמש באינסטגרם כדי ליצור קשר עם אוונגליסטים של מותגים ולספק הצצה אל מאחורי הקלעים כיצד אתה מכין את הנרות שלך.
  • פינטרסט. עיצוב הבית הוא קטגוריה מרכזית עבור משתמשי Pinterest, שהיא אחת הפלטפורמות הגדולות ביותר בהן משתמשים כדי למצוא מותגים ומוצרים. אז זה חכם עבור סוחרי נרות תוצרת בית לשקול את פינטרסט כעמוד התווך באסטרטגיית השיווק שלהם.
  • סנאפצ'ט. כפלטפורמה נוספת ויזואלית מאוד, Snapchat היא עוד אפשרות מעשית עבור סוחרי יצרנים. כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחות ביותר, עם יותר מ-200 מיליון משתמשים, אנשי עשה זאת בעצמך יכולים להשתמש במדיום כדי לשווק לקהל הולך וגדל.
  • מתנות ותחרויות. כחלק מאסטרטגיית שיווק חברתית/תוכן, אתה יכול להשתמש בחלק מהסחורה שלך בתור פרסים בסדרה של מתנות ותחרויות. לא רק שתחרויות אלו יכולות לעזור לך להשיג עוקבים ולבנות מודעות למותג, אלא שיש לך גם הזדמנות להראות עד כמה המוצרים שלך עובדים.
  • שיווק בדוא"ל: העבר את המסר שלך (כמו גם מבצעים, הנחות וחדשות מותג אחרות) ישירות לתיבות הדואר הנכנס של הלקוחות שלך.

לא מקוון

למרות שמכירה מקוונת היא דרך ראויה עבור סוחרים, אל תפחד לנסות למכור IRL.

נרות תוצרת בית הם קומפקטיים ונוסעים היטב – מה שהופך אותם לאידיאליים למכירה בדרכים. פריטי עיצוב הבית בעלי הריח המתוק שלך הם אידיאליים לתצוגה בתערוכות אומנות ובחנויות פופ-אפ ומעניקים לסוחרים את ההזדמנות לקבל משוב אישי ישירות מלקוחות פוטנציאליים.

עדיין לא נמכר על מכירה אישית? ליציאה ל-IRL למכירות יש מספר יתרונות נוספים, כולל:

  • קבלת משוב ישיר. אם אתה להוט לשפר את המוצרים שלך (או סתם מת לשמוע מה הלקוחות חושבים), מכירה אישית היא דרך מצוינת לעשות זאת. פגוש את לקוחות היעד שלך פנים אל פנים, התמודד עם נקודות הכאב שלהם וקבל רעיונות למוצרים חדשים פוטנציאליים.
  • גלה הזדמנויות סיטונאיות. מוכן להגדיל את העסק שלך? או מחפש לבחון מכירת B2B? שווקים וירידים הם אירועים אידיאליים לפגוש קונים סיטונאיים ולהקים בסיס לקשר כזה.
  • בנה את המעקב המקוון שלך ומנויים באימייל. בין אם אתה שואף להגדיל את הקהל החברתי שלך או לבנות את רשימת הדוא"ל שלך, השתמש בחנויות קופצות ושווקים כדי להתחבר באינטרנט. כאשר מבקרים מופיעים בדוכן או בחנות שלך, בקש מהם להירשם לרשימת הדוא"ל שלך או לעקוב אחר הערוצים החברתיים הממותגים שלך עבור מוצרים חדשים, הנחות ומתנות.
  • נטוורקינג והשראה. חיבור עם יוצרים ויזמים אחרים הוא גם חלק מרכזי בהגרלה לפסטיבלים, שווקים וירידים. מפגש עם סוחרים אחרים יכול לעורר בך רעיונות חדשים ולעזור לך להמציא פתרונות חדשים לבעיות משותפות.

למרות שמכירות פיזיות דורשות מיומנויות שונות מאשר ישיבה ליד השולחן שלך, מעט ידע והכלים הנכונים יכולים לעשות את זה פשוט יותר לבצע מכירות תוך כדי תנועה. השתמש במערכת נקודות מכירה ניידת כמו Shopify POS כדי לעזור לך להקים את החנות או הדוכן שלך בשוק הפשפשים הבא שלך, בשוק האיכרים, יריד המלאכה ו/או יריד יצרנים, ולשמור על עסקאות מהירות ופשוטות.

טיפים עסקיים לנרות

בין אם אתם מתחילים בהמולה צדדית של נרות או מתחילים במשרה מלאה, קחו בחשבון את הטיפים העסקיים של נרות:

צלם תמונות מוצר מדהימות

צילום מוצר נהדר הוא המפתח לשכנע אנשים לקנות את הנרות שלך. ודא שאתה יכול לראות בבירור את הצורה והתווית של הנרות שלך. מוכנים לאתגר? שלב תמונה של הנר בשימוש בבית שלך כדי שהקונים יוכלו לדמיין אותו אצלם. אתה יכול לשכור צלם מקצועי כדי לצלם את התמונות שלך או לצלם תמונות באיכות גבוהה עם סמארטפון .

Cowboy Kush candle

צור הזדמנויות מכירה נוספות

לקוחות חוזרים משתלמים יותר מלמצוא כל הזמן חדשים. בדוק הזדמנויות שונות למכירה צולבת ומכירה נוספת כדי להגדיל את ההכנסות מהלקוחות הקיימים שלך. אתה יכול גם להציע קופסאות מנוי, כמו Frostbeard Studio. המותג מציע מועדון נר החודש, בו הלקוחות מקבלים מדי חודש נר חדש לגמרי במחיר קבוע.

Frostbeard studio candle of month club

הרחב את קו המוצרים שלך

מותגים כמו Tofino Soap Company מייעדים מחדש את הריחות שלהם למוצרים כמו סבונים, שמפו, בלמים, בשמים ודברים אחרים להכנה ולמכור באינטרנט. זהו מעבר קל עבור יצרני נרות רבים מכיוון שהריחות כבר מפותחים, אתה רק צריך ליצור את המוצר החדש. לאחר מכן תוכל למכור לקוחות במכירות על סמך ריחות שהם קונים לעתים קרובות, ליצור חבילות טיפול ממוקדות ריח ולהגיע לקהלים חדשים.

Tofino Soap product offers

לדחוף מכירות לחגים

כ-35% ממכירות הנרות מתרחשות במהלך עונת חג המולד, על פי איגוד הנרות הלאומי, כאשר 76% מהקונים רואים בנרות כמתנה מתאימה לחג. התכוננו לעונה זו על ידי יצירת קמפיינים לחגים עם פרומואים ומודעות מיוחדות המיועדות לקונים פוטנציאליים.

הישאר מעודכן בטרנדים צרכניים

הישאר מעודכן במה שקורה בנישה שלך. השתמש במשאבים כמו Facebook IQ, Think with Google ונילסן כדי להבין את נקודות הכאב של הלקוחות ולעקוב אחר מגמות פריצה. אתה יכול להשתמש בתובנה הזו כדי להמציא רעיונות למוצרים חדשים, ניחוחות וקמפיינים שיווקיים לקידום המותג שלך.

מדריך חינם: צילום מוצר עשה זאת בעצמך

למד כיצד לצלם תמונות מוצר יפות בתקציב עם מדריך הווידאו החינמי והמקיף שלנו.

התחלת העסק שלך לייצור נרות

הגעת עד כאן, מה שאומר שיש לך עכשיו הבנה מצוינת כיצד להתחיל עם עסק משלך לנרות תוצרת בית. עם הכלים והידע שלמעלה כדי לעזור לך לייצר ולמכור את הנרות הביתיים שלך, אתה יכול להתקדם וליצור זרם הכנסה משלך באמצעות כישורי העשה זאת בעצמך.

יש לכם רעיונות איך להכין נרות ל-DIYs מתחילים? שתף את הטיפים והעצות שלך בקטע ההערות למטה.


מוכן ליצור את החנות המקוונת שלך? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

שאלות נפוצות בנושא עסק נרות

האם נר עושה עסק טוב?

הכנת נרות היא עסק קטן נהדר להתחיל. זה לא דורש הרבה ציוד או ידע טכני, יש לו עלות הפעלה נמוכה, ואתה יכול לעשות נרות מהבית.

כמה עולה לפתוח עסק לנרות?

היתרון בפתיחת עסק נרות הוא העלות הנמוכה שלו. העלויות הנפוצות להכנת נרות כוללות ציוד כמו סיר כפול, סירי מזיגה וצנצנות מייסון. תכנן להוציא כ-1,000 דולר כדי לפתוח עסק קטן לנרות מהבית.

האם עשיית נרות משתלמת?

עסק לייצור נרות יכול להיות רווחי ביותר. לא רק שיש חסם כניסה בעלות נמוכה, אלא שתעשיית ייצור הנרות צפויה להגיע לכמעט 5 מיליארד דולר עד 2026. לא חסר לקוחות שיקנו נרות שהם אוהבים.

איך אני פותח עסק לנרות מהבית?

  1. תעשה מחקר שוק
  2. בנה את המותג שלך
  3. צור שם עסק
  4. כתוב תוכנית עסקית
  5. להכין נרות למכירה
  6. בנה את החנות המקוונת שלך
  7. שיווק את עסקי הנרות שלך

Start a candle business

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button