רעיונות לעסקים

כיצד להשתמש בטיימרים לספירה לאחור כדי להגביר את ההמרות באמצעות דוגמאות

המטרה של כל עסק היא להגיע לקהל רחב יותר ולהרוויח יותר כסף. עם זאת, זה יכול להיות קשה בגלל תחרות וגורמים אחרים כאלה.

כיום, עסקים משתמשים במגוון טקטיקות כדי למשוך ולפתות לקוחות לקנות את המוצרים והשירותים שלהם.

טקטיקה אחת כזו היא השימוש ב"טיימר ספירה לאחור". במאמר זה, נדבר על מה שעושה טיימר ספירה לאחור, וכיצד אתה יכול להשתמש בו כדי לגלף לעצמך נישה.

מהו טיימר ספירה לאחור

creating countdown timer
יצירת טיימר ספירה לאחור

ניתן להגדיר טיימר ספירה לאחור כשעון וירטואלי שסופר לאחור מתאריך או מספר מסוים כדי לציין את סיום או תחילתו של הצעה או אירוע.

בעוד טיימרים כאלה שימשו בדרך כלל בדפי נחיתה, הם מצאו את דרכם גם לדפי תשלום.

המטרה העיקרית של טיימר ספירה לאחור היא ליצור תחושת דחיפות ולתת הרגשה ש"הזמן אוזל".

בנוסף לכך, עסקים משתמשים גם בטיימרים לספירה לאחור כדי לספור לאחור עד מתי הנחה או מבצע מיוחדים יהיו זמינים. זה יכול לשמש כדי ליצור סקרנות ולגרום לאנשים להתעניין ולחזור.

פסיכולוגיה: המפתח לגרום לטיימרים לספירה לאחור לעבוד

על פי סקר שנערך על ידי Whattestwon , הוספת טיימר ספירה לאחור, בממוצע, הגדילה את ההכנסות של העסק בשיעור של עד 9%.

הספירה לאחור עשתה עבודה פשוטה, היא הדגישה את הזמן שנותר למשלוח למחרת.

זה אולי לא נשמע כמו עלייה גדולה עבור אנשים מסוימים, אבל אם תחשב את מספר האנשים שמבקרים באתר שלך, תבין איזה הבדל משמעותי תשעה אחוזים יכולים לעשות ברווח שלך.

זה לא המבחן היחיד שהדגיש את היתרון של שימוש בטיימר ספירה לאחור. מבחן נוסף חקר את היתרונות של שימוש בטיימר באתר והראה כי טיימרים יכולים לשפר את זמן השלמת הטפסים.

לפי הבדיקה, טיימר, גם אם לא ניתן להבחין בו בקלות, יכול לשפר את המכירות. אז מה הסוד מאחורי היעילות של טיימרים לספירה לאחור? התשובה, בפשטות, היא פסיכולוגיה.

טיימר עושה עבודה פשוטה – יוצר תחושת דחיפות. זה חשוב מאוד מכיוון שדחיפות קשורה למספר עקרונות פסיכולוגיים מבוססים: פחד מהחמצה ומחסור.

מספר רב של אתרים משתמשים במחסור בצורה כזו או אחרת. זהו אחד מששת העקרונות של Cialdini ויכול להוות נקודת התחלה מצוינת למשווקים כיצד למשוך קונים.

הטריק הוא פשוט – אתה צריך להראות שנגמר לך הדברים. זו אולי נשמעת כמו תוכנית מוזרה לחלק, אבל העובדה היא שפריטים שלדעתם נמצאים במחסור נוטים להיות נחשקים יותר מפריטים שזמינים בקלות או שיש בשפע.

האם ידעת שאפילו מותגים מבוססים מנצלים את 'אפקט המחסור' כדי להניע מכירות? נראה כי אמזון, השוק המקוון הידוע ביותר בעולם, שלטה באמנות.

amazon countdown timer
טיימר ספירה לאחור של אמזון

אזהרת מלאי עם טיימר יכולה להגדיל את ההמרה שלך במהירות. בנוסף לכך, ישנו עיקרון נוסף שנכנס לתמונה – הפחד להחמיץ, הידוע יותר בשם FoMO.

אז איך משתמשים בטיימרים כדי ליצור את האפקטים האלה? לפי המדע, טיימרים יכולים להיות טריגרים חזקים מאוד לדחיפות.

הם ספציפיים ומסוגלים יותר למשוך את תשומת הלב של האדם. הצהרות מעורפלות כמו 'הצעה לזמן מוגבל' לא תמיד עובדות. הלקוחות חכמים. הם מחפשים הצעות קונקרטיות ואמינות. אבל, זה לא היתרון היחיד של שימוש בטיימר באתר.

אם תסתכלו מסביב בדף, תגלו שכמעט כל התוכן הוא סטטי. הטיימר, לעומת זאת, לא.

שוב, הפסיכולוגיה שולטת כאן. המוח שלנו מתוכנת לסרוק כל הזמן את הסביבה לאיתור הזדמנויות וסכנות. המוח נוטה להזניח או לבטל סצנות שנותרו סטטיות במשך זמן רב.

משהו שממשיך להשתנות במהירות זוכה לתשומת לבנו.

יתרונות השימוש בטיימרים לספירה לאחור

כעת, כשאנחנו יודעים כיצד פועלים טיימרים לספירה לאחור, בואו נסתכל על היתרונות שלהם ומדוע כדאי להשתמש בספירה לאחור עבור האתר שלכם:

1. זה יוצר תחושת דחיפות

הסברנו כיצד ניתן להשתמש בטיימרים כדי ליצור תחושת דחיפות. זוהי דרך אמינה לדחוף קונים לקבל החלטות מהירות יותר שעלולות ליפול לטובתך.

חברות משתמשות במגוון כלים כדי ליצור תחושת דחיפות אך מעטות מצאו את ההצלחה שממנה נהנים טיימרים לספירה לאחור מכיוון שהם חזותיים וקשה להזניח.

2. מדגיש מוצר

אתה יכול להשתמש בטיימר כדי להדגיש מוצר או שירות מיוחדים. זה יכול להיות מאוד שימושי כשמדובר בהשקות מוצרים חדשים.

אתה יכול לחפש 'טיימר ספירה לאחור בחינם לאתר שלי' ולהציב אותו כדי ליידע אנשים שמשהו חדש מגיע. לא תהיה לך קושי למצוא טיימר ספירה לאחור בחינם לאתר שלך; עם זאת, ייתכן שלא תמיד הכלים החינמיים יהיו אמינים.

אם אתה רציני לגבי מציאת שעון ספירה לאחור עבור האתר שלך, גלול מטה וקרא את הקטע שלנו כיצד להשתמש בטיימר.

3. דוחף משתמשים לבצע רכישה

טיימרים לספירה לאחור יכולים לדחוף מבקרים לבצע רכישה באמצעות טריקים פסיכולוגיים, כלומר: יצירת ביקוש.

משתמשים שמרגישים שהם אולי לא יוכלו לקנות משהו מחר, יש סיכוי גבוה יותר לרכוש אותו היום. בשנת 1975, החוקרים אדוול, וורצ'ל ולי ערכו סקר כדי להבין כיצד המחסור משפיע על התפיסה.

הם הניחו עוגיות והניחו אותן בשתי צנצנות זכוכית זהות. צנצנת אחת הכילה עשר עוגיות בעוד שהשנייה הכילה רק שתיים.

הצנצנות היו זהות וכך גם העוגיות שבתוך כל אחת מהן, אך המשתתפים גילו עניין רב יותר ללכת על הצנצנת המכילה פחות עוגיות ודירגו אותה גבוה יותר.

החלטתם הושפעה מגורם אחד – מחסור.

היכן להשתמש בטיימר ספירה לאחור

1. בשיווק בדואר אלקטרוני

זה עשוי להפתיע חלק, אבל אפשר לכלול טיימר ספירה לאחור של דוא"ל. זה בעצם GIF מונפש שסופר לאחור לאירוע או זמן ספציפי בעתיד.

לפי דוח זה , טיימר במיקום אסטרטגי יכול להגדיל את ההמרה עד 400 אחוז.

email countdown
ספירה לאחור באימייל

ישנן מספר דרכים להשתמש בטיימר ספירה לאחור באימיילים. סוף הטיימר יכול לסמן את סיומו של אירוע כמו מכירות עונתיות. הדוגמה למעלה מראה כמה ימים נותרו לפרישה. טיימרים יצירתיים כאלה יכולים לשמש חברות המציעות שירותי פרישה.

email countdown timer
טיימר ספירה לאחור של דוא"ל

הנה דוגמה נוספת לטיימרים לספירה לאחור של דוא"ל. אדיסון לי השתמשה בטיימר כדי לפרסם הנחה מיוחדת בשעות היום. הטיימר מדגיש היטב כמה זמן נשאר ללקוחות לתבוע את העסקה.

2. בדף המוצר

השימוש בטיימרים לספירה לאחור בדפי מוצרים גדל בשנים האחרונות. אנשים רבים מחפשים אפליקציית טיימר ספירה לאחור Shopify וטיימר ספירה לאחור אמין של Shopify כדי להוסיף לדפי המוצרים שלהם.

לקוחות שנוחתים בדף מוצר סביר מאוד שיקנו מוצר אך ייתכן שהם לא ירכשו אותו מיד. מתן תמריצים באמצעות טיימרים לספירה לאחור יכולה להיות דרך מצוינת להשאיר אותם מתעניינים ולגרום להם להתקדם ברכישה.

countdown timer example
דוגמה של טיימר ספירה לאחור

הדוגמה שלמעלה מראה כיצד אמזון משתמשת בטיימר ספירה לאחור כדי לקדם הנחה. לקוחות שמחפשים לקנות טלוויזיית סמסונג יהיו להוטים לקנות מיד כי הם יודעים שהם יצטרכו להוציא 50 דולר יותר אם יחליטו לרכוש מחר.

how to use countdown timer
כיצד להשתמש בטיימר הספירה לאחור

הדוגמה למעלה מציגה דרך נוספת להשתמש בטיימרים לספירה לאחור בדף מוצר. בשונה מהדוגמה הקודמת, כאן אנו מנסים לדחוף לקוחות לבצע רכישה על ידי הדגשת 'משלוח מהיר יותר'.

מאחר וזמני אספקה יכולים להשפיע על החלטות רכישה, טיימרים כאלה יכולים להועיל.

where to use countdown timers
היכן להשתמש בטיימרים לספירה לאחור

לבסוף, טיימרים במלאי יכולים להיות שימושיים גם כן. ספירה לאחור של מלאי Shopify יכולה להדגיש כמה פריטים יש לך בחנות.

המטרה זהה, להגדיל את הביקוש. כלי ספירה לאחור של מלאי Shopify מקושר בדרך כלל למלאי ויכול להדגיש כמה פריטים נותרו מבוקשים. עם זאת, ייתכן שתוכל למצוא אפליקציית טיימר לספירה לאחור של Shopify שיכולה לזייף מלאי וליצור ביקוש למוצר על ידי הדגשת כמה מאוד פריטים נותרו בחנות.

3. בדף התשלום

רבים רואים בזה הניסיון האחרון לזכות בלקוח. זו הסיבה שהביקוש לקופה בחינם עם טיימר ספירה לאחור Shopify רק גדל בשנים האחרונות.

timer example marketing
טיימר שיווק לדוגמה

טריק זה משמש להפחתת שיעורי נטישת העגלה שיכולים להגיע עד 80 אחוזים.

על ידי הפעלת מעט לחץ בשלב זה, אתה יכול לדחוף את הקונה שלך להמשיך ולהשלים את הרכישה.

4. דפי אתר

הדבר הטוב ביותר בטיימרים לספירה לאחור הוא שניתן למקם אותם כמעט בכל עמוד. זה יכול להיות הבית שלך, דפי מידע או בלוג. עם זאת, שיעורי ההמרות עשויים להשתנות על סמך גורמים כגון היכן הם ממוקמים וכיצד הם מופיעים.

countdown timer for my website
טיימר ספירה לאחור עבור האתר שלי

כשאתה יוצא לחפש טיימר ספירה לאחור לאתר שלי, אתה חייב להיות בטוח היכן אתה מתכוון למקם אותו. טיימר ספירה לאחור לקופה של Shopify, למשל, עשוי שלא להתאים לדף הבית אך עשוי לעשות פלאים עבור דף המוצר.

באופן דומה, טיימר ספירה לאחור בחינם עבור וורדפרס עשוי להיות נהדר עבור דף הבית שלך או דפי אתר אחרים.

5. בדפי נחיתה

דף נחיתה הוא בעצם דף סחיטה המשמש להדגשת הצעה מיוחדת או כדי לקבל מידע אישי של מבקר כגון אימייל ושם.

countdown timer for wordpress
טיימר ספירה לאחור עבור וורדפרס

השימוש בטיימרים לספירה לאחור בדפי נחיתה הוא די נפוץ. אתה יכול להשתמש בכל דבר, החל מווידג'ט לספירה לאחור של jquery ועד לשעון ספירה לאחור של אתר Wix המבוסס על התוכנה שבה השתמשת לבניית האתר שלך.

אם תסתכל מסביב, תוכל למצוא ווידג'ט ספירה לאחור בחינם עבור דפי הנחיתה שלך. Adoric, למשל, מציעה טיימר ספירה לאחור שניתן להציב באתר שלך.

כיצד יש להשתמש בטיימרים לספירה לאחור?

פחות זה יותר כשמדובר בטיימרים לספירה לאחור.

תארו לעצמכם את הזוועה של לראות 'רק 2 נשארו' בכל עמוד מוצר. מבקרים עשויים להרגיש שאתה עומד לצאת מעסק מכיוון שאין לך מלאי למכור. זו הסיבה שחשוב להיות זהיר בעת הצבת טיימרים לספירה לאחור.

לעולם אל תגזים ותדאג להיות כנה. דחיפות הוכחה כיעילה אך עליך להשתמש בה ביושר. אחרת, הלקוחות שלך עלולים להרגיש מוטרדים.

טיימרים צריכים להכיל מידע שימושי ולהיות רלוונטיים. מטרתו של טיימר ספירה לאחור היא לבצע יותר מכירות אך הן לא אמורות להיראות חסרות תועלת. כל טיימר צריך להוסיף ערך ללקוח שלך.

ללקוחות, למשל, ייתכן שיש חששות לגבי משלוחים מיוחדים סביב חג המולד. טיימרים לספירה לאחור יכולים לעזור להם לדעת יותר על מתי הם יקבלו סחורה.

כיצד להציב טיימר ספירה לאחור באתר האינטרנט שלך?

adoric countdown
ספירה לאחור מדליקה

כפי שהוזכר קודם לכן, אתה יכול למצוא דרכים שונות להוסיף טיימר ספירה לאחור לאתר שלך. עם זאת, אנו ניצמד ל-Adoric למען הפשטות שכן זוהי פלטפורמת הכל באחד ויכולה להתמודד עם מגוון קמפיינים ואתרים.

הנה איך להוסיף טיימר ספירה לאחור לאתר שלך עם Adoric :

  1. עבור אל מסע הפרסום שלך
  2. לך לאלמנטים
  3. הוסף "ספירה לאחור"
  4. אתה יכול לשנות את גופן הטקסט והצבעים בחלונית הימנית לאחר לחיצה על הספירה לאחור בעורך.
  5. הגדר את הגדרות הספירה לאחור: אתה יכול לבחור אם זה יסתיים עבור כל משתמש לאחר פרק זמן מסוים (כלומר: שעתיים מאז שהמשתמש ראה ספירה לאחור זו) או להיות מוגדר ליעד זמן כללי (כלומר: עד 27.7.20). הכלי גם נותן אפשרות לבחור אפשרויות נוספות כמו זמן תצוגה (ימים, שעות, דקות, שניות).
  6. תאריך סיום
  7. פעולה מועדפת לאחר סיום הטיימר
adoric countdown timer
טיימר ספירה לאחור מדליק

המטרה שלנו היא לספק כלי טיימר לספירה לאחור שנותן לך אפשרויות התאמה אישית נהדרות כדי שתוכל לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

ניתן להציב טיימר ספירה לאחור אדורי בכל הדפים ומסעות הפרסום בדוא"ל. אנו מציעים להקדיש תשומת לב מיוחדת לעיצוב (טקסט, צבע וכו') מכיוון שגורמים אלו יכולים להשפיע על התוצאה הכוללת.

ישנם גם מספר תוספים וכלים נוספים בשוק להוספת טיימר ספירה לאחור עבור Shopify, וורדפרס ופלטפורמות אחרות כולל תוספים חינמיים של טיימר ספירה לאחור עבור WordPress ו- Shopify.

סיכום

טיימר ספירה לאחור יכול לעזור לאתר שלך אבל אתה חייב לדעת מתי וכיצד להשתמש בו. עקוב אחר הטיפים במאמר זה והצב טיימר באתר שלך כדי לראות תוצאות טובות יותר. אתה יכול גם להשתמש בבדיקות A/B (מוצעת על ידי Adoric) כדי לראות היכן זה עובד הכי טוב.

 

נסה את Adoric בחינם

 

ecommerce-optimization

increase-mobile-conversion

Power words

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button