רעיונות לעסקים

כיצד להשתמש בקובצי GIF כדי לשפר את התוכן שלך

קובצי GIF אינם חדשים – הם קיימים כבר די הרבה זמן. הם מעולים בלעורר רגשות ולמשוך תגובות, וזה מה שהופך אותם לנצחיים.

אבל הפופולריות שלהם התפוצצה בשנת 2013, שהיא השנה שבה הושק GIPHY, הבית של GIFS.
מאז הם ממשיכים לצבור יותר ויותר פופולריות.

עובדות וסטטיסטיקות GIF מזעזעות

Why GIFs are working? its science. RON BURGUNDY ANCHORMAN GIF - Giphy
כדי להפריך את ההטיה ש-GIFS אינם דבר רציני, הנה כמה עובדות וסטטיסטיקות שיזעזעו את כל הספקנים:

GIPHY , לא ייאמן, שווה 600 מיליון דולר! החברה קיבלה מימון בסך של למעלה מ-150 מיליון דולר. ישנם למעלה מ-250 מיליון משתמשים חודשיים ב-GIPHY, והוא משרת למעלה מ-2 מיליארד קובצי GIF מדי יום.

ב-2015 פייסבוק הוסיפה את האפשרות לשלוח קובצי GIF ב-Messenger ומיד באותה שנה נשלחו 5 מיליון קובצי GIF מדי יום באמצעות מסנג'ר. בשנת 2017, 25,000 קובצי GIF נשלחו דרך Messenger בדקה, כלומר 36 מיליון GIF מדי יום!

בנובמבר 2016, השימוש בקובצי GIF גדל יותר כאשר WhatsApp הוסיפה גם את אותן אפשרויות ומספר מדהים של 70 מיליון קובצי GIF נשלחים דרך צ'אטים בוואטסאפ מדי יום.

עם הנתונים הסטטיסטיים האלה, GIF בוודאי לא ייעלם בקרוב. הם נמצאים בהתפתחות מתמדת וחיובית.

השימוש בהם יכול לעזור לנו ליצור תוכן מהנה ומושך יותר במאמץ קטן, אבל לפני השימוש בקובצי GIF, עלינו להבהיר כמה דברים כדי שהם יהיו נהדרים.

דרישות ל-GIF טוב

באופן כללי, GIF הופך לטוב כשהוא מהנה ומהדהד עם הקהל שלך .
על מנת להתאים למאפיינים אלו, נצטרך לדאוג למרכיבים הבאים:

טון נכון

ודא שקובצי ה-GIF שלך לא יחמיצו את הטון של התוכן הקשור. אם מאמר טכני, GIF נלווה יתאים.

למאמר שהוא קצת על נושא מופשט יותר, GIF מהנה יכול לעשות את העבודה גם להעביר את הנקודה שלך.

 

Learn from Freddie about right tone. Your audience will love you.
טון נכון? למד מפרדי. הקהל שלך יאהב את זה.

איכות גרפיקה טובה

קובצי GIF לא בהכרח צריכים להיות ברזולוציה גבוהה. אבל רזולוציה נמוכה הופכת לבעייתית כאשר:

  • הרזולוציה כל כך נמוכה שלא ניתן להבין את ה-GIF
  • GIF מכיל הרבה פרטים
  • יש טקסט והוא בלתי קריא

הומור בריא

הומור זה כיף, אבל הוא יכול להפוך להפך בשימוש מוגזם.

בוודאי היה לך רגע מביך בחייך שבו בדיחה סיפרה, הסף חרג והבדיחה הפכה להיות לא הולמת.

אתה צריך לדעת את הסף הזה עבור כל פיסת תוכן שאתה שם GIF עליו.
מאמר על ביטוח סיעודי בהחלט יגרום לחלק מהאנשים להרגיש מאוד מבולבלים אם הוא יכיל GIF כלשהו שאינו 100% לנושא ומראה דברים סופר רלוונטיים.

מצד שני, מאמר המסביר את היתרונות של עדכוני התוכנה החדשים שלך בהחלט יכול לגרום לאנשים להרגיש יותר נרגשים אם הוא מכיל GIF טוב.

אז בבקשה, יש מילוי נכון לגבי מי הולך לראות את התוכן שלך

סרקזם? רק בכמות הנכונה

להיות סרקסטי זו מיומנות הומור מתקדמת. אם לא ידוע מה בדיוק עובר בראשו של צרכן התוכן שלך, אולי עדיף לדלג על סרקזם כי סרקזם רע יכול להזיק בהשוואה להומור לא מדויק. ה-GIF שבו אתה משתמש הוא שנון ולא מטופש.

היכן למקם קובצי GIF

הרבה יתרונות מחכים למי שמבין איך למקם קובצי GIF נכון בתוכן שלהם.

Where to place your GIFs in your content - Al Roker - Giphy
היכן למקם את קובצי ה-GIF שלך? בואו נבהיר.

מאמרים

כתבות משעממות יכולות לצוץ אם תוסיף להן קובצי GIF. אם אתה מכניס אותם למאמרים שלך, וודא שהם מתאימים לדרישות ל-GIF טוב שנכתב למעלה.

פוסטים חברתיים

רוצה להפוך את הפוסט שלך לאטרקטיבי יותר ולהגביר את המעורבות? הוסף לזה GIF.
פייסבוק, טוויטר ופינטרסטאלו הן הרשתות החברתיות הידידותיות ביותר ל-GIF, אתה יכול להשתמש בספריית ה-GIF המשולבת שלהן ופשוט למשוך אחד לפוסט שלך.

אתה יכול גם להעלות את ה-GIF שלך או להעלות אותו מקישור, אבל ודא שהקישור מכיל .gif בסופו של דבר.
אינסטגרם ולינקדאין רשתות חברתיות אלו אינן תומכות בקובצי GIF. כחלופה, אתה יכול להוריד אותם בפורמט mp4 מ- GIPHY או Tenor , ולהמיר אותם ל-mp4 באינטרנט (וודא שהאיכות שלהם לא גרועה מדי לאחר ההמרה).

הערות

כיום זה מאוד פופולרי לראות תגובה עליונה המכילה רק GIF ללא טקסט. למרות שטקסט פשוט ו-GIF הולכים טוב ביחד, GIF מדויק שולף את כל מה שהם צריכים בטקסט. זה גם מובן באופן מיידי ומשעשע יותר.

חלונות קופצים וטפסים

זה לא שהדרכים הקודמות להשתמש בקובצי GIF אינן מדהימות, הן פשוט ידועות ברבים. כשאתה מכניס קובצי GIF לחלונות הקופצים והטפסים שלך, אתה יכול להיות חדשני יותר. אתה יכול להשיג יותר מעורבות על ידי שילוב קובצי GIF עם שכבות העל שלך בדרכים כמו:

צור חלונות קופצים של ניוזלטר מפתים

חלונות קופצים של ניוזלטר הם כלי יעיל ליצירת לידים. מיושמים בצורה נכונה, הם יכולים להגדיל את שיעור ההמרה שלך מאוד.

הוספת קובצי GIF לחלונות הקופצים של הניוזלטר שלך תהפוך אותם ליעילים עוד יותר.
 

Use a GIF to create a true attention magnet popup. Create in 2 minutes on Adoric.
השתמש ב-GIF כדי ליצור חלון קופץ אמיתי של מגנט תשומת לב. צור את הקופץ שלך בתוך 2 דקות ב-Adoric.

שים אנימציה על הדף שלך

אנימציות הן טריק ישן שהיה סופר מגניב שם בסוף שנות ה-90, וקל לעשות את זה מעצבן, אבל זה גם יכול להיות מתוק ולמשוך תשומת לב נהדר אם נעשה בצורה מודרנית וחלקה.
 

צור תצוגות מקדימות ידידותיות

כשזה מגיע להוראה, סרטונים הם המדיה השימושית ביותר.

אבל בואו נניח כמה דברים למטה; סרטון שדורש לחיצה על כפתור הפעלה שנמצא מעל תמונת סטילס צפוי למשוך את תשומת הלב של המשתמשים הרבה פחות מאשר GIF שפשוט פועל מעצמו שוב ושוב.

A/B Testing with Adoric within 52 seconds.
בדיקת A/B עם Adoric תוך 52 שניות. נסה את זה עכשיו בחינם.

סיכום

קובצי GIF חזקים בשימוש נכון. אתה יכול להשתמש בהם כמגנט תשומת לב, והם נהדרים להתחבר עם קהלים. ודא שאתה יודע כיצד להעתיק ולהדביק GIF בצורה הנכונה כך שהוא יופיע בתוכן שלך

כל שעליכם לעשות הוא לבחור GIF שעומד בדרישות ולמקם אותו בצורה נכונה בתוכן שלכם.

זכור, המסר שאתה מנסה להעביר יובן אם תבחר ב-GIF שעומד בדרישות ותציב אותו נכון.

תהנה מאוד להעניק למשתמשים שלך GIFS מדהים!

GIF-ting: How to Use GIFs to Put Magic in Your Content

Home-based business ideas 2022

Ads retargeting

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button