רעיונות לעסקים

כיצד לייעל את דף Google לעסק שלי

האם אתה רוצה לשפר את הנראות של העסק שלך במנועי החיפוש? הגיע הזמן שתכניס את העסק שלך לרישום בגוגל באמצעות חשבון Google לעסק שלי.

אין לך בכלל דף של Google לעסק שלי? נראה לך איך להפעיל את שלך. אנו גם נראה לך כיצד לבצע אופטימיזציה של חשבון Google לעסק שלי כדי להשיג תוצאות עבור העסק שלך.

האם אתה מכיר את החלק הכי טוב? Google לעסק שלי הוא בחינם. בוא נצלול פנימה כבר.

מהו Google My Business Page ומדוע אתה צריך אותו?

Google My Business

כדי להצליח בעסק, אתה פשוט חייב להיות בעל נוכחות מקוונת חזקה. ככל שאנשים מודעים יותר למוצרים שאתה מציע או לשירותים שאתה מספק, כך אתה מבצע יותר מכירות.

איזו דרך טובה יותר ליצור מודעות מאשר באמצעות רישום עסקי בגוגל?

עם זאת, יש מלכוד: תחזוקת הערוצים המקוונים שלך כגון דפי מדיה חברתית, בלוגים או אתרים באינטרנט יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אין לך צוות שיעשה זאת עבורך. כאן נכנס לתמונה Google My Business.

Google My Business – בקיצור GMB – הוא כלי חינמי המאפשר לך לייעל את הנוכחות של העסק שלך בדפי תוצאות החיפוש ובמפות של Google.

GMB

בעזרת הכלי הזה, אתה יכול להוציא מידע על העסק שלך כמו שעות פתיחה וסגירה, אמצעי יצירת קשר וקישור לאתר העסק שלך. כך הלקוחות שלך יכולים למצוא אותך בקלות.

5 סיבות מדוע כדאי ליצור דף של Google לעסק שלי

1. טווח רחב

אתם בטח כבר יודעים שגוגל הוא מנוע החיפוש הכי משומש בעולם, עם למעלה מ-3.5 מיליארד משתמשים פעילים ביום.

לכן, הקמת אתר Google לעסק שלי היא אחת הדרכים המעשיות ביותר שתוכל ליצור נוכחות מקוונת חזקה. עם טווח ההגעה המדהים של Google, לעסק שלך יש יותר סיכויים להתגלות על ידי הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

2. כדי ליצור אמינות

אנשים רבים סומכים על גוגל. לא יודע אם עסק לגיטימי? סביר להניח שתשאל את גוגל, נכון?

לכן, אתה לא צריך להיות מופתע אם אנשים יפנו לגוגל כדי לאמת את האותנטיות של העסק שלך.

יצירת דף 'גוגל לעסק שלי' עושה דרך ארוכה כדי לשכנע אנשים שאתה מיזם עסקי אמיתי המספק מוצרים ושירותים אמיתיים.

3. הגדל את המכירות

המטרה של כל עסק היא להרוויח ולהגדיל את המכירות. פרופיל Google לעסק שלי מאפשר להגדיל את התנועה לאתר שלך, למשוך את הקהל שלך בסיפור אם תרצה, וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות.

4. צור מודעות לעסק שלך

איך מוצאים, נניח, אינסטלטור שהכי קרוב אליך כשהכיור שלך דולף? הייתם הולכים לגוגל ומחפשים "שרברב קרוב אליי" נכון? ובכן, כך רוב האנשים ימצאו גם את העסק שלך. אתה יכול לעקוב אחר השימוש בתמונות שלך בעולם הדיגיטלי הזה בעזרת חיפוש לפי תמונה בגוגל. בשיטה זו ניתן לבדוק תמונות דומות. אז על ידי ביצוע חיפוש תמונות אתה יכול גם לקחת רעיונות ליצירת תמונות ייחודיות משלך.

Google לעסק שלי מספק לך נראות חיפוש מעולה ומציב את העסק שלך באופן אוטומטי על המפה. בדרך זו, אנשים יכולים לגלות את העסק שלך בקלות בכל פעם שהם צריכים את המוצרים או השירותים שאתה מציע.

5. קבל ביקורות של לקוחות

בואו נודה בזה, שום דבר לא משכנע אנשים כמו המלצות מאנשים אמיתיים.

ביקורות של לקוחות יכולות לעשות הבדל עצום לתדמית המותג שלך. Google לעסק שלי מציע תכונה המאפשרת ללקוחות שלך להשאיר לך ביקורות ודירוגי כוכבים.

משוב זה הוא דרך מצוינת לשכנע אנשים לגבי איכות המוצרים או השירותים שלך.

כיצד לייעל את הרישום שלך בגוגל

שמתם לב שלפעמים גוגל מעלה פרופילים עסקיים כשאתם משתמשים במנוע החיפוש שלה? זה קורה בגלל שהפרופילים האלה מזכירים את מה שאתה מחפש.

עם זאת, זה לא מספיק ליצור ולאמת את פרופיל Google לעסק שלי. צריך גם לגרום לזה לעבוד.

במקרה זה, המטרה שלך צריכה להיות דירוג בעמוד הראשון של גוגל. בואו נודה בזה, הלקוחות שלכם ימשיכו רק לעתים רחוקות לעמוד השני של גוגל עבור מה שהם מחפשים.

להלן טיפים לאופטימיזציה של פרופיל GMB שלך.

1. צור חשבון Google לעסק שלי

הצעד הראשון לאופטימיזציה של דף Google לעסק שלי הוא שיהיה לך אחד. להלן השלבים לביצוע:

שלב מס' 1 : במכשיר שלך, היכנס ל-Google לעסק שלי. אתה יכול להיכנס עם חשבון Google קיים או ליצור חשבון חדש. בכל דרך שתבחר, הקפד להירשם עם כתובת הדוא"ל העסקית שלך.

שלב מס' 2 : הזן את שם העסק שלך. אם הוא לא מוצג בתפריט הנפתח, לחץ על "הוסף את העסק שלך לגוגל". תתבקש להזין את שם העסק שלך.

Google My Business Page

Google My Business Page

שלב מס' 3 : לאחר מכן, בחר את קטגוריית העסק שלך.

Google My Business Profile

שלב מס' 4 : אם אתה מפעיל את העסק שלך ממיקום פיזי, בחר "כן" והמשיך להזין את הכתובת שלך.

Business profile

GMB2

אם אין לך כתובת פיזית, תוכל לבחור מיקום עבור אזור השירות שלך במקום זאת.

GMB

שלב מס' 5 : לבסוף, מלא את פרטי הקשר שלך כגון מספר הטלפון וכתובת האינטרנט שלך.

Google Business Profile

זה כזה קל. כעת לאחר שיצרת את הפרופיל שלך, עקוב אחר השלבים הבאים כדי למנף ולבצע אופטימיזציה מלאה של דף Google לעסק שלי.

2. השלם את פרופיל העסק שלך ב-Google

אם כבר יש לך דף של Google לעסק שלי, אתה רוצה לוודא שהפרופיל שלך מלא במלואו. ולא רק זה, אלא גם במדויק.

זה יקל על גוגל להתאים את העסק שלך לחיפושים רלוונטיים. מלא הכל מהשם העסקי שלך, איש הקשר, הקטגוריה והכתובת הפיזית.

רק שתדע, גוגל מדרגת עסקים במנוע החיפוש שלה על סמך:

  • רלוונטיות לחיפוש.
  • מרחק ממיקומו של מי שיזם את החיפוש.
  • כמה פופולרי העסק שלך.

לכן, באמת חשוב למלא את כל המידע בצורה נכונה, תוך שימת לב גם למילות המפתח הנכונות. בקרוב נדון במילות מפתח.

3. בחר את הקטגוריה העסקית הנכונה

חשוב לבחור קטגוריה שקשורה ישירות למה שהעסק שלך מציע. זה חשוב מכיוון שגוגל מציגה תוצאות חיפוש לפי קטגוריות.

ציון הקטגוריה שלך מגדיל את הסיכויים שלך להתגלות על ידי הקהל שלך. אם המסעדה שלכם, למשל, מספקת בעיקר מגוון מנות סיניות, לכו על "מסעדה סינית" במקום "מסעדה". זו צריכה להיות הקטגוריה העיקרית שלך.

עבור הקטגוריה המשנית שלך, שקול אפשרויות אחרות שהמסעדה שלך מספקת. עושים משלוחים? אז הקטגוריה המשנית שלך יכולה להיות "משלוחי אוכל סיני". אתה יכול לבחור עד 10 קטגוריות שונות עבור העסק שלך.

4. צלם תמונות באיכות גבוהה

תמונות טובות עוזרות רבות לשכנע לקוחות פוטנציאליים. למעשה, יש לך סיכוי גבוה פי 2 להיחשב בעל מוניטין ולקבל 35% יותר קליקים אם יש לך תמונות ברישום שלך.

הם מחזקים את תדמית העסק שלך ועוזרים לך להתבלט. לא רק שתמונות טובות אמינות ומושכות יותר, אלא שהן גם עוזרות לקהל שלך להעריך טוב יותר את המוצרים שלך.

צלם תמונות באיכות גבוהה של המוצרים, הפנים והחוץ של חלל העסק שלך, וכל מה שהקהל שלך עשוי למצוא שימושי. שכור צלמים מקצועיים אם אתה צריך.

פרסום תמונות של העסק שלך באופן קבוע יעזור גם לשפר את הנראות שלך בחיפוש התמונות של Google, ובכך לשפר את המעורבות עם הקהל שלך. עם זאת, היזהר לא להגזים כדי למנוע ספאם בפרופיל שלך.

Optimize Google My Business Page

כדי להוסיף תמונות לפרופיל שלך ב-Google לעסק שלי, פשוט:

  • היכנס לפרופיל שלך ב-Google לעסק שלי.
  • פתח את המיקום שברצונך לנהל.
  • לחץ על תמונות בתפריט.
  • בחר את התמונה שתרצה להציג בפרופיל שלך.
  • לחץ על העלאה.

5. צלב את כל המידע הדרוש

אתה לא רוצה לעשות טעויות בפרופיל העסק שלך. ודא ששם העסק שלך זהה לשם בפרופיל Google שלך. עשה את אותו הדבר עבור פרטים אחרים של העסק שלך.

ציין את כל השעות בפרופיל שלך; כאשר אתה פותח, סוגר, ושעות החגים שלך. זה חשוב במיוחד אם אתם מנהלים חנות לבנים.

אם המידע בדף שלך בגוגל לעסק שלי אינו תואם לאתר שלך, אתה עלול לאבד את האמינות, מה שישפיע לרעה על הדירוג שלך.

6. עודדו ביקורות וענה על שאלות

השתמש בתכונת הסקירה לטובתך. דירוגי הכוכבים בדף העסקי שלך מאפשרים ל-Google לספק מידע שימושי לאנשים שמתעניינים. ביקורות גם עוזרות לקהל שלך להחליט אם הוא רוצה להתנשא על העסק שלך או לא.

GMB reviews

שאל את הלקוחות שלך אם הם מרוצים מהמוצרים שלך ועודדו אותם להשאיר ביקורת בגוגל.

משוב הוא מיצר דו-כיווני. הקדישו זמן להגיב לביקורות שהם משאירים בדף שלכם, טובות או רעות. הראה ללקוחות שחשוב לך איך הם מרגישים לגבי המוצרים והשירותים שלך. צור איתם אינטראקציה כדי להראות להם שאכפת לך ומעריך את האמון שלהם.

על ביקורות רעות מלקוחות שלא התרשמו, התנצלו בעת הצורך, טפלו בבעיות והשלימו אותם אם תוכלו.

חשוב לא פחות לענות על שאלות. זה יעזור לתדמית העסק שלך.

7. פרסם חדשות והצעות מיוחדות

צור פוסטים כדי ליידע את הלקוחות שלך ואת הקהל הרחב שלך לגבי עדכונים, מוצרים, שירותים או הצעות חדשים ומשופרים.

פוסטים עם קריאה לפעולה כמו אלה למטה מעודדים לקוחות לנצל הצעות ולבצע רכישה.

GMB example

כדי להוסיף פוסטים חדשים לפרופיל העסק שלך:

  • היכנס לפרופיל שלך ב-'Google לעסק שלי' ובחר את המיקום שברצונך לנהל.
  • מהתפריט, בחר "פוסטים".
  • בחר את סוג הפוסט שברצונך ליצור מתוך האפשרויות המוצגות.
  • הזן את התוכן שלך בכל שדה ריק. הימנע מכתבות ממושכות מכיוון שהדבר עלול לגרום לקהל שלך לאבד עניין בקלות. תנו לפוסט להיות קצר, הימנעו משימוש בסלנג או מילים גסות ויותר מדי סימני פיסוק.
  • בדוק את האיות והפורמט. בצע שינויים במידת הצורך.
  • לחץ על פרסם כדי להעלות את הפוסט שלך.

8. הוסף תכונות

דרך נוספת לבצע אופטימיזציה של דף האתר שלך בגוגל לעסק שלי היא להוסיף תכונות לפרופיל שלך. תכונות זמינות עבורך לבחירה על סמך הקטגוריה שתבחר עבור העסק שלך.

אבל על מה קטע התכונות? תכונות עוזרות לך לתאר, במונחים ברורים, על מה העסק שלך ומה אתה מציע. לדוגמה, אם אתה מנהל בית קפה, תוכל לציין אם אתה מציע אינטרנט אלחוטי חינם, שירותים ציבוריים או שירותים ידידותיים לילדים.

Optimize Google My Business Page

כדי להוסיף מאפיינים לפרופיל העסק שלך:

  • עבור אל מרכז השליטה של Google ולחץ על מידע.
  • לחץ על "הוסף תכונות" ואז "ערוך".
  • בחר מאפיינים להוספה לדף העסקי שלך.
  • לחץ על "החל".

9. השתמש בתובנות עסקיות

תכונה נוספת שמספקת Google לעסק שלי היא תובנות. זה עוזר לך לעקוב אחר כמה אנשים מוצאים את העסק שלך, ליצור קשר עם העסק שלך דרך Google, ללחוץ על התמונות שלך ועוד.

זה נותן לך מושג על אילו תכונות מעסיקות את הקהל שלך טוב יותר וכיצד אתה משווה לעסקים אחרים מבחינת דירוג.

10. השתמש במילות מפתח

כדי להפוך את פרופיל Google לעסק שלי לרלוונטי לחיפושים, השתמש במילות מפתח הקשורות לעסק שלך.

קידום אתרים עשוי להיראות כמו עבודה רבה אך משתלם בטווח הארוך. שימוש במילים הרלוונטיות לחיפושים בדף שלך יקל על קהל היעד שלך למצוא את העסק שלך בגוגל.

למרבה המזל, ישנם כלים להקל על חיפוש מילות המפתח שלך. אחד מכלים כאלה הוא מתכנן מילות המפתח של גוגל.

עם מתכנן מילות המפתח של Google, תוכל לגלות מילות מפתח חדשות ולראות את שיעור הביצועים שלהן לפני השימוש בהן בדף 'Google לעסק שלי' שלך.

ודא שאתה מיישם את אסטרטגיית מילות המפתח בעת בחירת קטגוריות ותכונות עסקיות בדף 'Google לעסק שלי' שלך לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

היזהר לא למלא את הרישום שלך במילות מפתח. זה יעשה יותר נזק מתועלת.

בסך הכל, צור תוכן שימושי. היו קפדניים אך אל תגזימו. אתה לא רוצה שהקהל שלך יראה את הפרופיל שלך עמוס.

כיצד לנהל ביקורות על דף Google לעסק שלי

ביקורות טובות של לקוחות ממלאות תפקיד עצום ביצירת תדמית טובה לעסק שלך.

הם גם נותנים לך מושג כללי על איך אתה יכול לשפר חלקים מסוימים בפעילות העסקית שלך.

זה לא נדיר למצוא צרכנים בודקים קטעי סקירה בדפים עסקיים בחיפוש אחר ביטחון שאתה מספק מוצרים ושירותים איכותיים. כנראה שעשית את אותו הדבר גם כמה פעמים. לכן, חשוב, כבעל עסק, להשתמש בביקורות של גוגל לטובתכם.

כדי להציג ביקורות שהשאירו לקוחות, פשוט לחץ על האפשרות ביקורות בצד ימין של דף הבית שלך ב-Google לעסק שלי.

Manage GMB reviews

תופנה ללוח מחוונים שיאפשר לך לסנן ביקורות לפי אלו שענית להן ואלו שלא. זוהי דרך מדהימה לחסוך לעצמך הרבה עבודה.

ביקורות לא מוצגות רק בדף 'Google לעסק שלי' שלך. הם יכולים להופיע גם בתוצאות החיפוש של Google ומפות Google.

כדי להקל על מעקב אחר הביקורות שלך, Google לעסק שלי מציע תכונת התראה שמודיעה לך על ביקורות אחרונות בדוא"ל.

הודעת דוא"ל זו תכלול מידע שימושי כמו שם האדם שהשאיר את הביקורת, איזה דירוג כוכבים קיבלת, תצוגה מקדימה של הביקורת וקישור ישיר לצפייה בדף שלך ב-Google לעסק שלי.

בסך הכל, ביקורות הן חלק חשוב מאוד בעסק שלך. ככל שתקבל יותר ביקורות מהלקוחות שלך, כך הפרופיל שלך מדורג גבוה יותר בגוגל.

להלן טיפים נוספים לניהול הביקורות שלך:

1. השב לביקורות

לקוחות רוצים לדעת שאתם שמים לב לצרכים ולרצונות שלהם. לכן, גוגל מאפשרת להשיב ללקוחות בסעיף הביקורות. תשובה לביקורות תחבב את הלקוחות שלך על העסק שלך.

2. לטפל בביקורות שליליות בצורה מקצועית

ביקורות שליליות עלולות להיות רעות לעסקים, ללא ספק. אז מה לעשות כשמקבלים ביקורת או תלונה שלילית?

עליך לטפל בזה במקצועיות כדי למנוע משבר עסקי. תן הסברים נאותים, התנצל בעת הצורך והזכיר אמצעים שאתה נוקט או תנקוט כדי למנוע מהבעיה להתרחש שוב.

לא משנה מה אתה עושה, היה מנומס, ישר, ישר, ואל תהיה אישי עם התשובות שלך.

ניהול דף הביקורת שלך ב-Google לעסק שלי עשוי להיראות כמו עבודה רבה. לפני שתתעייפו, זכרו שהמאמץ ישתלם בסופו של דבר.

3. צור קישור שניתן לשיתוף עבור הפרופיל שלך

כדי להקל על לקוחות להשאיר ביקורות בפרופיל העסק שלך, צור קישור שהם יכולים ללחוץ עליו כדי להשאיר ביקורות.

כדי ליצור קישור שניתן לשתף, תצטרך ליצור שם קצר לקישור שלך. השם הקצר הזה מקל על הלקוחות שלך לזכור את הקישור.

פשוט פתח את פרטי הפרופיל שלך ב-'Google לעסק שלי' והוסף שם קצר כפי שמוצג כאן.

GMB short name

אם השם שתבחר אינו זמין, תוכל לנסות שם אחר עם קיצורים, תיאורי עסקים או מיקומך.

לאחר יצירת השם הקצר שלך, תוכל לשתף אותו עם הלקוחות שלך כדי לאפשר להם להשאיר ביקורות בדף שלך.

אם אתה מגלה שאתה לא אוהב את השם הקצר שלך, אתה תמיד יכול לשנות אותו. בחר את השם הקצר שלך בקפידה, מכיוון שאתה יכול לשנות אותו רק שלוש פעמים בשנה.

דוגמאות לדפי Google לעסק שלי אופטימליים

תוהה איך נראה דף מותאם של Google לעסק שלי? הנה כמה דוגמאות מהחיים האמיתיים של דפי Google לעסק שלי שעברו אופטימיזציה:

1. מאפייה ובית קפה של פורטו

GMB example

ב-Porto's Bakery and Café יש כמעט כל מה שאתה צריך לדעת על העסק שלהם בדף 'גוגל לעסק שלי'.

בשל הקטגוריה של העסק הזה, גוגל מאפשרת להם להזין פרטים נוספים כמו קישורים לתפריטים וערוצי הזמנה.

2. HomeSmith Services, LLC

Google My Business Page example

שירותי HomeSmith לא הסתפקו במילוי המידע הדרוש וכולל כפתור קריאה לפעולה. הם כללו גם תמונות הקשורות לשירותים שלהם.

אם אתה מציע שירות, כנראה שאין לך תמונות של מוצרים פיזיים. אם זה המקרה שלך, קח רמז מרישום העסק הזה.

עם זאת, זה בסדר להעלות תמונות של הפעילויות שלך כל עוד הקהל שלך יכול לחבר אותם לעסק שלך.

3. חנות הפרחים של פרייטאג

Optimize Google My Business Page

חנות הפרחים של פרייטאג עשתה עבודה טובה עם אופטימיזציה של דף Google לעסק שלי. די קל להסיק שהם מוכרים פרחים.

אבל איך הלקוחות שלהם יידעו אם הם מבצעים משלוחים או שיש להם חנות פיזית?

הם הוסיפו תכונות שנותנות לך מידע נוסף על השירות שלהם.

4. Picture Perfect NY

GMB example

Picture Perfect הוא עסק לצילום שבסיסו בניו יורק. דבר אחד, כפתור הקריאה לפעולה שלו מעודד, ובכך גורם ללקוחות פוטנציאליים לרצות לבקש הצעת מחיר.

מומלץ לכלול קריאה לפעולה בדף שלך בגוגל לעסק שלי אם אתה רוצה שאנשים יפנו אליך ישירות מבלי להיכנס לאתר שלך.

הם גם כוללים את כתובת האינטרנט שלהם למקרה שלקוח רוצה ללכת מיד להזמין פגישה.

5. קפה רומא

GMB example Caffe Roma

כאן אנו רואים מקרה נוסף שבו מתווספות קריאות לפעולה לדף של Google לעסק שלי.

לקפה רומא יש שני CTAs נפרדים עבור לקוחות מקוונים ופיזיים בהתאמה. זה לא חכם?

הם כללו גם תפריט מקוון שמפנה לאתרים שלהם, ובכך מאפשר ללקוחות שלהם לבצע הזמנות. אפשר לומר בבטחה שהם מיצו כל תכונה של הכלי הזה!

סיכום

Google לעסק שלי שם את העסק שלך על המפה בחינם. זו הזדמנות מצוינת להציג את המוצרים או השירותים שלך בפני לקוחות פוטנציאליים שכבר מחפשים אותם.

לכן, אם לא דרשת את פרופיל Google לעסק שלי, אתה משאיר הרבה כסף על השולחן.

כעת, לאחר שהראינו לך כמה קל ליצור ולבצע אופטימיזציה של דף Google לעסק שלי, אנו מקווים שתתחיל לעבוד על שלך מיד.

נסה את Adoric בחינם

Google My Business Page Cover Image

Customer acquisition

25 hacks to convert traffic into leads and sales

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button