רעיונות לעסקים

כיצד ליצור ולמכור סיכות אמייל בשנת 2021

סיכות אמייל התפוצצו בעולם האופנה ויזמים בכל מקום תוהים כיצד לנצל את ההזדמנות העסקית הזו.

סיכות מתכת זעירות אלו ניתנות להתאמה אישית ויכולות להכיל כל עיצוב, כולל איורים אטרקטיביים, סמלי לוגו ממותגים וכל דבר אחר שתוכלו לעלות על הדעת. סיכות אמייל פועלות כהרחבה של אישיותם של אנשים ומעניקות להם את ההזדמנות להתאים אישית ולאבזר מעילי ג'ינס, תרמילים, כובעים ועוד.

ממעצבים גרפיים ועד מוחות הלבשה ועד קמעונאים גדולים כמו Urban Outfitters, קריאייטיב ויצרני סיכות ברחבי העולם החלו לבנות עסקים מקוונים מצליחים על ידי הפיכת העיצובים והרעיונות הייחודיים שלהם לסיכות דש אמייל.

בפוסט זה, ריכזנו מדריך מקיף לעיצוב, ייצור ומכירה של סיכות אמייל כדי לעזור לך לגלות כיצד ליצור סיכות אמייל וליצור מעצמת אביזרים מקוונת משלך.

תוכן העניינים

  • למה לעשות סיכות אמייל?
  • סוגי סיכות אמייל
  • איך להכין סיכות אמייל למכירה
  • טיפים למכירת סיכות אמייל באינטרנט
  • בניית עסק סיכות אמייל עשה זאת בעצמך
  • יצירת סיכות אמייל שאלות נפוצות

השתמש בערכת המתנע החינמית שלנו כדי למכור סיכות אמייל!

Burst הוא אתר תמונות מלאי בחינם המופעל על ידי Shopify. הורד את תמונות סיכות האמייל החינמיות שלנו וקרא את המדריך שלנו כדי ללמוד כיצד להתחיל למכור סיכות באינטרנט.

קבל ערכת התחלה בחינם מ- Burst

למה לעשות סיכות אמייל?

אנשים רבים קנו סיכת אמייל בשלב מסוים בחייהם. הם אביזר אופנה קל לשימוש שנראה טוב בכל מקום שתניח אותם. סיכות אמייל נחשבות ליצירות אמנות קטנות ונמכרות ומשווקות ככאלה. רוב סיכות האמייל עולות בין 8 ל-12 דולר, אך הן יכולות להימכר בהרבה יותר.

סיכות למזכרות קיימות כבר עשרות שנים. היכנסו לכל תחנת מנוחה או חנות מתנות וסביר להניח שתמצאו מבחר של סיכות דש שונות.

כיום, אנשים עונדים סיכות כדי להביע את עצמם ולקדם את הדברים שהם אוהבים. הם יכולים למקם סיכות בכל מקום: דפים אחוריים, כובעים, חולצות, מכנסיים. סיכות אמייל הפכו למעין אמירה אופנתית, כשסלבריטאים כמו טיילור סוויפט עונדים אותן על השער של Entertainment Weekly .

Taylor Swift in enamel pin jacket
מקור: Elle

מאיירים ואמנים אוהבים את תעשיית סיכות האמייל מכמה סיבות:

  • סיכות הן השלמה טובה למכירת בגדים ומדבקות.
  • שולי הרווח על סיכות אמייל גבוהים.
  • הם קלים להכנה ולשלוח.
  • אין גבול ליצירתיות.
enamel pin example
מקור: פינלורד שופ

החלק הכי טוב? סיכות אמייל לא עולות הרבה. Pin Lord, מוכר סיכות אמייל באינטרנט, מעריך את העלות של סיכות בין $135 ל-$200 עבור 100 יחידות. אפשר גם להשיג סיכות מסוימות שיוצרו בחו"ל במחירים זולים יותר.

סוגי סיכות אמייל

ישנם סוגים רבים של סיכות אמייל שאתה יכול ליצור. אבל בואו נסתכל על כמה מהנפוצים והזולים ביותר שתוכלו להכין היום.

אמייל רך

אמייל רך הוא הבחירה הפופולרית ביותר ליצירת סיכות אמייל ומועדפת למתחילים. בדרך כלל יש לו יותר אפשרויות צבע, עם צבעים עשירים ותוססים יותר זמינים.

soft enamel pin example
מקור: Strange Ways

שימוש באמייל רך גם מאפשר לך לקבל יותר פרטים מרקם לתוך העיצוב שלך, כולל גבולות וקצוות שאתה ממש יכול להרגיש. עם זאת, סיכות אמייל רכות הן גם הרבה פחות עמידות מסיכות אמייל קשות וניתן לשרוט אותן בקלות.

ליצירת סיכת אמייל רכה, מורחים שכבה אחת של צבע על אזורים שקועים של פני הסיכה. המתכת המעט גבוהה יותר בין האזורים השקועים הללו מעניקה לסיכה גימור קשיח. סיכות אמייל אלו לרוב זולות יותר לייצור.

אמייל קשיח

אמייל קשיח הוא הרבה יותר עמיד ומחוספס מאמייל רך אבל יכול להיות יקר יותר ובאופן כללי יש לו יותר מגבלות בכל מה שקשור לצביעה. סיכות אמייל קשות יכולות להיראות מאופקות ופחות חיות מסיכות אמייל רכות.

hard enamel pin example
מקור: Strange Ways

בנוסף, סיכות אמייל קשיחות משתמשות בשכבת שרף שקופה מלמעלה היוצרת משטח חלק וחסר טקסטורה. אמייל קשיח הוא בחירה טובה אם הפינים שלך יצטרכו לעמוד בפני פגעי מזג האוויר ואם חשובה לך עמידות לטווח ארוך.

תבנית תלת מימד

סיכות תבנית תלת מימד, או סיכות יציקות, הן סוג של סיכה העשויה ממתכת. הם מיוצרים כאשר יוצקים מתכת מותכת בלחץ גבוה לתוך תבנית בעיצוב שלך. לסיכות תבנית תלת מימד יש בדרך כלל מראה אלגנטי וקלאסי יותר והן עשויות אבץ או פיוטר.

3d mold enamel pin example
מקור: Pintrill

תרצה להשתמש בסיכות יציקה כאשר יש לך עיצוב מורכב הדורש חיתוכים או סיכה שאינה צורה מושלמת. חשבו על עיצובים לבעלי חיים, צעצועים, מטוסים או סמלים.

פיני אפוקסי מאופסט

לסיכת אפוקסי יש ציפוי פלסטיק שקוף הנמרח על סיכות דש בסגנון אמייל רך או מודפס אופסט. זה מוסיף ברק ומגן על העיצובים שלך מפני נזק. ציפוי אפוקסי יכול להגן על צבעי משי או עיצובים מודפסים באופסט מפני דהייה או שריטה לאורך זמן.

epoxy pin example
מקור: סיכות חתימה

המוות נפגע

סיכות שנפגעו במות עשויות מלחיצה של מתכות, כמו ברזל, זהב או נחושת, על תבנית פלדה כדי ליצור את הסיכה שלך. פגיעה במתכת יוצרת אזור שקוע שבו אתה יכול להוסיף אפשרויות צבע, כמו cloisonné. חלק מהיצרנים גם מתפיחים בחול את האזור השקוע כדי ליצור מראה מתכת דו-גווני.

die-struck pin example
מקור: חברת מונטריי

איך להכין סיכות אמייל למכירה

סיכות מותאמות אישית הן דרך מהנה ומספקת להפוך את העיצובים שלך למוצר פיזי מדהים, אבל הפיכתן יכולה להיראות מחוץ להישג יד אם אינך בטוח מאיפה להתחיל.

ריכזנו את המדריך הזה כדי לעזור לאנשים שאפתניים כמוך. אנשים שיש להם חלום או רעיון לעסק משלהם בסיכות אמייל אבל לא לגמרי בטוחים איך לגרום לזה לקרות.

איפה להתחיל

בניית מוצר או עסק חדש תמיד מתחילה בחקירת המשאבים הנכונים לביצוע העבודה. אז, אם מצאתם את המאמר הזה: מזל טוב! זה עתה השלמת את השלב הראשון ואתה כבר בדרך ליצור את הסט הראשון של סיכות האמייל שלך.

עם המדריך הזה והכלים הנכונים שעומדים לרשותכם, קל להכין סיכות אמייל משלכם.

אם מעולם לא יצרת סיכות אמייל או התחלת עסק משלך לפני כן, סביר להניח שמצאת את עצמך שואלת שאלות כמו:

  • איך אני הופך את העיצובים שלי לסיכת אמייל?
  • איך אני יוצר מוצרים שאנשים באמת ירצו לקנות?
  • איך אני יודע מי הלקוחות שלי?
  • איך אני בכלל מוכר דברים באינטרנט?
  • איפה אני יכול למצוא מוצרים למכירה באינטרנט?

בפוסט הזה, תקבלו את התשובות לכל השאלות הללו ועוד, כשאנו עוברים את כל התהליך של יצירה ומכירה של סיכות דש מעוצבות מראש או מותאמות אישית מההתחלה ועד הסוף. עשינו את כל העבודה הקשה והמחקר בשבילך כדי שתוכל להתחיל כמה שיותר מהר.

1. מצא נישה ייחודית

finding a niche for your enamel pin business

רוצים לדעת את הסוד ליצירת מוצר מעולה? מצא קודם קהל.

אם אתה יכול לצמצם נישה ייחודית לסיכות האמייל שלך, שאר התהליך יהיה הרבה יותר קל. הבנת הקהל שלך פירושה גם להבין כיצד לעצב מוצר נהדר ולמכור אותו לקהל זה.

הבסיס הטוב ביותר לרעיון עסקי מוצלח הוא פרויקט תשוקה. כשאתה מוצא נישה שאתה נלהב ממנה קודם כל, יצירה ומכירה של סיכות אמייל באינטרנט לא תרגיש כמו עבודה. זה עדיין ייקח זמן ומאמץ, אבל אתה תיהנה מכל חלק בתהליך אם זה משהו שבאמת אכפת לך ממנו.

כשזה מגיע לנישות, ישנן שתי דרכים בסיסיות למצוא קהל: בחר נישה שאכפת לך ממנה או מצא נישה שאתה כבר מבין או שאתה יכול בקלות ללמוד להבין. כל מה שצריך זה קצת מחקר שוק כדי למצוא קהל נלהב ומעורב שיהיה מושלם עבור המותג שלך.

שימוש בקהילות נישה משלך

אם אתה כבר חבר פעיל בקהילת נישה, יצירת עסק שעונה על הערכים שלהם היא תהליך פשוט. זכור: נישה יכולה להיות כל קהילה עם מערך תחומי עניין ספציפי שניתן להגדרה.

נישה יכולה להיות כל קהילה עם מערך תחומי עניין ספציפי שניתן להגדרה.

לא בטוח לאיזה נישות אתה שייך? תסתכל על תחומי העניין שלך וחשוב על הקהילות המקיפות אותם. האם יש לך תחביבים? מהן תוכניות הטלוויזיה, הסרטים או הספרים האהובים עליך? מהם הדברים שאתה משוגע עליהם?

גילוי קהילות נישה חדשות

מיקוד לקהילה שלך יכולה להיות אסטרטגיה מתגמלת, אבל לפעמים עדיף למצוא קהלי נישה חדשים עם הזדמנויות חדשות במקום זאת.

ישנן מספר שיטות שונות לחיפוש נישות פעילות:

  • Reddit. באמצעות כלים כמו Reddit List, אתה יכול לגלות את הקהילות הפעילות ביותר ב-Reddit. Reddit הוא מקום מפגש ולוח הודעות עבור כמה מתת-התרבויות הגדולות בעולם, מה שהופך את המחקר והאימות של קהלי נישה לפשוטים.
  • KWFinder. דרך נוספת להעריך ביקוש ועניין היא באמצעות KWFinder כדי לגלות באיזו תדירות אנשים מחפשים בגוגל מונחים הקשורים לנישה היעד שלך.
  • גוגל טרנדס. תוכל גם להשתמש ב-Google Trends לקבלת סקירה כללית יותר של נפח החיפוש העולמי. בעוד ש-Google Trends אינו מעמיק כמו שתי האפשרויות האחרות, הוא יכול לעזור לך במהירות לקבוע את הכדאיות של נישה.

קביעה אם קהילת נישה מתאימה

לאחר שעשית מחקר ומצאת קבוצה של קהילות נישה שיכולות לעבוד עבור העסק שלך, הגיע הזמן לקבוע אם הן מתאימות ליצירת מוצר מוצלח ובר קיימא.

להלן מסגרת פשוטה להערכת הפוטנציאל של נישה:

  • האם זו נישה ייחודית? הנישה שלך צריכה להיות בעלת מאפיינים מגדירים שמבדילים אותה מקהלים גדולים יותר ומיינסטרים יותר. קבוצה של תכונות ייחודיות תהפוך את הנישה שלך לקלה יותר למיקוד.
  • האם זו נישה בת קיימא? אם אתם מתכננים לבנות עסק מצליח, קהל היעד שלכם צריך להיות יותר מאשר אופנה של הבזק. תרצו למצוא נישה שיש לה פוטנציאל להשאר לאורך זמן.
  • האם זו נישה פעילה? ללא קהילה פעילה, שיווק לנישה יכול להיות אתגר גדול. אם בנישה שלך יש הרבה חברים מעורבים, יהיה הרבה יותר קל לבנות קהל שיתכנס מאחורי העסק שלך.
  • האם זו נישה ניתנת להרחבה? אמנם אתה עשוי להתחיל למקד לתת-קבוצה קטנה של האוכלוסייה עם המוצרים שלך, אבל אם תצליח, תרצה להרחיב. אם אתה חושב שהמיקוד בנישה שלך לא יגביל את הפוטנציאל של העסק שלך בעתיד, זה מתאים.
  • האם יש משפיענים בנישה שלך? אם בנישה שלך יש שחקנים גדולים שהם משפיעי מדיה חברתית פופולריים, השיווק לקהל שלך יהיה קל יותר באופן משמעותי. האם יש חברים מסוימים עם עוקבים גדולים באינסטגרם (#pingame) או ב-Pinterest? אפילו רק כמה משפיענים גדולים יכולים להגיע רחוק.

2. צור את סיכות האמייל המותאמות אישית שלך

אחרי שקבעתם למי אתם הולכים למכור את סיכות האמייל שלכם, תצטרכו להבין איך הפינים האלה באמת ייראו.

how to make an enamel pin infographic

גם אם אין לך כישורי עיצוב, יצירת סיכות אמייל היא בהחלט אפשרית. יש מגוון רחב של אפשרויות לקשר אותך עם אמנים מוכשרים או להפוך את העיצובים המקוריים שלך למוצרים פיזיים.

בואו נסתכל על המשאבים והכלים השונים שבהם תוכלו להשתמש כדי לעצב סיכות אמייל מדהימות, ללא קשר לרמת המיומנות שלכם.

עיצוב סיכות משלך

ליצירת דגמים של סיכות הדש שלך, השימוש ב-Adobe Illustrator או בפוטושופ הוא כנראה ההימור הטוב ביותר שלך. אם אין לך גישה לפוטושופ, הנה כמה חלופות חינמיות שבהן תוכל להשתמש כדי ליצור עיצובים מקוריים משלך:

  • Pixlr
  • Sumopaint
  • GIMP
  • Paint.NET

עבודה עם מעצב סיכות

אולי אתה לא בטוח בכישורי העיצוב שלך או שאין לך זמן ליצור עיצובים משלך. לא משנה מה הסיבה, יש הרבה אפשרויות נהדרות בחוץ למיקור חוץ של תהליך העיצוב כולו למעצבים מוכשרים מרחבי העולם.

אתה יכול לעבוד עם חברה כמו Your Stuff Made שמתמחה בעיצוב וייצור סיכות.

Your Stuff Made

המותג מנוהל ובבעלות אמן, כך שאתה יודע שתקבל עיצובי סיכות איכותיים ומותאמים אישית במחיר סביר. היא גם מייצרת סיכות ממפעל משלה שמקורו אתי ומוסמך בסין. תשלמו בין 130-180$ עבור מינימום הזמנה של 100 סיכות בטווח גדלים של סיכות של 1-2 אינץ'.

יש גם שווקים מעולים להעסקת מעצבים גרפיים ולרכישת משאבי עיצוב:

  • שוק קריאייטיב
  • פרוייקט עצם
  • GraphicRiver
  • Fiverr
  • עבודה למעלה

הערה: אם אתה רוכש משאבי עיצוב, ודא שיש להם רישיון מסחרי כדי שתוכל להשתמש בהם עבור המוצרים שלך.

כשזה מגיע לסיכות אמייל, יש כמה קווים מנחים שהעיצובים הסופיים שלך יצטרכו לפעול לפי:

  • העיצובים שלך יצטרכו להשתמש רק בצבעים אחידים, בדרך כלל ממערכת התאמת הצבעים Pantone, מה שאומר שצבעי האמייל שלך לא יכולים לכלול שיפועים או צבעים שקופים.
  • בשל גודלן של סיכות אמייל, עליך להימנע משימוש בטקסט קטן או בפרטים עדינים בעיצובים שלך.
  • בדרך כלל, היצרן שלך יצטרך רק קובץ JPG, PNG או וקטור של העיצוב שלך, אבל הקפד לבקש מהם פרטים כמו גודל ואזור דימום כדי לוודא שאתה פועל לפי ההנחיות הספציפיות שלו.

למידע נוסף: העסק של עשה זאת בעצמך: 14 דברים לעשות ולמכור באינטרנט

3. ייצר את הפינים שלך

how to manufacture pins infographic

לאחר שהמצאתם את העיצובים שלכם, תצטרכו לאתר יצרן שיוכל לקחת את הרעיונות שלכם ולהפוך אותם לסיכות אמייל.

גם אם אתה יזם מנוסה, מחקר ויצירת קשר עם יצרנים, ספקים ומפיצים יכולים להיראות מעט מאיימים. עם זאת, תהליך הייצור הוא די פשוט אם אתה יודע מה אתה מחפש מבעוד מועד.

בחלק זה, נחקור תהליך שלב אחר שלב למחקר והערכת יצרנים, כמו גם דברים שכדאי לזכור ברגע שתהיה מוכן להכין את סיכות האמייל שלך.

גורמים המשפיעים על התמחור

ככלל אצבע, חשוב לנסות לשמור על עלויות נמוכות בעת הזמנת סיכות. להלן מבט על הגורמים שמעלים את המחיר הסופי של ההזמנה שלך:

  • מספר הצבעים המשמשים בעיצוב שלך
  • המורכבות של העיצוב שלך
  • גודל הסיכה
  • כמות ההזמנה שלך

מבחינת כמות ההזמנה, העלות העיקרית עבור היצרנים היא בניית התבנית הראשונית למוצר שלך. לאחר שהם בנו את התבנית כדי ליצוק את הסיכה שלך, העלות להוספת סיכות נוספות להזמנה שלך אינה משפיעה על השורה התחתונה שלך כמו עלות יצירת התבנית. רק משהו שכדאי לזכור כשאתה שוקל כמה הזמנה גדולה עליך לבצע.

מציאת יצרן לסיכות האמייל שלך

ישנן חברות רבות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה המציעות ייצור סיכות אמייל. חיפוש מהיר בגוגל של יצרני סיכות אמייל יכול להעלות הרבה תוצאות שונות. להלן מבט מהיר על כמה אפשרויות:

  • WizardPins
  • הסטודיו
  • תוצרת קופר
  • True Metal Works

לחלופין, אתה יכול להשתמש ב- Alibaba כדי לאתר יצרן אמין מעבר לים.

חיבור עם יצרנים בחו"ל הוא תהליך מאיים. אם זו הפעם הראשונה שאתה מתעסק עם יצרנים, כנראה שאין לך מושג מאיפה להתחיל – אבל זה בסדר גמור.

המדריך שלנו כיצד למצוא יצרן או ספק עבור רעיון המוצר שלך כולל את כל מה שאתה צריך לדעת על מציאת היצרן המושלם עבור המוצר שלך.

מפרטי ייצור לסיכות אמייל

עבור סיכות אמייל, יש כמה פרטים שכדאי לזכור כשפונים ליצרן.

רוב יצרני סיכות דש האמייל יאפשרו לך להתאים אישית את החומרים שבהם אתה משתמש לסיכות שלך, מעבר לאמייל קשיח או רך. תוכל לבחור את הצבע והמרקם של בסיס סיכות האמייל שלך לפני הוספת צבעים, אז וודא שאתה מבקש לראות את כל האפשרויות הזמינות. אתה צריך גם לשאול על האפשרויות הזמינות עבור המחט בגב הסיכה שלך, כולל האם הסוגר למחט הוא פלדה, גומי או חומר אחר.

בנוסף, גלה אם היצרנים שבחרת יאפשרו לך גם להתאים אישית את אופן משלוח הפינים שלך. סיכות אמייל מגיעות לרוב בשקיות ניילון קטנות, אך חלק מהיצרנים יאפשרו לכם להוסיף לכל תיק כרטיס גיבוי מותאם אישית למגע ייחודי ומקצועי. אם זמינים כרטיסי גיבוי, ודא שקיבלת את מפרטי העיצוב המדויקים עבורם, כולל מגבלות צבע ואזור דימום.

אימות הרעיון שלך

כל יצרן אמין ישלח לך הוכחה או סיכה לדוגמא כדי שתוכל לבדוק לפני שתזמין רצף מלא של המוצר. הקפד לבחון ביסודיות מדגם זה כדי לוודא שהמוצר עומד בחזון שלך.

לאחר סיום עיצוב המוצר שלך, השלב הבא הוא לאמת את הביקוש. הזמינו תחילה את הריצה הקטנה ביותר האפשרית וראו איך זה עובד. ברגע שאתה בטוח שיש ביקוש משמעותי למוצר שלך, אז אתה יכול לחשוב על הגדלה והגדלת גודל ההזמנות שלך.

טיפים למכירת סיכות אמייל באינטרנט

עכשיו כשאתה מכיר את השוק שלך, את הסיכות שתמכור ואת שרשרת האספקה שלך, הגיע הזמן להבין איך והיכן למכור את סיכות האמייל שלך.

שווקים כמו אמזון ו-Etsy הם מקומות טובים לרשום את הסיכות שלך, אבל תרצה לפתוח חנות מקוונת עבור המותג שלך. חנות מקוונת פועלת בתור הבית הדיגיטלי שלך, שבו אתה יכול להתחבר לקונים ולמכור את המוצרים שלך.

לדוגמה, Shopify Merchant PINTRILL, מוכר סיכות אמייל מוביל, מציג מאות סיכות באתר המסחר האלקטרוני שלה.

PINTRILL נותן חיים חדשים לעבודה של אמנים שעברו כמו ז'אן מישל בסקיאט וקית' הרינג. היא גם הרחיבה את קו המוצרים שלה לכלול מחזיקי מפתחות, גב סיכות וכובעים. אתה יכול ליצור סיכות מותאמות אישית בעצמך ישירות באתר האינטרנט.

מכיוון ש-PINTRILL אינה מופיעה בשוקי צד שלישי, היא אינה משלמת עמלה ויכולה לשמור על כל הרווחים.

כשזה מגיע לשיווק עסק סיכות אמייל משלך, יש כמה ערוצים מומלצים שתרצה לנסות:

  • שיווק במנועי חיפוש (SEO) . SEO עוזר לך להגיע לאנשים שמחפשים סיכות או עיצובים ספציפיים באמייל. כוונת הקנייה שמאחורי החיפושים הללו פירושה שתקבל תנועה רלוונטית לדפי המוצרים שלך, מה שעלול לגרום ליותר מכירות. אתה יכול לעשות זאת באופן אורגני באמצעות אופטימיזציה באתר או על ידי קידום באמצעות Google Ads.
  • שיווק באינסטגרם. אינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית מאוד, מושלמת ליוצרים להשוויץ במוצרים שלהם. אתה יכול לפרסם שילוב של סטוריז, פוסטים או סלילים כדי לקדם את המוצרים שלך ולהתחבר לעוקבים. ככל שהם ייהנו יותר מהתוכן שלך, כך גדל הסיכוי שהם יקנו.
  • פרסום בפייסבוק. נניח שאתה רוצה למקד לקבוצה מסוימת עם הסיכות שלך. מודעות פייסבוק יכולות לעזור לך לשווק לאנשים שמתאימים לפרופיל הזה.
  • שיווק משפיענים. צור קשר עם מיקרו-סלבריטאים, יוטיוברים, אינסטגרם ו-TikTokers כדי להשתמש במשפיע שלהם ולקדם את הסיכות שלך. משפיענים עוזרים לך לעמוד מול האנשים הנכונים. עם החזר של עד 18$ לכל דולר שהושקע בשיווק משפיענים, אין ספק שזו דרך טובה לקדם את העסק שלך.

קטע אחרון: הקפד לצלם תמונות טובות של המוצר של הסיכות שלך. קונים ירצו לראות את הפרטים, והקדשת את הזמן לעצב אותם, אז אולי כדאי להראות אותם.

מדריך חינם: צילום מוצר עשה זאת בעצמך

למד כיצד לצלם תמונות מוצר יפות בתקציב עם מדריך הווידאו החינמי והמקיף שלנו.

בניית עסק סיכות אמייל עשה זאת בעצמך

בניית עסק סיכות אמייל יכולה להיות מתגמלת ורווחית כאשר היא נעשית נכון.

גם אם אתה מרגיש שיש תחרות בנישה שלך, עשה זאת. כמו כל שוק תחרותי, אם תתמקדו בייצור מוצרים מדהימים ובהצבתם מול הקהל הנכון, תניבו רווחים.

התחל את העסק שלך כהמולה צדדית, ואז לאט לאט הפוך אותו למיזם במשרה מלאה. תוכל להבין אילו סיכות מוכרות ודרכים שונות להשיג אותן כדי להגדיל את השוליים ולהרוויח כסף באינטרנט.

איור מאת פיט ריאן


מוכן ליצור את העסק שלך? התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי.

יצירת סיכות אמייל שאלות נפוצות

כמה עולה להכין סיכות אמייל?

עלות הכנת סיכות אמייל תלויה בגורמים רבים, כמו צבעים, חומרים וסוג סיכת האמייל. עם זאת, אתה יכול לצפות לשלם בין 130 ל- $220 עבור 100 יחידות, אפילו זול יותר אם אתה קונה מחו"ל.

איך אני מכין סיכות מותאמות אישית?

  • מצא את הנישה שלך
  • עיצוב סיכות משלך
  • מצא יצרן
  • מכור את הפינים המותאמים אישית שלך באינטרנט

ממה עשויות סיכות אמייל?

סיכות אמייל עשויות מחומרים רבים ושונים. אתה יכול לעשות סיכות אמייל ממתכות כמו נחושת, פיוטר, אבץ, זהב ופליז.

למה סיכות אמייל כל כך יקרות?

סיכות אמייל יכולות להיות יקרות מכיוון שצריך להכין תבנית כדי לייצר אותן. בין אם אתה מכין אחד או אלף סיכות, התבנית עולה אותו דבר. התבנית היא גם החלק היקר ביותר ביצירת סיכות מותאמות אישית.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button