רעיונות לעסקים

כיצד ליצור לידים B2B באמצעות שיווק בדוא"ל

אם אתה נאבק לייצר זרם קבוע של לידים לעסק ה-B2B שלך, אתה לא לבד. 68% מעסקי B2B נמצאים באותה דילמה.

כעסק B2B, קהל היעד שלך מורכב כנראה ממנכ"לים ומנהלים עסקיים. דבר אחד משותף להם? כולם עסוקים. לכן, בקושי תמצאו אותם גולשים בבלוגים או במדיה חברתית ומחפשים את המוצר הבא להשקיע בו.

ערוץ אחד שהם לא יכולים בלעדיו הוא דואר אלקטרוני. זו הסיבה ששיווק בדוא"ל הוא כלי רב עוצמה ליצירת לידים לעסק ה-B2B שלך.

אבל האדם הממוצע שולח ומקבל יותר מ-121 מיילים ביום. אז איך אתה בולט בתיבת הדואר הנכנס מספיק זמן כדי להמיר את הקהל שלך לליד?

במאמר זה, אני אראה לך כיצד ליצור לידים B2B באמצעות שיווק בדוא"ל.

טיפים ליצירת אסטרטגיית שיווק אפקטיבית במייל B2B

אם אתה חייב להתבלט בתיבת הדואר הנכנס של מישהו, אתה צריך להיות חכם. אבל לפני הכל, אתה צריך לדעת לאילו חברות אתה רוצה לכוון, לסוג הענפים או הענפים שהם שייכים אליהם, ונקודות הכאב העיקריות שלהן. זה יעזור לך להתאים את מסע פרסום הלידים שלך בכיוון הנכון.

הטיפים הבאים יעזרו לך להפוך את שיווק האימייל שלך ליעיל מספיק כדי לבלוט ולקבל לידים מתאימים לעסק ה-B2B שלך:

1. בנה רשימת אימיילים עם Adoric

ישנן שתי דרכים עיקריות שבהן חברות משיגות כתובות דוא"ל ליצירת לידים: קניית רשימת דוא"ל או בניית אחת מתעבורת לאתר.

קניית רשימות אימייל עלולה לפגוע בעסק שלך. למרות שזה נראה כמו האפשרות הקלה ביותר, זה יכול להיות גם יקר. עם זאת, החיסרון הגדול הוא שזה לא נותן לך לקוחות פוטנציאליים מתאימים לרשימת הדוא"ל שלך.

הדרך הטובה ביותר ליצור כתובות דוא"ל עבור מסע הפרסום שלך ליצירת לידים B2B היא לאפשר ללקוחות הפוטנציאליים שלך להצטרף ברצון דרך האתר שלך. על ידי פריסת Adoric לאתר האינטרנט שלך, זה הופך להיות אפילו יותר קל.

How to generate leads

Adoric עוזרת לך לבנות רשימת דוא"ל על ידי כך שהיא מספקת לך טונות של כלים שנועדו לאסוף את כתובות הדוא"ל של מבקרי האינטרנט שלך ולשמור אותם במסד נתונים עד שתזדקק להם.

זה מגיע עם טפסי הצטרפות אטרקטיביים כמו חלונות קופצים, סליידרים או פסים צפים המאפשרים לך ללכוד כתובות אימייל בצורה חלקה.

אם אתה מודאג מהשפעה על חווית המשתמש שלך, אתה יכול להשתמש במחוונים או פסים צפים במקום חלונות קופצים.

Adoric עוזרת לך למקסם את הסיכוי לקבל עוד יותר כתובות דוא"ל עם מיקוד קהל ותכונות הפעלה שמציגות את טפסי ההצטרפות שלך לאנשים הנכונים בזמן הנכון.

יתרה מכך, הוא משתלב בצורה חלקה עם ספקי שירותי דואר אלקטרוני כמו Mailchimp, Sendinblue, Aweber וכן הלאה.

מוכן לבנות את רשימת הדוא"ל שלך בצורה הכי חלקה שאפשר?

נסה את Adoric בחינם

2. דע את הלקוחות הפוטנציאליים שלך

טעות אחת שעסקים רבים עושים היא תמיד לפנות למיילים שיווקיים למנכ"לים. הם לא מבינים שאנשי קבלת ההחלטות שונים מחברה לחברה.

מה לעשות? גלה מי אחראי על קבלת החלטות לגבי רכישת המוצרים או השירותים שלך כמו שלך ומקד אליהם ישירות.

בדרך זו, סביר יותר שהודעות האימייל שלך יפלו לידיים הנכונות ויתנו לך יצירת לידים ותוצאות מכירות פרודוקטיביות יותר.

3. פלח את הלקוחות הפוטנציאליים שלך

אומרים שהכסף ברשימה. אמנם זה נכון, אבל אתה גם צריך לדעת איך להפיק את המרב מרשימת הדוא"ל שלך.

אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי חלוקת הלקוחות הפוטנציאליים שלך למקטעים ושליחת האימיילים הרלוונטיים או המתאימים ביותר.

בואו נודה בזה, מה שעובד עבור האווז לא בהכרח יעבוד עבור הגנדר. אם אתה מנסה להוביל ממנכ"ל חברה, למשל, הגישה שלך צריכה להיות שונה מהאופן שבו היית פונה למנהל שיווק. בעוד ששני האנשים הללו עשויים להיות מקבלי החלטות, מנכ"ל יהיה מושקע יותר בעסק שלהם מאשר מנהל שיווק שהוא שכיר.

מלבד כותרות עבודה, קריטריונים אחרים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לפלח את רשימת הדוא"ל שלך הם לפי ענף או תעשייה, מיקום, גודל חברה ואחרים שאתה מוצא רלוונטיים.

אם אתה צריך יותר משכנע, אתה צריך לדעת שעסקים שמפלחים את הקהל שלהם רואים עלייה של 760% בהכנסות שלהם. לכן, אם אתה לא מפלח את הקהל שלך, אתה משאיר הרבה כסף על השולחן.

4. השתמש בשורת נושא אפקטיבית

כפי שציינתי קודם, הלקוחות הפוטנציאליים שלך הם אנשים עסוקים שגם צריכים לדשדש באימיילים יומיים. אז הם לא יושבים וקוראים מיילים כל היום. הם בדרך כלל גולשים בשורות הנושא כשהם גוללים בתיבות הדואר הנכנס שלהם כדי להחליט איזה אימייל לפתוח.

מכאן שהסוד לגרום ללקוח הפוטנציאלי שלך לפתוח את הדוא"ל שלך טמון בשורות הנושא שלך. ככל ששורת הנושא שלך תהיה רלוונטית ואפקטיבית יותר, כך היא תפתח כך הסיכוי שהמייל שלך יפתח.

אין גישה אחת שמתאימה לכולם בכל הנוגע ליצירת שורות נושא יעילות. עם זאת, הטיפים הבאים יעזרו:

תשמור את זה קצר

זכור, הלקוחות הפוטנציאליים שלך סורקים רק את תיבות הדואר הנכנס שלהם. אז, יש רק כל כך הרבה מילים שהם יכולים לתפוס מכל שורת נושא. זו הסיבה ששורות הנושא שלך חייבות להיות קלות לעיכול במבט אחד.

ציין את מטרת האימייל שלך מראש.

שלא כמו לקוחות פוטנציאליים B2C, לקוחות פוטנציאליים B2B בדרך כלל יודעים מה הם רוצים והם רציונליים לגבי ההחלטות שלהם. יש להם גם פחות זמן להשקיע במייל. אז, אין טעם להכות על שיח.

לפיכך, זה חכם להיות מראש מההתחלה של הדוא"ל שלך. זו הדרך הטובה ביותר לחבר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך מוקדם ולהפוך אותם ללידים.

אל תשתמש בפיתיונות קליקים.

תמיד יש את הפיתוי לעשות הכל כדי לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלך לפתוח את המיילים שלך. עם זאת, פיתיונות קליקים הם לא-לא.

שימוש ב-click baits גורם לאימיילים שלך להיראות כמו ספאם ולגרום ללידים הפוטנציאליים שלך לזרוק אותם לפח לפני שאתה יכול למצמץ.

הימנע משגיאות הקלדה.

שגיאות הקלדה בשורת הנושא שלך הן הדרך המהירה ביותר לאבד אמינות, במיוחד אם זה האימייל הראשון שלך. לכן, אתה רוצה להיות קפדני ולהימנע מהם בכל מחיר.

5. שקול תזמון

תזמון הוא שיקול חשוב כשאתה מייצר לידים עם שיווק בדוא"ל. אתה רוצה לוודא שהודעות הדוא"ל שלך נכנסות לתיבות הדואר הנכנס של הלקוחות הפוטנציאליים שלך כאשר סביר להניח שהם יראו אותן מיד.

שליחת האימיילים שלך בכל עת עשויה לשלוח אותם לתחתית רשימה ארוכה של אימיילים שלא נקראו. ואולי תצטרך קצת מזל כדי לפתוח אותו אם זה יקרה.

בדרך כלל, אנשי עסקים פותחים את תיבות הדואר האלקטרוני שלהם בבוקר לפני שמתחילים בפעילויות היום. לכן, זה בדרך כלל זמן מצוין למשוך את תשומת הלב שלהם עם האימייל שלך.

אתה גם צריך לדעת באילו תקופות בשנה יהיה ביקוש גבוה למוצר שלך. נצל את התקופות הללו ליצירת לידים אפקטיבית באמצעות שיווק הדוא"ל שלך. אתה יכול ליצור הצעות מיוחדות כדי לקבל אפילו יותר לידים בתקופות אלה.

6. תמיד תן ערך

אף אחד לא אוהב שימכרו אותו, אפילו לא בעלי עסקים או מנהלים. בנוסף, עסקים רבים אחרים כמו שלך כבר מפציצים אותם במייל מכירות בכל מקרה. אז למה להוסיף לרעש?

אחת הדרכים לנצח את זה היא לתת ללקוחות הפוטנציאליים שלך ערך מתחילת התקשורת שלך. זה הסוד ליצירת עניין במוצר שלך מראש וליצירת קשר חיובי עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך. מערכת יחסים חיובית שנבנתה על ידי מתן ערך הופכת את יצירת לידים קלה יותר.

תן ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלך על ידי שליחת תוכן שהם ימצאו מועילים לעסקים שלהם. לא תמיד צריך ליצור אותם מאפס.

גם שיתוף תוכן ממקורות אחרים עובד מצוין. זה מראה שאתה לא רק רעב למכירה אלא מחויב קודם כל להקל על חייהם.

אחד האתגרים העיקריים ביצירת לידים הוא קבלת לידים "מוסמכים". כאשר אתה נותן תוכן בעל ערך ללקוחות הפוטנציאליים שלך מההתחלה, אתה יכול להיות בטוח שהאנשים המקיימים אינטראקציה עם האימיילים שלך הם הלקוחות האידיאליים שלך ויש סיכוי גבוה יותר לקבל לידים מתאימים.

זה לא מסתיים רק שם; זה הופך את הלקוחות הפוטנציאליים שלך פתוחים יותר להצעות שלך בעתיד.

7. אוטומציה של דוא"ל מעקב

תוהה כיצד תשאיר את קו התקשורת עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך פתוח? שלח מיילים מעקב.

אבל זה מציב בעיה: למצוא את הזמן להשקיע בשליחת המיילים. אחרי הכל, יצירת לידים היא לא הדבר היחיד שאתה עושה בחברה שלך. באותה מידה יש לך משימות אחרות להגיע אליהן. כאן נכנסת לתמונה האוטומציה.

אוטומציה של דוא"ל המעקב שלך היא דרך חכמה לייצר לידים משיווק הדוא"ל שלך ללא לחץ. זה גם מאפשר לך להרחיב את שיווק האימייל שלך ללא מאמץ נוסף.

לשם כך, השתמש בתוכנות שיווק בדוא"ל כמו Mailchimp, SendinBlue, ConvertKit וכן הלאה.

עם הכלים האלה, אתה יכול לשלוח מיילים לקטעים ספציפיים של רשימת הדוא"ל שלך בזמן ובמרווח קבוע מראש. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להעלות את רשימת הדוא"ל שלכם, להגדיר את הודעות הדוא"ל המעקב ותנאי השליחה, והשאר יסתדר.

8. בדוק רעיונות חדשים

זה טוב להתנסות ברעיונות חדשים בעת יצירת לידים B2B. עם זאת, הקפד לבדוק אותם לפני החלתם.

על ידי בדיקה, אתה יכול לזהות בקלות מה עובד ומה לא. לכן, אם אתה רוצה להציג רעיון לא שגרתי למגמה הרגילה בענף שלך, בדיקה היא דרך בטוחה לאפשר טעויות פוטנציאליות ולתקן אותן במהירות.

נסה שורות נושא, כותרות, קריאה לפעולה ועיצובי דוא"ל שונים באותו מסע פרסום ליצירת לידים כדי לראות איזה מהם נותן לך יותר לידים.

תוכנות רבות לשיווק בדואר אלקטרוני מגיעות עם תכונת בדיקת A/B.

9. הוסף קריאה ברורה ומשכנעת לפעולה

לכל מייל שאתה שולח יש מטרה – גם אם אתה עדיין לא מנסה למכור שום דבר. אז, אתה צריך לזכור מטרה עבור כל אימייל שאתה שולח.

קריאה לפעולה אומרת ללקוח הפוטנציאלי שלך מה לעשות לאחר קריאת האימייל שלך. זה עוזר לך לנווט אותם לקראת הפיכתם של לידים ולקחת את הצעדים הבאים במסע הקנייה שלהם.

הפוך את הקריאה לפעולה ברורה ומשכנעת מספיק כדי לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלך ללחוץ עליה. מכיוון שזהו השיא של האימייל שלך, אתה רק צריך לבנות על מה שכבר יש לך בגוף האימייל שלך ולהגיד ללקוחות הפוטנציאליים שלך מה לעשות.

אם אינך בטוח באיזו קריאה לפעולה להשתמש, פשוט בדוק את האפשרויות שיש לך והשתמש באחת היעילה ביותר.

טיפ מקצוען : הטמע את קישור הקריאה לפעולה שלך בכפתור במקום להשתמש בטקסט קישור – או גרוע מכך הדבקת הקישור העירום.

10. השתמש בפריסות דוא"ל מותאמות לנייד

אל תחשוב שלקוחות ה-B2B שלך תקועים מול המחשבים כל היום. הם גם ניגשים למיילים ולמידע אחר שלהם דרך הטלפונים שלהם ומכשירים ניידים אחרים.

לפיכך, עליך לשקול זאת בעת יצירת האימיילים שלך ליצירת לידים. ודא שגודל הטקסט והגופן שלך, עיצוב הדוא"ל הכולל, כפתורי הקריאה לפעולה מותאמים היטב למכשירים ניידים.

דפי הנחיתה והאתר שלך צריכים להיות גם ידידותיים לנייד, כך שכאשר הקריאה לפעולה שלך מובילה את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לדף אינטרנט, הם לא יתקלו בקושי באינטראקציה עם תוכן האינטרנט שלך.

11. עקוב אחר מדדים חשובים ונתח את התוצאות שלך

הדרך הטובה ביותר להפוך את יצירת הלידים שלך לאפקטיבית היא להניע אותו עם נתונים. מעקב וניתוח מדדים חשובים מספקים לך אספקה קבועה של נתונים לעבוד איתם.

מדדים חשובים למדידה ומעקב הם מספר הודעות האימייל שנשלחו, שיעור פתיחה, שיעור קליקים, מספר תשובות (אם רלוונטי), שיעור יציאה מדף כניסה, שיעור המרות, שיעור ביטול הרשמה, מספר הלידים שנוצרו וכל מדד אחר הרלוונטי לעסק שלך.

How to generate B2b leads

אם המדדים האלה כבר נשמעים מהמם, אל תדאג. תוכנת שיווק הדוא"ל שבה אתה משתמש תעזור לך לנתח את המדדים הללו כדי לעזור לך להבין אותם בקלות.

במקרים מסוימים, אתה יכול אפילו להפיק דוחות כדי לתת לך גישה קלה למידע המדויק שאתה צריך בכל פעם.

ידיעת המספרים שלך תקל עליך לזהות פרצות בשיווק שלך. תדע גם מה להמשיך לעשות כדי לקבל מספר לידים צפוי.

היתרונות של שיווק בדואר אלקטרוני עבור חברות B2B

אפילו עם הופעתן של אסטרטגיות שיווק דיגיטליות חדשות, שיווק בדוא"ל אינו מיושן כמו שאנשים רבים אוהבים לחשוב.

הנה כמה יתרונות של שימוש בשיווק בדוא"ל בעסק ה-B2B שלך:

1. זה חסכוני

בהתחשב במידת היעילות של מסע פרסום בדוא"ל מחושב היטב, הוא חסכוני יותר מרוב אסטרטגיות השיווק הדיגיטליות.

אם אתה רק מתחיל את העסק שלך, שיווק בדוא"ל הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להרחיב את בסיס הלקוחות שלך במינימום השקעה.

כמו כן, רוב ספקי שירותי השיווק בדוא"ל מגיעים עם תוכניות חינמיות שתוכלו להשתמש בהן כעסק קטן או כסטארט-אפ חדש עם מימון מוגבל. זה אומר שאתה יכול לקבל גישה לאוטומציה של שיווק בדוא"ל בחינם. לאחר מכן, ככל שההכנסה שלך גדלה, תוכל להגדיל את המנוי שלך בהתאם לצרכים שלך.

2. מתמקד בבניית מערכות יחסים

כעסק, אתה צריך להיות מעוניין יותר בבניית מערכת יחסים מתמשכת מאשר לקבל מכירות חד פעמיות. שיווק בדוא"ל עוזר לך להשיג זאת.

הוא עושה זאת בכך שהוא עוזר לך ליצור קו תקשורת בין החברה שלך ללקוחות שלך.

באמצעות קו תקשורת זה, אתה יכול לספק תוכן בעל ערך שיעזור להם לחייהם העסקיים והאישיים קלים יותר. אתה יכול גם להודיע ללקוחות שלך על הצעות אטרקטיביות, הצעות חינמיות או תוכניות נאמנות.

זוהי דרך נוספת לחבב אותם על העסק שלך ולגרום להם להישאר עם המותג שלך.

3. קל למעקב

מהי אסטרטגיית שיווק דיגיטלית אם אינך יכול לעקוב אחר הביצועים שלה? רק על ידי מעקב אחר הביצועים שלך תוכל לזהות היכן אתה משיג את זה נכון והיכן אתה מפספס.

עם שיווק בדוא"ל, ישנם מדדים רבים שאתה יכול לעקוב אחריהם כדי לתת לך את המידע שאתה צריך.

זה אפילו יותר קל מכיוון שלספקי שירותי שיווק בדוא"ל יש כלי מעקב וניתוח למדידת הביצועים של כל אימייל שאתה שולח.

בעזרת תוצאות המדדים תוכלו לזהות את שלב המסע של כל לקוח וכיצד להניע אותו לשלב הבא. אתה יכול גם לשפר את המעורבות בתוכן שלך ולהגדיל את שיעור ההמרה שלך.

4. מאפשר התאמה אישית

לקוחות פוטנציאליים B2B שלך עשויים להיות סוגים שונים של חברות עם צורך דומה עבור המוצר או השירות שלך. במקרה זה, לא כדאי ליישם גישה מתאימה לכולם להמרתם ללידים.

אחת ההטבות הגדולות ביותר של שיווק בדוא"ל בהשוואה לאסטרטגיות שיווק דיגיטליות אחרות היא הקלות בהתאמה אישית של תוכן עבור לקוחות או לקוחות פוטנציאליים שונים.

עם שיווק בדוא"ל, קל לקבץ את נמעני הדוא"ל שלך לפי פלחים ולשלוח לכל אחד מהם מיילים המותאמים במיוחד לסוג העסק או האישיות שלהם.

5. קל לעיצוב ולהשקה

אחד הדברים היפים בשיווק בדוא"ל הוא שאתה יכול להתחיל לעבוד עם זה מהר מבלי שתצטרך להתעסק כל כך בעיצוב.

כל מה שאתה צריך זה רשימת דוא"ל, מחקר שוק טוב, תוכן רלוונטי, תוכנה לשיווק בדוא"ל, ותהיה מוכן.

הודעות האימייל שלך יכולות להיות פשוטות כמו גוף טקסט רגיל. אם תחליט להעלות את העניינים (מה שאתה בהחלט צריך לעשות), אתה יכול להשתמש בתבניות עיצוב דוא"ל שמגיעות עם תוכנות רבות לשיווק דוא"ל.

לכן, זה לא דורש הרבה כדי לעצב ולהשיק תוכנית שיווק בדוא"ל.

6. קל לייעל הודעות דוא"ל לנייד

יתרון חשוב נוסף של שיווק בדוא"ל הוא כמה קל להפוך אותו לידידותי לנייד. מכיוון שיותר אנשי עסקים מתחילים להשתמש במכשירים הניידים שלהם כדי לגשת למידע הן בעבודה והן בדרכים, הגיוני לבחור בקמפיינים שיווקיים מותאמים לנייד.

עם שיווק בדוא"ל, אתה יכול להבטיח שהתקשורת השיווקית שלך נגישה בקלות על ידי הלקוחות הפוטנציאליים שלך וברמה האישית. זוהי גם דרך בטוחה לבנות קשרי B2B מוצקים ולתת ערך נוח ללקוחות הפוטנציאליים שלך.

סיכום

אין שני עסקים זהים. אז, אל תפחד להשתמש ברעיונות שלך. עם זאת, הקפד לבדוק לפני הקמתו כחלק מאסטרטגיית השיווק שלך בדוא"ל B2B ליצירת לידים.

בעזרת הטיפים שהוזכרו כאן, אני מקווה שהקמתי מסגרת מעשית שתוכל להשתמש בה ביצירת לידים מתאימים לעסק ה-B2B שלך. אם מצאת את זה מועיל, אל תשכח לשתף את זה עם הרשת שלך.

אם אתה מוכן לחקור את Adoric ולראות כיצד היא יכולה לעזור לשפר את שיעור ההמרות שלך ולהשיג לך יותר לידים, הירשם לחשבון בחינם עוד היום.

נסה את Adoric בחינם

How to generate b2b leads

Customer loyalty

reduce churn rate

guide-lead-magnet

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button