רעיונות לעסקים

כיצד למצוא את הספק המתאים לדרופשיפינג

מציאת היצרן או הספק הנכון היא חיונית לעסקי הדרופשיפינג שלך ב- Shopify. עם זאת, זו יכולה להיות משימה מאתגרת מכיוון שתצטרך לסנן את הרשימה האינסופית של האפשרויות הזמינות.

גם אם אתה יכול, אתה חייב לדעת אילו מהם אמינים ואיזה לא. איך קובעים זאת?

מדריך זה יספק לך את המידע והטיפים הדרושים לך כדי לבחור את היצרן או הספק הנכון עבור עסק ה-Dropshipping שלך ב- Shopify.

כמו כן, תקבלו דוגמאות לספקים שאפשר להוריד מהם.

בואו נתחיל!

החשיבות של מציאת ספק דרופשיפינג המתאים

בעיות רבות יכולות לעלות עם יצרנים וספקים, וזו הסיבה שחשוב למצוא את המקור המתאים למוצרים שלך. הנה עוד כמה סיבות ספציפיות:

1. אושר ונאמנות לקוחות

קל יותר לבצע מכירות מלקוחות חוזרים מאשר לרכוש לקוחות חדשים. לפיכך, אתה רוצה לשמור על הלקוחות שלך מרוצים. אם המוצר שלך עונה על הציפיות שלהם, הם יהיו מרוצים ונאמנים למותג שלך.

לכן, כדי להשיג אושר ונאמנות של לקוחות, אתה רוצה להשתמש רק ביצרנים ובספקים הטובים ביותר עבור עסקי הדרופשיפינג שלך. בדרך זו, איכות המוצר שלך תהיה עקבית, וללקוחות שלך לא יהיו בעיות עם המוצר שלך.

2. עלויות משלוח וזמן

עלויות המשלוח משפיעות ישירות על הרווחים שלך, וזו הסיבה שאתה רוצה לשמור אותם נמוכים ככל האפשר. יחד עם זאת, אתה רוצה שההזמנות שלך יסופקו ללקוחות שלך במהירות רבה. זו אחת הסיבות שאתה צריך להשיג ספק דרופשיפינג מצוין שיכול לספק את ההזמנות שלך במהירות ובעלות נמוכה.

3. מוניטין מותג

המוניטין של המותג שלך הוא משהו שאתה צריך לשמור בקנאות. זה לוקח זמן הגון לבנות אחד טוב, אבל זה יכול בקלות להיהרס עם כמה טעויות. כדי לשמור על מוניטין טוב של המותג כדרופשיפר של Shopify, תרצה לשים לב לאיכות המוצר שלך, זמן אספקה, שירות לקוחות ועוד כמה גורמים שמשפיעים על תפיסת הלקוחות שלך את המותג שלך.

ספק מצוין יכול בקלות לעזור לך לשמור על הסטנדרטים הללו. מצד שני, אחד לא יעיל יכול להרוס את המוניטין של המותג שלך בקלות ובמהירות לבזבז אותך.

4. קלות תפעול

אחת הסיבות שאנשים רבים פותחים עסק של דרופשיפינג היא בגלל הלחץ המופחת שמגיע עם זה, מכיוון שאינך צריך לייצר או לאחסן את המוצרים בעצמך. עם זאת, בחירת הספק הלא נכון עלולה לגרום לך לעבודה ולמתח רב מהנדרש.

מציאת מקור הדרופשיפינג המתאים היא הדרך היחידה שבה תוכל לחוות קלות בפעולות שלך.

מה הופך יצרן או ספק טוב של דרופשיפינג?

מקור טוב הוא הבסיס לכל עסק דרופשיפינג. כדי לחפש את היצרן הנכון, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבוע את הקריטריונים שבהם תשתמש כדי לבחור אחד.

חלק מהגורמים שאתה יכול לכלול בקריטריוני הבחירה שלך כוללים:

1. ארגון ויעילות

חלק מספקי dropshipping הטמיעו מערכות מאורגנות עם הצוות שלהם, מה שאומר באופן אוטומטי יעילות מוגברת. סוגים אלה של יצרנים וספקים הם הסוגים שבהם אתה רוצה להשתמש.

אתה רוצה להימנע מספקים לא מאורגנים מכיוון שהם נוטים יותר לערבב את ההזמנות שלך או אפילו לטעות בהן לחלוטין. שימוש בסוגים אלה של יצרנים או ספקים עלול להרוס את המוניטין שלך.

תוהה כיצד לקבוע אם יצרן או ספק מאורגן ויעיל לפני השימוש בהם? אתה יכול לבצע כמה הזמנות בדיקה כדי להבין איך הן פועלות. למרות שזה אולי לא נותן לך תמונה מלאה, תלמד משהו שימושי.

הנה כמה דברים שאתה אמור להיות מסוגל לקבוע:

  • כיצד מנוהל תהליך ההזמנה מתחילתו ועד סופו
  • מהירות המשלוח
  • באיזו מהירות נשלחים החשבונית ופרטי המעקב
  • עד כמה המוצר ארוז למשלוח

2. מיקום ומשלוח מהיר

ככל שהספק שלך קרוב יותר ללקוחות שלך, כך ייטב.

קרבה ללקוחות שלך תפחית את זמן המשלוח שלך. סחורה מיצרנים וספקים במיקום מרכזי יכולים להגיע בקלות לרוב חלקי הארץ תוך פחות מארבעה ימי עבודה.

אם הספק שלך נמצא במדינה זרה, ייתכן שיחלפו עד שבוע עד שההזמנה תקבל ברחבי הארץ.

כמו כן, המשמעות היא עלויות משלוח נמוכות יותר.

3. צוות מומחים ותמיכה

ליצרנים וספקים מעולים של דרופשיפינג יש לרוב נציגי מכירות בעלי ידע רב על התעשייה. נציגי מכירות אלו אחראים לטיפול בבקשות שלך ובכל בעיה שתהיה לך.

המשמעות היא שיהיה לך אדם ייעודי להתקשר אליו אם יש לך שאלות, בעיות או זקוקים להבהרה כלשהי.

4. ידע טכנולוגי

לכמה יצרנים וספקים יש אתרים מיושנים או לא פונקציונליים. אמנם זה עשוי שלא להשפיע ישירות על איכות המוצרים או העסק שלך, אבל זה יכול להשפיע באופן משמעותי על שרשרת האספקה שלך ועל קלות עשיית העסקים שלך.

שימוש בספק שמבין את היתרונות של טכנולוגיה עדכנית ומשקיע בהם יכול להפוך את העסקים איתם לחלקים. עם תכונות כמו קטלוג מקוון מפורט, מלאי מעודכן בזמן אמת, היסטוריית הזמנות הניתנת לחיפוש והזנת נתונים הניתן להתאמה אישית, הזמנת הסחורה שלך תהיה כמו טיול בפארק.

תכונה נוספת שאתה עשוי לחפש היא היכולת לקבל הזמנות בדוא"ל. זה אולי נראה קצת טריוויאלי, אבל ביצוע הזמנות באמצעות דואר אלקטרוני במקום צורך לבצע שיחת טלפון עבור כל הזמנה בודדת או הזמנה ידנית באתר האינטרנט שלהם יכול להקל עליך הרבה.

5. מוצרים איכותיים

אף אחד לא רוצה לבנות מוניטין של מכירת מוצרים שאינם עומדים בסטנדרטים המפורסמים או שהובטחו. זו הסיבה שאתה רוצה מקור שממנו תוכל להשיג מוצרים איכותיים.

עסק הדרופשיפינג שלך יכול להצליח רק כאשר אתה מוכר מוצרים איכותיים. כאשר אתה מבסס רקורד של מכירת מוצרים איכותיים, סביר להניח שתראה שיפורים בהמרות שלך ובמדדים אחרים.

סביר יותר שתקבל הרבה קונים חוזרים מכיוון שלקוחות בדרך כלל שמחים לשלם עבור מוצרים איכותיים.

כיצד למצוא את ספקי הדרופשיפינג הנכונים

אני מקווה שכעת אתה יודע את החשיבות של ספק דרופשיפינג טוב, ומה לחפש כשמחפשים אחד כזה. אבל זה לא כל מה שיש; אתה עדיין צריך לדעת איך למצוא את מקור הדרופשיפינג המתאים לחנות Shopify שלך.

הנה כמה צעדים שצריך לנקוט:

1. מחקר

כשמוצאים את הספק המתאים, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא מחקר. לאחר שתחליט לגבי המוצרים שאתה רוצה למכור, אתה צריך למצוא מישהו שיספק את המוצר. השאלה היא איך מוצאים אותם?

חפש בגוגל

התחל את החיפוש שלך בגוגל. עם זאת, ייתכן שתצטרך להיות קצת יסודי עם זה, במיוחד כי ייתכן שלא תקבל את מה שאתה מחפש בעמוד הראשון או השני. אז היה מוכן לבדוק דפי תוצאות רבים כדי למצוא יצרן או ספק טוב.

כמו כן, עליך לשים לב למילות מפתח רלוונטיות בשאילתות החיפוש שלך. אתה רוצה להשתמש במילות מפתח כמו "סיטונאי", "יצרן", "ספק" לצד מילים אחרות הקשורות למוצר שלך.

השתמש במדריכים

אתה יכול גם לחקור יצרנים וספקים באמצעות ספריות דרופשיפינג. ספריות אלו יכללו את אלו שיכולות לספק את המוצר שבחרת.

לפני שתפנה אליהם, אתה יכול לבדוק את האתר שלהם, לקרוא כמה ביקורות, לבדוק את הדירוגים שלהם ולאסוף מידע רב ככל שתוכל עליהם. מספר ספריות מקוונות בהן תוכל להשתמש כוללות את הדברים הבאים:

  • MFG
  • ThomasNet
  • קומפאס
  • שורת היוצר
  • רשימת החברים של איגוד התעשיינים הלאומי
  • אוברלו
  • אינדימארט
  • המקור

הפניות

אתה יכול להשיג כמה מהיצרנים והספקים הטובים ביותר עבור העסק שלך מהפניות מאנשים ברשת המקצועית שלך או פורומים רלוונטיים אליהם אתה שייך. אם לאלה בתוך הרשת המיידית שלך אין הפניה ישירה, ייתכן שהם מכירים מישהו בתוך הרשת שלהם שכן.

ודא שמי שאתה לוקח ממנו לידים הראה אמינות מסוימת בתחום זה. גם אם בסופו של דבר לא תשתמש בהמלצות שלהם, אתה תמיד יכול לגרום להם לכוון אותך בכיוון הנכון.

2. צור קשר עם היצרנים

ניתן גם לפנות ישירות ליצרנים ולבקש מהם dropship. לחלופין, בקש מהם ליצור איתך קשר עם הסוחרים או המפיצים המורשים שלהם שמהם תוכל לשלוח משלוח. אתה יכול לדון איתם על הפרטים והדרישות של העסק שלך, כולל הדברים הבאים:

  • בין אם הם, הסוחרים שלהם או המפיצים פתוחים לדרופשיפינג
  • היכן הם ממוקמים
  • כמה סחורה תקנה
  • זמני אספקה פוטנציאליים
  • עלויות משלוח בין היתר.

בסופו של דבר, תרצו לוודא שהיצרן או הספק שבו אתם משתמשים יכולים לעמוד בסטנדרטים שקבעתם לעסק שלכם.

3. השתתף באירועים רלוונטיים

השתתפות באירועים עשויה להיראות מטלטלת ומלחיצה ועלולה לעלות לך קצת כסף, אבל זו יכולה להיות דרך נפלאה למצוא מקורות דרופשיפינג. השתתפות בתערוכות וירידים היא מקום מצוין להתחיל בו.

על ידי השתתפות באירועים אלה, אתה עשוי לפגוש יצרנים וספקים בתוך הנישה הספציפית שלך באופן אישי ולקבל את ההזדמנות לראות את המוצרים שלהם פיזית.

4. הזמנה מהתחרות שלך

דרך נוספת למצוא יצרנים וספקים של דרופשיפינג היא על ידי הזמנה מהמתחרים שלך. כדי לעשות זאת, זהה עסק שלדעתך הוא דרופשיפינג ובצע איתו הזמנה קטנה.

לאחר קבלת החבילה שלך, תוכל לחפש בגוגל את כתובות ההחזרה שעל החבילה. בדרך זו, אתה אמור לקבל את הכתובת של הספק. לאחר מכן, פנה אליהם.

יתרון אחד שאתה מקבל מהזמנה מהמתחרים הוא שאתה יכול להעריך ולשפוט את תהליך ההזמנה והמשלוח על סמך הניסיון שלך.

5. ניהול משא ומתן על תנאים

ברגע שתהיה לך רשימה של ספקים העונים על הדרישות שלך, הדבר הבא שתצטרך הוא הצעות מחיר. אתה רוצה ליצור איתם קשר כדי לבצע בירורים ולנהל איתם משא ומתן על תנאי עשיית העסקים. בשלב זה, השאלות שאתה שואל צריכות להתמקד בתחומים הבאים:

השוק שלהם

אתה רוצה לדעת אם היצרן או הספק מוכר ישירות לקהל הרחב. אם כן, יש סבירות גבוהה מאוד שהם לא ספקים דרופשיפינג, רק קמעונאים שמתחזות לספקים.

אם אתה משתמש בקמעונאים – שנמצאים בהמשך שרשרת האספקה – כמקור ה-Dropshipping שלך, תיגרם לך עלות מעט מוגברת, שתשפיע ישירות על הרווחים שלך.

עם זאת, אתה רוצה לקבל את המוצרים שלך ישירות מיצרן או ספק סיטונאי כדי לקבל עסקה טובה יותר.

מדיניות החזרה

עם הזמן, ייתכן שחלק מהלקוחות יחזירו את המוצרים שהם קנו ממך מסיבה זו או אחרת. זה קורה כל הזמן, וזו הסיבה שאתה צריך לברר על מדיניות ההחזרות והתהליך של הספק שלך.

אתה רוצה להשתמש בספק עם מדיניות החזרה קיימת וידידותית ללקוח. כדאי גם לברר על האחריות על המוצרים שלהם. זה מקל עליך להטיל עליהם דין וחשבון אם תהיה תקלה במוצר שלהם.

מיקום המחסן

דנו בחשיבות של יצרן או ספק דרופשיפינג במיקום מרכזי. אם הם לא ממוקמים במרכז, תרצו לדעת האם יש להם מחסנים במיקום מרכזי או שהם פרוסים ברחבי הארץ כך שהמשלוח ללקוחות שלכם יכול להיות מהיר וחסכוני.

עמלות נוספות

לפני שאתה נכנס לעסקים עם יצרן או ספק דרופשיפינג כלשהו, עליך לברר אם ישנן עלויות נוספות שתצטרך לשאת מלבד המוצר ועלות המשלוח.

חלק מיצרני דרופשיפינג גובים לעתים קרובות תשלום נוסף עבור אריזה ומשלוח מיוחדים בכל הזמנה. כמו כן, הבהירו מה יהיה מבנה התשלום. באופן אידיאלי, אתה רוצה להימנע מאלה שגובים מנוי חודשי.

כל מה שאתה רוצה לעשות הוא לוודא ששום עלויות נסתרות או מפתיעות לא יכולות להשפיע על הרווחים שלך.

דרישת מינימום להזמנה

בתור מתחיל, אתה כנראה רוצה להימנע מכל דרישות מינימום להזמנה. אז אתה צריך לדאוג במיוחד ליצרנים וספקים שאין להם דרישות מינימום להזמנה.

אם העסק שלך כבר בעיצומו ואתה מרוויח מספיק, אולי לא תתעסק בזה יותר מדי.

במהלך המשא ומתן, קבל תשובות לכמה שיותר שאלות כדי שלא יהיו לך תקלות בדרך.

יהיה זה חכם לבצע הזמנת בדיקה לפני שתעבור בקנה מידה מלא עם ספק. אם אתה צריך לחתום על הסכם רשמי עם הספק, וודא שהתנאים שלך שקופים ושהוא מבין אותם לחלוטין.

ספקי דרופשיפינג

הנה כמה דוגמאות לספקי דרופשיפינג אמינים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להפעיל את עסקי הדרופשיפינג שלך ב- Shopify.

1. אליאקספרס

מצא את הספק המתאים

AliExpress נמצאת בבעלות קבוצת עליבאבא והיא פלטפורמת dropshipping יעילה עם רוב הספקים והיצרנים שלה הממוקמים בסין.

הם מציעים מגוון עצום של מוצרים עם למעלה מ-100 מיליון מוצרים בקטגוריות שונות כמו צעצועים, אופנה, תכשיטים, מכוניות ואלקטרוניקה.

2. דובה

ספק הדרופיפינג הנכון

Doba עוזרת לך להתחבר ישירות לספקים במקום רק לרשום אותם. זה גם בודק אותם לאיכות וזו הסיבה שיש לו רק כמה ספקים. יש לו ממשק מרכזי המאפשר לך לבצע הזמנות ממספר מחסנים.

דובה מטפלת בכל התהליך הלוגיסטי ומציעה למעלה מ-2 מיליון מוצרים שונים. זה גם משתלב בצורה חלקה עם חנויות מסחר אלקטרוני פופולריות כמו Shopify. אז אתה יכול להוסיף מוצרים ישירות לאתר שלך ולסנכרן הזמנות עם הספקים שלך.

3. SaleHoo

למצוא את הספק המתאים

SaleHoo מספקת ספרייה של למעלה מ-8000 ספקי דרופשיפינג שתוכלו להשיג מהם מוצרים. השוק שלהם פופולרי יותר בארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה.

הם מספקים מגוון רחב של מוצרים במספר נישות מגמתיות ורווחיות. הם מציעים מוצרים של מותגים מובילים כמו דיסני ו-Xbox.

סיכום

בין אם אתה מתחיל או ותיק ב- Shopify dropshipping, היצרן או הספק הנכון יכול לעשות את כל ההבדל בינך לבין המתחרים. זוהי גם דרך בטוחה להשיג מוצרים איכותיים בעלות נמוכה ולהגדיל את הרווחיות של העסק שלך.

על ידי ביצוע המדריך הזה ויישום העצות שלמעלה, אתה בטוח שתקבל את המקורות הנכונים עבור עסקי הדרופשיפינג שלך ב- Shopify.

אם אתה מתקשה להגדיל את ההמרות שלך בחנות Shopify, אפליקציית Shopify שלנו יכולה לעזור לך לעשות בדיוק את זה וגם בצורה חלקה. התקן את אפליקציית Shopify של Adoric עוד היום וראה את ההמרות שלך מזנקות.

התקן את אפליקציית Adoric Shopify

למצוא את ספק הדרופשיפינג הנכון

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button