רעיונות לעסקים

כיצד למצוא את קהל היעד שלך בפייסבוק

לדעת איך למצוא את קהל היעד שלך הוא המפתח להצלחה לא רק בעסקים, אלא גם בכל מאמץ שאתה עוסק בו: מוזיקה, ציור, יוטיוב, בלוגים וכו'.

בקהל יעד, אני מתכוון לאנשים שסביר להניח שיתעניינו מאוד במה שיש לך להציע.

למה זה חשוב? ובכן, יש הרבה סיבות שארצה לתת – אליהן נגיע בקרוב – אבל הבולטת היא זו: לא כולם הם הלקוחות שלך.

לא אלא אם כן אתה מוכן לבזבז את הזמן והמשאבים המוגבלים שלך בניסיון להפוך אותם לכאלה.

דע את האמת הפשוטה הזו ותדע שלום.

למרבה המזל, למצוא את האנשים הנכונים שמתעניינים בעסק שלך, בבלוג, בערוץ היוטיוב שלך וכו' אינו מדע טילים. זה גם לא מתאים לאנשים עם מנת משכל דמוית איינשטיין. כמעט כל אחד יכול לעשות את זה.

זו הסיבה שהרכבנו את הפוסט הזה: כדי לעזור לך למצוא את קהל היעד שלך במאמצים השיווקיים שלך.

להלן נקודות המפתח בהן נדון:

מהו קהל יעד?

אז עיינתי בפייסבוק לפני כמה ימים (היי, כל עבודה ושום משחק לא עושה…) ריגלתי אחרי המאהבים שלי, בדקתי מי מהחברים שלי התחתן זה עתה, וצפיתי בסרטונים של טום וג'רי.

ואז ראיתי את המודעה הזו מגוגל.

How to find target audience

הייתי אחד האנשים הבודדים שגוגל ביקשה מפייסבוק להציג בפניהם את המודעה הזו.

למה? אופי העבודה שלי הופך אותי באופן טבעי למשווק דיגיטלי.

אני מבלה את רוב זמני בבלוגים של שיווק דיגיטלי בניסיון לשפר את הידע והכישורים שלי כדי למקם מחדש את Adoric להצלחה טובה יותר.

די לומר שגוגל למדה את היסטוריית הגלישה שלי והבינה שככל הנראה אתעניין בקורס שיווק דיגיטלי.

עכשיו, אפשר לומר בצדק שאני קהל היעד של גוגל. איזה כבוד!

אוקיי, אתה לא גוגל וגם לא מוכר קורסים לשיווק דיגיטלי. כיצד תזהה אז את קהל היעד שלך?

מבחינה טכנית, קהל יעד הוא קבוצה נבחרת של אנשים שעבורם מיועד קמפיין שיווקי.

כך מנסחת זאת ויקיפדיה:

שוק יעד הוא קבוצה נבחרת של צרכנים פוטנציאליים או נוכחיים, שעסק מחליט לכוון אליה את אסטרטגיות השיווק והפרסום שלו כדי למכור מוצר או שירות

לעתים קרובות, "קבוצה נבחרת" זו מוגדרת על סמך קריטריונים כגון:

  • גיל
  • מיקום גאוגרפי
  • ריבית
  • הרגלי גלישה
  • שכר נכנס
  • מִין
  • מִקצוֹעַ

הרשימה פשוט אינסופית.

כמו במקרה שלי עם גוגל, יש לי עניין בשיווק דיגיטלי.

פרמטרים להגדרת קהל היעד שלך

תן לי עכשיו לעשות איור. נניח שאתה מוכר קורס Udemy (Grrh! לא עוד קורס שוב) שמלמד אנשים איך לקוד, ורוצים להפעיל מודעה בפייסבוק כדי לקדם אותו.

לאיזה קבוצה של אנשים תתמקד? אמנם אין קריטריונים מוגדרים להגדרתם, אך יספיקו להלן:

  • מילניאלס בגילאי 18-30
  • אנשים שהראו עניין בנושאים כמו Javascript, Python וכו'.
  • זכרים (הם נוטים להתעניין יותר בקידוד מאשר נקבות)
  • אנשי מקצוע צעירים
  • בעלי תואר במדעי המחשב
  • אנשים שיש להם מחשב נייד

רק למנות כמה. קבוצת האנשים הזו תתאים ככל הנראה לדמות הקונה שלך.

חכה חכה חכה! אישיות הקונה? זה לא אמור להיות על קהלי יעד? מה העסקה עם פרסונת קונה?

מהי פרסונת קונה, וכיצד היא שונה מקהל היעד?

קהל יעד, אישיות קונים… כולם מתייחסים לכל קבוצה של אנשים שאתה מחפש למכור להם, וסביר להניח שיהיו מגיבים לקמפיינים השיווקיים שלך. אבל שני המונחים לא ממש זהים.

בעוד שהמונח קהל יעד משמש להגדרת תת-קבוצה רחבה של לקוחות פוטנציאליים, עם זאת, אישיות הקונה היא הרבה יותר ספציפית וצרה יותר.

איור בהחלט יעזור.

קח את הדוגמה של קורס Udemy שתיארתי קודם. קהל היעד שלך יכול להיות משהו כזה:

אנשים המתגוררים בקליפורניה, בגילאי 18-30, בטווח ההכנסה של $12,000 – $35,000, גברים.

אתה מבין, זה די רחב.

ולפרסונה של קונה, אתה יכול להתחיל עם דמות בדיונית. תגיד, אלכסנדרה.

אלכס גר בניו יורק. קנה קורס בעבר על Udemy. כמו כן, יש לה תואר במדעי המחשב. מבלה זמן רב בצפייה בסרטוני הדרכה ביוטיוב. בן 25, נשוי.

זה הרבה יותר ספציפי וצר, לא? ובכן, על זה מדובר בפרסונת קונה.

Buyer persona

מָקוֹר

אוקיי, הפוקוס של הפוסט הזה הוא לא איך קהל יעד שונה מפרסונת קונה, אלא בעצם איך למצוא אותם. אז בואו נחזור למסלול.

מדוע חשוב למצוא את קהל היעד שלך?

Target audience

מָקוֹר

תן לי לספר לך סיפור קטן.

מוקדם יותר בקריירת השיווק הדיגיטלי שלי, היה לי בלוג טיולים. זה היה אתר שותף כלשהו.

הבעיה הייתה שידעתי מעט על ניהול בלוגי טיולים. ועד כמה שזה נשמע מצחיק, עד אז, מעולם לא טיילתי הרבה. רק רציתי להרוויח כסף 😅😆

לאחר ההשקה, יצרתי תריסר פוסטים בבלוג בערך, שזרתי לתוכם קישורי שותפים, ואז פרסמתי. לאחר מכן, יצאתי לגאגא עם מודעות פייסבוק במטרה לגרום לאנשים לקרוא את הפוסטים שלי וללחוץ על הקישורים שבהם.

קידמתי את המודעה ל"כל מי" שחי בארצות הברית, פשוטו כמשמעו. אמרו ששם נמצא הכסף.

מיותר לציין שכל שקל שהוצאתי על המודעות האלה ירד לטמיון. לא קיבלתי קליקים, לא הרווחתי כסף, והבלוג שלי לא חי אחרי החודש הרביעי.

עכשיו, זה מה שקורה כאשר "כולם" הם קהל היעד שלך. אתה מבזבז כסף, זמן ומשאבי אנוש. יותר כמו לחפור את הקבר שלך בעצמך.

אבל כאשר אתה מסוגל להגדיר את שוק היעד שלך בדיוק, אתה תבזבז את המשאבים המוגבלים שלך ביעילות. ותראה תוצאות משמעותיות יותר.

יתרונות נוספים של מיקוד לקהל המתאים

בנוסף לעזור לך להימנע מבזבוז משאבים שלך, לדעת הקהל שלך יש כמה יתרונות אחרים. הם כדלקמן:

להדריך אותך בעת יצירת מוצר

אז, אתה מחפש ליצור ולהשיק מוצר חדש לשוק. אילו תכונות כדאי לבנות בה? לדעת מי ישתמש במוצר זה יעזור לך לענות על השאלה הזו.

אל תנחש, אל תניח. זה יכול להיות מאוד יקר.

יצירת חוויה מותאמת אישית עבור הלקוחות שלך

התאמה אישית של חווית הגלישה של המבקרים שלך יכולה לעזור להגביר את ההמרות ובסופו של דבר את המכירות. אבל, אתה צריך להכיר אותם באופן אישי כדי שזה יעבוד, ומכאן הצורך לפלח את הקהל שלך.

המרה ומכירות טובים יותר

תהיתם פעם מדוע נראה שפייסבוק תמיד קורא את המחשבות שלכם? אתה פותח את הפיד שלך, ובום, נעלי הספורט שתמיד רצית לקנות קופצים בפיד החדשות שלך.

הסיבה לכך היא שמפרסמים בפייסבוק, לאחר שלמדו את היסטוריית הגלישה שלך, יודעים שאתה לקוח פוטנציאלי. ושסביר להניח שתתגייר. מיותר לציין שאתם קהל היעד שלהם.

כאשר אתה מקדם לקהל הנכון, הם יבצעו המרה באופן טבעי.

לפני שתצא למציאת קהל היעד שלך

לפני שיוצאים לדרך למצוא את קהל היעד שלכם בפייסבוק, גוגל, טוויטר וכו' (שאני מתכוון להראות לכם בהמשך), עליכם לפחות להכיר את סוג האנשים שאתם מחפשים.

ולא רק זה, אתה צריך להביא להם משהו בעל ערך.

אתה יודע למה?

הקהל הנכון + המוצר/הצעה הלא נכונה = בזבוז זמן

ואתה בטוח לא רוצה את זה.

עם זאת, הנה כמה משק בית שאתה צריך לעשות לפני שאתה יוצא לחפש את הקהל הפוטנציאלי שלך.

צור מוצרים/הצעה בעלי ערך

למה לאנשים יהיה אכפת מהמוצר, התוכן, הסרטון שלך… או מה שאתה מציע? תן לי לשים את זה בהקשר אחר: איזו בעיה ההצעה שלך פותרת?

אם עדיין לא עניתם על השאלה הזו, אולי אתם הולכים לקראת הסלעים.

מה לעשות? הקדישו זמן איכות ליצירת מוצר/תוכן/הצעות שאנשים ימצאו בעלות ערך; משהו שפותר את הבעיה שלהם, ואתה באמצע הדרך לניצחון.

סת' גודין, מגדולי המשווקים של המאה ה-21, אמר פעם:

" אל תמצא לקוחות עבור המוצרים שלך, מצא מוצרים עבור הלקוחות שלך "

אתה מבין את הרעיון?

בואו נהיה קצת פרקטיים.

נניח שאתה כותב בלוג על כלבים וחיות מחמד באופן כללי, ורוצה להביא כמה שיותר גלגלי עיניים לאתר הבלוג שלך.

על איזה סוג של נושאים כדאי לכתוב? אולי איור יכול לעזור לך לענות על השאלה הזו.

מה דעתך על הנושאים האלה:

  • "האם כדאי לי להשיג חיית מחמד"
  • "למה אני אוהב כלבים"

משעמם וגנרי, לא?

עכשיו, מה לגבי זה:

  • ”10 מקומות לקנות מזון איכותי לחיות מחמד בזול“
  • "איך לטפל בחתול שלך כשהיא עם חום"?

בעל ערך ותובנות, נכון?

זו בדיוק הנקודה שלי.

אה, דרך אגב, אני לא ממש יודע אם חתולים סובלים מחום. רק להכין איור, אתה יודע.

בואו נתקדם, יש לנו עוד הרבה מה לכסות.

ערוך מחקר קהל

לפעמים, עד שאתה שואל, ייתכן שלעולם לא תדע באמת מי הלקוחות האידיאליים שלך ומה הם רוצים.

כאשר אתה לא שואל, אתה נופל למלכודת של הנחות לא זהירות.

וכמו ש-TD Jakes ציין בצדק

"בורות מובאת על ידי הנחות"

מה לעשות? רדו מהתחת וערכו מחקר על הקהל שלכם.

אל תהיו כמו כמה מהמשווקים העצלנים בחוץ: 65% מהם כמעט ולא חוקרים את הקהל שלהם.

אם זה לא יהיה, הנה כמה אסטרטגיות יצירתיות שבהן תוכל להשתמש כדי לחקור את הקהל שלך:

לערוך סקר:

ישנן מספר דרכים לעשות זאת.

✅ אתה יכול להשתמש בתיבות קופצות באתר שלך, כמו זו למטה. למרבה המזל, Adoric מקלה על יצירת חלונות קופצים אלו של סקר.

Finding target audience

✅ סקרים בטוויטר: רוצים לדבר עם אנשים אמיתיים על נושאים מהחיים האמיתיים? לא יכול להיות מקום טוב יותר מטוויטר. עם סקרים בטוויטר, אתה יכול לקבל משוב מאותם אנשים שאתה מחפש לכוון אליהם.

בדוק ביקורות לקוחות:

מה הלקוחות/משתמשים/קוראים שלך אומרים עליך? זה יעזור לך להכיר אותם טוב יותר – או לדעת אם אתה מוכר לאנשים הלא נכונים כל הזמן.

אין כל כך הרבה אנשים שמדברים עליך? גרוע מכך, אף אחד?

אין בעיות. פשוט פנה אל Trustpilot וחפש עסק שאתה מאמין שהקהל שלו תואם מאוד את שלך. ואז חפש מה אנשים אומרים עליהם.

אתה בוודאי תקבל כמה תובנות משמעותיות.

Trust Pilot Customer reviews

קחו למשל את זה מאמזון בריטניה. אם שמתם לב, אחד הלקוחות שלהם החמיא להם על כך שהם מציעים "הנחות על פריטים רבים".

זה מרמז שאם אתה נמצא בתחום הקמעונאי, להציע ללקוחותיך הנחות וקופונים באמת יעזור.

מחקר מתחרים לא יזיק

ריגול אחר המתחרים שלך יכול לעזור לך לזהות גם את הלקוחות האידיאליים שלך. טכניקה זו שימושית במיוחד כאשר אתה מחפש למלא פער בשוק עם המוצר שלך.

מה שכן, כשאתה יודע למי מכוונים המתחרים שלך, אתה לומד גם למי לכוון.

צריך כמה הצעות לחקור את המתחרים שלך? אני אשמח לחייב.

✅בדוק אחרי מי הם עוקבים ומי עוקב אחריהם בטוויטר. אולי, אינסטגרם.

✅השתמש ב-BuiltWith: נניח שאתה בונה תוכנה דומה לזו של המתחרה שלך. האם אתה רוצה למצוא את האנשים שבאמת משתמשים בתוכנה שלהם, וכנראה לגנוב אותם? BuiltWith יכול לעזור.

✅בדוק את קבוצת הפייסבוק שלהם: האם למתחרה שלך יש קבוצת פייסבוק? אם כן, זה המקום שבו קהל היעד שלהם מתכנס.

כיצד למצוא את קהל היעד שלך

בסדר, עם כל ההקדמות מטופלות, בואו נגיע לעיקרי הפוסט הזה: טכניקות למציאת האנשים הנכונים לעסק שלך.

לפני שאמשיך הלאה, חשוב שאפרסם את זה: אין שיטה יחידה למצוא את קהל היעד שלך. למען האמת, יש מליון שיטות שאתה יכול להשתמש בהן.

עם זאת, בחרתי ב-5 הטובים ביותר. אלו הן אסטרטגיות שלדעתי קלות לביצוע, ולא ישאירו חורים בכיסים שלך.

הם כדלקמן

כיצד למצוא את הקהל האידיאלי שלך ב:

  • פייסבוק/אינסטגרם
  • מודעות גוגל
  • Reddit
  • Quora

תחגרו.

כיצד למקד את הקהל הנכון בפייסבוק/אינסטגרם

האם פייסבוק לא ישנה ומיושנת? בחייך, יש אתרים חברתיים סקסיים וחדשים יותר כמו TikTok, Snapchat וכו'.

למה להוציא את כספי המודעות שלך בפייסבוק?

ובכן, פייסבוק אולי ישנה אבל היא עדיין מושכת משקל, במיוחד למשווקים.

אין פלא מדוע למעלה מ-200 מיליון עסקים עדיין משתמשים בפייסבוק כדי ליצור קשר עם הלקוחות שלהם.

עם זאת, הרשו לי להראות לכם כיצד להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם באמצעות מודעות פייסבוק. דגש על " מודעה ". שיווק אורגני לא יעזור כאן.

אם ניסית להשתמש בשיווק אורגני (פרסום בדף הפייסבוק שלך ואנשים מוצאים את הפוסט שלך באופן טבעי) כדי להגיע אליהם, היית מבזבז את זמנך.

לפני שתמשיך, חשוב שיהיה לך מושג הוגן לגבי האנשים שאליהם אתה מנסה להגיע. גיל, עיסוק, עניין וכו'.

לא מכיר את זה עדיין? עיין שוב בסעיף הזה – דיברתי עליו קודם לכן שם.

בסדר, איפה היינו לפני שעשינו מעקף? כן, כן… עמדתי להראות לך את השלבים למיקוד הקהל שלך בפייסבוק.

בואו נזוז!

שלב 1: צור דף פייסבוק

Facebook business page

יצירת דף פייסבוק לעסק שלך, אם עדיין לא עשית זאת, היא הדבר הראשון שאתה צריך לעשות.

אוקיי, יש לך כבר פרופיל אישי בפייסבוק. למה להתעסק ביצירת דף עסקי?

ובכן, האמת היא שבלי עמוד, אי אפשר לעשות עסקים בפייסבוק. פרק זמן.

למרבה המזל, יצירת אחד הוא די קל. הייתי שמח להראות לך איך לעשות, אבל זה יתפוס כאן הרבה נדל"ן.

אז תן לי להצביע לך איפה אתה יכול ללמוד איך לעשות זאת.

להלן הדרכה מפורטת מפייסבוק, שלדעתי תמצא מועילה מאוד.

שלב 2: צור את המודעה שלך

כשהדף העסקי שלך מוכן, השלב הבא כעת הוא יצירת המודעה שלך.

אבל היי, אתה צריך לדעת את המטרה שלך לפני שאתה מנסה לעשות את זה. לפי זה, אני מתכוון שאתה צריך להבין מה אתה מחפש להשיג עם המודעה שלך.

זה לא מובן מאליו, נכון?

ובבקשה אל תגיד לי שאתה רוצה ליצור מודעה רק בשביל זה. במקום לבזבז את הכסף הזה, למה לא לתת אותו לצדקה.

אז מה המטרות שלך יכולות להיות? הנה כמה הצעות:

⁇ 1. הפנה תנועה לאתר שלך

⁇ 2. הודע לכמה שיותר אנשים על העסק/מוצר שלך

​3. לגרום לאנשים לבצע רכישה

​4. צור לידים – כלומר לקוחות פוטנציאליים – עבור העסק שלך

​5. עודד התקנות אפליקציה

וכו.

אז איפה נופל האינטרס שלך?

ובכן, מכיוון שהפוקוס של הפוסט הזה הוא על מיקוד לקהל, אני גם אשכור את החלק הזה לפייסבוק: יש לו גם מדריך מפורט שמסביר זאת.

שלב 3: בחר את הקהל שלך

בסדר, זו הנקודה שדברים נעשים מעניינים. זה המקום שבו אתה יכול לספר לפייסבוק את הדמוגרפיה של האנשים שאליהם אתה רוצה למקד עם המודעה שלך.

השלב הבא כעת הוא להיכנס לחשבון ניהול המודעות שלך.

נ.ב.: תצטרך להיות מחובר לחשבון הפייסבוק שלך כדי שהקישור הזה יעבוד

PPS : עד עכשיו, היית צריך ליצור את המודעה שאתה מחפש לקדם.

זה מה שתראה בלחיצה על הקישור:

Facebook audience

כפי שאתה יכול לראות מלמעלה, יש לך 3 אפשרויות ליצירת קהל: מותאם אישית, Lookalike וקהל שמור.

עבור הדרכה זו, נלך על האפשרות השלישית: צור קהל שמור. כמובן, אתה יכול להתנסות עם כל אחד מהשניים האחרים אם תרצה בכך.

אז קדימה, לחץ על הכפתור. כאשר תעשה זאת, הממשק הזה יופיע:

Facebook audience targeting

כאן הדברים נעשים מעניינים.

תחילה הגדר שם עבור הקהל שאתה מחפש ליצור. זה יכול להיות כל דבר.

אל תדאג לגבי השדה ' קהל מותאם אישית ' מכיוון שמעולם לא יצרת קהל לפני כן. אני מניח.

בשלב הבא, להגדיר את הקהל שלך על סמך מיקומו הגיאוגרפי. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה עיון כך:

Facebook custom audience

לאחר לחיצה, בחר את הפרמטר שבו ברצונך להשתמש עבור המיקוד שלך: מדינות או אזורים.

Facebook target audience

זה תהליך די אינטואיטיבי אז אני לא אכנס הרבה לפרטים.

לאחר בחירת המיקום הדמוגרפי של הקהל שלך, השלב הבא כעת הוא לחדד מעט יותר את המיקוד שלך.

הערה: פייסבוק מאפשרת לך לבחור מספר מיקומים בו-זמנית.

שלב 4: צמצם את מיקוד הקהל שלך

נניח שאתה מחפש למקד לאנשים שחיים בקליפורניה, הקהל הזה עדיין רחב מדי. אולי תרצה לצמצם את זה קצת על סמך גיל, עניין, מין וכו'.

כדי לעשות זאת, גלול מעט למטה ובחר את טווח הגילאים והמין המועדפים עליך.

How to target facebook audience

אתה יכול אפילו לחדד קצת יותר על ידי בחירת השפה שקהל היעד שלך מדבר.

האם אתה עדיין רוצה לעשות עוד כוונון עדין? בוא נחקור את אפשרות המיקוד המפורט . זה המקום שבו אתה יכול להגדיר את הקהל שלך על סמך: דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגות שלו.

Audience targeting facebook

אני חושב שעדיף שתחקור את החלק הזה בעצמך. אל תהסס לעשות זאת כאוות נפשך.

לאחר שתסיים, לחץ על הלחצן צור קהל שמור . ואתה סיימת.

לאחר מכן תוכל להשתמש בקהל הזה בקמפיינים השיווקיים שלך בפייסבוק ובאינסטגרם.

כיצד למצוא את קהל היעד שלך באמצעות Google Ads

אוקיי, אולי פייסבוק זה לא הקטע שלך. אולי הוצאת על זה המון דולרים של פרסומות ומעולם לא ראית שום מכירות שמגיעות ממנו.

אם זה המקרה, גוגל עשויה להיות חלופה טובה יותר. החלק הכי מגניב: אתה יכול גם למקד בדיוק את הקהל שלך באמצעות מודעות גוגל, בדיוק כפי שהיית עושה בפייסבוק.

תן לי עכשיו לקחת אותך דרך השלבים למציאת האנשים הנכונים עם מודעות Google.

שלב 1: צור את מסע הפרסום שלך

יצירת מודעה היא תהליך די פשוט. ראשית, היכנס לחשבון המודעות שלך בגוגל. לאחר הכניסה לחשבון, בצע את הצעדים המתוארים על ידי Google כדי ליצור את מסע הפרסום שלך.

כשמסע הפרסום שלך מוכן, הגיע הזמן לספר לגוגל את הדמוגרפיה של האנשים שאליהם אתה רוצה למקד.

שלב 2: הגדר את קהל היעד שלך

ממרכז השליטה של המודעות שלך, לחץ על הכרטיסייה קהלים

Google audience targeting

כשתעשה זאת, גוגל תעלה את ממשק מיקוד הקהל. לחץ על הכרטיסייה עיון ושחק עם אפשרויות המיקוד עד שתמצא את מה שאתה מחפש.

Audience targeting Google

לאחר שהגדרת את הקהל שלך, תוכל להמשיך ולפרסם את מסע הפרסום שלך.

וזה הכל!

אפשרויות מחקר קהל בחינם

מה אם אין לך תקציב למודעות פייסבוק או גוגל? האם זה אומר שאתה כבר נידון לכישלון? בוודאי שלא!

למרבה המזל, ישנם כמה כלי מחקר שוק חינמיים שתוכלו לחקור. הם עובדים, רק שאולי תצטרך להשקיע בהם קצת זמן.

בסדר, בואו נתחיל.

Reddit

Reddit target audience

Reddit מתגאה כעמוד הראשון של האינטרנט. ומסיבה טובה: הוא ביתם של למעלה מ-430 מיליון משתמשים חודשיים.

זה ענקי! סימן ברור שסביר להניח שתמצא שם את הקהל שלך.

אבל איך אתה משתמש ב-Reddit כדי למצוא את הקהל האידיאלי שלך? ובכן, האמת היא שאין דרך מיוחדת ללכת על זה. עם זאת, אני רוצה להראות לך אחד על ידי יצירת איור.

נניח שאתה רוצה לכתוב פוסט בבלוג על SEO, ותרצה לדעת מה קהל הקוראים האידיאלי שלך ירצה לראות בפוסט הזה.

פשוט עבור אל Reddit, ובשורת החיפוש הקלד "SEO". לאחר שתעשה זאת, תראה רשימה של subreddits מוצעים על SEO שאתה יכול להצטרף.

Reddit audience targeting

מצא אחד שמתאים לך והצטרף. פעולה זו תיתן לך הזדמנות להשתתף בדיונים קבוצתיים. וכשתעשה זאת, תבין מה קהל היעד שלך מחפש.

לחלופין, אתה יכול לעבור על פוסטים שנעשו על ידי משתמשי Reddit כדי לדעת מה הם באמת רוצים.

Reddit audience research

אתה בוודאי תקבל כמה תובנות משמעותיות

נ.ב: אתה יכול גם להפעיל מודעות בתשלום ב-Reddit אם תרצה, בדיוק כפי שהיית עושה בפייסבוק ובגוגל.

Quora

איזו דרך טובה יותר להיכנס למוח של קהל היעד שלך מאשר להקשיב לשאלות שהם שואלים? זה על ידי כך שאתה יכול להבין מה הם באמת רוצים.

זה המקום שבו Quora בא שימושי. זהו אתר שאלות ותשובות פופולרי באותה מידה כמו Reddit.

בואו נשתמש שוב באיור SEO.

עבור אל Quora, חפש את הנושא הזה ותראה שאלות שמשתמשים שואלים לגביו.

Quora audience targeting

עכשיו זה תלוי בך לעשות מה שאתה רוצה עם התובנות שקיבלת.

האם שכחתי לציין של-Quora יש מספר לא מבוטל של משתמשים חודשיים פעילים? 300 מיליון ליתר דיוק.

פילוח קהלים

עד כה, דנו רק באסטרטגיות יוצאות לזיהוי ומיקוד הקהל שלך. ביציאה, אני מתכוון לבזבז כסף וזמן בחיפוש אחר אותם.

אבל מה אם הם יבואו אליך במקום שאתה הולך לחפש אותם?

או, הרשו לי לומר זאת אחרת. מה אם הקהל הפוטנציאלי שלך מגיע מהאתר שלך ולא דרך פייסבוק, מודעות גוגל או Reddit?

זה לא יהיה נחמד? כמובן שכן.

למרבה הצער, לא כל מי שמגיע לאתר שלך ייכנס להגדרה שלך של "קהל אידיאלי". אז איך אתה מסנן את התנועה הזו כדי להגיע לקבוצה הנכונה של אנשים?

פשוט באמצעות פילוח קהלים.

כפי שהשם מרמז, פילוח קהל כרוך בקיבוץ מבקרים באתר שלך לפי פלחים על סמך פרמטרים כמו מיקום גיאוגרפי, גיל, שפה מדוברת, סוג מכשיר וכו'.

בסדר, אתה מבין. אבל מה הקטע? כלומר, למה אתה צריך לטרוח על פילוח הקהל שלך?

ראשית, פילוח הקהל שלך נותן לך הזדמנות להתאים אישית את החוויה שלו.

קח לדוגמה שאתה רוצה להפעיל קמפיין קידום ליל כל הקדושים באתר האינטרנט שלך. פלח הקהל הטוב ביותר שאליו ניתן למקד יהיה אלה שמגיעים מארה"ב, שם ליל כל הקדושים פופולרי.

שנית, פילוח הקהל שלך מאפשר לך לכוונן את המסר השיווקי שלך בצורה שתהיה מהדהדת היטב. משמעות הדבר היא מעורבות טובה יותר, ובכך, יותר מכירות עבורך.

פלח את הקהל שלך עם Adoric

כעת, לאחר שעסקנו ב"למה" של פילוח קהלים, בואו נסתכל כעת על ה"איך". איך בדיוק אתה עושה פילוח של תנועת האתר שלך? פָּשׁוּט. עם אדוריק!

Adoric הופכת את פילוח הקהל שלך לפשוטה, סוחטת לימון. ואתה יכול לעשות זאת ישירות מעורך העיצוב שלנו לגרור ושחרר על ידי לחיצה על הכרטיסייה קהל .

Audience segmentation

אתה רשאי לקבץ את המבקרים באתר שלך על סמך פרמטרים כגון סוג (חדש או חוזר), מקור תנועה (איך הם מצאו את האתר שלך), סוג הדפדפן, מיקום גיאוגרפי וכו'.

Target the right audience

החלק המגניב ביותר, תכונת המיקוד של Adoric היא בחינם. המשמעות היא שאתה יכול לפלח בצורה חלקה את תנועת האתר שלך מבלי להתחייב מראש.

יש לנו מדריך מפורט שמסביר כיצד פועל פילוח קהל. אז אל תהסס לבדוק את זה תמיד.

סיכום

מציאת האנשים הנכונים עבור העסק, הבלוג או המוצר שלך חשובה מאוד. זה יחסוך ממך בזבוז זמן וכספך בשיווק לאנשים שלעולם לא יתעניינו בהצעה שלך.

אני מקווה שלמדת דבר או שניים על מציאתם בפוסט הזה. אם יש לך שאלות, אל תהסס לפנות אלינו כאן באדוריק.

נסה את Adoric בחינם

how to find your target audience

Floating bar examples

Countdown timer WordPress

lead-generation cover image

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button