רעיונות לעסקים

כיצד לקדם את מוצרי Shopify שלך באינסטגרם בשנת 2022

הגדל את המכירות שלך על ידי קידום חנות Shopify שלך באינסטגרם

אינסטגרם כבר מזמן הפסיקה להיות רק פלטפורמה לשיתוף תמונות וסרטונים. כעת הוא מציע תכונות והזדמנויות רבות שתוכלו למנף כדי לקדם את מוצרי Shopify שלכם.

מאז סוף 2020, אינסטגרם הפכה להיות הרבה יותר ידידותית לעסקים לאחר ששדרגה את כרטיסיית ה"פעילות" שלה למשתמשים והחליפה אותה בלשונית "חנות". יש גם את תכונת הקניות באינסטגרם המאפשרת לך לקשר את חשבון Shopify שלך לחשבון האינסטגרם שלך.

תכונות אלה וכמה אחרות סיפקו למותגים ולבעלי עסקים גישה לקהל לקוחות גדול, והקלו על הגלישה בצד המסחרי של אינסטגרם.

אם עדיין לא התחלת לקדם את מוצרי Shopify שלך באינסטגרם, אז אתה מפסיד הזדמנות ענקית להגיע לקהל גדול יותר, להשיג יותר לקוחות, להשיג המרה טובה יותר ובסופו של דבר להגדיל את ההכנסות שלך.

בפוסט הזה תלמדו את כל הטיפים והטריקים לקידום מוצלח של חנות Shopify שלכם באינסטגרם.

למה חנות Shopify שלך צריכה להיות באינסטגרם

בימינו, כמעט אף עסק לא יכול להתעלם מהצורך למנף את המדיה החברתית ככלי לשיווק מוצרים ושירותים.

עם אינסטגרם, אתה יכול בקלות להציג את מוצרי Shopify שלך בצורה יצירתית ומרתקת לקהל גדול יותר. לקוחות רבים מעדיפים כיום ללמוד על מוצרים ומותגים חדשים דרך תכונת הקניות באינסטגרם ולבצע רכישות בקלות.

בואו ניקח בחשבון את MVMT Watches, חברת שעונים מלוס אנג'לס, כדוגמה.

על ידי יישום אסטרטגיית שיווק עם אינסטגרם, הם הביאו הכנסות של 100 מיליון דולר תוך פחות מחמש שנים. הם יצרו חשבון עסקי באינסטגרם ושילבו אותו בחנות Shopify שלהם, מה שאפשר להם לשפר את קידום המוצרים שלהם בקלות. הם גם צברו למעלה ממיליון עוקבים באינסטגרם ויש להם קרוב למאתיים אלף פוסטים באינסטגרם תחת ההאשטאג #mvmt.

Shopify אינסטגרם

אם אתה רוצה לשחזר את ההצלחה של MVMT בכל קנה מידה, אז חנות Shopify שלך צריכה להיות באינסטגרם. אם אתה לא משוכנע מספיק, הנה עוד כמה סיבות מדוע חנות Shopify שלך צריכה להיות באינסטגרם.

1. טווח רחב

נכון לדצמבר 2021, לאינסטגרם יש 2 מיליארד משתמשים פעילים, וכ-80% מהמספר הכולל של משתמשי אינסטגרם פעילים עוקבים אחרי חשבון עסקי לפחות. זה אומר שאתה יכול להגיע לקהל גדול על ידי מינוף אינסטגרם. מה שכן, אתה יכול לנצל אותו ללא עלות.

באמצעות מספר תכונות זמינות וכלים תומכים, אתה יכול בקלות לתייג את המוצרים שלך בפוסטים, לפתוח חלון ראווה מקוון ולהבטיח חווית קונה חלקה ממש מנקודת הגילוי ועד לנקודת התשלום הסופית.

2. אינסטגרם מקל על קניות

הסטטיסטיקה מראה כי 60% ממשתמשי אינסטגרם מחפשים מוצרים חדשים בפלטפורמה. מחקר של פייסבוק גם הראה שכ-54% מהם ביצעו רכישה מיד או זמן קצר לאחר שגילו מוצר.

ואינסטגרם מקלה על הקונים לגלות מוצרים. זה אפשרי עם סמל שקית הקניות הניתן ללחיצה שמציג מידע נוסף על המוצר וכפתור "הצג מוצרים" שיוביל אותם לחנות Shopify שלך (ראה תמונה למטה). זה הופך את תהליך הקניות לחלק וחלק מאוד עבור המשתמשים.

שיווק באינסטגרם עבור Shopify

מָקוֹר

3. גישה לשיווק מוצרים משופר

קניות באינסטגרם מאפשרת לך לייצר מכירות ישירות לחנות Shopify שלך. אתה מקבל שיווק מוצר משופר על ידי שימוש בתמונות וסרטונים אותנטיים.

אתה יכול גם לשפר את קשרי הלקוחות והנאמנות שלך עם מבצעים והנחות מיוחדות.

אינסטגרם היא דרך מצוינת לגרום ליותר אנשים לקנות יותר מהמוצרים שלך. אבל, אתה צריך להיות אסטרטגי לגבי זה כדי לראות תוצאות.

כיצד להגדיר קניות באינסטגרם לחנות Shopify שלך

כדי להתחיל לקדם את מוצרי Shopify שלך עם קניות באינסטגרם, תצטרך לבצע את הצעדים הבאים:

שלב 1: הגדר ערוץ פייסבוק בחנות Shopify שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להגדיר ערוץ פייסבוק כדי שתוכל להוסיף לשם את מוצרי Shopify שלך. זה יאפשר לתייג את כל המוצרים שהעליתם בערוץ הפייסבוק שלכם בפיד ובסטוריז שלכם באינסטגרם.

שלב 2: צור פרופיל עסקי באינסטגרם

הדבר הבא הוא להגדיר פרופיל אינסטגרם עסקי. אם כבר יש לך חשבון אישי שברצונך להמיר לחשבון עסקי, תוכל פשוט לעבור לחשבון עסקי מתפריט ההגדרות. אם אין לך חשבון בכלל, פשוט מלא את טופס ההרשמה והקש על "עבור לפרופיל עסקי" בתפריט ההגדרות.

שים לב שאינך יכול להשתמש בתכונת הקניות באינסטגרם אם אין לך חשבון עסקי. כדי להיות זכאי להשתמש בתכונת הקניות באינסטגרם, עליך לעמוד בדרישות מדיניות הסוחרים הבאות של אינסטגרם:

  • יש לך חשבון אינסטגרם עסקי
  • חשבון זה חייב להיות מקושר לדף פייסבוק המכיל קטלוג של המוצרים שלך
  • תכונת הקניות באינסטגרם חייבת להיות זמינה באזור שלך
  • עליך למכור רק מוצרים ולא שירותים

אם העסק שלך עומד בכל הדרישות הללו, תוכל להגיש בקשה לבדיקה. כדי לעשות זאת;

  • עבור לתפריט ההגדרות
  • לאחר מכן עבור ללשונית עסקים
  • לחץ על "הירשם לקניות באינסטגרם"
  • בצע את כל ההוראות הדרושות ולחץ על שלח

בדיקה זו עשויה להימשך בין יומיים ל-3 ימים לפני ש-Instagram תאשר את בקשתך. לאחר שתקבל אישור, תבחין באפשרות קניות בעת בדיקת תפריט ההגדרות.

שלב 3: הפעל את אינסטגרם Shopify והגדר את המוצרים שלך למכירה

מייד אינסטגרם מאשרת ומפעילה את הפרופיל העסקי שלך; עליך להפעיל את תכונת הקניות כדי לתייג תמונות שאתה מפרסם כדי להתחיל לקבל הזמנות מלקוחות. הנה איך לעשות את זה:

  • לחץ על הגדרות פרופיל
  • לאחר מכן, לחץ על קניות בתפריט הנפתח
  • לחץ על המשך
  • לאחר מכן, קשר את ערוץ הפייסבוק שלך לפרופיל העסקי שלך באינסטגרם, ואתה מוכן להתחיל למכור.

שלב 4: הוסף מוצרים לפוסטים שלך באינסטגרם

חשוב להשתמש בתמונות באיכות גבוהה ובסרטונים ברזולוציה גבוהה שימשכו את תשומת הלב של הקהל שלכם. אתה גם רוצה לוודא שאתה מעלה את תמונות המוצר שלך עם כיתובים יצירתיים ומושכים שיגרמו לאנשים לנקוט בפעולה. ככל שתמונות המוצר שלך אטרקטיביות יותר, כך תקבל יותר תשומת לב מהלקוחות שלך.

זכור לתייג את המוצרים שלך לקישורי Shopify המתאימים שלהם. זכור שאינך יכול לתייג יותר מ-5 מוצרים שונים בכל אחת מהתמונות או הסרטונים שלך.

ודא ששם התמונה שאתה משתמש בו באינסטגרם הוא השם המדויק שבו השתמשת בערוץ הפייסבוק שלך. שתף את התמונות שלך ואתה מוכן לקבל את ההזמנות שלך.

שלב 5: צור סיפורי אינסטגרם

דרך נוספת שאתה צריך למכור את המוצר שלך היא דרך אינסטגרם סטוריז. אתה יכול ליצור סיפורי אינסטגרם עבור מוצרי Shopify שלך כדי להציג אותם ולתת קצת מידע עליהם.

סיפורי אינסטגרם, לעומת זאת, גלויים רק למשך 24 שעות. אתה יכול לבחור לשמור אותם כהדגשים כדי לשמר אותם בעמוד האינסטגרם שלך ללא הגבלת זמן.

סיפורי אינסטגרם הם דרך מצוינת למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים, ואתה תמיד יכול למנף אותם לקידום מוצרי Shopify שלך.

אלו הם כל השלבים שעליך לבצע כדי למכור את המוצרים שלך באינסטגרם.

תכונות אינסטגרם שבהן תוכל להשתמש כדי לקדם את מוצרי Shopify שלך

לפני שנבחן את האסטרטגיות שחנויות Shopify מובילות בהן משתמשות בשיווק המוצרים שלהן באינסטגרם, הרשו לנו להסתכל במהירות על הכלים העיקריים העומדים לרשותכם להגברת המכירות באינסטגרם:

1. פוסטים שניתן לקנות

פוסטים ניתנים לקניה מאפשרים ללקוחות לקנות ישירות דרכם באמצעות תגי מוצר שהוספת. תגי מוצר דומים לתיוג משתמשי אינסטגרם אחרים בתמונה או בסרטון. ההבדל היחיד הוא שאתה מתייג את מוצרי Shopify שלך במקום לתייג משתמשים.

כאשר לקוחות לוחצים עליהם, הם יכולים לצפות בקטלוג המוצרים שלך במקום להיות מובל לדף פרופיל של משתמש אחר. ראה כיצד טיפאני'ס עשתה את שלהם למטה:

פוסט שניתן לקניות באינסטגרם

2. מדבקות מוצר בסטורי באינסטגרם

אתה יכול להשתמש במדבקות מוצר כדי לתייג מוצרים מסוימים של Shopify בסטוריז שלך באינסטגרם. זה דומה לאופן שבו אתה מתייג את מוצרי Shopify שלך בפוסטים הרגילים שאתה מעלה בפיד שלך.

3. לשונית חנות

לשונית החנות היא סמל בדף הפרופיל שלך שאנשים יכולים ללחוץ עליו כדי למצוא את כל המוצרים שתייגת בעבר בפוסטים שלך באינסטגרם. אתה יכול לזהות בקלות את כרטיסיית "חנות" היכן שהיה פעם סמל "פעילות".

שיווק באינסטגרם Shopify

מָקוֹר

4. החלקת קישורים בסטוריז

קישורים החלקה כלפי מעלה בסטוריז באינסטגרם עוזרים לך להביא יותר תנועה לדפי הנחיתה של המוצר שלך ישירות מהסטוריז שלך. עם זאת, תכונה זו זמינה רק לחשבונות עסקיים באינסטגרם שיש להם לפחות 10,000 עוקבים.

5. תשלום באינסטגרם

על ידי הפעלת התשלום באינסטגרם, אתה מאפשר ללקוחות שלך לקנות ישירות מחשבון האינסטגרם שלך מבלי לצאת מהאפליקציה. כסוחר Shopify, אתה יכול להגדיר את התשלום שלך באינסטגרם באמצעות אינטגרציה של ערוצי פייסבוק. זה מספק ללקוחות שלך חווית קנייה משופרת מכיוון שזה מקל על הלקוחות שלך להשלים את תהליך התשלום במהירות.

אינסטגרם שיווק Shopify

מָקוֹר

כעת, לאחר ששקלנו את הכלים העיקריים העומדים לרשותך להגברת המכירות של חנות Shopify שלך, הרשו לנו לשקול כמה דרכים בהן תוכלו ליישם את אסטרטגיית השיווק שלכם באינסטגרם.

כיצד ליישם את אסטרטגיית השיווק שלך באינסטגרם

פוסטים

זוהי אחת הדרכים העיקריות לקדם את מוצרי Shopify שלך באינסטגרם. בהתחשב באופי הוויזואלי של אינסטגרם, אתה יכול לקדם את המוצרים שלך באמצעות תמונות או סרטונים. למרות שזה נראה כמו דבר די קל לעשות, כמה מותגים מתקשים ליצור פוסטים שנעים להסתכל עליהם.

כדי להימנע מכך, שימו לב לדברים הבאים:

  • השתמש בתמונות מוצר באיכות גבוהה : עליך לשקול להשקיע בצילום תמונות מוצר טובות יותר עבור דף המוצר שלך ב-Shopify ועמוד האינסטגרם שלך. זה הופך את תמונות המוצר שלך למושכות יותר ללקוחות פוטנציאליים.
  • הצג את המוצרים שלך בהקשר : כדי להשתלב באופי הוויזואלי של אינסטגרם, עליך להציג את המוצרים שלך בהקשר. המשמעות היא שהסרטונים והתמונות שלך צריכים להציג את המוצרים שלך כחלק מאורח חיים.

על ידי כך, ללקוחות שלך יהיה קל יותר להתייחס למוצרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר בגדי כושר, אתה יכול להציע לדוגמנית מראה שלובשת את ציוד הכושר שלך ולהזיע אותו בחדר כושר. זה יעבוד טוב יותר מאשר רק להעלות תמונות בודדות של הפריטים.

  • השתמש בהאשטאגים מתאימים : Hashtags עוזרים להגביר את המודעות למותג שלך ולהראות את התוכן שלך לקהלים רלוונטיים. זה מקל על לקוחות המעוניינים בנישה שלך למצוא אותך. על ידי שילוב של פוסט שניתן לקנות עם האשטאגים, הפוסטים שלך יהפכו לגלויים יותר ויותר משתמשי אינסטגרם ימצאו אותם.
  • מינוף על שיתופי פעולה : מספר תכונות אינסטגרם שנוספו הקלו על יוצרים ובעלי עסקים לשתף פעולה. אתה יכול לשתף פעולה עם משפיענים שבנו מוניטין כדי לעזור לשווק את המוצרים שלך.

2. סיפורים

שמירה על מעורבות הלקוחות שלך היא אחת הדרכים להבטיח שהם לא ישכחו את המותג שלך גם כשהם לא באינסטגרם. כאשר לקוחות מעורבים, זה בונה תחושת שייכות וקהילה.

אחת הדרכים להשיג זאת היא באמצעות הסטוריז שלך באינסטגרם. אתה יכול לחנך ולשעשע את הקהל שלך עם זה. אתה יכול גם לפרסם סרטונים שמציגים את המוצרים שלך. נסה מדבקות מוצרים בסיפורים ושחק גם איתן.

אתה יכול אפילו לבחור לעבור בשידור חי כדי להציג את המוצרים שלך וליצור אינטראקציה עם לקוחות ועוקבים.

3. מודעות

אם התקציב שלך יכול לכסות אותו, אתה יכול לבחור להשתמש במודעות אינסטגרם לקנייה כדי לקדם את המוצרים שלך. זה עוזר להרחיב את קהלי היעד שלך ואפילו להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים שהראו עניין מסוים במוצרים דומים.

4. סלילים

אתה יכול להיות יצירתי עם תכונת ה-Instagram Reels. עם סלילים, אתה יכול ליצור סרטונים קצרים של 30 שניות כדי להציג ולקדם את המוצרים שלך.

לסלילים יש גם סיכוי מוגבר להופיע בדף חקירה, מה שמגדיל את הנראות שלהם. אתה יכול גם לתייג את המוצרים שלך בסלילים שלך כך שהלקוחות שלך יוכלו לקנות ישירות.

טיפים לקידום מוצרי Shopify באינסטגרם

הנה כמה טיפים שיהיו שימושיים בעת קידום מוצרי Shopify שלך באינסטגרם:

1. היו יצירתיים ואותנטיים

עד כמה שזה מפתה, הימנע מהעתקת האסטרטגיות שיושמו על ידי המתחרים שלך או סוחרי Shopify מצליחים אחרים. אתה צריך להיות ייחודי, יצירתי ואותנטי כדי לקבל סיכוי להצליח בשיווק באינסטגרם. .

בעשותם זאת, הקפידו לשמור על קול המותג שלכם ככל האפשר. זה יעזור לך להיראות אותנטי וייחודי, ולכן ישפר את הסיכויים שלך לבלוט על פני המתחרים שלך.

2. כתוב תיאורי מוצר קליטים

כל מה שאתה עושה בחשבון העסקי שלך וכיצד אתה עושה זאת תורם לחוויה שהקונים מקבלים בעת ביקור בדף שלך וצפייה במוצרים שלך. זה כולל את תמונות המוצר שלך, תיאורי המוצר וכיתובים.

תוך שניות ספורות מרגע שראו את הפוסטים, הסיפורים, הסרטונים או אפילו את דף החשבון שלך, הלקוחות שלך יכולים ליצור הנחות לגבי המותג שלך. זו הסיבה שאי אפשר להשאיר דברים ליד המקרה. אתה צריך לשים לב לגורמים האלה.

3. פרסם באופן קבוע ובצע אופטימיזציה של חשבונך

כדי לייעל את חשבונך, השתמש בשם משתמש נחמד, תמונת פרופיל טובה וביוגרפיה פונקציונלית בדף הפרופיל שלך. אתה יכול לבחור לכלול כמה מילות מפתח מהנישה שלך בדף הפרופיל שלך. זה יקל על הלקוחות למצוא בקלות את החשבון העסקי שלך.

שקול לפרסם לעתים קרובות מדי. אין לזה כלל קשיח ומהיר, אבל פרסום בתקופות שיא כאשר רוב העוקבים שלך מקוונים אמור לעשות את העבודה.

4. פנייה לחוש החזותי של הלקוחות

ישנן מספר דרכים לקדם את מוצרי Shopify שלך באמצעות קניות באינסטגרם. עם זאת, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא לפנות לחוש החזותי של הלקוחות הפוטנציאליים שלך. אתה רוצה להקל עליהם לדמיין מה יהיו חייהם כשהם ישתמשו במוצרים שלך.

זה אומר שבמקום להתמקד בתכונות של המוצרים שלך בתוכן שלך, אתה צריך להתמקד יותר ביתרונות שהלקוחות שלך מקבלים מהשימוש במוצר שלך. אתה רוצה שהם יוכלו לדמיין כיצד המוצרים שלך משפרים את חייהם.

5. בחר ערכת נושא

בחר את צבעי המותג שלך או נושא עבור דף הפרופיל שלך באינסטגרם. זה ישתקף בהדגשים ובעדכון שלך ויהפוך את החשבונות שלך לנעים יותר להסתכל עליהם. זוהי דרך יעילה ליצור רושם ראשוני מבריק על אנשים המבקרים בחשבונך. זה גם עוזר לך לתקשר את זהות המותג שלך.

6. השתמש בסרטונים

שיווק בווידאו זכה לפופולריות רבה, ועכשיו זה דבר. שימוש אסטרטגי בסרטונים ישפיע במידה רבה על הצלחת התוכן שלך באינסטגרם. יש סיכוי גבוה יותר שלקוחות פוטנציאליים יפעלו על תוכן וידאו בהשוואה לתוכן טקסטואלי.

7. השתמש בתוכן שנוצר על ידי משתמשים

כדי להפוך את התוכן שלך לקשור יותר לקהל שלך, אתה יכול לפרסם תמונות או סרטונים של לקוחות שכבר קנו את המוצר שלך ומשתמשים בו.

אתה יכול גם לבחור לשתף משוב או ביקורות מהלקוחות שלך כחלק מהתוכן שלך. זה עוזר ללקוחות שלך לבנות רמה מוגברת של אמון במותג שלך.

8. הצע הנחות והשתמש בקודי קידום מכירות

אתה יכול למשוך לקוחות חדשים ואפילו לשמר לקוחות קיימים על ידי מתן שוברי פרסום ומבצעים בלעדיים. יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יבצעו רכישה מחנויות שבהן הם מקבלים הצעות הנחה, וזה אפילו גורם להם יותר להוציא יותר. זה הופך אותה לדרך מצוינת למשוך יותר עוקבים ובסופו של דבר לקוחות.

9. תעדוף שירות לקוחות

שירות לקוחות הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל עסק, בין אם זה חנות מסחר אלקטרוני קטנה או חברה גדולה, או ארגון. הגישה שלך לשירות לקוחות יכולה להרוס את העסק שלך או לגרום לך לבלוט מהמתחרים.

על ידי תעדוף שירות לקוחות, אתה יכול בקלות לבנות אמינות. הלקוחות שלך גם יחשבו אותך כקשוב ומועיל, וזה יעזור רבות לשיפור שימור הלקוחות שלך.

סיכום

אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לקידום חנות Shopify שלך. קידום המוצרים שלך באינסטגרם מציע יתרונות אדירים לחנות Shopify שלך ולמותג שלך.

כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשים את כובע החשיבה שלך ולעקוב אחר כל השלבים והטיפים ששותפו כאן. כדאי להתחיל להבחין בתוצאות תוך זמן קצר ואף יותר לתוצאות בטווח הארוך.

האם אתה מתקשה להמיר מבקרים באתר Shopify שלך ללקוחות? התגבר על האתגר הזה היום על ידי התקנת אפליקציית Adoric Shopify. זוהי דרך יעילה ובמחיר סביר להגדיל את שיעורי ההמרה שלך ולהפחית את נטישת העגלה.

מוכן לנסות את זה?

התקן את אפליקציית Adoric Shopify

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button