רעיונות לעסקים

לחבר את החלקים ביחד: 26 פרויקטי CNC שמוכרים

בכל יום, יותר ויותר חסמים ליזמות נופלים.

עליית המדיה החברתית העניקה לעסקים קטנים גישה לשווקים ענקיים. הופעת כלי השיווק הדיגיטליים הפכה דברים כמו מציאת קהל יעד ובניית אתר ⁠ לקלה יותר מאי פעם.

אבל עד לאחרונה, עדיין נותר מחסום אחד; העלות הגבוהה של סחורות בייצור המוני.

לא משנה איך חותכים אותו, ייצור המוני הוא יקר. אתרי דרופשיפינג וחברות הדפסה לפי דרישה מציעים כמה אפשרויות מיתוג בהתאמה אישית, אבל מה אם אתה מחפש לייצר מוצרים משלך ? כאלה שעיצבת בעצמך .

האם ישנה אפשרות קיימת ובעלות נמוכה לייצור המוני של מוצרים בהתאמה אישית משלך⁠?

עם הגעתם של נתבי CNC במחירים סבירים, התשובה היא כן .

תוכן העניינים

  • מהו נתב CNC?
  • הרוויח כסף עם מכונת ה-CNC שלך: 26 רעיונות לפרויקט
    • מוצרי עיצוב הבית
      • 1. מחזיקי ספרים
      • 2. אמנות קיר
      • 3. מדפים
      • 4. ריהוט
      • 5. מסגרות לתמונות
      • 6. פמוטים
    • כלי מטבח וברביקיו
      • 7. קרשי חיתוך
      • 8. כלי הגשה וקערות מעץ
      • 9. תחתיות
      • 10. מדבקות קיר למטבח
      • 11. מגשי הגשה מעץ
      • 12. פותחני בקבוקים צמודי עץ
    • ציוד משרדי
      • 13. מחזיקי עפרונות
      • 14. רציפי טעינה
      • 15. קופסאות אספקת מלאכה
      • 16. מארגני שולחן
    • שילוט מותאם אישית
      • 17. שלטי שמות
      • 18. שלטי עץ כפריים לחוץ
      • 19. סימני אותיות מתחלפים
    • צעצועים ומשחקים
      • 20. קוביות אותיות לילדים
      • 21. משחקי לוח
      • 22. בתי בובות ואביזרים
      • 23. חידות
    • מוצרי CNC אחרים למכירה
      • 24. תכשיטים
      • 25. קישוטי עצים
      • 26. ערכות פרויקט עשה זאת בעצמך
  • מחובב למשרה מלאה: איך פותחים עסק CNC
  1. רכישת נתב CNC
  2. החלט על פרויקט עיבוד העץ הראשון שלך
  3. תמציא תוכנית עסקית
  4. בנה את החנות המקוונת שלך
  5. שיווק את המוצרים שלך
  6. הפעל את החנות שלך
  • התחל להרוויח כסף עם פרויקטי נתב CNC משלך
  • פרויקטי CNC שמוכרים שאלות נפוצות
  • ראשית, מהו נתב CNC?

    נתב CNC הוא כלי חיתוך המופעל על ידי מחשב, הפועל כמסור פאנל משולב, מעצב ציר ומכונת משעמם, וחוצב צורות מורכבות מחומרים כמו עץ, מתכות, פלסטיק וזכוכית.⁠


    CNC מייצג "בקרה מספרית ממוחשבת" – דרך מפוארת לומר שהמכשיר פועל באמצעות אוטומציה ניתנת לתכנות, בדומה להדפסה תלת מימדית, המאפשרת לבונים לעצב חלקים מורכבים שניתנים לחיתוך נקי, מהיר ובקנה מידה עצום.

    person-working-on-cnc-machine

    ניתן לרכוש מכונות CNC בקנה מידה קטן בתקציב נמוך. הם לא תופסים יותר מדי מקום, יש המון משאבים מקוונים זמינים לאנשים שרוצים ללמוד איך להשתמש בהם, והם נותנים ליזמים סטארט-אפים את היכולת לייצר מוצרים בהתאמה אישית במוסך, במרתף או בחדר השינה שלהם.

    ככל שהביקוש למוצרים ייחודיים גדל, עסקי CNC הפכו לרווחיים ביותר בשווקים מקוונים כמו Etsy ואמזון , שבהם לקוחות שמים ערך רב בקמעונאים קטנים ובעלי מלאכה .

    אם אתה מחפש לבנות עסק משלך מבוסס CNC, הנה מה שאתה צריך לדעת.

    הרוויח כסף עם מכונת ה-CNC שלך: 26 רעיונות לפרויקט

    ככל שנתבי CNC הפכו יותר קומפקטיים ובמחיר סביר, העניין במוצרים מיוצרים ב-CNC שגשג בשווקים מקוונים כמו Etsy, Amazon ו-Facebook Marketplace, שם יש ביקוש גבוה למוצרים ייחודיים בעבודת יד.

    מכיוון שנתבי CNC יכולים לחתוך כל צורה ממגוון חומרים, יש רשימה נרחבת של מוצרים שאתה יכול ליצור עם מכונת CNC.

    הנה כמה רעיונות:

    מוצרי עיצוב הבית

    מוצרי עיצוב הבית הופכים לעסקים מעולים של CNC בפעם הראשונה. קונים נוטים לתת יותר ערך לייחודיות ובלעדיות, מה שמעניק יתרון לקמעונאים קטנים יותר. בנוסף, מכיוון שמוצרי עיצוב הבית הם דקורטיביים, יש הזדמנות ייחודית להשיג רכישות חוזרות מקונים שמעריכים המשכיות אסתטית בבתיהם.

    הנה כמה מוצרים לעיצוב הבית שאתה עשוי לשקול למכור:

    1. מחזיקי ספרים

    מחזיקי ספרים משרתים את הפונקציה של החזקת ספרים במקומם על מדף ספרים. הם חייבים להיות כבדים ויציבים⁠ – מלבד זאת, אין הגבלות אמיתיות לגבי הצורה והעיצוב שניתן להשתמש בהם.

    חלקן יצירות מורכבות של אמנות פיסול, אחרות הן צורות מופשטות יותר שנועדו להשתלב עם מגוון רחב של תפאורה. מחזיקי ספרים מושלמים עבור אמנים יזמים שמעריכים רמה גבוהה של חופש יצירתי.

    2. אמנות קיר

    כמו תומכי ספרים, אמנות קיר יכולה להציע הרבה חופש יצירתי. אתה יכול להשתמש בתבנית מזוהה, כמו דגל ארה"ב, או משהו חדש לגמרי. זה יכול להיות מפורט או מופשט, מורכב או מינימלי, וניתן להתאמה לכל סוגי המיתוג.

    מכיוון שאמנות קיר קיימת על משטח שטוח, עיצובי ניתוב יכולים להיעשות הרבה יותר פשוטים, מה שהופך את אמנות הקיר נהדרת ליזמים שרק מתחילים להשתמש במכונות ה-CNC שלהם ליצירת מוצרים.

    3. מדפים

    אתה יכול למכור מדפים בודדים, מערכות מדפים מורכבות יותר, או אפילו יחידות מדפים גדולות יותר. אולי מדפים לא יעוררו יצירתיות מיד, אבל מדפים ייחודיים המשתמשים בעיצובים פחות קונבנציונליים יכולים להיות מושכים תשומת לב נהדרים.

    triangle-shelf-set-from-infinite-abyss דרך Infinite Abyss

    4. ריהוט

    רהיטים יכולים להיות מתקדמים יותר אם לוקחים בחשבון ריפוד והרכבה, אבל אפילו עיצובי ניתוב רהיטים פשוטים כמו ספסלי עץ, שולחנות קצה, שולחנות כתיבה וכיסאות דגש הופכים פופולריים יותר ויותר.

    5. מסגרות לתמונות

    הציעו ללקוחות שלכם דרך ייחודית להציג תמונות של הרגעים הכי יקרים שלהם עם קו יחיד במינו של מסגרות תמונה בעיצוב CNC.

    ניתן לבנות מסגרות לתמונות כמעט מכל חומר, מגיעות בכל הצורות והגדלים, וניתן להתאים אותן כמעט לכל אסתטיקה, כלומר יש נפח עצום של לקוחות פוטנציאליים.

    6. פמוטים

    נרות יכולים להיות תכונה של עיצוב הבית כמעט בכל חדר, ושום דבר לא מדגיש את הזוהר המרגיע של נר מהבהב כמו פמוט עשוי היטב. מפמוטים אלגנטיים ועד פנסי זכוכית, יש כל מיני סוגים של פמוטים⁠ שאתה יכול ליצור ולמכור עם מכונת CNC.

    wood-candlestick-from-infinite-abyss

    דרך Infinite Abyss

    קבלו השראה: Infinite Abyss

    Infinite Abyss הוא מותג לעיצוב הבית שנוצר על ידי האמנית סמנתה הרטמן מוויומינג. הרטמן שואבת השראה מהטבע כדי להעניק למוצריה אופי כפרי אך מודרני המהווה מותג מעוצב היטב.

    Infinite Abyss קיבל פרופיל במגזין HGTV , ב-Buzzfeed וב-Etsy. הרטמן היא גם המחברת של Wonder Pallet Wood , מדריך ה-DIY שלה לבניית ריהוט כפרי לבית ממשטחי עץ ממוחזרים.

    infinite-abyss-best-sellers-product-collection

    Infinite Abyss היא דוגמה מצוינת כיצד לבנות אוספים עקביים ובלתי נשכחים ממוצרי ה-CNC שלך. מוצרים הרמוניים מבלי לחזור על עצמם; כל אחד עובד הן כיצירה בודדת והן בקבוצות, ללא קשר לשילוב המוצרים.

    למידע נוסף: 12 פרויקטי עיבוד עץ שאתה יכול למכור באינטרנט

    כלי מטבח וברביקיו

    שוק כלי הבישול העולמי צפוי לצמוח בשיעור צמיחה שנתי מורכב של 6.9% מ-2021 עד 2028 , כלומר ככל הנראה יהיה ביקוש עצום למוצרי מטבח וברביקיו במהלך העשור הבא.

    ואל תיבהל מהסיכוי להתחרות בחנויות קופסאות גדולות – חלק ניכר מהצמיחה בענף מיוחס לבני דור המילניום, שנוטים להעריך מוצרים מיוחדים במינם של קמעונאים קטנים יותר.

    להלן כמה כלי מטבח וברביקיו שניתן ליצור עם מכונת CNC:

    7. קרשי חיתוך

    קרשי חיתוך (לפעמים נקראים קוביות חיתוך) משמשים שפים מדי יום, במטבחים בכל העולם. בשל איכויות החיתוך הטבעיות שלו, עץ היה החומר המועדף לקרש חיתוך במשך מאות שנים, אך ניתן לייצר קרשי חיתוך גם מפלסטיק.

    מכיוון שתפקודם די בסיסי, קרשי חיתוך מותאמים בדרך כלל על ידי שפים שאוהבים להוסיף טאץ' אישי לכלים שבהם הם משתמשים, ופותחים הרבה אפשרויות נישה.

    8. כלי הגשה וקערות מעץ

    כפות עץ ומזלגות להגשת סלט הם חפצי בית נפוצים וקל יחסית למצוא עבורם עיצובים לעיבוד עץ CNC שניתן לשנות כך שיתאימו למיתוג שלך. מכיוון שקונים בדרך כלל רוצים שהפריטים האלה יתאימו, אתה יכול אפילו למכור סטים שלמים של כלים.

    9. תחתיות

    תחתיות הן מוצרים נהדרים להכנה ולמכור עם מכונת CNC. קונים מחפשים לעתים קרובות פריטים מיוחדים במינם, המעניקים יתרון למותגים חדשים יותר. נוסף על כך, ניתן ליצור תחתיות ממגוון רחב של חומרים, מה שנותן למעצבים חופש יצירתי רב.

    למרות שהם עשויים לעתים קרובות מעץ, תחתיות עשויות גם משעם, במבוק, פלסטיק, חימר, שיש, בטון ואפילו עור ובדים. אולי אפילו תשקול ליצור תחתיות ייחודיות העשויות ממספר חומרים.

    collection-of-wooden-kitchen-utensils-and-cutting-board

    10. מדבקות קיר למטבח

    שפים מבלים זמן רב במטבחים שלהם, כך שאין זה מפתיע שהם ירצו להוסיף כשרון ויזואלי לעיצוב שלהם. בהתאם למיתוג שלך, מדבקות קיר למטבח שלך עשויות לשבץ סיסמאות מצחיקות, ציטוטים מעוררי השראה או סתם תמונות ממש מגניבות.

    11. מגשי הגשה מעץ

    מגשי הגשה מעץ משמשים בדרך כלל להובלת מזון ומשקאות, אך גם כשהם נייחים, הם יכולים להוסיף מבטא מובהק לעיצוב חדר האוכל של האדם. מטרה כפולה זו הפכה אותם לרעיון מתנה נהדר עבור אנשים שלעתים קרובות מארחים אורחים.

    12. פותחני בקבוקים צמודי עץ

    פותחני בקבוקים צמודי עץ מבצעים פונקציה פשוטה מאוד, כלומר הם מציעים הרבה אפשרויות תבנית. הם מגיעים בכל הגדלים. הם יכולים להיות אלגנטיים ופונקציונליים, או יותר מקושטים ודקורטיביים. חלקם עומדים בפני עצמם, בעוד שאחרים מורכבים על קירות.

    כשהם ממוקמים בתוך הבית, הם יכולים להוסיף תחושה כפרית לכל חדר. בחוץ, הם עשויים להביא תחושה של מודרניות למגרש קמפינג מבודד.

    wooden-kitchen-utensils-from-avocrafts

    קבלו השראה: Avocrafts

    Avocrafts היא קמעונאית מבוססת סן דייגו של מוצרי מטבח בעבודת עץ ומוצרי עיצוב הבית. יש בו הרבה חלקים מעניינים, אבל גולת הכותרת עבורנו היא תחתיות העץ בעבודת יד שלו.

    handcrafted-cedar-coasters-from-avocrafts

    התחתיות של Avocraft עשויות מעץ ארז ושרף אפוקסי, מעוצבות בצורה כזו שכל חלק וחלק הוא ייחודי⁠ – כאשר המיקום המדויק של החומרים נקבע באופן אקראי במהלך תהליך החיתוך.

    מבחינה סגנונית, תחתיות התחתיות הרמוניות לחלוטין, אך רמת הייחודיות הנוספת מעניקה למוצר תחושה מיוחדת במינה המהדהדת עם קונים שמעריכים בלעדיות. Avocraft עושה שימוש טוב גם בהמלצות של לקוחות, ומזמינה את הקונים לשתף את הדפוסים הייחודיים שקיבלו.

    avocrafts-screen-shot-of-customer-reviews

    למידע נוסף: 10 אומנות טרנדים להכנה ולמכור

    ציוד משרדי

    עם יותר אנשים שעובדים מהבית, הביקוש לציוד משרדי ביתי זינק. ציוד משרדי נוטה להיות מבוקש כל השנה, ומכיוון שלעתים קרובות יש צורך להחליף פריטים, רכישות חוזרות נפוצות.

    להלן כמה ציוד משרדי ביצירת CNC שאתה עשוי לייצר ולמכור:

    13. מחזיקי עפרונות

    מחזיק עיפרון דקורטיבי יכול להיות דרך מצוינת לעובדים במשרד הביתי להציג את אישיותם. למחזיקי עפרונות אין הרבה דרישות עיצוביות, מה שאומר שהם מציעים המון אפשרויות סגנוניות.

    אתה יכול ליצור מחזיקי עפרונות שימושיים יותר, אולי המכילים חריטה פשוטה⁠, מודגשת עם דפוס מפורט. או שאתה יכול ללכת בגדול, לתקן מנגנון אחיזה לפסל שולחן עבודה אקסטרווגנטי.

    artists-pencil-holder-beside-easel

    14. רציפי טעינה

    גם אם אתה לא עובד משרד, כנראה שיש לך הרבה מכשירים שצריך להטעין. רציפי טעינה הם מבנים קטנים שנועדו לעזור לארגן את כל כבלי הטעינה והאביזרים שלך במקום אחד קל לשימוש.

    15. קופסאות אספקת מלאכה

    קופסאות אספקת מלאכה מגוונות מאוד בכל הנוגע לאופן השימוש בהן. ציירים ופסלים עשויים להשתמש בגדולים יותר כדי לארגן כלים בסטודיו שלהם. קופסאות קטנות יותר משמשות בדרך כלל לאחסון ציוד תפירה.

    במקרים אחרים, קופסאות אספקה דקורטיביות יותר⁠ – לא בנויות לשום מטרה ספציפית, אלא רק נועדו לתת לקונים אפשרות אחסון מסוגננת יותר. סוג הקופסאות שאתה בונה צריך להיות תלוי בקהל שלך ומה הצרכים העיקריים שלו.

    16. מארגני שולחן

    מארגני שולחן הם קופסאות קטנות, הנשארות בדרך כלל על גבי שולחן או שולחן, המורכבות מתאים מחולקים לאחסון דברים כמו מחברות, כבלי טעינה, כלי כתיבה, ומדי פעם, פריטים שקל לאבד אותם כמו מפתחות וחלפים רופפים.

    bamboo-desktop-organizer-from-neoletex קבלו השראה: Neoletex

    Neoletex היא מוכרת עם חשיבה סביבתית של ציוד משרדי בעבודת יד הבנויה מבמבוק בר קיימא. Neoletex תורמת 10% מהמכירות המקוונות שלה לפרויקטים סביבתיים ולארגוני צדקה המוקדשים לבניית עתיד ידידותי יותר לסביבה.

    לארגוניות שולחניות הבמבוק של Neoletex יש עיצוב מלוטש ומינימליסטי שעובד כמעט עם כל אסתטיקה – אבל מה שהכי חשוב כאן הוא לא העיצוב, אלא המסר מאחורי המוצרים שלהם.

    Neoletex מתארת את עצמה כיעילה, אפקטיבית ובעלת קיימא מבחינה סביבתית⁠ – וזה ניכר במוצרים שלה. נראה שהכל מהחומרים המשמשים לעיצוב הפרקטי חסר הקישוט של המוצרים שלהם מותאם בהרמוניה סביב המסר שלו של קיימות יעילה ויעילה.

    שילוט מותאם אישית

    שילוט מיוחד הוא דרך מצוינת לתת ללקוחות שלך מוצר ייחודי שעדיין מדגיש את המוזרויות הסגנוניות של המותג שלך.

    שילוט מותאם אישית עשוי לשמש לאירועים מיוחדים, כדי לתת הנחיות במסלולי הליכה, או להוסיף תוויות דקורטיביות לגינות ביתיות מעודנות. הם גם רק יוצרים חתיכה נחמדה של עיצוב דשא מותאם אישית.

    הנה כמה סוגים שונים של שילוט שאתה יכול למכור:

    17. שלטי שמות

    שלטי שמות הם מתנות נהדרות. הם עיקר חנויות מזכרות ואחד מפריטי החידוש הפופולריים ביותר שאנשים קונים. עם מכונת CNC, תוכלו ליצור שלטי שמות מותאמים אישית לחדרי שינה, משרדים או כל מקום אחר שהלקוחות שלכם רוצים לתייג כשם שלהם.

    ולא רק לאנשים יש שמות; שלטים שנבנו עבור בתי כלבים, אורוות סוסים או עצי חתול יכולים להוות רעיונות למתנות נהדרות לאוהבי בעלי חיים.

    18. שלטי עץ כפריים לחוץ

    בין אם זה עבור הקוטג', האסם או רק החצר האחורית שלך, שילוט עץ יכול להיות גם כלי הדרכה מועיל וגם חתיכת מבטא שמוסיפה נופך פסטורלי לכל מיקום.

    19. סימני אותיות מתחלפים

    למה לא לתת ללקוחות שלך את האפשרות ליצור שלטים משלהם? שלטי אותיות להחלפה יכולים להיות תוספת מהנה לכל חדר בבית, כאשר בני משפחה ודיירי בית משאירים הודעות מהנות ומותאמות אישית זה לזה.

    wood-engraved-dog-name-sign-product-from-southern-accent

    קבל השראה: Southern Accent Woodcrafting

    Southern Accent Woodcrafting התחילה עם רכישת שתי מכונות CNC על ידי הבעלים והמפעיל דן ברי⁠ – שהחליט להפוך את התשוקה שלו לגילוף עץ ולעבודת עץ לעסק במשרה מלאה לעיבוד עץ.

    Southern Accent Woodcrafting מוכרת שלטים מותאמים אישית לעסקים, חוות, אורוות סוסים, בתי כלבים, וכמעט כל מקום אחר שעשוי להפיק תועלת מהאסתטיקה של שילוט בעבודת יד.

    wood-carved-family-ranch-sign-from-southern-accent

    Southern Accent Woodcrafting מספקת ללקוחותיה דף מוצר קל לשימוש המאפשר חווית קניה מותאמת אישית נהדרת . הטופס נגיש ומובן בקלות, ומוודא ששום דבר לא יפריע לספק לקונים מוצרים מותאמים אישית משלהם.

    צעצועים ומשחקים

    יש מגוון עצום של צעצועים ומשחקים שאתה עשוי לבנות ולמכור עם מכונת CNC. אתה יכול למכור צעצועים חינוכיים לילדים צעירים שעוזרים לקדם התפתחות אינטלקטואלית. או שאתה עשוי לחשוב על יצירת קו בובות או דמויות פעולה משלך.

    הנה כמה רעיונות לצעצועים שכדאי לקחת בחשבון:

    20. קוביות אותיות לילדים

    לימוד היסודות של איות ודקדוק הוא חיוני לילדים צעירים, וזו עשויה להיות הסיבה שאבני האלפבית הם צעצוע נצחי ופופולרי לילדים.

    וקוביות עץ לא חייבות להוות רק עזר ללימוד האלפבית. אתה יכול לשבץ בלוקים עם מספרים, צורות או חיות גם כן.

    chess-board-with-inlay-pattern

    21. משחקי לוח

    משחקי לוח פופולריים כמו שחמט, דמקה, עריסה ושש-בש נמצאים כולם בנחלת הכלל, כלומר כל אחד יכול לבנות ולמכור עבורם כלים. לוחות למשחקים נפוצים כמו זה גם נוטים להיות דקורטיביים, מה שנותנים לך את ההזדמנות להוסיף את הכישרון האמנותי שלך.

    ומכיוון שמכונת ה-CNC שלך נותנת לך את היכולת לייצר בהמונית חלקי משחקי לוח, למה שלא תמציא את המשחק שלך? בניית קהילה של מעריצים סביב המשחק שלך עשויה לקחת קצת זמן, אבל זה יכול להיות רווחי להפליא .

    22. בתי בובות ואביזרים

    בתי בובות הם צעצוע נצחי לילדים, אבל הם יכולים להיות תחביב פופולרי גם למבוגרים. לאספנים של אביזרי בית בובות (המכונים לעתים קרובות "מיניאטורות") יש קהילות מקוונות חזקות שבהן תוכל למצוא הרבה לקוחות פוטנציאליים.

    בנוסף, אם כבר יצרת עיצובי CNC לריהוט ומוצרי עיצוב הבית, תוכל לעשות בהם שימוש חוזר. רק זכור לעשות אותם הרבה יותר קטנים .

    23. חידות

    לפאזלים הייתה התעוררות עצומה בפופולריות בתחילת המגיפה, והם עדיין חזקים. מכונות CNC מושלמות לגילוף פאזלים מותאמים אישית משלך. ישנן כמה גישות שאתה יכול לנקוט כאן. אתה יכול לגלף עיצוב שטוח לחתיכות או אפילו ליצור פאזלים תלת מימדיים משלך.

    wooden-game-board-collection-from-michaud-toys

    קבלו השראה: Michaud Toys

    Michaud Toys הוא עסק משפחתי המושרש במסורת של עיבוד עץ ואומנות משובחת שעברו במשך ארבעה דורות. מישו מתמחה בלוחות משחק מסורתיים מעץ, ויוצרים נכסי ירושה שהוא מקווה שיחולקו בין בני המשפחה.

    baseball-board-game-from-michaud-toys

    המוצרים של מישו כוללים משחקים קלאסיים כמו דמקה ושחמט, לצד גרסאות משחקי לוח של ענפי ספורט קלאסיים כמו בייסבול ומרוצי סוסים.

    horse-race-board-game-from-michaud-toys

    המוצרים של Michaud הם ללא ספק נהדרים למשחקים, אבל הם משמשים כחלקים מדהימים של עיצוב הבית. היצירה המפורטת על כל פריט מעניקה להם אסתטיקה קלאסית, מובנית, המזכירה את מכוני המשחקים של תחילת המאה.

    מוצרי CNC אחרים למכירה

    עוד לא סיימנו! כמה רעיונות CNC קשים יותר לקטגוריה, אבל הם יוצרים מוצרים נהדרים בכל זאת. הנה עוד כמה מוצרים שמתאימים לייצור ולמכירה עם מכונת CNC:

    24. תכשיטים

    קוני תכשיטים בשווקים מקוונים תמיד מחפשים תכשיטים ייחודיים שמוציאים את אישיותם. למה שלא תשתמש במכונת CNC שלך כדי לפתוח עסק לייצור תכשיטים ? אתה יכול למכור עגילי עץ, שרשראות, צמידים או תליונים.

    ונתב CNC נותן לך הרבה אפשרויות מבחינת החומר שבו אתה משתמש. אמנם אתה יכול להשתמש במכונת ה-CNC שלך כדי ליצור חלקים יוקרתיים ממתכות בעלות ערך גבוה, אך למעשה יש ביקוש גדול לתכשיטי עץ בעבודת יד במחירים נוחים.

    25. קישוטי עצים

    לקראת עונת החגים, יש ביקוש עצום לקישוטי עצים ייחודיים. למרות שלקונים יכול להיות קל למצוא נורות ומלאכים סטנדרטיים, קשה להשיג מקוריות, כלומר יש המון אפשרויות נישה.

    האם הלקוחות שלכם חולקים תחביב משותף? האם יש אסתטיקה מסוימת שמהדהדת איתם? התחשבות במה המשותף לקהל שלך עשויה לספק רמזים כיצד למצוא נישה שמתאימה למותג שלך.

    החיסרון, המוצר הזה הוא בעיקר עונתי, אז תרצו למכור גם מוצרים אחרים, כדי לעזור להשלים את המכירות מחוץ לעונה.

    26. ערכות פרויקט עשה זאת בעצמך

    בין אם אתם מחפשים משהו להעסיק את הקטנטנים אחר צהריים גשום או סתם משהו להעסיק את עצמכם⁠— ערכות פרויקט עשה זאת בעצמך מייצרות אחר צהריים מהנה ויצירתי.

    ערכות פרויקט CNC עשה זאת בעצמך בדרך כלל מגיעות עם מבחר חלקים ומדריך שלב אחר שלב לבניית כל מיני דברים מגניבים⁠: צעצועים, בתי ציפורים, אדניות לגינה, עיצוב הבית, דגמי מכוניות, אדריכלות מיניאטורית וכל מיני מערכות משחקים.

    cover-image-with-bracelets-from-the-wooden-wear

    קבלו השראה: The Wooden Wear

    The Wooden Wear מוכרת תכשיטי עץ מסוגננים בעבודת יד לגברים ולנשים כאחד – ומציעה עגילים, צמידים, שרשראות, משקפי שמש, שעונים ותליונים לאירועים מיוחדים ולשימוש יומיומי.

    המיתוג של Wooden Wear מציג תחושת רוגע שמאפשרת חווית קניות מרגיעה. הוא בולט בעיני המבקרים, מכיוון שהוא מנוגד לסביבת המכירות בלחץ הגבוה שיכולה לבוא עם קניות של תכשיטי יוקרה.

    החלקים הם סבירים, אך מעוצבים עם אלגנטיות קורנת המאפשרת ללבוש אותם לכל מיני אירועים מיוחדים. כל פריט הוא ייחודי, אך המיתוג החזק של Wooden Wear מקל על הקונים לערבב ולהתאים בצורה אופנתית את הפריטים האהובים עליהם.

    wooden-earring-collection-from-the-wooden-wear

    מחובב למשרה מלאה: איך פותחים עסק CNC

    איך עוברים מהתעסקות עם מכונת CNC במוסך או במרתף לבעלות על עסק מצליח? זה אולי נראה מרתיע עכשיו, אבל זכרו שכל יזם מצליח התחיל בדיוק באותו מקום.

    בניית מותג מפרויקטי העץ שלך ב-CNC לא יקרה בן לילה, אבל הסיפוק שמגיע עם יצירת משהו ייחודי (שלא לדבר על הכסף שניתן להרוויח), יהיה מתגמל מאוד בהמשך הדרך.

    הנה היכן להתחיל:

    1. רכשו נתב CNC

    בחירת נתב CNC המתאים תהיה הצעד הראשון בבניית עסק ה-CNC שלך.

    יש הרבה נתבי CNC בשוק, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. חלק מהנתבי CNC דורשים הרכבה, אחרים לא. חלקם יקרים יותר, אך כוללים שטחי עבודה גדולים יותר. ובכל זאת, רבים מציעים אפשרויות תוכנית תשלום שהופכות אותם למשתלמים יותר.

    שקול את גודל הפרויקטים שאתה יוצר, את המורכבות של עיצובי התבניות שלך, והאם הנתב שלך יכול לעבוד עם החומרים שבחרת.

    כמו כן, שימו לב שבעוד שרוב נתבי ה-CNC יכולים לחתוך לאורך ציר X ו-Y, חלקם דורשים חיבורי ציר נוספים לחיתוך בציר Z (עומק). אם אתה מתכנן לבצע הרבה חיתוכים עמוקים, הקפד להרים נתב CNC בציר Z.

    בואו נעבור על כמה מהדגמים הנפוצים יותר:

    Carbide 3D Shapeoko 4

    • חומרים: ה-Carbide 3D Shapeoko 4 מסוגל לחתוך דרך סיבים בצפיפות בינונית (MDF) ומתכות רכות (כגון אלומיניום).
    • אזור עבודה: ה-Carbide 3D Shapeoko 4 מגיע בשלושה גדלים שונים של אזורי חיתוך: סטנדרטי (444 x 444 x 101 מ"מ), XL (838 x 444 x 101 מ"מ), ו-XXL (838 x 838 x 101 מ"מ).
    • מחיר: $1,700, או $154 לחודש

    Inventables X-Carve

    • חומרים: ה-Inventables X-Carve מסוגל לחתוך דרך מגוון חומרים , כמו עץ, פלסטיק, אקריליק, קוריאן, קצף urethane, שעווה ואלומיניום.
    • אזור עבודה: ה-Inventables X-Carve הוא בגודל 1,250 על 1,000 על 350 מ"מ, עם שטח חיתוך של 750 על 750 על 65 מ"מ.
    • מחיר: $1,842, או $52 לחודש

    Sain Smart Genmitsu 3018 Pro

    • חומרים: ה-Sain Smart Genmitsu 3018 Pro חותך דרך פלסטיק, אלומיניום רך, עצים, MDF ואקריליק.
    • אזור עבודה: ל-Sain Smart Genmitsu 3018 Pro יש אזור עבודה בגודל 300 על 180 מ"מ, בתוספת ציר שיכול לחתוך עומק של 45 מ"מ.
    • מחיר: $316, או $29 לחודש

    BobsCNC Evolution 4

    • חומרים: BobsCNC Evolution 4 משמש לחיתוך עץ, פלסטיק, קצף ואקריליק שאינם מתכות.
    • אזור עבודה: ל-BobsCNC Evolution 4 שטח חיתוך של 610 על 610 מ"מ, עם עומק של 85 מ"מ.
    • מחיר: 1,534 דולר

    Ooznest Original Workbee Z1+

    • חומרים: Ooznest Original Workbee Z1+ משמש לחיתוך עץ, פלסטיק, קצף ואקריליק שאינם מתכות.
    • אזור עבודה: Ooznest Original Workbee מגיע בשישה גדלים, עם חללי עבודה זמינים בגודל 300 x 270 מ"מ, 550 x 520 מ"מ, 550 x 770 מ"מ, 800 x 770 מ"מ, 800 x 1,270 מ"מ ו-1,300 x 1,270 מ"מ.
    • מחיר: החל מ-$1,335 עבור המידה הקטנה ביותר וכלה ב-$1,595 עבור הגדול ביותר.

    close-up-of-drill-attachment-on-cnc-router

    לאחר שמצאת את הנתב CNC המתאים לך, תרצה להתחיל לחשוב באיזו תוכנת CNC תשתמש. חלקם מגיעים עם תוכנת ניתוב מובנית, אבל אם נתב ה-CNC שלך לא, בדוק את אפשרויות התוכנה הבאות:

    • Vectric Vcarve Pro
    • כן ציור
    • Vectric Aspire
    • eCam
    • מאך 4
    • PlanetCNC

    אם אינך מוכן ליצור תוכניות עיבוד עץ משלך ורק רוצה להתרגל להשתמש במכונת CNC שלך, יש המון קבצי DXF בחינם זמינים באינטרנט. קבצי DXF הם סוג הקבצים הנפוץ ביותר עבור עיצובי פרויקט CNC.

    2. החליטו על פרויקט עיבוד העץ הראשון שלכם

    לאחר שתכין את הציוד שלך, תרצה להתחיל לאמת את רעיונות המוצרים שלך כדי לוודא שיש שוק לסוגי המוצרים שאתה מתכנן למכור. ישנן מספר דרכים לבדוק את הביקוש למוצרים שלך:

    • למכור לפי דרישה. מכיוון שנתב ה-CNC החדש שלך מוכן, אינך צריך בהכרח לייצר מלאי מבעוד מועד. אם יש לך רעיון למוצר, למה שלא תבדוק אותו ישירות?
    • ערכו ניתוח תחרותי. חקור את השוק הנוכחי וחקר את המתחרים שלך. מה הם מוכרים? אילו סוגי קהלים נמשכים למוצרים שלהם?
    • בצע מחקר מילות מפתח. אסטרטגיית מחקר טובה של מילות מפתח היא נהדרת לחשיפת נקודות כאב של לקוחות, איתור נישות זמינות, ורכישת ידע קשה על האופן שבו קהלים מתעניינים במותג שלך.
    • התחל קמפיין מימון המונים. מימון המונים עוזר לך לדעת מה הסיכוי שהקהל שלך יתמוך במותג שלך, ועד כמה הוא מוכן לשלם עבור המוצרים שלך.
    • פגוש לקוחות ישירות. לכו לתערוכות ואירועים שבהם לקוחות פוטנציאליים צפויים להתאסף. פגישה אישית עם לקוחות עשויה לספק רמזים מכריעים לגבי המוצרים הפופולריים במיוחד.

    3. בוא עם תוכנית עסקית

    הגדר את עצמך להצלחה על ידי יצירת תוכנית עסקית מוצקה. תוכניות עסקיות הן חיוניות לזיהוי בעיות פוטנציאליות ולוודא שיש לך את המשאבים כדי להיות מסוגלים להרחיב את עסק עיבוד העץ שלך.

    תוכנית עסקית טובה תעזור לך לתעדף את הזמן שלך, להבין איך להשיג את המטרות שלך ולהפוך את החזון שלך לעסק שלך ברור למשקיעים פוטנציאליים. אם אינך בטוח היכן להתחיל, קבל השראה על ידי עיון בדוגמאות של תוכנית עסקית אלה .

    4. בנה את החנות המקוונת שלך

    כשתסיים לפתח את התוכנית העסקית שלך, יהיה לך מושג הרבה יותר טוב לגבי המוצרים שאתה מוכר, המאפיינים של המותג שלך וכיצד למקד לקהלים הנכונים.

    בשלב זה, אתה אמור לקבל את כל המידע שאתה צריך כדי להתחיל לבנות את החנות המקוונת שלך. כאן תוכל להוסיף את מוצרי DIY CNC שלך, למיין אותם לאוספים ולהתחיל לפתח את ההיבטים החזותיים של המותג שלך.

    5. שווק את המוצרים שלך

    שיווק דיגיטלי נותן לך גישה למגוון רחב של קהלים, וזה מושלם אם אתה עובד על תקציב נמוך. אילו ערוצים תבחרו לשווק צריכים להיות תלויים בקהלים שאליהם אתם רוצים להגיע.

    מכיוון שתמכור מוצרי CNC, ייתכן שיהיה רעיון טוב לשקול לשווק את המוצר שלך למשתמשי Etsy. ל-Etsy יש מוניטין של מוצרים בעבודת יד ומוצרים מיוחדים במינם, כך שמכירה ב-Etsy עשויה להיות מושלמת עבור מותג CNC מתקדם.

    עם זאת, Etsy לא תמיד הטוב ביותר להגדלת העסק שלך, אז וודא שאתה מפנה לקוחות פוטנציאליים לרשימת שיווק בדוא"ל או לפרופיל מדיה חברתית כדי שתהיה להם הזדמנות להתעדכן במותג שלך.

    6. הפעל את החנות שלך

    כשהאתר שלך מוגדר, המוצרים שלך נוספו וטחנת ה-CNC שלך מוכנה, הגיע הזמן להשיק את החנות המקוונת שלך. ההשקה היא אחד הרגעים המרגשים ביותר של פתיחת עסק, אבל זה יכול להפוך למלחיץ במהירות אם אין לך תוכנית השקה מוצקה.

    בדוק את התוכנית העסקית שלך, בצע רכישת מבחן בחנות שלך כדי לוודא שהיא פונקציונלית, ועיין ברשימת הבדיקה שלנו להשקת החנות כדי שתדע שלא פספסת שום דבר בתכנון שלך.

    person-cutting-pattern-into-wood-on-cnc-machine

    התחל להרוויח כסף עם פרויקטי נתב CNC משלך

    עם הגעתם של מכונות CNC במחיר סביר, עסקים של אדם אחד מסוגלים לייצר פריטים מותאמים אישית מהר יותר מאי פעם. בין אם מדובר בעיצוב הבית, כלי מטבח או צעצועי ילדים מיוחדים במינם⁠ – יצירת מוצר משלך נמצאת בהישג יד.

    לימוד מיומנות חדשה לוקח זמן, וייתכן שאינך בונה מבנים מורכבים מיד, אך ללמוד כיצד להשתמש בכלים הללו יש פוטנציאל לשנות משחק עבור עסקים קטנים.

    כשמכונות CNC הופכות לזולות יותר ויותר, סביר להניח שהן כאן כדי להישאר – ופתאום, מחסום אחד נוסף ליזמות התמוטט.

    איור מאת כריס גאש

    התחל 14 יום ניסיון חינם של Shopify – אין צורך בכרטיס אשראי!

    פרויקטי CNC שמוכרים שאלות נפוצות

    איך משתמשים במכונת CNC?

    לא כל נתב CNC פועל באותו אופן, כך שהפרטים של אופן השימוש במכונת ה-CNC שלך יהיו תלויים באיזו תבחר. באופן כללי, עדיף להתחיל בעיצוב המוצר שלך, לחתוך אותו, לשייף אותו, לבדוק את העיצוב שלך ולחדד אותו עד שהמוצרים שלך ייראו ויתפקדו כמו שהם אמורים. אתה יכול גם להוריד כמה קבצי פרויקט CNC בחינם תחילה, אם אתה רק רוצה להתרגל לשימוש במכונת CNC החדשה שלך.

    האם אתה יכול להרוויח כסף עם מכונת CNC?

    כן! יש שורה שלמה של עסקים מבוססי CNC שמרוויחים כסף באינטרנט על ידי יצירה ומכירה של מוצרים מותאמים אישית עם נתב CNC שלהם.

    מה אני יכול לייצר ולמכור עם מכונת CNC?

    אתה יכול למכור כלי מטבח כמו קרשי חיתוך וכלי עץ, תפאורה כמו תחתיות, אמנות קיר ומדפים⁠ – ועוד הרבה יותר. עיין ברשימה שלנו למעלה לרעיונות נוספים למוצרי CNC.

    מהם כמה פרויקטי CNC שנמכרים היטב?

    פריטים ביתיים נפוצים כמו קרשי חיתוך ותחתיות נוטים להימכר טוב מאוד, מכיוון שיש שוק גדול של לקוחות פוטנציאליים. רק זכור, יש תחרות רבה על פריטים נפוצים יותר, אז תרצה לקבל הצעת מכירה ייחודית שמבדילה את העסק שלך מהמתחרים שלך.

    cnc-router-cutting-inlay

    מאמרים קשורים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    Back to top button