רעיונות לעסקים

מדריך למתחילים ליצירת מגנטי עופרת חזקים ויעילים.

אין טעם להחזיק אתר אם המבקרים שלך לא יבצעו המרה.

עסקים מוציאים אלפים על טקטיקות שונות ליצירת לידים. אחת הטכניקות היעילות ביותר היא מגנטים עופרת.

זה לא כלי חדש, משווקים משתמשים בשיטה הזו כדי לייצר יותר מכירות במשך עשרות שנים, ובכל זאת הרבה אנשים עדיין לא יודעים מה זה מגנט לידים או איך אפשר להשתמש בכלי הזה ביעילות.

במאמר זה, נסביר את הרעיון של מגנט מוביל וכיצד ניתן להשתמש בכלי זה.

מהו מגנט עופרת?

מגנט לידים יכול להיות מוגדר ככלי שיווקי, הידוע גם בתור תוכנת שיווק ביצועים ליצירת לידים על ידי הצעת משהו מרגש בתמורה לפרטי הקשר של לקוח פוטנציאלי.

מגנטים של לידים יכולים להיות בצורות שונות כולל ספרים אלקטרוניים, תבניות, ניירות לבנים וכו'.

למה אתה צריך מגנט עופרת

מגנטים עופרת עושים עבודה חשובה מאוד. הם יוצרים גשר ממודעות או חשיפה לחביבות ואמון.

לא תוכל לקבל מספרים טובים ללא מגנט מוביל, שעוזר למשוך מבקרים.

המסע של קונה מתחיל בלחצן קריאה לפעולה. דיברנו על היבט זה בפירוט בבלוג שלנו שכותרתו כיצד ליצור את הקריאה לפעולה המושלמת כדי להגדיל את ההמרות .

לאחר מכן מגיע דף הנחיתה שבו המבקר שלך יספק את הפרטים הנדרשים כגון האימייל או השם שלו. דף הנחיתה חייב להיות מאוד אטרקטיבי, מסודר ופשוט כדי שהמשתמש לא יסיח את דעתו.

ברגע שהוא או היא מספקים את הפרטים, הצג דף תודה והשתמש במייל מעקב כדי לשמור על קשר.

אתה יכול להשתמש במגנטים עופרת לאורך כל המסע הזה ואפילו אחרי שתקבל כתובת אימייל של מישהו. המפתח טמון בידיעה בדיוק מתי לפנות למשתמש ועכשיו.

12 רעיונות למגנטים עופרת

עכשיו כשאתה יודע מה זה מגנט עופרת, בוא נסתכל על כמה דוגמאות מעולות של מגנט עופרת שאתה יכול להשתמש בהן:

1. הדגמות וניסויים

רוב האנשים שנוחתים באתר שלך היו רוצים להשתמש במה שאתה מציע בחינם לפני שהם משלמים עבורו, לכן שקול להציע הדגמות או נסיונות בחינם כמו שאנחנו עושים באדוריק.

lead magnet
מגנט עופרת

מגנט עופרת זה יעיל מאוד. בנוסף, זה מגדיל את הסיכויים לבצע המרה מכיוון שלאנשים שנרשמים יש סיכוי גבוה לרכוש את המוצר שלך אם ההדגמה או הניסיון ירשימו אותם.

במקרה שהם לא יתגיירו, תוכלו ליצור איתם קשר ולדעת מה מנע מהם להפוך ללקוח משלם.

2. קודי הנחה

את מי לא מעוניינים בהנחות? למעשה, הנחות יכולות לגרום לאנשים לשלם יותר .

לקוחות שימצאו את המוצרים שלך יקרים מדי עלולים בסופו של דבר לקנות אם תציע הנחה.

הקפד לתכנן את קודי ההנחה שלך בצורה חכמה, כלומר זכאי רק אם אתה מוציא סכום מסוים של כסף או קונה מוצר ספציפי.

3. הצעה

אנשים המתעניינים בעסק שלך עשויים לבקש הצעה. חלק מהעסקים מציעים הצעות בחינם בתמורה לפרטי לקוחות ישירות דרך האתר כפי שניתן לראות להלן:

best lead magnet
מגנט העופרת הטוב ביותר

מצד שני, עסקים מסוימים דורשים מהלקוחות ליצור קשר עם הצוות במייל או בטלפון ולבקש הצעה. בעוד ששתי השיטות יעילות, האחרונה יכולה להיות קצת פחות יעילה.

לא כל מי שנוחת בדף שלך יהיה מעוניין ליצור איתך קשר כדי לבקש הצעה. אנשים רוצים לחסוך זמן ואנרגיה.

לרוב העסקים יש תבנית הצעה גנרית שהם ממלאים כדי ליצור הצעות מותאמות אישית. גם אם לא תזכה בלקוח עם ההצעה שלך, יהיה לך את האימייל שלו, שבו תוכל להשתמש כדי לשלוח מיילים ממוקדים.

4. ספר אלקטרוני

זו יכולה להיות דרך מצוינת לגרום לאנשים להירשם ולספק את המידע שאתה צריך.

על פי דוח משנת 2014, כ -28 אחוז מהאמריקאים קוראים ספרים אלקטרוניים. עם זאת, ניתן לומר בבטחה שיש היום יותר קוראים מכיוון שנראה שההכנסות צומחות בקצב מהיר .

יכולים להיות כל מיני רעיונות לספר אלקטרוני שאתה יכול לנסות – ספרי מתכונים, ספרי הדרכה, עשרת הספרים המובילים וכו'. הם הטובים ביותר למכור ספרים אלקטרוניים באתר שלך או משמשים לקידום סדרה של בלוגים. אם אתה לחוץ בזמן, אתה יכול להמיר פוסט ארוך בבלוג לספר אלקטרוני.

 

lead magnet ebook
ספר אלקטרוני מגנט להוביל

משתמשים שינחתו בדף שלך ויאהבו את הבלוג הזה עשויים להירשם כדי לקבל גישה לספר אלקטרוני מפורט יותר.

5. חוברת עבודה

זו יכולה להיות אפשרות מצוינת לעסקים המציעים שירותים. ניתן להגדיר חוברת עבודה כמסמך שאנשים יכולים להוריד ולהשלים כדי לאמוד כמה הם למדו או הבינו.

lead magnet workbook
חוברת עבודה של מגנט עופרת

יתרון נוסף של חוברת עבודה הוא שהיא עוזרת למצב את העסק שלך כמומחה. עם זאת, עליך להיות זהיר בעת יצירת חוברת עבודה.

זה חייב להיות רלוונטי, קצר, שימושי, וכתוב בהתאם לקהל היעד שלך. יתר על כן, אתה יכול להשתמש בחוברת העבודה כדי לחבר מוצרים ושירותים אחרים. לדוגמה, מי שציון 10 מושלם יכול להתבקש להוריד חוברות עבודה נוספות.

6. קבצי אודיו ווידאו

אנשים אוהבים לצפות בסרטונים ולהאזין לקבצי אודיו. הביקוש לספרי אודיו אלקטרוניים נמצא גם הוא במגמת עלייה .

הצע גם קישור חי כדי להזרים או להוריד את התוכן כך שלמשתמשים תהיה גישה אליו גם כשהם בדרכים.

lead magnet example
מגנט מוביל

סרטונים נהדרים מכיוון שהם מאפשרים לעסקים ליצור קשר אמיתי עם הצופה על ידי הזדמנות להעמיד אדם אמיתי מול המצלמה.

אם התקציב שלך מאפשר, אתה יכול להשתמש בפנים פופולריות בסרטון שלך כדי לגרום ליותר אנשים לנשוך את הפיתיון. יתר על כן, אינך צריך ליצור קבצי אודיו ווידאו נפרדים. אתה יכול להסיר סרטון וידאו ולהציע אותו לאנשים שנוחתים בדף שלך.

7. מדריך איך לעשות

מדריכי אופן הפעולה שונים מספרים אלקטרוניים והם מתאימים ביותר לעסקים או למוכרים המציעים מוצרים פיזיים או דיגיטליים.

הנה כמה רעיונות איך להדריך להשראה:

  • איך לקנות מוצר
  • כיצד להשתמש במוצר
  • כיצד לתחזק או לנקות מוצר
  • כיצד למכור מוצר

אתה לא צריך להיות יצרן כדי להשתמש באסטרטגיה הזו. שותפים של אמזון יכולים גם להציע מדריכי הדרכה.

נניח שאתה מוכר שואבי אבק. קונים שרוכשים את המנקה עשויים להיות מעוניינים לדעת עליו יותר, כולל כיצד הוא פועל או כיצד להאריך את חייו.

אתה יכול ליצור מדריך למשתמש מפורט כדי לכסות את הנושאים האלה ולהגיע לאנשים כאלה.

כך גם לגבי רוכשי הכלים הדיגיטליים. מישהו שרוכש כלי לשחזור תוכנה עשוי לרצות לדעת כיצד להשתמש בו. אתה יכול ליצור מדריכים קטנים כדי למקד אנשים כאלה וליצור לידים.

כדי לעבור את המייל הנוסף, אתה יכול אפילו ליצור מדריך אולטימטיבי שמכסה את כל השאלות שיכולות להיות לך לגבי מוצר.

המפתח טמון בהמצאת מדריכים קלים להבנה, מועילים ואינפורמטיביים. זה יכול להיות קשה מאוד להמציא נושא חדש, במיוחד אם אתה קמעונאי ולא יצרן.

למוכר המקורי עשוי להיות מדריכים למיקוד אנשים. במצבים כאלה, תצטרך להציע לאנשים מידע נוסף. לדוגמה, אתה יכול לכלול תמונות כדי להקל על הקוראים שלך.

8. הסוד שלך

גורואים פיננסיים ומערכות יחסים משתמשים בטכניקה זו הרבה.

הם מבטיחים לחלוק את 'הסוד' שלהם בתמורה לפרטי הקשר שלך כפי שניתן לראות להלן:

lead magnet secret
סוד מגנט עופרת

תצטרך לשכנע את המבקרים שלך שאתה גורו או מומחה בתחום ואתה מוכן לחלוק את הסוד שלך.

לדוגמה, אם אתה אומר לקוראים איך להרוויח מיליון דולר בשנה, תצטרך לשתף את הסיפור שלך ולהסביר כמה כסף אתה מרוויח ואת הדרכים שאתה מרוויח אותו.

מבקרים לא יתעניינו הרבה במגנט המוביל שלך אם לא תצליח לשכנע אותם שאתה אותנטי ומעוניין לחלוק את הסוד שלך.

הוספת דוגמאות, תמונות, סרטונים ועדויות מהחיים האמיתיים יכולה להיות יעילה מאוד במקרה זה.

9. תיאור מקרה

אפשרות זו מתאימה לנותני שירות אך היא עלולה להיות מסובכת מאוד.

lead magnet case study
מחקר מקרה מגנט להוביל

מקרה בוחן הוא דוח הבוחן את האתגר או היעד הספציפיים של אדם או עסק, וכיצד הם פתרו אותו.

תיאורי מקרה תלויים בכמה גורמים מאוד ספציפיים, אבל הדבר הטוב הוא שתיאור מקרה מפורט וכתוב יפה יכול להיות יעיל מאוד.

הם לא עובדים רק כמגנטים מובילים, אלא יכולים להיות מועילים לגרום ללקוחות לרכוש את מה שיש לך להציע. בעת כתיבת תיאורי מקרה, נסו להיות מפורטים ככל האפשר. כך, לקוחות פוטנציאליים ימצאו את הטענות שלך משכנעות.

כלול נתונים אמיתיים, ההיסטוריה של פרויקט, תמונות, אינפוגרפיקה ופרטי קשר. בסופו של יום, הקורא צריך להיות משוכנע שאתה יכול לספק את מה שאתה מציע.

זכור כי ייתכן שתזדקק לאישור והרשאה מהלקוח שלך לפני פרסום נתונים הקשורים לפרויקט ספציפי.

10. סמינר מקוון

לסמינרים מקוונים יש ערך נתפס גבוה מאוד. בנוסף, ניתן להשתמש בהם כדי ליצור תחושת דחיפות לדחוף יותר אנשים להירשם.

אתה יכול להשתמש בטיימר ספירה לאחור בדף הנחיתה שלך כדי לומר לאנשים כמה ימים או שעות נשארו להם להיות חלק מהסמינר המקוון שלך. Adoric מציעה את הכלי הזה וניתן להשתמש בו כדי ליצור טיימרים מרשימים לספירה לאחור כפי שהוסבר במאמר כיצד להשתמש בטיימרים לספירה לאחור כדי להגביר את ההמרות עם דוגמאות .

שחק על הפחד הטבעי של אנשים להחמיץ משהו, על ידי תגיד להם שהם לא יקבלו גישה לתוכן אם הם לא ירשמו עכשיו. אפילו שמות גדולים כמו ניל פאטל משתמשים בסמינרים מקוונים כדי לגרום לאנשים להירשם:

how to generate leads
איך לייצר לידים

העלו נושא שאנשים מתעניינים בו והקפידו להביא מומחים לעגן יחד את הסמינר המקוון שלכם.

זה מצב של win-win לכל המעורבים. אלה שיצטרפו לפאנל שלך יקבלו דחיפה על ידי אזכור שם המותג או ההישגים שלהם במהלך האירוע.

11. ניוזלטר

מכיוון ששיווק בדוא"ל מציע עד 4,400 אחוז החזר ROI , מספר עצום של אנשים משתמשים בו כדי לאסוף מיילים.

lead magnet best example
מגנט עופרת הדוגמה הטובה ביותר

הצע משהו מרגש כדי לגרום לאנשים להצטרף. ב-Adoric, למשל, אנו שולחים ניוזלטר קבוע עם טיפים סודיים, תוכן להורדה ועדכונים אחרונים כדי לשמור על המנויים שלנו מאושרים ומעורבים.

12. הרשימה

ניתן להגדיר רשימת בדיקה כ"רשימה של פריטים נדרשים, דברים שיש לעשות או נקודות שיש לקחת בחשבון, המשמשות כתזכורת."

אם אתה מפרסם מדריכי הדרכה או פוסטים בבלוג, רשימת התיוג יכולה להתברר ככלי מגנט מוביל יעיל מאוד.

החלק הטוב ביותר ברשימות ביקורת הוא שקל מאוד ליצור אותן. אנו מציעים ליצור אחד בזמן שאתה כותב פוסט בבלוג כדי שלא תצטרך לחקור שוב.

צור כמה נקודות תבליט והיפטר מנקודות שאינן נחוצות. חלק את הרשימה למדריך ממוספר כדי להקל על הקורא לעקוב.

שקול לאפשר למשתמשים להדפיס אותו כדי שיוכלו לבדוק פיזית פריטים בזמן שהם משלימים אותם. מסמכים הניתנים להדפסה מבוקשים ועושים טוב.

lead magnet checklist
רשימת תיוג מגנט להוביל מקור תמונה

שקול את רשימת התיוג לעיל. זה יכול להיות מאוד שימושי עבור אמהות לעתיד והן עשויות לחלוק בשמחה את שמן ופרטים נוספים כאלה בתמורה למסמך.

9 טיפים ליצירת מגנטי עופרת יעילים

כעת, לאחר שכיסינו כמה רעיונות נהדרים למגנטים מובילים, בואו נדבר על איך אתה יכול להשתמש בהם בצורה הנכונה.

#1 הבן את הקונים שלך

מגנטי העופרת שלך לא יעבדו אם הם לא ממוקדים.

אם אתה מציע מגנט מוביל גנרי, אתה עלול לקבל מידע שלא מועיל לך.

האמת היא שלא כל מי שנוחת באתר שלכם הוא קהל היעד שלכם. נניח שאתה מוכר מזון לבעלי חיים וכותב בלוג שכותרתו "כיצד לשמור על הגינה שלך כשיש לך חיות מחמד".

אנשים שנוחתים בבלוג הספציפי הזה עשויים להתעניין בשירותים הקשורים לדשא ולא למזון לבעלי חיים. הוספתם לרשימת הדוא"ל שלך עשויה שלא להציע הטבות. למעשה, זה עשוי להשפיע על החזר ה-ROI שלך, אז הקפד להבין את הקהל שלך כולל מה הם רוצים, מי הם ומאיפה הם מגיעים.

זה יעזור לך ליצור ולעצב את מגנט ההובלה הנכון.

#2 זהה בזהירות את הצעת הערך שלך

הצעת ערך מוגדרת כ"ערך שחברה מבטיחה לספק ללקוחות אם הם יבחרו לקנות את המוצר שלהם."

best lead magnet example
הדוגמה הטובה ביותר למגנט להוביל

לא רק המוצר הסופי אלא גם מגנט הליד צריך להציע משהו 'חיובי' או בעל ערך למבקרים שלך.

למשל, אם אתם מוכרים שואבי אבק אז מדריך לשימוש במוצר שלכם לא יועיל לאנשים שעוד לא רכשו את המוצר. זה יעזור רק לכוון לאנשים שכבר יש להם את המנקה.

אם ברצונך לזכות בקונים חדשים, תצטרך להשתמש במגנט מוביל אחר, כגון קוד הנחה.

#3 השתמש במגנטי עופרת נפרדים בהתבסס על מסע הקונה שלך

טפסים טיפוסיים ליצירת לידים אינם טובים מאוד בלספר עד כמה הלידים שלך רציניים. עם זאת, טפסים עם מגנטים עופרת יכולים לעשות זאת.

שוב, אתה יכול להציע מדריכים או מדריכי תחזוקה לאנשים שכבר קנו את המוצרים שלך.

מצד שני, אתה חייב להציע משהו שונה לאנשים שלא יודעים הרבה על המוצרים שלך ונחתו בדף שלך בפעם הראשונה.

ניתן להשתמש בקובצי Cookie וכלים כאלה אחרים כדי להבין באיזה שלב של המרה נמצא לקוח.

#4 בחר את מגנט העופרת הנכון בהתבסס על התעשייה שלך

כיסינו תריסר דוגמאות למגנטים מובילים מוקדם יותר במאמר זה, אך ייתכן שלא כולן מתאימות לך. קחו בחשבון לא רק את הקהל שלכם אלא גם את התעשייה שלכם בבחירת מגנט מוביל.

איך להדריך, למשל, יכול להיות מצוין עבור עסק שמציע מוצרים פיזיים או דיגיטליים, אבל לא עבור פוליטיקאי שמעוניין לקבל תמיכה.

#5 זכור חווית משתמש

לא מספיק רק להיות עם רעיון טוב, אתה חייב להיות מסוגל לבצע אותו בצורה הנכונה.

אתה יכול ליצור את הספר האלקטרוני המרשים ביותר בעולם אבל אף אחד לא הולך להירשם אליו אם לא תציג אותו בצורה הנכונה. עליך לשים לב לכל דבר, החל מהכריכה של הספר האלקטרוני לעיצוב דף הנחיתה ועד למסר שבו אתה משתמש כדי להציג את הספר האלקטרוני.

הטופס בדף הנחיתה שלך, למשל, צריך להיות פשוט. אל תציב טופס קשה מדי או עצלן מדי למילוי. הימנע מלבקש מידע שאינך צריך והקפד לבחור בגופן נוח לעיניים.

lead magnet examples
דוגמאות מגנטים להוביל

הטופס שלמעלה, למשל, עשוי להיראות טוב אבל יש בו קטעים שאינם מועילים למי שמעוניין רק לקבל את השם והמייל.

#6 הצג למשתמשים מה הם יקבלו

משתמשים שלא יודעים הרבה או כלום על העסק שלך יכולים להיות קשה לפתות עם מגנט לידים בלבד. לאנשים כאלה חשוב להציע טיזר קטן. זה יכול לדחוף את שיעור ההצטרפות שלך בעד 85 אחוזים .

לדוגמה, אם אתם מציעים ספר אלקטרוני כמגנט מוביל, אז הציעו תקציר לקוראים שלכם כדי שיידעו בדיוק על מה מדובר בספר האלקטרוני. באופן דומה, אם זה קורס דוא"ל אז הציעו את השיעור הראשון בחינם כדי שהמשתמשים ידעו למה לצפות.

#7 שימו לב למספרים

הקפד לעיין באנליטיקס ולדעת הכל, החל מכמה אנשים נוחתים באתר שלך, כמה אנשים בוחרים לגשת לתוכן שלך וכמה אנשים ממשיכים להשתמש בו או להוריד אותו.

מידע זה יעזור לך להבין מה חסר לך והיכן תוכל להשתפר כדי לגרום ליותר אנשים להירשם.

#8 המשך לשנות את האסטרטגיה שלך

השתמש במבחן A/B שמציעה Adoric כדי לראות כיצד שינויים משפיעים על שיעור ההצלחה שלך. כמה דברים שאתה יכול לשנות כוללים את התמונה שבה נעשה שימוש בדף, מיקום כפתור ה-CTA, הודעת ה-CTA, הגופן בעמוד שלך, צבע הרקע וכו'.

המשך לבחון את הרכיבים האלה A/B עד שתמצא את מה שמתאים לך.

#9 המשך לעדכן את התוכן שלך

זכור שהתוכן שלך יתישן עם הזמן. אם אתה רוצה להמשיך לזכות בלקוחות, עליך לשנות ולעדכן את התוכן שלך מעת לעת.

לדוגמה, ספר אלקטרוני עם הכותרת 'הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף ב-2020' לא יהיה יעיל במיוחד ב-2021.

באופן דומה, ייתכן שמדריך על איך להישאר בטוח במהלך הקורונה לא ימשוך מבקרים לאחר שהמגיפה תסתיים.

סיכום

מגנטים עופרת הם יעילים מאוד, אתה רק צריך לבחור את הנכון ולהשתמש בו בצורה יעילה. אנו מקווים שהמדריך הזה יעזור לך להשיג יותר הרשמות והמרות. אם דבר אחד לא עובד אז עברו לדבר אחר עד שתמצאו את הנקודה המתוקה.

 

נסה את Adoric בחינם

 

guide-lead-magnet

Business tagline

Customer acquisition

WooCommerce Plugins

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button