רעיונות לעסקים

מהו שיעור המרה טוב וכיצד לשפר אותו

ניתן להגדיר את שיעור ההמרה שלך כאחוז המשתמשים או המבקרים שהשלימו פעולה ספציפית. הפעולה יכולה להיות כל דבר – הרשמה חדשה, רכישה חדשה, הורדה וכו'.

השער מוצג באחוזים ויכול להיות תנודתי מאוד. בנוסף, זה עשוי להיות שונה מדף לדף וממוצר למוצר.

נניח שאתה מוכר נעליים ומחליט לנהל קמפיין שיווקי בפייסבוק שמושך 1,000 מבקרים. לפי הקמפיין, שיעור ההמרה שלכם הוא 2 אחוזים, מה שאומר שכ-20 מהמבקרים שלכם אכן ביצעו רכישה.

המטרה של כל עסק היא להעלות את התעריף. במאמר זה נסביר כיצד לחשב את שיעור ההמרה ומה ניתן לעשות כדי להגדיל אותו.

בואו נתחיל:

כיצד לגלות שיעור המרה

what is conversion rate
מהו שיעור המרה

הנה מה שגוגל אומר:

"שיעורי ההמרות מחושבים פשוט על ידי לקיחת מספר ההמרות וחלקו במספר הכולל של האינטראקציות עם המודעות שניתן לעקוב אחריהם להמרה במהלך אותה פרק זמן. לדוגמה, אם היו לך 50 המרות מ-1,000 אינטראקציות, שיעור ההמרות שלך יהיה 5%, שכן 50 ÷ 1,000 = 5%."

השתמש בנוסחה לעיל כדי לחשב את שיעור ההמרה של האתר שלך; עם זאת, אם יש לך מספר יעדים, תצטרך לעקוב אחריהם הן בנפרד והן באופן כללי.

ישנם מספר מחשבוני יחס המרה של אתרים בחוץ שיכולים להקל עליך את העבודה. שקול להשתמש באחד אם אתה חושב שזה מורכב מדי.

בואו נזכור את דוגמה הנעל. בעוד שהמטרה העיקרית שלך היא למכור נעליים, אתה גם רוצה למצוא יותר מנויים.

כך תחשב כל אחד:

  • סך המרה: מבקרים ייחודיים / מספר המבקרים עם המרה כלשהי
  • המרת מנויים : מבקרים ייחודיים / מספר המנויים החדשים
  • המרה לקונים : מבקרים ייחודיים / מספר הלקוחות החדשים

כמשווק, עליך לשים לב לכל הנתונים הללו. Google Analytics וכלים אחרים כאלה יכולים לספק פרטים כולל מבקרים ייחודיים.

"לאחרונה הכרתי את Google Analytics וזה עזר לי להבין כיצד לעקוב אחר המבקרים ומדיה החדשותית שלנו", אמר מנכ"ל Tech News של אוסטרליה

20 רעיונות ליצירת לידים לסטארטאפים

מהו שיעור ההמרה הממוצע עבור אתר אינטרנט?

התעריף הממוצע תלוי במספר גורמים כולל הנישה שלך, מכשיר היעד וכו'.

עם זאת, השיעור הממוצע הוא בין 1 אחוז ל-3 אחוז בלבד. המשמעות היא שרוב גדול מהמבקרים שלך לעולם לא יבצעו את הפעולה הרצויה. זו הנורמה מכיוון שלא לכל מי שנוחת באתר שלך יש כוונה לרכוש.

המספר אולי נשמע נמוך אבל הוא די טוב. נניח שיש לך 100,000 מבקרים ושיעור ההמרה שלך הוא 3 אחוזים. המשמעות היא שכ-3,000 מהמבקרים שלך מבצעים רכישה.

המטרה שלך צריכה להיות להגדיל את שניהם – את שיעור ההמרה שלך ואת מספר המבקרים הייחודיים. עם זאת, שמרו על ציפיות נמוכות.

אתה לא יכול לקבל 100 אחוז המרות. אפילו 50 אחוז זה כמעט בלתי אפשרי. עם זאת, יש דרכים לשפר את שיעור ההמרה שלך ולהגיע לדו ספרתי.

כיצד לבצע אופטימיזציה של דף Google לעסק שלי

מהו שיעור המרות טוב לאתר?

תוהים מהו יחס המרה טוב לאתרים? תן לנו לספר לך.

שיעור המרה טוב הוא בין 2 אחוזים ל-5 אחוזים.

העניין עם שיעור ההמרה הוא שאפילו זינוק של 0.5 אחוז יכול להיות עניין גדול. יתרה מכך, עלינו להזכיר שהמותגים המובילים נהנים מתוצאות טובות יותר.

שיעור המרה לפי ענף

בואו לגלות מהו שיעור המרה טוב עבור אתר מסחר אלקטרוני.

להלן פירוט קטן להבנה מלאה של שיעורי ההמרה בתעשיות שונות:

תַחתִית אֶמצַע חלק עליון
מסחר אלקטרוני 1.84% 3.71% 6.25%
משפטי 1.07% 4.12% 6.46%
B2B 2.23% 4.31% 11.70%
לְמַמֵן 5.01% 11.19% 24.48%

כפי שאתה יכול לראות, שיעורי ההמרה של מסחר אלקטרוני נמוכים מאוד במיוחד בהשוואה לפיננסים, במיוחד כשמסתכלים על הרובד העליון. באופן דומה, שיעורי ההמרה של אתרי B2B הם בצד הגבוה יותר.

הכלל חל על כל השכבות, עם זאת. בוא נחשוב על חוקי – אם אתה בסביבות 4 אחוז אז אתה בממוצע, אם אתה בסביבות 6.5 אחוז אז אתה בדרג העליון, ואם אתה בסביבות 1 אחוז אז אתה מסתדר גרוע .

תרשים זה יכול לעזור לך להבין היכן אתה עומד. אבל, עלינו להזכיר שחנות מסחר אלקטרוני עם שיעור של 3.71 אחוז עשויה להרוויח יותר כסף מחברה שמציעה שירותים משפטיים ונהנית משיעור המרה של 6.46 אחוז.

הסיבה לכך היא משפטית היא נישה שלא מושכת הרבה קונים. מסחר אלקטרוני, לעומת זאת, עשוי למשוך יותר משתמשים.

כיצד לתקן שיעור המרה נמוך ב-Shopify

שיעורי המרות של מודעות במגזר הקמעונאי

לפי דוח זה לשנת 2020, הממוצע של הענף הוא 3 אחוזים; עם זאת, חלק מהענפים עשויים ליהנות משיעור המרה גבוה יותר או נמוך יותר בהתבסס על תחרות וביקוש. להלן פירוט:

תַעֲשִׂיָה שער חליפין
מוצרי אלקטרוניקה 1.4%
עשה זאת בעצמך וכלים 1.7%
רכב 2.2%
ריהוט ועיצוב הבית 2.3%
רשתות מרכזיות 2.3%
תכשיטים וקוסמטיקה 2.9%
ספורט 3.1%
אחרים 3.4%
ביגוד והנעלה 4.2%
בריאות ורוקחות 4.6%
מתנות 4.9%

זה מראה כיצד שיעורי ההמרה עשויים להשתנות עבור מסחר אלקטרוני. חנות שמוכרת פריטי מתנה עשויה ליהנות מיחס המרה גבוה יותר מחנות המציעה מוצרי ספורט.

חנות מסחר אלקטרוני גדולה המציעה מוצרים מרובים עשויים לקבל תעריפים שונים עבור חלקים שונים.

מקור תנועה ושיעורי המרות

על פי מחקר זה של Episerver, שיעורי ההמרה שונים מאוד בהתאם למקור. זו הסיבה שחשוב לדעת כיצד לחשב יחס המרה.

השיעור עבור חלק מהדפים עשוי להיות גבוה או נמוך משיעור ההמרה הממוצע באתר. זה קורה מכיוון שמשתמשים שמגיעים לאתר שלך דרך ערוץ ספציפי עשויים להתעניין יותר במה שיש לך להציע מאשר משתמשים שנוחתים באתר שלך באופן אקראי.

להלן פירוט קטן:

מקור תנועה שער חליפין
לְהַצִיג 0.7%
חֶברָתִי 2.1%
ישיר 2.2%
אימייל 2.3%
הפניה 2.6%
אורגני 2.8%
שולם 2.9%

כפי שברור, תנועה בתשלום נוטה להמיר טוב יותר. זו הסיבה שמספר רב של עסקים קונים שטחי פרסום.

מכשיר ושיעורי המרה

אנו יודעים שמספר רב של משתמשים משתמשים במכשירים ניידים כדי לגלוש באינטרנט, ולכן חשוב לדעת כיצד הקצב משתנה ממכשיר למכשיר.

להלן פירוט קטן:

התקן שער חליפין
נייד 1.82%
לוּחַ 3.49%
שולחן עבודה 3.90%

זה עשוי להפתיע חלק מהמשתמשים הניידים לא מבצעים המרה כמו משתמשי שולחן העבודה. לפיכך, שיעורי ההמרה של אתרים לנייד יכולים להיות מעט נמוכים משיעור ההמרה האופייני לאתר.

מאמינים שזה קורה מכיוון שדעתם של המשתמשים הניידים מוסחת מאוד.

5 שלבים בדוקים ומהימנים לחישוב שיעור המרה

how to calculate conversion rate

מחבר התמונה: Seobility

חשוב לבדוק את שיעור ההמרה באתר ולוודא שאתה עומד ביעדים שלך.
עסקים משתמשים בדרך כלל בבדיקות A/B כדי להשוות שתי אפשרויות או יותר ולהבין מה עובד ומה לא. אתה יכול להשתמש ב-Adoric כדי לבצע בדיקות A/B כדי לעזור להבין כיצד שיעור ההמרה של תעבורת האתר שלך מגיב לשינויים באתר.

עיין במאמר בדיקת A/B: איך זה עובד ולמה אתה צריך את זה כדי לדעת יותר על איך אתה יכול להשתמש בכלי זה כדי לחשב את שיעור ההמרה של האתר.

הנה כמה בדיקות שניתן להשתמש בהן כדי להבין מה עובד עבור האתר שלך.

סוג תצוגה

בדיקה זו כוללת בדיקה איזה סוג מודעה עובד טוב יותר, כלומר: חלונות קופצים, מודעות בשורה. זה יכול להיות מעט מסובך מכיוון שחלק מהטכניקות עשויות לעבוד טוב יותר במחשבים וחלקן עשויות לעבוד היטב במכשירים ניידים.

הַצָעָה

עסקים משתמשים במגוון טקטיקות כמו הנחות מיוחדות ומציעות למשוך משתמשים, עם זאת, לא כל ההצעות עשויות לתת תוצאות דומות. חשוב לדעת מה עובד טוב יותר, כלומר: הנחה מיוחדת של 10 אחוז למשתמשים חדשים או משלוח חינם.

כּוֹתֶרֶת

זה עשוי להפתיע חלק, אבל משהו קטן כמו כותרת יכול להשפיע על ההמרות. ניתן לבחור מתוך מגוון אפשרויות, כלומר גודל הכותרת, עיצוב הכותרת וכו'.

צבע כפתור

כפי שהוזכר במדריך כיצד ליצור את הקריאה לפעולה המושלמת להגדלת ההמרות , שינוי הצבע של כפתור ה-CTA שלך יכול להשפיע רבות על ההמרה.

תזמון טריגר

תזמון טריגר אומר מתי תתרחש פעולה מסוימת. טריגר של 15 שניות אומר שהמבקר יראה מודעה לאחר שהייה של 15 שניות בדף.

תזמון טריגר משפיע על ההמרה, ולכן כדאי לשקול להשתמש בכלי זה כדי לראות את ההבדל. אתה יכול לבדוק טריגר זה באמצעות Adoric עם סוגים שונים של חלונות קופצים. החלק הטוב ביותר הוא העובדה ששיווק בדוא"ל לא חייב להיות יקר. יש חבורה של כלים זולים או לפעמים אפילו חינמיים לשיווק בדואר זמינים. עם הכלים האלה, הקמת קמפיין שיווקי בדוא"ל היא הרבה יותר קלה.

כיצד לשפר את שיעור ההמרה שלך

עכשיו כשאתה יודע לחשב את שיעור ההמרה, הגיע הזמן לדבר על מה אתה יכול לעשות כדי לשפר את שיעור ההמרה של האתר שלך.

1. שנה והצע הצעה מותאמת אישית

how to calculate conversion rate offer

כיצד לחשב הצעת שיעור המרה

הלקוחות של היום רוצים ומצפים להתאמה אישית. מחובתך לאסוף מידע ולהציע ללקוחות בדיוק את מה שהם רוצים.

אתה יכול להשתמש בעוגיות, טפסים וטכניקות אחרות כאלה כדי לאסוף נתונים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור הצעות מותאמות אישית.

נניח שיש לך חנות מסחר אלקטרוני שבה אתה מוכר כל מיני מוצרים כולל נעליים, כדורים ורהיטים.

משתמש מחפש את 'הנעליים הטובות ביותר' ונוחת באתר שלך שבו אתה מוכר נעליים, אבל הוא או היא רואים באנר גדול למעלה שמציע רהיטים בהנחה. גם אם ההנחה היא עצומה, ייתכן שהמשתמש לא ימיר כי המודעה אינה מותאמת אישית.

המבקר מתעניין בנעליים, אז כדאי להציע הנחה הקשורה לנעליים. התאמה אישית כזו יכולה להיות מסובכת אבל היא אפשרית.

בנוסף לכך, דאגו להציע הצעה שווה. משלוח חינם, למשל, יכול לחולל פלאים עבור חנויות מסחר אלקטרוני.

כמעט 80 אחוז מהצרכנים בארה"ב אמרו שהם מעדיפים חנות שמציעה משלוח חינם. כ-54 אחוז מהקונים מחפשים משלוח באותו יום ואחוז גדול מהמשתמשים מוכנים לשלם יותר עבור שירותים כאלה.

הבן את הקהל שלך, את הצרכים שלו, ועצב הצעה שהם יתעניינו בה.

2. שקול נטישת עגלה

conversion rate offer

הצעת שיעור המרה. מָקוֹר

נטישת עגלות גבוהה היא בעיה נפוצה שחנויות מסחר אלקטרוני נאלצות להתמודד איתה.

זה מתייחס למצב שבו משתמש נוחת בדף שלך, בוחר מוצר, מוסיף אותו לעגלת הקניות, אך עוזב את האתר מבלי לסיים את העסקה.

המבקר רשאי לנטוש את העגלה בכל עת, מיד לאחר בחירת מוצר, לאחר מסירת פרטים או בשלב האחרון.

חשוב לשים לב לנתון הזה מכיוון ששיעור נטישת העגלה הממוצע הוא 79.17 אחוזים. עם זאת, בדיוק כמו שיעור ההמרה שלך, גם שיעור נטישת העגלה שלך תלוי במספר גורמים כולל הנישה שלך.

כדי להגדיל את ההמרה, עליך לזהות מה גורם למשתמשים לנטוש את העגלות שלהם. הנה כמה מהסיבות העיקריות:

  • עלויות נסתרות
  • צריך ליצור חשבון
  • תהליך מורכב
  • לא יכול לראות את העלויות הכוללות
  • האתר נראה לא אמין
  • אתר קריסות או שגיאות
  • משלוח איטי מדיניות החזרה גרועה
  • אין מספיק אפשרויות תשלום
  • כרטיס דוחה

כמה שינויים קטנים כגון הוספת אישור SSL, הקלה על התהליך והימנעות מעלויות נוספות יכולים לעזור לשפר את שיעור ההמרה שלך. ישנם ספקים שונים שיכולים לספק לך תעודות SSL רצויות, למשל, אם אתה בעל מסחר אלקטרוני, ev ssl זול יכול להיות עסקה טובה עבור העסק שלך. זה מספק הצפנה חזקה יחד עם זהות עסקית מאומתת.

3. השתמש בשיווק מחדש כדי למשוך לקוחות

remarketing offer

הצעת שיווק מחדש. מָקוֹר

מעט מאוד לקוחות יבצעו רכישה בביקור הראשון. הם צריכים לסמוך על האתר שלך לפני שהם מוכנים לחלוק פרטים אישיים.

לפי כמה דיווחים, זה דורש כשבעה ניסיונות לבצע המרה. כאן נכנס לתמונה שיווק מחדש. הטכניקה סובבת סביב שיווק המוצרים או השירותים שלך למשתמשים שכבר קיימו איתך אינטראקציה בעבר.

אלה יכולים להיות הלקוחות שלך לשעבר או מבקרים שהראו עניין במה שיש לך להציע.

הדבר המעניין ברימרקטינג הוא שכ-25 אחוז מהמשתמשים נהנים לראות אותם. בנוסף, למשתמשים שרואים מודעות כאלה יש סיכוי גבוה יותר ב-43 אחוז להמרה.

כמו כן, אנו חייבים להזכיר ששיעור הקליקים של מודעת מיקוד מחדש גבוה פי 10 בערך משיעור הקליקים של המודעה הממוצעת שלך לתצוגה. סביר יותר שמשתמשים יתעניינו במוצר שהם מכירים או התעניינו בו בשלב מסוים.

לפיכך, אין זה אמור להפתיע שמודעות ממוקדות מציעות שיעורי המרה טובים יותר. עם זאת, הם בדרך כלל יקרים יותר להפעלה.

לכן, השתמש בטכניקה זו כדי לזכות בלקוחות שאתה חושב שאיבדת.

4. שנה ובדוק שוב ושוב

find conversion rate

למצוא שיעור המרה. מָקוֹר

יכול להיות קשה למצוא מה עובד ומה לא. הדרך היחידה להיות בטוחה היא להפעיל מבחני A/B, כפי שהוסבר לעיל.

כל שינוי קטן חשוב. עם זאת, זכרו שלוקח זמן לראות תוצאות משמעותיות. זה יכול לקחת חודש או חודשיים עד שהתוצאות יוצגו. אל תצפה לזינוק בשיעור ההמרה שלך מיד.

כמו כן, שינויים מסוימים עשויים לגרום לירידה בהמרה. אם זה קורה, הקפד לחזור למה שעשית.

5. שפר את תמיכת הלקוחות

how to find conversion rate
איך למצוא שיעור המרה

אתרים בעלי שיעור המרה גבוה בדרך כלל יש תמיכת לקוחות מצוינת. בעוד שלתמיכה לא מקוונת לא תמיד יש השפעה על ההמרה, תמיכה מקוונת יכולה להיות יעילה מאוד.

הקפד לכלול שאלות נפוצות בדפים במידת הצורך ולכסות את כל הנקודות החשובות כדי שהמשתמשים לא יישארו מבולבלים.

כמו כן, שקול ליצור מאגר ידע עם תשובות ומדריכים שיעזרו למשתמשים למצוא את מה שהם צריכים.

בנוסף לכך, הצג את תכונת הצ'אט החי. זה יכול להגדיל את ההכנסות עד 48 אחוזים וגם לדחוף את שיעור ההמרה עד 40 אחוז.

כיצד לחשב שיעור המרה לאתר: מסקנה

עכשיו כשאתה יודע מה זה שיעור המרה לאתר וכיצד לחשב אותו, אנו בטוחים שתוכל לדחוף את שלך. עקבו אחר הטיפים שניתנו במאמר זה ושימו לב למספרים. אתה תתחיל לראות הבדל תוך זמן קצר.

grow-email-lists

Customer loyalty

lead generation ideas for saas startup

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button