רעיונות לעסקים

מיקוד מחדש בפייסבוק: איך זה עובד וכיצד להגדיר את זה

בפעם הראשונה שמישהו נוחת לאתר שלך, רוב הסיכויים שהם עדיין לא מוכנים לקנות ממך שום דבר – והסיבות לכך רבות.

אולי הם יגיעו לביקור השני, השלישי או אפילו הרביעי שלהם. עדיין אין ערובה. לכן, אלא אם כן תיתן להם סיבה לבצע רכישה, ייתכן שלעולם לא תקבל את העסק שלהם.

מסיבה זו, תפקידך להמשיך להזכיר להם את המוצרים והשירותים שלך בכל פעם שהם באים ויוצאים מהאתר שלך. איך אתה מתמודד עם זה? מיקוד מחדש בפייסבוק!

ריטרגטינג של פייסבוק מאפשר לך למשוך מחדש לקוחות פוטנציאליים כמה פעמים שתרצה עד שהם מבצעים המרה. יתרה מכך, מיקוד מחדש עובד בערך 70% מהמקרים.

אם אי פעם יש לך הרגשה שמודעה עוקבת אחריך בכל המדיה החברתית לאחר ביקור באתר מסוים, זה מיקוד מחדש בעבודה.

רוצים לדעת איך פועל ריטרגטינג בפייסבוק ואיך להגדיר אותו לעסק שלכם? על זה עוסק המדריך הזה.

להלן מתווה של מה שתלמד כאן:

בואו נתחיל עם היסודות: על מה עוסק פייסבוק בריטרגטינג?

מה זה פייסבוק מחדש?

אם אי פעם ביקרת באתר של Udemy מבלי לרכוש קורס כלשהו, יום אחד, אתה עשוי לקבל מודעה בפיד שלך בפייסבוק כמו זה.

Facebook retargeting

די מזעזע, לא? כלומר איך זה קרה?

הם פשוט הריצו מודעת מיקוד מחדש בפייסבוק עבור אנשים שביקרו באתר שלהם בתוך תקופה מסוימת אבל לא קנו שום קורס. במקרה היית אחד מהם.

כשאנשים מבקרים באתר שלך, זה מעיד שהם מתעניינים במה שיש לך להציע. אבל ביקורים לא תמיד מביאים להמרות. אז תצטרך דרך להמשיך להזכיר למבקרים האלה על העסק שלך גם כשהם רחוקים.

כאן נכנס לתמונה ה-Retargeting של פייסבוק.

ריטרגטינג בפייסבוק הוא כלי שיווקי ואל אנליטי המאפשר לך להציג מודעות ללקוחות פוטנציאליים שעסקו בעסק שלך דרך האתר, האפליקציה, עמוד האינסטגרם, סרטון שפרסמת בפייסבוק וכו'.

כיצד פועל ריטורגטינג בפייסבוק?

כדי להבין כיצד פועל ריטרגטינג בפייסבוק, תחילה עליך לקבל מושג על מה הפיקסל של פייסבוק. זהו קוד מעקב שעוקב אחר פעולות המבקרים באתר שלך. בפעם הבאה שמבקרים אלה יפתחו את פיד הפייסבוק שלהם, הקוד יגרום למודעה שלך להופיע על ציר הזמן שלהם.

עם מיקוד מחדש של פייסבוק, אתה יכול בקלות להפוך קונים בחלונות ללקוחות משלמים על ידי שכנוע שלהם ללכת לדף הנחיתה או לאתר האינטרנט שלך ולהשלים פעולה.

לכן, אם אתם מחפשים לעורר מעורבות מחדש של לקוחות פוטנציאליים שעזבו את האתר שלכם מבלי להשלים פעולה ספציפית, מיקוד מחדש של פייסבוק הוא ההימור הטוב ביותר שלכם.

צורות של מיקוד מחדש בפייסבוק

מיקוד מחדש בפייסבוק הוא משתי צורות. הם מיקוד מחדש מבוסס רשימה ומיקוד מחדש מבוסס פיקסל.

מיקוד מחדש מבוסס רשימות הוא פחות נפוץ וכולל העלאה ידנית של רשימה של כתובות דוא"ל של אלה שברצונך למקד מחדש למנהל המודעות שלך בפייסבוק.

אמנם זה מאפשר לך ליצור קהל מאוד ממוקד, אבל זה לוקח יותר זמן. יתרה מכך, אם כתובת האימייל שיש לך לאדם שונה מזו המופיעה בפרופיל הפייסבוק שלו, הוא לא יראה את המודעה שלך.

מיקוד מחדש מבוסס פיקסל

אם אינך רוצה להלחיץ את עצמך עם מיקוד מבוסס רשימות, מיקוד מחדש מבוסס פיקסלים הוא המקום לחפש. זה מאפשר לך למקד ללקוחות פוטנציאליים בפייסבוק על סמך הפעולה שהם ביצעו באתר/אפליקציה שלך.

רוצה לדעת יותר על כלי המיקוד הפנטסטי הזה? בואו נצלול ישר פנימה!

מהו פיקסל המיקוד מחדש של פייסבוק?

תארו לעצמכם שהלכתם לחנות, ראיתם זוג נעלי ספורט ושמתם אותו בסל. עם זאת, מאוחר יותר גילית שאין לך מספיק כסף לשלם על זה. אז אתה שומר את זה, עוזב את החנות וחושב שאף אחד לא ראה אותך.

מה אם לחנות הייתה מצלמה נסתרת שמתעדת מה קורה בכל מקום? וכנראה הייתה לך דרך ליצור איתך קשר? החנות הזו כנראה תבוא בשבילך – שיחות טלפון, אימיילים, הודעות טקסט שיזכירו לך על הרכישה הלא שלמה שלך יציפו את הטלפון שלך.

כך בדיוק עובד פיקסל המיקוד מחדש של פייסבוק – הוא עוקב ומתעד מה קורה בחנות מקוונת. לאחר מכן הוא הולך אחרי מבקרים שהפסיקו מבלי לבצע המרה.

כך נראה קוד פיקסל טיפוסי בקצה האחורי של אתר אינטרנט:

Facebook tracking code

הפיקסל של פייסבוק הוא קוד Javascript שאתה או מפתח האינטרנט שלך מציבים בקצה האחורי של האתר שלך כדי לעקוב אחר הפעילויות של המבקרים שלך.

זהו כלי אנליטי ועוזר לך לדווח על נתונים מהאתר שלך לפייסבוק עבור מסעות הפרסום שלך לטירגוט מחדש. ברוב המקרים, אתה יכול פשוט להעתיק אותו ממנהל המודעות שלך בפייסבוק ולהדביק אותו באתר שלך אם יש לך גישה לקוד האתר שלך. רוצה לדעת איך? אני אראה לך עוד מעט.

אבל ראשית, חשוב שתקבלו מושג הוגן מדוע פיקסל ה-Retargeting של פייסבוק הוא בעל חשיבות עליונה להצלחת מסעות הפרסום שלכם.

פיסת קוד זו עוקבת אחר מספר לא מבוטל של "אירועים" באתר האינטרנט שלך ומאחסנת אותם בחזרה לחשבון מנהל המודעות שלך בפייסבוק. אירועים הם פעולות שמבקרים מבצעים בזמן שהם באתר שלך. הם יכולים להיות כל אחד מהבאים:

  • מציג את התוכן שלך
  • עושה חיפוש
  • מוסיף לעגלה
  • מוסיף לרשימת משאלות
  • יוזם צ'ק-אאוט
  • מוסיף פרטי תשלום
  • מבצע רכישה
  • נרשם לטופס שלך
  • משלים רישום, למשל, הרשמה לסמינר מקוון

עכשיו אחרי שהבנתם איך פועלים פיקסלים של פייסבוק, אני מקווה שהגיע הזמן שאראה לכם איך להשתמש בהם. תחגרו!

1. למיקוד מחדש של מבקרי האתר שלך

בניית קהל למודעות פייסבוק כרוכה בדרך כלל בהגדרת מספר קריטריונים: גיל, מין, מיקום, גודל אוכלוסיה וכו'. עם זאת, בעזרת הפיקסל של פייסבוק ניתן פשוט למקד מבקרי אינטרנט שביקרו בעמוד מסוים או ביצעו פעולה רצויה ב האתר שלך.

כך תוכלו למקד ישירות לאנשים שהראו עניין בעסק שלכם מבלי לבזבז זמן ביצירת רשימה אקראית של משתמשי פייסבוק.

2. בניית קהלים דומים

מה אם היית רוצה שאנשים שמעולם לא ביקרו באתר שלך לפני כן יראו את המודעות שלך בפייסבוק? גם פיקסל המיקוד מחדש יכול לעזור. זה יכול לעזור לך למצוא קהל פוטנציאלי שחולק את אותם תחומי עניין ומאפיינים כמו אלה שביקרו בעבר באתר שלך.

אבל תחילה עליך להגדיר את מה שפייסבוק מכנה קהל Lookalike.

כדי לעזור לך להבין טוב יותר מה זה קהל דומה, הרשו לי להכין איור.

נניח שפרסמת מודעה עבור סמינר מקוון. בסופו של יום, יש לך 100 אנשים להירשם.

אם הם היו בעיקר מפתחי אתרים גברים בין הגילאים 18 עד 32 וגרים בגרמניה, זה היה הקהל האידיאלי שלך. אז זה הגיוני שאנשים אחרים עם פרופילים דומים לאנשים האלה צפויים להירשם לסמינר האינטרנטי שלך, לא?

כשאתה מייצר קהל דומה, מה שפשוט קורה הוא שהפיקסל שלך מדווח על הנתונים האלה לפייסבוק. לאחר מכן פייסבוק מוצאת משתמשים בעלי תכונות דומות ומציגה בפניהם את מודעת הסמינר המקוונת שלך.

3. מעקב ושיפור המרה

פיקסל המיקוד מחדש של פייסבוק מאפשר לך גם לעקוב אחר המרות בדף האינטרנט שלך. המשמעות היא שאתה מקבל את ההזדמנות לעקוב במדויק אחר ביצועי מסע הפרסום שלך ללא צורך בכלי חיצוני.

כדי לעשות זאת, אתה פשוט צריך להתקין את הפיקסל בדף שאליו אתה שולח את המבקרים שלך מיד לאחר שהם המירו.

לדוגמה, נניח שיש לך דף נחיתה שמכיל טופס הצטרפות. זהו הדף שאליו מופנים מבקרים לאחר לחיצה על המודעה שלך בפייסבוק. לאחר מילוי הטופס הם שוב מופנים מחדש, אבל הפעם לדף תודה.

בתרחיש כזה, המקום הטוב ביותר להתקין את קוד המעקב הוא בדף התודה.

עם הפיקסל של פייסבוק המותקן כאן, תוכל לעקוב אחר כמה מבקרים מבצעים המרה וכמה החזר ROI מרוויח מסע הפרסום שלך בזמן אמת.

לדעת איך המודעות שלך מצליחות להבין איך לשפר את מסע הפרסום שלך ולבדוק רעיונות שונים כדי להגדיל את שיעור ההמרות שלך.

4. יצירת מודעות דינמיות ממוקדות מחדש

אם אתה מפעיל אתר מסחר אלקטרוני עם מוצרים רבים והרבה תנועה, יצירת קבוצות שונות של מודעות עבור קהלים שונים תהיה סיוט. הפיקסל של פייסבוק, לעומת זאת, נותן לך בסיס שיאפשר לך ליצור מודעות דינמיות. זה גם מאפשר לך לשלוט בשימוש הרציף במודעות אלה עבור קבוצות שונות של משתמשי פייסבוק.

מודעות דינמיות נראות כמו זו שקיבלתי בפיד שלי בפייסבוק אחרי שיצאתי לקניות בחלון ב-Asos. זה היה אוסף של פריטים שאולי ארצה לקנות. ככל הנראה, קיבלתי את ההצעות האלה על סמך הפריטים שצפיתי באתר שלהם.

Facebook retargeted ads

Asos לא יכולה ליצור כל אחת מהמודעות המותאמות הללו עבור כל מבקר שצופה בפריטים באתר שלו. אז איך הם הצליחו לעשות את זה? הם פשוט השתמשו במודעות מיקוד דינמיות.

אם תבדוק את הקצה האחורי של האתר שלהם, תראה את פיקסל המעקב כך:

Dynamic Facebook ads

מודעות דינמיות מכוונות מחדש, כפי שהשם מרמז, הן מודעות המאפשרות לך להציג באופן אוטומטי מוצרים או שירותים רלוונטיים לקהל שלך בהתבסס על ההעדפות, הלייקים, הכוונות והפעולות שלהם בזמן הגלישה באתר שלך.

במקום ליצור מודעה ידנית לכל אחד מהפריטים הרבים שיש לך במלאי, אתה רק צריך לספק לפייסבוק קטלוג של פריטים באתר שלך. לאחר מכן, תיצור מסע פרסום רציף אחד לכל דבר בקטלוג שלך. בדרך זו, בכל פעם שמבקר מביע עניין בפריט כלשהו, הפיקסל שלך מדווח על פעולה זו, ופייסבוק מייצרת באופן אוטומטי מודעה רלוונטית ומציגה לו אותה בביקור הבא.

עם זאת, כדי להפעיל מודעת מיקוד דינמית, תצטרך ליצור קטלוג ולהעלות את פרטי המוצר שלך. אבל אם החנות שלך פועלת על, נניח, Shopify – או כל אחד מספקי פתרונות המסחר האלקטרוני שפייסבוק משתפת בהם – לא תצטרך ליצור קטלוג.

כל שעליך לעשות הוא להתחבר לחנות שלך ולעקוב אחר ההוראות לייבוא הפריטים שלך לפייסבוק. חלק מהפלטפורמות השותפות של פייסבוק הן Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Ced Commerce וכו'.

בלי להתעסק יותר, בואו נתחיל בהגדרת מודעות ריטרגטינג של פייסבוק.

כיצד להגדיר מסע פרסום של מיקוד מחדש בפייסבוק

הקמת מסע פרסום של מיקוד מחדש בפייסבוק אינו מדע טילים. השלבים הקלים האלה יעזרו לך:

1. התקן את פיקסל המיקוד מחדש של פייסבוק באתר האינטרנט שלך

למרבה המזל, אתה כבר יודע מהו הפיקסל של פייסבוק ומה הוא עושה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להתקין אותו באתר שלך.

להלן השלבים ליצירה והתקנה של פיקסל מיקוד מחדש של פייסבוק:

שלב ראשון: צור את הפיקסל

הצעד הראשון לתחילת העבודה עם מודעות ממוקדות של פייסבוק הוא יצירת פיקסל המיקוד מחדש של פייסבוק. כדי לעשות זאת, היכנס לחשבון הפייסבוק שלך.

בסרגל הצד של דף הבית שלך, בחר מנהל מודעות .

Facebook ads manager

לאחר מכן, לחץ על סמל ההמבורגר ובחר "מנהל אירועים" מהתיבה שצצה.

Facebook ads

לאחר מכן, לחץ על כפתור חבר מקור נתונים כך.

לאחר מכן, ובחר "אינטרנט" בחלון שצץ.

Facebook ads retargeting

כאשר תעשה זאת, יופיע דף קופץ נוסף. כאן, בחר "Facebook Pixel" ולחץ על "התחבר".

Facebook ads retargeting

בשלב זה, ייתכן שתראה חלון המכיל מידע כללי על הפיקסל של פייסבוק וכיצד הוא פועל. בחר "המשך".

לאחר מכן, חלון זה יצוץ ויבקש ממך להזין שם עבור הפיקסל שלך ואת כתובת האתר שלך.

לאחר שהשלמת את השלב הזה, ה-Pixel שלך מוכן כעת.

שלב שני: התקנת הפיקסל

תידרש לבחור כיצד ברצונך להתקין את פיקסל הפייסבוק שלך; באופן ידני, באמצעות שילוב שותפים, או באמצעות שליחת הוראות בדוא"ל אם אתה מעוניין שמפתח יעשה זאת בשמך.

Facebook pixel

אם אתה מתקין ידנית, לחץ על התקן קוד ידני ולאחר מכן על העתק קוד . פעולה זו מעתיקה אוטומטית את קוד הבסיס של הפיקסל ללוח שלך.

Facebook ad pixel

לאחר מכן, עבור אל האתר שלך והדבק את קוד הבסיס בתבנית הכותרת שלך. יתר על כן, אם האתר שלך פועל על וורדפרס, יש תוסף המאפשר לך להכניס את הפיקסל שלך בקלות. זה נקרא תוסף Insert Header and Footer.

לאחר ההדבקה, חזור לפייסבוק ולחץ על כפתור המשך . פעולה זו תעביר אותך לדף ההתאמה המתקדמת האוטומטית. הפעל אותו כך:

Facebook retargeting

לאחר שתעשה זאת, זה יאפשר לך לבחור את פרטי הלקוח שתרצה שהפיקסל ישלח לפייסבוק (מיילים, מספר טלפון, מין וכו'). לחץ על המשך.

לאחר מכן, התקן קודים עבור האירועים שברצונך לעקוב אחריהם. לדוגמה, ייתכן שתרצה לעקוב אחר כמה פעמים מישהו מוסיף משהו לעגלת הקניות שלו.

אם אתה מתקין באמצעות שילוב שותפים, לחץ על האפשרות המתאימה כפי שהוצג קודם לכן. בחר את השותף מהרשימה שיסופק לך (למשל, 44ktjhnlk4nhlknlknhlknhnnhnnhkhkhkhkk, Kajabi, HubSpot).

Facebook partner integration

לחץ על ראה הוראות ובצע את ההוראות הספציפיות שלאחר מכן. שים לב שההוראות שונות עבור כל פלטפורמת שותף.

לאחר השלמת תהליך האינטגרציה, חזור לדף זה וסמן את התיבה כדי לציין שהשלמת את ההגדרה. לאחר מכן לחץ על כפתור הבא .

Facebook ad retargeting pixel

לאחר מכן, הזן את כתובת האתר שלך במקום המיועד ולחץ על Send Test Traffic כדי לאפשר לפייסבוק לאמת שהפיקסל שלך פועל כהלכה. לאחר מכן, עקוב אחר ההוראות הנותרות כדי לאשר את הגדרת הפיקסלים שלך.

Facebook pixel installation

2. צור קהל מותאם אישית

לאחר התקנת הפיקסל שלך, הדבר הבא שאתה צריך לעשות הוא לספר לפייסבוק לקהל שאתה רוצה למקד מחדש.

כאן, אינך מוגבל רק לנתונים דמוגרפיים בעת בחירת הקהל שלך. במקום זאת, אתה יכול לקבץ את הקהל שלך על סמך פעולות דומות שהם ביצעו באתר שלך או באיזה שלב במסע הלקוח הם נמצאים כעת. לדוגמה, ייתכן שתחליט למקד לאנשים שביקרו באתר שלך אך לא ביצעו רכישה.

הנה איך לעשות את זה:

היכנס לחשבון הפייסבוק שלך ובחר במנהל המודעות מהסרגל הצדדי של דף הבית.

Facebook custom audience

בחר את סמל ההמבורגר ולחץ על קהלים.

Facebook retargeting

לחץ על צור קהל חדש ולאחר מכן צור קהל מותאם אישית

Facebook advertising

לאחר מכן, תתבקש לבחור את מקור התנועה שלך.

Facebook traffic source

אתר אינטרנט

אם מותקן לך פיקסל באתר שלך, בחר באפשרות זו כדי ליצור קהל שמורכב מאנשים שביקרו בדפים ספציפיים באתר שלך. אם תבחרו באפשרות זו, פייסבוק תבקש מכם לבחור קריטריונים ספציפיים לקהל שלכם ומסגרת זמן שתכשיר אותם ל-retargeting.

לדוגמה, אתה יכול להחליט להציג את המודעה שלך למבקרים שחיפשו פריט באתר שלך במהלך 180 הימים האחרונים.

פעילות אפליקציה

אם יש לך אפליקציה לנייד עבור העסק שלך, אפשרות זו היא בשבילך. אבל כדי לעקוב ביעילות אחר פעילויות המשתמשים באפליקציה שלך למטרות שיווק, תחילה עליך להתקין את Facebook SDK באפליקציה שלך. ייתכן שתצטרך לעבוד עם המפתח שלך כדי להתקין אותו.

רשימת לקוחות

אפשרות זו מאפשרת לך להעלות את הפרטים של לקוחות היעד שלך בצורה של קובץ CSV או TXT. זוהי אפשרות מצוינת עבורך אם אתה משתמש בשירות CRM כמו Hubspot כדי לנהל את נתוני הלקוחות שלך. אם אתה משתמש ב-MailChimp, אתה יכול גם לייבא את המידע של הלקוחות שלך בצורה חלקה.

פעילות לא מקוונת

פייסבוק גם מאפשרת לך למקד לקהלים מפעילויות לא מקוונות כמו רכישות בחנות, מכירה טלפונית וכו'. תצטרך לרשום את הפרטים שלהם באופן ידני בכל פעם שהם עומדים בקריטריונים שמכשירים אותם למיקוד מחדש.

כאשר מסע הפרסום שלך פועל, נסה לעדכן אותו בכל מידע חדש שאתה מקבל מה"אירועים" הפיזיים שלך כדי שתוכל לעקוב במדויק לאילו מסע הפרסום שלך אחראי. כך תדע את ביצועי המודעות שלך.

מקורות פייסבוק

בחר כל אחד ממקורות פייסבוק המתאימים המוצגים אם ברצונך למקד אנשים מחדש על סמך המעורבות שלהם בפוסטים שלך בפייסבוק או באינסטגרם או במודעות קודמות.

3. קבע את מטרת הקמפיין שלך

לאחר מכן, עליך להבין את ה'למה' מאחורי מסע הפרסום שלך. מה הסיבה שלך למיקוד מחדש של האנשים האלה? מה אתה מנסה להשיג?

יעד המודעה שלך ייכלל באחת משלוש הקטגוריות העיקריות הבאות: מודעות, התחשבות והמרות.

לדוגמה, אם אתה ממקד מחדש את הקהל שלך כדי ליצור לידים עבור העסק שלך, תרצה ליצור מודעה שמציעה משהו בעל ערך בחינם. אולי ספר אלקטרוני או קורס חינם יתאים. תוכל למצוא את רשימת היעדים האפשריים בכרטיסייה שיקול .

Facebook campaign objective

עם זאת, אם אתה רוצה לגרום למבקרים נוטשים להשלים את הרכישות שלהם, המטרה שלך תהיה שונה, בהחלט. במקרה זה, המטרה שלך תהיה לגרום למבקרים שלך להמיר. אז, סביר להניח שתבחר בהצעת הנחה שאי אפשר לעמוד בפניה או בהצעה רגישה לזמן.

אל תדלג על השלב הזה לא משנה מה. פייסבוק משתמשת ביעד שלך כדי להחליט למי להציג את המודעות שלך.

4. בחר את הקהל שלך

זוכרים את הקהלים המותאמים אישית שיצרת קודם לכן? זה המקום שבו אתה בוחר איזה מהם אתה רוצה למקד מחדש.

אם גודל הקהל שלך אינו מספיק כדי שפייסבוק תפעיל את המודעה שלך, פשוט חזור לתפריט "קהל מותאם אישית" והגדל את מסגרת הזמן שתגדיר כקריטריון.

ברגע שתעשה זאת, פייסבוק תעקוב באופן רציף אחר הקהל הזה כדי לדעת אם הוא מגיב טוב, ותבצע התאמות מתי ואיפה צורך, באופן אוטומטי.

5. בחר את מיקום המודעה שלך

לאחר עיצוב המודעה שלך, הגיע הזמן לקבוע היכן ברצונך להציג אותה. פייסבוק יכולה לקבוע באופן אוטומטי את המיקום המתאים למודעה שלך כדי למקסם את התקציב שלך.

אם תבחר לעשות זאת בעצמך, תוכל להחליט למקם את המודעה שלך בעדכונים של פייסבוק או אינסטגרם, בסטוריז, במסנג'ר, בתוצאות חיפוש וכו'. אם תבחר לאפשר לפייסבוק לבצע את מיקום המודעה שלך, פשוט בחר "מיקום אוטומטי", ו זה יציב את המודעה שלך במקום שבו היא צפויה להניב המרה הטובה ביותר.

לאחר מכן, בחר את פורמט המודעה שבו ברצונך להשתמש, העלה את המודעה שלך והקפד לכתוב עותק משכנע.

מודעת הפייסבוק שלך תיבדק, אבל אל דאגה, זה לא ייקח יותר מדי זמן. לאחר בדיקה, מסעות הפרסום שלך לטירגוט מחדש יתחילו להופיע בפני הקהל שבחרת.

6. הגדר תקציב

תרצה להחליט על התקציב שלך עבור כל מסע פרסום של מיקוד מחדש. אתה יכול להגדיר תקציב יומי עבור כל יום שבו המודעה מוצגת או תקציב לכל החיים עבור כל התקופה שבה מסע הפרסום פועל.

הסכום המדויק שתחליט להוציא כאן יהיה תלוי לחלוטין בעסק שלך. אם אתה מחפש לבדוק את המים, אתה יכול להתחיל בקטן. אתה לא רוצה לזרוק לזה הרבה כסף מבלי להבין תחילה את מסעות הטירגוט שלך. כאשר אתה מוצא את מה שמתאים לך, התאם את התקציב שלך בהתאם.

7. עקוב אחר מסע הפרסום שלך

השלב האחרון כעת הוא לשמור על ביצועי מסע הפרסום שלך? למרבה המזל, לפייסבוק יש כלים כמו הפיקסל המאפשרים לך לעקוב ולמדוד את ביצועי מסע הפרסום שלך בזמן אמת.

עקוב אחר הניתוחים שלך מעת לעת ובצע התאמות במידת הצורך.

שיטות עבודה מומלצות להגדרת מיקוד מחדש בפייסבוק

האם אתה רוצה שמודעות המיקוד שלך בפייסבוק יעבדו ביעילות? העצות המעשיות האלה יעזרו:

1. פלח את הקהלים המותאמים אישית שלך

פייסבוק מאפשרת לך לפלח את הקהלים המותאמים אישית שלך. זה מאפשר לך לייעל את קהל היעד שלך ללקוחות מתעניינים. על ידי כך, תגדיל את הרלוונטיות של המודעה שלך.

אתה יכול לפלח את הקהל שלך על סמך קריטריונים כמו גיל, עיסוק, מין וכו'.

לדוגמה, אם אתה מוכר תכשיטים לנשים, קהל היעד שלך יכול לחצות בני דור המילניום, נשים בגיל העמידה ומבוגר יותר. כן, מדובר באותם מוצרים, אך ייתכן שאותה מודעה לא תהיה יעילה בשלוש קבוצות הגיל הללו.

האם לא עדיף לפלח את הקהל שלך לשלוש הקבוצות האלה ולהראות לכל קבוצה מודעה שסביר יותר שימשוך אליה? על ידי כך, תגדיל את הסיכויים שלך לקבל יותר המרות.

2. השתמש באי הכללות של קהלים

אי הכללות של קהלים עוזרות לך למקסם את תקציב הפרסום שלך בכך שהיא מאפשרת לך לא לכלול קבוצה מסוימת של אנשים מהקהל המותאם אישית שלך. עם תכונה זו, המודעה שלך מגיעה לקהל ספציפי יותר שסביר להניח שיבצע המרה רבה יותר.

בואו נדגים תרחיש סביר שבו תוכלו ליישם את הטיפ הזה:

נניח שאתה רוצה להשיג לקוחות חדשים מהמודעה שלך. אם תגדיר אותו ללא כל אי הכללות, בסופו של דבר תתמקד גם באנשים שביקרו באתר שלך אך כבר ביצעו רכישה. כדי להשיג את ההזדמנות הטובה ביותר ברכישת לקוחות חדשים, פשוט לא תכלול את האנשים האלה.

במקרה זה, המטרה שלך עשויה להיראות כך: "ביקרת באתר שלך אך לא ביצעה רכישה."

אם אתם רוצים לגרום למי שכבר רכש מכם לקנות עוד פריטים, חכם יותר ליצור עבורם מודעה נפרדת. זה יעבוד טוב יותר מאשר לאגרוף את כולם עם הקהל הקודם. בנוסף, אף אחד לא אוהב לראות מודעה של פריט שהוא כבר קנה ממך. זה גורם לשיווק שלך להיראות מרושל. ותאמין לי, זה לא רושם שאתה רוצה לתת ללקוח נאמן פוטנציאלי.

3. מקד מחדש אנשים שכבר קיימו אינטראקציה עם העסק שלך

אנשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם העסק שלך על ידי לייק לדף הפייסבוק שלך, הגיבו לפוסטים שלך וכו' הם לקוחות פוטנציאליים. והם הטובים ביותר למיקוד מחדש.

לפיכך, כאשר אתה ממקד אותם מחדש, סביר יותר שהם יזכרו את המותג שלך ויתקשרו עם המודעה שלך. הם גם נוטים להיות נאמנים למותג שלך. זה נקרא ממילא ריטרגטינג, אז אתה לא צריך לכוון רק לאנשים אקראיים.

4. תן הצעת הנחה

ברוב הפעמים, הנחה עסיסית תניע אנשים לחזור לאתר שלך ולהשלים את הרכישות שלהם. אז מה דעתך למקד מחדש את הקהל שלך עם הצעת הנחה? רעיון מבריק, לא?

אם אינך יכול להרשות לעצמך להציע הנחה מיידית, שקול להפוך את מודעת השיווק מחדש הראשונה שלך לתזכורת שמנחה מבקרים להשלים את הרכישה. אם אתה לא מקבל כמה המרות שאתה רוצה, אתה יכול להציג מבצע הנחה.

5. בדוק את המודעות שלך

בעולם השיווק, ניחושים לא ממש חותכים את זה. לכן, אתה צריך להמשיך לבדוק אלמנטים של מסע הפרסום שלך כדי לראות מה עובד. למרבה המזל, פייסבוק מאפשרת לך לבצע בדיקות A/B בקמפיין שלך.

אלמנטים שאתה יכול לבדוק הם גופני טקסט, עותק כותרות, תמונות, עותק קריאה לפעולה, צבע וכו'. הטריק כאן? בצע התאמות קטנות בכל פעם כדי שתוכל לזהות את ההשפעה של כל שינוי על ביצועי מסע הפרסום שלך.

על ידי בדיקת המודעות שלך, אתה יודע כיצד לתקשר בצורה הטובה ביותר עם הקהל שלך כדי להשיג מעורבות והמרות מקסימליות.

סיכום

מיקוד מחדש פירושו שתציג מודעות שונות לאותה קבוצה של אנשים. לכן, תצטרך להיות עקבי עם הדימוי והקול של המותג שלך. כך תבנה את ההיכרות הדרושה לך כדי לשמור על המותג שלך מול מוחם של הלקוחות והפוטנציאלים שלך.

עם השלבים, הטיפים והטריקים שהראיתי לך כאן, אני מקווה שתתחיל לעורר מחדש את המבקרים שלך כדי לשפר את המעורבות ואת שיעורי ההמרה שלך. כמו כן, אל תשכח לבדוק את המודעות שלך כדי להיות בטוח שאתה שם את המיטב קדימה.

נסה את Adoric בחינם

Ads retargeting

increase-mobile-conversion

Food business slogans for inspiration

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button