מקרה מבחן: כיצד דואר ישראל הגדיל את התקנות האפליקציות ב-700%
למד כיצד IPC הגדיל את התקנת האפליקציה שלהם ב-700%
קבל גישה לספריית Adoric ולמד כיצד להגדיל את שיעורי ההמרה שלך מדוגמאות מהחיים האמיתיים.
הורד עכשיו
אפליקציות לנייד מספקות אמצעי לעסקים וארגונים ליצור אינטראקציה עם הקהל שלהם, באופן אישי. באופן ספציפי, הם מקלים על הלקוחות לגלות יותר על עסק, לשאול שאלות על מוצר/שירות וכו' מבלי להיות נוכח פיזית.
עד כמה שהאפליקציות לנייד מועילות, לגרום למשתמשים להתקין ולהשתמש בהן יכולה להיות בעיה. גם לדואר ישראל הייתה בעיה זו.
יש להם אפליקציה שמבטלת את הצורך של הלקוחות שלהם להגיע פיזית למשרד שלהם. לקוחות יכלו לבצע עסקאות בכל סוגי העסקים באמצעות האפליקציה. הבעיה הייתה שאנשים לא השתמשו בהם.
כדי לפתור בעיה זו פנתה החברה לאדוריק. התוצאות במחקר המקרה הזה, כפי שתגלה בקרוב, היו מדהימות.
על דואר ישראל
דואר ישראל היא חברת שירותי דואר בבעלות ממשלתית. החברה, שנוסדה בשנת 2006, היא ללא ספק אחד משירותי הדואר הילידיים הגדולים באסיה.
כדי לחסוך ללקוחותיהם את הטרחה להגיע פיזית למשרד שלהם ולהמתין שעות לטיפול, הם בנו אפליקציה שפועלת עבורה באנדרואיד ו-iOS.
המטרה של החברה לבניית אפליקציה זו היא לשפר את הנוכחות המקוונת שלה ולהפוך את החיים קלים ללקוחותיהם. אבל אף אחד לא התקין והשתמש בו.
איך דואר ישראל השתמש באדוריק כדי להגדיל את התקנות האפליקציה שלהם
כדי לעודד משתמשים לעסוק באפליקציה שלהם, החברה המציאה 2 אסטרטגיות: אחת למשתמשי אנדרואיד והשנייה ל-iOS.
אסטרטגיה מס' 1
מטרה: להגדיל את הורדות האפליקציה באנדרואיד
קהל היעד של קמפיין זה היו משתמשים חדשים וחוזרים לאתר החברה, שטרם הורידו את האפליקציה.
כדי למשוך את תשומת לבם של משתמשים אלה לאפליקציה, ISP השתמש בחלון קופץ. לאחר סדרה של בדיקות A/B שנמשכה 4 חודשים, בסופו של דבר הסתפקה הפופאפ למטה.
החלון הקופץ תוכנת להידלק 6 שניות לאחר הגעת משתמש לאתר.
כצפוי, האסטרטגיה הפשוטה הזו הביאה לעלייה של 580% בהתקנות האפליקציה.
אסטרטגיה מס' 2
מטרה: להגדיל את הורדות האפליקציות ב-iOS
האסטרטגיה השנייה הזו די דומה לראשונה. רק שהפעם, קהל היעד היו משתמשי iOS. בסך הכל נבדקו 10 וריאציות של חלונות קופצים על פני תקופה של 4 חודשים. בסופו של דבר IPS הסתפקה בזה שלמטה.
בסופו של דבר, דואר ישראל ראתה עלייה של 980% בהורדת אפליקציית iOS שלה.
תוצאות וסיכום
כפי שהוזכר קודם לכן, בתום שני הקמפיינים, מספר הורדות האפליקציה גדל ב-580% וב-980% באנדרואיד ו-iOS בהתאמה.
לבסוף, הנתונים שראיתם במחקר המקרה הזה הם הוכחה לכך שטכנולוגיית הפופאפ של Adoric יכולה לעזור לכל חברה או ארגון שרוצים לגרום ליותר משתמשים להוריד ולהתקין את האפליקציות שלהם.