רעיונות לעסקים

סרגל צף: 8 דוגמאות ו-7 טיפים לשימוש בו כדי להגביר את ההמרות

האם אתה מחפש לקדם את מסע הפרסום שלך, אבל מבלי לעצבן את המבקרים שלך? בר צף הוא כל מה שאתה צריך.

תוהים מה זה בדיוק בר צף ומה הוא עושה?

ברים צפים, הידועים גם בשם 'שלום ברים' דומים לחלונות קופצים. הם פועלים כמעט באותו אופן, אבל עם כמה הבדלים.

הם לא רק פופולריים כי הם בקושי מעצבנים מבקרים ובו בזמן יעילים יותר בשיפור ההמרות מאשר חלונות קופצים רגילים.

תוֹכֶן:

מה זה בר צף ומה הוא עושה?

סרגל צף הוא סרגל דביק שנדבק לחלק העליון, התחתון או אפילו הצד של דף אינטרנט. הוא נשאר במיקומו גם כאשר מבקרים באינטרנט גוללים מטה או למעלה בדף אינטרנט.

כמו חלונות קופצים, הם משמשים כדי להנחות מבקרי אינטרנט לנקוט בפעולות מסוימות או לתת מידע על מוצר או שירות.

Floating Bar Example

היתרונות של שימוש בסרגל צף

זה די מצער שרוב בעלי העסקים לא בחנו את השימוש בסרגל צף באתרים שלהם. הם לא יודעים שזה יכול לעזור באופטימיזציה של שיעור ההמרה.

אל תהיה כמוהם. השתמש בסורגים צפים כדי להגביר את שיעורי ההמרה שלך. קראו יחד ואנחנו נראה לכם איך לעשות זאת.

בואו נבדוק מדוע כדאי להשתמש בסורגים צפים.

סורגים צפים אינם פולשניים

לאנשים רבים יש הרושם שחלונות קופצים הם חודרניים ומטרידים. זה נכון רק כאשר נעשה בהם שימוש בלתי נשלט. עם זאת, סורגים צפים עוזרים לך להתמודד לחלוטין עם החשש הזה, ובכך למנוע כשלונות בתהליך אופטימיזציית שיעור ההמרה שלך.

חלונות קופצים, שלא כמו פסים דביקים, עלולים לפגוע בחוויית המשתמשים שלך. תארו לעצמכם את המטרד של חלון קופץ שמפריע לפתע בזמן שאתם מנסים להתחבר לאתר. סביר להניח שתסגור את האתר או תלך למקום אחר, נכון?

זה בדיוק מה שמבקרים חווים באתרים המשתמשים בחלונות קופצים לא מבוקרים. לכן, עדיף לשחק בטוח על ידי שימוש בברים דביקים, אחרת אתה מסתכן באיבוד המבקרים שלך לנצח.

אבל האם ידעת ששילוב של חלון קופץ עם סרגל צף לאותו קמפיין יכול להעלות את שיעורי ההמרה שלך? נסה להשתמש בסורגים צפים לבד או עם חלונות קופצים וראה מה עובד טוב יותר עם המשתמשים שלך לפני קבלת החלטה.

סורגים צפים מציעים מעורבות טובה יותר

סרגל צף עדיין יכול להיות גלוי למשתמש האינטרנט בין אם הוא גולל מטה או לראש דף האינטרנט.

ברים צפים הם כמו פתקיות דביקות על המקרר שלך שמבקשות או מזכירות לך לעשות משהו. אלא שבמקרה זה, הפתק הדביק תמיד לפני המשתמש שלך בזמן שהוא גולש באתר שלך.

כמו הפתקים הנדבקים שאתה מניח על המקרר שלך, סורגים צפים אינם פולשניים, ולכן לא ימנעו מבקרים לעסוק באתר האינטרנט שלך.

זה לא נהדר? המשמעות עבורך היא מעורבות טובה יותר, ומכאן, יותר המרות.

אידיאלי להגדלת רשימת הדוא"ל שלך

אם אתם מחפשים להצליח בשיווק בדוא"ל, ראשית, עליכם לבנות רשימת תפוצה.

מחפש אמצעים נוספים שבאמצעותם תוכל להגדיל את רשימות האימייל שלך? השתמש במוטות צפים כדי להנחות את המבקרים שלך להירשם לניוזלטרים שלך או למגנטים מובילים אחרים שבהם אתה מתכוון להשתמש. ללא ספק, רשימת הדוא"ל שלך תראה צמיחה משמעותית על ידי שימוש בסורגים צפים.

floating bar example

האופי העדין של הסורגים הצפים גורם להם להניח שישיגו לך יותר תוצאות משיטות אחרות.

הפנה תנועה לדפים ממוקדים

יש לך דף נחיתה למוצר חדש, שירות או אירוע קרוב? הפנה תנועה לדף זה בעזרת סרגל שלום.

אל תעשה את זה תפל, עורר סקרנות אצל המבקרים באינטרנט. כתוב עותק משכנע וקריאה קלה לפעולה בסרגל הצף שלך וראה את הדף שלך מוצף בביקורים תוך זמן קצר.

ברוכים הבאים מבקרים לאתר שלך

קבלת פנים חמה עם הגעתם לאתר האינטרנט שלכם יכולה לעשות הרבה כדי לתת למבקרים שלכם רושם ראשוני טוב מהמותג שלכם. איזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם סרגל צף המתוח לרוחב החלק העליון של הדף שלך?

בנוסף, הצגת הודעת קבלת פנים באמצעות סרגל צף יכולה לעזור לשפר את שיעור ההמרה שלך כמו גם את המכירות שלך.

אז, זה שווה את המאמץ. צור אחד היום.

קדם אירועים והכרז על הצעות

אם עסקים יכולים להשתמש בבאנרים פיזיים כדי לקדם את האירועים שלהם ולהכריז על הצעות, אין סיבה שלא תעשה את אותו הדבר עם סרגל צף באתר שלך.

Cyber Monday Floating Bar

אולי החלק הטוב ביותר בשימוש בסרגל צף לקידום אירועים כמו סמינרים מקוונים או הצעות מכירות הוא שאתה יכול גם לבנות את רשימת הדוא"ל שלך באותו הזמן!

הפק את המרב מאופטימיזציית שיעור ההמרה שלך. הגדל את מספר המשתתפים באירוע שלך או את המכירות שאתה מקבל על ידי קידום אותם עם בר צף.

הגדל את המעקב החברתי שלך

המדיה החברתית מספקת לך פלטפורמה לקידום המותג שלך. ככזה, ככל שיש לך יותר עוקבים במדיה החברתית שלך, כך טוב יותר לעסק שלך.

זה מראה עד כמה אתה צריך לתת עדיפות להגדלת העוקבים שלך במדיה החברתית.

חלון קופץ אינו מתאים לעבודה זו.

אז מה לעשות? נצל את העדינות של בר צף כדי לעשות את העבודה.

Floating bar for social media

בדרך זו, אתה גורם לעוקב מהמבקר שלך באינטרנט מבלי להסתכן במרדף שלו מהאתר שלך לנצח. זה אתה אוכל את העוגה שלך ואוכל אותה – מנצח!

8 דוגמאות בר צף

מחפש כמה השראות לבר צף והכרזה? יש לך מזל – יש לנו 8 מהם להראות לך, וכולם מגיעים מספריית התבניות שלנו.

אתה יכול לנסות כל אחד מהברים הצפים שלנו בעלי ההמרה הגבוהה, המעוצבים באופן מקצועי, מיד. אתה גם לא צריך שום כישורי קידוד או עיצוב גרפי, הודות לעורך העיצוב האינטואיטיבי של Adoric.

מספר 1 הגדל את הלידים שלך

בר שלום הוא כלי שימושי להגדלת לידים להגדלת רשימת התפוצה שלך. זה גם עובד היטב ליצירת לידים עבור העסק שלך.

עם זאת, לתוצאות מקסימליות, שמור על הבר הצף שלך פשוט ככל האפשר. התבנית שלהלן מסמרת את הפריצה הזו על ידי הגבלת הטקסט שלה לשורה אחת ומבקשת את האימייל של המשתמש בלבד.

Floating bar for leads

#2 מבצעים

חלוקת עסקאות והנחות מפתות היא דרך בטוחה למשוך את תשומת לב הלקוחות שלך. זה גם עוזר להגביר את נאמנות הלקוחות.

צור תחושת דחיפות עם הקהל שלך על ידי הכרזה שפריטים שעומדים לקידום הם בכמות מוגבלת.

הסרגל הצף של Cyber Monday למטה הוא דרך טובה ליצור תחושת דחיפות אצל המבקרים באינטרנט. העובדה שפרטים ספציפיים על העסקאות נותרו בחוץ תעורר גם סקרנות מסוימת. זה יגרום להם לרצות לראות מה העסקה שלך בערך מהר ככל שהם יכולים.

הצבע המודגש של ה-CTA גורם לו לבלוט בעוד שהטקסט שהוא נושא מנחה ישירות את המשתמש ללחוץ עליו.

Floating bar promotions

#3 מכירות עונתיות

האם יש לך הצעה שתרצה ליידע את המבקרים עליה? או, אולי, יש מכירה קרובה שתרצה שהם ידעו עליה? הכריזו על כך עם בר צף!

בר צף עם רקע בצבעים מודגש כמו זה למטה יהיה קשה לפספס. השתמש בו כדי להשיג יותר מכירות עם ההכרזה הגדולה שלך.

אתה יכול גם לערוך או לצבוט אותו כרצונך.

floating bar for christmas

#4 תמיכת משתמשים

שירות לקוחות מעולה מתחיל במתן תמיכה איכותית ללקוחות שלך. איך אתה עושה את זה אם אין לך את פרטי ההתקשרות שלהם?

בקש מהמשתמשים שלך לשחרר את פרטי הקשר שלהם עם הבטחה לתת להם את כל התמיכה שהם צריכים לחוויית משתמש מצוינת באתר שלך עם הסרגל הצף למטה.

אל תהסס להתאים אותו לטעמך.

Customer support floating bar

#5 הצעות עונתיות 2

אם אתה בונה קמפיין עונתי לעסק שלך, נצל את הסרגל הצף הזה כדי להשיג יותר מכירות.

Fall sales floating bar example

אתה יכול גם להגדיר את הקמפיין הזה כך שיופעל על סמך השעה והתאריך של המבקר שלך, ואתה יכול להיות בטוח שהם יראו אותו במהלך הסתיו.

שימו לב, הטקסטים בתבנית סרגל צף זו הם רק מציין מיקום – תוכלו לערוך אותם בקלות באמצעות עורך העיצוב שלנו. אז ההצעה שלך לא צריכה להיות 30%.

# 6 הרשמות

אתה בטוח רוצה שכמה שיותר אנשים ירשמו להצעה שלך, נכון?

הגדל את ההרשמות שלך על ידי שימוש בתבנית סרגל צף זה. העיצוב הבסיסי שלו דוחף את הקהל שלך להתמקד במילים שהן עיקר הקמפיין שלך. ה-CTA גם מעביר בצורה ברורה את הערך שאתה מציע בתמורה לזמנם.

Newsletter sign up floating bar

# 7 השקת מוצר

הרגע השקת מוצר חדש? למה לא להשתמש בסרגל צף זה כדי לקדם אותו למבקרים שלך?

אתה יכול לקשר את הסרגל הצף לדף הנחיתה של המוצר או למשאב אחר שמלמד את הקהל שלך לגבי המוצר החדש שלך.

Product launch floating bar

תגרום להם להרגיש עוד יותר מיוחדים על ידי בקש מהם להיות הראשונים להשתמש בו.

אם זה שירות או שדרוג מוצר במקום זאת, ודא שאתה משנה את התבנית כדי לתקשר בדיוק את זה.

#8 סיבוב כדי לנצח

סיבוב כדי לזכות במבצעים הפך מהר מאוד לפופולרי בקרב מותגים רבים. את שלך לא צריך להשאיר בחוץ.

השתמש בתבנית למטה כדי לגרום לקהל שלך לצפות את הריגוש שמגיע עם משחק וזכייה בחינם.

אפילו טוב יותר כאשר זה במהלך מכירה גדולה כמו סייבר מאנדיי. אם שלך היא מכירה בלאק פריידי או כל מכירה גדולה אחרת במקום זאת, אל תהסס להתאים את התבנית הזו בהתאם.

Spin to win floating bar

קבל את התבניות האלה

7 טיפים לשימוש בסורגים צפים כדי להגביר את ההמרות שלך

עכשיו אתה יודע מה הם סורגים צפים וכיצד הם יכולים להועיל למותג שלך. הראנו לך גם כמה תבניות בעיצוב מקצועי לבחירה, וכיצד תוכל להשתמש בהן. אבל לא נעצור שם.

אסטרטגיה טובה כמו הסרגל הצף עם תוצאות מוכחות עדיין יכולה להיכשל אם לא עושים אותה כראוי. אתה לא רוצה שהמאמצים שלך יהיו לשווא. אנחנו גם לא רוצים את זה בשבילך. אז, שבו חזק ועכל את הטיפים המוכחים האלה שליקטנו כדי להפוך את הסורגים הצפים שלך להצלחה.

שמור על מידה קטנה

זה בר צף, לא חלון קופץ. הסיבה היחידה שהסורגים הצפים נחשבים לא פולשניים היא בעיקר בגלל הפשטות והגודל הקטן שלהם.

לפיכך, אל תעשה את הטעות של להגדיל את גודל המוט הצף שלך בכל כך הרבה במטרה להפוך אותו לגלוי יותר לקהל שלך.

זה יעשה בדיוק את ההיפך מאופטימיזציה של שיעורי ההמרה שלך. הסיבה היא שברים צפים גדולים במיוחד ירגיזו את המבקרים שלכם. זה עלול לגרום לעלייה בשיעור היציאה מדף הכניסה לאתר ולהרוס את הסיכויים שלך לקשר בין המבקרים באינטרנט לבין המותג שלך.

השתמש במגנטי עופרת

מגנטים ללידים הם כלי שיווק המשמשים ליצירת לידים על ידי הצעת משהו מרגש בתמורה לפרטי הקשר של לקוח פוטנציאלי.

אתה יכול להציע ספר אלקטרוני, סרטון הדרכה, חוברת עבודה, ניוזלטרים או סמינרים מקוונים בתמורה לכתובת דואר אלקטרוני של מבקר באינטרנט, למשל. תחשוב על זה כשוחד להצטרפות.

שימוש במגנט לידים הוא דרך להבטיח שהלידים שאתה מייצר רלוונטיים ישירות למסע הפרסום שלך. הסיבה לכך היא שהמגנט הליד שלך חייב להיות נוצר במיוחד עבור הקהל שאליו אתה מכוון.

כמו כן, מבקרי היעד שלך לא יהססו לשחרר את פרטי ההתקשרות שלהם ולהוריד את ההצעה שלך מכיוון שהיא תהיה שימושית עבורם באותו זמן בדיוק.

ואין כלי טוב יותר לשימוש במשימה זו מאשר מוט צף.

זה שימושי במיוחד אם אתה מפרסם או מאמן שמספק משאבים מועילים או הדרכה לקהל שלך.

Lead magnet floating bar

להשרות טיימר ספירה לאחור

יצירת תחושת דחיפות סביב מסע הפרסום שלך היא דרך יעילה לגרום למבקרים שלך לפעול במהירות.

זה גם מגדיל את הערך הנתפס של ההצעה שלך ונותן להם את הרושם שיש להם מה להפסיד בכך שהם לא פועלים במהירות.

טיימרים לספירה לאחור הם שעונים וירטואליים שסופרים לאחור מתאריך או מספר מסוים כדי לציין את ההתחלה או הסוף של הצעה או אירוע.

Countdown timer floating bar

בסקר זה של neuromarketing, חוקרים גילו כי טיימרים לספירה לאחור יכולים להגדיל את שיעורי ההמרה בצורה מדהימה.

זה עושה את זה מצוין לקידום עסקאות לזמן מוגבל.

התאם אישית את הסורגים הצפים שלך עבור הקהל שלך

התאמה אישית עושה הבדל משמעותי בכל הנוגע לאופטימיזציה של שיעור ההמרה. יש לו את הכוח למשוך את תשומת הלב של המבקר שלך ובסופו של דבר לגרום לו להירשם לאירוע או לבצע רכישה.

המבקרים באתר הינם ייחודיים, מתנהגים אחרת ובעלי תחומי עניין משתנים. אם אתה פונה אליהם על ידי התאמה אישית של הסרגל הצף שהם רואים בהתבסס על משתנים כמו המגדר, הגיל, המיקום שלהם וכל מידע אחר שיש לך גישה אליו, אתה תתחבר אליהם ברמה האישית.

Adoric מאפשרת לך להתאים אישית את הסורגים הצפים שלך לקהלים שונים בהתאם למשתנים שהוזכרו לעיל.

זה יכול בתורו לשפר את מעורבות המשתמש ואת שביעות הרצון באתר שלך.

אולי החלק הטוב ביותר באסטרטגיה זו הוא העובדה שהיא יעילה בכל התעשיות וסוגי העסקים.

שמור על התוכן והעיצוב של הבר הצף שלך ברור ופשוט

הפיכת הסרגל הצף שלך לגוש של טקסט מיותר זו לא הדרך למשוך את תשומת הלב של מבקרי האינטרנט שלך.

לפיכך, עדיף להשתמש במינימום טקסטים כדי לשפר את ההמרות שלך. שמור את שורות ההעתקה שלך לנקודה. הפוך את התוכן שלך ברור ותמציתי.

כמו כן, ודא שהעיצוב הכולל שלך פשוט ומושך מספיק כדי לגרום למבקרים שלך לעסוק בו.

השתמש בקריאה לפעולה אחרת

שימוש בקריאה מושכת לפעולה בסרגל הצף שלך הוא נהדר. שינוי זה מעת לעת הוא אפילו טוב יותר עבור מעורבות והמרות.

ביצוע רכישות או הרשמה לניוזלטר הן כנראה לא הפעולות היחידות שאתה רוצה שהמבקרים שלך באינטרנט יבצעו כשהם מתקדמים במסע הלקוח.

אתה כנראה גם רוצה שהם יתחברו אליך במדיה החברתית, יקראו פוסט בבלוג או ישתתפו באירוע.

זה יהיה בסדר שמבקר האינטרנט שלך יראה סרגל צף בדף שלך עם CTA המבקש מהם להירשם לניוזלטר שלך בביקור הראשון שלהם.

עם זאת, אם אותו סרגל צף עם אותו CTA ימשיך להופיע בביקורים הבאים לאחר שהמבקר נרשם, הוא עלול להשתעמם ולעזוב את האתר שלך.

איך אתה גורם לקריאה לפעולה בסרגל הצף שלך לפנות למבקרי אינטרנט חדשים וחוזרים כאחד? תחליף דברים!

שנה את הקריאה לפעולה מעת לעת כדי שלא תמיד יהיו לך אותן הנחיות בסרגל הצף שלך. טיפ זה יעזור לך להגביר את המעורבות, לשמר מבקרים באינטרנט ולבנות נאמנות למותג.

אמצו מסע פרסום חכם יותר

הבר הצף שלך לא חייב להיות הדבר הראשון שמבקר האינטרנט שלך רואה עם הנחיתה באתר שלך.

במקרים מסוימים, מבקר האינטרנט שלך צריך להכיר קצת את האתר שלך לפני שתכניס סרגל צף לתמונה. וכן, אפשר לעשות את זה.

Adoric מגיעה עם הרבה אפשרויות טריגר כגון גלילת עמוד, כוונת יציאה וכו'. למה שלא תנסה אחת כדי לראות אם הבר הצף שלך יצליח יותר.

Campaign triggers

בכל אסטרטגיית קידום אתרים, חווית משתמש חשובה על מנת שמאמצי השיווק שלך לא יפגעו. תזמון נכון של הסרגל הצף שלך עוזר להבטיח זאת ומגדיל את המרות האינטרנט שלך באופן משמעותי.

סיכום

עסקים רבים אינם רותמים סורגים צפים כפי שהם צריכים. זה מפתיע, בהתחשב בהבדל העצום שהוא יכול לעשות בקמפיין, במיוחד בשילוב עם מאמצי שיווק מסורתיים אחרים.

סורגים צפים אולי לא נראים כמו חלונות קופצים, אבל באותה מידה הם תורמים באופן משמעותי לאופטימיזציה של שיעור ההמרה של האתר שלך. הם פועלים כתזכורת עדינה שעוקבת אחרי המבקר שלך לכל מקום אליו הם מגיעים באתר האינטרנט שלך מבלי להיות מטריד.

מלבד הנטיות המועטות או ללא המטרד של סרגל צף והעובדה שהוא נשאר גלוי כאשר המבקר שלך באינטרנט מנווט באתר שלך, יש לו כמה יתרונות.

חלק מהיתרונות הללו כוללים צמיחה משמעותית של רשימת הדוא"ל שלך, הפניית תנועה לדפים ממוקדים, קבלת פני מבקרים לאתר שלך, קידום אירועים והכרזה על הצעות והגדלת העוקבים החברתיים שלך.

למרות היתרונות הרבים ששימוש בסורגים צפים עשוי להוסיף לעסק שלך, זה גם עלול להשתבש אם לא נעשה כראוי. לכן, יש צורך לאמץ שיטות עבודה מומלצות כדי להגביר את שיעור ההמרה שלך בעת בחירה בשימוש בסורגים צפים.

שיטות עבודה מומלצות אלה כוללות מזעור גודל הבר הצף שלך, שימוש במגנטים מובילים בקמפיינים שלך, שילוב טיימר ספירה לאחור כדי לגרום לקהל שלך לפעול במהירות, התאמה אישית של הסורגים הצפים שלך בהתאם לסוג הקהל שלך, שימת לב לתוכן ולעיצוב שלך, שינוי השיחה שלך- לפעולה, ושימוש בטריגרים של מסע פרסום.

הירשם לחשבון Adoric בחינם עוד היום ושפר את אופטימיזציית שיעור ההמרה של האתר שלך באמצעות סורגים צפים.

 

נסה את Adoric בחינם

 

Floating bar examples

cover image

How to generate b2b leads

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button