טיפים לוורדפרסרעיונות לעסקים

עמלות Shopify: מה העלות של הפעלת חנות Shopify?

עמלות Shopify: מה שאתה צריך לדעת

Shopify היא ללא ספק אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות ביותר באינטרנט. הוא מגיע עם מספר תכונות וכלים שמקלים עליך להשיק במהירות את חזית החנות המקוונת שלך.

זה הופך את Shopify לאופציה אטרקטיבית עבור מותגים גדולים כמו Tesla, GymShark, Allbirds וכו'.

Shopify fees

אבל האם תהיתם פעם כמה עולה להשיק ולהפעיל חנות ב-Shopify?

הגיוני מאוד שאתה רוצה לדעת את כל העלויות הכרוכות בעסק שאתה מתכוון להקים.

ובכן, ישנם הרבה גורמים שקובעים את העלויות של ניהול חנות Shopify. אלה כוללים את העלויות הראשוניות של הקמת החנות שלך, תוכנית התמחור של Shopify שאתה בוחר להירשם אליה, התכונות הנוספות שאתה רוצה, בין היתר.

במאמר זה, נבחן את מבנה העמלות של Shopify תוך דיון בגורמים המשפיעים על העלויות השוטפות.

בואו נתחיל מיד!

תוכניות ותמחור של Shopify

העלות השוטפת הכוללת שלך ב-Shopify תלויה במידה רבה בתוכנית התמחור שאתה מנוי אליה. ל- Shopify יש שלוש תוכניות תמחור, והן כדלקמן:

  • Shopify בסיסי
  • Shopify
  • Shopify מתקדם

כל תוכנית מגיעה עם סט שונה של תכונות.

אתה יכול ליהנות מתקופת ניסיון חינם של 14 יום לפני שתתחיל להשתמש בתוכניות כלשהן.

אבל איך אתה קובע איזו תוכנית מתאימה לעסק שלך? בואו נסתכל על התוכניות הזמינות של Shopify ועל התכונות המיוחדות לכל אחת מהן.

Shopify fees

1. Shopify בסיסי

ב-$29 לחודש, Basic Shopify היא התוכנית הזולה ביותר שקיימת. זה מגיע עם הרבה תכונות שבעלי עסקים קטנים ימצאו שימושיים.

אחת התכונות הללו היא אתר מסחר אלקטרוני ממותג.

זה גם מספק תכונות חיוניות אחרות שאתה צריך כדי לנהל חנות מקוונת עבור העסק שלך. חלק מהם כוללים:

  • חנות מקוונת הניתנת להתאמה אישית
  • 2 חשבונות צוות
  • תמיכת לקוחות 24/7
  • תמיכה בערוצי מכירה
  • רשימות מוצרים ללא הגבלה

בתוכנית Shopify Basic, אתה מקבל גם תכונות כמו אימיילים לשחזור עגלה נטושה, קודי הנחה, יצירת הזמנה ידנית ותעודת SSL בחינם.

בתוכנית זו, אתה יכול לנהל את החנויות הפיזיות שלך בקלות גם אם הן מפוזרות על פני מיקומים שונים.

החיסרון הגדול בתוכנית הבסיסית הוא שלא תהיה לך גישה לתכונות כמו דוחות ביצועים.

עם זאת, זה מאפשר מספיק מקום לצמיחה, מה שהופך אותו לכלי מושלם לעסקים חדשים. אז אם אתה פותח עסק חדש בתחום המסחר האלקטרוני ואתה בתקציב נמוך, תוכנית Shopify הבסיסית היא מושלמת עבורך.

לגבי עמלות עסקה, Shopify גובה עמלה של 2.9% + $0.30 לכל עסקה עבור כל הרכישות המקוונות שבוצעו במסגרת תוכנית זו. מצד שני, רכישות פיזיות גוררות עמלה של 2.7% לעסקה. אם אתה משתמש בשער תשלום אחר מלבד Shopify Payments, יגבה עמלה של 2% על כל עסקה.

2. Shopify

תוכנית Shopify היא הפופולרית ביותר ועולה 79 $ לחודש. זוהי גבורה משמעותית מתוכנית Shopify הבסיסית במחיר של $29, אבל היא מגיעה עם כמעט כל התכונות ש-Shopify מציעה.

תוכנית Shopify הסטנדרטית מתאימה לעסקים עם צרכים חזקים יותר.

תוכנית זו משלבת את כל התכונות של תוכנית Shopify הבסיסית ועוד.

מספר כניסות הצוות גדל לחמש מהשתיים שאתה מקבל בתוכנית הבסיסית של Shopify. בתוכנית זו, תוכל גם להקצות מלאי לחמישה מחסנים או חנויות קמעונאיות שונות.

נוסף על כך, אתה יכול גם לעקוב בקלות אחר ביצועי המכירות שלך והתנהגות הקנייה של המבקרים שלך, ובכך לאפשר לך לקבל החלטות מושכלות.

תכונות נוספות נוספות בתוכנית זו כוללות תמיכה בתשלום באמצעות כרטיסי מתנה, Shopify POS ותכונת שחזור עגלה נטושה.

תכונת שחזור העגלה הנטושה היא אחת התכונות הנחשקות ביותר שגורמות לבעלי חנויות רבים של Shopify לבחור בתוכנית Shopify הסטנדרטית. הסיבה לכך היא שהוא למעשה מגדיל את המכירות וההמרות מלקוחות שאחרת היית מאבד לנצח.

תכונת האימייל לשחזור עגלה נטושה מאפשרת לך לעקוב אחר לקוחות שהראו עניין בביצוע רכישה על ידי הוספת מוצרים לעגלת הקניות שלהם אך לא הצליחו להשלים את התשלום.

עם תכונה זו, אתה יכול לבקש מהם להשלים את הרכישות שלהם באמצעות אימיילים אוטומטיים.

תוכנית זו דורשת עמלה של 2.5% + $0.30 על כל עסקה מקוונת בכרטיס אשראי. יש גם עמלה של 2% לתשלום על כל העסקאות בכרטיס אישי. אם תבחר באמצעי תשלום אחר מלבד Shopify Payment, תחויב בעמלה של 1% מכל עסקה.

תוכנית Shopify הסטנדרטית היא הפתרון המושלם לעסקים צומחים המעוניינים להגדיל את הפעילות שלהם במהירות.

יתרון נוסף של תוכנית Shopify הוא שדמי העסקאות שלה נמוכים מהתוכנית הבסיסית.

3. Shopify מתקדם

תוכנית Shopify המתקדמת היא אידיאלית עבור עסקי מסחר אלקטרוני ארגוניים עם מלאי גדול. זה נמכר ב-$299 לחודש.

תוכנית זו מגיעה עם כל התכונות הזמינות בתוכניות Basic ו- Shopify. אתה גם יכול ליהנות מעמלות עסקה מינימליות, תכונות משלוח מדהימות כמו תעריפים מחושבים של צד שלישי ודיווח שהוא אפילו יותר מתקדם ממה שתקבל בתוכניות Shopify נמוכות יותר.

עם תכונת תעריף משלוח מחושב של צד שלישי, אתה יכול לשלב ספקי משלוח של צד שלישי. ספקים אלה יכולים לחשב את עלות המשלוח עבור הסחורה של כל לקוח בקופה.

הלקוחות שלך, בתורם, מקבלים את ההזדמנות לבחור את תעריפי המשלוח שהם מעדיפים. הם יכולים גם לנצל את הנחות המשלוח הטובות ביותר של Shopify הזמינות.

בונה הדוחות המתקדם יותר מספק לך מבט ממעוף הציפור על ביצועי העסק שלך. תכונה זו מאפשרת לך להתאים את דוחות ברירת המחדל שלך ולהתאים אישית דוחות חדשים.

דבר אחד שהופך את Advanced Shopify לטוב יותר מתוכניות הוא שהכל בלתי מוגבל, ואין הגבלות על אף אחת מהתכונות הזמינות. זה אומר שאתה מקבל אחסון בלתי מוגבל, רשימות מוצרים ללא הגבלה, מקום בלתי מוגבל לפרסום סרטונים ותמונות של המוצרים שלך וכו'.

זה מגיע גם עם אימיילים לשחזור עגלה נטושה. בנוסף, אתה רשאי ליצור עד 15 חשבונות צוות. אתה יכול גם להקצות מלאי לעד 8 מיקומי מחסנים שונים או חנויות קמעונאיות.

למרות שתוכנית זו עשויה להיראות יקרה, אתה יכול להחזיר בקלות את רוב העלות הזו, אם לא את הכול, כאשר אתה משתמש בתכונות המתקדמות ונהנה מחיובים מופחתים.

עמלות העסקה בתוכנית זו נמוכות מ-2.4% + $0.30 עבור כל עסקה אישית וכרטיס חיוב. במקום לשלם עמלה של 1% בעת שימוש בספקי שירותי תשלומים של צד שלישי בתוכניות נמוכות יותר, אתה יכול לשלם רק 0.5%.

זו הסיבה ש-Advanced Shopify היא המתאימה ביותר לארגונים גדולים המחפשים מימוש הזמנות טוב יותר וניהול חנות.

תוכנית Shopify המתקדמת היא אידיאלית לעסקים שמרוויחים מעל 10,000 $ הכנסה בחודש.

4. Shopify Lite ו- Shopify Plus

Shopify fees

מלבד שלוש תוכניות התמחור העיקריות הללו, Shopify מציעה שתי תוכניות תמחור נוספות הבולטות מהשאר. תוכניות אלה הן Shopify Lite ו- Shopify Plus.

Shopify Lite

תוכנית Shopify Lite עולה רק $9 לחודש, מה שהופך אותה לתוכנית הזולה ביותר שמציעה Shopify. אבל יש מלכוד; זה לא מגיע עם חנות מקוונת עצמאית הניתנת להתאמה אישית ועגלת קניות כמו שהיית מקבל עם התוכניות הבסיסיות של Shopify, Shopify והמתקדם של Shopify.

במקום זאת, Shopify Lite מספקת לך את הכלים הדרושים לך כדי למכור את המוצרים שלך דרך אתר אינטרנט קיים או פלטפורמת מדיה חברתית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לכלול כפתור "קנה" בפלטפורמה המועדפת עליך.

זה גם מאפשר לך למכור באופן אישי באמצעות Shopify POS Lite. בתוכנית Shopify Lite, אתה גם מקבל גישה לתכונת Shopify Admin, המעניקה לך את היכולת להנפיק כרטיסי מתנה, להציג דוחות ולפצל חשבונות.

בנוסף לעלות החודשית של $9, תידרש לשלם תעריף לכל עסקה של 2.4% על תשלומים בכרטיס אשראי. אם תבחר להשתמש בספק שירותי תשלומים של צד שלישי במקום Shopify Payments, תצטרך לשלם עמלה של 2% על כל העסקאות.

תוכנית Shopify Lite אידיאלית עבור אלה המחפשים להתחיל את קריירת המסחר האלקטרוני שלהם.

שופיפיי פלוס

כפי שאולי ניחשתם, תוכנית Shopify Plus תוכננה באופן בלעדי עבור ארגוני מסחר אלקטרוני בקנה מידה גדול.

זה מגיע עם כל התכונות הזמינות בתוכנית המתקדמת, בתוספת תכונות נוספות כגון אוטומציה שחוסכת לך הרבה זמן. יש גם אבטחה מתקדמת, תמיכה במטבעות רבים, תכונות שילוב תוכנה של צד שלישי.

עסקים המשתמשים ב-Shopify Plus מקבלים גם תכונות משופרות כמו שירותי תמיכה מותאמים אישית, מנהל פרויקטים ייעודי, מנהל השקה, מנהל הצלחה של סוחר ומנהל חשבונות, רק כדי להזכיר כמה. היתרון הגדול ביותר של Shopify Plus צריך להיות היכולת להפוך כמעט הכל לאוטומטי.

בתוכנית Shopify Plus, אתה יכול לעבד 10,000 הזמנות בדקה אחת ולנהל מספר חנויות מנקודה אחת.

אתה יכול להתאים אישית את תהליך המשלוח שלך ואפילו את חווית המשתמש של החנות שלך באמצעות תכונות AI (בינה מלאכותית).

לגבי עלות, תצטרך ליצור קשר עם Shopify כדי לקבל הצעת מחיר מכיוון שהתמחור של Shopify Plus מותאם בדרך כלל לצרכים הספציפיים של כל חברה. זה עולה לפחות 2000 $ ועולה בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

תמחור Shopify: עלויות חודשיות לעומת שנתיות לעומת עלויות דו-שנתיים

עד כה, תעריפי Shopify שדנו בהם עבור כל תוכנית מבוססים על ההנחה שתשלם מדי חודש. עם זאת, עליך לדעת ש-Shopify מציעה הנחות בעת רכישת תכנית שנתית, תכנית דו-שנתית או תכנית לשלוש שנים של Shopify.

אתה מקבל הנחה של 10% על העלות הכוללת של התוכנית השנתית, בעוד שאתה מקבל הנחה של 25% על התוכנית הדו-שנתית ו-30% על התוכנית התלת-שנתית. זוהי דרך מצוינת לחסוך בעלויות על המנויים שלך.

עם זאת, אם אתה חדש ב-Shopify ורק בודק מים, אתה רוצה לנסות גרסה חודשית. זאת כדי שתוכל לקבוע איזו תוכנית מתאימה לצרכי העסק שלך והאם עליך לשדרג את התוכנית שלך, להישאר באותה תוכנית או לשדרג לאחור את התוכנית שלך.

אבל ברגע שאתה בטוח, אתה יכול לבחור לקצץ בעלויות על ידי רכישת תוכנית שנתית, דו שנתית או תלת שנתית בהתאם למה שהתקציב שלך מאפשר ומה העסק שלך צריך.

עלויות נוספות של Shopify

עלויות מסוימות הן כמעט קבועות כשמוציאים את חנות Shopify שלך לדרך. הנה כמה מהם:

1. עלות בניית אתרים

הקמת אתר Shopify עולה כסף. אתה תוציא כסף על שמות דומיין ממותגים, ערכות נושא ואפליקציות.

שם דומיין

Shopify אינה דורשת מבעלי חנויות להתקין או לארח דומיינים משלהם. הוא כולל שמות דומיין כחלק מכל התוכניות שלו, ובעלי חנויות יכולים לבחור מכל אחד מהדומיינים החינמיים של myshopify.com שהוא מציע.

אתה יכול גם לבחור לשלם עבור דומיין מותאם אישית. זה יעלה בסביבות $11 לשנה ויכול להגיע עד $81 על סמך סוג הדומיין שתבחר.

אם כבר יש לך שם דומיין רשום, אתה יכול לקשר אותו לחנות Shopify שלך ללא עלות.

נושאים ועיצוב

עיצוב טוב חשוב מאוד כשזה מגיע למסחר אלקטרוני.

למרבה המזל, Shopify מציעה ערכות נושא עם כלים המאפשרים לך להתאים אישית את הצבעים, הסגנון והפריסה של האתר שלך. אתה יכול לבחור מתוך למעלה מ-100 ערכות נושא בחינם או כ-70 ערכות נושא מובחר. ערכות נושא הפרימיום עולות בין $150 ל-$350.

אפליקציות

כמו כמעט כל תוכנה, Shopify לא תמיד יכול לספק את הצרכים של כל עסק, וכאן נכנסים התוספות והאינטגרציות. אפליקציות מאפשרות לך לכלול תכונות שבדרך כלל לא מוצעות על ידי Shopify עצמה.

למזלכם, ל-Shopify יש יותר מ-3000 אפליקציות שתוכלו להשתמש בהן כדי לשפר את הפונקציונליות של החנות שלכם. חלקם עולים כסף, בעוד שאחרים בחינם.

2. עמלות עסקה של Shopify

קטגוריית עלויות נוספת של Shopify שמשפיעה על העלויות השוטפות הכוללות שלך היא עמלות העסקה. אתה כרוך בעמלות עסקה על כל עסקה שמתבצעת באמצעות ספקי שירותי תשלום של צד שלישי.

עם זאת, אחוז העמלה תלוי בתוכנית Shopify אליה אתה מנוי. תחויב בעמלה של 2% על כל העסקאות של תוכנית Shopify הבסיסית, 1% על תוכנית Shopify הרגילה ו-0.5% על תוכנית Shopify המתקדמת.

אם תחליט להשתמש בשער התשלום של Shopify, Shopify Payments, תוכל להימנע מעמלות נוספות אלה.

3. תעריפי כרטיסי אשראי של Shopify

אתה גם צריך לקחת בחשבון את תעריפי כרטיסי האשראי כאשר אתה שוקל את העלות של ניהול חנות Shopify. הסיבה לכך היא שזה משפיע ישירות על שולי הרווח שלך.

Shopify גובה עמלה בכל פעם שאתה מקבל תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי. עמלה זו בדרך כלל גבוהה יותר משיטות תשלום אחרות בגלל הסיכונים הכרוכים בתשלומים בכרטיס אשראי.

תעריפי כרטיס האשראי תלויים גם בתוכנית Shopify אליה אתה מנוי. תחויב ב-2.9% + $0.3 ו-2.7% עבור תשלומים מקוונים ואופליין בכרטיס אשראי בהתאמה בתוכנית הבסיסית של Shopify; 2.6% + $0.30 ו-2.5% עבור תשלומים מקוונים ואופליין בכרטיס אשראי, בהתאמה בתוכנית Shopify הרגילה; ו-2.4% + $0.30 ו-2.4% עבור תשלומים מקוונים ואופליין בכרטיסי אשראי בתוכנית המתקדמת של Shopify.

4. Shopify POS Payments

אם תרצה לקבל תשלומים אישיים דרך נקודת מכירה (POS), Shopify מציעה לך שתי אפשרויות:

  • Shopify POS Lite
  • Shopify POS Pro

אתה יכול לקבל את POS Lite בכל התוכניות של Shopify. זה מאפשר לך לנהל הזמנות, פרופילי לקוחות ומוצרים. עמלות כרטיס אשראי אישיות נגבות גם על עסקאות המבוצעות עם POS Lite.

אתה יכול לגשת ל- Shopify POS Pro בכל התוכניות הזמינות בעלות נוספת של $89 לחודש ולכל מיקום. שים לב שעדיין תחויב עבור עסקאות בכרטיס אשראי שבוצעו.

סיכום

אני מקווה שבינתיים השגת מושג טוב יותר כמה זה עולה בפועל להשיק ולנהל חנות Shopify.

יש לך כבר חנות אבל אתה מתקשה לבצע מכירות משמעותיות? אפליקציית Adoric Shopify יכולה לעזור.

האפליקציה שלנו מגיעה עם המון כלים ותכונות שנועדו לעזור לך להמיר את המבקרים שלך ללקוחות משלמים

הם כוללים חלונות קופצים להצטרפות לדוא"ל, תכונת שחזור נטישת עגלה והרבה תבניות של מסעות פרסום.

אדוריק קל לשימוש, ידידותי לכיס ומובטח להגדיל את המכירות שלך.

התקן את Adoric בחנות Shopify שלך היום.

התקן את אפליקציית Adoric Shopify

Shopify fees

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button