רעיונות לעסקים

פתרונות נטישת עגלה עבור WooCommerce ו- Shopify

האם אתה מחפש פתרון אמין לנטישת עגלה עבור חנות האינטרנט שלך WooCommerce או Shopify? על זה עוסק הפוסט הזה.

אבל ראשית, מדוע אתה צריך תוכנת נטישת עגלה לחנות המקוונת שלך?

תאר לעצמך קונה גולש באתר האינטרנט שלך, מחפש את המוצרים המושלמים לקנייה. הם מוסיפים מספר פריטים לעגלת הקניות שלהם, אך לאחר מכן לא מצליחים להשלים את התשלום, וסוגרים את האתר שלך.

הם לא חוזרים לאתר שלך… וגם אם כן, הם בהחלט לא זוכרים מה הם השאירו מאחור בעגלותיהם.

זו פשוט נטישת עגלה במשחק. זה מתסכל ומסויט, במיוחד אם אתה בעל חנות מקוונת.

אבל הסצנה הזו מתרחשת ללא הרף בתחום המסחר האלקטרוני, ומתרחשת בשיעור ממוצע מדהים של 69.7% בתעשיות ברחבי העולם. זה מתורגם בערך ל-7 קונים מתוך 10 שיוצאים מחנות האינטרנט שלך מבלי לבצע רכישה. הסטטיסטיקה של משתמשי האפליקציות לנייד גבוה אף יותר – מגיעה לשיעור מדאיג של 85.6%.

למרבה הצער, לא ניתן לבטל לחלוטין את הבעיה הזו, מכיוון שתמיד יהיו אנשים שיינטשו את העגלות שלהם לפני השלמת הרכישה.

החדשות הטובות הן שאתה יכול לצמצם את נטישת העגלה למינימום המינימלי.

אחת הדרכים הבטוחות ביותר לעשות זאת היא פריסת פתרון נטישת עגלה לאתר שלך.

במאמר זה, נדבר על תוכנת שחזור עגלות עבור WooCommerce ו- Shopify.

אבל ראשית, בואו נסתכל על הסיבות העיקריות לכך שנטישת עגלת קניות מתרחשת.

חמש הסיבות המובילות לנטישת עגלת קניות (ופתרונות שעובדים!)

אם אתה מבין מדוע הלקוחות שלך נוטשים את העגלות שלהם, יהיה לך קל לדעת כיצד לתקן את הבעיה. ישנן מספר סיבות מדוע מתרחשת נטישת עגלה. להלן חמש הסיבות המובילות:

1. חיובים נסתרים

חיובים נסתרים מעצבנים! מי אוהב לחייב אותך על מה שמעולם לא התכוון לשלם עליו? לכן, אם הלקוחות שלך עוזבים את האתר שלך מבלי לבצע רכישה, יש סיכוי טוב שאתה גורם להם לשלם על משהו שהם לא מודעים אליו.

חיובים נסתרים אלה יכולים להיות עלויות משלוח, מיסים ועמלות נוספות. לרוב, הקונים אינם מודעים לחיובים אלה עד שהם מגיעים לדף התשלום.

קחו, למשל, קבלת פריט ב-$200 ותגלו שתצטרכו לשלם 350$ בסך הכל, כולל עלות המשלוח כעת. זה בהחלט יכול לגרום לך לנטוש את העגלה שלך.

מקרה נוסף הוא כאשר הלקוח שלך לא יודע מהם התנאים שעליו לעמוד כדי לזכות במשלוח חינם. תאר לעצמך שאתה מכריז על משלוח חינם רק ללקוחות שלך כדי להגיע לדף התשלום כדי לגלות שהם צריכים לשלם עבור המשלוח?

מי לא יתעצבן?

מה אם כן הפתרון?

אם אתה מציע משלוח חינם, הודע ללקוחות שלך על התנאים שהם צריכים לעמוד בהם כדי להבטיח הרשאות כאלה. אל תחכו עד שהם יגיעו לדף התשלום שלהם עד שהם יגלו.

שקיפות זו בונה רמת אמון שהיא רמה איכותית שלקוחות מחפשים בעסקים מקוונים.

אמזון היא חברה אחת שאימצה את השיטה הזו, והיא עובדת היטב עבורם. הם מספקים מידע מפורט על המוצר, העלות ומספקים כל מידע נוסף שיכול להשפיע על העלות הכוללת.

קח לדוגמא את זה:

Cart abandonment solution

אם יש לשלם תשלום מסוים עבור מדינה מסוימת לפני שניתן לשלוח את המוצר, הקפד לספר ללקוחות שלך.

ניתן גם לכלול את מחיר המשלוח עם המחיר המקורי של המוצר. או להציע לקונים את ההזדמנות של משלוח חינם לאחר שהם מזמינים כמות מסוימת.

2. תהליך קופה מסובך ומתיש

תהליך קופה מתיש ומסובך עלול לבלבל את הלקוחות שלך. לפי הסטטיסטיקה, תהליך קופה ארוך הוא הסיבה שמעל 87% מהלקוחות זורקים את העגלות שלהם מבלי לבצע רכישה.

עד כמה שניתן, הגבל את המידע האישי שאתה מבקש מלקוחותיך בעת ניסיון לבצע רכישה.

למה? על כל טופס שאתה גורם ללקוחות שלך למלא, אתה יוצר מכשול בינם לבין הרכישה שלהם.

מה לעשות?

הסר את כל הדפים המיותרים בין המוצר לדף התשלום.

בקש את המידע החיוני רק בזמן הנכון. ככל שתבקשו פחות דברים, כך הסיכוי של הלקוחות שלכם להשלים את התשלום גבוה יותר.

רעיון נהדר נוסף הוא להראות ללקוחות שלך את מספר הצעדים שנותרו להם לפני שהם יכולים לבצע צ'ק-אאוט בהצלחה, למשל, שלב 1 מתוך 5 או שלב 3 מתוך 4.

3. אין יציאה לאורחים

דמיינו שגלשתם בחנות ובחרתם את הפריטים שברצונכם לקנות. לאחר מכן אתה ממשיך לדף התשלום אך יורטים מיד על ידי טופס 'צור חשבון תחילה'.

בטח היית עושה מהפך ויוצא מהאתר, לא?

אז למה להלחיץ לקוח פוטנציאלי עם הטרחה ליצור חשבון? חנות מכולת לא מחייבת אותך להיות חבר לפני שאתה קונה את שק תפוחי האדמה והבצל שלך, נכון? ברור שלא!

בטח, זה נהדר לשמור את פרטי הקשר של המבקרים שלך כדי לשלוח להם עדכונים בעתיד. עם זאת, זה לא חכם להטריד את הלקוחות שלך ביצירת חשבון איתך קודם: אלא אם כן אתה מנהל חנות מובחרת לחברים בלבד. אם אתה חייב, תן לזה להגיע לאחר תהליך התשלום.

הפתרון?

ודא שאתה מפעיל את התשלום לאורחים באתר שלך. בדרך זו, מבקרים יכולים להשלים את הרכישה שלהם באתר שלך מבלי שיהיה להם חשבון. זה כזה פשוט.

4. אתר לא מאובטח

אם לקוחות פוטנציאליים חשים שהאתר שלך אינו מאובטח מספיק, הם יעזבו ללא היסוס.

איך משתמשים מזהים אתר לא מאובטח?

פריסת עיצוב נוראית, פרטי קשר חסרים, HTTP במקום HTTPS וכו' הם כולם מתנות מתות. לכן, אם האתר שלך עדיין פועל ב-HTTP, הגיע הזמן שתעבור ל-HTTPS.

למה?

HTTPS מראה שמידע רגיש כמו כרטיסי אשראי וסיסמאות מאובטח באתר שלך.

אתר לא מאובטח לא רק מפחיד קונים פוטנציאליים, אלא הוא גם יוצר תדמית גרועה לעסק שלך.

עם זאת, אם יש לך חנות מסחר אלקטרוני, עליך לזכות באמון המבקרים החדשים שלך על ידי אבטחת הנתונים שלהם.

איך אתה צריך לגבי זה?

תן ללקוחות שלך לדעת שהם מקיימים אינטראקציה עם אדם ולא עם בוט שהוגדר כדי לגנוב את הכספים שלהם. הגדר את פרטי הקשר המלאים שלך, כתובת ופרטי מדיה חברתית.

תקן את כל סוגי הפגמים בעיצובים, בהעתקה ובפריסה של האתר שלך. ספק המלצות וסקירות של לקוחות אחרים כדי לבסס סמכות ואישורים. לבסוף, ודא שהאתר שלך פועל על HTTPS ולא HTTP.

5. לא מוכן לקנות

עד עכשיו, עליך לדעת שלא כל המבקרים שיגיעו לאתר שלך ירכשו בסופו של דבר את המוצרים שלך.

רובם ירצו לחקור את המוצרים שלכם לפני שהם באמת קונים אותם. לכן הם מוסיפים את הפריטים לעגלת הקניות למטרות עיון ויוצאים מהאתר. זה לא יוצא דופן שאנשים כאלה מבקרים באתר בנפרד לפני ביצוע רכישה.

מה לעשות בנידון?

הגדר תזכורת בדוא"ל כדי להזכיר למבקרים שלך על הפריטים הממתינים בעגלותיהם.

בסדר, זה בערך העניין. רוצה לדעת עוד סיבות מדוע אנשים נוטשים את העגלות שלהם. יש לנו כאן מאמר שמעמיק יותר.

תוכנה לנטישת עגלת קניות

עד כמה שהיית רוצה לרדוף אחרי המבקרים הנוטשים בעצמך, זה יהיה כמעט בלתי אפשרי לעשות זאת ללא קצת עזרה. מכאן, הצורך בתוכנה לנטישת עגלת קניות.

תוכנת נטישת עגלה מפחיתה את מספר העגלות הנטושות ובסופו של דבר משפרת את המכירות שלך. הם עוזרים להזכיר למבקרים הנוטשים שלך להשלים את ההזמנות שלהם באמצעות חלונות קופצים, מיילים וכו'.

ל- WooCommerce ו- Shopify תוכנת נטישת עגלה משולבת כברירת מחדל. ובכל זאת, הם אינם אוטומטיים לחלוטין כדי לעשות את סוג ההבדל שאתה צריך.

מכיוון שקשה למצוא כלים תואמים לפלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו WooCommerce ו-Shopify, הכנו רשימה של תוספים ואפליקציות לנטישת עגלה עבור הפלטפורמות הללו.

10 הפתרונות המובילים לנטישת עגלות עבור Woocommerce

להלן 10 התוספים הטובים ביותר לשחזור עגלות WooCommerce נטושים שבהם עליך להשתמש:

1. אדורי

Adoric cart abandonment solution

Adoric הוא פתרון נטישת עגלה הן עבור WooCommerce והן עבור Shopify שעוזר לך להחזיר לקוח רגע לפני שהם נעלמים – לנצח.

זה עושה זאת על ידי יצירת חלונות קופצים אטרקטיביים שנותנים לך סיכויים גבוהים יותר להמיר את המבקרים שלך ללקוחות חוזרים. חלונות הקופצים שלנו עם כוונת יציאה, במיוחד, מאפשרים לך להזכיר למבקרים שלך להשלים את הרכישה שלהם רגע לפני שהם יוצאים מהאתר שלך.

קל ליצור חלונות קופצים אלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור מתוך אוסף התבניות שלנו ולהתאים אותן לפי סגנון המותג שלך. אם תרצה, תוכל גם ליצור את החלונות הקופצים שלך מאפס באמצעות עורך הגרירה והשחרור שלנו.

כדי להבטיח שתציג את החלונות הקופצים שלך לקהל הנכון בזמן הנכון, Adoric מציעה לך אפשרויות הפעלה לתזמן את החלונות הקופצים שלך.

יתרה מכך, לאדוריק יש גם תכונת בדיקת A/B כדי לאפשר לך לבדוק את החלונות הקופצים שלך כדי לראות מה עובד הכי טוב.

2. שמירה

Retainful cart abandonment solution

Retainful הוא אחד מתוספי שחזור העגלה עבור WooCommerce שעובד די טוב.

עם Retainful, תוכל לשלוח אוטומטית מיילים עם קודי הנחה וקודי קופון ללקוחות שנטשו את העגלות שלהם. המטרה? כדי לפתות אותם לחזור ולהשלים את הרכישה שלהם.

כך פועלת Retainful:

  • 30 דקות לאחר שהלקוח נוטש את עגלת הקניות, הוא שולח אימייל ראשוני לשחזור עגלה.
  • המייל השני נשלח כעבור 6 שעות.
  • התזכורת השלישית נשלחת 24 שעות לאחר מכן. הפעם, קוד קופון כלול.
  • הרביעי נשלח 72 שעות לאחר מכן.

אם הלקוח שלך משלים את הרכישה שלו בכל שלב, Retainful מפסיק אוטומטית לשלוח את התזכורות באימייל.

3. שחזור נטישת עגלת WooCommerce

WooCommerce cart abandonment recovery

אחד הפתרונות המושלמים עבור חנות WooCommerce שלך לשחזור עגלות נטושות הוא תוסף שחזור נטישת עגלות WooCommerce. זה שומר את כתובות האימייל של המבקרים שלך ולאחר מכן שולח הודעות דוא"ל מעקב כאשר הם לא משלימים את הרכישות שלהם.

התכונות האחרות שמגיעות עם תוסף זה כוללות קישורי קופה ייחודיים, תבניות מוכנות לשימוש עבור מיילים ודוחות אנליטיים.

החלק הכי טוב? זה 100% בחינם.

4. דוח עגלה נטושה עבור WooCommerce

Abandoned cart reports for WooCommerce

דוח עגלה נטושה עבור WooCommerce פשוט מדווח על סטטוס העגלה של לקוח. אם עוברות 15 דקות ולא מתרחשת תשלום, היא מתעדת את מצב העגלה כ"נטושה". רק כאשר ההזמנה תושלם, הסטטוס ישתנה ל"שוחזר".

הפשטות של תוסף העגלה הזה הופכת אותו לבעל ערך בהבנת הפעילויות של הלקוחות שלך.

5. WooCommerce Recover Cart Abandoned

WooCommerce recover abandoned cart

WooCommerce Recover Abandoned Cart עוזר לך לעקוב אחר פעולות הרכישה של משתמשים רשומים ואורחים ולאחר מכן לשלוח הודעות אימייל כאשר הם נוטשים את העגלות שלהם.

עם תוסף זה, אתה יכול לשלוח מיילים מרובים המכילים תכנים שונים, ובכך להביא יותר מכירות.

6. CartBounty

Cart Bounty

נמאס לכם לאבד מכירות לעגלות נטושות בחנות WooCommerce שלכם? CartBounty יכול לעזור. עם תוסף זה, אתה יכול לפקח על העגלות שלך – הן לאורחים והן למבקרים רשומים בזמן אמת.

זה מאפשר לך להפעיל חלונות קופצים עם כוונת יציאה כדי להזכיר למבקרים שלך את העגלות הנטושות שלהם. אתה יכול גם לאחסן את הנתונים של הלקוחות שלך ולשמור את העגלות הנטושות שלהם לשליפה קלה כשהם חוזרים לחנות שלך.

7. HubSpot עבור WooCommerce

Hubspot for WooCommerce

HubSpot for WooCommerce הוא פתרון מסחר אלקטרוני מלא שבין היתר מאפשר לך לעקוב אחר מי נטש את העגלה שלך ואיזה מוצר/ים הם נטשו.

מעניין, זה גם מאפשר לך לשלוח מיילים אוטומטיים ללקוחות שהפסיקו מבלי להשלים את התשלום שלהם.

8. Yith WooCommerce Recover Cart Abandoned

Yith WooCommerce Cart Recovery

ל- Yith WooCommerce Recover Abandoned Cart יש תכונה ייחודית המאפשרת לך להגדיר כמה זמן מוצר שנותר בעגלה יישאר לפני שייחשב נטוש. בנוסף, הוא יכול לשלוח אוטומטית אימיילים לשחזור עגלה לאחר מרווח זמן מוגדר מסוים.

כמו כן, זה מאפשר לך להתאים אישית את שורות הנושא של הדוא"ל שלך וליצור קופונים. תקבל גם הודעות אימייל עבור כל עגלה ששוחזרה.

9. ג'ילט

Jilt cart abandonment solution

למרות שהתוסף הזה קצת יקר, זה אחד שאתה לא רוצה לבטל. ל-Jilt מערכת מעקב ייחודית.

זה הופך את התאמה אישית של הודעות הדוא"ל שלך לפשוטה וקלה. נוסף על כך, אתה רשאי לשלוח מספר בלתי מוגבל של קמפיינים בדוא"ל כדי לשחזר מכירות שננטשו.

10. הרמת עגלה

Cart Lift for WooCommerce

שחזור העגלות הנטושות עבור WooCommerce מבטיחה לעזור לך לשחזר כ-20% מהעגלות הנטושות מבלי להזיע.

עם הרמת עגלה, אתה יכול:

  • הגדר מרווחים אסטרטגיים כדי להפיק תוצאות טובות יותר לכל לקוח פוטנציאלי.
  • קבל דוחות מעמיקים על ניתוח ורווח מכירות משוחזר.
  • הפעל מסעות פרסום מרובים בדוא"ל בבת אחת.

10 הפתרונות המובילים לנטישת עגלה עבור Shopify

Shopify, בדיוק כמו WooCommerce, הוא פתרון מסחר אלקטרוני עם למעלה מ-3.6 מיליון חנויות מקוונות הפועלות עליו.

כמו כל אתר מסחר אלקטרוני אחר, גם חנויות Shopify חוות נטישת עגלות. אם אתה מחפש לשחזר את העגלות הנטושות שלך, סעיף זה מכיל רשימה של אפליקציות שחזור העגלה הטובות ביותר.

1. רקרט

Recart Cart recovery solution for Shopify

Recart נמצאת כרגע בדירוג העליון כאחת מאפליקציות שחזור העגלות הטובות ביותר של Shopify עם דירוג משתמש של 4.8 מתוך 5 ויותר מאלף ביקורות.

זוהי אפליקציית שיווק והתראות דחיפה המאפשרת לך לשלוח הודעות אוטומטיות למבקרים שעוזבים את האתר שלך מבלי להשלים את הרכישה. גם אם הלקוח לא התחיל את תהליך התשלום, הוא יכול לאסוף מספיק נתונים כדי לעזור לך למקד אותם מחדש.

היתרון העיקרי בשימוש ב-Recart הוא השילוב הקל שלו עם Facebook Messenger. האפליקציה מציעה מבחר גדול של מסעות פרסום אוטומטיים של Messenger כדי לעזור לך להחזיר את המבקרים הנוטשים לחנות שלך. זה גם ידידותי למשתמש ויש לו עוד המרות מועילות ללקוחות וכלי מכירה.

תכונות אחרות של אפליקציה זו כוללות:

  • תזכורות לעגלה נטושה עם קישורים ישירים לדף התשלום שלך בחנות Shopify.
  • הודעות הקשורות להזמנה. לדוגמה, קבלות הזמנה, הודעות משלוח, הודעות מכירה והודעות.
  • קמפיינים מיידיים
  • חלונות קופצים וצ'אטבוטים ב-Facebook Messenger כדי לאפשר מעורבות חלקה בשיחות שלך.

2. שלח לכל

Omnisend cart recovery for Shopify

אפליקציית Omnisend מאפשרת לך להפוך מיילים נטושים לאוטומטיים כדי לשחזר מכירות במהירות.

הוא מאחזר את קובצי העוגיות שלך מהדפדפנים של המבקרים שלך ומשתמש בהם כדי לפלח אותם. בדרך זו, אתה יכול למקד את המבקרים שלך על סמך תחומי העניין והרכישות שלהם.

לאפליקציה זו יש גם את התכונות הבאות להציע:

  • התראות SMS.
  • הודעות דואר אלקטרוני להתאמה אישית של עגלה.
  • ייבוא מוצרים למיילים. זה מונע בזבוז זמן מיותר ביצירת אימייל.

3. קלביו

Klaviyo

Klaviyo, אם כי לא לגמרי פתרון נטישת עגלה כשלעצמו, מאפשר לך לשלוח אוטומטית מיילים לשחזור עגלה ללקוחות שלא הצליחו להשלים את התשלום. כך תוכלו להפחית את נטישת העגלה.

בנוסף, זה מאפשר לך לאסוף מידע על לקוחות כדי לשלוח להם נטישת עגלה רלוונטית ומותאמת אישית. עם Klaviyo, אתה יכול גם לפלח את הלקוחות שלך עם ספציפיות גבוהה.

4. מעקב אחר קמפיין

Campaign Monitor Shopify

Campaign Monitor משתמש בנתונים שהתקבלו דרך חנות Shopify שלך כדי לשחזר עגלות נטושות. הוא מציע תבניות מוכנות שקלות לשימוש.

תכונה יוצאת דופן שבה מתגאה Campaign Monitor היא שילוב ביקורות של לקוחות באימיילים. זה עוזר לך ליצור אמון ולבנות מוניטין טוב.

5. WhatsApp Chat + שחזור עגלה

Whatsapp Chat cart recovery

האם אתה רוצה לשלוח הודעות אוטומטיות עם קודי הנחה וקישור חזרה לדף התשלום שלך ללקוחות שנטשו את העגלה שלהם באמצעות צ'אטים בוואטסאפ? WhatsApp Chat + Recovery Cart היא האפליקציה לשימוש.

זה גם מגיע עם הודעות WhatsApp אוטומטיות שתוכל להגדיר לאישורי ניהול הזמנות ומעקב.

הוא מאפשר לך לשוחח בצ'אט עם לקוחות רבים בו זמנית, יש לו ווידג'טים אטרקטיביים, ומספק הגדרות נראות שיאפשרו לך להיות נגיש ישירות רק כאשר אתה רוצה להיות. כמו כן, אפליקציה זו מגיעה עם כפתור שיתוף המאפשר ללקוחות לשתף את המוצרים שלכם עם אנשי הקשר שלהם בוואטסאפ.

6. שחזור עגלה נטושה

Abandoned cart recovery

באפליקציית שחזור עגלה נטושה יש את כל מה שאתה צריך בתוכנת נטישת עגלה; מהודעות דוא"ל בעגלה עם המרות גבוהות לתזכורות של Messenger. תוכנת האפליקציה הזו גם מאפשרת לך ליצור חלונות קופצים עם כוונת יציאה שמזכירים לקונים שלך את העגלה שלהם כשהם עומדים לעזוב את חנות האינטרנט שלך.

אתה גם יכול להתאים אישית את ההודעה הקופצת שלך איך שאתה רוצה, לבחור מתי הפופאפ יופיע ולהוסיף הנחה כדי לשכנע אותם עוד קצת.

תכונה בלעדית של תוכנת נטישת עגלה זו היא תכונת העגלה המתמשכת. תכונה זו מאפשרת לך להשאיר את הלקוחות שלך מחוברים במכשירים השונים שלהם כדי להקל עליהם להשלים את ההזמנות שלהם.

האם הלקוחות שלך קונים במכשירים שונים? לא בעיה. בין אם זה סמארטפון, טאבלט או מכשיר שולחני, אתה יכול להזכיר לקונים להשלים את ההזמנות שלהם בלחיצה אחת בלבד בזמן שהם מחוברים.

7. לכידה מחדש

Recapture cart abandonment solution

Recapture מתיימרת להיות התוכנה הטובה ביותר לנטישת עגלות Shopify, ומסיבה טובה. הם מספקים תזכורות דוא"ל (כמה שתרצה ומתי שתרצה), בניית רשימת דוא"ל: כל אלה בתוך זרימת עבודה והגדרה קלה ופשוטה.

הוא גם מספק הצעות והנחות ספציפיות על סמך הלקוחות שאליהם אתה רוצה למקד. באמצעות תכונת הזנת העגלה החיה שלהם, אתה יכול להתעדכן בפעילויות של הלקוחות שלך.

יש לו גם תכונת ניתוח שתעזור לך לעקוב אחר ביצועי מסע הפרסום שלך. לבסוף, תמיכת הלקוחות שלה מגיבה ומועילה למדי אם נתקלת בבעיות כלשהן בשימוש באפליקציה.

8. הודעות PushOwl Web Push

Push Owl Notification

עם PushOwl Web Push Notifications, שחזור העגלה בחנות Shopify שלך הופך להיות קל כמו ABC. מעניין לציין שאתה לא צריך מידע אישי כמו מיילים או מספרי טלפון מהמבקרים הנוטשים שלך כדי שזה יעבוד.

אתה יכול להגיע לנוטשים עגלה באמצעות הודעות דחיפה: Firefox, Edge, Chrome וכו' כולם תומכים בהודעות דחיפה. עם PushOwl, אתה יכול להתאים אישית כל הודעת דחיפה כך שתתאים לסגנון שלך – ממש מהכותרת ועד לחצן הקריאה לפעולה.

יתרון אחד בשימוש ביישום זה הוא שהוא נותן לך מידע מועיל למעקב אחר הביצועים שלך. בעזרת זה, אתה יכול לעקוב אחר מסעות הפרסום שמשחזרים יותר מכירות ולשנות את אלה שאתה צריך לצבוט להמרה טובה יותר.

9. מגן נטישה

Abandonment Protector

אם בא לכם על תוכנה מינימליסטית אך יעילה, אפליקציית מגן הנטישה היא בשבילכם. לאפליקציה הזו יש מעט כלי שיווק ויצירת לידים חכמים אך מובנים בה.

כלים אלה משמשים גם ככלי נטישת עגלה. תכונה בלעדית נוספת של מגן הנטישה היא מערך תבניות הדואר האלקטרוני שלו לשחזור עגלה שאתה יכול לבחור מהן להתאמה אישית נוספת.

10. שחזור עגלה חכמה

Smart cart abandonment solution

אפליקציית Smart Cart Recovery מאפשרת לך לשלוח הודעות ללקוחות שלך דרך פייסבוק.

עם זאת, התכונות המשכנעות ש-Smart Cart Recovery מציעה הן הפשטות והקלות שלה לעבור הלוך ושוב בין ערוצים (מיילים ופייסבוק) כדי לדחוף את מסע הפרסום שלך.

עוטף את זה

זו הייתה רשימה ארוכה, לא? בין אם החנות שלך פועלת על WooCommerce או Shopify, כעת נותר לך לבחור איזה מהפלאגינים הללו יתאים ביותר לעסק שלך.

עוד יותר טוב, פשוט הירשם ל-Adoric בחינם כדי לקבל את פתרונות שחזור העגלה הטובים ביותר הזמינים. יתרה מכך, אתה יכול לשלב את זה גם עם Shopify וגם עם WooCommerce.

 

נסה את Adoric בחינם

 

Shopify product reviews

email marketing app

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button