רעיונות לעסקים

קו מיתוג עסקי: מה זה? 20 דוגמאות ואיך לכתוב אחת טובה

אם אתם מחפשים ליצור חוויה בלתי נשכחת עם הלקוחות שלכם ולהתבלט מול המתחרים, אינכם יכולים להרשות לעצמכם שלא יהיה לכם שורת תגיות נוקבת. הם המשפטים של 2-4 מילים שאתה כותב כדי לספר ללקוחות שלך מה העסק שלך מייצג.

במונחים ספציפיים יותר, קו תג הוא משפט מושך – בדרך כלל טקסט אחד – שמסכם את מהות המותג שלך.

שורת התיוג שלך צריכה לתקשר את הזהות, המטרה והערכים של המותג שלך בצורה יצירתית שתגרום לו להיצמד לקהל שלך.

התאמה של כל מה שהמותג שלך עוסק בו במשפט אחד הוא מאתגר. אבל אל תדאג; אנחנו מכוסים אותך.

זו הסיבה שמאמר זה יעזור לך להמציא את התיוג שלך מבלי להזיע.

במאמר זה, נסקור את היתרונות של קיום קו תיוג.

כמו כן, נשתף אתכם בתוכנית תלת-שלבית ליצירת קו תיוג יעיל, בתוספת 20 דוגמאות של תגיות נהדרות שיעניקו לכם השראה.

לבסוף, נעבור על רשימה של מחוללי תגיות מקוונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להמציא קו תיוג קליט. כלים אלה פועלים כמו מחולל כותרות המאפשר לך ליצור כותרות לאתרים ולבלוגים שלך.

לפני שנחקור את היתרונות של יצירת תיוג לעסק שלך, בואו נראה אם סיסמאות ותיוג זהים או לא, כדי שלא תתבלבלו.

סיסמאות ותיוג – האם יש הבדל?

סיסמאות ותגיות הן שתיהן הצהרות קצרות המתקשרות על מה מדובר במותג. עם זאת, הם לא בדיוק זהים.

ההבדל טמון בעובדה שסיסמאות מיועדות בדרך כלל לקמפיינים או למוצרים ספציפיים בעוד שהתיוגים מדברים על ערכי החברה בכללותה.

לכן, בעוד שלחברה יש מוצרים שונים עם סיסמאות שונות, קו התיוג שלה נשאר זהה.

למרות ההבדלים ביניהם, יצירת סלוגן או תגית כרוכה בתהליכים דומים.

15 שלבים פשוטים ליצירת לוח שנה שיווקי

היתרונות של יצירת תג או סיסמא עסקית

תיוג או סיסמה יכולים לעשות הרבה יותר עבור העסק שלך מאשר רק להיות מאמץ מיתוג.

זה יכול להשפיע ישירות על הצמיחה העסקית שלך ועל השורה התחתונה. הנה דרכים שבהן קו תגי או סיסמא יכולים לעשות זאת.

מבדיל את העסק שלך מתחרות

לא משנה הנישה של העסק שלך, תמיד תהיה לך תחרות. והתחרות הזו יכולה להיות די עזה.

איך אתה בולט בשוק בתוך התחרות העזה הזו? בידול היא התשובה שלך.

Business tagline

מָקוֹר

איזו דרך טובה יותר לבדל את העסק שלך מהמתחרים מאשר עם שורת תיוג בלתי נשכחת?

שורת תג יגרום לקהל היעד שלך לזכור אותך לפני שאתה חושב על כל עסק אחר.

כך, בכל פעם שהם צריכים מוצר שאתה מוכר או שירות שאתה מספק, אתה תעלה בראש שלהם בראש.

תג או סיסמה הופכים את העסק שלך לזיהוי בקלות בענף שלך. לכן, השקיעו כמה משאבים יצירתיים בהשגת קו תיוג לעסק שלכם.

15 דרכים פשוטות להשיג לקוחות חדשים לעסק שלך

מגביר את האמינות של המותג שלך

אם אתה יכול לגרום ללקוחות שלך לא רק לאהוב את המוצר שלך, אלא גם לבטוח במותג שלך, זכית בעצמך, לקוחות נאמנים.

אמון הוא מה שגורם ללקוח שלך לקנות את המוצרים החדשים ביותר שלך מבלי לשאול יותר מדי שאלות או להקדיש מחשבה רבה לחלופות אחרות בחוץ.

אתה צריך לבנות אמינות ונאמנות סביב המותג שלך כדי שהלקוחות שלך יוכלו לסמוך עליך.

אחת הדרכים לעשות זאת היא ליצור קו תיוג. תגית או סלוגן נותנים לקהל שלך קשר רגשי עם המותג שלך, ובכך גורמים להם להרגיש שהם מכירים אותך.

שדרה להעברת נקודת המכירה הייחודית שלך

הצעת המכירה הייחודית שלך או USP היא הערך הייחודי שהמוצרים שלך מעניקים ללקוחות שלך. זה מה שמבדיל אותך מעסקים אחרים בענף שלך.

האם ידעת שאנשים נוטים יותר להתנשא על המותג שלך אם הם יודעים בדיוק מה המותג שלך מייצג?

אנשים מקבלים החלטות קנייה על סמך הערך שהם חושבים שהם מקבלים מהמוצר או השירות שלך.

זה מסביר מדוע אתה מעדיף מותג אחד של משחת שיניים על פני אחרים, למרות שאין הבדלים משמעותיים.

ערך נתפס בעיקר. קו תיוג, בניגוד למאמצי שיווק אחרים, עוזר לך לתת לקהל שלך את התפיסה הזו.

לדוגמה, עסקים A ו-B מוכרים את אותו סוג של מוצר ולעסק A יש קו תיוג שמקל על הקהל שלו לתפוס את הערך של המוצר שלו. מטבע הדברים, עסק א' יקבל יותר לקוחות מעסק ב' מכיוון שהוא הצליח לתקשר את ערך המוצר שלו בהצהרה שהקהל שלו יכול להזדהות איתה. אינך יכול להרשות לעצמך שלא תהיה לך קו תיוג קליט או ערכת נושא וורדפרס מושכת ויזואלית לעסק שלך.

קו תיוג נותן לך את הדרך להביא את הערך הייחודי של החברה שלך לקהל שלך, וגם בצורה יצירתית.

יוצר תרבות שמשפרת את ביצועי העובדים

כדי שהעסק שלך יצליח, העובדים שלך חייבים לעבוד איתך כדי לספק ערך ללקוחות שלך.

Business slogan

אתה בטוח רוצה שהעובדים שלך יבצעו בשיאם, נכון? כאשר הם עושים זאת, העסק שלך ייהנה מהפלגה חלקה להצלחה.

אבל כדי שזה יקרה, אתה צריך ליצור תרבות חברה שבה כולם – מהגדולים ועד הקטנים ביותר – מרגישים מעורבים, ויש להם תחושת מטרה.

גם כאן נכנסת לתמונה תגית.

לפיכך, התיוג שלך לא צריך להתחבר רק ללקוחות שלך אלא גם לעובדים.

תוכנית שלושת השלבים ליצירת קו תג עסקי

החלק המאתגר ביותר בהמצאת קו תיוג עסקי הוא שלב הרעיונות. ברגע שיש לך מושג מוצק מה אתה רוצה, השאר היסטוריה. להלן 3 שלבים מעשיים שיעזרו לך ליצור קו תיוג שיחבר את המותג שלך לקהל שלך.

זהה את היעדים העסקיים שלך

זיהוי היעדים העסקיים שלך הוא הצעד הראשון ליצירת שורת תיוג בלתי נשכחת. ככזה, אתה צריך לעשות אותם נכון.

לא בטוח מה היעדים העסקיים שלך? הנה תרגיל מהיר שיעזור לך להסדיר את הדברים.

פרויקט 5 עד 10 שנים קדימה. איפה אתה רואה את העסק שלך? איך היית משפיע על הלקוחות שלך? היעדים העסקיים שלך טמונים בתשובות לשאלות אלו. מענה עליהם ייתן לך התחלה טובה ליצירת התיוג שלך.

סיעור מוחות רעיונות

לאחר זיהוי היעדים העסקיים שלך, השלב הבא הוא להעלות רעיונות לתיוג שלך. זה מצריך כמה מפגשי סיעור מוחות.

בזמן סיעור מוחות, כמובן, כל כך הרבה רעיונות יקפצו עליך. רשום אותם.

Brainstorming business tagline

שימו לב למילים שמתקשרות את הרגש/ים שאתם רוצים שהמותג שלכם יעורר מהקהל שלכם.

חבר את המילים הללו לביטויים. בשלב זה, אל תקפיד על שמירת כל ביטוי במספר מינימלי של מילים.

בחר את המתאים ביותר

כעת, כשיש לך מספר ביטויים לבחירה, בחן אותם באופן ביקורתי. אתה יכול אפילו לנסות להגיד אותם בקול כדי לקבל תחושה של איך זה נשמע.

אם אפשר, בקשו חוות דעת של אחרים.

ככל האפשר, הקפידו על שורת התיוג החדשה שנוצרה קצרה מאוד. אם זה ארוך שלא לצורך, נסה לחתוך מילים מיותרות כמו "a" או "an".

לבסוף, שאל את עצמך: האם זה בלתי נשכח? האם זה מעביר את הצעת הערך הייחודית של המותג שלי?

אם התשובה שלך לשאלות האלה היא 'כן', אז יש לך לעצמך שורת תיוג חדשה לגמרי.

20 דוגמאות לתיוג עסקיים: ולמה הם עובדים

אני בטוח שאתה מכיר לפחות 5 תגיות או סיסמאות ששיננת באופן לא מודע מפרסומות טלוויזיה או מודעות בעיתונים.

הנה כמה מכם שאולי מזהים:

1. Airbnb: "שייך לכל מקום"

אם אתה מטייל, החלום שלך הוא להרגיש בבית כמה שאתה יכול בכל מקום אליו תלך. ה-"Belong Anywhere" של Airbnb נותן לנוסעים את הבטחון הזה.

Airbnb Slogan
מָקוֹר

Airbnb נוצרה כדי לפתור את בעיית האינטגרציה בסביבה חדשה שמלונות לא הצליחו לפתור עבור מטיילים.

מי לא יעדיף מקום לינה ביתי על פני סביבה לא מרתקת של מלון?

Airbnb מבטיחה מרחב פרטי וביתי שנותן למטיילים תחושת שייכות בסביבתם החדשה.

2. נייקי: "פשוט תעשה את זה"

התיוג "Just do it" של נייקי הוא אחד מהמוכרים ביותר בעולם. אין כמעט מישהו שלא מכיר את זה.

למען האמת, זה יותר מסתם תגית: זה מקור השראה עבור רבים.

האם אתה מפחד שדברים עלולים להשתבש אם תרדוף אחרי החלומות שלך? פשוט עשה זאת!

מפחדת שהמאהב שלך עלול לאכזב אותך אם תבקש ממנה לצאת? פשוט תבקשי אותה לצאת בכל מקרה.

מבינים את הנקודה?

Nike Slogan

נייקי הייתה ידועה בתחילה כמותג נעלי ספורט. אבל עם התיוג שלו, היא הצליחה לחבב קהל רחב יותר שאינו ספורטאי למותג שלה. זה עשה זאת על ידי פרסום המסר שכל אחד יכול לעשות הכל.

3. מיקס מיאו: "כל כך טוב, חתולים מבקשים את זה בשם"

איזה קול משמיע החתול? מיאו, נכון?

אז, כשהחתול שלך מיאו, אפשר לומר בצדק שהיא מבקשת מיאו מיקס, לא?

זו בדיוק הסיבה ש-JM Smucker, יצרני Meow Mix, בחרו בשורה הזו.

מַברִיק!

Meow mix slogan

מָקוֹר

4. אפל: "תחשוב אחרת"

בין 1997 ל-2002, Apple Inc, שנודעה אז בשם Apple Computer, Inc השתמשה בשורה התווית "Think Different".

קו התיוג הזה עזר למותג לבדל את עצמו מהמתחרה הגדולה שלו, IBM. היא גם ייצגה וקידמה את הפשטות הקלאסית שהמוצרים שלה ידועים בה כיום.

לפני שהקמפיין הזה הושק, אנשים רבים חשבו שמחשבי אפל נראים כמו צעצועים ויש להם מערכת הפעלה גרועה. המסר של שורת התיוג שלו גרם לאנשים להבין שהפשטות והגודל של המחשבים שלו יהפכו אותם לשונים.

המוסר כאן? אפל לא שינתה את המוצרים שלהם, הם השיגו לעצמם כותרת מצוינת.

Apple tagline

מָקוֹר

פורבס דיווח כי מחיר המניה של אפל שילש את עצמו תוך 12 חודשים מהשקת מסע הפרסום "תחשוב אחרת".

זה סימן את תחילתו של המסע ממותג שמוצריו נקראו צעצועים לדורגת כחברה הכי שווה בעולם כיום.

אמנם המותג אינו משתמש יותר בכותרת התיוג, אך אין ספק שהוא מילא תפקיד בפופולריות שהמותג צבר כיום בתחום הטכנולוגיה.

5. רונסיל: "זה עושה בדיוק מה שהוא אומר על הפח."

Ronseal הוא מותג המייצר כתמי עץ וצבעים בבריטניה. הסלוגן שלו נותן הבטחה שהקונה הממוצע ימצא בעל ערך. זה מדבר ישירות על האמינות של המוצר שלהם.

באומרם ש"זה עושה בדיוק מה שכתוב על הפח", הם מבטיחים לקהל שלהם איכות. זה גם מסר פשוט שפונה לאישיות קהל היעד שלו.

Ronseal slogan

מָקוֹר

6. מאסטרקארד: "יש דברים שכסף לא יכול לקנות. לכל השאר, יש מאסטרקארד."

הסלוגן של מאסטרקארד הוליד את התיוג הנוכחי שלהם – "לא יסולא בפז". הקמפיין בעצם אמר: אתה לא יכול לקנות ערבות אב-בן, אבל אתה יכול לגרום לזה לקרות עם מאסטרקארד.

מאסטרקארד נותנת לקהל שלה פתרון לקניית כל מה שכסף יכול לקנות. בין אם זה כרטיסים לצפייה במשחק עם בנך, מצרכים או נעלי Louboutin, אתה יכול לשלם עם מאסטרקארד.

7. Verizon: "אתה יכול לשמוע אותי עכשיו? טוֹב."

של Verizon "אתה יכול לשמוע אותי עכשיו? Good" רץ במשך 9 שנים לאחר שהושק ב-2002.

הסלוגן שלה נתן את ההבטחה שלא משנה היכן הלקוחות שלהם יהיו, הם יקבלו שירות.

הסלוגן הזה בלט אותם מבין חברות הטלפון כמו AT&T ו-T mobile. חברות אלה היו מתחרותיהן הקשות מאז 1983 כשהן החלו את פעילותן.

הסלוגן של Verizon הצליח מכיוון שהוא העביר את הצעת המכירה הייחודית של המותג שלה לקהל שלה באופן שהם קשורים אליו.

Verizon tagline
מָקוֹר

8. BMW: "מכונת הנהיגה האולטימטיבית"

ב.מ.וו השתמשה בתחילה ב-"The Ultimate Driving Machine" כסיסמה שלה במשך כ-34 שנים. זה היה ישר לעניין ותיאר את המותג שלהם בכמה שפחות מילים.

זה גם הפך את המותג לזיהוי ברחבי העולם. הבלוג של BMW מצביע על כך שזו הייתה אחת הסלוגנים המוכרים ביותר בקרב יצרני רכב ברחבי העולם.

BMW Tagline

מָקוֹר

עבור האדם שרצה להיראות כבעל הישגים ולהתחשב בו בקרב בני גילו, נהיגה ב-BMW הייתה דרך טובה להתבלט.

כיום, אנשים לא רק נמשכים לפונקציונליות של מכונית טובה, אלא הם גם נמשכים אליה מבחינה רגשית.

לפיכך, הסלוגן הנוכחי של ב.מ.וו – "נועד להנאה נהיגה", הוטמע בו רגש כדי לוודא שהמותג שלה ישמור על מקומו בקרב הקהל שלו.

9. Lay's: "בט'ה לא יכולה לאכול רק אחד"

כמובן שקשה להפסיק לאכול צ'יפס אחד. מי לא יודע את זה?

בשוק שבו התחרות שלהם כנראה התמקדה בטעם של הצ'יפס שלהם ובכמה הם פריכים, היה להם סיכוי רק אם הם יעשו משהו שונה.

לפיכך, זה היה צעד חכם ליצור את הכותרת שלהם על אימות הטבע האינסטינקטיבי שגורם לאדם לרצות להמשיך ולהושיט יד לתוך שקית צ'יפס עד שהיא ריקה.

קו התיוג הזה בידל את המותג ללא מאמץ.

Lay betcha slogan

מָקוֹר

10. מקדונלד'ס: I'm Lovin' It

מקדונלד כבר מ-2003 משתמשת בשורה זו, וככל הנראה לא מחפשת לשנות אותה בקרוב.

התיוג "I'm lovin' it" שימש גם כג'ינגל שהיה קצב ביתי. מאז זה הפך לחלק מוכר מהמותג.

מכיוון שהמיקוד של המותג הוא לתת ללקוחותיו מזון מהיר בטעמים נהדרים, התיוג שלהם עושה עבודה טובה בתקשורת בדיוק את זה.

Mcdonald slogan

מָקוֹר

11. Dunkin': America Runs on Dunkin'

Dunkin's "America runs on Dunkin'" נוצר בשנת 2006 כשהמותג היה ידוע בשם Dunkin's Donuts.

עם הקמפיין הזה, דאנקינס מיצבה את עצמה כמותג שאמריקה רצה על הקפה והסופגניות שלו.

מכיוון שהתיוג של דאנקין נוצר בהשראת הערכים האמריקאים של עבודה קשה וכיף, האמריקאי הממוצע יכול להתייחס למסר של המותג.

Dunkin tagline

מָקוֹר

12. חוות מדינה: כמו שכן טוב, חוות מדינה יש.

מבין כל התגיות והסיסמאות השונות שהיו ל-State Farm, "כמו שכן טוב, State Farm נמצא שם".

שכן טוב עוזר לא רק כשאחרים בצרות, אלא גם מופיע כשיש חגיגה.

חברת הביטוח מיתגה את עצמה בניגוד לחברות ביטוח אחרות כדי להיתקל כמותג ידידותי שתמיד זמין לעזור ללקוחותיה בזמנים טובים ובזמנים רעים – כמו שכן.

state farm tagline

מָקוֹר

13. מייבלין: אולי היא נולדה עם זה. אולי זו מייבלין.

כל אישה רוצה להיראות יפה. עם זאת, אף אישה לא רוצה להיראות מזויפת בניסיון לעשות זאת.

"אולי היא נולדה עם זה. אולי זאת מייבלין” אומרת בפשטות: את יכולה להתאפר בלי להיראות כאילו את מתאפרת.

איזו אישה לא תרצה את זה?

Maybelline slogan

מָקוֹר

14. מועדון גילוח דולר: זמן גילוח. גילוח כסף.

"Save Time" של מועדון הגילוח של Dollar Shave. גילוח כסף" לא מותיר ספק במומחיות שלהם והערך שהם מציעים – חוסך לך זמן וכסף.

התיוג של המותג ישר לעניין, מראה הומור ויצירתיות המתאימים לטון של המותג.

Dollar shave club tagline

מָקוֹר

15. חיל הנחתים האמריקאי: "המעטים. הגאווה. הנחתים."

חיל הנחתים האמריקאי, בעיני העם האמריקאי, מסמל כוח. זה מסמל כבוד ואומץ. אז, אין גאה יותר מחיל ימי אמריקאי המשרת נאמנה את מולדתו. והם מעטים.

מבינים את הנקודה?

כפי שאולי ניחשתם, זו לא הסלוגן הראשון שהנחתת האמריקאית השתמשה בו. אבל אף אחד לא עמד במבחן הזמן טוב יותר מ"המעטים". הגאווה. הנחתת"

בא לכם להתגייס כבר?

US marine slogan

מָקוֹר

16. דה בירס: "יהלום הוא לנצח"

"יהלום נמשך לנצח" של דה בירס לא משאיר שאלות בראש הקהל שלהם לגבי מה שהם עושים.

יהלומים נמשכים לנצח. זה מה שהופך אותם לחביבים.

דה בירס אמרה לקהל שלה: אם אתה רוצה שהרומנטיקה שלך תימשך לנצח, שימו עליה טבעת יהלום.

עם קו התיוג הזה, דה בירס הרחיבה את שוק היהלומים. טבעות יהלומים היו כעת בבעלות לא רק של האליטה העשירה, אלא של כל מי שיכול להרשות זאת לעצמו.

De beers tagline

מָקוֹר

17. ג'נרל אלקטריק: דמיון בעבודה.

עם מותג שמוצריו חוצים תעשיות החל מכוח, תעופה, בריאות ואנרגיה מתחדשת, העברת המסר הנכון לקהל הרחב שלו תהיה משימה לא קטנה.

"Imagination at Work" היה פשוט מושלם למרות שהוא נראה מופשט. התיוג נוצר מתוך תרבות העבודה בחברה והיה נושא פנימי לפני שהיה כותרת.

General Electric Slogan

מָקוֹר

המטרות הראשוניות שלנו", מסביר אנדריאס קומבוכן, מנהל הקריאייטיב הראשי ב-BBDO, "היו להצית קשר חדש בין GE לחדשנות טכנולוגית, לחזק את האסוציאציה הזו לדור חדש ולגרום לאנשים להיות מודעים לטווח המחויבות הזו". BBDO הייתה הסוכנות שהופקדה על יצירת קמפיין זה עבור ג'נרל אלקטריק.

מההצהרה שלו, ברור שהתיוג עזר להם להתחבר לקהל שרצה להיות חלק מהחדשנות הטכנולוגית שהחברה מציעה עם המוצרים שלהם.

18. M&Ms: "נמס בפה שלך, לא בידיים שלך."

מה מייחד מותג אחד של שוקולד מאחרים? ל-M&Ms הייתה המשימה לגרום לקהל שלהם לדעת ולהאמין במה שהפך את המותג שלהם לשונה ממותגי השוקולד הרגילים בשוק.

צדפים צבעוניים לא יספיקו. אנשים היו צריכים לדעת למה הם צריכים לקנות שוקולד בקליפות.

אז, התיוג "נמס בפה שלך, לא בידיים שלך" היה דרך מושלמת לתקשר את הצעת הערך הייחודית שלהם.

למעשה, M&Ms אמרו ללקוחות הרעבים לשוקולד שלהם: הידיים שלכם לא צריכות להתבלבל כדי ליהנות מקצת טוב שוקולדי. וזה עשה את הקסם. כיום, M&M פופולרי מאוד בגלל הנוחות השוקולדית שהיא מציעה.

M&M tagline

מָקוֹר

19. קוקה קולה: טעם את התחושה

קמפיין "טעם התחושה" של קוקה קולה הושק עקב הפחתה במכירות שקרה כתוצאה מחששות בריאותיים מלקיחת המשקה.

הכותרת נועדה למקם את קוקה קולה כמשקה שיכול לתת לקהל שלו את העונג להפוך כל רגע למיוחד.

Coca-cola tagline

מָקוֹר

20. לוח מעבד חלב בקליפורניה (CMPB): יש לך חלב?

"יש חלב?" של CMPB היה יותר תנועה למודעות ציבורית מאשר קידום מותג. והאם זה עבד!

מטרתו הייתה לקדם שתיית חלב בתקופה שבה אנשים לא היו מעריצים במיוחד של מוצרי חלב.

"קיבלתי חלב?" הייתה שאלה פשוטה שהזכירה לאנשים להוציא את החלב מהמקרר שלהם ולגרום לו לעבוד עבור גופם.

"זה בראש של אנשים", אומר ג'ף גודי, יו"ר משותף של הסוכנות שיצרה את הקמפיין על השפעת התיוג, "וזה באמת חסר תחליף כשזה מגיע לפרסום".

Business tagline inspiration

מָקוֹר

גנרטורים עסקיים

חסר מיץ יצירתי, ולא מצליח להמציא סלוגן מרגש? מחוללי תגיות מקוונים עשויים לעזור. החלק הטוב ביותר הוא שניתן להשתמש ברובם ללא עלות.

להלן 6 כלים מקוונים מחולל תגיות שבהם אתה יכול להשתמש:

  • יצרנית הסלוגן של Shopify
  • מחולל ססמאות של אוברלו
  • Getsocio
  • הסלוגן Generator.org
  • פרוקאטו
  • Slogans.xyz

סיכום

כעת, לאחר שהראנו לכם את החבלים, אל תהססו להשתמש בכל מה שלמדתם להשתמש. צור קו תיוג משלך וראה את המותג שלך הופך פופולרי יותר בקרב הקהל שלך.

נסה את Adoric בחינם

Business tagline

Google My Business Page Cover Image

Webinar promotion

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button