תיאור מקרה: כיצד VetDepot הגדילו את המכירות שלהם ב-18% באמצעות Adoric
גלה כיצד VetDepot הגדילו את המכירות שלהם ב-18%
הורד עכשיו
האם אתה מתקשה להגדיל את המכירות באתר שלך? אם אתה כן, ובכן אתה כמו עסקים רבים אחרים.
ל-VetDepot – חנות וטרינרית שבסיסה בארה"ב – הייתה בעיה זו גם כן. הם פנו אלינו ושאלו אם נוכל להשתמש בטכנולוגיה שלנו כדי לשפר את המכירות שלהם. קיבלנו על עצמנו את האתגר בהתרגשות.
במשימה זו, השתמשנו בכמה אסטרטגיות שעליהן נדבר בקרוב. בסופו של דבר, VetDepot ראתה עלייה של 18% במכירות. כאילו זה לא מספיק, גם שיעור הנטישה של האתר שלהם ירד באופן דרסטי, וחווית המשתמש השתפרה.
על VetDepot
VetDepot הוא אחד המוכרים המובילים והמקוון של ציוד לחיות מחמד באמריקה. הם מוכרים תרופות, מזון ומוצרי טיפוח לחיות מחמד.
החברה מקלה על בעלי חיות מחמד ברחבי העולם לרכוש ציוד איכותי לכלבים, חתולים, סוסים וכו' במחירים זולים.
בנוסף, האיכות של המוצר שלהם כל כך טובה שלא יכולת להבחין בינם לבין אלה מחנות החיות המקומית שלך.
איך Adoric עזר ל-VetDepot להשיג את המטרות שלהם
ניסחנו שלושה קמפיינים שיווקיים, שלכל אחד מהם מטרה ייחודית. כולם היו מכוונים לעזור ל-VetDepot להגביר את המכירות שלהם. הם כדלקמן:
מסע פרסום 1: שפר את מעורבות המשתמשים
כדי לשפר את המכירות, הבנו שהדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לשפר את מעורבות המשתמשים. עשינו זאת על ידי יצירת חלון קופץ שמופיע בכל פעם שמבקר בפעם הראשונה הגיע לאתר.
עשינו בדיקות A/B על ידי ניסיון של 4 סטים שונים של חלונות קופצים לפני שהסתפקנו בזו שאתה יכול לראות למעלה.
קהל היעד היו גברים ונשים בגילאי 40 עד 65. בחרנו בנתונים הדמוגרפיים של הקהל הזה מכיוון שהם מהווים את בסיס הלקוחות העיקרי של VetDepot.
מסע פרסום 2: הגדל את המכירות על ידי מתן קופונים למבקרים
שיווק קופונים, למרות ישן, עדיין יעיל עד היום. כדי לשפר את המכירות, הצענו למבקרים חוזרים קופונים שאין לעמוד בפניהם, באמצעות חלון קופץ דינמי.
התוצאות היו מדהימות!
קמפיין 3: צמצם את נטישת העגלה
נטישת עגלה היא סיוט שעסקים רבים נאבקים בו. זה קורה כאשר משתמש, בהגיעו לדף התשלום של אתר אינטרנט, יוצא בפתאומיות.
כדי לעזור ל-VetDepot לפתור בעיה זו, השקנו את טכנולוגיית Exit-intent שלנו באתר האינטרנט שלהם. זה עובד כך: כאשר משתמש מעורב מנסה לעזוב אתר מבלי לבצע רכישה – או במקרים מסוימים להירשם לניוזלטר – תופיע הודעה קופצת.
במקרה של VetDepot, פיתינו משתמשים שסימנו לעזוב את האתר עם הנחה.
בכך, חלק לא מבוטל של משתמשים כאלה חזרו להמשיך בקניות, עד שביצעו רכישה.
תוצאות
לאחר שלושה חודשים של בדיקות ושינויים, VetDepot ראתה שהמכירות שלה גדלו ב-18%. כמו כן, שיעור הנטישה ירד ב-24%.