רעיונות לעסקים

10 אסטרטגיות יעילות ליצירת לידים לנדל"ן

יצירת לידים היא נשמת אפו של כל עסק, נדל"ן כולל. לכן יש צינור מלא בהם חיוני כדי שהעסק שלך ימשיך לצוף.

האם אתה עוסק בנדל"ן, ומחפש ללמוד כיצד לייצר לידים לעסק שלך? אז הפוסט הזה בשבילך.

בפוסט זה, אני אראה לך אסטרטגיות יעילות, שנבדקו בזמן, למציאת לקוחות פוטנציאליים שמוכנים לקנות/להשכיר את הנכס שלך.

להלן סקירה כללית של האסטרטגיות הללו:

בואו לצלול פנימה!

מספר 1 המר את התנועה באתר שלך ללידים עם Adoric

אם יש לך אתר שמקבל כמות הגונה של תנועה, יש לך מכרה זהב.

אבל אתה צריך דרך להמיר את התנועה הזו ללידים.

כאן נכנסת אדוריק לתמונה.

Lead generation real estate

עם Adoric, אתה יכול לבצע אופטימיזציה של תעבורת האתר שלך על ידי המרת המבקרים שלך ללידים ובסופו של דבר ללקוחות משלמים. ובלי להזיע.

הסיבה לכך היא שאדוריק מגיעה עם זר פתרונות שתוכנן במיוחד כדי לעזור לך לזכות בעוד לידים.

25 פריצות להמרת התנועה שלך ללידים

אחד הפתרונות הללו הוא קופסאות הפופאפ המעוצבות והאלגנטיות שלנו.

How to generate leads for real estate

חלונות קופצים אלו מאפשרים לך לאסוף את פרטי ההתקשרות של לקוחות פוטנציאליים, כגון כתובות מייל ומספרי טלפון. ואז משם, אתה יכול לשווק להם ולשכנע אותם לבצע רכישה.

כדי להפוך את יצירת לידים עם חלונות קופצים ליעילים יותר, שקול להשתמש במגנט לידים. הם בעצם פיתויים שבהם אתה משתמש כדי לשכנע לקוחות פוטנציאליים לתת לך את האימייל שלהם – או את מספר הטלפון שלהם, לפי המקרה.

אם אתה מרגיש ששימוש בתיבה קופצת עלול לפגוע ב-UX של האתר שלך בגלל אופיו הפולשני למדי, אתה תמיד יכול להשתמש בתיבות ההחלקה שלנו. הם הרבה פחות פולשניים.

עדיף, שקול להשתמש בבר הצף שלנו. הם מאוד מושכים תשומת לב ולא מעצבנים בכלל.

בנוסף לקופסאות קופצות, סלייד-אין וסורגים צפים, Adoric מגיעה עם כלים רבים נוספים כדי להפוך את יצירת לידים עבור עסקי הנדל"ן שלך לבריזה.

הם כוללים:

טיימר ספירה לאחור כדי לגרום ללקוחות לקפוץ על הצעות המכירות שלך במהירות.

ספין כדי לזכות בחלונות קופצים כדי לפתות קונים באמצעות קופונים ולגרום להם לקנות ממך יותר.

יתרה מכך, עם תכונות מיקוד הקהל והטריגר של Adoric, תוכלו להציג את הקמפיינים השיווקיים שלכם לאנשים הנכונים ובזמן הנכון.

והכי חשוב, אדוריק בחינם!

הירשם לחשבון בחינם

#2 בצע אופטימיזציה של האתר שלך לחיפוש

זה דבר אחד להקים אתר, דבר אחר הוא להביא אליו תנועה. ותאמינו לי, האחרון הרבה יותר חשוב, ומכאן, קשה יותר.

אחרי הכל, בלי תנועה, לא יכולים להיות לידים.

אחת הטכניקות הבטוחות שבהן אתה יכול להשתמש כדי להביא תנועה לאתר שלך היא על ידי אופטימיזציה שלו לחיפוש – כלומר SEO.

כל הרעיון של SEO הוא להפוך את האתר שלך לגלוי מאוד בגוגל. איך אתה יכול ללכת על זה?

ובכן, הנה כמה אסטרטגיות שנבדקו בקרב שאתה יכול להשתמש בהן:

✅החדיר מילות מפתח בדפי האינטרנט שלך: אילו מילים לקוחות פוטנציאליים המחפשים את השירותים שלך יקלידו בגוגל?

סוכן הנדל"ן הטוב ביותר? מתווך במחיר סביר? סוכן נדל"ן אמין?

אלה נקראות מילות מפתח (KW).

אם אינך בטוח, תוכל להשתמש במתכנן מילות המפתח של Google כדי למצוא את ה-KWs הללו.

לאחר שמצאת את הנכונים, הטמיע אותם בעותקים בדפי האינטרנט שלך: בית, דפי אנשי קשר, אודות ודפי שירותים.

✅קבל קישורים מאתרים אחרים : אחד הדברים שגוגל בודקת לפני שהיא קובעת כיצד לדרג אתר הוא מספר ואיכות הקישורים המפנים אליו מאתרים אחרים.

מבחינה טכנית, קישורים אלו נקראים קישורים נכנסים.

לפיכך, כדי לגרום לאתר שלך לדרג גבוה יותר בגוגל ומכאן לקבל יותר תנועה, עליך לרדת מהתחת, לפנות לבעלי אתרים אחרים (מוכרים) ולבקש מהם לקשר אליך בחזרה.

אני בהחלט לא צריך להגיד לך שאתה חייב להיות מוכן להחזיר משהו בתמורה לטובה הזו. וזה לא חייב להיות כסף.

✅התחל לכתוב בלוג: פרסום פוסטים איכותיים, מלאי תובנות ורלוונטיים לבלוג האתר שלך יכול גם לעזור מאוד.

#3 בנה שותפויות

יצירת רשתות ויצירת שותפויות משמעותיות חשובות בעסקים.

חשבו על זה: הלקוח הבא שלכם יכול להיות האבא של האינסטלטור ברחוב שלכם. או אולי חבר של חבר שמכיר מישהו.

אבל עד שלא תגיע אל האנשים שבאמצע, אולי לעולם לא תצליח ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים אלה.

מקבל את הרעיון?

החדשות הטובות הן שנטוורקינג לא כל כך מאיים כפי שהוא עשוי להיראות על פני השטח.

אתה יכול פשוט להתחיל בלהכיר חברים משותפים עם כל מי שיש לך הזדמנות, ואז לספר לו מה אתה עושה.

פשוט מדי?

נסה את האסטרטגיה האחרת הזו.

פנה לקבוצת האנשים הבאים ובקש את השותפות שלהם. מובן מאליו שכדאי גם להציע משהו בחזרה. אולי חתך לכל ליד מוצלח שהם שולחים לדרכך:

  • חברות ריצוף
  • עסקי גגות ותיקונים
  • חברות בימוי
  • בנקים ומוסדות הלוואות

#4 צור דף של Google לעסק שלי

נוכחות מקוונת הייתה פעם אופציה בתחילת שנות ה-2000. אבל עכשיו, זה חובה לכל עסק רעב להצלחה.

ולמרות שיש המון אפשרויות שאתה יכול למנף כדי לדחוף את העסק שלך באינטרנט, Google לעסק שלי (GMB) הוא מקום טוב להתחיל בו.

Google my business for lead generation

אחת ההטבות הגדולות ביותר בשימוש ב-Google לעסק שלי היא שהיא מאפשרת לך למנף קידום אתרים מקומי.

משמעות הדבר היא שלקוחות פוטנציאליים המחפשים את השירות שלך בתוך היישוב שלהם יכולים למצוא אותך בקלות דרך גוגל.

יתרה מכך, GMB מקל על לקוחות ולקוחות קודמים להשאיר ביקורות עבור העסק שלך. וככל שהעסק שלך יקבל יותר ביקורות חיוביות, כך הוא יהיה גלוי יותר בגוגל.

מוכן ליצור את דף GMB שלך?

כיצד ליצור ולבצע אופטימיזציה של דף Google לעסק שלי

#5 מנף שיווק ב-SMS

אחת הדרכים הקלות והיעילות לקצור לידים עבור העסק שלך היא שליחת הודעות טקסט ללקוחות פוטנציאליים – בזמן ובתדירות הנכונים.

אתה יודע למה?

אנשים מתקשים להתעלם מהודעות טקסט בטלפונים שלהם. לפי הסטטיסטיקה שיעור הפתיחה הממוצע להודעות טקסט הוא 98%, ושיעור התגובה הוא 45%.

באנגלית פשוטה, על כל 100 אנשים שאתה שולח אליהם הודעות טקסט, 98 ייפתחו ו-45 יגיבו.

זה ענקי!

אז מתי ואיך הכי טוב אתה יכול להשתמש בשיווק ב-SMS? להלן מספר הצעות:

  • להתריע בפני לקוחות פוטנציאליים על עסקאות חדשות
  • לקידום בתים פתוחים ומופעים
  • להזכיר ללקוחות פוטנציאליים לגבי פגישות מתוכננות
  • למעקב אחר לקוחות פוטנציאליים

ויש עוד דרכים להשתמש בו. הדמיון שלך הוא רק מה שמגביל אותך.

איך להתחיל עם שיווק ב-SMS

#6 מנף שיווק במדיה חברתית

נוף המדיה החברתית השתנה מאוד במהלך השנים האחרונות. בימים הראשונים, אנשים השתמשו בעיקר במדיה חברתית כדי ליצור קשר עם חברים ומשפחות. אבל עכשיו, זה הפך לפלטפורמה שבה משתמשים עסקים כדי להתחבר לקהל שלהם.

לשם כך, בניית נוכחות חזקה במדיה החברתית תעזור לקרב אותך אל המטרה הסופית שלך ליצור המון לידים עבור העסק שלך.

הדבר הטוב ב-SMM הוא שאתה לא צריך להיות נינג'ה שיווק דיגיטלי כדי להשתמש בו ולהפיק ממנו את המרב.

דרך קלה אחת להתחיל היא ליצור דף פייסבוק ולאחר מכן לפרסם בו תוכן. עם זאת, החיסרון בגישה הזו הוא שלא תצליחו להגיע איתה לקהל גדול.

ככזה, שקול להפעיל מודעות בתשלום בדף הפייסבוק שלך. פעולה זו פותחת את השער לקהל גדול יותר וממוקד היטב בפייסבוק ובאינסטגרם.

הדבר הטוב בו הוא שאתה לא צריך לשבור את הבנק כדי לראות החזר משמעותי על מודעות פייסבוק.

זקוק לרעיונות נוספים לקידום העסק שלך במדיה חברתית?

31 דרכים להגביר את המודעות למותג במדיה החברתית

#7 חפש באופן פעיל הפניות

האם הלקוח האחרון שלך היה מרוצה מהעסק שהיה לשניכם? למה לא לפנות אליו ולבקש הפניות?

בטח, היית עושה את זה כבר, אבל הרעיון כאן הוא לעשות זאת לעתים קרובות ככל האפשר.

פנה לאנשים שעשית איתם עסקים לפני 4, 8 חודשים או אפילו שנתיים ושאל אם הם מכירים מישהו שמחפש לשכור/לקנות נכס. תהיה עקבי עם זה.

זה מובן מאליו שעליך לנקוט באמצעי זהירות כדי להימנע מלהיראות חודרניים ומעצבנים.

לא בטוח איך להוציא את זה?

שלח הודעות טקסט כל, נגיד, חודשיים ללקוחות שלך בעבר, והצע להם פרס מעורר תיאבון על כל הפניה שהם שולחים בדרכך.

פשוט תהיה יצירתי לגבי זה.

# 8 ארגן אירועים

אם אתה רוצה לבנות נאמנות עם אנשים ולהפוך אותם ללקוחות פוטנציאליים, אתה צריך קודם כל לתת משהו בעל ערך.

כאן נכנס לתמונה ארגון אירועים מועילים ומלמדים.

האם לקהילה שלך יש בעיות של סתימת מרזבים, ויש לך פתרון לזה? ארח אירוע ושתף את הרעיונות שלך.

מכירים טריקים למציאת נכסים לרכישה בעסקאות ללא תחרות? למה לא לעשות מזה אירוע?

מקבל את הרעיון?

על ידי אירוח אירועים אלו, תבסס את עצמך כסמכות. וזה רק עניין של זמן עד שאנשים יתחילו לשים לב שאתה עוסק בנדל"ן.

הדבר הטוב באירועים האלה הוא שאתה יכול לארח אותם באינטרנט באמצעות, למשל, זום.

#9 ארח אירוע בית פתוח

Open house real estate

האם אי פעם חשבת לפתוח את הנכס שלך לציבור ולאפשר למבקרים להיכנס לבדוק אותם? ובכן, על זה מדובר באירוע בית פתוח.

אתה בטוח יודע את זה, נכון?

אירוח אירוע בית פתוח יכול לזכות בהמון לידים. אבל אתה צריך להיות אסטרטגי לגבי זה כדי שזה יקרה.

צריך כמה רעיונות?

הכינו את כרטיס הביקור שלכם והעבירו אותו למי שבא לבדוק את הנכס שלכם.

תכנן אמצעי לאיסוף מידע על המבקרים שלך באמצעות טפסים מודפסים. בטופס, בקשו מה הם אוהבים או לא אוהבים בנכס, מתי סביר להניח שהם מוכנים לקנות/להשכיר וכו'.

#10 שיחות קרות עדיין עובדות

לבסוף, אסטרטגיה נוספת שאתה יכול לתת עליה סיכוי היא להתקשר ללקוחות פוטנציאליים.

מפחיד לא? זה בטוח, ולכן הרבה מתווכים נרתעים מזה. משמעות הדבר היא הזדמנות מספקת עבורך.

עם זאת, אם התקשרות קרה היא ממש מאיימת, שקול לבצע מיקור חוץ של המשימה.

סיכום

אז הנה לך; 10 אסטרטגיות יעילות ליצירת לידים עבור עסקי הנדל"ן שלך.

מוכן לקחת את Adoric לסיבוב כדי לראות כמה לידים היא יכולה לייצר לעסק שלך?

נסה את Adoric בחינם

guide-lead-magnet

A/B testing tools

8 Content Boosting Popup Examples for Blogs & Publishers

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button