עבודה דרך האינטרנטרעיונות לעסקים

10 אסטרטגיות פשוטות מאוד להגדלת הורדת האפליקציה שלך

ברכות על פיתוח האפליקציה שלך!

כיצד להגדיל את הורדת האפליקציה שלך?

אחרי הכל, מהי אפליקציה אם לא מורידים אותה ומשמשים אותה?

אבל האם ידעת שכרגע יש יותר מ-2.87 מיליון אפליקציות זמינות כעת בחנות Google Play? ו-1.96 מיליון אפליקציות בחנות אפל.

המספרים האלה בטח גורמים לך לרעוד במגפיים, לא? אז זה מובן לחלוטין אם אתה תוהה איך לגרום למשתמשי היעד שלך להתקין את האפליקציה שלך על פני כל האחרות הזמינות. זהו אתגר שרבים מתמודדים איתו היום – אתגר גדול בכך.

מכיוון שהיינו רוצים לראות כמה שיותר משתמשים מורידים ומשתמשים באפליקציה שלך, ריכזנו את 10 האסטרטגיות הפשוטות הבאות כדי להגביר את הורדות האפליקציה שלך:

השתמש בחלונות PopUp

חלונות קופצים הם כלים יעילים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לקדם את האפליקציות שלך למבקרים. השימוש בהם יכול לעזור להעלות את קצב ההורדות שלך ל-40%.

למה שתרצה לפספס את זה? אנחנו מבינים שחלונות קופצים יכולים להיות מעצבנים. זה קורה רק כאשר החלון הקופץ מתוכנן ותזמון שגוי.

אבל הם לא חייבים. עם Adoric, אתה יכול ליצור חלונות קופצים מותאמים אישית המאפשרים לך לקדם את האפליקציה שלך למשתמשים פוטנציאליים.

צריך הוכחה?

תיאור מקרה זה עשוי לעניין אותך. שיתפנו בו פרטים גרפיים על האופן שבו הצליחה דואר ישראל – חברת שירותי הדואר הגדולה בישראל – להגדיל את הורדות האפליקציות לאנדרואיד ו-iOS שלה ב-580% ו-980% בהתאמה.

והם עשו זאת פשוט על ידי שימוש בחלונות הקופצים שלנו.

Increase your app download

השתמש בסמל אפליקציה אטרקטיבי

סמל האפליקציה שלך נותן את הרושם הראשוני של האפליקציה שלך למשתמש פוטנציאלי. לכן חשוב לשים לב לעיצוב שלו. זה משפיע על התנהגות המשתמש ויכול לעזור להגדיל את ההורדות כאשר נעשה כראוי.

אתה יודע למה?

מחקרים מראים שהעיצוב של הסמל שלך יכול להשפיע רבות על קצב ההורדה של האפליקציה שלך.

ככזה, באמת משתלם להשקיע זמן ומאמץ ביצירת אייקון אפליקציה נהדר.

סמל האפליקציה שלך מעביר את הזהות של מותג האפליקציה שלך. לכן, זה צריך להיות ייצוג הדוק של מה שהאפליקציה שלך עושה ומייצגת.

בנוסף, זה צריך למשוך תשומת לב. זה יגרום לאפליקציה שלך לבלוט בקלות מאלפי אפליקציות מתחרות אחרות.

כמו כל פיסת עיצוב פרודוקטיבית, סמל האפליקציה שלך צריך ליצור איזון בין נוצץ ופשוט. זה גם צריך להיות הכי פשוט שאפשר. אתה לא רוצה למסור מסרים לא ברורים או עיצוב שפשוט מבלבל את העין.

100k app download

בקש דירוגים וסקירות

רצית פעם להוריד אפליקציה או לקנות מוצר שאינך מכיר מחנות מקוונת? היית תופס את עצמך מחפש מה לאנשים אחרים יש לומר על זה.

זה נורמלי לחלוטין. זה חל גם על האפליקציות שלך.

משתמשים פוטנציאליים יסתכלו, לעתים קרובות יותר, תחילה על הביקורות והדירוגים של משתמשים אחרים לפני הורדת האפליקציה שלך.

זה נקרא הוכחה חברתית.

ביקורות ודירוגים הם המלצות ממשתמשים אחרים שיכולים להגדיל את הורדות האפליקציה שלך באופן אורגני ואקספוננציאלי. הם גם משפיעים על מידת הדירוג שלך בחנות אפליקציות.

זוהי דרך טובה לשכנע משתמשים פוטנציאליים שכדאי להוריד את האפליקציה שלך.

עם זאת, אל תתפתו לקחת את קיצור הדרך של בדיית ביקורות. חנויות אפליקציות יושעו את האפליקציה שלך אם הן יבחינו שיש משחק עבירה. בנוסף, לא תקבל חוות דעת כנה לגבי הפונקציונליות של האפליקציה שלך.

ביקורות גם מאפשרות לך ליצור אינטראקציה עם המשתמשים שלך. כאשר אתה משיב להערות ומטפל בתלונות של משתמשים, אתה נותן למשתמשים פוטנציאליים את הביטחון שאכפת לך מהדעות שלהם ומוכן לקבל משוב.

זה גם יעזור להראות את האמינות שלך, מה שבתורו יביא לך יותר הורדות של אפליקציות.

זכור שככל שתרצה להימנע מלקבל ביקורות שליליות, סביר להניח שהן יגיעו. לפיכך, הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לשמור אותם למינימום המינימלי ביותר.

הדרך החכמה לעשות זאת היא לתת למשתמשים שלך את החוויה הטובה ביותר שביכולתך. זה צריך לכלול קשוב מספיק, מענה וטיפל מהיר לתלונותיהם.

עם זה, אפילו המשתמשים שלך יפנו לחברים ובני משפחה שלהם להוריד את האפליקציה שלך – כלומר הורדות נוספות עבורך.

אם אתם בספק אם זה עובד, יש לי רק שאלה אחת אליכם: מתי בפעם האחרונה הורדת אפליקציה בדירוג כוכב אחד?

ישנן מספר דרכים לקבל ביקורות ודירוגים עבור האפליקציה שלך. הם:

שאל באמצעות חלונות קופצים

אתה יכול גם להשתמש בחלונות קופצים כדי לבקש מהמשתמשים שלך לתת ביקורת או לדרג את האפליקציה שלך.

בכל זאת יש מלכוד. מומלץ להמתין עד שהמשתמש השתמש באפליקציה לפחות שלוש פעמים לפני שהוא מבקש את הביקורות שלו באמצעות חלון קופץ.

כמו כן, דאג שהחלונות הקופצים שלך לא יהיו מציקים. כלומר, זה לא אמור להמשיך להופיע בכל פעם גם לאחר שמשתמש סוגר אותו.

אם כן, המשתמש שלך עלול למצוא את החלונות הקופצים מעצבנים ולהפסיק להשתמש באפליקציה לחלוטין. עכשיו, לא היית רוצה את זה, נכון?

שותף עם משפיענים

אנשים מעריכים את דעותיהם של משפיענים. זו הסיבה שקבלת משפיען לפרסם ביקורת או לדרג את האפליקציה שלך תחבב אנשים על האפליקציה שלך.

במקרה זה, משפיענים יכולים להיות בלוגרים פופולריים ביוטיוב או מבקרים של כל מה שקשור לטכנולוגיה, כולל אפליקציות לנייד. אתה יכול אפילו לגרום להם להציג את האפליקציה שלך בפלטפורמות שלהם.

פרסם את האפליקציה שלך

אם לא תפרסם את האפליקציה שלך, איך אנשים יידעו עליה? ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר ללכת בדרך של הודעה לעיתונות.

אתה רק צריך לציין שאתה רוצה משוב על האפליקציה שלך.

במקרים מסוימים, כלי התקשורת האחראים על ההודעה לעיתונות שלך יבקש מאחד העובדים שלהם לסקור את האפליקציה לפני הוצאת ההודעה.

השתמש בתמריצים

מי לא אוהב בחינם? תן תמריצים כמו שוברים, נקודות שניתנות למימוש או פרסים אחרים עבור כל ביקורת או הפניה, וצפה באפליקציה שלך זוהרת עם המלצות ודירוגי 5 כוכבים.

אופטימיזציה של App Store

אופטימיזציה של חנות אפליקציות (ASO) היא מה שאתה עושה כדי לייעל את האפליקציה שלך כך שהיא מדורגת גבוה יותר בחנות אפליקציות.

זה בדיוק כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) אבל במקום מנועי חיפוש, רק שזה עובד עבור חנויות אפליקציות.

ככל שהאפליקציה שלך ממוקמת גבוה יותר בחנויות האפליקציות, כך גדל הסיכוי שהיא תופיע במהלך חיפושים, והסיכוי להורדה גבוה יותר.

רוב האנשים מגלים אפליקציות חדשות על ידי חיפוש בחנויות אפליקציות. למעשה, פורסטר מדווחת שהחיפוש אחראי ל-63% ו-58% מכל גילויי האפליקציות עבור אפליקציות iOS ואנדרואיד בהתאמה.

Increase app downloads to 100k

אז זה מוכיח ש-ASO שווה את המאמץ.

אבל, אל תצפה לתוצאות בן לילה. נדרשים מאמצים עקביים כדי להצליח בכך. כאשר אתה בסופו של דבר משיג את התוצאות שאתה רוצה, אל תנוח על המשוטים שלך. תמשיך לשפר את זה.

אתה יכול גם לבדוק חלקים שונים של אסטרטגיית ASO שלך כדי לראות איזה מהם עובד הכי טוב.

הנה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לגרום לאופטימיזציה של App Store לעבוד בצורה הטובה ביותר עבורך.

השתמש בכותרת אפליקציה קליטה

כתוב כותרות אפליקציות קליטות, תיאוריות, ובו בזמן לא ארוכות מדי.

הפוך אותו לקצר אבל הפוך אותו לשווה לראות! תן למשתמשים פוטנציאליים לדעת על מה האפליקציה שלך עוסקת בקושי להסתכל על כותרת האפליקציה שלך.

כותרת האפליקציה שלך צריכה להיות ייחודית כדי שהמשתמשים שלך לא ילכו לאיבוד בזמן שהם מחפשים אותה. לדוגמה, אם לאפליקציה שלכם יש כותרת שדומה ל-3,000 אפליקציות אחרות בחנות, הסיכוי שהאפליקציה שלכם תימצא קלוש.

אז, אתה רוצה לשים את הכובע היצירתי שלך ולהמציא כותרת ייחודית כדי שלא תטבע בים האפליקציות.

סיבה נוספת לכך שכותרת האפליקציה שלך חייבת להיות מוצקה היא שבניגוד להיבטים אחרים של ה-ASO שלך, אינך יכול להמשיך ולשנות אותה. לכן, קבל כותרת נהדרת והישאר איתה.

חקור את מילות המפתח שלך

מילות מפתח חשובות לא פחות עבור ASO. ניל פאטל גילה שכותרות אפליקציות עם מילות מפתח מדורגות גבוה ב-10.3% מאלו ללא.

בדיוק כפי שסתימת מילות מפתח יכולה להכניס אותך לצרות בזמן ביצוע קידום אתרים, זה יכול גם עבור ASO. חזרה על מילות מפתח או מילוי תיאור האפליקציה שלך במילות מפתח היא דרך בטוחה להשעות את האפליקציה שלך.

מחקר עבור מילות מפתח שהאפליקציה שלך עשויה לדרג עבורן ולשלב אותן בכותרת ובתיאור האפליקציה שלך. זה יעזור להגדיל את הנראות שלך ולוודא שהמשתמשים הפוטנציאליים שלך ימצאו את האפליקציה שלך.

קבל ביקורות חיוביות

ביקורות חיוביות של משתמשים אומרות לאלגוריתם של חנות האפליקציות שהאפליקציה שלך פופולרית ובעלת ערך. זה גורם לדירוג גבוה יותר כדי שיימצא בקלות על ידי משתמשים פוטנציאליים.

מנף את המדיה החברתית

הידעתם שיש היום כ-4 מיליארד אנשים ברשתות החברתיות?

זה הופך את המדיה החברתית למקום הטוב ביותר לקדם את האפליקציה שלך כדי להשיג הורדות.

לפני שאתה ממהר להעלות פוסטים ברשתות החברתיות, הקדיש זמן לאסטרטגיה. אין בזה שום דבר קשה, באמת.

ראשית, החליטו באילו פלטפורמות מדיה חברתית המשתמשים הפוטנציאליים שלכם מחלקים הכי הרבה. זה לא אמור להגביל אותך לאחד מסוים. זה רק מראה לך היכן לרכז את המאמצים שלך.

לדוגמה, אם האפליקציה שלך קשורה לנישה של יופי או אופנה, אתה תמצא את רוב הקהל שלך באינסטגרם ובפינטרסט. אם מדובר באפליקציה הקשורה לעסק או לקריירה, לינקדאין תהיה הפלטפורמה הרצויה לך. עם פייסבוק וטוויטר, כמעט כל נישה מתאימה.

לאחר מכן, צור תוכן המאפשר לך למשוך את העוקבים שלך. העלאת פוסטים שמדברים רק על האפליקציה שלך והתכונות שלה ישעמם את העוקבים שלך לאחר זמן קצר.

העלה פוסטים מועילים, מרתקים ומעניינים באופן קבוע.

בסוף הפוסט שלך, הוסף כפתור קריאה לפעולה המאפשר למשתמשים להוריד את האפליקציה שלך. פעולה זו יכולה לעזור להגביר את הורדות האפליקציה שלך.

גישת הפרימיום

אם הוצאת הרבה כסף בפיתוח והשקת האפליקציה שלך, אף אחד לא יכול להאשים אותך על כך שאתה רוצה להרוויח ממנה רווחים.

אבל אתה לא יכול לייצר רווח מאפליקציה חדשה שאנשים לא יודעים עליה. ככזה, גישת ה-freemium היא הדרך הטובה ביותר לשווק את האפליקציה שלך.

גישת ה-freemium היא פשוט מודל המאפשר הורדת האפליקציה בחינם על ידי משתמשים תוך שהיא מאפשרת להרוויח כסף מרכישות או מנויים בתוך האפליקציה.

רק חלק קטן מהמשתמשים יבצע בסופו של דבר רכישה – אולי 0.5-2%.

בטח כבר ניחשתם ש-freemium הוא שילוב של המילים "חינם" ו-"פרימיום". היופי בגישה זו הוא שהמשתמשים הלא משלמים שלך עוזרים להוביל תנועה לאפליקציה שלך.

זוהי דרך יעילה להגדיל את הורדות האפליקציה שלך בחינם.

פיל ליבין מ-Evernote אמר פעם שהדרך הקלה ביותר לגרום למיליון אנשים לשלם עבור אפליקציה היא לגרום למיליארד אנשים להשתמש בה.

תאר לעצמך שאתה מקבל סך של 100,000 הורדות אפליקציה. אם 2% ממספר זה, שהם 2000 משתמשים, ישלמו עבור מוצר בתוך האפליקציה או יעברו פרימיום, עדיין תוכל להרוויח קצת כסף.

תאר לעצמך שיצרת את האפליקציה שלך באופן בלעדי? ייתכן שייקח לך זמן רב עד שתשיג סך של 2000 משתמשים שישלמו עבור האפליקציה שלך לפני הורדתה.

כמו כן, אל תשכח שקצב ההורדות של האפליקציה שלך לא יגדל בבת אחת. זה ייקח זמן. עם הגידול הזה מגיעות גם יותר הכנסות עבורך.

עם זאת, החיסרון של הדגם הזה הוא שייתכן שהוא לא יחול על סוגים מסוימים של אפליקציות כגון אפליקציות שירות. אפליקציות שירות הן אפליקציות מיוחדות המציעות תכונות שגרתיות כמו הערות, רשימות מטלות, תזכורות, מחשבונים וכו'.

לכן, גלה אם זה עובד עבור סוג האפליקציה שלך לפני שתאמץ אותו.

השתמש בתמונות וסרטונים מרתקים

הטמעת ויזואליות בדף האפליקציה שלך תעזור לשפר את המעורבות. אלה כוללים צילומי מסך, תמונות, סרטוני מבוא, סרטוני הדרכה וכו'.

הצג את ממשק המשתמש שלך עם צילומי מסך אמיתיים ומעוצבים כהלכה של איך האפליקציה שלך תיראה על מסכי המשתמשים והיבטים שונים של האפליקציה שלך בזמן שהיא פועלת.

engaging visuals for app

אלו בדרך כלל הדברים הראשונים שאנשים רואים כשהם נוחתים בדף האפליקציה שלך. אז תעשו שזה שווה את הזמן שלהם. בזמן שאתה עושה את זה, אתה יכול להוסיף חיצים לתיוג תכונות של האפליקציה ולהצביע על החשובים שבהם.

נצל את תכונת הווידאו שמציעות חנויות אפליקציות. ידוע כי לסרטונים יש שיעור המרה גבוה בהרבה מתמונות. סרטון מבוא בדף האפליקציה שלך יעשה את המייל הנוסף כדי לשמור על משתמש פוטנציאלי להתעניין באפליקציה שלך.

בעת יצירת סרטונים, ודא שהם לא ארוכים מדי כדי למנוע לאבד אנשים שמחפשים להוריד את האפליקציה שלך.

אתה יכול גם ליצור סרטון הסבר המפרט כיצד האפליקציה שלך פועלת, התכונות ומה מבדיל אותה מהאחרות, ולאחר מכן תוכל להעלות לרשתות החברתיות או לאתר שלך.

כתוב תיאור אפליקציה ברור

תיאור האפליקציה שלך עוזר למשתמש פוטנציאלי להחליט אם להוריד את האפליקציה שלך או לא. אמנם זה עשוי שלא לתרום להפיכת האפליקציה שלך לניתנת לגילוי כמו כותרת האפליקציה, אבל תפקידו מגיע כאשר המשתמש הפוטנציאלי נוחת בדף האפליקציה שלך.

תיאור האפליקציה הוא ההזדמנות שלך "למכור" את האפליקציה שלך. הפק את המרב על ידי העברת מטרת האפליקציה שלך בצורה ברורה ככל האפשר והדגשת היתרונות העיקריים שלה למשתמש.

כתוב, במונחים ברורים, את היתרונות שיש לאפליקציה שלך להציע, וכיצד היא יכולה לעזור לשפר את חיי המשתמש. לאחר מכן שזור קריאה תמציתית לפעולה.

אם אין לך את הכישורים לכתוב תיאור אפליקציה משכנע, לך לשכור קופירייטר.

בנה נוכחות מקוונת

אל תפסיק בפיתוח אפליקציה. בנה אתר ו/או פתח בלוג. למה זה נחוץ, אתם שואלים? האם מדיה חברתית לא מספיקה?

ובכן, האמת היא שזה לא מספיק. אתה צריך לקחת את הדברים קצת יותר רחוק על ידי השקה ותחזוקה של אתר אינטרנט.

זה ישמש מעין בסיס עסקי שמשתמשים יכולים להגיע אליו כדי לקבל מידע על עדכונים, כיצד למקסם את האפליקציה וצורות אחרות של תוכן חינוכי על האפליקציה שלך.

עם קיומם של כלי CMS כמו וורדפרס, אתה לא צריך לשבור את הבנק או להיות גורו פיתוח אתרים כדי ליצור ולהשיק אתר אינטרנט. אתה יכול לקבל דומיין ושטח אירוח במחיר נמוך של $10. אז למה אתה מחכה?

טופס באתר העסק שלך הוא דרך טובה לאסוף נתוני מבקרים לשיווק בדוא"ל, ניוזלטרים וכו'.

החלק הטוב ביותר הוא שאתה יכול גם לקיים מדור בלוג שבו אתה משתף תוכן הקשור לאפליקציה שלך.

לדוגמה, אם יש לך אפליקציה הקשורה לנסיעות, תוכל לפרסם תוכן על פריצות הנסיעות המועילות האחרונות.

get more app downloads

ככל שתכתוב ותפרסם יותר פוסטים בבלוג שלך, כך תהיה לבלוג שלך יותר נראות בגוגל. ויותר נראות פירושה יותר תעבורה – ויותר תעבורה פירושה יותר הורדות של אפליקציות.

התמקם במספר שפות

אם פיתחת את האפליקציה שלך מתוך מחשבה על קהל גלובלי, למה להגביל אותה לשפה אחת בלבד? מי אמר שהאפליקציה שלך צריכה להתפתח רק באנגלית?

פיתוח האפליקציה שלך במספר שפות יעזור באמת להגדיל את קצב ההורדה שלה. כהוכחה, מחקר זה מראה כי לוקליזציה של מילות מפתח של אפליקציה יכולה להגביר את קצב ההורדה שלה פי 7.

אנשים רבים במדינות שאינן דוברות אנגלית מעדיפים להשתמש באפליקציות בשפות האם שלהם. תרגום האפליקציה שלך לשפות בינלאומיות נפוצות כגון צרפתית, ספרדית, רוסית ואיטלקית עשוי להיות כל מה שאתה צריך כדי להגביר את ההורדות עבור אפליקציית Android או iOS שלך.

app language localization

מחשבות אחרונות

לא משנה כמה יפה ופונקציונלית האפליקציה שלכם, היא לא תוריד אם לא תשקיעו כל מאמץ לקדם אותה.

הגדלת הורדות האפליקציה שלך לא חייבת להיות קשה עבורך כמו עבור רבים. בנוסף, אולי אפילו לא תצטרך להוציא כסף כדי לקבל את מספר היעד של הורדות.

על ידי שימוש בחלק מהאסטרטגיות שחלקנו איתך, אתה תהיה בדרך ל-100,000 הורדות של אפליקציות אם זה מה שאתה רוצה.

ביישום האסטרטגיות הללו, ודא שהעניין של קהל היעד שלך הוא בראש סדר העדיפויות שלך. כך, האפליקציה שלך לא תאבד את הרלוונטיות שלה בשוק.

אם מצאתם שהפוסט הזה מועיל, תהיו אדיבים לשתף .

increase-app-downloads

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button