רעיונות לעסקים

10 דרכים להגדיל את המכירות עם הנחות של Shopify

בשימוש יעיל, הנחות וקופונים יכולים להביא הרבה מכירות לעסק שלך ב-Shopify.

לעומת זאת, אם נעשה שימוש לרעה, לא רק תפגע בשולי הרווח שלך ותפסיד בגדול.

כיצד אם כן תוכל להשתמש בקופונים, הנחות והצעות כדי להגדיל מכירות עבור העסק שלך, ובו בזמן להכפיל את הרווחים שלך?

בדיוק על זה הפוסט הזה עוסק!

בנוסף לכך, תוכלו גם ללמוד אסטרטגיות יצירתיות לאופטימיזציה של חנות Shopify שלכם להמרה ומכירות מקסימליות.

אז תישאר בסביבה.

5 סיבות למה להציע הנחות וקופונים ב-Shopify הגיוניות

למה לטרוח להציע הנחות והצעות מכירות ללקוחות שלך כאשר זה יכול להכיל את שולי הרווח שלך? זה בכלל עדיין עובד? ובכן, בוא נגלה.

ראשית, הנה כמה נתונים סטטיסטיים מעניינים שאתה צריך לדעת על שיווק קופונים והנחה:

  • בשנת 2020, 88% מהקונים בארצות הברית הודו שהם השתמשו בקופונים בשלב מסוים
  • 92% מהצרכנים בארה"ב משתמשים בקופונים לקניות
  • קונים קופונים מוציאים 24% יותר מקונים רגילים

מספרים בהחלט לא משקרים. השימוש בקופונים לא נמוג בזמן הקרוב.

צריך עוד משהו משכנע? להלן כמה יתרונות שמציע שיווק קופונים למי שמשתמש בו:

  • הצעת קופונים, הנחות והצעות מכירה ללקוחות שלך נותנת לך הזדמנות לבנות איתם נאמנות.
  • יכול להוביל ליותר המרת מכירות אם נעשה נכון
  • עוזר למשוך לקוחות חדשים לעסק שלך
  • מאפשר לך למכור מניות ישנות ולהקטין את המלאי שלך
  • פיתוי להחזיר את הלקוחות הישנים שלך ולגרום להם לקנות מהחנות שלך

יש מקרים שבהם השימוש בקופונים לא יהיה הגיוני. הנה למה:

  • שיווק קופונים יכול לאכול עמוק את שולי הרווח שלך
  • אתה עלול בסופו של דבר למשוך איתו לקוחות לא נאמנים
  • אתה יכול אפילו להרחיק לקוחות כשהצעת הקופון שלך מסתיימת

המפתח הוא לאזן את הקופון שלך כך שאתה עדיין מרוויח ותספק את הלקוחות שלך בו זמנית.

עם כל האמור, בואו נסתכל מקרוב על תכונת ההנחה של Shopify.

תכונת קוד ההנחה של Shopify

ל- Shopify תכונת קוד הנחה מקורית המאפשרת לך ליצור ולנהל הנחות בחנות שלך בקלות.

Shopify discounts

 

תכונה זו מאפשרת לך ליצור קודי הנחה של Shopify מסוגים שונים: אחוז, סכום קבוע, משלוח חינם, או לקנות X ולקבל Y בחינם.

בנוסף, אתה יכול להגדיר הנחה על כל המוצרים שלך או מוצר ספציפי.

כמו כן, ניתן להנגיש את ההנחה רק כאשר לקוחות רוכשים כמות מסוימת של מוצר. אתה יכול אפילו להגביל את זכאות ההנחה לאנשים ספציפיים ולהגדיר מגבלת שימוש אם תרצה.

סוגי הצעות הנחה והדרך הטובה ביותר להשתמש בהן

מוקדם יותר, הדגשנו את סוגי ההנחות שיש ל- Shopify. כעת נעבור עליהם קצת יותר מקרוב.

אחוזי הנחות

אחוז הנחה הוא מקום אחד טוב להתחיל בו עם שיווק ההנחה שלך – הוא מאוד פופולרי.

Percentage coupon

לא רק שהם קלים ליצירה, אלא שהם גם תופסים הרבה אגרוף.

אחוזי הנחות טיפוסיים נופלים בטווח של 5% עד 10%. אתה יכול להגיע גבוה יותר, למשל, 25 או אפילו 50%. אבל זכור שיותר לא תמיד שווה יותר.

מתי עדיף להשתמש באחוזים?

הנחות מבוססות אחוזים הן אידיאליות לחנויות הנהנות מנפח מכירות גבוה ומשולי רווח טובים.

אחוז הנחה יהיה שימושי גם כאשר אתה מחפש למכור את המלאי העודף שלך.

הנחה קבועה

כפי שהשם מרמז, סוג זה של הנחה כרוך בהפחתת סכום כסף מסוים מרכישת הלקוח, ללא קשר לנפח או לגודל.

לדוגמה, אתה יכול להציע ללקוחות $50 עבור כל רכישה שהם מבצעים מחנות Shopify שלך.

מתי הכי כדאי להשתמש בהנחה קבועה?

אם אתה לא רוצה לבזבז את כל הרווחים שלך על הנחות, ההנחה הקבועה היא אופציה טובה יותר.

הנחות משלוח חינם

האם ידעת שקונים נוטים להעריך משלוח חינם על פני הנחות לפעמים? הסטטיסטיקה מראה כי 84% מהקונים מוכנים לרכוש מחנות המציעה משלוח חינם.

זו ההוכחה לכך שמשלוח חינם יכול לעזור לך להשיג יותר מכירות. מכירים את החלק הכי טוב? אתה יכול להציע משלוח חינם ללקוחות שלך ועדיין לא להוציא הרבה. זה win-win בשבילך.

קנה X וקבל Y בחינם

סביר להניח שראית סוג זה של קידום מכירות הרבה פעמים, גם בחנויות מקוונות וגם לא מקוונות. קנו מחשב נייד וקבלו תיק למחשב נייד בחינם. קנו חבילת משחת שיניים וקבלו מברשת שיניים בחינם.

אלו דוגמאות טיפוסיות.

אתה יכול גם להשתמש באסטרטגיה זו כדי לפתות לקוחות חדשים וישנים לקנות מהחנות שלך.

סוג זה של הנחה עדיף להשתמש כאשר אתה גם מחפש לקזז מלאי שאנשים לא מוכנים לקנות.

כיצד להציג את ההנחות והקופונים שלך

אם הצעות ההנחה והקופונים שלך לא מוצגות בצורה בולטת באתר Shopify שלך, המבקרים שלך לא יידעו עליהם.

כיצד אם כן תוכל להציג את ההנחות והמבצעים שלך בצורה כזו שיקבל תשומת לב מירבית?

חלונות קופצים, ברים דביקים וקופסאות להחלפה הם חלק מהשיטות הטובות ביותר. החלק הטוב ביותר הוא שעם Adoric, אתה יכול ליצור בקלות את האלמנטים החזותיים האלה.

בקרוב תלמד כיצד ליצור אותם.

10 דרכים יצירתיות להגביר מכירות עם קופונים קופונים של Shopify

יש אינסוף דרכים שבהן אתה יכול להשתמש בהנחות והצעות כדי להגדיל את המכירות לחנות שלך.

הנה כמה דוגמאות.

1. הצע הנחות ללקוחות חוזרים

איזו דרך טובה יותר לבנות נאמנות עם הלקוחות שלך מאשר להציע להם הנחה בכל פעם שהם חוזרים לקנות ממך?

הנחות מבוססות אחוזים יעבדו כאן טוב מאוד.

עם קצת התאמה, זה יכול לעבוד היטב גם על מבקרים בפעם הראשונה בחנות המקוונת שלך.

להלן תבנית קופצת שבה תוכל להשתמש לשם כך:

Percentage discounts השתמש בתבנית זו

2. הצע הנחות מכירות לחגים

חג המולד, ליל כל הקדושים, פסחא, בלאק פריידי וכו' הם כולם זמנים מצוינים להציע הנחה ללקוחות שלך.

כמובן, אינך חייב להגביל את עצמך רק לחגים המקובלים; האקונה, פסטיבלי הירח וכו' הם חגים שכדאי למקד אליהם.

עיין בתבנית קופצת זו. אתה בטוח תאהב את זה.

Halloween popup template השתמש בתבנית זו

3. הצעות קופון של גלגל מזל

הפוך את הדברים למרגשים ומהנים יותר על ידי כך שהמבקרים שלך ישחקו במשחק גלגלי המזל כדי לזכות בקופון.

זה עובד ככה:

ראשית, הם סובבים את הגלגל על ידי לחיצה על כפתור הסיבוב. לאחר סיבוב של זמן מה, הגלגל ייעצר בערך קופון אקראי. נניח 20%.

לאחר מכן, קוד קופון של 20% יישלח לאימייל של המשתמש, שבו הם יכולים להשתמש בחנות שלך.

יש לנו הרבה תבניות קופונים קופונים של גלגל מזל כאן באדוריק.

הנה אחד שאתה יכול להתחיל איתו.

Lucky wheel popup template השתמש בתבנית זו

4. הצעות הנחה עם טיימר ספירה לאחור

האם תרצה לגרום לקונים פוטנציאליים לקפוץ על הצעות ההנחה שלך מבלי להסס? הוסף טיימר לספירה לאחור להצעת ההנחה שלך. זה לא רק יגרום למבקרים שלך להתרגש, אלא גם יניע אותם לפעול במהירות.

טיימרים לספירה לאחור ידועים ביצירת מה שמכונה אפקט FOMO – פחד מפספס.

FOMO הוא מה שגורם לך לקנות נעל כי חבר קנה אותה. זה מה שגורם לך להוציא את הפרוט האחרון שלך על שעון יד כי אתה חושש שהוא עלול להימכר בקרוב.

למה שלא תשתמש באותו פחד/התרגשות כדי להניע המרה עם ההנחות שלך?

הנה תבנית קופצת שיכולה לעזור לך עם זה.

Black Friday popup השתמש בתבנית זו

5. משלוח חינם עבור מינימום רכישה

קבל את הלקוחות שלך להוציא יותר על ידי פיתוי עם משלוח חינם כאשר הרכישה שלהם מגיעה לסף מסוים.

לא רק שהאסטרטגיה הזו תעזור לך לבצע יותר מכירות, אלא שהיא גם תהפוך את הצעות ההנחה על המשלוח בחינם שלך ליעילות יותר.

תבנית סרגל צף זו תהיה לעזר רב כאן.

Sticky bar השתמש בתבנית זו

6. הצעות הנחה לרכישה ראשונה

מבקרים בפעם הראשונה הם האנשים שהכי קשה למכור להם. הסיבה היא שבאופן טבעי יהיו להם ספקות לגבי המוצרים שלך.

תגרום להם להתגבר על הספק הזה במהירות על ידי הצעת להם הנחה מפתה עבור הרכישה הראשונה שלהם. זה עובד כמו קסם.

אתה יכול אפילו להפוך את הדברים למעניינים יותר על ידי הצעת משלוח חינם יחד עם הנחה.

התבנית הקופצת למטה תעזור מאוד כאן:

Shopify discount השתמש בתבנית זו

7. הוסף הצעות הנחה למבצעים בלעדיים

יש לכם עסקה בלעדית שהייתם רוצים שלקוחות פוטנציאליים יקבלו ללא היסוס? למה שלא תוסיף לו הנחה ותראה את המכירות שלך יורה לשמיים.

בדוק את התבנית הקופצת של קוד הנחה של Shopify מעוררת ההשראה הזו:

Exclusive discount השתמש בתבנית זו

8. הצע הנחה עבור הרשמות לניוזלטר

הכסף, הם אומרים, נמצא ברשימה. אם אינך בונה באופן פעיל את רשימת הדוא"ל שלך, אתה משאיר הרבה כסף על השולחן.

אבל לגרום למבקרים שלך להירשם לניוזלטר הדוא"ל שלך יכול להיות עבודה קשה. ולא תאשימו אותם כי משתמש אינטרנט ממוצע מקבל 121 אימיילים ביום. זה עומס מידע!.

למזלך, אתה יכול לעקוף את האדישות לניוזלטר הזה על ידי פיתוי מנויים פוטנציאליים עם הנחות.

התבנית הקופצת למטה תהיה שימושית עבור עבודה זו.

Newsletter signup popup השתמש בתבנית זו

9. סך הצעות הנחה לרכישה

האם תרצה לשפר את ערך ההזמנה הממוצע (AOV) של החנות שלך? ב-AOV, אנו מתכוונים לסכום הממוצע שמבקר מוציא בחנות המקוונת שלך.

כיצד להגדיל AOV

למה לא להציע לקונים הנחה על סך הרכישה שלהם? כאשר תעשה זאת, הם יקנו בשמחה יותר ממה שתכננו קודם לכן, והמכירות שלך יזנקו.

המפתח הוא לאזן בין הדברים כראוי כדי שלא תפגע בשולי הרווח שלך.

כרגיל, יש לנו תבנית קופצת שתאהב.

AOV popup template השתמש בתבנית זו

10. הנחה בהזמנה מקוונת

קבל יותר לקוחות להזמין עבור חדרי המלון שלך, עיסוי או איפור, או כל שירות שאתה מציע על ידי פיתוי שלהם עם הנחה.

זה לא חייב להיות מפואר; משהו פשוט כמו 20% הנחה יעבוד טוב.

מה אתם חושבים על הפופאפ הזה?

Booking popup template השתמש בתבנית זו

עוטף את זה

המרת מבקרים באתר Shopify שלך ללקוחות משלמים יכולה להיות קשה. אבל זה לא חייב, הודות לאפליקציית Adoric Shopify.

עם האפליקציה שלנו, אתה יכול ליצור קמפיינים שיווקיים מושכי תשומת לב כגון חלונות קופצים, סלייד-אין ופס דביק. כמו כן, אפליקציית Adoric Shopify מאפשרת לך להפחית את נטישת העגלה על ידי פיתוי הלקוחות שלך עם הנחה בכל פעם שהם מנסים לצאת מהאתר שלך.

התקן את Adoric בחנות Shopify שלך היום.

התקן את אפליקציית Adoric Shopify

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button