רעיונות לעסקים

10 דרכים לכתוב תיאור מוצר משכנע ב-Shopify

ללא קשר לסוג המוצרים שאתה מוכר וגודל החנות המקוונת שלך, תיאורי מוצרים משכנעים תמיד ישפיעו על ביצועי העסק שלך. איכות תיאורי המוצרים שלך משפיעה ישירות על שיעור ההמרה שלך.

הידעתם שכ-87% מהקונים קוראים תיאורי מוצרים לפני שהם מחליטים אם הם יקנו מוצר או לא? לכן, זה חכם ללמוד איך לכתוב תיאורי מוצרים יעילים.

תיאורי מוצרים יעילים יכולים למשוך לקוחות ולהשפיע על החלטתם להשלים רכישה. בסופו של דבר, הם מגדילים את הנראות שלך ומובילים לגידול במכירות.

זו הסיבה ששליטה באמנות כתיבת תיאורי מוצרים משכנעים חשובה כדי להצליח עם מסחר אלקטרוני.

במדריך זה תלמדו את כל מה שאתם צריכים לדעת על כתיבת תיאורי מוצרים משכנעים. בנוסף, נשתף כמה דוגמאות לתיאורי מוצרים טובים שתוכלו לשאוב מהם השראה.

בואו נקפוץ ישר פנימה!

מהו תיאור מוצר?

תיאור מוצר הוא עותק שמסביר מה המוצר שלך ללקוח ומדוע כדאי לו לקנות אותו.

בנוסף לכך, זה עוזר לשכנע לקוחות פוטנציאליים לקנות את המוצרים שלך גם אם הם מעולם לא התכוונו.

תיאורי מוצרים מגיעים בסגנונות שונים בהתאם לכותב ו/או למוצר עליו הוא מדבר. הם יכולים להיות קצרים וניתנים לסריקה או ארוכים ומושכים. אתה יכול לתת להם טון רציני או מצחיק. ניתן למקם אותם בכל מקום בדף המוצר, ליד כותרת המוצר והתמונות, או מתחתיהם.

מה גורם לתיאור מוצר טוב?

תיאורי מוצרים טובים עוזרים לקונים מזדמנים לקבל את ההחלטה לקנות את המוצר שלך על ידי העברתם למטה במשפך המכירה שלך ושיפור ההמרה שלך. תיאורי מוצרים גרועים, לעומת זאת, יכולים להרחיק לקוחות פוטנציאליים מלרכוש את המוצר שלך.

ההבדל בין תיאור מוצר טוב לרע יש מעט מאוד לעשות עם האורך, הטון או המילה שלו. למרות שמרכיבים אלו חשובים, יש יותר בתיאור המוצר.

תיאור מוצר טוב חייב לענות על השאלות הבאות:

  • איזו בעיה המוצר שלך פותר?
  • אילו יתרונות ייהנה הלקוח מהשימוש במוצר שלך?
  • איך המוצר שלך טוב יותר מהמתחרים שלך?

סיבות למה חשוב לכתוב תיאורי מוצרים טובים

כתיבת תיאורי מוצרים טובים של Shopify היא בקלות אחת הדרכים החשובות ביותר להעביר קונים מזדמנים יותר בהמשך משפך המכירות שלך, להשיג שיעורי המרה טובים יותר ולשפר את המכירות וההכנסות שלך.

1. עוזר ליידע ולחנך את המבקרים לגבי המוצר שלך

תיאורי מוצרים טובים עוזרים ליידע ולחנך את הלקוח שלך לגבי מוצר מסוים שאתה מוכר. לתיאורי מוצרים יש את המטרה הכללית של תיאור מוצר ללקוח. אבל תיאור מוצר טוב עוזר ללקוחות שלך לקבל החלטות קנייה טובות יותר.

זה מוביל אותנו לסיבה השנייה מדוע תיאורי מוצרים טובים חשובים.

2. בונה אמון

תיאורי מוצרים טובים עוזרים לבנות אמון בין הלקוחות שלך למותג שלך.

לקוחות נוטים יותר לסמוך על החנות שלך מכיוון שהם יכולים לקבל את כל המידע הדרוש להם על המוצר שלך מבלי לבצע בירורים נוספים. לדוגמה, אם אתה מוכר גאדג'טים או פריטי לבוש, ייתכן שהלקוחות שלך ירצו לדעת את המפרט והתכונות של מוצרים אלה ומדוע עליהם לבזבז את כספם בקנייתם.

קבלת כל המידע הזה מיד משפרת את החוויה שלהם ובונה חיבור בינך לבינם. זה נותן להם את הביטחון שהמוצר שלך פותר בעיה שיש להם ושזה בדיוק מה שהם מחפשים. המשמעות היא שהם צפויים להפוך ללקוחות חוזרים.

מצד שני, אם הם לא יקבלו תיאור מוצר שעושה זאת, סביר להניח שהם פשוט יעברו לחנות הבאה.

3. בידול מתחרות

תיאורי מוצרים טובים עוזרים לך לבלוט על פני שאר המתחרים. תיאורי מוצרים טובים ומשכנעים עבור כל המוצרים שלך עשויים להיות היתרון היחיד שאתה צריך על פני המתחרים.

4. מגביר את הנראות

תיאור מוצר טוב מגדיל את הנראות שלך. תיאור מוצר יעיל ומשכנע משפר את ה-SEO של החנות שלך. ככל שיותר לקוחות מראים אמון במותג שלך בגלל התוכן שלך, יש סיכוי גבוה יותר שהמותג שלך ידורג גבוה יותר במנועי חיפוש כמו גוגל, ויגדיל ישירות את התנועה שמגיעה לאתר שלך.

כיצד לכתוב תיאורי מוצרים

כתיבת תיאורי מוצרים משכנעים היא לא טיול בפארק, במיוחד אם אתה לא קופירייטר.

להלן טיפים לכתיבה טובה:

1. הגדירו מי הלקוח האידיאלי שלכם והתמקדו בו

כשכותבים תיאור מוצר, חשוב מאוד לדעת למי אתם כותבים. אתה חייב לזכור לקוח אידיאלי – קהל יעד. אם לא תעשה זאת, התיאורים שלך עשויים להיראות כמו כלליים.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להגדיר את הלקוח האידיאלי שלך. מה המאפיינים שלהם? מה הם חושבים? האם הבנת את השאלות שאולי ירצו לשאול? מה מעניין אותם? האם הם מעריכים הומור? באילו מילים הם משתמשים או לא משתמשים? איך היית מדבר איתם אם היית פוגש אותם באופן אישי?

אתה צריך לשים את עצמך בנעלי הלקוח האידיאלי שלך בעת כתיבת תיאור מוצר. כתוב באופן שיחתי, כאילו אתה מתאר להם את המוצר שלך באופן אישי. אתה רוצה לבנות קשר שמטפח אמון עמוק איתם. אז, אל תכתוב כאילו אתה פונה לרובוט או לאולם מלא בהמון. כתוב כאילו אתה מדבר עם בן אדם אחר.

תסתכל על תיאור המוצר הזה מחנות מקוונת לתוספי חיות מחמד, Finn. התיאור של צרור ה-Chill Pup שלו הוא דוגמה מושלמת.

Persuasive product description

"תמוך בגור שלך ברגעי הלחץ של החיים עם Chill Pup.

מסופות ועד חרדת פרידה, Calming Aid רותם עשבי תיבול טבעיים כמו קמומיל אורגני ושורש ולריאן כדי לעזור לגור שלך להירגע. המולטי ויטמין היומי שלנו עם פרוביוטיקה חיה מזין מעי בריא, מפרקים חזקים ופרווה משגעת".

מהשורה הראשונה של תיאור המוצר הזה, אתה יכול לזהות מי הלקוח האידיאלי של המוצר – בעל כלבים – במיוחד אלה עם כלבים שנאבקים בחרדה. שאר תיאור המוצר ממשיך ומפרט את היתרונות שהמוצר מספק.

זה מוביל אותנו לנקודה הבאה.

2. הניע את הקוראים שלך עם הטבות

כמוכר, קל להתמקד בתכונות ובמפרטים האישיים של המוצרים שלך ולהתרגש בכל הזדמנות לדבר עליהם. אבל זה לא תמיד אותו דבר בצד השני של המטבע עם קונים.

רוב הקונים לא בהכרח נמשכים לאיכויות ולמפרטים הארציים של המוצר שלך. הם מתעניינים יותר כיצד הם יכולים להפיק תועלת מהשימוש במוצר זה. הם רוצים לדעת כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים הספציפיים שלהם. ללקוחות שלך אכפת יותר ממה שהם יכולים להשיג באמצעות המוצר שלך מאשר במוצר עצמו.

כדי לכתוב תיאור מוצר טוב, עליך להיות מסוגל להדגיש את היתרונות שהמוצר שלך מספק במקום להתמקד רק במפרטים ובתכונות.

קחו בחשבון את Welly, חנות מסחר אלקטרוני שמוכרת תחבושות מובחרות. תיאור המוצר לוכד את היתרונות שהקונים מקבלים מהשימוש במוצר שלהם.

"יש לנו את הגב שלך. והמרפק שלך. והברכיים שלך. חבילת ה-Flex Fabric Family שלנו כוללת 100 תחבושות מבד גמיש בדפוסים והצבעים הנמכרים ביותר שלנו. התחבושות שלנו שומרות עליך מוגן ומוכן לכל דבר שיקרה בדרכך. התחבושת אוטמת על כל ארבעת הצדדים כדי להרחיק חיידקים ולכלוך. הקרטון החדשני שלנו כולל תאים נפרדים כך שתוכל למצוא את מה שאתה צריך כאשר אתה צריך את זה. כשאתה מוכן לכל דבר, הכל אפשרי".

Product description

הם ממשיכים לפרט את התכונות והמפרטים של התחבושות. בדרך זו, הם הניעו קונים פוטנציאליים על ידי התמקדות במה שיש להם. אז במקום רק להמשיך ולהמשיך על התכונות והמפרטים, הם מניעים את הקונה עם הטבות וכוללים את המפרט כחומר תומך.

3. התמקד בקול ובטון המותג שלך

עכשיו כשאתה יודע עם מי אתה מדבר ומה אתה רוצה להגיד להם, הדבר הבא הוא להבין איך אתה רוצה לדבר איתם. האם אתה מדבר איתם כאילו אתה בישיבת דירקטוריון או כאילו אתה מבלה איתם בפארק?

ישנן דרכים שונות שתוכל לדבר עם הלקוחות שלך באופן אישי. באופן דומה, ישנן דרכים שונות להעביר את תיאור המוצר שלך ללקוחות שלך. הדבר החשוב ביותר הוא שאתה מבין כיצד לשכנע את הלקוח האידיאלי שלך באמצעות הקול והטון של המותג שלך.

מה ההבדל בין הקול והטון של המותג שלך? בדיוק כמו שהקול שלך תמיד זהה אבל הטון שלך משתנה מעת לעת, קול המותג שלך זהה בעוד הטון של המותג שלך משתנה מעת לעת, או ממוצר למוצר.

הטון שלך יכול להיות הומוריסטי ועצבני, שמור ומעודן, או אפילו חם וידידותי. מה שהכי חשוב הוא שזה משכנע את הלקוח האידיאלי שלך והוא שומר על הרושם של המותג שאתה רוצה להציג.

4. העלה את הדמיון של הלקוחות שלך

כבני אדם, הרצון להחזיק במוצר עולה באופן דרסטי כאשר אנו מחזיקים בו. הסיבה לכך היא שאנו יכולים לדמיין בעלות על המוצר הזה ומשתמשים בו. עם זאת, זה לא מתורגם היטב למוצרי מסחר אלקטרוני – הלקוחות שלך לא יכולים להחזיק אותם.

אחת הדרכים להעלות את הדמיון של הלקוח שלך היא באמצעות תמונות וסרטונים באיכות גבוהה המציגים את המוצר שלך. אבל יש מקרים שבהם תמונות לבדן אינן יכולות לעשות צדק עם המוצרים שלך. זו הסיבה שיש צורך להשתמש בטכניקת קופירייטינג שבטוח תגביר את הרצון שלהם למוצר שלך.

בתיאור המוצר שלך, נסה לתאר את התחושה שהלקוח האידיאלי שלך יקבל כאשר הוא ירכוש את המוצר שלך וישתמש בו.

5. השתמש ב-Storytelling

בני אדם הם יצורים רגשיים. ככזה, פנייה לרגשות של הלקוחות שלך עם התיאור שלך ישכנע אותם לקנות ממך.

איך משיגים את זה? דרך סיפור.

סיפורים משחקים היטב את הרגשות שלנו ומפרקים את המחסומים הרציונליים שיש לנו נגד שכנוע. זה מאפשר לך לבנות קשר רגשי עם הלקוח שלך במקום קשר עסקה.

מותג כמו Teema Teas משתמש היטב בסיפורי כתיבת תיאורי המוצרים שלו. תסתכל על התיאור של תה האלמוות שלהם:

How to write product description

"צמח הנס הזה (Jiaogulan), הידוע לאוכלוסיות המקומיות בסין במשך מאות שנים, נודע על ידי אלה ששתו אותו כ"עשב האלמוות". אדפטוגן רב עוצמה, שימש באופן מסורתי מאז המאה ה-16 לטובת לחץ דם, כולסטרול, חסינות, חוזק וסיבולת. 100% ללא קפאין, אך מעורר באופן טבעי."

תיאור זה מסביר את הרקע ההיסטורי של המוצר ומה שימש השראה לשמו. הסיפור הזה פונה לצד הרגשי של הלקוח האידיאלי שלהם.

כשמשתמשים בטכניקת הסיפור, יש כמה שאלות לגבי המוצרים שלך שתיאור המוצר שלך צריך לענות עליהן:

  • מה המקור של המוצר הזה?
  • מה נתן השראה ליצירת המוצר?
  • כיצד נוצר המוצר?
  • איך המוצר משתלב בחיי הלקוח האידיאלי שלך?

6. פנה ללקוחות שלך עם מילות כוח

מילים מסוימות טובות יותר מאחרות בלהצית תגובה רגשית אצל הלקוח שלך. הן נקראות מילות כוח ומשפרות משמעותית את ההמרות. כמוכר, המילים הללו צריכות לשקף יותר בתיאורי המוצרים של Shopify שלך.

השימוש במילים אלו הופך את תיאורי המוצרים שלך למשכנעים יותר. חלק מהמילים הללו כוללות:

  • היכרות
  • מכריזים
  • נֵס
  • מַהְפֵּכָנִי
  • מַדְהִים
  • מדהים
  • סֶנסַצִיוֹנִי
  • מַרהִיב
  • עַכשָׁיו
  • פִּתְאוֹם

אתה יכול גם לשקול להשתמש בשמות תואר חושיים בעותק שלך.

שמות תואר חושיים משפיעים מאוד על דעתו של הלקוח "לחוש" את התיאורים שלך. שמות תואר אלה מתארים בדרך כלל צליל, טעם, מראה, מגע וריח. דוגמאות הן קרות, מתוקות, ריחניות, חריפות, מטושטשות וכו'.

7. משוך את הלקוחות שלך עם הוכחה חברתית

כבני אדם, אנו מושפעים מאוד ממעשיהם של בני גילנו. משמעות הדבר היא שסביר יותר שנעשה משהו כאשר מישהו אחר שאנו מכירים או סומכים עליו עושה את אותו הדבר. זו הסיבה שביקורות חשובות במסחר אלקטרוני.

ביקורות עוזרות ללקוחות שלך להחליט כשהם מתלבטים אם כדאי להם לקנות את המוצר שלך. לראות כמות משמעותית של ביקורות אמיתיות בדף המוצר שלך יכול לעודד קונה להמשיך ברכישתו.

ביקורות המוצרים שלך יכולות להיות מלקוחות שהשתמשו במוצרים שלך בעבר. אתה יכול גם להשתמש בדירוגים, או אפילו באישור של מומחה בתעשייה, מוביל מחשבה או משפיע. אלה ישמשו כהוכחה חברתית לשיפור ההמרה של החנות שלך.

הוכחה חברתית יכולה להיות גורם חזק מאוד מכיוון שאנשים נוטים לקחת אותם די ברצינות. לכן, הקפד לכלול אותם איפשהו בתיאור המוצר שלך.

8. הקל על הסריקה

לרוב האנשים יש טווח קשב קצר מאוד, ולכן לא סביר מאוד שיקראו את כל מה שבדף שלך. לעתים קרובות, הם פשוט סורקים דרך התוכן שלך עד שמשהו מושך את תשומת ליבם.

זו הסיבה שחשוב להפוך את התיאור שלך לניתן לסריקה. תיאורים הניתנים לסריקה קלים יותר לקריאה, ולפיכך מושכים יותר.

ישנן כמה דרכים להפוך את דף המוצר ותיאור המוצר שלך לקלים לסריקה. אבל שתי הדרכים העיקריות להשיג זאת הן שימוש בכותרות קליטות ופירוק הטקסט שלך לנקודות תבליט.

דוגמה למותג שעושה זאת היא The Oodie.

Odie product description

הכותרת "I Love Plant Oodie" קצרה, קליטה ומושכת מיד את תשומת הלב של הלקוחות שלהם. זה בהחלט יגרום להם לקרוא את תיאור המוצר שקל לסרוק להלן:

"אי אפשר להפסיק לקנות צמחים? בלתי נסבל. אל דאגה – גם אנחנו! כסו את עצמכם באובססיה האהובה עליכם ב-NEW I Love Plants Oodie שלנו! על כל I Love Plants Oodie שנמכר, עץ אחד נטוע ברחבי אוסטרליה."

9. בצע אופטימיזציה למנועי חיפוש

בעת כתיבת תיאורי המוצרים שלך, חשוב לזכור גם את מנועי החיפוש, ולא רק אנשים.

פעולה זו מקלה על אנשים למצוא את המוצרים שלך ב-Google, ובכך מובילה ליותר תנועה לאתר Shopify שלך.

כדי להתחיל באופטימיזציה של תיאור המוצר שלך, עליך לבצע מחקר מילות מפתח כדי לקבוע את מונחי החיפוש שהלקוחות משתמשים בהם בחיפוש אחר סוג המוצרים שאתה מוכר.

לפי Shopify, עליך לכלול מילות מפתח בתחומים הבאים:

  • כותרות עמודים
  • תיאורי מטא
  • תגיות ALT
  • תיאורי מוצרים

הכללת מילות מפתח בכותרות המוצרים ובתיאורי המוצרים שלך משפרת את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש.

10. הגדר יעדים ו-KPI ספציפיים

איזו מטרה ספציפית אתה מחפש להשיג עם תיאורי המוצרים שלך? ואיך אתה יודע מתי היעדים האלה הושגו?

עליך להגדיר את המדדים שבהם תשתמש בביצוע הערכה זו. זה יעזור לך לקבוע את התיאורים היעילים והבלתי יעילים, ולקבוע כיצד לשפר אותם.

אם תיאורי המוצרים שלך יעילים, עליך לשים לב לדברים הבאים:

  • שיעור המרה מוגבר
  • שיעור נטישת עגלה מופחת
  • שיפור בדירוג החיפוש האורגני

אתה יכול לבחור לבצע בדיקות A/B בתיאורי המוצרים שלך. זה גם יעזור לשפר את שיעור ההמרה שלך.

סיכום

כפי שראית, כתיבת תיאורי מוצרים משכנעים יכולה לעזור לשפר את ביצועי החנות שלך. אנו מקווים שעם כל מה ששיתפנו עד כה, כעת תוכל לכתוב אחד.

האם אתה מתקשה להמיר מבקרים באתר Shopify שלך ללקוחות? אפליקציית Adoric Shopify יכולה לעזור.

האפליקציה שלנו מגיעה עם הרבה תכונות המאפשרות לך להמיר את המבקרים שלך ללקוחות, לקדם את הצעות המכירה שלך למבקרים ולהפחית את נטישת העגלה.

והכי חשוב, זה קל לשימוש.

התקן את Adoric באתר Shopify שלך היום וראה את המכירות שלך גדלות.

התקן את אפליקציית Adoric Shopify

Persuasive product description

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button