רעיונות לעסקים

10 טיפים לדרופשיפינג עם הרחבת Oberlo Chrome [2022]

הגדל את עסקי הדרופשיפינג שלך עם תוסף Oberlo Chrome

אם אתה מחפש להתחיל את עסקי הדרופשיפינג שלך ב-Shopify ב-2022, אתה צריך את סט הכלים הנכון – התוסף של Oberlo Chrome חייב להיות אחד מהם.

Oberlo היא אפליקציית dropshipping שנוצרה על ידי Shopify כדי לעזור לקמעונאים מקוונים למצוא מוצרים ב- Aliexpress ולייבא אותם בקלות לחנויות שלהם. אפליקציה זו גם מאפשרת לך לנהל את רשימת המוצרים שלך, לעבד את ההזמנות שלך ולשלוח את ההזמנות שלך.

תוסף Oberlo Chrome הוא, ובכן, הרחבה שמקלה עליך לגשת לאוברלו. תחשוב על זה כעל קיצור דרך לאפליקציה כלשהי.

בפוסט של היום, נחקור מדוע דרופשיפינג הוא רעיון עסקי משתלם לנסות בשנת 2022. כמו כן, נשתף אתכם במה שאתם צריכים כדי להתחיל ולהפוך לדרופשיפר מצליח.

ולבסוף, תוכלו לדעת על מה מדובר בתוסף Oberlo Chrome ומדוע השימוש בו הגיוני מאוד.

המשך לעקוב!

האם דרופשיפינג עדיין רווחי בשנת 2022?

התשובה הארוכה והקצרה לשאלה זו היא כן חד משמעית.

שאלה נוספת שאנו רואים שכל הזמן צצה באינטרנט היא, האם אתה יכול להרוויח כסף בדרופשיפינג?

התשובה היא עדיין רם מאוד כן.

הנה העניין; דרופ משלוח חוסך לך את הטרחה של ניהול מלאי, מה שהופך אותו לאטרקטיבי יותר ממסחר אלקטרוני רגיל.

נוסף על כך, דרופשיפינג מציע יותר גמישות. בנוסף, זה ניתן להרחבה יותר ומחיר כמעט כלום להתחיל.

כשעושים זאת נכון, אתה יכול להרוויח מזה הרבה כסף.

האם דרופשיפינג מת? ובכן, בואו נפנה ל-Google Trends לקבלת תשובות.

אם תחבר את המונח "דרופשיפינג" לטרנדים של גוגל, תראה את זה:

תוסף אוברלו כרום

שימו לב איך המגמה עלתה בצורה מדהימה בחמש השנים האחרונות?

מהמר שיש לך את התשובות שלך עכשיו. אבל אם אתה לא מוצא את זה משביע רצון, הנה כמה נתונים סטטיסטיים מעניינים שראויים לציון מכובד:

  • עד 2026, שוק הדרופשיפינג העולמי יהיה שווה יותר מ-476.1 מיליארד דולר.
  • משלוחי Dropship נוטים להרוויח 50% יותר מקמעונאי מסחר אלקטרוני עם מלאי פיזי.
  • בממוצע, קמעונאי דרופשיפינג מצליחים מרוויחים בין $1,000 ל-$5,000 ברווחים בחודש.

הסטטיסטיקה הזו מספיקה כדי להוכיח שדרופשיפינג עדיין רווחי.

כיצד להקים עסק דרופשיפינג בהצלחה

דרופשיפינג זה לא טיול בפארק. אם זה היה, כל זין, טום והארי היו מעורבים בזה. הסיבה היא שהמסע להפוך לדרופשיפר מוצלח רצוף אתגרים רבים.

כמה מהאתגרים הנפוצים הם כדלקמן:

תחרות קשה

דבר אחד טוב בדרופשיפינג הוא שקל להתחיל. כתוצאה מכך, כמעט כל אחד יכול להיכנס לזה. וזה אומר תחרות עזה.

מציאת הנישה הנכונה היא המפתח להתקדם ללא קשר למידת אכזריות של התחרות. פרטים נוספים על כך בקרוב.

גם עקביות והרבה התמדה יעזרו.

תמיכת לקוחות היא אתגר

איך מתמודדים עם מוצרים פגומים, מילוי כושל והחזרים? אם היית מוכר מוצרים משלך, זה היה קל יותר. אבל מכיוון שאתה מוכר בשם ספק, זה יכול להיות מסובך.

לא כל הספקים מציעים תמיכת לקוחות – רוב אלה שכן עושים זאת הם חצי מוצק.

קשה למצוא ספק אמין

הספקים שאתה עובד איתם יכולים להשפיע מאוד על הסיכויים שלך למצוא הצלחה עם עסק הדרופשיפינג שלך. למצוא את המתאים יכול להיות אתגר.

למרות האתגרים הללו, אתה עדיין יכול למצוא הצלחה עצומה עם דרופשיפינג.

אֵיך?

תמחור לא צריך להיות המבדיל הבלעדי שלך – איכות, שביעות רצון לקוחות ופרסום חכם צריכים להיות המטרה שלך.

פוקוס, פוקוס, פוקוס!! הדרך המהירה ביותר לכישלון דרופשיפינג הוא מכירת יותר מדי מוצרים שונים בו זמנית. בחר נישה והישאר בה מספיק זמן עד שתתחיל לראות רווחים.

נסה למכור בשווקים שונים. פעולה זו משפרת משמעותית את סיכויי ההצלחה שלך.

השתמש בסט הכלים הנכון. ואחד הכלים האלה הוא אוברלו.

מה זה אוברלו

תוסף אוברלו כרום

בפשטות, Oberlo היא אפליקציית dropshipping עבור Shopify שמקלה על קמעונאים למצוא מוצרים מספקים ולייבא אותם לחנות שלהם.

בנוסף, אוברלו מקל עליך להתאים אישית את הפרטים של המוצרים שאתה מייבא לחנות שלך בקלות רבה.

נוסף על כך, עם Oberlo, אתה יכול לנהל ולמלא בצורה חלקה את ההזמנות שלך, לעקוב אחר משלוח ולהפעיל תוכנית שותפים. אפילו טוב יותר, אתה יכול להתאים אישית את אפשרויות המשלוח שלך על ידי בחירת שיטת המשלוח המועדפת עליך מלוח המחוונים של Oberlo.

אתה יכול אפילו לבנות איתו אתר ועם כישורי קידוד מועטים או ללא מיומנויות.

החלק הטוב ביותר הוא שאתה יכול להתחיל בחינם עם Oberlo. לאחר מכן, ככל שהחנות שלך תגדל, אתה יכול להגדיל את התוכנית שלך.

Oberlo מגיע עם המון כלים ותכונות נוספות שיעזרו לעסק שלך להצליח. הם כוללים כלי מחולל שמות עסק, מחשבון תנועה, מחולל סיסמאות, מחשבון שולי רווח וכו'.

זכור שאוברלו בלעדי לחלוטין ל- Shopify. משמעות הדבר היא שאינך יכול להשתמש ב-Oberlo אם אין לך חנות Shopify.

מהי תוסף אוברלו כרום

הרחבה, בעצם, היא כל תוסף/אפליקציה נוספים שתוסיף לתוכנה שלך כדי לשפר את הפונקציונליות שלה.

מכאן נובע שהתוסף של Oberlo Chrome הוא, ובכן, הרחבה מ-Oberlo שאתה מוסיף לדפדפני Chrome שלך.

אתה יכול בקלות לייבא מוצרים מ- Aliexpress ישירות לחנות שלך עם הרחבה זו.

למעשה, כל התכונות שאליהן מגיעה אפליקציית Oberlo זמינות גם בהרחבה.

כיצד אוכל להוסיף תוסף Oberlo ל-Chrome?

הוספת תוסף Oberlo לדפדפן Chrome שלך היא די פשוטה. כדי לעשות זאת, תחילה הפעל את דפדפן Chrome שלך.

כשיש לך, לחץ על הסמל האנכי של שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה של הדפדפן שלך.

כיצד להוסיף סיומת אוברלו כרום

לאחר מכן, נווט אל עוד כלים >> הרחבות

הוסף את Oberlo ל-Chrome

בדף הרחבות, לחץ על סמל התפריט בפינה השמאלית העליונה.

הוסף את Oberlo לתוסף Chrome

כאשר יש לך, לחץ על הקישור פתח את חנות האינטרנט של Chrome בתחתית חלונית הניווט.

בדף חנות האינטרנט של Chrome, חפש את Oberlo. לאחר שתמצא אותו, פתח אותו ולאחר מכן לחץ על כפתור הוסף ל-Chrome כך:

הרחבה לכרום

עם זה, הוספת בהצלחה את תוסף Oberlo לדפדפן Chrome שלך.

10 טיפים להצליח עם דרופשיפינג

הצלחה בדרופשיפינג כמעט ואינה מגיעה במקרה. אם אתה הולך להצליח בזה, תצטרך תוכנית ברורה.

עם האזהרה הזו מחוץ לדרך, הנה 10 טיפים מנוסים ואמין להצליח עם דרופשיפינג.

1. שלטו באומנות המודעות בפייסבוק

אם תבנה אותו, הם יבואו.

כמה זה נכון?

העניין הוא שזה אף פעם לא מספיק להשיק חנות דרופשיפינג ולקוות שאיכשהו הלקוחות ימצאו אותך. אולי זה לא יקרה לעולם.

ככזה, זה יעזור אם תשתלט על אומנות קידום המוצרים שלך באמצעות מודעות פייסבוק.

המפתח להצלחה עם מודעות פייסבוק תלוי בעיקר בשני משתנים: היכולת שלך לעצב מודעות מרתקות ולמצוא את קהל היעד שלך.

למרבה הצער, את שתי המיומנויות הללו לא ניתן ללמוד בן לילה. כמו כל מיומנות אחרת, תתאמן הרבה פעמים ותעשה טעויות בדרך במסע שלך לשליטה.

האם תפסיד כסף? בהחלט!

אבל זה יהיה שווה את זה בסופו של דבר.

כיצד להגדיר מודעות מיקוד מחדש בפייסבוק

 

2. חזור מהר

כמה קל לתקן את הדברים בניסיון הראשון? די לא סביר.

אותו דבר חל על דרופשיפינג – סביר להניח שלא תתחיל לראות מכירות מיד.

מה לעשות?

חזור על – ועשה זאת מהר.

אם מודעות פייסבוק אינן פועלות כפי שאתה מצפה, נסה מודעות Google PPC במקום לוותר לחלוטין על שיווק בתשלום.

אפילו טוב יותר, אתה יכול לנסות קידום אתרים אורגני.

אם האתר שלך לא מייצר תנועה או מכירות, נסה לקדם את המוצרים שלך באמצעות שיווק שותפים.

לחזור, לחזור, לחזור. או שמא נאמר, מבחן A/B.

נסה אסטרטגיות וגישות שונות כדי לראות מה עובד הכי טוב.

גם כאשר התחלת לראות מכירות, אל תפסיק את בדיקות A/B (זהה כמו איטרציה).

3. פקח עין על המתחרים שלך

תעשיית המסחר האלקטרוני היא מאוד דינמית ומשתנה פשוט מהר מדי. לפעמים, הדרך היחידה לעמוד בקצב היא על ידי ריגול אחר המתחרים שלך כדי לראות מה הם עושים.

לפני שתתחיל לתהות אם זה לא משחק פסול, זכור שאפילו ארגונים עסקיים מבוססים עושים את אותו הדבר.

באיזו אסטרטגיית שיווק חדשה הם משתמשים? מאיפה הם משיגים את המוצרים שלהם? איך לקוחות היעד שלהם?

ידיעת כל אלה יכולה לעזור לך לקבל החלטות אינטליגנטיות שיניעו את העסק שלך קדימה.

4. חפרו בנתונים

ניחושים והנחות יכולים להרוג את עסקי הדרופשיפינג שלך מהר יותר מאשר סכין לוהטת דרך חמאה.

אז, בכל האמצעים, זה הגיוני להרחיק אותם ולהסתמך באופן בלעדי על נתונים מאומתים.

לדוגמה, נניח שאתה מחפש את נישת צעצועי הכלבים. תרצו לדעת:

  • באילו מונחי מפתח אנשים משתמשים כדי למצוא צעצועים לכלב לקנות?
  • כמה חיפושים הוא מקבל בכל חודש?
  • עד כמה זה תחרותי?

והרבה יותר.

למרבה המזל, אתה יכול למצוא את כל הנתונים האלה באמצעות מתכנן מילות המפתח של Google. זה בחינם!

5. היו ממוקדי לקוח

כל המהות של כניסה לעסקי דרופשיפינג היא להרוויח רווחים ולחיות את חיי החלומות שלך.

למרות שזו שאיפה נעלה, הבעיה היא שקל לשכוח את האנשים החשובים ביותר לעסק שלך תוך כדי רדיפה אחרי הבצק: הלקוחות שלך.

זו הסיבה שיש הרבה דרופשיפרים שמוכרים מוצרים פגומים כי הם מעוניינים רק להרוויח בכל מחיר.

יש אחרים שלא מתחשבים בביקורות של הלקוחות שלהם – אם בכלל הם שמים לב.

עם זאת, איכות ושירות לקוחות מעולה צריכים להיות מילת המפתח שלך אם תראה הצלחה מתמשכת עם דרופשיפינג.

זה אולי אומר להפסיד בהזמנות מסוימות, שולי רווח הדוקים יותר וכו' אבל זה תמיד יהיה שווה את זה בטווח הארוך.

6. שלטו באומנות המכירות הצולבות

נניח שאתה מוכר טלפונים ניידים בחנות שלך. לקוח שמבקר וקונה טלפון מהחנות שלך, סביר להניח שיהיה מוכן לקנות נרתיק לטלפון.

דוגמה נוספת היא אם אתה מוכר נעלי ספורט. ללקוחות שלך לא יהיה אכפת לקנות מדרסים אם תבקש מהם.

זו מכירות צולבות בעבודה.

מכירות צולבות מתרחשות כאשר לקוחות קונים מוצרים משלימים על סמך ההמלצה או הרצון האישי שלך.

לשלוט באמנות המכירה הצולבת יש יתרונות רבים.

מלכתחילה, זה יכול להגדיל באופן ניכר את ערך ההזמנה הממוצע (AOV) של החנות שלך. המשמעות היא שלקוחות ישקיעו יותר ממה שהם נוהגים להוציא על החנות שלך.

כמו כן, זה יכול לעזור לשפר את חווית הקנייה של הלקוחות שלך ולגרום להם לחזור ולחזור לעוד.

7. עבודה עם הספקים הנכונים

לספק שאתה עובד איתו יש השפעה רבה על ההצלחה או הכישלון של עסק הדרופשיפינג שלך.

עבוד עם ספק אמין ושקוף, ותיהנה בעסקים. מצד שני, ספק לא אמין לא רק יתסכל אותך אלא גם עלול להרוס את המוניטין של המותג שלך.

עכשיו בטוח איך למצוא את הנכונים? בדוק את המדריך הזה

כיצד למצוא את ספק הדרופשיפינג הנכון

8. נישה דאון

כולם לא יכולים להיות לקוחות שלך. ניסיון למכור למישהו יוביל אותך לכישלון.

במילים סדר, במקום להיות גנרליסט, בחר נישת דרופשיפינג שאתה מרגיש איתה בנוח והתמקד בה. בעצם, נישה למטה.

תמיד עדיף ללכת צר ועמוק מאשר רחב ורדוד.

נישה למטה מאפשרת לך לשלוט בשוק שלך טוב יותר מכל אחד. זה גם עוזר לשמר את המשאבים שהיית מוציא אחרת על מודעות שלא יביאו למכירות.

9. נסה ערוצי מכירה מרובים

מודעות פייסבוק ואינסטגרם נהדרות ליצירת מכירות עבור עסק הדרופשיפינג שלך. אבל אין לסמוך עליהם לחלוטין.

מודעות גוגל, שיווק Reddit, שיווק בדוא"ל וקידום אתרים יכולים לעזור לך מאוד.

אז, בכל אופן, גיוון ערוצי המכירה שלך.

10. המשיכו בזה

דרופשיפינג הוא עניין קשה. סביר להניח שלא תראה שום הצלחה בחודשים או בשנים הראשונות לתחילת העבודה. אבל אם אתה יכול להישאר בחוץ ולהתמיד מספיק זמן, אתה תתחיל לראות תוצאות מדהימות.

סיכום

דרופשיפינג יכול להביא לך עושר אם נעשה נכון. זו הסיבה שאתה צריך את סט הכלים הנכון כדי להצליח. אחד מכלים כאלה הוא אדוריק.

Adoric מאפשרת לך ליצור חלונות קופצים להצטרפות וקידום מכירות שובי לב באתר Shopify שלך. עם חלונות קופצים אלה, אתה יכול לזכות במספר מנויים, לייצר יותר הכנסות ולבצע יותר מכירות עבור עסק ה-Dropshipping שלך.

והכי חשוב, Adoric קל לשימוש.

התקן את אפליקציית Adoric Shopify

תוסף אוברלו כרום

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button